Przedłużałem umowę w grudniu informując że zmieniam w międzyczasie lokalizację i dopytałem czy nie będzie problemu z przeniesiem - podałem nawet adres - zapewniali że nie będzie żeby tylko przedłużyć umowę, po umówieniu się na przeniesienie technik nie przyszedł, po kontakcie z infolinią zasłaniali się błedem, ustalili drugi termin - znowu nie przyszedł. Sam musialem dojśc do tego że na nowej lokalizacji jest inna przyłącz i muszą wymienić np router. Na infolinii dostałem informację że faktycznie tak jest i z racji tego będę płacił 20/30 zł więcej ;) - tutaj to był +/- mój 40 telefon na infolinię. Po długiej drodze przez mękę uznali "częściowo" reklamację i w czerwcu płacę ostatni raz (chociaż od końca kwietnia nie mam od nich internetu) - tragiczna firma
Zaletypo 40 telefonach idzie coś im wytłumaczyć
WadyObsługa klienta leży - proszą się o UOKIK :)
MiejscowośćKraków
~Perse Reikä / 2019-06-17 21:54
Ocena: 2.00 / 5
Horrible customers service. Hung up on me three times on the phone when trying to cancel.
Internet was really choppy. When it works it's good but at least twice a day experienced high latency or no internet at all.
ZaletyLow price
WadyCustomer service
Unreliable internet
MiejscowośćWarsaw
~Perun / 2024-06-11 07:40
Ocena: 5.00 / 5
Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam. Nic dodać bardzo dobra firma polecam.
ZaletyUczciwość rzetelni operatorzy w biurze obsługi klienta.
WadyJedyna wada to ta, że łączy przez automat do biura obsługi klienta.
MiejscowośćBytom
~pete67 / 2017-06-21 19:18
Ocena: 4.25 / 5
JA TRAFIŁEM NA SUPER PROMOCJĘ, BO ZA 39ZŁ MAM 120mBIT/S
Tylko w jakieś święta i łikendy transfer jet wyraźnie wolniejszy i ping tak samo.
zwykle oscyluję na 125Mbips
awaryjność... od 6 mieięcy raz awaria ale z mojej winy.
Bardzo wydajny router wifi. podchodzący w sieci domowej realnie do 250MBps :) co bardzo mnie cieszy bo z NASem nie musze po kablu szaleć.
Generalnie zastanawiam sięnad przejsciem za 49zł na 250Mbit ale nie wiem czy jest sens.
Najbardziej mi brak mozliwości zwiększenia samego uploadu.
wysyłam w ażdy łikend do firmy 10-20GB zdjęć i obecny transfer 10MBps nie do końca mi wystarcza.
z drugiej strony 10zł różnicy i jest dwa razy szybciej.... pewnie się skusze:)
Zaletytransfer, wydajny router, dobra oferta
Wadymało elastyczna oferta.
~Peter / 2019-01-28 13:52
Ocena: 3.00 / 5
Od tygodnia nie ma dnia bez awarii. Oczywiście dowiedzieć się czegokolwiek nie ma gdzie i od kogo. Telefony nie odbierane w żadnym dziale. Jestem klientem od nirmal 6 lat i jestem zdziwiony bo dotychczas to bylł chyba jakościowo najlepdzy usługodawca w Warszawie.
ZaletySzybkość/jakość
WadyObsługa sbonenta, ostatnie awarie
MiejscowośćWarszawa
~Petercom / 2018-01-08 22:40
Ocena: 2.00 / 5
Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018)
Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infolinii
Wadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!
MiejscowośćOpole
~Petlona / 2019-08-25 13:47
Ocena: 2.25 / 5
jak chcesz zamówić coś z upc to od razu są przy telefonie. a jak mam problem z rozłączającym się routerem, czyli wyrzuca internet i łączy na nowo, jakby się go wyłączało i włączało i to od 10 do 12 aż 3 razy mi się trafiło. Czekałem jak idiota na słuchawce słuchając tej dennej muzyczki przez 5 minut dzwoniąc na 813813813, że aż mi się odechciało już wszystkiego. Przez internet nie można zamówić pomocy technicznej. a Najlepsze jest to że można sprawdzić czy jest wszystko okej z moim połączeniem, no ale mam neta tylko z upc czyli sprawdzić mogę dopiero jak mi net wróci i pokazuje że wszystko jest ok. I dla klientów którzy zakładają kolejną umowę po pierwszej, nie obowiązują ich oferty jak dla nowych klientów, jak w reklamie z tym nonsensem
Zaletyw miarę ceny co do prędkości
Wadybardzo ciężki kontakt z pomocą techniczną, a żeby się skontaktować z nimi to miej lepiej przynajmniej 15 zł na koncie, bo mniej może nie wystarczyć
MiejscowośćBydgoszcz
~Pewna osoba / 2023-04-18 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Co do rezygnacji porażka, miał być miesiąc wypowiedzenia za który trzeba zapłacić i odesłać dekoder.Mija miesiąc wypowiedzenia zamiast kodu do paczkomatu żeby odesłać, przychodzi kolejny rachunek do zapłaty w którym się nie korzysta,dzwonione tyle razy że szkoda gadać. Został opłacony miesiąc wypowiedzenia, przychodzi mail że jest niedoplata pomimo że było placone tyle ile trzeba A nieraz z nadwyżka. Nie polecam!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćNowa Sól
~Phil / 2018-08-25 03:47
Ocena: 4.75 / 5
7 lat z nimi od 60Mbit/s przez 120Mbit/s potem 250Mbit/s i teraz 500Mbit/s ... W ciągu całych 7 lat, 2-3 awarie, jedna ok 2-3 dni (zalało cośtam im). Kilka razy parametry nie były trzymane, czyli na 250Mbit/s miałem 150Mbit/s. Pingi dobre, nic się nie psuje, routing dobry, właściwie nie ma do czego się przyczepić.
Zaletyniezawodność, parametry łącza
MiejscowośćWarszawa
~Piecze / 2021-11-28 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Płace za te sama usługę 2x większa cenę od tej która płaciłby nowy klient.
Pomijając fakt , ze miło by było jednak dla stałych klientów obniżać a bardziej dostosować i wyrównać cenę wraz z nowymi ofertami, tym bardziej dla tych, których okres umowy 24 miesięcy już dawno upłynął….
Ale szczytem chamstwa to jest jednak kiedy dzwonię w sprawie zmiany usługi, próbują mi wcisnąć kolejne usługi i promocje, telewizje itp. A gdy się nie godzę i chce dostosowanie do aktualnych ofert na niższa cenę TO ODKŁADAJĄ SŁUCHAWKĘ!!!!!
ZaletyNie ma
WadyNaciąganie. Odkładanie słuchawki.
~Piedrol Sień / 2022-05-11 15:16
Ocena: 3.50 / 5
W moim przypadku postawa kuriera była do przyjęcia. Ocenę obniża to, iż niełatwo uzyskać nr tel. do kuriera a status doręczenia nie jest rzetelnie aktualizowany.
MiejscowośćRuda Śląska
~Piesław / 2024-01-02 03:52
Ocena: 1.00 / 5
dno, metr mułu, szambo, katastrofa, apokalipsa, nie polecam to mało powiedziane
ZaletyBRAK
Wadywieczne awarie, szkoda gadać
MiejscowośćWarszawa
~Piesuu / 2020-11-16 14:35
Ocena: 2.00 / 5
Upc to internet dla ludzi którzy nie kozystają z niego za duzo.Często się sam z siebie rozlącza z urządzenia i jest duzy spadek pingu.
ZaletyNIe mam pojęcia czy jakieś są
Wady-internet się sam rozącza
-duży ping i lagi
-słaby zasięg
MiejscowośćGdańsk
~Piko / 2023-12-05 23:59
Ocena: 2.50 / 5
UPC już nie ma. Teraz jest Play i nowa dziwna rzeczywistość.
MiejscowośćWarszawa
~Pimpon / 2021-06-09 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Po wielu latach rozstałam się z trudem z UPC.ufff. w skrócie na koniec okazali się bandyckim złodziejami. Również łamią RODO. Szukają znajomych i rodziny i wysyłają smsy, maile.w szoku jestem.Poza tym za kilka miesięcy musiałam im dla świętego spokoju darmo zapłacić. Obłęd.Nie polecam.Ciesze się,że w końcu od nich uciekłam.
