Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2023-09-13 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Swiatłowód 300Mb/s z najwyższą odnotowaną prędkością ok 5oMb/s. Wielokrotne zgłoszenia i obiecywanie wizyty serwisu. W rzeczywistości dostaję po kilku godzinach smsa że już naprawili problem. Porażka.
    Zaletybrak
    Wadykompletne olewanie klienta
    MiejscowośćOstróda
  • ~Piotr / 2023-11-16 00:04
    Ocena: 2.50 / 5
    ...byłem w UPC od samego początku, teraz dzięki kłamliwym konsultantom i kłamliwej reklamie "migrowałem" do Play, czuję oszukany ponieważ udzielano mi nie wiem celowo czy nie nieprawdziwych informacji...ale będę walczył. Po co nagrywarka która nie nagrywa tego co chcę, tylko to co KTOŚ chce, była dobra, bardzo dobry dekoder 4kApollo, ale komuś nie pasował w rachunkach
    Zaletypóki co brak
    Wadykłamliwe informacje
  • ~Piotr / 2023-12-27 12:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna firma. Podłączyli internet odłączyli telewizje. Po reklamacji podłączyli TV odłączyli telewizję. Nie jestem w stanie się do nich dodzwonić, ciągle zrzuca rozmowę albo zapętla się automat. Tragedia!!! Nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2024-02-26 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z nimi to jakiś dramat. Chcę zainstalować internet w swoim mieszkaniu, ale pod tym samym adresem jest już internet zainstalowany przez mojego byłego lokatora, który nie ma już prawa do korzystania z mieszkania. Powiedzieli, że muszę tylko wysłać skan aktu notarialnego potwierdzającego, że to ja jestem właścicielem i będą mogli rozwiązać umowę z lokatorem. Żaden problem, wszystko się da załatwić. Oczywiście po wysłaniu skanu kontaktu już nie było, a jak sam dzwonię to nikt nic nie wie i nawet nikt nie ma ochoty sprawdzić czy w ogóle moja sprawa jest rozpatrywana. Wychodzi na to, że we własnym mieszkaniu nie będę mógł zainstalować internetu. Jak oni tak traktują klienta przed podpisaniem umowy, można się domyślać jak go traktują już po jej podpisaniu. Chyba lepiej trzymać się od nich z daleka.
    ZaletyNie było mi dane się o nich nawet przekonać
    WadyPodejście do klienta i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr K. / 2021-12-15 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga !!! UPC od ponad trzech tygodni nie usuwa awarii telewizji , Zgłaszasz a Oni maja to gdzieś - tylko durne regułki i jeszcze bardziej kretyńska sztuczna konsultantka !! Umawiają technika czekasz tydzień !! On nie pojawia się w domu ale wieczorem dostajemy smsa że niema jakichś narzędzi , że zgłosił odpowiedniemu działowi a on ma rozwiązać problem . I co ? i mija tydzień i nic !! dalej obraz kafelkuje , bądź pojawia się niebieskie tło UPC w różnych odstępach czasowych . Nie da się oglądać programu!!!! Wysyłasz zgłoszenia reklamacji na Moje UPC żadnej reakcji , żądam zmiany opłat za usługi ale i to jest zlewane !!! Dzisiaj jakiś gałgan gdy się dodzwoniłem twierdziła że nie ma żadnych zgłoszeń w systemie i nie ma informacji o jakiejś awarii . Znowu umawia technika do wymiany dekodera ale on już był wymieniany ponad miesiąc temu bo była podobna awaria ale to nie zmieniło !! kilka dni spokoju !! Nie odpuszczę !!!! będę opisywał to gdzie się tylko da !! zgłaszam to do UOKiK i Rzecznika Konsumentów !!
    MiejscowośćWrocław
  • ~PiotrW / 2021-04-13 12:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak możliwości zgłoszenia awarii sprzętu. Od 4 dni usiłuję zgłosić awarię zasilacza, nie mogę korzystać w pełni z opłaconej usługi. Tragedia. Kpina z użytkowników.
  • ~Pissek / 2022-11-22 09:55
    Ocena: 3.75 / 5
    Telewizja na żywo ma opóźnienie około 10 sekund. W M jak miłość to nie przeszkadza, ale w meczach reprezentacji już tak. Pół osiedla krzyczy z radości, Pół uruchamia się po 10 sek. PONOĆ NIE DA SIĘ NIC ZROBIĆ.... NASTĘPNY OPERATOR BĘDZIE INNY.
