MiejscowośćRuda Śląska
strona 142 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- nastepna »
-
~Qqqq / 2022-10-25 23:37
Podobno najnowszy sprzęt , Internet jest 30 sekund ,pięć minut nie działa. Przyczyny problemu wyświetla bardzo różne. -
-
~Qqqqq / 2018-12-11 15:55
Po przeczytaniu opinii, zostaję gdzie jestem, wychodzi na to że to lichota. A w mieszkaniu zakładają koncentryczny nie światłowód (Oświęcim) WadySameMiejscowośćOśw -
~qubabos / 2018-03-16 19:44
syf:
W rejonie ulicy **** obserwujemy ograniczenia jakości dostarczanych Państwu usług
- Internet
- Telefon stacjonarny
Nasi technicy pracują nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności.
W związku z jakością usług internetu i tv oraz restartami modemu otrzymałem odpowiedź od działu technicznego, że :
"Dziękuję za cierpliwość.
Oprogramowanie modemu nie ma związku z w/w restartami. Odpowiada za nie wspomniana przez Pana degradacja w rejonie.
Wspomniana degradacja to problem z okablowaniem w Pana budynku. Rozwiązanie tego problemu przewidziane jest na 30 maja."ZaletybrakWadywszystko co jest zawarte w pakiecie nie działa tak jak powinno :)MiejscowośćWarszawa -
~Qwerty / 2019-10-08 21:58
Zamówiłem pakiet tv i 300MB. TV jest OK, ale transfer porażka. W zestawie jest Horizon, który jest podłączony do telewizora HDMI. Komputer w drugim pokoju musi być po wi-fi , transfer 20 MB. Chcesz mieć podłączenie kompa kablem - dopłać 20 miesięcznie dostaniesz drugi modem. Komputer spełnia wszystkie ich wymagania z nawiązką. Tłumaczenie, że karta nie ma czegoś tam i dlatego wolno chodzi - to napiszcie że to coś musi być i po problemie i pewnie setkach klientów. Naciąganie ludzi. ZaletyKanały telewizyjneWadyHorizon i beznadziejny transferMiejscowośćPiaseczno -
~Rabarbar / 2020-11-14 07:59
Do niedawna nie miałem zastrzeżeń do UPC. Ale w ciągu miesiąca zmieniło się to diametralnie. Internet znika z reguły na weekendy i tym samym nie ma również telewizji. Tragedia. Co chwilę przesuwają czas zakończenia naprawy. Jeszcze miesiąc temu bym polecił teraz odradzam. Trochę szkoda bo jeżeli działa to internet jest okej ale nie po co się płaci żeby zostać z niczym. Jednak największym chamstwem ze strony tego operatora jest przysyłanie w trakcie awarii maili: Świętuj z UPC półtora milionowego klienta. Żenada. ZaletySzybkość internetu deklarowana/rzeczywistaWadyCzęste awarie
Kontakt z biurem obsługiMiejscowośćWrocław -
~Radek / 2018-11-20 12:22
chujostwo totalne, w umowie 500mb/s a mam 30mb/s no japierdole Zaletyniema zaletWadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Radek / 2018-11-30 00:27
Jeżeli ktoś lubi nie mieć internetu bez powodu bez możliwości kontaktu z infolinia to śmiało brać. Nie polecam. WadyWszystkoMiejscowośćRumia -
~Radek / 2020-04-22 13:01
Upc to totalna klapa ludzie to chyba to tylko dlatego kupują bo nie mają pewno innego dostawcy. Tv w upc to udręka i nerwy plus obowiązkowe oglądanie reklam blokady przewijania wieszający się sprzęt i to za duże pieniądze. ZaletyŻadychWadySameMiejscowośćWrocław -
-
~Radek / 2022-12-04 19:46
Właśnie mam okazję korzystać, siedzę za granicą, a komputer stoi u teściów, mają internet z UPC. Zestawiłem przed wyjazdem wejście zdalne (zdalny pulpit, terminal, ssh, ftp itd). UPC udostępnia zewnętrzny zmienny numer IP, chociaż dynamika zmian zerowa, od trzech miesięcy ten sam numer, łącze szybie, tyle zalet. Wady, stabilność żadna, co kilka minut połączenie jest przerywane, przesłanie większych plików praktycznie nierealne, może jako tako przez www, ale o innych protokołach można zapomnieć, hasło (skomplikowane) do zdalnego pulpitu potrafię już wpisać bez patrzenia na klawiaturę. Problem wielokrotnie zgłaszany do obsługi technicznej, odpowiedź: wina po stronie użytkownika. Wiedziony ciekawością i dzięki uprzejmości znajomych zestawiłem podobne połączenia korzystając z usług innych dostawców Internetu. Nie ma co ukrywać, przerwy w połączeniu występują z tą różnicą (subtelną) raz na kilka godzin. Podsumowując, dla osoby przeglądającej zasoby Internetu i nie korzystającej z żadnych nawet nieco bardziej zaawansowanych dobrodziejstw tego medium może być, w każdym innym przypadku omijać szerokim łukiem. Zaletyzewnętrzny numer IP, wysokie transferyWadyłącze niestabilne, mnóstwo utraconych pakietów, korzystanie z protokołów ftp, ssh, rdp i przesyłanie dużych plików praktycznie niemożliweMiejscowośćKędzierzy - Kożle -
~Radosław / 2020-01-02 16:17
Witam, mam internet w UPC od stycznia 2017 r i jak dotąd nigdy nie miałem awarii. Opinie, które zamieszczacie są może prawdziwe, ale mi internet nigdy nie zwolnił i nigdy się nie zaciął. Czasami kiedy są silne północne wiatry i mocne opady śniegu, to filmy ściągają się wolniej. Obsługa klienta bardzo miła. Zaletysuper zasięg i nieawaryjność oraz niska cenaWady, nie widzę wadMiejscowośćRumia -
~Radosny / 2022-04-26 16:24
Wydawało się okej przy podpisywaniu umowy, lecz szybko wyszło jak jest na prawdę... generalnie obsługa klienta to porażka, jak i sama strona która w żadnym wypadku nie pomaga użytkownikowi zdobyć jakich kolwiek informacji. Pierwsze miesiące wszystko działo bez większych problemów ale od dłuższego czasu (około 2 tygodni) dziennie w południe w godzinach 13-17 internet potrafi się tracić na 15min i to tak 2,3,4 razy dziennie. Nie rozumiem za co my klienci płacimy w takim razie, za internet którego nie ma... WadyObsługa klienta, strona internetowa, internetMiejscowośćRuda Śląska -
~Rafa / 2023-01-11 11:31
Ciągłe przerwy w działaniu internetu, nie da się pracowac zdalnie WadyPrzerwy w działaniu internetu -
~Rafal / 2018-06-19 00:28
Internet jakby wogole nie istniał, łącze Wi-fi praktycznie nie istnieje, strony nie ładują się, szlak mnie trafia jak mam korzystać z Internetu, chcę rozwalić komp pomimo tego, iż to nie jego wina.
