Witam. Tak jak przedmówca napisał. Nie ma miesiąca gdzie nie było by awarii!! Przynajmniej 2-5 dni w miesiącu brak internetu gwarantowany.
WadyCo chwilę awaria!!
MiejscowośćLubin
~PaK / 2021-01-11 12:49
Ocena: 3.75 / 5
W dziale obsługa klienta powinno być zero ale nie da się niżej niż 1. Gdyby nie było obsługi klienta sytuacja byłaby o wiele lepsza niż gdy jest na obecnym poziomie. Parametry i niezawodność bardzo wysokie. Cały efekt psuje dział kontaktu z klientem, który robi wszystko aby nie dalo się z nim skontaktować..
ZaletyPonad 10 lat użytkowania, w tym czasie 1 dzień z problemami (zapowiedziane prace techniczne)
WadyBiuro obsługi klienta - powinno się nazywać Dział bezkontaktowego ignorowania klienta - zgodnie z tym jak działa.
MiejscowośćKraków
~Pamela / 2023-07-09 21:59
Ocena: 1.75 / 5
oszusci ,naciagacze,zlodzieje kolosalne rachunki wystawiaja nie wiadomo za co
Zaletynie ma
WadyOszusici i zlodzieje kolosalne kwoty za rachunki wystawiaja niewiadomo za co
Miejscowośćkatowice
~pan / 2018-06-05 12:55
Ocena: 1.75 / 5
Odkąd założyłęm internet wieczne problemy z jego ciągłością przez co nie można normalnie pracować na komupterze. Frajerzy z infolini zmieniaja tylko ustawiania ja trace kupe aksy na infolinie a nic sie nie zmienia, Technik był zmienił koncowki kabli i sam modem ico??? jest jeszcze gorzej niż było. Totalne dno. jaki internet wybrac w warszawie zeby działał normalnie???
Zaletynie ma
WadyOd zbója
Miejscowośćwarszawa
~Pan B / 2020-11-04 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Internet kilka razy dziennie się rozłącza, dekoder to stary złom który nie działa prawidłowo razem z dzisiejszymi telewizorami, wi-fi z modemu to żart i w drugim pokoju ledwo łapie a jakikolwiek kontakt z pomocą techniczną to żart, na wiadomości nie odpisują, czat nie działa. Ich strona jest nieintuicyjna i denerwująca.
ODRADZAM 0/10 WSZYSTKO BYLE NIE UPC, Z UTĘSKNIENIEM CZEKAM DO KOŃCA UMOWY I ŻAŁUJE ŻE WPAKOWAŁEM SIĘ W KORZYSTANIE Z ICH PSEUDOUSŁUG
ZaletyNic
WadyTo że istnieją
MiejscowośćSzczecin
~Pan który jest oszukiwany przez Upc / 2020-11-16 22:04
Ocena: 1.25 / 5
Józefosław k/Warszawy.Brak usług od 12/11/20.Początkowo problem miał zostać rozwiązany 13/11/20 do 16.00.Jaka jest odpowiedz -nie został i niewiadomo kiedy zostanie rozwiązany .Pół Jozefoslawia bez usług na co UPC pracujemy nad rozwiązaniem awarii.Tylko jest jeden problem jestem na miejscu awarii i nikogo nie widzę .Drogie UPC dlaczego oszukujecie oraz kłamiecie abonentów ?Ludzie zostali zmuszeni pracować z domów ,dzieci zdalna nauka a Upc ma to to w d....e.za nic nie macie abonentów byle aby podpisali umowę płacili rachunki to jest poważne !!!
Brak kontaktu z działem technicznym powołujecie się na COVID to zrozumcie ze z naszych rachunków żyjecie .itd
Podany termin naprawy 18/11/20czyli 7 dni brak usług
Pozew zbiorowy to mało -UOiK,NIK,prokuratura powinna wami się zająć i liczę ze tak się stanie.
Upc to DRAMAT oraz wielkie OSZUSTWO!!!
