Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olek / 2022-08-26 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    idźcie do konkurencji, tu jest tandeta i arogancja
    awaria internetu - na serwis każą czekać dwa tygodnie
    MiejscowośćRadom
  • ~Olek / 2024-04-05 22:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet jest do wywalenia przes ten internet nabawiłem się złości bo chodzi jak za przeproszeniem gówno nie polecam
    ZaletyTylko w nocy działa
    WadyWszystko prawie
  • ~Oleksii / 2019-03-19 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem UPC ponad 4 lata. Na początku nie miałem żadnych problemów, myszlałem że to jest to bardzo dobra firma. Natomiast po 2 latach moje zdanie się zmieniło. Za kaźdym razem jak dzwonię do UPC nie dostaje konkretnej odpowiedzi, czasami mi się wydaje że nie są zainteresowani klientami. Bardzo często jest taka odpowidź „ja nie jestem od tego lub to nic nie mogę panu pomóc”. Teraz płacę za internet 89 zł. Zobaczyłem w ofertach że ten sam internet w tym samym miejscu kosztuje 69 zł. Zadzwoniłem żeby zapytać czy jest moźliwość zmienić ofertę na co straszyli mi karą. Przez to że w moim budynku jest tylko jeden prowajder internet czasami jest bardzo słaby. Nie polecam internet od firmy UPC.
    ZaletyNie ma żadnych zaletów
  • ~Olgierd / 2020-02-15 00:15
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC nie dla graczy - jitter i tzw pingi co 2-3sek skaczą do 200-300ms (ale icmp zhackowali i nie widać) więc tylko na TCP/UDP testach widać.
    Wadynie dla graczy
    MiejscowośćKatowice
  • ~Olgierd / 2020-04-07 20:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem z UPC już dobrych parę lat i teraz okazuje się że nic nie znaczy dla nich stały klient. Zepsuta wtyczka na kablu internetowy-zespół wsparcia technicznego odpowiada tak "proszę sbie zakupić wtyczke lub kabel we własnym zakresie" czyste jaja. Proszę zwracać uwagę na usługi tej firmy nie przed podpisaniem umowy lecz po podpisaniu.
    ZaletyŁatwość w podpisaniu umowy
    WadyMega trudny kontakt, brak zainteresowania klientem po podpisaniu umowy
    MiejscowośćKatowice
  • ~Olha / 2023-11-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja jest następująca: pierwszy raz złożyłam wniosek o rezygnacje umowy bez zobowiązań o dostawę internetu pod koniec września 2023 roku. W dniu 25.09.2023 kurier odebrał ode mnie sprzęt. Aby upewnić się, że jest wniosek (nie jest widoczny na stronie) zadzwoniłem do operatora i chciałem odtworzyć wniosek o dystrybucję umowy. Ale operator powiedział mi, że widział mój formularz i że wszystko jest w porządku. Datą rezygnacji umowy na stronie internetowej była 1 listopada 2023 roku. Jakież było moje zdziwienie, gdy otrzymałem fakturę za listopad. Napisałem na czat supportu, gdzie operator powiedział mi, że powinienem otrzymać potwierdzenie rozwiązania umowy w ciągu 24 godzin od wypełnienia wniosku. Nie było żadnego. Na co operator czatu powiedział, że oznacza to, że nie ma i nie było wniosku ode mnie. Podłączyliśmy drugiego operatora - powiedział mi to samo - że nie tworzyłem żadnych wniosków. Ale jak to? Nie ma mnie na terenie Polskej od 26 Wrzesnia... Teraz, 9 listopada 2023 roku, stworzyłem drugą aplikację. Teraz termin upływa 01 stycznia 2023 r.
    24 godziny po wypełnieniu formularza nie otrzymała potwierdzenia (niestety nie zrobiłem zrzutu ekranu ze słowami pierwszego operatora). Napisałem do czatu, a nowy operator (trzeci z rzędu) informuje mnie, że powinienem otrzymać potwierdzenie w ciągu 48 godzin od momentu wypełnienia formularza. Teraz minęło ponad 48 godzin - i nie ma potwierdzenia. Piszę na czat, ale operator mówi mi, że widzi moje zgłoszenie, ale potwierdzenie będzie 10 dni przed końcem umowy. Sytuacja się powtarza. Nie mam żadnych dowodów na to, że zamierzam rozwiązać umowę. To wygląda jak oszustwo.
    ZaletyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiąca
    WadyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiąca
    MiejscowośćKraków
  • ~Olla / 2018-06-18 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Konsultanci bardzo słabi, nie potrafią rozwiązać żadnego problemu, i jakby naburmuszeni, pół dnia zmarnowane na dodzwonienie się, mają bardzo nachalny marketing i bardzo słabe oferty dla stałych klientów, polecić niestety nie mogę tej firmy
    MiejscowośćLublin
  • ~Olo / 2011-02-24 00:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Wawa od miesiaąca w UPC net i tv hd. TV ok natomiast net cóż......Ciągle awarie netu i to całymi dniami i jeszcze serwis bezczelnie odpisuje, że wina leży nie po ich stronie. Przyjeżdża technik i nie potrafi uruchomić usługi bo mają źle pokonfigurowane sieci .Rozbój w biały dzień nie wiem już jak z imi rozmaiwać. Ratunku!!! Pomocy!!! jakieś pomysły jak wybrnąć z tego bagna?
    ZaletyTV z dekoderem hd dziala ok
    WadyInternet po prostu go nie ma
    1 miesiąc
  • ~Olo / 2016-11-21 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam reklamacja trwa 30 dni a wydawało mi się że w Polsce 14 do tego przyszedł technik nie potrafiący usunąć usterki, wizyta takiego gościa płatna . Czas oczekiwania na zgłoszenie na info telefonicznym minimum 30 minut a w biurze obsługi abonenta w Warszawie 1,5 godziny ........nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyczas nerwy bark wsparcia technicznego brak TV analogowej a multi rom drogi
    2 lata
  • ~olo / 2020-08-25 14:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Prawdą jest, że na 300 Mb/s w większości jest dostarczana około 50 Mb/s już nawet nie reaguję jak powróci zdalna szkoła to chyba zgłoszę do UOKiK ( wnuczka nie mogła brać udziału w lekcji bo zmalał nawet do około 15 Mb/s) dlaczego oferują coś czego nie mogą zapewnić a sprawdzenie po kablu to dotyczy starych laptopów bo jakoś w nowym nie widzę gniazda. Szybszy mam w komórce śmiać się nie wypada bo płacę za 1/6 usługi i większość z którymi rozmawiam ma podobne zdanie.
    Zaletystały dostęp
    Wadymała prędkość w porównaniu z gwarantowaną na umowie
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Olo / 2023-08-17 19:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałem UPC kilka lat temu, dlatego wybrałem teraz.
    To był poważny błąd, nie miałem jeszcze do czynienia z dostawcą z tak dużą ilością awarii (ich infrastruktury) i tak koszmarnie długim czasem oczekiwania na naprawę.
    Gdybym nie miał u operatora komórkowego internetu bez ograniczeń to miałbym naprawdę problem.
    Jeżeli nie musisz, nie bierz.
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność
    Koszmarnie długi czas reakcji.
    MiejscowośćPrzemków
  • ~Omijać wielkim łukiem UPC / 2022-12-11 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie jest firma, to jakaś żenująca pomyłka. Usługi coraz gorzej działają lub nie działają wcale. Od prawie tygodnia nie mam Internetu, który służy mi do pracy i muszę korzystać z innego źródła. Nie ma dnia kiedy parę razy dziennie zgłaszam jakiś problem do biura obsługi klienta - nim jednak połączę się z nim muszę przejść przez paranoiczne nagrania sztucznej inteligencji, której nie da się ominąć.
    3 razy umawiany był u mnie technik, 2 wzięte wolne dni, aby załatwić sprawę. 2 razy nie pojawił się wcale zaznaczając, że nikogo nie był w domu a raz przyjechał burak, któremu słoma wystawała z butów i nawet nie wszedł do mieszkania, aby sprawdzić sprzęt i nie raczył również zapytać jaki jest problem....
    Firmę omijać wielkim łukiem - wszystko jest super w chwili podpisywania umowy i wtedy kiedy wszystko działa. Kiedy pojawia się problem można zapomnieć o jego rozwiązaniu - nie szanują klienta, jego czasu i nerwów.
    Nie znam gorszej firmy i bardziej niepoważnej. W związku z tym, że Internet nadal nie działa a na pomoc UPC nie ma co liczyć sprawę kieruję do rzecznika spraw konsumenta.
    ZaletyJak działa jest ok, ale ostatnio od dłuższego czasu nic nie działa!
