Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolony / 2018-12-05 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Z taką firmą jak UPC nie da się niczego do końca załatwić. Nadciągaja starsze osoby na pieniądze za podłączenie 59.95 zł i nadal nic nie działa a jak się dzwoni do UPC to rozkładają ręce. I żałośnie próbują wcisnąć jeszcze coś innego z oferty.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~niezadowolony / 2019-10-28 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słabe łącze za 5 dych to lekka przesada, ciągle zacina i filmu nie można spokojnie obejrzeć :((
    NIEpolecam
    Zaletybrak
    Wadyzacina co chwile
    MiejscowośćGdynia
  • ~niezadowolony / 2020-11-17 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    muszę się jeszcze raz odezwać bo szukam innego dostawcę i chcę powiedzieć na temat UPC aby unikać tej firmy , przerywa co chwile i nie da się tak pracować , aby nie być goło słownym podaje wynik mojego internetu w porównaniu do innych możliwości jakie daje rynek (każdy może sprawdzić swój internet na speedtest.pl )

    http://prntscr.com/vkmhv5
    https://www.speedtest.pl/test/266704305

    porażka UPC na przedostatnim miejscu a płace 65 zł :-(((
    Zaletybrak
    Wadyjeszcze w dodatku non stop przerywa
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Niezadowolony / 2021-04-07 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na podłączenie ponad tydzien, ustalałem 3 terminy i za każdym razem nikt nie przyjechał, nawet nie informując mnie o tym, chamstwo.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko chhjowe
    MiejscowośćLublin
  • ~Niezadowolony / 2021-09-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Chciałem założyć rodzicom internet. Dwa dni monter przekładał termin przyjazdu. Standardowa procedura 10 minut przed ustaloną godziną info o spóźnieniu lub jakiejś innej awarii. Za trzecim razem po 3 minutach stwierdził że nie podłączy, choć na klatce mają przyłącze. Co za fatalna obsługa, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak chęci podłączenia. Za dużo klientów mają?
    MiejscowośćGliwice
  • ~niezadowolony / 2022-12-21 23:05
    Ocena: 3.25 / 5
    Przez parę miesięcy wszystko było dobrze. Potem coraz większe problemy ze stabilnością łączą/sygnału telewizyjnego. Ruter 3 lub 4 razy wymieniany (na ten sam model, używkę), teraz co pół godziny kilkuminutowa przerwa w sygnale.
    Problem zgłaszany kilkukrotnie na infolinię, wysyłają wiadomość, że rozwiązali problem, ale nic się nie zmienia.
    Nie polecam tej firmy.
    ZaletyCena, zasięg.
    WadyBardzo niestabilny sygnał. Udają, że rozwiązują problem, następnie wysyłają wiadomość, że już jest ok, gdy jest wręcz jeszcze gorzej.
  • ~niezadowolony / 2023-05-16 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet tragedia, połączenie Wi-Fi często spada nawet do 2Mb/s...
    Dodam, że mam najwyższy pakiet 1Gb/s :)
    Tłumaczenie? Firma nie gwarantuje maksymalnej prędkości przy połączeniu Wi-Fi.
    Rozumiem to z punktu widzenia technicznego, natomiast fajnie jakbym wyciągał chociaż połowę tego za co płacę.

    Jest to ogromne ograniczenie, bo pracuję zdalnie i często muszę się przełączać na internet LTE z telefonu, żeby móc normalnie pracować. Chore.

    Oczywiście jak przy wpisach poprzedników, miałem oferowany wzmacniacz sygnału (mam pełny sygnał) i podwyższenie pakietu.
    Obsługa bezczelna, mówi że jedynym rozwiązaniem na to jest konfiguracja własnego routera albo podłączenie się po kablu.
    Czyli w sumie wszystko muszę sobie skonfigurować i zrobić sam, mimo że oczekiwałbym zapewnienia minimalnej jakości obsługi klienta...
    Umowa niebawem się kończy, więc nie zamierzam przedłużać.
    Nie polecam nikomu!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony / 2023-09-20 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu, nie polecam. Internet co chwilę przerywa, obsługa klienta jest fatalna, trzeba od razu prosić o reklamacje, dopiero wtedy zaczynają traktować Cię trochę poważniej. Ogólnie to plują w twarz swoim klientom
    MiejscowośćKraków
  • ~Niezadowolony / 2023-11-11 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połączeniu z play internet
    Non stop się zawiesza wg operatora wszystko jest ok
    ZaletyBrak
    WadyInternet bezprzewodowy non stop się zawiesza
    Prędkość spadła tak że czasem ciężko jest otworzyć strony w przeglądarce
    Rwie połączenie co jakiś czas
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
    MiejscowośćPłock
  • ~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadynie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony klient / 2022-06-23 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet beznadziejny, gorzej trafić nie mogłem. Ciągłe przerwy w dostawie sieci, nie polecam i nigdy nie zwiąże się umowa z tym dostawca
    ZaletyBrak zalet
    WadyPosiada mnóstwo wad, szkoda słów
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Niezadowolony klient / 2023-09-27 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem zawiedziona usługami internetowymi tej firmy. W ostatnim czasie podczas oglądania filmu na jednej z platform telewizor rozłączył się z routerem dzwoniłam do UPC i niestety 10pracownikow nie było wstanie rozwiązać tego problemu. Sama stwierdziłam że podłącze tv pod router na kablu. W dniu dzisiejszym chciałam podłączyć kamerkę do sieci WiFi wychodził mi błąd bo WiFi nie obsługuje urządzeń 5G pani na infolinii nie potrafiła udzielić nam pomocy, dodatkowo okazało się że inne urządzenia również zostały odłączone od WiFi. Szukając pomocy dopiero w internecie udało mi się SAMEJ rozwiązać problem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiedzy na podstawowe tematy dotyczące pomocy w rozwiązywaniu problemów z siecią internetowa WiFi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niezadowolony klient upc / 2020-12-03 21:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakim cudem ta firma jeszcze działa, przy tylu uzasadnionych skargach i reklamacjach. Usługi za które trzeba płacić nie ma praktycznie. Technicy wizytują moje mieszkanie średnio co 2 dzień, tyle samo interwencji telefonicznych. Obsługa klienta nieprzemęczona i znerwicowana. Jak ktoś chce podpisać lub przedłużyć umowę z tą firmą zdecydowanie odradzam, chyba że ma duzo pieniedzy i nerwy ze stali. Zdecydowanie odradzam upc.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zakonkraktowanej usługi
    MiejscowośćSzczecin
  • ~niezadowolony klient upc / 2022-08-23 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam! światłowód z prędkości 500mb/s osiąga niecały 1mb/s

    kpin p rozmowie z serwisem poprawa jest na 1 dzień
    ZaletyChciał bym móc tu jakieś wymienić
    Wadyprędkość a raczej jej brak
    infolinia która nie potrafi przełączyć do konsultanta
    Miejscowośćkraków
  • ~niezadowolony zabrzanin / 2023-11-08 22:09
    Ocena: 1.50 / 5
    BEZNADZIEJA !!!!! 3 lata temu założyłem internet UPC dostałem propozycje 800mb/s i wszystko było wspaniale lecz jednak od paru miesiecy notorycznie tracę połączenie z internetem, prędkość spadła do zaledwie 100mb/s a infolinia twierdzi ze zawsze miałem taką prędkość dodatkowo stwierdzili ze muszę zmienic internet na lepszy bo ten nie wyrabia co mnie bardzo dziwi bo jakos przy założeniu było wszystko ok. jako usługodawca ma wy****ne w starych klientów.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    Miejscowośćzabrze
  • ~niezadowolony123 / 2022-01-04 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z usług UPC od ponad roku - był to najgorszy okres usług dostawcy Internetu. Codzienne przerwy w dostawie Internetu stały się wręcz męczące i uciążliwe. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam korzystania z usług UPC. Moja ocena 0/10.
    Nie wspomnę już o beznadziejnej obsłudze klienta oraz braku szacunku.
    Nie pozdrawiam i nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysłaby przekaz Internetu, ciągły brak dostępu do sieci, fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćRzeszów
  • ~NiezadowolonyKlient / 2021-02-25 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta, brak kompetencji i przeszkolenia. Ciągłe nieprawidłowości w naliczeniach opłat, dodatkowe koszty. Wypowiedzenie umowy obarczone wysokimi kosztami „wirtualnych” promocji. ODRADZAM!
    ZaletyBrak
    WadyNaliczanie opłat, obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nigdy więcej UPC / 2018-10-14 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od UPC to jakaś totalna porażka. Na szczęście kończy mi się niedługo umowa. Nigdy nie miałem tylu problemów, rozłączeń, spadków pobierania co w UPC. A do tego obsługa i kontakt w razie problemów... no porażka. Majstry przyjeżdżające do usterki.. śmiech na sali, co drugi to lepszy i zganiajcy winę na poprzednika. Szkoda na was pieniędzy a najważniejsze to szkoda nerwów. Omijać z daleka !!!
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Nigdy więcej UPC / 2018-11-14 20:03
    Ocena: 1.50 / 5
    DRAMAT!!!. Odradzam wszystkim -> internet regularnie nie działa, modem się zawiesza, strona internetowa to jakiś żart. Obsługa klienta to już nawet nie jest dno -> to pukanie od spodu.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019