ZaletyTakich nie widzę
WadyBOA
Internet
Częste problemy techniczne z Tv pikselowanie
MiejscowośćJózefosław
~Pan_Krzesło / 2023-08-09 19:30
Ocena: 1.00 / 5
Sam internet jest do niczego max: 50 mb/s TRAGEDIA!! Obsługa Klienta tym bardziej ponieważ jeśli wywali internet to musisz czekać od 6 godzin do nawet 48. Niezawodność jest wg mnie bardzo zła nawet okropna, ciągle nie działa, zbyt wysoki ping (aż nawet udało mi się zdobyć 200000 m/s) i głównie brak większej konfiguracji. Według mnie, Cena za taki internet czy usługę jest nieopłacalna.
Zaletybrak
Wadywszystko co wymieniłem
MiejscowośćZielona Góra
~Pani Ania / 2021-09-09 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Brak komunikacji między monterami, jak poprzednio zostało napisane ciągłe przekładanie wizyt,serwis beznadziejny Nie polecam.
MiejscowośćBielawa
~Pani S / 2024-09-26 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, czekałam cały dzień w firmie na technika, ponoć był, ochrona go nie wpuściła do biurowca, ponoć stał pod drzwiami i nikogo nie było, wleciał oknem skoro ochrona go nie wpuściła, ponoć dzwonił, a nie było sygnału.
Od pół roku ok 3-5 razy nie ma internetu. Było już 3 techników, każdy jak odchodzi mówi, że już będzie ok.....
ZaletyWysyłka faktur zawsze jest w terminie;)
WadyNie działa internet, technicy oszukują, nie przyjeżdzają. Internet nie działa tak jak należy, zrywa się ok 5 razy dziennie
MiejscowośćWarszawa
~paoko / 2022-10-21 23:36
Ocena: 1.25 / 5
Po przejściu do Play masakra.Co chwila problemy z tv i internetem.A było ok.
Nie polecam.Czekam do końca umowy.
MiejscowośćWarszawa
~Papa Smerf / 2022-12-21 21:29
Ocena: 2.25 / 5
Fatalna obsługa klienta, konsultanci nie potrafią pomóc klientowi w najprostszych sprawach jak np. problem z logowaniem do konta na stronie UPC jak również z samym opłaceniem salda.
WadyFatalna obsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Papryqarz / 2018-11-03 07:19
Ocena: 2.50 / 5
potrafi klikanascie razy dziennie przestac dzialac, nie warty swojej ceny
MiejscowośćSzczecin
~Pastor / 2020-12-07 12:37
Ocena: 1.75 / 5
UPC- krótko chamska obsługa klienta, ograniczenia szybkości nawet gdy płacisz bez podania przyczyn,wyłudzanie pieniędzy za usługi po kilka razy za tę samą.
Zaletybrak
Wadywadą jest że taka firma istnieje
MiejscowośćCzęstochowa
~PASTOR / 2021-02-24 11:46
Ocena: 1.00 / 5
szczebrzeszyniak ty trolu z UPC pieniądze ci zwrócili he he he rozwiązałem z nimi umowę przed czasem nie jestem parobkiem by tyrać na złodziei i oszustów jestem wolnym dumnym POLAKIEM.
ZaletyZERO
WadyKŁAMSTWO,ZŁODZIEJSTWO ,PROSTACTWO.OCENA ZERO BEZWZGLĘDNE
MiejscowośćKORZYSTAŁEM
~pastor / 2022-03-08 12:39
Ocena: 1.25 / 5
Paweł to judasz z UPC NIE WARTO GO CZYTAĆ BO ŚCIEMNIA O PLUCIU JADEM,ITD ITP KOPŁEM W D....E UPC I MI ULŻYŁO NA KIESZENI I ZDROWIE MI SIĘ POPRAWIŁO O 70%
ZaletyDNO
WadyRANSFER ZANIŻANY ,NIE ZGODNY Z UMOWĄ
MiejscowośćCzęstochowa
~Pat / 2019-12-03 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Internet miesiąc po podpisaniu umowy zaczął zrywać połączenie. Brak słów wg upc wszystko gra.
