Korzystam już chyba z 20 lat i nigdy mnie nie zawiódł
Zaletyniezawodność
Wadymoże to że najtaniej wychodzi w pakiecie
MiejscowośćKatowice
~Paweł / 2019-04-17 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Usługa na najniższym poziomie. Brak kontaktu z technikiem, brak kontaktu z bok, na infolinie nie da się dodzwonić.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z bok
brak kontaktu z serwisem
usługa nie działa prawidłowo
MiejscowośćLublin
~Paweł / 2019-08-31 15:33
Ocena: 2.25 / 5
Korzystałem z usług UPC ok. 6 lat. W ostatnich latach na dekoderze horyzont. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zostałem oszukany. Telefonicznie bez biuro obsługi klienta. Kwota uzgodniona tel. Znacznie różniła się od kwoty którą dostałem po m-c. Ze 170 do 225 ok. Rozwiązałem umowę. I chyba dobrze zrobiłem. Przeszłe do V....try płacę o połowę mniej i jakoś dekodera horyzont do obecnego w 4k nie ma co porównywać
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2019-12-13 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści! Notorycznie złe sumy na fakturze. Włączają dodatkowe usługi pomimo,że jasno ustaliłem że ich nie chce. Notorycznie problem z działaniem internetu.
MiejscowośćGdańsk
~Paweł / 2020-06-06 13:32
Ocena: 2.00 / 5
Zapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.
Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.
Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.
Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta
Mili konsultanci
ZaletyMili konsultanci
WadyZapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.
Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.
Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.
Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2021-07-14 17:13
Ocena: 2.75 / 5
Na co dzień Internet chodzi przyzwoicie. Niestety dość często zdarza się że zacina, a czasami pojawiają się dłuższe okresy jego braku. Bywa to szczególnie frustrujące w momencie załatwiania ważnych spraw typu przelewy bankowe. W czasie awarii ciężko skontaktować się z obsługą klienta.
ZaletyDobra jakość szybkości sieci
WadyCzęsto przerywa, czasami na dłużej
MiejscowośćGdańsk
~Paweł / 2021-07-23 00:50
Ocena: 1.00 / 5
10 dni temu jako klient już ładnych parę lat zmieniłem dekoder z Horizon na dekoder 4K. Dostałem dodatkowo modem internetowy prędkość 500. Po tej zmianie jest istna masakra ! O ile telewizja działa prawidłowo za to internet Wi-Fi kompletnie jest ich katastrofą ! Ten modem miał być lepszy i mocniejszy od poprzedniego Horizon który poszedł do drugiego pokoju. Okazuje się że nowy modem jest słaby, wahania sieci Wi-Fi cały czas są słabe, raz jest full 500 a zaraz tylko 50 albo 13 . Zasięg na telefonach gubi odległość 5-7 metrów od urządzenia. Dzwoniłem kilkanaście razy zgłaszając problem, zmieniane były częstotliwości kanały, serwisant 2x , kilkukrotne restarty modemu + wymiana ale co się dowiedziałem nie na nowy modem tylko używany bo po prostu ludzie je nagminnie zwracają i rezygnują z 4K wracając na sprawdzony dobrze działający HD Horizon! Nie polecam UPC nikomu, strasznie u nich się usługi zepsuły, nie na tej solidności co kiedyś. Nawet sami serwisanci odradzają telewizji 4K bo do tego małego routera jest dawany ten nieszczęsny modem internetowy.
Będę rządał unieważnienia nowej umowy i niewywiązanie się z zamówionych przeze mnie świadczonych usług !!!!!
ZaletyTelewizja 4K ładny obraz i szybki dekoder oraz małe rozmiary
WadyMały zasięg modemu internetowego, ciągle zrywa połączenia bezprzewodowo Wi-Fi na urządzeniach
MiejscowośćKraków
~Paweł / 2022-01-17 20:48
Ocena: 1.50 / 5
totalna porażka UPS zeszło na samo dno.Internet przycina wywala raz jest raz go niema.W tym roku kończy mi się umowa i rezygnacja.Trudno się mówi nie mam już sił dzwonić do nich z reklamacą.TOTALNA PORAŻKA NIE POLECAM NIKOMU.
ZaletyZERO ZALET
WadyPRZYCINA WYWALA RAZ JEST RAZ GO NIEMA
MiejscowośćBędzin
~Paweł / 2022-03-07 00:02
Ocena: 4.25 / 5
Bardzo uczciwe podejście firmy. Przychodzili do mnie przedstawiciele różnych firm, w większości pluli jadem, oczerniając konkurencję, zamiast zachęcić mnie do własnej oferty. Przedstawiciel UPC konkretnie przedstawił mi ofertę, ostrzegł, że konkurencja często oczernia ich firmę, bo bez tego nie mają startu do UPC. I faktycznie, o ile sam internet mają dość drogi, to w połączeniu z telewizją wymiatają. Wszystko działa bez zarzutu, jestem pod wrażeniem prostoty obsługi, nawet moja babcia opanowała sterowanie głosem. Na początku trafiła się przerwa w dostawie, jak powiedziano mi na infolinii, był problem z sygnałem na sieci, ale usterkę szybko usunięto, od tamtej pory wszystko śmiga, aż miło. Na próbę wziąłem też jedną komórkę, na umowę bezterminową, w końcu mam zasięg w całym domu. Zdecydowanie polecam.
ZaletyŚwietna telewizja, najlepsza na rynku.
Bardzo sprawna infolinia.
Uczciwe podejście do klienta.
Łatwość obsługi i dobra jakość sprzętu.
Dobry zasięg komórkowy.
WadyTrochę drogie pakiety, jeśli ktoś chce tylko internet, choć jakość sprzętu to rekompensuje.
