Jestem rozczarowany operator UPC wraz z moja zmiana miejsca zamieszkania nie jest w stanie przeniesc swoich uslug i musze dalej placic mimo oz nie korzystam jiz z tego o nie ma tam dostepu to jeszcze za zerwanie umowy wymaga ogromnej kary
Pozdraeiam Piotr Knapik
MiejscowośćBoguszów-Gorce
~Piotr / 2022-08-03 21:21
Ocena: 3.00 / 5
Mam w zasadzie zastrzeżenia do wszystkiego (oprócz internetu), ale skupię się na jednym.
Zamówiłem łącze do telefonu stacjonarnego (taki podłączony do routera). Na OFICJALNEJ STRONIE UPC doczytałem, że wystarczy mieć telefon analogowy z wybieraniem tonowym. Mój wybór padł na telefon GIGASET firmy Siemens, bo do tej marki mam zaufanie i miał on udogodnienia dla osób starszych na czym mi zależało. Niestety - telefon od początku sprawiał problemy. Nie sygnalizował nadchodzącego połaczenia, nie było słyszalności w jednym kierunku lub w obu. Technik jeździł, kiwał głową, w końcu zeznał "ale Gigaset to w UPC nie będzie działał. Musi być Panasonic" Rzeczywiście: zakup Panasonica rozwiązał problem. I teraz mam dwa pytania: 1. Czemu takiej informacji nie ma na oficjalnej stronie UPC? 2. Kto mi zwróci za telefon GIGASET który w dobrej wierze zakupiłem kierując się instrukcją ze strony UPC? Miałem czternaście dni na zwrot telefonu, ale tak długo musiałem czekać na technika, że na zwrot telefonu było za późno. WE dniu zakupu upewniałem sią na BOK czy telefon GIGASET taki i taki jest dobry. Pani stwierdziła że jak najbardziej tak. 250 złotych poszło się j..ać. Bo oczywiście nikt z UPC nie reaguje na moje zapytania odnośnie zwrotu kasy.
ZaletyMoże internet. Jest OK, nie siada i nie zrywa.
WadyJak bym zaczął wymieniać, to by serwer klęknął. TV, komórka, telefon stacjonarny, niekompetentna obsługa techniczna - masa zastrzeżeń.
MiejscowośćKatowice
~Piotr / 2023-01-05 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem: dramat!!! Podejście do klienta poniżej zera. Podpisujac umowę przeczytajcie wszystko, nawet to co jest napisane drobnym druczkiem, bo może się nagle okazać, ze warunki umowy są inne niż te, które podpisaliście, i kwota do zapłaty nagle rośnie. Nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego, a w odpowiedzi na reklamacje jest tylko: bla bla bla. Nigdy więcej!!!! Ani UPC, ani Play.
ZaletyZadne
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2023-04-12 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam nikomu. Na połączenie z konsultantem czekałem 18 minut. Zero elastyczności do klienta, a najlepiej wszystko w pakietach na min 12m-cy....
ZaletyBrak
~Piotr / 2023-04-12 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam nikomu. Na połączenie z konsultantem czekałem 18 minut. Zero elastyczności do klienta, a najlepiej wszystko w pakietach na min 12m-cy....
ZaletyBrak
~Piotr / 2023-04-28 16:58
Ocena: 1.00 / 5
wieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
Zaletybrak zalet
Wadywieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
MiejscowośćGdańsk
~Piotr / 2023-05-17 23:23
Ocena: 3.50 / 5
Zazwyczaj opinie nie dodaje ale jakośc montażu usług to jest dramat dziecko by lepiej zamontowało niż ci śmieszni podwykonawcy z upc porażka za 4 razem musiałem sam poprawić ponieważ już człowiek nie ma nerwów do tych ludzi nie wiem za co im płacą
ZaletyTanio
WadyMontaż
MiejscowośćCzęstochowa
~Piotr / 2023-05-25 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Internet przerywa co 30 sekund. Praca zdalna jest absolutnie nie możliwa. Proszę wybierzecie innego dostawcę.
~Piotr / 2023-09-13 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Swiatłowód 300Mb/s z najwyższą odnotowaną prędkością ok 5oMb/s. Wielokrotne zgłoszenia i obiecywanie wizyty serwisu. W rzeczywistości dostaję po kilku godzinach smsa że już naprawili problem. Porażka.