ZaletyBrak
WadyCiągle zrywajacy Internet
MiejscowośćTychy
~Pat / 2021-12-15 00:22
Ocena: 1.75 / 5
30/11 - umowiona instalacja miedzy 17-19.00. Monter przyjezdza o 16.00 kiedy jestem w pracy. Dzwoni, nie chce czekac bo zimno. Umawiamy sie na 4/12 godz 9.00. 4/12 dostaje informacje, ze bedzie miedzy 13-15.00. O 14.45 dostaje sms, ze monter w drodze i bedzie za 15 minut. 15 minut pozniej kolejny sms informujący, ze z powodu mojej nieobecnosci (!) instalacja nie doszla do skutku. Nadmieniam, ze caly dzien oczekuje go w domu. Umawiam sie ma kolejną instalację, 14/12 miedzy 17-19.00. Dzień wcześniej otrzymuję sms z potwierdzeniem. Pod koniec dnia kolejny sms o zmianie instalacji miedzy 19-21.00. 14/12 od 17.00 czekam, nikogo nie ma. Dzwonię na infolinię, przebijam się przez bota do żywego człowieka. Udaje mi się połączyć z człowiekiem. Pan niecierpliwym tonem informuje, że niejaki monter, p. Grzegorz Sz będzie między 19-21.00. Czekam więc nadal. O 20.50 - sms informujący o opóźnieniu bez szczegółów.0 23.40 kolejny - technik w drodze, będzie o 0.00. O godz 0.00 kolejny sms - przepraszają za utrudnienia w związku z niewykonaniem zlecenia instalacyjnego. Sprawę przekazują do odpowiedniego działu UPC. NIE POLECAM, ODRADZAM. Lekceważenie totalne potencjalnego klienta. Nasuwa się pytanie . Jeśli już na etapie instalacji jest taki balagan, to jaką jakośc usługi i obsługi zapewnia ta firma potem? Żenujące
ZaletyBrak
WadySame wady, lekceważenie klienta i nieszanowanie jego czasu
MiejscowośćCzęstochowa
~Patriota / 2019-03-13 21:35
Ocena: 2.50 / 5
Monterzy są jacyś niepoważni, przychodzi i niewie jak się podpiąć do skrzynki w bloku. Zrezygnowałem z ich usług a Vectra poradziła sobie bez problemu.
MiejscowośćKatowice
~Patrycja / 2019-04-01 10:15
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Od ponad godziny wiszę na infolinii, bo nie ma internetu, który jest niezbędny do pracy i nikt nie raczy odebrać telefonu!! Masakra, nie polecam nikomu! Niewiarygodne jest to, ze przez godzinę wszyscy konsultanci są zajęci!!
~Patrycja / 2022-07-21 18:29
Ocena: 1.00 / 5
To co UPC sobą reprezentuje to jakiś nieśmieszny żart.
Kiedy technik miał przyjechać, aby zamontować mi internet i tv powiedział po 5-ciu minutach ze nie wie jak to zrobić i dał mi termin na za tydzień z innym technikiem.
Ten przyszedł spóźniony 2,5h i powiedział, że dziś nie da rady tego zrobić, umówił mnie na za tydzień.
W dniu kiedy miał przyjść kolejny technik dostałam telefon, że zapomniał modemu z magazynu, a jest on zamknięty i przełoży wizytę na jutro.
Oczywiście tego dnia nie przyszedł, a dostałam SMS ze przyjdzie jutro. Kontakt z obsługą klienta zerowy, jakiś automatyczny bot i czekanie na linii 10 minut aby usłyszeć, że nikt nie jest dostępny. Żenada i śmiech na sali, nigdy nie będę polecać usług UPC
WadyNiewykwalifikowani technicy
Beznadziejny kontakt
Marnowanie czasu klientów