Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Po dziurki w nosie / 2019-10-11 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Klient 5 letni traktowany gorej niż klient nowy. Po pięciu latach płacenia regularnie rachunków proponują internet o 200 Mb/s słabszy, bez pakietu TV z i droższy o 5 zł, niż w przypadku nowego klienta. Przerwy w działaniu internetu zdarzają się w każdym miesiącu. Zrezygnować z usługi też jest trudno, w placówce nie można, przez internet nie można, przez telefon nie można. Po wizycie w placówce miałem dostać formularz internetowy, który miał załatwić sprawę. Nic takiego nie otrzymałem, stracony czas. Nigdzie informacji rzetelnych jak zrezygnować, każdy mówi co innego. Pierwsza konsultantka, że można w placówce. W placówce że przez internet. Przez internet nie mozna, po długim czekaniu na konsultanta dowiedziałem się że tylko pisemnie, jedynie wciskają nowe usługi. Obsługa klienta na poziomie poniżej krytyki. Nie polecam, nigdy więcej do czynienia z UPC
    Wadyobsługa klienta
    traktowanie starego klienta
    przerwy w usłudze
    utrudniona rezygnacja z usługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pol roku walki z wymuszeniem przez VEKT / 2017-05-22 14:27
    Po przejeciu mojego operatora AZART we Wroclawiu.mimo.ze wszystko zalatwilam prawidlowo i przeszlam do innego operatora.VEKTRA "ciagala" mnie przez 7 miesiecy do lipca 2016 roku.wystawiala kolejne faktury.straszyla i doslownie przesladowala kolejnymi wezwaniami do zaplaty.mimo.ze nigdy nie podpisalam z nimi zadnej umowy i kilkadziesiat razy wysylalam maile.dzwonilam i wysylalam pisma.Zarowno telelinia jak i biuro .ignorowalo moje argumenty.Dopiero gdy znalazlam maila z tezygnacja z AZART i tzucilam im na biurko.przestali mnie nekac.Nawet typy nie przeprosily .mimo.ze kosztowalo mnie to wiele nerwow.straconego czasu i pieniedzy.bo dwonilam z zagranicy.
    ZaletySAME WADY.Brak slow na ich bezszczelnosc!!!!!
  • ~Pola / 2020-07-31 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy!!! Brak poszanowania klienta i zero profesjonalizmu. Terminy przekładane z tygodnia na tydzień, brak kontaktu ... sztampowe regułki wypowiadane przez osoby na infolinii i na Facebooku!!! Naprawdę nie podpisujcie umowy z ta firma bo będziecie bardzo żałować!!
    MiejscowośćKęty
  • ~Pola / 2022-05-17 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zostać Klientką UPC ale chyba sobie daruję. Jakimś chorym nieporozumieniem jest zamówienie u nich instalacji WiFi + TV. Od ponad miesiąca próbuje umówić się z technikiem UPC na instalację i już 5 raz jestem zbywana. Tak dokładanie, 5 RAZY. Za pierwszym razem technik nie mógł przyjechać bo zalało mu mieszkanie, za drugim brakowało mu zgody spółdzielni mieszkaniowej, która dawno już była wydana, następnie miał notoryczne spóźnienia z finalnym telefonem iż "nie przyjedzie bo jest zawalony robotą i nas już nie załatwi". Dziś był już 5 termin umówienia się z technikiem. Miał być między 15:00 a 17:00. Następnie otrzymałam SMSa, że jak zwykle się spóźni, po czym o godzinie o której miał być napisał kolejnego SMSa, że jednak znowu do nas nie przyjedzie bo w ciągu 30 minut się rozchorował. Otrzymałam 6 już termin następnej jego wizyty, która znając życie znowu się nie odbędzie. Zadzwoniłam na infolinię by wytłumaczyli mi ten cyrk, przełączono mnie na dział techniczny, z którego zostałam rozłączona. Ja nie wiem czy oni w tym UPC kompletnie powariowali czy jak? To jest po prostu jakieś nienormalne z ich strony. Zamawiam usługę u konkurencji bo u nich podłączenia się nie doczekam za cholerę. Omijać szerokim łukiem.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~polaka / 2022-04-08 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    100kbs gdzy pobiaram słłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Wadydużo
