Zdecydowanie nie polecam usług UPC. Nie dość, że w sprawach najmniej ważnych, konsultanci są w stanie 10 x dziennie dzwoniń z tą samą propozycją a w sytuacjach, gdzie naprawdę była mi potrzebna odpowiedź ze strony firmy, czekałam/upominałam się/prosiłam o kontakt przez prawie pół roku. Ostatecznie dowiedziałam się, że jeśli mój dom jest nowy, to musze zapłacić 1200-1500 zł za podłączenie internetu, ponieważ nie widnieje mój dom w bazie. Jak się każdy domyśla, mało zachęcająca propozycja :)
Podczas korzystania z usług pod innym adresem, miałam cały czas problemy z internetem.
Zdecydowanie nie polecam :)
ZaletyBRAK
WadyNiestety, ale same wady od konsultantów po same usługi.
MiejscowośćRuda Śląska
~Niezadowolona / 2019-12-21 11:22
Ocena: 1.25 / 5
Firma beznadziejna. Regularnie raz w miesiącu pojawia się awaria Internetu, którą technicy naprawiają kilkanaście godzin, a jak się do nich dzwoni, to ciągle przepraszają za niedogodności.
Żadnej rekompensaty za kilkunastogodzinne braki Internetu lub telewizji. Kasę ściągają taką,
jaka im się należy. To jest moje ostatnie 1,5 roku z tą firmą. Szkoda, że tak długo, bo ile jeszcze nerwów stracę, tego nie wie nikt. Umowy nie można wcześniej wypowiedzieć, bo nakładają na swoich klientów, nawet tych długoletnich, horrendalne kary pieniężne.
ZaletyBrak
Wady- zbyt częste awarie Internetu
- wysokie kary pieniężne za wcześniejsze wypowiedzenie umowy
- transfer pozostawia wiele do życzenia
MiejscowośćOlkusz
~Niezadowolona / 2020-08-22 08:09
Ocena: 1.00 / 5
Do pewnego momentu było okej. Internet strasznie drogi. Niestety oszukują. Przy przeprowadzce sprawdzałam czy w nowym miejscu zamieszkania będzie możliwość podłączenia usługi i takowa miała być, nawet na skrzynkach internetowych na klatce schodowej widniały ich naklejki i numer telefonu o zamówienie usług. Niestety okazało się, że jednak nie mogą tam, nie potrafili odpowiedzieć na pytanie dlaczego oznaczyli skrzynki. Reklamacje otrzymałam negatywną, dlatego muszę płacić za coś czego nie mogą mi zagwarantować. Dno. Wypowiedzenie umowy to katorga, można zrobić to tylko listownie!! (nie można tego załatwić nawet w oddziale, więc nie wiem po co one istnieją). Najgorsze firma
~Niezadowolona / 2023-10-28 10:34
Ocena: 1.00 / 5
UPC to jedna z najgorszych firm. Mam z nią podpisana umowę od 3 lat i wymienia mi 5 urządzenie. Infolinia zero profesjonalizmu. Siedzą i dostają pieniądze za kompletny brak pomocy. Niekompetentny pracownik powiedział mi że jak nie ma internetu w domu z ich urządzenia to mam sobie hotspot w telefonie załączyć. Nie płacę ponad 160 złotych za ich usługi żeby korzystać z internetu w telefonie aby na wykładzie zdalnym uczestniczyć. Nie polecam nikomu tej firmy. TOTALNIE NIE RADZĄ SOBIE Z AWARIAMI.
WadyCzęste awarie. Zero porozumienia z konsultantem. Mia na infolinii.
