Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemek / 2023-08-22 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno inaczej ocenić usługę, która nie działa. Jedynie ktoś kto ustawia prognozowaną datę usunięcia usterki zasługuje na słowa uznania. Przyznaję że jestem pod wrażeniem konsekwencji z jaką codziennie podaje kolejny termin :). Bardzo, ale to bardzo nie polecam. Na próbę rozwiązania umowy, zostałem poinformowany o karze jaką mnie obciążą za zerwanie umowy. To że upc bierze pieniądze za obietnicę działania internetu, nie ma dla nich znaczenia, Jestem już tak zmęczony, że oddam sprawę radcy prawnemu.
    WadyJak mam opisać wady czegoś co nie działa? Upc powinno zmienić nazwę na „wada”.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Przemek / 2024-01-22 16:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałem dokupić pakiet, niestety nie dokupiłem bo żeby to zrobić trzeba mieć nerwy ze stali przełączają z działu do działu . Nie wiem ile ich mają ale napewno dużo szkoda że nie mają tego odpowiedniego . Po tłumaczeniu kolejny raz co chce i próbie przełączenia mnie do kolejnego działu zrezygnowałem.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Przemek23c / 2022-07-05 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem UPC ale chcialem zalozyc internet. Wpisalem swoj adres i wyskoczylo ze moge miec 600Mbit/s za 85 zl
    dzwonie wiec do nich a facet mi do glosu nie daje dojsc
    przekrzykiwalem go
    Mowi ze jest 24,50 do tych 85 zl za domek jednorodzinny
    Pytam czemu nie wyskoczyla mi cena zatem 109,5 zl ?
    On mowi ze czasem wyskakuja takie adresy co nie istieja a ja na to ze wpisalem swoj i byly gratulacje ze mog emiec internet 600
    TO on na to ze tak dziala strona internetowa
    W koncu sie wkurzyl i pyta czy chce internet czy nie
    A ja na to ze raczej nie bo jak tak im strona dziala to jak mam polegac na ich internecie
    TO dobrego dnia mi zyczyl i sie rozlaczyl ze sam nie zdazylem mu zyczyc milego dnia

    Oceniam tu tylko obsluge klienta a nie jakos internetu czy nanwet samej ceny bo nie jestem klientem
    W tej sytuacji nie wzialbym nigdy zadnej uslugi juz nie tylko ze zle im strona dziala tylko ze nie chcialbym przezywac koszmaru obslugi klienta gdybym takowym zostal po dzisiejszym doswiadczeniu
    Firma powinna walczyc o klienta a on mnie potraktowal jak bym byl jakims trollem

    ODRADZAM!!!!
    Moze jak wszystko chodzi dobrze to byc moze jest OK ale pewnie jak cos ''nawali'' to z taka obsluga klienta w dzisiejszych czasach nie zycze nikomu sie uzerac
    WadyObsluga klienta na 0
  • ~Przemo / 2020-11-27 20:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości od 60 do 90 dramat.
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet
    MiejscowośćGostyń
  • ~Przemysław / 2019-02-07 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu 2 godzin od podłączenia przez montera internetu + telewizji wszystko się zepsuło. Na infolinii kazali czekać kolejne kilka godzin. Za to człowiek płaci? Hańba nie polecam!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyCałe UPC to wada
    MiejscowośćKatowice
  • ~Przemysław / 2022-01-31 21:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Po 24 regularnie przerwy w dostawie internetu co kilka minut 1 minuta przerwy. Niezwykle denerwujące.
    Poza tym modem wifi bardzo bardzo... ...bardzo długo loguje się do sieci.
    Zaletydobre parametry
    Wadyregularne przerwy w dostawie szczególnie po g. 24.
    MiejscowośćChełm
  • ~Przemysław / 2022-06-25 20:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie kupujcie usługi internetu UPC.czesto przerywa na wifi brak działań ze strony UPC . uciekajcie z UPC !!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Przemysław / 2025-05-03 23:24
    Ocena: 1.50 / 5
    NIGDY WIĘCEJ UPC. Mieliśmy podpisaną umowę na 24 miesiące od 2020r. z UPC na internet+tv (którego nie mieliśmy i tak) za 59,99zł. Szukając mieszkania do kupna pytaliśmy deweloperów czy na osiedlu będzie UPC dostępne (byśmy mogli przenieść usługi). Deweloper, którego wybraliśmy potwierdzał, że UPC na osiedlu będzie. Mieszkanie oddane w grudniu 2021r., w lutym 2022r. zaczynaliśmy się wprowadzać, sprawdzamy możliwości na stronie - brak możliwości. To dzwonie na infolinie ,,nie ma i nie ma planów". Dzwonie do dewelopera: ,,UPC podpisało umowę, mieli kłaść kable, ale z jakichś powodów wstrzymali się. Umowa kończyła się w czerwcu 2022r., poszliśmy więc do punktu UPC by zapytać co zrobić w takiej sytuacji, bardzo miły Pan polecił nam napisać pismo z rezygnacją i opisem sytuacji, co też uczyniliśmy jakoś pod koniec lutego. W marcu dostaje odpowiedź od UPC z takim fragmentem:
    ,,Obecnie korzysta Pan z usług na warunkach promocji, w związku z czym rozwiązanie Umowy przed upływem okresu zobowiązania skutkuje wystąpieniem UPC o zapłatę roszczenia w wysokości przyznanej ulgi w całym okresie zobowiązania, pomniejszonej o wartość za okres korzystania z usług (zgodnie z §2 ust. 3 Ogólnych Warunków Umowy Abonenckiej). Opłata z tego tytułu wynosi 698,21 zł." I ogólnie, że ich to nie obchodzi z jakich przyczyn chcemy rozwiązać. 3 miesiące do końca umowy... myśląc zdroworozsądkowo postanowiliśmy płacić za usługi nie mieszkając już w miejscu świadczenia usług (wyszło niecałe 180zł). Skutek takiej podstawy jest taki, że gdy tylko ktoś dzwoni do mnie z UPC z czymkolwiek to odpowiadam, że nie chce mieć z nimi nic wspólnego. NIGDY WIĘCEJ UPC.