MiejscowośćKrasnystaw
~Paweł / 2022-08-06 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch miesięcy praktycznie każdego dnia nie ma internetu. Albo nie ma informacji na stronie ,innym razem godziny usunięcia rzekomej awarii co chwilę są przesuwane. Reklamacje nic nie dają. Firma kompletnie sobie nie radzi z problemem. A płacić trzeba. Totalna porażka. Nie polecam nikomu. Od czasu połączenia z Play to jakaś farsa.
MiejscowośćWrocław
~Paweł / 2022-11-16 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Internet i tv z upc to dramat pierwszy miesiąc chodzilo fajnie po miesiącu dramat więcej buforowania niż oglądania. A obiecuwali że tylko wprowadza ruter do domu i będzie chulac. A teraz jak składam reklamację to niczego nie gwarantują. Oszuści i tyle.
ZaletyBrak
WadyCały czas jakieś błedy
MiejscowośćŻory
~Paweł / 2023-06-09 17:23
Ocena: 1.50 / 5
Dno totalne, mają cię w dupie... pałać i spadaj ...
MiejscowośćGdańsk
~paweł / 2023-12-22 13:47
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry ostrzegam przed tą firmą , w mojej bramie nie mam innego operatora jestem u nich 15 lat codziennie awaryjka , prosisz o pomoc serwisant nie przychodzi ,wyyłaczają się w trakcie rozmowy ,klient dla nich to zło końieczne . Płacę co miesiąc nie wiem za co Paweł
Zaletybrak
Wadyopisałem
Miejscowośćszczecin
~Paweł / 2023-12-28 22:55
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Nie oddali mi nadpłaconego rachunku!!!
MiejscowośćOlkusz
~Paweł / 2024-01-11 00:47
Ocena: 2.50 / 5
Kompletne dno jeśli chodzi o możliwość decyzji jak sprzęt ma działać. Rozumiem aktualizacje nocne ale nie ma żadnego ostrzeżenia i nagle wycinają ci internet bo chcą wprowadzić aktualizacje modemu. Kompletna tragedia ponieważ np moja 3 godzinna instalacja poszła się walić przez wysyp internetu bo chcieli wprowadzić aktualizacje. Ktoś sobie robi z użytkownikiem co chce, zarazem od czasu przejęcia UPC internet działa wolniej niż zwykle, w zasadzie trzyma się bliżej wyznaczonego minimum na umowie niż standardu wyznaczonego. Nie polecam kompletnie.
ZaletyŁadny panel sterowania
WadyCena, obsługa klienta to bot, nagle wyłączenia internetu bez awarii oraz bez ostrzeżenia w przypadku aktualizacji.
MiejscowośćBydgoszcz
~Paweł / 2024-01-26 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Mam tv i internet od UPC. Internet ciągle rwie od wielu miesięcy. Wysyłają SMS z linkiem do opłaty abonamentu. Do listopada to działało. Teraz kolejne linki do płatności w moim banku wyrzuca błąd płatności. Poszedłem do salonu Play. Dostałem na papierze wszyskie dane do przelewu. Robię zwykły przelew na ich konto. No i co? Bank beneficjenta odrzuca przelew. To niby jak mam zapłacić? W salonie Play nie da się zapłacić. A oni piszą że brak wpłaty i wyłączają usługi. Jakiś cyrk. Idę do Playa rozwiązać umowę bo to są jakieś żarty nieśmieszne.
ZaletyBrak
WadyDuuużo
MiejscowośćBolesławiec
~PAWEŁ SEO / 2019-08-01 19:22
Ocena: 1.25 / 5
@UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25 grudnia 2014 roku zagadnienie odpowiedzialności sprzedawcy w takim przypadku reguluje ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny. Art. 5615 Kodeksu cywilnego mówi, że jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ PRZEZ UPC - JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ W CIĄGU 14 DNI MAJĄ OBOWIĄZEK UWZGLĘDNIENIA ŻĄDANIA KLIENTA !!!
ZaletyBRAK
WadyZaczęło się od montera alkoholika... a teraz reklamacje na poziomie żenującym
MiejscowośćPruszków
~pcadmin / 2020-02-10 20:35
Ocena: 2.25 / 5
Wrzucam oryginalna wiadomosci, która otrzymalem od UPC - oceńcie sami ...
Szanowny Kliencie,
nawiązując do dzisiejszej rozmowy, potwierdzam, że w przypadku rozwiązania Umowy z dniem 2020-02-01, kwota do zapłaty, wynikająca z konieczności zwrotu ulg przyznanych w promocji, wyniesie 3399.99 zł.
Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Jeżeli masz pytania, użyj wygodnych i szybkich narzędzi samoobsługowych na www.upc.pl/pomoc lub skorzystaj z wiedzy doświadczonych użytkowników UPC spolecznosc.upc.pl
Z poważaniem
Bartosz Milde
Doradca ds. Utrzymania Klientów
~peny / 2023-09-22 08:05
Ocena: 1.00 / 5
Po połączeniu UPC z Play ZAŚMIECAJĄ NA MAXA SKRZYNKĘ POCZTOWĄ! ŻEBY Z TEGO ZREZYGNOWAĆ DO RACHUNKU 5,- WIĘCEJ CO MC!!!??? Wszędzie złodzieje doją Polaków na MAXA!
ZaletyOBECNIE ŻADNE!
Wadyzdzierstwo!
MiejscowośćBydgoszcz
~Pepe / 2022-06-25 14:42
Ocena: 1.25 / 5
Właściwie ciągle jestem bez internetu.... Nieustannie resetuje router WiFi. Operator mówi że nie widzi żadnego problemu....
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości złożenia reklamacji na router WiFi