strona 126 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »
-
~nick / 2012-05-04 12:46
mowicie ze upc najgorsze na swiecie polecam polsat cyfrowy maja faktycznie najszybszy na swiecie internet 20 minut wejscie na 3 strony bez sciagania i znow miesiac czekania na rozliczenie to jest dopiero tragedia wyliczyli mi ze 11gb uzyle,m w 20 minut umowe mam na 10gb wiec moja opinia jest taka ze upc przy polsacie to zloto -
-
~NIck / 2018-07-07 00:42
Od 8 - lat jestem z tą firmą i w tym roku nareszcie się rozstaję.Po każdej zmianie umowy obiecywali cuda a później okazało się, że rachunki wcale nie były niższe za elektroniczne przysyłanie faktur. Nie wymieniają sprzętu, który źle chodzi po 8- latach, jest przestarzały. Telefon też do bani, za rozmowy na komórki w UE trzeba płacić, na stacjonarne tylko w ramach limitu. Średniowiecze, w UE dominują smartfony. Wykupienie dodatkowych pakietów się nie opłaca,nie ma co oglądać poza sportem. Opłaty miesięczne nie są warte swojej ceny. W Toruniu dostawcy kablówek za 70 zł oferują te same pakiety , co w Warszawie za 144 zł. ZaletyBrakWadyJ.w.MiejscowośćWarszawa -
~Nick / 2021-03-25 05:54
Internet wogóle nie działa a kasę trzeba płacić za usługi. Porażka. Technik zagłada co drugi dzień i nie naprawia błędów.
Dziwi mnie tylko to ze przy tak zaawansowanych technologiach (a twierdzą ze taką mają) nie można korzystać z internetu. To jest smutneZaletyBrak zaletWadyBrak internetuMiejscowośćKielce -
~Nick / 2021-09-02 18:06
Gówno totalne, nic nie dziala internet z miesiaca na miesiac coraz gorzej, nie polecam. ZaletyBrak.WadyWszystko.MiejscowośćGdańsk -
~nick / 2021-12-08 19:16
Marna obsługa klienta i podobna oferta. Umowa przeważnie na 24 miesiące bez możliwości negocjacji w trakcie jej trwania. Brak kontaktu z przedstawicielami. ZaletybrakWadyobsługa klienta, oferta, termin trwania umowyMiejscowośćWarszawa -
~nick / 2023-11-27 10:58
Obsługa klienta to dramat. Technik nie przyjechał, zamknął zlecenie i nic mu nie zrobisz. Na infolinii nie mogą go cofnąć, bo to zautomatyzowany proces. Czekam 5dni bez neta, bo zepsuł się router. ZaletyPóki działa jest okWadyObsługa klienta, instalatorzyMiejscowośćWarszawa -
~Nick Taki o / 2021-01-10 19:20
Internet to najgorsze co może być w abonamencie jest gwarantowane 200mb po czym średnia szybkość to około 10. Pozatym internet wyrzuca regularnie co 2-3 godziny od 4 miesiecy. ZaletyNie maWadyPrędkość,przekłamane prędkości w ofercie, przeciązeniaMiejscowośćZielona Góra -
~Nicram / 2023-05-04 09:25
Odkąd PLAY przejęło UPC jest coraz gorzej.
Transfer, który powinien być w okolicy 500 Mb, przeważnie ledwo powyżej 300 Mb.
Oczywiście cena jest wyższa ni u konkurencji a usługi coraz gorsze.ZaletyObecnie brakWadyDrogo i coraz gorzej, słabe rzeczywiste transfer, bardzo różniące się od deklarowanych.MiejscowośćWarszawa -
-
~Nicram / 2023-12-10 15:10
Po przejęciu UPC przez PLAY jakość usług coraz gorsza.
