Załączam moje ulubione fragmenty z odpowiedzi pracownika UPC na zgłoszenie reklamacji z tytułu niedziałającego internetu xDD
"Z opisu zgłoszenia oraz pomiarów na modemie wynika, że niestabilności jakie Pan obserwuje występują na połączeniu bezprzewodowym." -> yeah, no shit, zgłaszałem właśnie zanikanie internetu przez wifi, cieszę się, że ustalenie problemu zajęło wam 2 tygodnie przyjmowania reklamacji i miesiąc rozpatrywania jej
"Ogólnie większość urządzeń korzysta teraz z WiFi. Taki jest ogólnoświatowy trend, jednak jak każdy sygnał radiowy, WiFi jest podatne na zewnętrzne zakłócenia, na które UPC (jak i żaden inny operator internetowy) nie ma wpływu. Im jest większa ilość innych sieci w okolicy, tym łatwiej o zakłócenia, które mogą powodować np. spowolnienie lub rozłączenia sieci. Zmieniłem zdalnie ustawienia aby zminimalizować wpływ innych urządzeń na nasz modem (jest dużo sieci sąsiadów)." -> to jak UPC po połączeniu z Play nie potrafi dostarczyć stabilnego internetu JEDNEMU blokowi, to naprawdę jestem zachwycony tym dostawcą xD CO TO JEST W OGÓLE ZA ARGUMENT, ŻE TAKI JEST "OGÓLNOŚWIATOWY TREND" XD Czy my jesteśmy dorosłymi ludźmi?
"W przypadku podjęcia wiążącej decyzji o rezygnacji z usług UPC należy pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy abonenckiej. Szczegóły dostępne są na naszej stronie internetowej: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882" -> a to jakbyście potrzebowali szybko linku do wypowiedzenia umowyZaletyz 20 kanałów telewizji, chyba 16 to TVP, 10/10 rozrywka, polecam każdemu
Wadylepiej Wam będzie używać internetu z telefonu (o ile nie macie w tej samej sieci, wtedy nauczcie się żyć jak pustelnicy)
MiejscowośćWarszawa