    ZaletyDziała plynnie
    Wady10 sekundowe opóźnienie wobec innych operatorów w transmisjach na żywo jest problemem.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Pit / 2023-04-21 10:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam internet 1Gb od UPC, Warszawa (bemowo), ciekawostka, bo na ich sprzęcie, nawet po podłączeniu kablowym, nie ma 1GB. Internet jak wszystko jest ok. działa bardzo szybko. Niestety cały czas coś nie działa, trzeba co raz resetować router Hitron Chita (miał być taki HIT, och, ach).
    Cena umiarkowana, szybkość działania ok, ale stabilność tego łącza-dramat.
    Jedno na "+", to obsługa, sprawnie się można do nich połączyć, chętnie pomagają, nawet jak policzyli mi za usługę technika (którego z reszta zarekomendował konsultant telefoniczny), przyznali się do błędu i skorygowali następna fakturę.
    Suma sumarum, z niecierpliwością czekam na koniec umowy ;)
    WadyStrasznie niestabilne łącze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piter / 2018-09-25 21:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Usługa internet w Krakowie. Deklarowane 150 Mbs uzyskiwane w teście na kablu 90 Mbs, po wifi to już tylko 20-30 Mbs. Niestety brak alternatywy.
    ZaletyBrak
    WadySłaba prędkość, częste braki sygnału.
    MiejscowośćKraków
  • ~Pitong / 2022-11-16 12:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Naganiacze pracujący w UPC zrobią i obiecają wszystko aby zwerbować nowego klienta. W momencie podpisania umowy czar pryska i człowiek zostaje pozostawiony sam sobie. Jakakolwiek awaria, jakikolwiek problem to godziny jak nie dni spędzone w oczekiwaniu na reakcję ze strony UPC. Czarę goryczy przelał fakt wystawienia faktury osobie zmarłej, pomimo wcześniejszego zgłoszenia zgonu i otrzymania dokumentu potwierdzającego rozwiązanie umowy.
    ZaletyDo puki wszystko działa to jest ok
    WadyRozwiązywanie problemów, utrudniony kontakt, ogólnie obsługa klienta
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Pizza / 2019-05-20 16:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet działa fatalnie. Przez większą część czasu trudno nawet YouTube oglądać. W miarę płynnie dotwarza filmy tylko w niskiej rozdzielczości a nawet wtedy potrafi się zacinać. Co kilka dni robię test wydajności łącza i może z raz czy dwa razy w miesiącu przekracza 20 Mb/sek. Zazwyczaj testy pokazują znacznie poniżej 10 Mb/sek. Płacę za 300 Mb/sek. Z tv jest trochę lepiej ale tylko trochę. Zazwyczaj da się oglądać ale bardzo często sygnał zanika na kilka lub kilkanaście sekund i ekran robi się czarny. Po tym czasie sygnał powraca. Da się oglądać ale jest to bardzo irytujące i spodziewałem się znacznie lepszej jakości świadczonych usług. Co do obsługi klienta to poniżej wszelkiej krytyki. Przez wiele lat korzystałem z internetu w Orange i myślałem, że nie można zapewniać obsługi klienta na niższym poziomie niż Orange. Można. Wystarczy podpisać umowę z UPC. Poza automatycznymi odpowiedziami na skrzynkę pocztową, że rozpatrzą reklamację w ciągu 30 dni nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi na swoje zgłoszenia. Nikt nigdy nic nie odpisał, nie oddzwonił z wyjaśnieniem. Nic, absolutny brak kontaktu z UPC. Można sobie pisać kolejne reklamacje na ich adres i jedynie kolekcjonować automatycznie wygenerowane odpowiedzi o tym, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletyBardzo dobry marketing, komplet ulotek zachwalających usługi UPC w skrzynce pocztowej co kilka dni.
    WadyWszystko poza marketingiem (internet, tv, obsługa klienta)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PJ / 2023-08-06 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop nie ma internetu, a jak jest to co chwilę się połączenie zrywa. UPC oddało nasz kabel PLAY a my teraz mamy kabel Play i to cała prawda.