Bardzo częste awarie lub przerwy chwilowe w dostawie internetu.ZaletybrakWadyczęste awarie, przerywany interntMiejscowośćWarszawa -
~NIE INTERESUJ SIĘ / 2018-12-10 08:25
CIĄGLE URYWA NA CHWILĘ POŁĄCZENIE MIMO ŻE JEST TO GDAŃSK !!! NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOMiejscowośćGdańsk -
~nie lubie upc / 2016-03-26 15:12
Słaby internet łącze telefonowe itp. ZaletynicWadywzystkowywala internet cały czas najczęściej o 12:00 -
~nie mam na nich siły / 2022-08-27 19:17
Załączam moje ulubione fragmenty z odpowiedzi pracownika UPC na zgłoszenie reklamacji z tytułu niedziałającego internetu xDD
"Z opisu zgłoszenia oraz pomiarów na modemie wynika, że niestabilności jakie Pan obserwuje występują na połączeniu bezprzewodowym." -> yeah, no shit, zgłaszałem właśnie zanikanie internetu przez wifi, cieszę się, że ustalenie problemu zajęło wam 2 tygodnie przyjmowania reklamacji i miesiąc rozpatrywania jej
"Ogólnie większość urządzeń korzysta teraz z WiFi. Taki jest ogólnoświatowy trend, jednak jak każdy sygnał radiowy, WiFi jest podatne na zewnętrzne zakłócenia, na które UPC (jak i żaden inny operator internetowy) nie ma wpływu. Im jest większa ilość innych sieci w okolicy, tym łatwiej o zakłócenia, które mogą powodować np. spowolnienie lub rozłączenia sieci. Zmieniłem zdalnie ustawienia aby zminimalizować wpływ innych urządzeń na nasz modem (jest dużo sieci sąsiadów)." -> to jak UPC po połączeniu z Play nie potrafi dostarczyć stabilnego internetu JEDNEMU blokowi, to naprawdę jestem zachwycony tym dostawcą xD CO TO JEST W OGÓLE ZA ARGUMENT, ŻE TAKI JEST "OGÓLNOŚWIATOWY TREND" XD Czy my jesteśmy dorosłymi ludźmi?
"W przypadku podjęcia wiążącej decyzji o rezygnacji z usług UPC należy pamiętać o miesięcznym okresie wypowiedzenia umowy abonenckiej. Szczegóły dostępne są na naszej stronie internetowej: https://pytania.upc.pl/?q=fact_1006882" -> a to jakbyście potrzebowali szybko linku do wypowiedzenia umowyZaletyz 20 kanałów telewizji, chyba 16 to TVP, 10/10 rozrywka, polecam każdemuWadylepiej Wam będzie używać internetu z telefonu (o ile nie macie w tej samej sieci, wtedy nauczcie się żyć jak pustelnicy)MiejscowośćWarszawa -
~Nie nawidzę UPC / 2021-11-09 21:03
Zmuszony byłem podpisać umowę z UPC, ze względu iż w na osiedlu mieli monopol i nie było opcji skorzystać z innego dostawcy. Jestem posiadaczem internetu od ponad 6 miesięcy i generalnie to mam więcej usterek i problemów z tą firmą niż jak miałem przez 3 lata internet od Orange. Ta firma to porażka, nabijanie klienta w balona. Po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że oni deklarują internet do 600Mb/s, ale nie na sieci WiFi, tylko przy użyciu kabla. Fajnie wiedzieć o tym w 2021 roku, że ich routery, są niewystarczalne do prędkości łącza. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik w większości korzysta z sieci bezprzewodowej. Totalne dno. W Orange jakoś nie było z tym problemu, a jedynym ograniczeniem było urządzenie, które było do niego podłączone. Nie polecam. Gorąco nie polecam firmy. ZaletyŻadneWadyObsługa, dodatkowe koszty, niestabilność łącza internetowego, a to wszystko w zaledwie 6 miesięcy trwania umowy.MiejscowośćWarszawa -
~NIE NIE NIE UPC / 2020-08-11 07:41
po prostu ręce opadają. Miałem internet 300 MB/s jakoś to działało ale zrywało połączenie wi-fi w pokoju obok 7 metrów dalej. Sprawdziłem ofertę 1000/MB/s w dość dobrej cenie i tu się zaczął mój koszmar technik przyszedł podłączył modem był u mnie dosłownie 5 minut nawet nie weryfikując czy usługa działa czy nie. dwukrotnie wzywałem serwisanta każdy przychodzi na 5 minut i albo mówi że jest wszytko ok albo zmienia jakieś ustawienia i mówi że musi iść i żeby zweryfikować czy działa. Tragedia połącznie Wi-fi zrywa sięco kilka minut. Odstępuję od umowy i zmieniam operatora
