Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Perun / 2024-06-11 07:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam.
    ZaletyUczciwość rzetelni operatorzy w biurze obsługi klienta.
    WadyJedyna wada to ta, że łączy przez automat do biura obsługi klienta.
    MiejscowośćBytom
  • ~pete67 / 2017-06-21 19:18
    Ocena: 4.25 / 5
    JA TRAFIŁEM NA SUPER PROMOCJĘ, BO ZA 39ZŁ MAM 120mBIT/S
    Tylko w jakieś święta i łikendy transfer jet wyraźnie wolniejszy i ping tak samo.
    zwykle oscyluję na 125Mbips
    awaryjność... od 6 mieięcy raz awaria ale z mojej winy.
    Bardzo wydajny router wifi. podchodzący w sieci domowej realnie do 250MBps :) co bardzo mnie cieszy bo z NASem nie musze po kablu szaleć.
    Generalnie zastanawiam sięnad przejsciem za 49zł na 250Mbit ale nie wiem czy jest sens.
    Najbardziej mi brak mozliwości zwiększenia samego uploadu.
    wysyłam w ażdy łikend do firmy 10-20GB zdjęć i obecny transfer 10MBps nie do końca mi wystarcza.
    z drugiej strony 10zł różnicy i jest dwa razy szybciej.... pewnie się skusze:)
    Zaletytransfer, wydajny router, dobra oferta
    Wadymało elastyczna oferta.
  • ~Peter / 2019-01-28 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Od tygodnia nie ma dnia bez awarii. Oczywiście dowiedzieć się czegokolwiek nie ma gdzie i od kogo. Telefony nie odbierane w żadnym dziale. Jestem klientem od nirmal 6 lat i jestem zdziwiony bo dotychczas to bylł chyba jakościowo najlepdzy usługodawca w Warszawie.
    ZaletySzybkość/jakość
    WadyObsługa sbonenta, ostatnie awarie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Petercom / 2018-01-08 22:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018)
    Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infolinii
    Wadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!
    MiejscowośćOpole
  • ~Petlona / 2019-08-25 13:47
    Ocena: 2.25 / 5
    jak chcesz zamówić coś z upc to od razu są przy telefonie. a jak mam problem z rozłączającym się routerem, czyli wyrzuca internet i łączy na nowo, jakby się go wyłączało i włączało i to od 10 do 12 aż 3 razy mi się trafiło. Czekałem jak idiota na słuchawce słuchając tej dennej muzyczki przez 5 minut dzwoniąc na 813813813, że aż mi się odechciało już wszystkiego. Przez internet nie można zamówić pomocy technicznej. a Najlepsze jest to że można sprawdzić czy jest wszystko okej z moim połączeniem, no ale mam neta tylko z upc czyli sprawdzić mogę dopiero jak mi net wróci i pokazuje że wszystko jest ok. I dla klientów którzy zakładają kolejną umowę po pierwszej, nie obowiązują ich oferty jak dla nowych klientów, jak w reklamie z tym nonsensem
    Zaletyw miarę ceny co do prędkości
    Wadybardzo ciężki kontakt z pomocą techniczną, a żeby się skontaktować z nimi to miej lepiej przynajmniej 15 zł na koncie, bo mniej może nie wystarczyć
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Pewna osoba / 2023-04-18 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do rezygnacji porażka, miał być miesiąc wypowiedzenia za który trzeba zapłacić i odesłać dekoder.Mija miesiąc wypowiedzenia zamiast kodu do paczkomatu żeby odesłać, przychodzi kolejny rachunek do zapłaty w którym się nie korzysta,dzwonione tyle razy że szkoda gadać. Został opłacony miesiąc wypowiedzenia, przychodzi mail że jest niedoplata pomimo że było placone tyle ile trzeba A nieraz z nadwyżka. Nie polecam!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Phil / 2018-08-25 03:47
    Ocena: 4.75 / 5
    7 lat z nimi od 60Mbit/s przez 120Mbit/s potem 250Mbit/s i teraz 500Mbit/s ... W ciągu całych 7 lat, 2-3 awarie, jedna ok 2-3 dni (zalało cośtam im). Kilka razy parametry nie były trzymane, czyli na 250Mbit/s miałem 150Mbit/s. Pingi dobre, nic się nie psuje, routing dobry, właściwie nie ma do czego się przyczepić.
    Zaletyniezawodność, parametry łącza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piecze / 2021-11-28 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace za te sama usługę 2x większa cenę od tej która płaciłby nowy klient.
    Pomijając fakt , ze miło by było jednak dla stałych klientów obniżać a bardziej dostosować i wyrównać cenę wraz z nowymi ofertami, tym bardziej dla tych, których okres umowy 24 miesięcy już dawno upłynął….
    Ale szczytem chamstwa to jest jednak kiedy dzwonię w sprawie zmiany usługi, próbują mi wcisnąć kolejne usługi i promocje, telewizje itp. A gdy się nie godzę i chce dostosowanie do aktualnych ofert na niższa cenę TO ODKŁADAJĄ SŁUCHAWKĘ!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNaciąganie. Odkładanie słuchawki.
  • ~Piedrol Sień / 2022-05-11 15:16
    Ocena: 3.50 / 5
    W moim przypadku postawa kuriera była do przyjęcia. Ocenę obniża to, iż niełatwo uzyskać nr tel. do kuriera a status doręczenia nie jest rzetelnie aktualizowany.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Piesław / 2024-01-02 03:52
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, metr mułu, szambo, katastrofa, apokalipsa, nie polecam to mało powiedziane
    ZaletyBRAK
    Wadywieczne awarie, szkoda gadać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piesuu / 2020-11-16 14:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Upc to internet dla ludzi którzy nie kozystają z niego za duzo.Często się sam z siebie rozlącza z urządzenia i jest duzy spadek pingu.
    ZaletyNIe mam pojęcia czy jakieś są
    Wady-internet się sam rozącza
    -duży ping i lagi
    -słaby zasięg
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piko / 2023-12-05 23:59
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC już nie ma. Teraz jest Play i nowa dziwna rzeczywistość.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pimpon / 2021-06-09 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Po wielu latach rozstałam się z trudem z UPC.ufff. w skrócie na koniec okazali się bandyckim złodziejami. Również łamią RODO. Szukają znajomych i rodziny i wysyłają smsy, maile.w szoku jestem.Poza tym za kilka miesięcy musiałam im dla świętego spokoju darmo zapłacić. Obłęd.Nie polecam.Ciesze się,że w końcu od nich uciekłam.
    WadyCiągły brak internetu
    MiejscowośćDęby Brzozowe
  • ~Pino / 2019-03-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej wszelkiej krytyki.
    Umowieni na sobotę pomiędzy 11_13.
    Dzien przed terminem sms_ termin montażu 9-11. Monit na infolinii, Monit w lokalnym biurze. Wydawalo się że temat załatwiony... Niee, 9 rano domofon z hasłem albo teraz, albo inny termin...
    Tupet, bezczelność
    Opiniuję wyłącznie obsługę klienta.
  • ~Piobar / 2019-01-10 18:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga ! Dzisiaj dzwonił do mnie konsultant że niedługo kończy mi się umowa. Nie miałem umowy przy sobie i nie pamiętałem jak u mnie z okresem umowy więc zgodziłem się przedłużyć i zrobić aneks roczny na tych samych warunkach. Co się okazało : po sprawdzeniu umowy w domu ta pierwsza była na czas nieokreślony bez kar za zerwanie . Nowa była na rok i naliczala ulgi promocyjne ponad 1 tyś zł co by skutkowało karami za zerwanie umowy.
    TAK CHCIELI ZROBIC DOBRZE KLIENTOWI !
    aneks zerwać można na szczęście w ciągu 14 dni.
    Wadykretacze na infolinii,
    Z umowami trzeba uważać jak na polu minowym.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2016-03-16 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka podpisaliśmy umowę 16 lutego i już na początku żle się zapowiadało.Instalatorzy spóżnili się 4 godziny na montaż a następne 4 montowali sprzęt masakra.Po zamontowaniu dekodera horizon w przeciągu 14 dni testowania urządzenie zepsuło się dwa razy nie mieliśmy ani telewizji ani internetu.Podpisaliśmy umowę na 103 kanały a po kilku dniach okazało się ze płacimy za 103 a mamy 101.pani na infolinii nie potrafiła wytłumaczyć tego faktu.Kolejny problem to podwójna opłata za instalacje miało być 49 zł a zostało nam naliczone 98 za co? Tego też pani nie wiedziała i powiedziała że jeśli się z tym nie zgadzamy mamy zapłacić tyle ile nam się wydaje -szok! Infolinia zawsze zajęta a na kontakt e-mail lub prożbę o kontakt nikt nie raczy odpowiedzieć.Po kolejnej rozmowie na infolinii i zapytaniu jak często zmieniają się filmy w zakładce MY PRIME odpowiedz "nie wiem chyba raz na miesiąc może raz na trzy miesiące"cholera jasna wasi przedstawiciele mówią co innego!Promocja 1 zł przez 6 miesięcy ma się do niczego my zamiast 1 zł płacimy 15.Na infolinii ludzie nie kompetętni ,nie potrafiący niczego wytłumaczyć. Nie polecam a nawet odradzam.
    Zaletybrak
    Wadydekoder horizon,naliczanie podwójnej instalacji,zacinający się internet i telewizja,infolinia,instalatorzy
    1 miesiąc
  • ~piotr / 2018-11-10 08:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Instalacja sprawna i szybka.ale co do formalności związanych z rezygnacją z poprzedniego operatora internetu lub przeniesieniem numeru telefonu to żenada. przed podpisaniem umowy obiecują załatwienie wszystkich formalności od ręki a potem oszukują i zwodzą klienta narażając na zdublowanie opłat u starego i nowego operatora. Zostałem nabity butelkę przez mało kompetentnego ich przedstawiciela i czuję się oszukany. PIOTR
    MiejscowośćBykowina
  • ~Piotr / 2018-11-18 15:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory niezawodność 100& (z ogromnie małymi wyjątkami).
    Natomiast w okresie 1 miesiąca przed zakończeniem usługi- DRAMAT... .
    już 3 raz brak neta w ciągu 1 tygodnia- a wydawałoby się że jednak zachęcanie do pozostania polega na czym innym.
    Na szczęście mam inne opcje.

