Bardzo nie polecam,
Zmieniłem miejsce zamieszkania więc musiałem zrezygnować z umowy. Rezygnacja z internetu jest utrudniania jak tylko się da. Nie można zrezygnować w punkcie, w którym się zakupiło usługę. Trzeba wysyłać listy do Katowic, lub dzwonić na infolinie i czekać prawie 2 godziny. Po tym oczywiście nie było rezygnacji, a jedynie możliwość wypełnienia formularza na stronie internetowej, która działała bez zarzutu chyba, że wchodziło się do zakładki rezygnacja, gdzie strona nagle przestawała działać. Zadziałała ona po 2 dniach, gdzie akurat był przełom miesiąca i musiałem zapłacić za kolejny miesiąc. Wypełnienie formularza oczywiście też nie było wystarczające bo chęć rezygnacji musiałem potwierdzić jeszcze telefonicznie z biurem obsługi i mailowo, gdzie w obu przypadkach namawiali, żeby tego nie robić. Gdy już zrezygnowałem i przyszło potwierdzenie trzeba było zapłacić karę za zerwanie umowy i tu zaskoczenie, że nie przyszła żadna faktura jak ze wszystkimi płatnościami do tej pory, tylko po 2 miesiącach dostałem smsa od działu windykacji, że mam 5 dni do zapłaty. W celu uzyskania danych do przelewu trzeba było dzwonić na podany w smsie numer. Po kolejnej serii czekania i rozmów z automatem dostałem (oczywiście od automatu) numer konta na jaki mam zrobić przelew.
Chciałem zrezygnować z powodu przeprowadzki, ale ten żałosny sposób, żeby wymusić ode mnie jakieś marne 60zł spowodowane tym, że wszystko trwało tak długo, że musiałem zapłacić za kolejny miesiąc spowodował, że nigdy do was na pewno nie wrócę. Ktoś to na prawdę nieźle przemyślał. BRAWO
Wady- internet działał dobrze jak reszta bloku była w pracy albo spała
- żałosny poziom obsługi klienta
- utrudnianie na każdym kroku w celu zarobienia na jeszcze jednym miesiącu
- w najlepsze dni internet nawet nie zbliżał się do maksymalnej wartości z umowy
- ukryte koszty pisane małym druczkiem
MiejscowośćGdańsk
~Nie polecam / 2023-02-21 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, tragedia umową podpisana na 130 zł, rachunek 300zl, i nikt nie może wytłumaczyć za co takie koszty
~Nie polecam upc / 2022-01-27 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet nie polecam!!!!Cały czas wywala pomimo ciągłego resetowania problem nadal nieustępuje !NIE POLECAM!
ZaletyNic
WadyCiągły brak internetu.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Nie ważne / 2023-09-18 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Co dwa tygodnie muszę dzwonić na infolinię żeby przyjechał serwis ponieważ nie mam internetu tragedia jakąś
ZaletyBrak
WadyCiężko się dogadać z kimś na infolini a serwis przyjezdza kiedy mu się podoba i nawet nie dzwonią
MiejscowośćBukowie
~Nie zadowolona osoba / 2023-07-14 20:08
Ocena: 1.25 / 5
Bardzo często podczas rozgrywki przez sieć, tak jakby sieć się zatrzymuje w komputerze, jakby się wyłączała, a potem wraca do normalnego przesyłu na jakieś 5 sekund aby potem znowu było to samo. Przy pobieraniu plików to samo.
MiejscowośćBytom
~Nie zadowolony / 2021-07-22 02:34
Ocena: 2.00 / 5
Totalna porażka UOKiK powinien zamknąć tę, firmę łamanie umowy infolinia porażka tyle co za komuny za koszykiem człowiek nie czekał. Ciągle to samo problem został naprawiony !;po 20min schemat powraca ....CIULE I TYLE !!!
ZaletyBrak zalet !!!!
WadySame wady!!!
MiejscowośćGdynia
~Nie zadowolony / 2022-04-25 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka mamy 21wiek i EU!!!A TY PATOLOGIA ZA Wschodniej granicy!!!
ZaletyWłaśnie się zastanawiam....
WadySame wady
MiejscowośćGdynia
~Niedermayer / 2021-12-12 18:47
Ocena: 2.00 / 5
Od 10 lat korzystam z usług UPC - tv i internet.
Dodatkowo bez mojej zgody podwyższono opłatę za mój abonament w wyniku niby "podwyższenia łącza internetowego". Przy kontakcie "ktoś kompetentny" poinformował mnie, że informacja była wysłana i że nie muszę nic potwierdzać. Jak wyraziłem moje niezadowolenie z takiego obrotu sprawy i zażądałem powrotu do poprzednich parametrów łącza i abonamentu to udzielono mi odpowiedzi,że mogę w każdej chwili zrezygnować. Od tamtego momentu - jakiś 2-3 miesięcy mam notorycznie problem z internetem - gubi pakiety lub wyłącza się co jakiś czas.