Ludzie trzymajcie się od tej firmy z dalekaZaletybrakWadyrozłączenie internetu fi-fi
Niekompetentni serwisanciMiejscowośćKatowice -
~nie polecam / 2019-12-19 13:22
Bardzo nie polecam,
Zmieniłem miejsce zamieszkania więc musiałem zrezygnować z umowy. Rezygnacja z internetu jest utrudniania jak tylko się da. Nie można zrezygnować w punkcie, w którym się zakupiło usługę. Trzeba wysyłać listy do Katowic, lub dzwonić na infolinie i czekać prawie 2 godziny. Po tym oczywiście nie było rezygnacji, a jedynie możliwość wypełnienia formularza na stronie internetowej, która działała bez zarzutu chyba, że wchodziło się do zakładki rezygnacja, gdzie strona nagle przestawała działać. Zadziałała ona po 2 dniach, gdzie akurat był przełom miesiąca i musiałem zapłacić za kolejny miesiąc. Wypełnienie formularza oczywiście też nie było wystarczające bo chęć rezygnacji musiałem potwierdzić jeszcze telefonicznie z biurem obsługi i mailowo, gdzie w obu przypadkach namawiali, żeby tego nie robić. Gdy już zrezygnowałem i przyszło potwierdzenie trzeba było zapłacić karę za zerwanie umowy i tu zaskoczenie, że nie przyszła żadna faktura jak ze wszystkimi płatnościami do tej pory, tylko po 2 miesiącach dostałem smsa od działu windykacji, że mam 5 dni do zapłaty. W celu uzyskania danych do przelewu trzeba było dzwonić na podany w smsie numer. Po kolejnej serii czekania i rozmów z automatem dostałem (oczywiście od automatu) numer konta na jaki mam zrobić przelew.
Chciałem zrezygnować z powodu przeprowadzki, ale ten żałosny sposób, żeby wymusić ode mnie jakieś marne 60zł spowodowane tym, że wszystko trwało tak długo, że musiałem zapłacić za kolejny miesiąc spowodował, że nigdy do was na pewno nie wrócę. Ktoś to na prawdę nieźle przemyślał. BRAWOWady- internet działał dobrze jak reszta bloku była w pracy albo spała
- żałosny poziom obsługi klienta
- utrudnianie na każdym kroku w celu zarobienia na jeszcze jednym miesiącu
- w najlepsze dni internet nawet nie zbliżał się do maksymalnej wartości z umowy
- ukryte koszty pisane małym druczkiemMiejscowośćGdańsk -
~Nie polecam / 2023-02-21 10:54
Tragedia, tragedia umową podpisana na 130 zł, rachunek 300zl, i nikt nie może wytłumaczyć za co takie koszty -
-
~Nie polecam upc / 2022-01-27 16:01
Najgorszy internet nie polecam!!!!Cały czas wywala pomimo ciągłego resetowania problem nadal nieustępuje !NIE POLECAM! ZaletyNicWadyCiągły brak internetu.MiejscowośćBielsko-Biała -
~Nie ważne / 2023-09-18 10:20
Co dwa tygodnie muszę dzwonić na infolinię żeby przyjechał serwis ponieważ nie mam internetu tragedia jakąś ZaletyBrakWadyCiężko się dogadać z kimś na infolini a serwis przyjezdza kiedy mu się podoba i nawet nie dzwoniąMiejscowośćBukowie -
~Nie zadowolona osoba / 2023-07-14 20:08
Bardzo często podczas rozgrywki przez sieć, tak jakby sieć się zatrzymuje w komputerze, jakby się wyłączała, a potem wraca do normalnego przesyłu na jakieś 5 sekund aby potem znowu było to samo. Przy pobieraniu plików to samo. MiejscowośćBytom -
~Nie zadowolony / 2021-07-22 02:34
Totalna porażka UOKiK powinien zamknąć tę, firmę łamanie umowy infolinia porażka tyle co za komuny za koszykiem człowiek nie czekał. Ciągle to samo problem został naprawiony !;po 20min schemat powraca ....CIULE I TYLE !!! ZaletyBrak zalet !!!!WadySame wady!!!MiejscowośćGdynia
strona 126 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »