Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie zadowolony / 2022-04-25 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka mamy 21wiek i EU!!!A TY PATOLOGIA ZA Wschodniej granicy!!!
    ZaletyWłaśnie się zastanawiam....
    WadySame wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~Niedermayer / 2021-12-12 18:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 10 lat korzystam z usług UPC - tv i internet.
    Dodatkowo bez mojej zgody podwyższono opłatę za mój abonament w wyniku niby "podwyższenia łącza internetowego". Przy kontakcie "ktoś kompetentny" poinformował mnie, że informacja była wysłana i że nie muszę nic potwierdzać. Jak wyraziłem moje niezadowolenie z takiego obrotu sprawy i zażądałem powrotu do poprzednich parametrów łącza i abonamentu to udzielono mi odpowiedzi,że mogę w każdej chwili zrezygnować. Od tamtego momentu - jakiś 2-3 miesięcy mam notorycznie problem z internetem - gubi pakiety lub wyłącza się co jakiś czas.
    Dział utrzymania klienta to jakieś nieporozumienie!
    Szukam alternatywy! Jakieś propozycję?
    Zaletyhahaha
    WadyDział obsługi i utrzymania klienta!
    MiejscowośćKatowice
  • ~niedoszły klient / 2018-10-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, przykład z dzisiaj, mieszkam w domku jednorodzinnym, dzwoniłem kilka dni wczesniej koszt podłączenia 150zł., abonament około 110zł.,przyjęte, dziś patrzę, przez internet 1zł, abonament 114,90, w podsumowaniu wyszło 49,90zł.,abonament 114,90zł.,przyjąłem ok, żeby być w porządku dzwonie i proszę o anulację poprzedniego,droższego zamówienia, pan na infolinii mówi, że to jest ten sam system i koszt dalej 150zł., instalacji, poprosiłem o rozmowę z kimś szczebel wyżej-niemożliwe, bo kierownik/menadżer nie jest od tego (?), dobra przełączono mnie na infolinie głowną, tam się dowiaduje po podaniu adresu, brak możliwości podłączenia, trzeba kosztorys itp., także czekał bym tatka latka, a UPC bym nie miał, bo na pewno nie zapłace za instalacje jak wczesniej ktoś mi powiedział ok.6 tys.,zł.,przykład podałem, mam nadzieje,że moja frustracja zrozumiała, decyzja należy do państwa, mnie to szlag trafia i niech trzymają się odemnie z daleka.
    Zalety:)
    WadyJak na początek, nawet nie zawiązanej umowy ...czarno to widzę
    MiejscowośćZąbki
  • ~Niefart / 2022-02-04 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    zlodzieje i oszusci internet dziala jak w latach 2000 mimo 300mb/s internet muli rozłącza sie i wogole ciezko ostatnio nawet ciezko zalogowac sie na strony z filmami o graniu w jaka kolwiek gre to mozemy zapomniec chyba ze chcemy podniesc sobie cisnienie pomimo paru telefonow do obslugi klienta nie dostalem zadnej pomocy kazali sobie zrobic jakies diagnozowanie za pomoca diabli wiedza jakiego programu i aby wyslac im raport... takze jesli chcecie internet ktory jest niezawodny to napewno nie od tej firmy!!!! kozystalem juz z paru operatorow ale ten to jawna kpina jak mozna sprzedawac uslugi internetowe ktore do niczego sie nie nadaja takze nie pozdrawiam i dziekuje bogu ze juz sie umowa z tymi oszustami konczy zegnam UPC lepiej korzystac z internetu z telefonu ktory jest o niebo szybszy i sie nie rozlacza niz placic oszustom za frajer
    Zaletyjesli chcesz wprowadzic swoje dziecko w skrajna nerwice polecam internet
    Wadyslaby internet rozlaczanie sie internetu. tydzien przez zakonczeniem umowy(powiedzialem co mysle i ze nie przedluze z nimi umowy) nie jestem nawet w stanie normalnie wejsc na strone internetowa (przypadek?)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~NIEklient / 2022-04-18 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Włodzimierz Malinowski - nr tel 780 453 440 - Amatorski pracownik UPC, który nawet nie potrafi umówić wizyty montera. Czekałem 3 tygodnie na wizytę, która nie odbyła się, bez żadnej informacji, że zostanie przeniesiona. Dzwoniąc do tego "agencika" wprowadza błąd, że na pewno będzie tego dnia, a następnego dnia wiadomość, że wizyta zostaje przesunięta na kolejny termin bez żadnego uzgodnienia z klientem czy mu pasuje czy nie. Amator.
