Mam tv i internet od UPC. Internet ciągle rwie od wielu miesięcy. Wysyłają SMS z linkiem do opłaty abonamentu. Do listopada to działało. Teraz kolejne linki do płatności w moim banku wyrzuca błąd płatności. Poszedłem do salonu Play. Dostałem na papierze wszyskie dane do przelewu. Robię zwykły przelew na ich konto. No i co? Bank beneficjenta odrzuca przelew. To niby jak mam zapłacić? W salonie Play nie da się zapłacić. A oni piszą że brak wpłaty i wyłączają usługi. Jakiś cyrk. Idę do Playa rozwiązać umowę bo to są jakieś żarty nieśmieszne.
ZaletyBrak
WadyDuuużo
MiejscowośćBolesławiec
~Paweł / 2025-08-12 19:36
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam, Szczególnie gdy zamawiamy coś z Euro ... zero reakcji z obu stron, Ciągła zmiana terminu realizacji, i olwanie klienta.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~PAWEŁ SEO / 2019-08-01 19:22
Ocena: 1.25 / 5
@UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25 grudnia 2014 roku zagadnienie odpowiedzialności sprzedawcy w takim przypadku reguluje ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny. Art. 5615 Kodeksu cywilnego mówi, że jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ PRZEZ UPC - JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ W CIĄGU 14 DNI MAJĄ OBOWIĄZEK UWZGLĘDNIENIA ŻĄDANIA KLIENTA !!!
ZaletyBRAK
WadyZaczęło się od montera alkoholika... a teraz reklamacje na poziomie żenującym
MiejscowośćPruszków
~pcadmin / 2020-02-10 20:35
Ocena: 2.25 / 5
Wrzucam oryginalna wiadomosci, która otrzymalem od UPC - oceńcie sami ...
Szanowny Kliencie,
nawiązując do dzisiejszej rozmowy, potwierdzam, że w przypadku rozwiązania Umowy z dniem 2020-02-01, kwota do zapłaty, wynikająca z konieczności zwrotu ulg przyznanych w promocji, wyniesie 3399.99 zł.
Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Jeżeli masz pytania, użyj wygodnych i szybkich narzędzi samoobsługowych na www.upc.pl/pomoc lub skorzystaj z wiedzy doświadczonych użytkowników UPC spolecznosc.upc.pl
Z poważaniem
Bartosz Milde
Doradca ds. Utrzymania Klientów
~peny / 2023-09-22 08:05
Ocena: 1.00 / 5
Po połączeniu UPC z Play ZAŚMIECAJĄ NA MAXA SKRZYNKĘ POCZTOWĄ! ŻEBY Z TEGO ZREZYGNOWAĆ DO RACHUNKU 5,- WIĘCEJ CO MC!!!??? Wszędzie złodzieje doją Polaków na MAXA!
ZaletyOBECNIE ŻADNE!
Wadyzdzierstwo!
MiejscowośćBydgoszcz
~Pepe / 2022-06-25 14:42
Ocena: 1.25 / 5
Właściwie ciągle jestem bez internetu.... Nieustannie resetuje router WiFi. Operator mówi że nie widzi żadnego problemu....
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości złożenia reklamacji na router WiFi
MiejscowośćZabrze
~Pepe / 2023-06-19 12:30
Ocena: 2.25 / 5
Przedłużałem umowę w grudniu informując że zmieniam w międzyczasie lokalizację i dopytałem czy nie będzie problemu z przeniesiem - podałem nawet adres - zapewniali że nie będzie żeby tylko przedłużyć umowę, po umówieniu się na przeniesienie technik nie przyszedł, po kontakcie z infolinią zasłaniali się błedem, ustalili drugi termin - znowu nie przyszedł. Sam musialem dojśc do tego że na nowej lokalizacji jest inna przyłącz i muszą wymienić np router. Na infolinii dostałem informację że faktycznie tak jest i z racji tego będę płacił 20/30 zł więcej ;) - tutaj to był +/- mój 40 telefon na infolinię. Po długiej drodze przez mękę uznali "częściowo" reklamację i w czerwcu płacę ostatni raz (chociaż od końca kwietnia nie mam od nich internetu) - tragiczna firma
Zaletypo 40 telefonach idzie coś im wytłumaczyć
WadyObsługa klienta leży - proszą się o UOKIK :)
MiejscowośćKraków
~Perse Reikä / 2019-06-17 21:54
Ocena: 2.00 / 5
Horrible customers service. Hung up on me three times on the phone when trying to cancel.
Internet was really choppy. When it works it's good but at least twice a day experienced high latency or no internet at all.
ZaletyLow price
WadyCustomer service
Unreliable internet
MiejscowośćWarsaw
~Perun / 2024-06-11 07:40
Ocena: 5.00 / 5
Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam.
ZaletyUczciwość rzetelni operatorzy w biurze obsługi klienta.
WadyJedyna wada to ta, że łączy przez automat do biura obsługi klienta.
MiejscowośćBytom
~pete67 / 2017-06-21 19:18
Ocena: 4.25 / 5
JA TRAFIŁEM NA SUPER PROMOCJĘ, BO ZA 39ZŁ MAM 120mBIT/S
Tylko w jakieś święta i łikendy transfer jet wyraźnie wolniejszy i ping tak samo.
zwykle oscyluję na 125Mbips
awaryjność... od 6 mieięcy raz awaria ale z mojej winy.
Bardzo wydajny router wifi. podchodzący w sieci domowej realnie do 250MBps :) co bardzo mnie cieszy bo z NASem nie musze po kablu szaleć.