MiejscowośćKatowice
~Niezadowolona klientka / 2022-02-16 20:54
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta to jest dramat... mozna czekac 20-30 minut na holdzie i doczekac sie niekompetentnej osoby ktora i tak nie moze pomoc. Wizyta technika umawiana od 3 miesiecy i dalej nie przyjechal. Ciagle spoznienia a koniec koncow technik i tak nie dojezdza. Zenada
~Niezadowolony / 2018-11-15 17:55
Ocena: 2.50 / 5
Przez większość czasu nie mogłem narzekać, poza natarczywymi telefonami odnośnie podłączenia telewizji.. W październiku jednak zadzwoniła pani z infolinii i namówiła, żeby zamienić internet ze 120 na 300 Mb/s i jedynie 5-6 zł więcej do rachunku oraz nowy dekoder, żeby odbierać szybszy internet. Mówię "ok". Pani powiedziała, że prześle na maila potwierdzenie i warunki umowy. Po czym "co ja pacze" na mailu w rubryce "Zamówione usługi": TV Pakiet Start, płatne od 1 miesiąca 28 zł! Wow! Myślę, ooo nie potwierdzę i niech się kontaktują. Nie kliknąłęm więc przycisku "Potwierdzam", nie odesłałem odpowiedzi TAK na trzy przysłane smsy i dodatkowo skontaktowałem się przez czat w celu wyjaśnienia problemu. Pani konsultantka, dość opornie, ale zrozumiała, o co chodzi i niestety nie mogła rozwiązać problemu, więc powiedziała, że wycofa całą usługę (nawiasem: czy gdzieś zapisują się te czaty, żeby mieć dowód jej zapewnienia???). Dalej jeszcze ciekawiej: kurier chciał mi dostarczyć paczkę, ale nie przyjąłem, bo przecież już anulowałem usługę. Firma kurierska powiedziała, że wyjaśni z UPC i już myślałem, że wszystko oki, a tu fakturka przychodzi: 68,85 zł, za zmianę zasad i usługę Internet 300. Zrobiłem speedtesty, wykazują najwyżej 95 MB/s, net działa jak działał, nowego dekodera nie mam, ale najważniejsze: po rozmowie telefonicznej (przez którą prawnie jest zabronione zawarcie umowy) i przy braku potwierdzenia nowych zasad z mojej strony, ktoś to wszystko olał i "podpisał" umowę za mnie... Złożyłem już reklamację, a z innymi dzielę się ku przestrodze - NIE ZGADZAĆ SIĘ NA NIC PRZEZ TELEFON, ŻADNE WPROWADZANIE ZMIAN, ŻADNĄ USŁUGĘ, DOPÓKI NIE OTRZYMACIE PEŁNYCH WARUNKÓW. Jak dla mnie UPC złamało prawo.
ZaletyDziała z reguły bezawaryjnie.
WadyŁamanie prawa i zmiany w umowie bez potwierdzenia, "wciskanie" na siłę usług, których się nie chce, brak kontaktu z klientem, niekompetentni pracownicy (zwłaszcza infolinia i czat).
MiejscowośćWrocław
~niezadowolony / 2018-12-05 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Z taką firmą jak UPC nie da się niczego do końca załatwić. Nadciągaja starsze osoby na pieniądze za podłączenie 59.95 zł i nadal nic nie działa a jak się dzwoni do UPC to rozkładają ręce. I żałośnie próbują wcisnąć jeszcze coś innego z oferty.
MiejscowośćTarnowskie Góry
~niezadowolony / 2019-10-28 21:32
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo słabe łącze za 5 dych to lekka przesada, ciągle zacina i filmu nie można spokojnie obejrzeć :((
NIEpolecam
Zaletybrak
Wadyzacina co chwile
MiejscowośćGdynia
~niezadowolony / 2020-11-17 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Witam
muszę się jeszcze raz odezwać bo szukam innego dostawcę i chcę powiedzieć na temat UPC aby unikać tej firmy , przerywa co chwile i nie da się tak pracować , aby nie być goło słownym podaje wynik mojego internetu w porównaniu do innych możliwości jakie daje rynek (każdy może sprawdzić swój internet na speedtest.pl )
porażka UPC na przedostatnim miejscu a płace 65 zł :-(((
Zaletybrak
Wadyjeszcze w dodatku non stop przerywa
MiejscowośćBolesławiec
~Niezadowolony / 2021-04-07 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Czekałem na podłączenie ponad tydzien, ustalałem 3 terminy i za każdym razem nikt nie przyjechał, nawet nie informując mnie o tym, chamstwo.
ZaletyBrak
WadyWszystko chhjowe
MiejscowośćLublin
~Niezadowolony / 2021-09-02 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Chciałem założyć rodzicom internet. Dwa dni monter przekładał termin przyjazdu. Standardowa procedura 10 minut przed ustaloną godziną info o spóźnieniu lub jakiejś innej awarii. Za trzecim razem po 3 minutach stwierdził że nie podłączy, choć na klatce mają przyłącze. Co za fatalna obsługa, nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBrak chęci podłączenia. Za dużo klientów mają?
MiejscowośćGliwice
~niezadowolony / 2022-12-21 23:05
Ocena: 3.25 / 5
Przez parę miesięcy wszystko było dobrze. Potem coraz większe problemy ze stabilnością łączą/sygnału telewizyjnego. Ruter 3 lub 4 razy wymieniany (na ten sam model, używkę), teraz co pół godziny kilkuminutowa przerwa w sygnale.