WadyCiągły brak internetu
MiejscowośćDęby Brzozowe
~Pino / 2019-03-09 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Poniżej wszelkiej krytyki.
Umowieni na sobotę pomiędzy 11_13.
Dzien przed terminem sms_ termin montażu 9-11. Monit na infolinii, Monit w lokalnym biurze. Wydawalo się że temat załatwiony... Niee, 9 rano domofon z hasłem albo teraz, albo inny termin...
Tupet, bezczelność
Opiniuję wyłącznie obsługę klienta.
~Piobar / 2019-01-10 18:01
Ocena: 1.50 / 5
Uwaga ! Dzisiaj dzwonił do mnie konsultant że niedługo kończy mi się umowa. Nie miałem umowy przy sobie i nie pamiętałem jak u mnie z okresem umowy więc zgodziłem się przedłużyć i zrobić aneks roczny na tych samych warunkach. Co się okazało : po sprawdzeniu umowy w domu ta pierwsza była na czas nieokreślony bez kar za zerwanie . Nowa była na rok i naliczala ulgi promocyjne ponad 1 tyś zł co by skutkowało karami za zerwanie umowy.
TAK CHCIELI ZROBIC DOBRZE KLIENTOWI !
aneks zerwać można na szczęście w ciągu 14 dni.
Wadykretacze na infolinii,
Z umowami trzeba uważać jak na polu minowym.
MiejscowośćWarszawa
~Piotr / 2016-03-16 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka podpisaliśmy umowę 16 lutego i już na początku żle się zapowiadało.Instalatorzy spóżnili się 4 godziny na montaż a następne 4 montowali sprzęt masakra.Po zamontowaniu dekodera horizon w przeciągu 14 dni testowania urządzenie zepsuło się dwa razy nie mieliśmy ani telewizji ani internetu.Podpisaliśmy umowę na 103 kanały a po kilku dniach okazało się ze płacimy za 103 a mamy 101.pani na infolinii nie potrafiła wytłumaczyć tego faktu.Kolejny problem to podwójna opłata za instalacje miało być 49 zł a zostało nam naliczone 98 za co? Tego też pani nie wiedziała i powiedziała że jeśli się z tym nie zgadzamy mamy zapłacić tyle ile nam się wydaje -szok! Infolinia zawsze zajęta a na kontakt e-mail lub prożbę o kontakt nikt nie raczy odpowiedzieć.Po kolejnej rozmowie na infolinii i zapytaniu jak często zmieniają się filmy w zakładce MY PRIME odpowiedz "nie wiem chyba raz na miesiąc może raz na trzy miesiące"cholera jasna wasi przedstawiciele mówią co innego!Promocja 1 zł przez 6 miesięcy ma się do niczego my zamiast 1 zł płacimy 15.Na infolinii ludzie nie kompetętni ,nie potrafiący niczego wytłumaczyć. Nie polecam a nawet odradzam.
Zaletybrak
Wadydekoder horizon,naliczanie podwójnej instalacji,zacinający się internet i telewizja,infolinia,instalatorzy
1 miesiąc
~piotr / 2018-11-10 08:36
Ocena: 2.00 / 5
Instalacja sprawna i szybka.ale co do formalności związanych z rezygnacją z poprzedniego operatora internetu lub przeniesieniem numeru telefonu to żenada. przed podpisaniem umowy obiecują załatwienie wszystkich formalności od ręki a potem oszukują i zwodzą klienta narażając na zdublowanie opłat u starego i nowego operatora. Zostałem nabity butelkę przez mało kompetentnego ich przedstawiciela i czuję się oszukany. PIOTR
MiejscowośćBykowina
~Piotr / 2018-11-18 15:38
Ocena: 3.00 / 5
Do tej pory niezawodność 100& (z ogromnie małymi wyjątkami).
Natomiast w okresie 1 miesiąca przed zakończeniem usługi- DRAMAT... .
już 3 raz brak neta w ciągu 1 tygodnia- a wydawałoby się że jednak zachęcanie do pozostania polega na czym innym.
Na szczęście mam inne opcje.
Zazwyczaj na plus ale ostatnio nie polecam....
ZaletyMają ogromne możliwości, ale wydaje mi się że nie chcą się rozwijać, tylko zarabiać