    Zaletybrak same wady
    WadyWszystko jest do dupy
    MiejscowośćKraków
  • ~PK / 2023-08-31 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakiegokolwiek zaangażowania w rozwiązanie problemu, na maile nie odpowiadają, na infolinii mimi nr zgłoszenia nie wiedzą o co chodzi
    Wadykażda możłiwa
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~PLAY to kpina / 2023-10-09 13:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamieszczam opinie tutaj ponieważ UPC to aktualnie PLAY. Instalacja i zamawianie usługi internetu stacjonarnego przez internet to absolutna kpina. Zamówiłem instalację internetu w mieszkanu w jednym z kilkuletnich krakowskich bloków. Zamawiam usługę, termin instalacji następny dzień. Oczekuję technika, technik nie przyjeżdża, dzwonię do play i pani stwierdza że ojojoj nie wyrzuciło z systemu, kolejka jest zresetowana musi pan poczekać na technika 3 dni. Po odczekaniu swojego czasu w kolejce jak w PRL zajechał pan technik, i pan technik stwierdza, nie można zainstalować internetu ponieważ centrala zaznaczyła źle i obecna konfiguracja oraz brak sprzętu po stronie technika nie pozwala na instalację usługi, gdy w czasie bliżej nie określonym układ planetarny pozwoli to pan zajedzie z innym sprzętem i zainstaluje usługę. Po stronie play nikt się nie poczuwa to zainstalowania usługi. Także jak chcecie odchodzić od jakiegoś dostawcy a następnie zacząć umowę u nowego to róbcie to z wyprzedzeniem.
  • ~Player / 2024-01-14 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo. Ping ponad 180 przynajmniej raz w tygodniu...
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny ping
    MiejscowośćKrakow
  • ~Playerek - klien - Frajerek / 2023-09-04 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak można dać ujemne opinie.
    Ludzie! Jestem frajerem, który podpisał umowę na (tylko) rok.
    W tej firmie nic nie działa. A wsparcie techniczne ogranicza się do resetu routera, ew. jego wymiany (już trzeci raz).
    WON!
    ZaletyŻarcik.
    WadyWszystko!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Plessant / 2018-12-15 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.

    Jestem szczerze oburzony jakością obsługi klienta. Już mieliśmy umówione dwa terminy na instalację internetu wraz z tv i nikt nie raczył się pojawić. Za drugim razem kosztowało mnie to dzień urlopu. Mawiają, że punktualność jest domeną królów, niestety Wasza firma może zostać jedynie królewskim błaznem. Zwalanie winy na firmę (podwykonawcę) robiącą instalację nie zwalnia Was z odpowiedzialności za usługę, którą to Wy firmujecie swoim logo. W ten oto sposób tracicie dobre imię i klientów. To tyle, ja dziękuję za kilka dni urzerki z Wami i stracone nerwy. Na święta zostaniemy bez internetu, więc czas spędzimy w rodzinnym gronie. (sarkazm). Możecie być pewni, że od dziś moja dobra opinia o UPC Polska poleci w świat (kolejny sarkazm). Życzę dalszej owocnej pracy i samozadowolenia. Plessant
  • ~plkdybala / 2020-07-20 22:47
    Ocena: 1.50 / 5
    podczas transmisji na zywo ktora prowadze trace srednio 16000 klatek
    Zaletyczasami dziala
    Wadyza duzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PM / 2022-12-01 14:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem zmienić dostawcę netu, wypełniłem formularz na początku listopada przez net, wybrałem termin montażu na sobotę 26go, oddzwoniła po chwili miła pani z informacją, że technicy nie pracują jednak w soboty, także ustaliliśmy piątek 25go popołudniu. W dniu montażu nikt się nie pojawił, na infolinii dowiedziałem się, że technik był, ale nie zastał nikogo, więc anulował umowe/zlecenie. Pomyślałem, że trudno, rezygnuje, ale miła pani zaproponowała, że zapisze mnie na dogodny termin i zaproponuje 10zł mniejsze opłaty - ustaliłem termin na podziałek 28go. W niedzielę przed godziną 23 dostaje maila, że termin montażu będzie 05.12. W poniedziałek kontakt z infolinią, miły pan mówi mi, że faktycznie technik zmienił termin montażu, ale dlatego, że budynek będzie oddany do użytku po 9.12 (budynek ma ponad 50 lat i został oddany do użytku w latach 60). Chciałem zrezygnować, zaczęło się przełączanie od pracownika do pracownika, w efekcie dowiedziałem się, że nie mogę zrezygnować przez telefon i muszę wysłać odstąpienie pisemnie. Także szkoda czasu na upc.
    ZaletyProponowane ceny są konkurencyjne, ale co z tego jak usługi nie są dostępne
    WadyBrak aktualnej informacji na stronie o braku możliwości montażu usługi, brak tej wiedzy u pracowników, działania technika/techników który/którzy sami sobie odwołują i przekładają terminy montażu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~po / 2023-01-03 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem internet światłowodowy UPC. Nie doszło jednak do założenia usługi. Monter nie przyszedł 3 razy w przeciągu miesiąca a ja zmarnowałem tylko swój czas zmieniając swoje plany. U konkurencji monter przyszedł na następny dzień.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019