Zaletybrak
Wadykompletne olewanie klienta
MiejscowośćOstróda
~Piotr / 2023-11-16 00:04
Ocena: 2.50 / 5
...byłem w UPC od samego początku, teraz dzięki kłamliwym konsultantom i kłamliwej reklamie "migrowałem" do Play, czuję oszukany ponieważ udzielano mi nie wiem celowo czy nie nieprawdziwych informacji...ale będę walczył. Po co nagrywarka która nie nagrywa tego co chcę, tylko to co KTOŚ chce, była dobra, bardzo dobry dekoder 4kApollo, ale komuś nie pasował w rachunkach
Zaletypóki co brak
Wadykłamliwe informacje
~Piotr / 2023-12-27 12:33
Ocena: 1.50 / 5
Fatalna firma. Podłączyli internet odłączyli telewizje. Po reklamacji podłączyli TV odłączyli telewizję. Nie jestem w stanie się do nich dodzwonić, ciągle zrzuca rozmowę albo zapętla się automat. Tragedia!!! Nigdy więcej!!!
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
MiejscowośćWrocław
~Piotr / 2024-02-26 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z nimi to jakiś dramat. Chcę zainstalować internet w swoim mieszkaniu, ale pod tym samym adresem jest już internet zainstalowany przez mojego byłego lokatora, który nie ma już prawa do korzystania z mieszkania. Powiedzieli, że muszę tylko wysłać skan aktu notarialnego potwierdzającego, że to ja jestem właścicielem i będą mogli rozwiązać umowę z lokatorem. Żaden problem, wszystko się da załatwić. Oczywiście po wysłaniu skanu kontaktu już nie było, a jak sam dzwonię to nikt nic nie wie i nawet nikt nie ma ochoty sprawdzić czy w ogóle moja sprawa jest rozpatrywana. Wychodzi na to, że we własnym mieszkaniu nie będę mógł zainstalować internetu. Jak oni tak traktują klienta przed podpisaniem umowy, można się domyślać jak go traktują już po jej podpisaniu. Chyba lepiej trzymać się od nich z daleka.
ZaletyNie było mi dane się o nich nawet przekonać
WadyPodejście do klienta i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów
MiejscowośćWarszawa
~Piotr K. / 2021-12-15 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga !!! UPC od ponad trzech tygodni nie usuwa awarii telewizji , Zgłaszasz a Oni maja to gdzieś - tylko durne regułki i jeszcze bardziej kretyńska sztuczna konsultantka !! Umawiają technika czekasz tydzień !! On nie pojawia się w domu ale wieczorem dostajemy smsa że niema jakichś narzędzi , że zgłosił odpowiedniemu działowi a on ma rozwiązać problem . I co ? i mija tydzień i nic !! dalej obraz kafelkuje , bądź pojawia się niebieskie tło UPC w różnych odstępach czasowych . Nie da się oglądać programu!!!! Wysyłasz zgłoszenia reklamacji na Moje UPC żadnej reakcji , żądam zmiany opłat za usługi ale i to jest zlewane !!! Dzisiaj jakiś gałgan gdy się dodzwoniłem twierdziła że nie ma żadnych zgłoszeń w systemie i nie ma informacji o jakiejś awarii . Znowu umawia technika do wymiany dekodera ale on już był wymieniany ponad miesiąc temu bo była podobna awaria ale to nie zmieniło !! kilka dni spokoju !! Nie odpuszczę !!!! będę opisywał to gdzie się tylko da !! zgłaszam to do UOKiK i Rzecznika Konsumentów !!
MiejscowośćWrocław
~PiotrW / 2021-04-13 12:43
Ocena: 1.75 / 5
Brak możliwości zgłoszenia awarii sprzętu. Od 4 dni usiłuję zgłosić awarię zasilacza, nie mogę korzystać w pełni z opłaconej usługi. Tragedia. Kpina z użytkowników.
~Pissek / 2022-11-22 09:55
Ocena: 3.75 / 5
Telewizja na żywo ma opóźnienie około 10 sekund. W M jak miłość to nie przeszkadza, ale w meczach reprezentacji już tak. Pół osiedla krzyczy z radości, Pół uruchamia się po 10 sek. PONOĆ NIE DA SIĘ NIC ZROBIĆ.... NASTĘPNY OPERATOR BĘDZIE INNY.