  • ~Poli / 2024-02-04 21:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet to dramat, pingi na 200, dziadostwo zwane Play przejęło upc i była to najgorsza rzecz jaka się przytrafiła upc
    Zaletyteraz już żadne
    Wadyinternet poniżej krytyki
    MiejscowośćKatowice
  • ~pomruk / 2023-05-20 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    internet wciaz sie psuje, stabilnosc zerowa, przestrzegam przed ta firma, oszusci
    Zaletybrak
    Wadynie dziala internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ponad 10 letni klient / 2022-08-10 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu zlodzieje, w bandycki sposob staraja sie naciagnac starsze osoby na dodatkowe uslugi, nekajac telefonami. starsze osoby nie maj pojecia co to nieuczciwy telemarketing. Po wygasnieciu umowy doliczaja po kilkanasie zlotych co miesiac, pomimo, ze klient ie potwierdzil zmiany w umopwie, nie wspominajac, ze nikt nie pofatygowal sie, zeby zaproponowac przedluzenie wygaslej umowy. Unikajcie jak ognio, to bandyci i zlodzieje, a jak dochodzi do konkretnych rozliczen, to nie sa w stanie "wyksiegowac" jak to mowia ci z obslugi klienta.
    WadyZlodzieje
    MiejscowośćKrakow
  • ~Poor Sko / 2020-01-27 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety po przeprowadzce byłem zmuszony na zmianę dostawcy internetu, ponieważ Netia nie ma światłowodu w moim bloku. Wybór padł na upc i z pełną stanowczością odradzam każdemu tego dostawcę usług.
    Już 6 lat temu Netia oferowała PŁYNNE cofanie każdego oglądanego kanalu o 2 godziny, a przypadku niektórych programów, nawet o 7 dni. Należy też wspomnieć o nielimitowanej przestrzeni w chmurze na własne nagrania. A to wszystko za pomocą urządzenia wielkości dwóch paczek papierosów.
    Porównując powyższe z urządzeniem Horizon, okazuje się że urządzenie UPC to zacofany technologicznie badziew. Wnętrze obudowy wielkości pustaka skrywa przynajmniej 10 letnia technologię. Reszta w zalateach i wadach.
    ZaletyAbsulutny brak zalet w porównaniu do konkurencji.
    WadyHorizon:
    -duuuuże zużycie energii
    -powolne działanie podczas przełączania kanałów i przewijania
    -skandaliczna moc sygnału WiFi (cienka kart/gips ściana to już zbyt duża przeszkodą)
    -WiFi 2,4Ghz działa okropnie wolno; 5Ghz to już problemy z zasięgiem opisane punkt wyżej
    -brak nagrywania kanałów w standardzie (zamawiając usługę byłem przekonany że tak wielki kloc o nazwie Horizon posiada opcję nagrywnia, jednak okazuje się że w tym celu powinieme zamówić bogatszą wersję urzadzenia)
    -aby otrzymać od upc zbliżoną jakość usług, co inni dostawcy należy skomponować zestaw który składa się z Horizon i dodatkowego routera od upc, który zapewni wystarczająca moc sieci. Dodam że kwota miesięcznego zobowiązania jest wtedy ponad 2 krotnie wyższa niż u innych dostawców.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pootr / 2024-08-29 16:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Intrrnet czesto zrywa na chwile . Teraz juz ponad 24 godz jest awaria . Podają godziny usuniecia i dalej nie dzisla . Nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PorazkaUPC / 2022-06-24 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa zamówiona prawie dwa tygodnie. Instalator miał się pojawić po trzech dnia, przysyłają informację że będzie w danym dniu pomiędzy wskazanymi godzinami i się nie zjawia, nie informuje, że danego dnia nie przyjdzie. Po reklamacja sytuacja się powtarza i dalej nie wiadomo kiedy internet zostanie podłączony.