    WadyPodejście do klienta, obsługa techniczna jakaś masakra i nie liczcie na to, że dotrą i coś naprawią! Jestem na etapie zgłaszania firmy do rzecznika praw konsumenta
  • ~On / 2022-09-08 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, modem padł po miesiącu , brak internetu i tv przez kilka dni, umówione spotkanie z technikiem na które się czeka kilka dni , czlowie czeka w danym dniu a technika brak, na infolinii nikt nic nie wiem , jeden wielki burdel
    MiejscowośćGdynia
  • ~Ona / 2019-10-17 10:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Jesteśmy użytkownikami od 4 miesięcy.4 dzień jesteśmy bez internetu i telewizji. Godzina rozwiązania problemu jest cały czas przesuwana, wiem że już 5 dzień także usług nie będzie. Na infolinii nikt nie jest w stanie nic powiedzieć, klient jest zostawiony sam sobie. Brak internetu znacząco wpływa na moją pracę, UPC robi sobie kpiny. Za zerwanie umowy grożą wysokim karami. ODRADZAM!!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Opaws / 2019-03-21 12:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiedyś bardzo fajnie działający internet, aktualnie jedno wielkie 0. Co chwila jakieś awarie, wieczorami problemy z ładowaniem sie stron czy filmów. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~opinia / 2022-05-05 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem uzyskać oficjalny cennik dla stałych klientów. Odmówiono mi bo nie podałem nr umowy a ja przecież prosiłem o podstawowy oficjalny cennik nie cennik promocyjny czy z rabatami... Czyli oficjalny cennik jest tajny.... Prosiłem o kontakt do przełożonych - odmówiono... Pozostawiam to bez komentarza...
  • ~orange/t-mobile/plus/polsat>upc / 2022-03-19 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    INTERNET JEST GOWNEM NIE DZIALA MI NIC ZEBY NAPISAC TA OPINIE CZEKALEM 10 MINUT ZEBY WLADOWALO MNIE TUTAJ
    NIE POLECAM OBY NIKT TEGO WIECEJ NIE KUPIL MIALEM MIEC 720mb/s a mam 2mb/s NIE POLECAM OBY UPC ZBANKRUTOWALO ZYCZE IM TEGO
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Orc / 2022-06-13 16:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet nie działa mi już 4ta dobę, nie potrafią naprawić usterki ani określić, kiedy przyjedzie kolejny serwis. Podają sprzeczne informacje - infolinia i technik. Pracuję z domu więc ponoszę duże koszty braku internetu.

    Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćGdynia
  • ~ORIANA / 2019-03-15 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzielnica - stara Oliwa, Gdańsk zamieszkana przez starszych ludzi obsługiwanych przez UPC. W chwili obecnej ze względu na przejście na platformę cyfrową większość programu została wyłączona, i w sumie za opłatę abonamentu 65 PLN dostępne jest tylko 15 kanałów. Problem, dotyczy grupy starszych ludzi tej dzielnicy, którzy nadal płacą kwotę wynikającą z umowy (wynika to chyba z przyzwyczajenia i uczciwości ludzi starszego pokolenia, że rachunki należy płacić) choć UPC nie wywiązuje się z umowy i nie robi w tym kierunku nic. Owszem wysyła zawiadomienia, że należy zamówić dekoder za który należy zapłacić lub nie, to zależy z kim się rozmawia w dziale obsługi klienta. Z punktu moralnego to chyba nieetyczne. W przeważając ilości to ludzie, dla których wychodzenie z domów aby zrobić zakupy sprawia trudność. UPC zna adresy swoich abonamentów i wystarczy, podjąć odpowiedni krok, że w sytuacji kiedy operator nie wywiązuje się z umowy zawartej z danym klientem (i ma tego pełną świadomość), zamontować dekodery w formie nieodpłatnej dla ludzi starszych, którzy z nawiązką zapłacili za dekoder płacąc za abonament kwotę przy spadającej ilości kanałów. Może ktoś zainteresuje się problemem, bo podejrzewam że skala nieuczciwości tego operatora jest większa. Czy taki jest standard UPC, operatora który wysyłając zawiadomienia że z dniem 26 lutego br. że wyłączy kolejne kanały, uważa że zachowuje się w sposób uczciwi? Nie proponując choćby obniżenia kwoty abonamentu lub zamontowania dekodera, bez potrzeby wymuszania od tych schorowanych ludzi w podeszłym wieku, przyjścia do biura obsługi klienta.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Oski / 2019-10-11 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to jakaś tragedia, codziennie są przerwania w płynności internetu a rozmowy z konsultantem w ogole nie pomagają pomijając fakt ze czasami by dotrzeć do tej rozmowy trzeba czekać na słuchawce ponad 30min. Każdemu odradzam UPC.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019