    WadyWszystko ;)
    MiejscowośćPrzemków
  • ~nielubieupc / 2020-04-27 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś lubi jak jego internet jest przerywany co kilkadziesiąt minut to polecam serdecznie, w przeciwnym wypadku odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą "firmą"
  • ~nienawidze UPC / 2019-07-20 21:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam za żadne skarby. Niedość że częste przerwy w dostawach internetu to jeszcze nigdy nie są zapowiadane. Wiem wydaje sie ze to nic 1 godzina bez internetu ale raz na przywrocenie usług musialem czekać tydzień. Oprócz tego prędkość internetu w umowie nijak się ma do realnej prędkości przesyłu. Jeżeli chodzi o dekoder Horizon to często się zacina i aby odtworzyć coś z nagranych przez siebie filmów trzeba go restartować. Zdecydowanie odradzam!!!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~NiePodam / 2024-02-07 00:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc po przejściu do play jest aktualnie do wyrzucenia, ścinki, wyłączanie się routera jest na porządku dziennym, szczerze odradzam brania tam internetu
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
    MiejscowośćKatowice
  • ~NiePolecam / 2019-08-08 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przez podpisaniem umowy pracownicy UPC poinformowali mnie ze na moim przyszlym miejscu zamieszkania bedzie mozna przeniesc umowe (podalem adres), niestety pozniej okazalo sie ze nie bylo takiej mozliwosci i nikt nie wiedzial zarowno na infolini jak i w sklepach stacjonarnych kiedy Internet bedzie dostepny, musialem miec Internet wiec zmienilem operatora i UPC naliczyli kare za rozwiazanie umowy, trzymajcie sie z dala od tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników, nie dbanie o klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~NIEPOLECAM / 2021-02-04 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z sieci w listopadzie 2020 ( ponieważ zmieniałam adres zamieszkania i nie miałam możliwości przeniesienia usługi), usłyszałam od konsultanta że moja umowa kończy się 11 lutego 2021 i jeśli zerwę umowę wcześniej to zapłacę karę w wysokości 180zł. Polecono mi abym złożyła rezygnację i zaznaczyła że wypowiedzenie ma nastąpić z końcem trwania umowy. Tak też uczyniłam i przez 2 miesiące opłacałam abonament za usługę której nie użytkowałam. 4 lutego dostałam od smsa że w wyniku zerwania promocji abonamentu została mi naliczona kara w wysokości 180 zł. Zadzwoniłam więc do konsultanta i okazało się że na wcześniejszy adres który zamieszkałam wprowadzili się inni lokatorzy którzy wykupili usługę od tego dostawcy i w związku tym rozwiązano moją umowę oraz naliczono na mnie karę. Dostawca zerwał ze mną umowę i w wyniku tego naliczył na mnie karę za zerwanie umowy...ABSURD!!!
    Przez 2 miesiące opłacałam usługę zgodnie z wypowiedzeniem i dodatkowo naliczyli mi karę której mieli nie doliczyć, z tytułu tego że opłacałam abonament do końca czasu trwania umowy....ZŁODZIEJE, OSZUŚCI...

    Nie chcę nawet myśleć co by było jeżeli miałabym umowę ważną dłużej niż do lutego , np jeszcze dwa lata, nie chce nawet wiedzieć jaka byłaby wtedy kara... ZŁODZIEJE OSZUŚCI

    Podczas rozmowy z konsultantem odnośnie naliczonej kary dowiedziałam się że w przypadku rezygnacji z usługi moim OBOWIĄZKIEM JEST PRZENIEŚĆ USŁUGĘ NA INNY ADRES LUB ZROBIĆ CESJĘ, WHAT??????!!!!! Takie słowa świadczą o tym że w takim wypadku nie mam prawa zrezygnować z usługi wgl, ŻART..

    Abstarchując od tego że naliczanie kary w przypadku wypowiedzenia umowy już jest nie dopuszczalne i nie działa to tak u innych dostawców.

