Trudno inaczej ocenić usługę, która nie działa. Jedynie ktoś kto ustawia prognozowaną datę usunięcia usterki zasługuje na słowa uznania. Przyznaję że jestem pod wrażeniem konsekwencji z jaką codziennie podaje kolejny termin :). Bardzo, ale to bardzo nie polecam. Na próbę rozwiązania umowy, zostałem poinformowany o karze jaką mnie obciążą za zerwanie umowy. To że upc bierze pieniądze za obietnicę działania internetu, nie ma dla nich znaczenia, Jestem już tak zmęczony, że oddam sprawę radcy prawnemu.
WadyJak mam opisać wady czegoś co nie działa? Upc powinno zmienić nazwę na „wada”.
MiejscowośćSzczecin
~Przemek / 2024-01-22 16:39
Ocena: 3.00 / 5
Chciałem dokupić pakiet, niestety nie dokupiłem bo żeby to zrobić trzeba mieć nerwy ze stali przełączają z działu do działu . Nie wiem ile ich mają ale napewno dużo szkoda że nie mają tego odpowiedniego . Po tłumaczeniu kolejny raz co chce i próbie przełączenia mnie do kolejnego działu zrezygnowałem.
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćPiaseczno
~Przemek23c / 2022-07-05 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie jestem klientem UPC ale chcialem zalozyc internet. Wpisalem swoj adres i wyskoczylo ze moge miec 600Mbit/s za 85 zl
dzwonie wiec do nich a facet mi do glosu nie daje dojsc
przekrzykiwalem go
Mowi ze jest 24,50 do tych 85 zl za domek jednorodzinny
Pytam czemu nie wyskoczyla mi cena zatem 109,5 zl ?
On mowi ze czasem wyskakuja takie adresy co nie istieja a ja na to ze wpisalem swoj i byly gratulacje ze mog emiec internet 600
TO on na to ze tak dziala strona internetowa
W koncu sie wkurzyl i pyta czy chce internet czy nie
A ja na to ze raczej nie bo jak tak im strona dziala to jak mam polegac na ich internecie
TO dobrego dnia mi zyczyl i sie rozlaczyl ze sam nie zdazylem mu zyczyc milego dnia
Oceniam tu tylko obsluge klienta a nie jakos internetu czy nanwet samej ceny bo nie jestem klientem
W tej sytuacji nie wzialbym nigdy zadnej uslugi juz nie tylko ze zle im strona dziala tylko ze nie chcialbym przezywac koszmaru obslugi klienta gdybym takowym zostal po dzisiejszym doswiadczeniu
Firma powinna walczyc o klienta a on mnie potraktowal jak bym byl jakims trollem
ODRADZAM!!!!
Moze jak wszystko chodzi dobrze to byc moze jest OK ale pewnie jak cos ''nawali'' to z taka obsluga klienta w dzisiejszych czasach nie zycze nikomu sie uzerac
WadyObsluga klienta na 0
~Przemo / 2020-11-27 20:08
Ocena: 1.75 / 5
Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości od 60 do 90 dramat.
ZaletyBrak
WadyWolny internet
MiejscowośćGostyń
~Przemysław / 2019-02-07 15:35
Ocena: 1.00 / 5
W ciągu 2 godzin od podłączenia przez montera internetu + telewizji wszystko się zepsuło. Na infolinii kazali czekać kolejne kilka godzin. Za to człowiek płaci? Hańba nie polecam!
ZaletyBRAK!!!
WadyCałe UPC to wada
MiejscowośćKatowice
~Przemysław / 2022-01-31 21:10
Ocena: 3.00 / 5
Po 24 regularnie przerwy w dostawie internetu co kilka minut 1 minuta przerwy. Niezwykle denerwujące.
Poza tym modem wifi bardzo bardzo... ...bardzo długo loguje się do sieci.
Zaletydobre parametry
Wadyregularne przerwy w dostawie szczególnie po g. 24.
MiejscowośćChełm
~Przemysław / 2022-06-25 20:44
Ocena: 1.50 / 5
Nie kupujcie usługi internetu UPC.czesto przerywa na wifi brak działań ze strony UPC . uciekajcie z UPC !!!!!
