MiejscowośćTarnowskie Góry
strona 128 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- nastepna »
-
~niezadowolony / 2018-12-05 17:22
Z taką firmą jak UPC nie da się niczego do końca załatwić. Nadciągaja starsze osoby na pieniądze za podłączenie 59.95 zł i nadal nic nie działa a jak się dzwoni do UPC to rozkładają ręce. I żałośnie próbują wcisnąć jeszcze coś innego z oferty. -
-
~niezadowolony / 2019-10-28 21:32
Bardzo słabe łącze za 5 dych to lekka przesada, ciągle zacina i filmu nie można spokojnie obejrzeć :((
NIEpolecamZaletybrakWadyzacina co chwileMiejscowośćGdynia -
~niezadowolony / 2020-11-17 10:27
Witam
muszę się jeszcze raz odezwać bo szukam innego dostawcę i chcę powiedzieć na temat UPC aby unikać tej firmy , przerywa co chwile i nie da się tak pracować , aby nie być goło słownym podaje wynik mojego internetu w porównaniu do innych możliwości jakie daje rynek (każdy może sprawdzić swój internet na speedtest.pl )
http://prntscr.com/vkmhv5
https://www.speedtest.pl/test/266704305
porażka UPC na przedostatnim miejscu a płace 65 zł :-(((ZaletybrakWadyjeszcze w dodatku non stop przerywaMiejscowośćBolesławiec -
~Niezadowolony / 2021-04-07 14:17
Czekałem na podłączenie ponad tydzien, ustalałem 3 terminy i za każdym razem nikt nie przyjechał, nawet nie informując mnie o tym, chamstwo. ZaletyBrakWadyWszystko chhjoweMiejscowośćLublin -
~Niezadowolony / 2021-09-02 11:46
Tragedia. Chciałem założyć rodzicom internet. Dwa dni monter przekładał termin przyjazdu. Standardowa procedura 10 minut przed ustaloną godziną info o spóźnieniu lub jakiejś innej awarii. Za trzecim razem po 3 minutach stwierdził że nie podłączy, choć na klatce mają przyłącze. Co za fatalna obsługa, nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak chęci podłączenia. Za dużo klientów mają?MiejscowośćGliwice -
~niezadowolony / 2022-12-21 23:05
Przez parę miesięcy wszystko było dobrze. Potem coraz większe problemy ze stabilnością łączą/sygnału telewizyjnego. Ruter 3 lub 4 razy wymieniany (na ten sam model, używkę), teraz co pół godziny kilkuminutowa przerwa w sygnale.
Problem zgłaszany kilkukrotnie na infolinię, wysyłają wiadomość, że rozwiązali problem, ale nic się nie zmienia.
Nie polecam tej firmy.ZaletyCena, zasięg.WadyBardzo niestabilny sygnał. Udają, że rozwiązują problem, następnie wysyłają wiadomość, że już jest ok, gdy jest wręcz jeszcze gorzej. -
~niezadowolony / 2023-05-16 16:17
Internet tragedia, połączenie Wi-Fi często spada nawet do 2Mb/s...
Dodam, że mam najwyższy pakiet 1Gb/s :)
Tłumaczenie? Firma nie gwarantuje maksymalnej prędkości przy połączeniu Wi-Fi.
Rozumiem to z punktu widzenia technicznego, natomiast fajnie jakbym wyciągał chociaż połowę tego za co płacę.
Jest to ogromne ograniczenie, bo pracuję zdalnie i często muszę się przełączać na internet LTE z telefonu, żeby móc normalnie pracować. Chore.
Oczywiście jak przy wpisach poprzedników, miałem oferowany wzmacniacz sygnału (mam pełny sygnał) i podwyższenie pakietu.
Obsługa bezczelna, mówi że jedynym rozwiązaniem na to jest konfiguracja własnego routera albo podłączenie się po kablu.
Czyli w sumie wszystko muszę sobie skonfigurować i zrobić sam, mimo że oczekiwałbym zapewnienia minimalnej jakości obsługi klienta...
Umowa niebawem się kończy, więc nie zamierzam przedłużać.
