Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2019-08-31 15:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystałem z usług UPC ok. 6 lat. W ostatnich latach na dekoderze horyzont. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zostałem oszukany. Telefonicznie bez biuro obsługi klienta. Kwota uzgodniona tel. Znacznie różniła się od kwoty którą dostałem po m-c. Ze 170 do 225 ok. Rozwiązałem umowę. I chyba dobrze zrobiłem. Przeszłe do V....try płacę o połowę mniej i jakoś dekodera horyzont do obecnego w 4k nie ma co porównywać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2019-12-13 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści! Notorycznie złe sumy na fakturze. Włączają dodatkowe usługi pomimo,że jasno ustaliłem że ich nie chce. Notorycznie problem z działaniem internetu.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Paweł / 2020-06-06 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.

    Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.

    Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.

    Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta

    Mili konsultanci
    ZaletyMili konsultanci
    WadyZapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.

    Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.

    Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.

    Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2021-07-14 17:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Na co dzień Internet chodzi przyzwoicie. Niestety dość często zdarza się że zacina, a czasami pojawiają się dłuższe okresy jego braku. Bywa to szczególnie frustrujące w momencie załatwiania ważnych spraw typu przelewy bankowe. W czasie awarii ciężko skontaktować się z obsługą klienta.
    ZaletyDobra jakość szybkości sieci
    WadyCzęsto przerywa, czasami na dłużej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Paweł / 2021-07-23 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    10 dni temu jako klient już ładnych parę lat zmieniłem dekoder z Horizon na dekoder 4K. Dostałem dodatkowo modem internetowy prędkość 500. Po tej zmianie jest istna masakra ! O ile telewizja działa prawidłowo za to internet Wi-Fi kompletnie jest ich katastrofą ! Ten modem miał być lepszy i mocniejszy od poprzedniego Horizon który poszedł do drugiego pokoju. Okazuje się że nowy modem jest słaby, wahania sieci Wi-Fi cały czas są słabe, raz jest full 500 a zaraz tylko 50 albo 13 . Zasięg na telefonach gubi odległość 5-7 metrów od urządzenia. Dzwoniłem kilkanaście razy zgłaszając problem, zmieniane były częstotliwości kanały, serwisant 2x , kilkukrotne restarty modemu + wymiana ale co się dowiedziałem nie na nowy modem tylko używany bo po prostu ludzie je nagminnie zwracają i rezygnują z 4K wracając na sprawdzony dobrze działający HD Horizon! Nie polecam UPC nikomu, strasznie u nich się usługi zepsuły, nie na tej solidności co kiedyś. Nawet sami serwisanci odradzają telewizji 4K bo do tego małego routera jest dawany ten nieszczęsny modem internetowy.
    Będę rządał unieważnienia nowej umowy i niewywiązanie się z zamówionych przeze mnie świadczonych usług !!!!!
    ZaletyTelewizja 4K ładny obraz i szybki dekoder oraz małe rozmiary
    WadyMały zasięg modemu internetowego, ciągle zrywa połączenia bezprzewodowo Wi-Fi na urządzeniach
    MiejscowośćKraków
  • ~Paweł / 2022-01-17 20:48
    Ocena: 1.50 / 5
    totalna porażka UPS zeszło na samo dno.Internet przycina wywala raz jest raz go niema.W tym roku kończy mi się umowa i rezygnacja.Trudno się mówi nie mam już sił dzwonić do nich z reklamacą.TOTALNA PORAŻKA NIE POLECAM NIKOMU.
    ZaletyZERO ZALET
    WadyPRZYCINA WYWALA RAZ JEST RAZ GO NIEMA
    MiejscowośćBędzin
  • ~Paweł / 2022-03-07 00:02
    Ocena: 4.25 / 5
    Bardzo uczciwe podejście firmy. Przychodzili do mnie przedstawiciele różnych firm, w większości pluli jadem, oczerniając konkurencję, zamiast zachęcić mnie do własnej oferty. Przedstawiciel UPC konkretnie przedstawił mi ofertę, ostrzegł, że konkurencja często oczernia ich firmę, bo bez tego nie mają startu do UPC. I faktycznie, o ile sam internet mają dość drogi, to w połączeniu z telewizją wymiatają. Wszystko działa bez zarzutu, jestem pod wrażeniem prostoty obsługi, nawet moja babcia opanowała sterowanie głosem. Na początku trafiła się przerwa w dostawie, jak powiedziano mi na infolinii, był problem z sygnałem na sieci, ale usterkę szybko usunięto, od tamtej pory wszystko śmiga, aż miło. Na próbę wziąłem też jedną komórkę, na umowę bezterminową, w końcu mam zasięg w całym domu. Zdecydowanie polecam.