Dział utrzymania klienta to jakieś nieporozumienie!
Szukam alternatywy! Jakieś propozycję?
Zaletyhahaha
WadyDział obsługi i utrzymania klienta!
MiejscowośćKatowice
~niedoszły klient / 2018-10-01 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Witam, przykład z dzisiaj, mieszkam w domku jednorodzinnym, dzwoniłem kilka dni wczesniej koszt podłączenia 150zł., abonament około 110zł.,przyjęte, dziś patrzę, przez internet 1zł, abonament 114,90, w podsumowaniu wyszło 49,90zł.,abonament 114,90zł.,przyjąłem ok, żeby być w porządku dzwonie i proszę o anulację poprzedniego,droższego zamówienia, pan na infolinii mówi, że to jest ten sam system i koszt dalej 150zł., instalacji, poprosiłem o rozmowę z kimś szczebel wyżej-niemożliwe, bo kierownik/menadżer nie jest od tego (?), dobra przełączono mnie na infolinie głowną, tam się dowiaduje po podaniu adresu, brak możliwości podłączenia, trzeba kosztorys itp., także czekał bym tatka latka, a UPC bym nie miał, bo na pewno nie zapłace za instalacje jak wczesniej ktoś mi powiedział ok.6 tys.,zł.,przykład podałem, mam nadzieje,że moja frustracja zrozumiała, decyzja należy do państwa, mnie to szlag trafia i niech trzymają się odemnie z daleka.
Zalety:)
WadyJak na początek, nawet nie zawiązanej umowy ...czarno to widzę
MiejscowośćZąbki
~Niefart / 2022-02-04 19:58
Ocena: 1.00 / 5
zlodzieje i oszusci internet dziala jak w latach 2000 mimo 300mb/s internet muli rozłącza sie i wogole ciezko ostatnio nawet ciezko zalogowac sie na strony z filmami o graniu w jaka kolwiek gre to mozemy zapomniec chyba ze chcemy podniesc sobie cisnienie pomimo paru telefonow do obslugi klienta nie dostalem zadnej pomocy kazali sobie zrobic jakies diagnozowanie za pomoca diabli wiedza jakiego programu i aby wyslac im raport... takze jesli chcecie internet ktory jest niezawodny to napewno nie od tej firmy!!!! kozystalem juz z paru operatorow ale ten to jawna kpina jak mozna sprzedawac uslugi internetowe ktore do niczego sie nie nadaja takze nie pozdrawiam i dziekuje bogu ze juz sie umowa z tymi oszustami konczy zegnam UPC lepiej korzystac z internetu z telefonu ktory jest o niebo szybszy i sie nie rozlacza niz placic oszustom za frajer
Zaletyjesli chcesz wprowadzic swoje dziecko w skrajna nerwice polecam internet
Wadyslaby internet rozlaczanie sie internetu. tydzien przez zakonczeniem umowy(powiedzialem co mysle i ze nie przedluze z nimi umowy) nie jestem nawet w stanie normalnie wejsc na strone internetowa (przypadek?)
MiejscowośćWarszawa
~NIEklient / 2022-04-18 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Włodzimierz Malinowski - nr tel 780 453 440 - Amatorski pracownik UPC, który nawet nie potrafi umówić wizyty montera. Czekałem 3 tygodnie na wizytę, która nie odbyła się, bez żadnej informacji, że zostanie przeniesiona. Dzwoniąc do tego "agencika" wprowadza błąd, że na pewno będzie tego dnia, a następnego dnia wiadomość, że wizyta zostaje przesunięta na kolejny termin bez żadnego uzgodnienia z klientem czy mu pasuje czy nie. Amator.
WadyWszystko ;)
MiejscowośćPrzemków
~nielubieupc / 2020-04-27 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli ktoś lubi jak jego internet jest przerywany co kilkadziesiąt minut to polecam serdecznie, w przeciwnym wypadku odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą "firmą"
~nienawidze UPC / 2019-07-20 21:00
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam za żadne skarby. Niedość że częste przerwy w dostawach internetu to jeszcze nigdy nie są zapowiadane. Wiem wydaje sie ze to nic 1 godzina bez internetu ale raz na przywrocenie usług musialem czekać tydzień. Oprócz tego prędkość internetu w umowie nijak się ma do realnej prędkości przesyłu. Jeżeli chodzi o dekoder Horizon to często się zacina i aby odtworzyć coś z nagranych przez siebie filmów trzeba go restartować. Zdecydowanie odradzam!!!!!