    ZaletyDziała w miare stabilnie
    Wadydramatyczne, nieludzkie podejście do klienta
    MiejscowośćRumia
  • ~przyszłamsiętylkoposkarżyć / 2016-07-25 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę nie wiem za co ja płacę. Internet: cały czas jest wolny, często go brak lub jest ograniczony dostęp. Telewizja: byłoby wszystko spoko gdyby w tym momencie nie zawiesił mi się dekoder :) Co do obsługi klienta to za przeproszeniem "gówno można się dowiedzieć". NIE MAM PYTAŃ.
  • ~PS / 2023-12-11 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra po połączeniu upc z play sygnał tak niestabilny, że nic się nie da zrobić. Dodzwonienie się na infolinię to boot Mia i nic więcej. Szerokim łukiem omijajcie ten syf. Bardzo nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny sygnał. Zrywanie interentu.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~psmao / 2019-06-12 10:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowę podpisałem 2 miesiące temu. Do tej pory urządzenie zawieszało się już kilkanaście razy, przy czym 4 razy trwało to kilka godzin. Na zgłoszone reklamacje reagują: "ale przecież urządzenie jest sprawne". Szczycą się jakością, tymczasem Vectra jest w moim odczuciu (przynajmniej w Warszawie) zdecydowanie lepsza i chyba do niej wrócę. Dodatkowo straszą mnie karami jeśli zechcę rozwiązać umowę :)
    Zaletyrelacja oferta/cena
    Wadybrak możliwości wykorzystywania oferty. sprzęt zawodzi. pracownicy biura obsługi aroganccy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Psotniczek / 2020-08-24 08:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko w nalezytym porzadku telewizja chodzi , internet 500mbs smiga po wifi osiagam pona 400mbs. Zero problemow.
    MiejscowośćLublin
  • ~Pulser / 2022-07-28 15:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Kiedy Play przejął UPC spada jakość internetu, TV (tzn. sygnału). Ilość a nie jakość ale farmazony dalej cisną że NAJ hahaha
    Zaletynie wiem
    Wadyjakość sygnału ewidentnie spadła
    MiejscowośćKatowice
  • ~Pulser / 2024-01-14 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC teraz po przejęciu raka o nazwie PLAY to dno , pingi wysokie, spadki prędkości łącza internetowego, stabilność łącza leży. Składam reklamację
    Zaletyteraz? żadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~PWA / 2020-12-22 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Cokolwiek tylko nie upc. Beznadziejna obsługa techniczna, router wymieniany już chyba 10 razy, nadal zrywa połączenie wi-fi, jedyny sposób przywrócenia połączenia to restart routera. Problem jest powszechny – wystarczy sprawdzić na google. upc oczywiście o niczym nie wie, nikt nic nie zgłaszał, wszystko jest ok i tym podobne brednie. Infolinia – totalne dno. Jedyne co można usłyszeć to: “przykro mi, nic nie poradzę. czy w czymś jeszcze (nie)pomóc? co? nadal chce pan abym rozwiązała problem z którym pan dzwoni? dziwne… prosze złożyć reklamację”.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
    MiejscowośćLublin
  • ~pyrcius / 2018-04-06 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientką UPC od ponad 6 lat. Początkowo internet był poprawny, nie miałam zastrzeżeń. Po zmianie oferty, musiałam wypowiedzieć umowę żeby dostać ofertę zbliżoną dla tej dla nowych klientów, wymieniono mi router na nowy "connect box" internetu notorycznie nie ma :( przynajmniej raz na miesiąc muszę robić twardy reset i zmieniać tym samy wszystkie ustawienia i hasła sieci - proces trwa około 40 minut. Na infolinii dowiaduję się ze technik może przyjechać za tydzień, kiedy już uda się ustalić wizytę a internet jakimś cudem się uruchomi wizyta technika zostaje odwołana <3 w efekcie technika nie widziałam na oczy a internetu nie ma. Dodam że często pracuję zdalnie z domu wiec internet nie jest mi potrzebny tylko do Netflixa ;) Co do samego świetnego connect boxa spodziewałam się małego urządzenia łatwego do wkomponowania w pomieszczenie, a dostaliśmy wielkie pudło wyglądające jak coś z przełomu wieku.
    Zaletykiedy internet wreszcie zadziała (jeśli) prędkość jest ok
    Wadybrak stałego podłączenia
    ciągłe awarie
    długie oczekiwanie na połaczenie z infolinią
    MiejscowośćKraków
  • ~Pytek Frytek / 2024-03-13 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia...mam dość 5 metrów od routera mam ciągle przerywany internet
    ZaletyJest internet
    WadyTragiczny internet
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Pzpr / 2023-05-19 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem , dużo awarii . Nie polecam nikomu UPC. Strata pieniędzy jeśli pracujesz przez internet nie zarobisz
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWieczne awarię
    MiejscowośćGryfino
  • ~qbanczyk / 2018-10-01 13:48
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC to najgorszy operator usług multimedialnych w Polsce, żonglują blokadami usług po to żeby zdzierac drugie tyle za ponowną aktywacje. Dla osób ktore nigdzie nie wyjezdzaja i pilnuja terminow platnosci jak najbardziej polecam.
    MiejscowośćPiechowice
  • ~qn / 2021-10-17 17:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągłe awarie, tragiczna obsługa klienta i tryb zgłaszania usterek, nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019