Generalnie zastanawiam sięnad przejsciem za 49zł na 250Mbit ale nie wiem czy jest sens.
Najbardziej mi brak mozliwości zwiększenia samego uploadu.
wysyłam w ażdy łikend do firmy 10-20GB zdjęć i obecny transfer 10MBps nie do końca mi wystarcza.
z drugiej strony 10zł różnicy i jest dwa razy szybciej.... pewnie się skusze:)
Zaletytransfer, wydajny router, dobra oferta
Wadymało elastyczna oferta.
~Peter / 2019-01-28 13:52
Ocena: 3.00 / 5
Od tygodnia nie ma dnia bez awarii. Oczywiście dowiedzieć się czegokolwiek nie ma gdzie i od kogo. Telefony nie odbierane w żadnym dziale. Jestem klientem od nirmal 6 lat i jestem zdziwiony bo dotychczas to bylł chyba jakościowo najlepdzy usługodawca w Warszawie.
ZaletySzybkość/jakość
WadyObsługa sbonenta, ostatnie awarie
MiejscowośćWarszawa
~Petercom / 2018-01-08 22:40
Ocena: 2.00 / 5
Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018)
Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infolinii
Wadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!
MiejscowośćOpole
~Petlona / 2019-08-25 13:47
Ocena: 2.25 / 5
jak chcesz zamówić coś z upc to od razu są przy telefonie. a jak mam problem z rozłączającym się routerem, czyli wyrzuca internet i łączy na nowo, jakby się go wyłączało i włączało i to od 10 do 12 aż 3 razy mi się trafiło. Czekałem jak idiota na słuchawce słuchając tej dennej muzyczki przez 5 minut dzwoniąc na 813813813, że aż mi się odechciało już wszystkiego. Przez internet nie można zamówić pomocy technicznej. a Najlepsze jest to że można sprawdzić czy jest wszystko okej z moim połączeniem, no ale mam neta tylko z upc czyli sprawdzić mogę dopiero jak mi net wróci i pokazuje że wszystko jest ok. I dla klientów którzy zakładają kolejną umowę po pierwszej, nie obowiązują ich oferty jak dla nowych klientów, jak w reklamie z tym nonsensem
Zaletyw miarę ceny co do prędkości
Wadybardzo ciężki kontakt z pomocą techniczną, a żeby się skontaktować z nimi to miej lepiej przynajmniej 15 zł na koncie, bo mniej może nie wystarczyć
MiejscowośćBydgoszcz
~Pewna osoba / 2023-04-18 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Co do rezygnacji porażka, miał być miesiąc wypowiedzenia za który trzeba zapłacić i odesłać dekoder.Mija miesiąc wypowiedzenia zamiast kodu do paczkomatu żeby odesłać, przychodzi kolejny rachunek do zapłaty w którym się nie korzysta,dzwonione tyle razy że szkoda gadać. Został opłacony miesiąc wypowiedzenia, przychodzi mail że jest niedoplata pomimo że było placone tyle ile trzeba A nieraz z nadwyżka. Nie polecam!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćNowa Sól
~Phil / 2018-08-25 03:47
Ocena: 4.75 / 5
7 lat z nimi od 60Mbit/s przez 120Mbit/s potem 250Mbit/s i teraz 500Mbit/s ... W ciągu całych 7 lat, 2-3 awarie, jedna ok 2-3 dni (zalało cośtam im). Kilka razy parametry nie były trzymane, czyli na 250Mbit/s miałem 150Mbit/s. Pingi dobre, nic się nie psuje, routing dobry, właściwie nie ma do czego się przyczepić.
Zaletyniezawodność, parametry łącza
MiejscowośćWarszawa
~Piecze / 2021-11-28 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Płace za te sama usługę 2x większa cenę od tej która płaciłby nowy klient.
Pomijając fakt , ze miło by było jednak dla stałych klientów obniżać a bardziej dostosować i wyrównać cenę wraz z nowymi ofertami, tym bardziej dla tych, których okres umowy 24 miesięcy już dawno upłynął….
Ale szczytem chamstwa to jest jednak kiedy dzwonię w sprawie zmiany usługi, próbują mi wcisnąć kolejne usługi i promocje, telewizje itp. A gdy się nie godzę i chce dostosowanie do aktualnych ofert na niższa cenę TO ODKŁADAJĄ SŁUCHAWKĘ!!!!!
ZaletyNie ma
WadyNaciąganie. Odkładanie słuchawki.
~Piedrol Sień / 2022-05-11 15:16
Ocena: 3.50 / 5
W moim przypadku postawa kuriera była do przyjęcia. Ocenę obniża to, iż niełatwo uzyskać nr tel. do kuriera a status doręczenia nie jest rzetelnie aktualizowany.
MiejscowośćRuda Śląska
~Piesław / 2024-01-02 03:52
Ocena: 1.00 / 5
dno, metr mułu, szambo, katastrofa, apokalipsa, nie polecam to mało powiedziane
ZaletyBRAK
Wadywieczne awarie, szkoda gadać
MiejscowośćWarszawa
~Piesuu / 2020-11-16 14:35
Ocena: 2.00 / 5
Upc to internet dla ludzi którzy nie kozystają z niego za duzo.Często się sam z siebie rozlącza z urządzenia i jest duzy spadek pingu.
ZaletyNIe mam pojęcia czy jakieś są
Wady-internet się sam rozącza
-duży ping i lagi
-słaby zasięg
MiejscowośćGdańsk
~Piko / 2023-12-05 23:59
Ocena: 2.50 / 5
UPC już nie ma. Teraz jest Play i nowa dziwna rzeczywistość.