MiejscowośćKraków
~NiePodam / 2024-02-07 00:41
Ocena: 1.00 / 5
Upc po przejściu do play jest aktualnie do wyrzucenia, ścinki, wyłączanie się routera jest na porządku dziennym, szczerze odradzam brania tam internetu
ZaletyBrak
WadyOgrom
MiejscowośćKatowice
~NiePolecam / 2019-08-08 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przez podpisaniem umowy pracownicy UPC poinformowali mnie ze na moim przyszlym miejscu zamieszkania bedzie mozna przeniesc umowe (podalem adres), niestety pozniej okazalo sie ze nie bylo takiej mozliwosci i nikt nie wiedzial zarowno na infolini jak i w sklepach stacjonarnych kiedy Internet bedzie dostepny, musialem miec Internet wiec zmienilem operatora i UPC naliczyli kare za rozwiazanie umowy, trzymajcie sie z dala od tej firmy
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników, nie dbanie o klienta
MiejscowośćGdynia
~NIEPOLECAM / 2021-02-04 19:48
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam zrezygnować z sieci w listopadzie 2020 ( ponieważ zmieniałam adres zamieszkania i nie miałam możliwości przeniesienia usługi), usłyszałam od konsultanta że moja umowa kończy się 11 lutego 2021 i jeśli zerwę umowę wcześniej to zapłacę karę w wysokości 180zł. Polecono mi abym złożyła rezygnację i zaznaczyła że wypowiedzenie ma nastąpić z końcem trwania umowy. Tak też uczyniłam i przez 2 miesiące opłacałam abonament za usługę której nie użytkowałam. 4 lutego dostałam od smsa że w wyniku zerwania promocji abonamentu została mi naliczona kara w wysokości 180 zł. Zadzwoniłam więc do konsultanta i okazało się że na wcześniejszy adres który zamieszkałam wprowadzili się inni lokatorzy którzy wykupili usługę od tego dostawcy i w związku tym rozwiązano moją umowę oraz naliczono na mnie karę. Dostawca zerwał ze mną umowę i w wyniku tego naliczył na mnie karę za zerwanie umowy...ABSURD!!!
Przez 2 miesiące opłacałam usługę zgodnie z wypowiedzeniem i dodatkowo naliczyli mi karę której mieli nie doliczyć, z tytułu tego że opłacałam abonament do końca czasu trwania umowy....ZŁODZIEJE, OSZUŚCI...
Nie chcę nawet myśleć co by było jeżeli miałabym umowę ważną dłużej niż do lutego , np jeszcze dwa lata, nie chce nawet wiedzieć jaka byłaby wtedy kara... ZŁODZIEJE OSZUŚCI
Podczas rozmowy z konsultantem odnośnie naliczonej kary dowiedziałam się że w przypadku rezygnacji z usługi moim OBOWIĄZKIEM JEST PRZENIEŚĆ USŁUGĘ NA INNY ADRES LUB ZROBIĆ CESJĘ, WHAT??????!!!!! Takie słowa świadczą o tym że w takim wypadku nie mam prawa zrezygnować z usługi wgl, ŻART..
Abstarchując od tego że naliczanie kary w przypadku wypowiedzenia umowy już jest nie dopuszczalne i nie działa to tak u innych dostawców.
Dodatkowo kiedy składałam wypowiedzenie dowiedziałam się że od 2 lat mam naliczą opłatę za telefon stacjonarny którego nie posiadam i wynosi ona 10 zł miesięcznie, czyli naciągnięto mnie na 240 zł dodatkowo. ZŁODZIEJE , OSZUŚCI
1 GWIAZDKA TO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!!!!
NIE POLECAM
OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, NACIĄGACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyFatalne, niedopuszczalne warunki zerwania umowy
Naciąganie na usługi z których się nie korzysta
MiejscowośćWarszawa
~NieSzanujeUPC / 2018-08-14 22:13
Ocena: 1.25 / 5
ping skacze jak po haribo bez cukru. DDosjua mi internet. Telewizja Spoko tylko trochę za dużo reklam na tym polsacie
Zaletyładny ruter
Wadyruter jest tylko ładny
MiejscowośćWarszawa
~Nieważne / 2021-12-28 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Beznadziejna obsługa klienta, częste awarie. UPC barykaduje się od klientów botami, reklamami. Nigdy więcej. Typowy moloch, który klienta ma w d u p i e
ZaletyBrak zalet
WadyCzęste awarie, kiepscy i słabo rzadko dostępni konsultanci. Drogie wypowiedzenie. Brak możliwości uwolnienia się od usługodawcy, który po prostu jest żenująco słaby
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolona / 2017-12-28 14:54
Ocena: 2.00 / 5
Nie jest jeszcze tak zle z przekazem ale zaczyna się zabawa jak konczysz z nimi umowę i musisz sobie sam wszystko odłączyć i im albo wysłać przez paczkomat koszt 50zł albo kitrasz się do najbliższego punktu gdzie przyjmują sprzęt. Odradzam te firme
ZaletyNie mialam problemu z obsluga
WadyDemontaż sprzętu przez klijenta a nie pracownika firmy.
MiejscowośćNowy Sącz
~Niezadowolona / 2018-03-06 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.Maja klentow gdzieś.Od pol roku zgłaszam awarię.Do dnia dzisiejszego echo.Dzwonię i zglaszam awarie i nic.Nie Plecam ????Zacznijcie dbac o klientów bo za chwilę wszyscy odejdą