    Dodatkowo kiedy składałam wypowiedzenie dowiedziałam się że od 2 lat mam naliczą opłatę za telefon stacjonarny którego nie posiadam i wynosi ona 10 zł miesięcznie, czyli naciągnięto mnie na 240 zł dodatkowo. ZŁODZIEJE , OSZUŚCI


    1 GWIAZDKA TO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!!!!
    NIE POLECAM
    OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, NACIĄGACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    FATALNY DOSTAWCA INTERNETU, OSZUST!!!!!!!!!!
    WadyFatalne, niedopuszczalne warunki zerwania umowy
    Naciąganie na usługi z których się nie korzysta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~NieSzanujeUPC / 2018-08-14 22:13
    Ocena: 1.25 / 5
    ping skacze jak po haribo bez cukru. DDosjua mi internet. Telewizja Spoko tylko trochę za dużo reklam na tym polsacie
    Zaletyładny ruter
    Wadyruter jest tylko ładny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nieważne / 2021-12-28 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Beznadziejna obsługa klienta, częste awarie. UPC barykaduje się od klientów botami, reklamami. Nigdy więcej. Typowy moloch, który klienta ma w d u p i e
    ZaletyBrak zalet
    WadyCzęste awarie, kiepscy i słabo rzadko dostępni konsultanci. Drogie wypowiedzenie. Brak możliwości uwolnienia się od usługodawcy, który po prostu jest żenująco słaby
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolona / 2017-12-28 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie jest jeszcze tak zle z przekazem ale zaczyna się zabawa jak konczysz z nimi umowę i musisz sobie sam wszystko odłączyć i im albo wysłać przez paczkomat koszt 50zł albo kitrasz się do najbliższego punktu gdzie przyjmują sprzęt. Odradzam te firme
    ZaletyNie mialam problemu z obsluga
    WadyDemontaż sprzętu przez klijenta a nie pracownika firmy.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Niezadowolona / 2018-03-06 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Maja klentow gdzieś.Od pol roku zgłaszam awarię.Do dnia dzisiejszego echo.Dzwonię i zglaszam awarie i nic.Nie Plecam ????Zacznijcie dbac o klientów bo za chwilę wszyscy odejdą
    ZaletyŻadne
    WadySame wady
    MiejscowośćGniezno
  • ~Niezadowolona / 2019-08-26 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam usług UPC. Nie dość, że w sprawach najmniej ważnych, konsultanci są w stanie 10 x dziennie dzwoniń z tą samą propozycją a w sytuacjach, gdzie naprawdę była mi potrzebna odpowiedź ze strony firmy, czekałam/upominałam się/prosiłam o kontakt przez prawie pół roku. Ostatecznie dowiedziałam się, że jeśli mój dom jest nowy, to musze zapłacić 1200-1500 zł za podłączenie internetu, ponieważ nie widnieje mój dom w bazie. Jak się każdy domyśla, mało zachęcająca propozycja :)
    Podczas korzystania z usług pod innym adresem, miałam cały czas problemy z internetem.
    Zdecydowanie nie polecam :)
    ZaletyBRAK
    WadyNiestety, ale same wady od konsultantów po same usługi.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Niezadowolona / 2019-12-21 11:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma beznadziejna. Regularnie raz w miesiącu pojawia się awaria Internetu, którą technicy naprawiają kilkanaście godzin, a jak się do nich dzwoni, to ciągle przepraszają za niedogodności.
    Żadnej rekompensaty za kilkunastogodzinne braki Internetu lub telewizji. Kasę ściągają taką,
    jaka im się należy. To jest moje ostatnie 1,5 roku z tą firmą. Szkoda, że tak długo, bo ile jeszcze nerwów stracę, tego nie wie nikt. Umowy nie można wcześniej wypowiedzieć, bo nakładają na swoich klientów, nawet tych długoletnich, horrendalne kary pieniężne.