ZaletyBrak
~Przemysław / 2025-05-03 23:24
Ocena: 1.50 / 5
NIGDY WIĘCEJ UPC. Mieliśmy podpisaną umowę na 24 miesiące od 2020r. z UPC na internet+tv (którego nie mieliśmy i tak) za 59,99zł. Szukając mieszkania do kupna pytaliśmy deweloperów czy na osiedlu będzie UPC dostępne (byśmy mogli przenieść usługi). Deweloper, którego wybraliśmy potwierdzał, że UPC na osiedlu będzie. Mieszkanie oddane w grudniu 2021r., w lutym 2022r. zaczynaliśmy się wprowadzać, sprawdzamy możliwości na stronie - brak możliwości. To dzwonie na infolinie ,,nie ma i nie ma planów". Dzwonie do dewelopera: ,,UPC podpisało umowę, mieli kłaść kable, ale z jakichś powodów wstrzymali się. Umowa kończyła się w czerwcu 2022r., poszliśmy więc do punktu UPC by zapytać co zrobić w takiej sytuacji, bardzo miły Pan polecił nam napisać pismo z rezygnacją i opisem sytuacji, co też uczyniliśmy jakoś pod koniec lutego. W marcu dostaje odpowiedź od UPC z takim fragmentem:
,,Obecnie korzysta Pan z usług na warunkach promocji, w związku z czym rozwiązanie Umowy przed upływem okresu zobowiązania skutkuje wystąpieniem UPC o zapłatę roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług (zgodnie z §2 ust. 3 Ogólnych Warunków Umowy Abonenckiej). Opłata z tego tytułu wynosi 698,21 zł." I ogólnie, że ich to nie obchodzi z jakich przyczyn chcemy rozwiązać. 3 miesiące do końca umowy... myśląc zdroworozsądkowo postanowiliśmy płacić za usługi nie mieszkając już w miejscu świadczenia usług (wyszło niecałe 180zł). Skutek takiej podstawy jest taki, że gdy tylko ktoś dzwoni do mnie z UPC z czymkolwiek to odpowiadam, że nie chce mieć z nimi nic wspólnego. NIGDY WIĘCEJ UPC.
ZaletyDziała w miare stabilnie
Wadydramatyczne, nieludzkie podejście do klienta
MiejscowośćRumia
~przyszłamsiętylkoposkarżyć / 2016-07-25 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Naprawdę nie wiem za co ja płacę. Internet: cały czas jest wolny, często go brak lub jest ograniczony dostęp. Telewizja: byłoby wszystko spoko gdyby w tym momencie nie zawiesił mi się dekoder :) Co do obsługi klienta to za przeproszeniem "gówno można się dowiedzieć". NIE MAM PYTAŃ.
~PS / 2023-12-11 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Masakra po połączeniu upc z play sygnał tak niestabilny, że nic się nie da zrobić. Dodzwonienie się na infolinię to boot Mia i nic więcej. Szerokim łukiem omijajcie ten syf. Bardzo nie polecam
Zaletybrak
Wadyniestabilny sygnał. Zrywanie interentu.
MiejscowośćNowy Sącz
~psmao / 2019-06-12 10:42
Ocena: 1.75 / 5
Umowę podpisałem 2 miesiące temu. Do tej pory urządzenie zawieszało się już kilkanaście razy, przy czym 4 razy trwało to kilka godzin. Na zgłoszone reklamacje reagują: "ale przecież urządzenie jest sprawne". Szczycą się jakością, tymczasem Vectra jest w moim odczuciu (przynajmniej w Warszawie) zdecydowanie lepsza i chyba do niej wrócę. Dodatkowo straszą mnie karami jeśli zechcę rozwiązać umowę :)
Zaletyrelacja oferta/cena
Wadybrak możliwości wykorzystywania oferty. sprzęt zawodzi. pracownicy biura obsługi aroganccy.
MiejscowośćWarszawa
~Psotniczek / 2020-08-24 08:29
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko w nalezytym porzadku telewizja chodzi , internet 500mbs smiga po wifi osiagam pona 400mbs. Zero problemow.