Problem zgłaszany kilkukrotnie na infolinię, wysyłają wiadomość, że rozwiązali problem, ale nic się nie zmienia.
Nie polecam tej firmy.
ZaletyCena, zasięg.
WadyBardzo niestabilny sygnał. Udają, że rozwiązują problem, następnie wysyłają wiadomość, że już jest ok, gdy jest wręcz jeszcze gorzej.
~niezadowolony / 2023-05-16 16:17
Ocena: 1.75 / 5
Internet tragedia, połączenie Wi-Fi często spada nawet do 2Mb/s...
Dodam, że mam najwyższy pakiet 1Gb/s :)
Tłumaczenie? Firma nie gwarantuje maksymalnej prędkości przy połączeniu Wi-Fi.
Rozumiem to z punktu widzenia technicznego, natomiast fajnie jakbym wyciągał chociaż połowę tego za co płacę.
Jest to ogromne ograniczenie, bo pracuję zdalnie i często muszę się przełączać na internet LTE z telefonu, żeby móc normalnie pracować. Chore.
Oczywiście jak przy wpisach poprzedników, miałem oferowany wzmacniacz sygnału (mam pełny sygnał) i podwyższenie pakietu.
Obsługa bezczelna, mówi że jedynym rozwiązaniem na to jest konfiguracja własnego routera albo podłączenie się po kablu.
Czyli w sumie wszystko muszę sobie skonfigurować i zrobić sam, mimo że oczekiwałbym zapewnienia minimalnej jakości obsługi klienta...
Umowa niebawem się kończy, więc nie zamierzam przedłużać.
Nie polecam nikomu!!!
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolony / 2023-09-20 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu, nie polecam. Internet co chwilę przerywa, obsługa klienta jest fatalna, trzeba od razu prosić o reklamacje, dopiero wtedy zaczynają traktować Cię trochę poważniej. Ogólnie to plują w twarz swoim klientom
MiejscowośćKraków
~Niezadowolony / 2023-11-11 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Po połączeniu z play internet
Non stop się zawiesza wg operatora wszystko jest ok
ZaletyBrak
WadyInternet bezprzewodowy non stop się zawiesza
Prędkość spadła tak że czasem ciężko jest otworzyć strony w przeglądarce
Rwie połączenie co jakiś czas
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!!
Zaletybrak
Wadyobsługa
MiejscowośćPłock
~niezadowolony klient / 2019-06-02 18:18
Ocena: 1.00 / 5
nie działa, cały czas się wyłącza. nie da się nic w spokoju obejrzeć. nie polecam
Zaletybrak
Wadynie działa
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolony klient / 2022-06-23 22:39
Ocena: 1.00 / 5
Internet beznadziejny, gorzej trafić nie mogłem. Ciągłe przerwy w dostawie sieci, nie polecam i nigdy nie zwiąże się umowa z tym dostawca
ZaletyBrak zalet
WadyPosiada mnóstwo wad, szkoda słów
MiejscowośćRzeszów
~Niezadowolony klient / 2023-09-27 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Niestety jestem zawiedziona usługami internetowymi tej firmy. W ostatnim czasie podczas oglądania filmu na jednej z platform telewizor rozłączył się z routerem dzwoniłam do UPC i niestety 10pracownikow nie było wstanie rozwiązać tego problemu. Sama stwierdziłam że podłącze tv pod router na kablu. W dniu dzisiejszym chciałam podłączyć kamerkę do sieci WiFi wychodził mi błąd bo WiFi nie obsługuje urządzeń 5G pani na infolinii nie potrafiła udzielić nam pomocy, dodatkowo okazało się że inne urządzenia również zostały odłączone od WiFi. Szukając pomocy dopiero w internecie udało mi się SAMEJ rozwiązać problem.
ZaletyBrak
WadyBrak wiedzy na podstawowe tematy dotyczące pomocy w rozwiązywaniu problemów z siecią internetowa WiFi.
MiejscowośćWarszawa
~niezadowolony klient upc / 2020-12-03 21:26
Ocena: 3.00 / 5
Jakim cudem ta firma jeszcze działa, przy tylu uzasadnionych skargach i reklamacjach. Usługi za które trzeba płacić nie ma praktycznie. Technicy wizytują moje mieszkanie średnio co 2 dzień, tyle samo interwencji telefonicznych. Obsługa klienta nieprzemęczona i znerwicowana. Jak ktoś chce podpisać lub przedłużyć umowę z tą firmą zdecydowanie odradzam, chyba że ma duzo pieniedzy i nerwy ze stali. Zdecydowanie odradzam upc.