    ZaletyŚwietna telewizja, najlepsza na rynku.
    Bardzo sprawna infolinia.
    Uczciwe podejście do klienta.
    Łatwość obsługi i dobra jakość sprzętu.
    Dobry zasięg komórkowy.
    WadyTrochę drogie pakiety, jeśli ktoś chce tylko internet, choć jakość sprzętu to rekompensuje.
    MiejscowośćKrasnystaw
  • ~Paweł / 2022-08-06 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy praktycznie każdego dnia nie ma internetu. Albo nie ma informacji na stronie ,innym razem godziny usunięcia rzekomej awarii co chwilę są przesuwane. Reklamacje nic nie dają. Firma kompletnie sobie nie radzi z problemem. A płacić trzeba. Totalna porażka. Nie polecam nikomu. Od czasu połączenia z Play to jakaś farsa.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Paweł / 2022-11-16 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet i tv z upc to dramat pierwszy miesiąc chodzilo fajnie po miesiącu dramat więcej buforowania niż oglądania. A obiecuwali że tylko wprowadza ruter do domu i będzie chulac. A teraz jak składam reklamację to niczego nie gwarantują. Oszuści i tyle.
    ZaletyBrak
    WadyCały czas jakieś błedy
    MiejscowośćŻory
  • ~Paweł / 2023-06-09 17:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno totalne, mają cię w dupie... pałać i spadaj ...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~paweł / 2023-12-22 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry ostrzegam przed tą firmą , w mojej bramie nie mam innego operatora jestem u nich 15 lat codziennie awaryjka , prosisz o pomoc serwisant nie przychodzi ,wyyłaczają się w trakcie rozmowy ,klient dla nich to zło końieczne . Płacę co miesiąc nie wiem za co Paweł
    Zaletybrak
    Wadyopisałem
    Miejscowośćszczecin
  • ~Paweł / 2023-12-28 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Nie oddali mi nadpłaconego rachunku!!!
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Paweł / 2024-01-11 00:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Kompletne dno jeśli chodzi o możliwość decyzji jak sprzęt ma działać. Rozumiem aktualizacje nocne ale nie ma żadnego ostrzeżenia i nagle wycinają ci internet bo chcą wprowadzić aktualizacje modemu. Kompletna tragedia ponieważ np moja 3 godzinna instalacja poszła się walić przez wysyp internetu bo chcieli wprowadzić aktualizacje. Ktoś sobie robi z użytkownikiem co chce, zarazem od czasu przejęcia UPC internet działa wolniej niż zwykle, w zasadzie trzyma się bliżej wyznaczonego minimum na umowie niż standardu wyznaczonego. Nie polecam kompletnie.
    ZaletyŁadny panel sterowania
    WadyCena, obsługa klienta to bot, nagle wyłączenia internetu bez awarii oraz bez ostrzeżenia w przypadku aktualizacji.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Paweł / 2024-01-26 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam tv i internet od UPC. Internet ciągle rwie od wielu miesięcy. Wysyłają SMS z linkiem do opłaty abonamentu. Do listopada to działało. Teraz kolejne linki do płatności w moim banku wyrzuca błąd płatności. Poszedłem do salonu Play. Dostałem na papierze wszyskie dane do przelewu. Robię zwykły przelew na ich konto. No i co? Bank beneficjenta odrzuca przelew. To niby jak mam zapłacić? W salonie Play nie da się zapłacić. A oni piszą że brak wpłaty i wyłączają usługi. Jakiś cyrk. Idę do Playa rozwiązać umowę bo to są jakieś żarty nieśmieszne.
    ZaletyBrak
    WadyDuuużo
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~PAWEŁ SEO / 2019-08-01 19:22
    Ocena: 1.25 / 5
    @UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25 grudnia 2014 roku zagadnienie odpowiedzialności sprzedawcy w takim przypadku reguluje ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny. Art. 5615 Kodeksu cywilnego mówi, że jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ PRZEZ UPC - JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ W CIĄGU 14 DNI MAJĄ OBOWIĄZEK UWZGLĘDNIENIA ŻĄDANIA KLIENTA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyZaczęło się od montera alkoholika... a teraz reklamacje na poziomie żenującym
    MiejscowośćPruszków
  • ~pcadmin / 2020-02-10 20:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Wrzucam oryginalna wiadomosci, która otrzymalem od UPC - oceńcie sami ...