MiejscowośćLublin
~Pulser / 2022-07-28 15:08
Ocena: 2.75 / 5
Kiedy Play przejął UPC spada jakość internetu, TV (tzn. sygnału). Ilość a nie jakość ale farmazony dalej cisną że NAJ hahaha
Zaletynie wiem
Wadyjakość sygnału ewidentnie spadła
MiejscowośćKatowice
~Pulser / 2024-01-14 19:45
Ocena: 1.50 / 5
UPC teraz po przejęciu raka o nazwie PLAY to dno , pingi wysokie, spadki prędkości łącza internetowego, stabilność łącza leży. Składam reklamację
Zaletyteraz? żadne
Wadywszystko
MiejscowośćKatowice
~PWA / 2020-12-22 11:53
Ocena: 1.00 / 5
Cokolwiek tylko nie upc. Beznadziejna obsługa techniczna, router wymieniany już chyba 10 razy, nadal zrywa połączenie wi-fi, jedyny sposób przywrócenia połączenia to restart routera. Problem jest powszechny – wystarczy sprawdzić na google. upc oczywiście o niczym nie wie, nikt nic nie zgłaszał, wszystko jest ok i tym podobne brednie. Infolinia – totalne dno. Jedyne co można usłyszeć to: “przykro mi, nic nie poradzę. czy w czymś jeszcze (nie)pomóc? co? nadal chce pan abym rozwiązała problem z którym pan dzwoni? dziwne… prosze złożyć reklamację”.
Zaletybrak
Wadycałokształt
MiejscowośćLublin
~pyrcius / 2018-04-06 09:38
Ocena: 2.00 / 5
Jestem klientką UPC od ponad 6 lat. Początkowo internet był poprawny, nie miałam zastrzeżeń. Po zmianie oferty, musiałam wypowiedzieć umowę żeby dostać ofertę zbliżoną dla tej dla nowych klientów, wymieniono mi router na nowy "connect box" internetu notorycznie nie ma :( przynajmniej raz na miesiąc muszę robić twardy reset i zmieniać tym samy wszystkie ustawienia i hasła sieci - proces trwa około 40 minut. Na infolinii dowiaduję się ze technik może przyjechać za tydzień, kiedy już uda się ustalić wizytę a internet jakimś cudem się uruchomi wizyta technika zostaje odwołana <3 w efekcie technika nie widziałam na oczy a internetu nie ma. Dodam że często pracuję zdalnie z domu wiec internet nie jest mi potrzebny tylko do Netflixa ;) Co do samego świetnego connect boxa spodziewałam się małego urządzenia łatwego do wkomponowania w pomieszczenie, a dostaliśmy wielkie pudło wyglądające jak coś z przełomu wieku.
Zaletykiedy internet wreszcie zadziała (jeśli) prędkość jest ok
Wadybrak stałego podłączenia
ciągłe awarie
długie oczekiwanie na połaczenie z infolinią
MiejscowośćKraków
~Pytek Frytek / 2024-03-13 22:58
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia...mam dość 5 metrów od routera mam ciągle przerywany internet
ZaletyJest internet
WadyTragiczny internet
MiejscowośćRuda Śląska
~Pzpr / 2023-05-19 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Wieczny problem , dużo awarii . Nie polecam nikomu UPC. Strata pieniędzy jeśli pracujesz przez internet nie zarobisz
ZaletyNie ma żadnych
WadyWieczne awarię
MiejscowośćGryfino
~qbanczyk / 2018-10-01 13:48
Ocena: 2.50 / 5
UPC to najgorszy operator usług multimedialnych w Polsce, żonglują blokadami usług po to żeby zdzierac drugie tyle za ponowną aktywacje. Dla osób ktore nigdzie nie wyjezdzaja i pilnuja terminow platnosci jak najbardziej polecam.
MiejscowośćPiechowice
~qn / 2021-10-17 17:22
Ocena: 1.50 / 5
Ciągłe awarie, tragiczna obsługa klienta i tryb zgłaszania usterek, nie polecam.