  • ~Pozdrawiam dostawce UPC / 2018-03-23 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet drogi jak na wydajność, gdy jest połączenie z routerem przez kabel jest wszystko w normie. Problemy zaczynają się przy połączeniu bezprzewodowym. Szkoda nerwów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ppp / 2021-12-29 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzwonię w związku z problemem technicznym, odbiera jakiś Prokop po czym zostaję przekierowany na rozmowę z robotem. Robot zadaje mi trzy razy to samo pytanie po czym przekierowuje mnie do konsultanta który jednak nie odbiera a po kilku minutach słyszę głos który informuje mnie, że firma nie pracuje w sobotę i niedzielę, tylko, że dzisiaj jest środa. Żenada i typowe plucie na klienta, szukam już nowego dostawcę internetu, na to dziadostwo szkoda czasu.
    ZaletyBrak
    WadyUPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćKraków
  • ~Prawda / 2023-09-01 19:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Długi termin naprawy liniowej usterki, która występuje co roku taka sama.
    Zgłosiłem usterke miesiac temu i nadal nie naprawiona.
    W dupie mają klienta tylko chcą abym oceniał prace przyjmującego zgłoszenie poprzez wysyłanie spamu w sms.
    Nie polecam tego gówna, marna jakość usług.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyDługi termin naprawy liniowej usterki, która występuje co roku taka sama.
    Kiepskie transfery, zaniżony download
    Pixele zamiast obrazu.
    MiejscowośćGdansk Niedzwiednik
  • ~Precz z UPC / 2018-07-06 10:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Poszukaj internetu gdziekolwiek tylko nie w UPC. Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo nerwów. Firma bardzo nieprofesjonalna. Zresztą spróbuj się do nich dodzwonić do działu serwisowego, aby zgłosić awarię. Zaleje Cię krewa jasna.
    Zaletybrak
    WadyMasakryczna obsługa. Internet często się wiesza.
    MiejscowośćKraków
  • ~Precz z UPC / 2019-08-17 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie działający internet. Przerywa, znacznie odbiegające parametry od deklaracji
    Zaletybrak
    Wadypowolny internet, obsługa klienta jako lekarstwo naciąga na wyższy pakiet
    MiejscowośćKraków
  • ~Programista / 2020-05-06 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Centrum Wrocław, duża awaria przynajmniej raz w tygodniu, naprawy około 12h, częste spadki prędkości, jeśli potrzebujesz stałego łącza (np.praca zdalna), unikać UPC jak tylko się da,nigdy nie miałem takich cyrków.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Prokiler / 2023-01-13 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia cały czas ping powyżej 1000 to jak w mikrofalówce nie polecam
    WadyWszystko źle
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Przem / 2023-02-06 19:00
    Ocena: 4.00 / 5
    w dzisiejszych czasach upload na poziomie 20Mb/s (download 300Mb/s) i 30Mb/s upload przy 600Mb/s download.
    wygląda słabo, ale jest stabilnie przynajmniej u mnie.
    Graczem jestem od święta więc o pingu się nie wypowiem dla mnie wystarczający.
    Programów TV mam wrażenie że ubywa albo zmieniają się ich numery.
    Zalety-w ciągu 8 lat może 1 dzień awarii się nazbiera
    -obsługa ekspresowa
    Wady-niestety wysyłanie jest kiepskie
    -cena mogłaby być niższa
    MiejscowośćTychy
  • ~Przemek / 2022-06-22 16:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Odkąd UPC zostało kupione przez Play non-stop zrywa połączenie. Od godziny porannych do wieczora, w nocy jest ok, ale w dzień - koszmar!
    ZaletyJak działa to jest w porządku. Ale musi działać.
    Wadynon-stop zrywające się połączenie
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019