    Szanowny Kliencie,

    nawiązując do dzisiejszej rozmowy, potwierdzam, że w przypadku rozwiązania Umowy z dniem 2020-02-01, kwota do zapłaty, wynikająca z konieczności zwrotu ulg przyznanych w promocji, wyniesie 3399.99 zł.

    Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Jeżeli masz pytania, użyj wygodnych i szybkich narzędzi samoobsługowych na www.upc.pl/pomoc lub skorzystaj z wiedzy doświadczonych użytkowników UPC spolecznosc.upc.pl


    Z poważaniem

    Bartosz Milde
    Doradca ds. Utrzymania Klientów
  • ~peny / 2023-09-22 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połączeniu UPC z Play ZAŚMIECAJĄ NA MAXA SKRZYNKĘ POCZTOWĄ! ŻEBY Z TEGO ZREZYGNOWAĆ DO RACHUNKU 5,- WIĘCEJ CO MC!!!??? Wszędzie złodzieje doją Polaków na MAXA!
    ZaletyOBECNIE ŻADNE!
    Wadyzdzierstwo!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Pepe / 2022-06-25 14:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Właściwie ciągle jestem bez internetu.... Nieustannie resetuje router WiFi. Operator mówi że nie widzi żadnego problemu....
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości złożenia reklamacji na router WiFi
    MiejscowośćZabrze
  • ~Pepe / 2023-06-19 12:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Przedłużałem umowę w grudniu informując że zmieniam w międzyczasie lokalizację i dopytałem czy nie będzie problemu z przeniesiem - podałem nawet adres - zapewniali że nie będzie żeby tylko przedłużyć umowę, po umówieniu się na przeniesienie technik nie przyszedł, po kontakcie z infolinią zasłaniali się błedem, ustalili drugi termin - znowu nie przyszedł. Sam musialem dojśc do tego że na nowej lokalizacji jest inna przyłącz i muszą wymienić np router. Na infolinii dostałem informację że faktycznie tak jest i z racji tego będę płacił 20/30 zł więcej ;) - tutaj to był +/- mój 40 telefon na infolinię. Po długiej drodze przez mękę uznali "częściowo" reklamację i w czerwcu płacę ostatni raz (chociaż od końca kwietnia nie mam od nich internetu) - tragiczna firma
    Zaletypo 40 telefonach idzie coś im wytłumaczyć
    WadyObsługa klienta leży - proszą się o UOKIK :)
    MiejscowośćKraków
  • ~Perse Reikä / 2019-06-17 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Horrible customers service. Hung up on me three times on the phone when trying to cancel.

    Internet was really choppy. When it works it's good but at least twice a day experienced high latency or no internet at all.
    ZaletyLow price
    WadyCustomer service
    Unreliable internet
    MiejscowośćWarsaw
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019