Nie polecam nikomu!!!MiejscowośćWarszawa -
~Niezadowolony / 2023-09-20 17:01
Najgorszy dostawca internetu, nie polecam. Internet co chwilę przerywa, obsługa klienta jest fatalna, trzeba od razu prosić o reklamacje, dopiero wtedy zaczynają traktować Cię trochę poważniej. Ogólnie to plują w twarz swoim klientom MiejscowośćKraków -
-
~Niezadowolony / 2023-11-11 17:41
Po połączeniu z play internet
Non stop się zawiesza wg operatora wszystko jest okZaletyBrakWadyInternet bezprzewodowy non stop się zawiesza
Prędkość spadła tak że czasem ciężko jest otworzyć strony w przeglądarce
Rwie połączenie co jakiś czasMiejscowośćWarszawa -
~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!! ZaletybrakWadyobsługaMiejscowośćPłock -
~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18
nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam ZaletybrakWadynie działaMiejscowośćWarszawa -
~Niezadowolony klient / 2022-06-23 22:39
Internet beznadziejny, gorzej trafić nie mogłem. Ciągłe przerwy w dostawie sieci, nie polecam i nigdy nie zwiąże się umowa z tym dostawca ZaletyBrak zaletWadyPosiada mnóstwo wad, szkoda słówMiejscowośćRzeszów -
~Niezadowolony klient / 2023-09-27 20:38
Niestety jestem zawiedziona usługami internetowymi tej firmy. W ostatnim czasie podczas oglądania filmu na jednej z platform telewizor rozłączył się z routerem dzwoniłam do UPC i niestety 10pracownikow nie było wstanie rozwiązać tego problemu. Sama stwierdziłam że podłącze tv pod router na kablu. W dniu dzisiejszym chciałam podłączyć kamerkę do sieci WiFi wychodził mi błąd bo WiFi nie obsługuje urządzeń 5G pani na infolinii nie potrafiła udzielić nam pomocy, dodatkowo okazało się że inne urządzenia również zostały odłączone od WiFi. Szukając pomocy dopiero w internecie udało mi się SAMEJ rozwiązać problem. ZaletyBrakWadyBrak wiedzy na podstawowe tematy dotyczące pomocy w rozwiązywaniu problemów z siecią internetowa WiFi.MiejscowośćWarszawa -
~niezadowolony klient upc / 2020-12-03 21:26
Jakim cudem ta firma jeszcze działa, przy tylu uzasadnionych skargach i reklamacjach. Usługi za które trzeba płacić nie ma praktycznie. Technicy wizytują moje mieszkanie średnio co 2 dzień, tyle samo interwencji telefonicznych. Obsługa klienta nieprzemęczona i znerwicowana. Jak ktoś chce podpisać lub przedłużyć umowę z tą firmą zdecydowanie odradzam, chyba że ma duzo pieniedzy i nerwy ze stali. Zdecydowanie odradzam upc. ZaletyBrakWadyBrak zakonkraktowanej usługiMiejscowośćSzczecin -
~niezadowolony klient upc / 2022-08-23 16:44
nie polecam! światłowód z prędkości 500mb/s osiąga niecały 1mb/s
kpin p rozmowie z serwisem poprawa jest na 1 dzieńZaletyChciał bym móc tu jakieś wymienićWadyprędkość a raczej jej brak
infolinia która nie potrafi przełączyć do konsultantaMiejscowośćkraków -
~niezadowolony zabrzanin / 2023-11-08 22:09
BEZNADZIEJA !!!!! 3 lata temu założyłem internet UPC dostałem propozycje 800mb/s i wszystko było wspaniale lecz jednak od paru miesiecy notorycznie tracę połączenie z internetem, prędkość spadła do zaledwie 100mb/s a infolinia twierdzi ze zawsze miałem taką prędkość dodatkowo stwierdzili ze muszę zmienic internet na lepszy bo ten nie wyrabia co mnie bardzo dziwi bo jakos przy założeniu było wszystko ok. jako usługodawca ma wy****ne w starych klientów. ZaletybrakWadywszystkieMiejscowośćzabrze -
-
~niezadowolony123 / 2022-01-04 18:45
Korzystam z usług UPC od ponad roku - był to najgorszy okres usług dostawcy Internetu. Codzienne przerwy w dostawie Internetu stały się wręcz męczące i uciążliwe. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam korzystania z usług UPC. Moja ocena 0/10.
Nie wspomnę już o beznadziejnej obsłudze klienta oraz braku szacunku.
Nie pozdrawiam i nie polecamZaletybrakWadysłaby przekaz Internetu, ciągły brak dostępu do sieci, fatalna obsługa klientaMiejscowośćRzeszów -
~NiezadowolonyKlient / 2021-02-25 20:45
Bardzo zła obsługa klienta, brak kompetencji i przeszkolenia. Ciągłe nieprawidłowości w naliczeniach opłat, dodatkowe koszty. Wypowiedzenie umowy obarczone wysokimi kosztami „wirtualnych” promocji. ODRADZAM! ZaletyBrakWadyNaliczanie opłat, obsługa klientaMiejscowośćWrocław -
~Nigdy więcej UPC / 2018-10-14 18:58
Internet od UPC to jakaś totalna porażka. Na szczęście kończy mi się niedługo umowa. Nigdy nie miałem tylu problemów, rozłączeń, spadków pobierania co w UPC. A do tego obsługa i kontakt w razie problemów... no porażka. Majstry przyjeżdżające do usterki.. śmiech na sali, co drugi to lepszy i zganiajcy winę na poprzednika. Szkoda na was pieniędzy a najważniejsze to szkoda nerwów. Omijać z daleka !!! ZaletyZadneWadyWszystkoMiejscowośćBydgoszcz -
~Nigdy więcej UPC / 2018-11-14 20:03
DRAMAT!!!. Odradzam wszystkim -> internet regularnie nie działa, modem się zawiesza, strona internetowa to jakiś żart. Obsługa klienta to już nawet nie jest dno -> to pukanie od spodu. MiejscowośćWarszawa
strona 128 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- nastepna »