Kanały TV powtarzają się kilkukrotnie.
Składanie reklamacji nie ma sensu, gdyż podstawą złożenia reklamacji na zbyt wolne łącze jest podłączenie komputera przez specjalny kabel i wtedy sprawdzenie szybkości. Tak jak pisałem wcześniej Internet po Wi-Fi praktycznie nie istnieje.
Jestem bardzo nie zadowolonym klientem od dwóch miesięcy, gdybym wiedział wcześniej na co się decyduję to nigdy nie podpisał bym umowy z UPC. Cena ponad 100 pln za takie usługi to czyste złodziejstwo.
Odradzam każdemu kto ma zamiar podpisać umowę z tym operatorem!!!ZaletyBrakWadyInternetMiejscowośćWarszawa -
~Rafal / 2022-01-30 09:19
Miało być 500Mb jest 50 internet podczas oglądania filmu potrzafi zniknąć na 20 sekund albo dłużej. Obsługa techniczna rzeźbi w tym co ma a ma wielkie G. Nie polecam. Sam to używam bo nie mam innej opcji. Ot polska jakość MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki -
~Rafal / 2022-06-26 12:42
Tyle awarii to nie mialem w zadnej firmie.Internetu praktycznie nie ma MiejscowośćLublin -
~rafallo17 / 2011-09-04 12:47
Jesli kupiłeś jakąś ofertę to nie możesz jej zmienić bo wszystkie ich promicje są dla nowych klientów lub tych co mają 2 usługi. Jak chcesz zmienić ofertę to płacisz krocie za instalację 150 zł (dla nowych 1zł) i abonament ok 30 zł więcej. Wadynie ma ofert dla stałych klientów2009 -
-
~Rafał / 2018-01-16 21:16
Internet z UPC posiadm od kilku lat, działa przeciętnie - raz lepiej raz gorzej. Problem jest kiedy działa gorzej bo wtedy trzeba zgłosić awarię w telefonicznym biurze obsługi klienta. W tym przypadku podejście do klienta niestety jest mierne - obsługa niekompetentna albo mają niesamowity bałagan w przepływie informacji miedzy przyjmującymi zgłoszenia a technikami albo coś innego tam szwankuje. Efekt jest taki że awarię internetu trwającą 7 (!) dni zgłaszać trzeba było 3-krotnie. Za każdym razem informacja że zgłoszenie zostało przyjęte i technik pojawi się o określonej porze dnia - niestety nie pojawił się. BOK nie umiał wytłumaczyć dlaczego. Jakość usług przeciętna ale obsługa techniczna fatalna. NIE POLECAM. Wadysłaba obsługa klienta
słaby serwisMiejscowośćKraków -
~Rafał / 2020-01-22 18:18
UPC to fatalna firma, jak się chce od nich uwolnić to nie ma jak rozwiązać umowy. Na stronie formularz nie działa, na infolini mówią żeby iść do oddziału a w oddziale żeby pisać do centrali w Katowicach.
Jakaś prowizorka i celowe utrudnianie kontaktu. Fatalna obsługa , jak już coś sprzedadzą to później mają człowieka gdzieś.
NIE POLECAM!ZaletybrakWadyj.wMiejscowośćWarszawa -
~Rafał / 2020-05-15 16:32
Klient 1714759 zgłoszenie jakiegokolwiek problemu graniczy z cudem. Internet nie stabilny a sygnał wi fii to już naprawdę dno - metr od routera raz jest raz nie i tak od jakiegoś czasu. Sprzęt mam dobrej jakości od telefonu po komputer. Na stronie upc testy wychodzą zawsze idealnie... tylko czemu w praktyce tak nie jest. Czytając opinie użytkowników 87%jest nie i to już powinno firmę upc zaniepokoić ale nie, upc nic z tym nie robi. Byle podpisać nową umowę i od reszty umyć ręce. Nie polecam ich usług! MiejscowośćBytom -
~Rafał / 2021-01-13 18:53
przy wykupionej predkosci 1 gb mam na wifi 70 mb dostawca twierdzi ze nie obiecywal predkosci na wifi i nie chce wymienic routera MiejscowośćWarszawa
strona 142 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- nastepna »