    ZaletyBrak
    Wady- zbyt częste awarie Internetu
    - wysokie kary pieniężne za wcześniejsze wypowiedzenie umowy
    - transfer pozostawia wiele do życzenia
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Niezadowolona / 2020-08-22 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pewnego momentu było okej. Internet strasznie drogi. Niestety oszukują. Przy przeprowadzce sprawdzałam czy w nowym miejscu zamieszkania będzie możliwość podłączenia usługi i takowa miała być, nawet na skrzynkach internetowych na klatce schodowej widniały ich naklejki i numer telefonu o zamówienie usług. Niestety okazało się, że jednak nie mogą tam, nie potrafili odpowiedzieć na pytanie dlaczego oznaczyli skrzynki. Reklamacje otrzymałam negatywną, dlatego muszę płacić za coś czego nie mogą mi zagwarantować. Dno. Wypowiedzenie umowy to katorga, można zrobić to tylko listownie!! (nie można tego załatwić nawet w oddziale, więc nie wiem po co one istnieją). Najgorsze firma
  • ~Niezadowolona / 2023-10-28 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jedna z najgorszych firm. Mam z nią podpisana umowę od 3 lat i wymienia mi 5 urządzenie. Infolinia zero profesjonalizmu. Siedzą i dostają pieniądze za kompletny brak pomocy. Niekompetentny pracownik powiedział mi że jak nie ma internetu w domu z ich urządzenia to mam sobie hotspot w telefonie załączyć. Nie płacę ponad 160 złotych za ich usługi żeby korzystać z internetu w telefonie aby na wykładzie zdalnym uczestniczyć. Nie polecam nikomu tej firmy. TOTALNIE NIE RADZĄ SOBIE Z AWARIAMI.
    WadyCzęste awarie. Zero porozumienia z konsultantem. Mia na infolinii.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-02-16 20:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to jest dramat... mozna czekac 20-30 minut na holdzie i doczekac sie niekompetentnej osoby ktora i tak nie moze pomoc. Wizyta technika umawiana od 3 miesiecy i dalej nie przyjechal. Ciagle spoznienia a koniec koncow technik i tak nie dojezdza. Zenada
  • ~Niezadowolony / 2018-11-15 17:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Przez większość czasu nie mogłem narzekać, poza natarczywymi telefonami odnośnie podłączenia telewizji.. W październiku jednak zadzwoniła pani z infolinii i namówiła, żeby zamienić internet ze 120 na 300 Mb/s i jedynie 5-6 zł więcej do rachunku oraz nowy dekoder, żeby odbierać szybszy internet. Mówię "ok". Pani powiedziała, że prześle na maila potwierdzenie i warunki umowy. Po czym "co ja pacze" na mailu w rubryce "Zamówione usługi": TV Pakiet Start, płatne od 1 miesiąca 28 zł! Wow! Myślę, ooo nie potwierdzę i niech się kontaktują. Nie kliknąłęm więc przycisku "Potwierdzam", nie odesłałem odpowiedzi TAK na trzy przysłane smsy i dodatkowo skontaktowałem się przez czat w celu wyjaśnienia problemu. Pani konsultantka, dość opornie, ale zrozumiała, o co chodzi i niestety nie mogła rozwiązać problemu, więc powiedziała, że wycofa całą usługę (nawiasem: czy gdzieś zapisują się te czaty, żeby mieć dowód jej zapewnienia???). Dalej jeszcze ciekawiej: kurier chciał mi dostarczyć paczkę, ale nie przyjąłem, bo przecież już anulowałem usługę. Firma kurierska powiedziała, że wyjaśni z UPC i już myślałem, że wszystko oki, a tu fakturka przychodzi: 68,85 zł, za zmianę zasad i usługę Internet 300. Zrobiłem speedtesty, wykazują najwyżej 95 MB/s, net działa jak działał, nowego dekodera nie mam, ale najważniejsze: po rozmowie telefonicznej (przez którą prawnie jest zabronione zawarcie umowy) i przy braku potwierdzenia nowych zasad z mojej strony, ktoś to wszystko olał i "podpisał" umowę za mnie... Złożyłem już reklamację, a z innymi dzielę się ku przestrodze - NIE ZGADZAĆ SIĘ NA NIC PRZEZ TELEFON, ŻADNE WPROWADZANIE ZMIAN, ŻADNĄ USŁUGĘ, DOPÓKI NIE OTRZYMACIE PEŁNYCH WARUNKÓW. Jak dla mnie UPC złamało prawo.
    ZaletyDziała z reguły bezawaryjnie.
    WadyŁamanie prawa i zmiany w umowie bez potwierdzenia, "wciskanie" na siłę usług, których się nie chce, brak kontaktu z klientem, niekompetentni pracownicy (zwłaszcza infolinia i czat).
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019