    Zazwyczaj na plus ale ostatnio nie polecam....
    ZaletyMają ogromne możliwości, ale wydaje mi się że nie chcą się rozwijać, tylko zarabiać
    WadyObsługa klienta, oferty dla obecnych klientów
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2019-11-30 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    TV nie oglądam ,bo kłamie. Internet ponoć też. Ale płacić rachunki trzeba.Internet muli jak na comoddore c64 . Porażka. Konsultant powiedział,że to wina sąsiadów. Czyli muszę pozbyć się sąsiadów
    ZaletyŁadne pudełko
    Wadysame wady
    MiejscowośćMikołów
  • ~Piotr / 2020-08-06 12:20
    Ocena: 2.75 / 5
    UPC na osiedlu B.Prusa w Pruszkowie. Istnieją tu od kilku lat i ciągle są problemy z jakością łącza. Objawia się to tym że w ciągu dnia przerywa połączenie najczęściej na kilka, kilkanaście sekund. Takich przerw w ciągu dnia jest czasem kilkadziesiąt. Jak to widać? Wystarczy na komputerze otworzyć okienko przez prawy prz.myszy na Start -> Uruchom-> CMD, nastęnie wpisać komendę np. ping -t www.google.pl (strona dowolna). Będzie pokazywał czy ping przechodzi czy nie. Przykład z teraz:

    C:UsersPiotr>ping -t www.google.pl

    Pinging www.google.pl [216.58.215.99] with 32 bytes of data:
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=16ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=3021ms TTL=118
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118

    Przy takich przerwach często urządzenia podłączane po Wifi jak np. drukarka (a mam bardzo dobrą) mają później problem żeby pracować poprawnie. Drukarkę trzeba restartować. Żeby sobie wszystko ustawiła znów poprawnie....

    Inny objaw to spowolnienie łącza. Trzeba restartować router (czyli wyłączyć i włączyć) żeby zaczęło znowu działać dobrze. Bywały miesiące że musiałem to robić co kilka dni. Ostatnio fakt - żadziej ale i tak 2-3 razy w miesiącu.

    Wiem że naprawiali te problemy kilkukrotnie (były informacje na stronie że w mojej okolicy są problemy i pracują nad tym). Nie rozumiem jednak jak można coś naprawiać tyle razy i żeby wciąż były problemy. Ktoś nie wyciąga właściwych wniosków. Brak profesjonalizmu albo ktoś źle tym zarządza serwisem w tym rejonie. Słabe to jest.

    Składałem reklamacje gdzie zgadzali się nie pobierać opłat za dany dzień kiedy była awaria. Polecam tą opcję wszystkim którzy będą mieli podobne problemy. Jednak wpływ finansowy to chyba najskuteczniejsza metoda wywierania wpływu.

    Przyglądam się jakości łącza do końca okresu umowy i rozważam przejście do innego dostawcy. Mam to szczęście że taki jest tylko czy będzie lepiej?

    Szkoda bo w UPC zakres usług jest ciekawy i pracują nad ofertą, niestety są braki w podstawach. Może mam niefart do lokalizacji. Może po prostu sekcja serwisowa obsługująca Pruszków jest słaba i sobie nie radzi.

    Smutne przy tym jest to że na stronie UPC poziom zadowolenia klientów jest wielki, szkoda tylko że nie ma miejsca na komentarze.
    MiejscowośćPruszków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019