ZaletyDziała plynnie
Wady10 sekundowe opóźnienie wobec innych operatorów w transmisjach na żywo jest problemem.
MiejscowośćGdańsk
~Pit / 2023-04-21 10:06
Ocena: 3.25 / 5
Mam internet 1Gb od UPC, Warszawa (bemowo), ciekawostka, bo na ich sprzęcie, nawet po podłączeniu kablowym, nie ma 1GB. Internet jak wszystko jest ok. działa bardzo szybko. Niestety cały czas coś nie działa, trzeba co raz resetować router Hitron Chita (miał być taki HIT, och, ach).
Cena umiarkowana, szybkość działania ok, ale stabilność tego łącza-dramat.
Jedno na "+", to obsługa, sprawnie się można do nich połączyć, chętnie pomagają, nawet jak policzyli mi za usługę technika (którego z reszta zarekomendował konsultant telefoniczny), przyznali się do błędu i skorygowali następna fakturę.
Suma sumarum, z niecierpliwością czekam na koniec umowy ;)
WadyStrasznie niestabilne łącze
MiejscowośćWarszawa
~Piter / 2018-09-25 21:55
Ocena: 1.50 / 5
Usługa internet w Krakowie. Deklarowane 150 Mbs uzyskiwane w teście na kablu 90 Mbs, po wifi to już tylko 20-30 Mbs. Niestety brak alternatywy.
ZaletyBrak
WadySłaba prędkość, częste braki sygnału.
MiejscowośćKraków
~Pitong / 2022-11-16 12:24
Ocena: 2.25 / 5
Naganiacze pracujący w UPC zrobią i obiecają wszystko aby zwerbować nowego klienta. W momencie podpisania umowy czar pryska i człowiek zostaje pozostawiony sam sobie. Jakakolwiek awaria, jakikolwiek problem to godziny jak nie dni spędzone w oczekiwaniu na reakcję ze strony UPC. Czarę goryczy przelał fakt wystawienia faktury osobie zmarłej, pomimo wcześniejszego zgłoszenia zgonu i otrzymania dokumentu potwierdzającego rozwiązanie umowy.
Internet działa fatalnie. Przez większą część czasu trudno nawet YouTube oglądać. W miarę płynnie dotwarza filmy tylko w niskiej rozdzielczości a nawet wtedy potrafi się zacinać. Co kilka dni robię test wydajności łącza i może z raz czy dwa razy w miesiącu przekracza 20 Mb/sek. Zazwyczaj testy pokazują znacznie poniżej 10 Mb/sek. Płacę za 300 Mb/sek. Z tv jest trochę lepiej ale tylko trochę. Zazwyczaj da się oglądać ale bardzo często sygnał zanika na kilka lub kilkanaście sekund i ekran robi się czarny. Po tym czasie sygnał powraca. Da się oglądać ale jest to bardzo irytujące i spodziewałem się znacznie lepszej jakości świadczonych usług. Co do obsługi klienta to poniżej wszelkiej krytyki. Przez wiele lat korzystałem z internetu w Orange i myślałem, że nie można zapewniać obsługi klienta na niższym poziomie niż Orange. Można. Wystarczy podpisać umowę z UPC. Poza automatycznymi odpowiedziami na skrzynkę pocztową, że rozpatrzą reklamację w ciągu 30 dni nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi na swoje zgłoszenia. Nikt nigdy nic nie odpisał, nie oddzwonił z wyjaśnieniem. Nic, absolutny brak kontaktu z UPC. Można sobie pisać kolejne reklamacje na ich adres i jedynie kolekcjonować automatycznie wygenerowane odpowiedzi o tym, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
ZaletyBardzo dobry marketing, komplet ulotek zachwalających usługi UPC w skrzynce pocztowej co kilka dni.
WadyWszystko poza marketingiem (internet, tv, obsługa klienta)
MiejscowośćWarszawa
~PJ / 2023-08-06 08:59
Ocena: 1.00 / 5
Non stop nie ma internetu, a jak jest to co chwilę się połączenie zrywa. UPC oddało nasz kabel PLAY a my teraz mamy kabel Play i to cała prawda.