MiejscowośćSosnowiec
strona 124 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »
-
~Monika / 2021-06-08 14:42Ocena: 1.00 / 5
Od 10.30 nie mam Internetu telewizji i telefonu . Pracuję zdalnie. Szefowa wydzwania za ile będę dostępna. awarie miala byc usunięta do 14.30 . Cza już minął i nadal nic. Jestem potwornie zawiedziona -
-
~Monika / 2022-02-11 09:26Ocena: 3.50 / 5
Uważajcie na faktury bo po zmianie internetu na szybszy (niby) bo chodzi gorzej niż poprzedni doliczają opłaty aktywacyjne. MiejscowośćKATOWICE -
~Monika / 2022-03-08 13:09Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta jak z czasów PRL. Połączenie internetowe najgorsze jakie kiedykolwiek miałam, jedną godzinną wideo rozmowę potrafi zerwać 4 razy. Technik został umówiony, wzięłam pół dnia urlopu, niestety pracownik UPC nie dość, że się nie pojawił, to nawet nie dał znać, że nie zamierza się pojawić.
Stanowczo odradzam tę firmę,i że względu na tragiczną obsługę kilenta i jakość połączenia internetowego.MiejscowośćKraków -
~Monika / 2022-07-23 19:31Ocena: 1.00 / 5
Internet UPC mam od 5 lat, o ile kiedyś było dobrze to w ostatnim czasie to jest żenada a nie internet, chcąc obejrzeć np. youtube lub netflix trzeba ciągle się logować na nowo, że a może zaskoczy ..... i po 20x próbach się udaje............porażka i w kółko to samo. MiejscowośćGdynia -
~Monika / 2023-03-11 15:41Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem WIELKIE NIEPOROZUMIENIE i PORAZKA!
Banda oszustów! Kończyła mi się pierwsza umowa więc i trener hulał jak szalony. Podpisałam umowę i dostałam oprócz horizons biały ruter ...działało kilka dni i dramat. Dzwoniłam , kombinowałam, resetowalam itp jak kazano na infolinii i nic...mieszkam w centrum miasta, nie na jakichś obrzeżach i z jednej strony mieszkania internet dziala jeszcze jako tako s z drugiej wpgole go nie ma ....czary? Ostatecznie kazali kupić mi kolejny dodatkowy sprzęt który będzie umacniał sygnał internetu który miał być niezawodny. Kiedy powiedziałam że rezygnuje to pani na infolinii szyderczym tonem powiedziała że zrezygnować mogę ale 4 tysiące zapłacić będę musiała....nigdy więcej!ZaletyBrakWadyJedno wielkie oszustwo, internet zrywa, nie dzialaMiejscowośćNowy Sącz -
~Monika / 2023-12-02 12:22Ocena: 1.50 / 5
Notorycznie zawiesza się dekoder a obsługa klienta właściwie nie istnieje. Odzywa się bot który w kółko powtarza żeby wyłączyć dekoder. Jakość świadczenia usług jest koszmarna. ZaletyBrakWadyCałokształtMiejscowośćWarszawa -
~Monika / 2024-09-16 18:39Ocena: 1.25 / 5
UPC to totalna porażka. Internet jest tragiczny, ciągłe przerwy w dostawie i śmiesznie niska prędkość, która nawet w połowie nie odpowiada temu, co obiecują. Serwis klienta to jakiś żart – zero pomocy, tylko przerzucanie odpowiedzialności. Jak ktoś chce się denerwować na co dzień, to polecam. Jeśli jednak zależy Ci na stabilnym internecie, to omijaj UPC szerokim łukiem. Ch*jowy jak mało co. WadyUPC ma sporo do poprawy. Internet często przerywa, a prędkość jest daleka od obiecanej – zwłaszcza wieczorami, kiedy korzysta z niego więcej osób. Obsługa klienta to osobny dramat – czas oczekiwania na rozwiązanie problemu potrafi być bardzo długi, a często kończy się na nieudanych próbach naprawienia sytuacji. Dodatkowo, przy przedłużaniu umowy, ceny idą w górę bez większych korzyści dla użytkownika. Szczerze mówiąc, za te pieniądze można znaleźć lepsze opcje na rynku.Miejscowośćos,a, mickiewicza 22d, 10 -
~mor / 2022-05-04 14:53Ocena: 1.50 / 5
Korzystam z UPC od roku - mam telefon, internet i telewizję. Przez ten czas miałam mnóstwo problemów z tą firmą - od codziennie mulącego internetu, dekoderów działających "po swojemu", blokady telefonu pod pretekstem tworzenia "sztucznego ruchu" (to cytat) aż po skandaliczną wręcz obsługę klienta. ZaletyChyba tylko cena, ale po co płacić za coś, czego się nie dostaje???WadyJak w opiniiMiejscowośćTarnowskie Góry -
-
~Moraw / 2019-10-20 11:15Ocena: 1.00 / 5
Największy szajs jaki kiedykolwiek widziałem. Nie mam pojęcia jak taka duża firma może robić taki syf ze swoich usług. Od tygodnia internet działa jak 30 lat temu, codziennie podawana jest informacja że usterka zostanie naprawiona dnia następnego, rano. W piątek podali że naprawią w poniedziałek, czyli co? Tak duża firma przy tak dużej awarii nie zamierza kiwnąć palcem przez weekend? Powinni ku*wa tańczyć na rzęsach. ZaletybrakWadybrak zaletMiejscowośćChorzów -
~Mordeczka / 2023-05-23 22:10Ocena: 1.00 / 5
INTERNET TO ŚCIERWO WYWALA JEST TRAGICZNY JEST TYLE LEPSZYCH INTERNETÓW RATUJCIE SIĘ OD TEGO ŚCIERWA -
~Moris / 2021-06-27 08:31Ocena: 1.25 / 5
Po wymianie rutera na nowy szybszy same problemy z internetem , brak usług lub mocno obniżony transfer ,brak internetu po kablu .Mimo posiadania gwarancji S L A 6 h wizyta serwisanta za 2 dni żenada podejście do klienta nie zgodnie z umowa . Zamian zamówisz usługi od UPC dobrze to przemysł jak kupujesz usługi to super a potem martw sie sam . WadyBrak zrozumienia problemuMiejscowośćSopot -
~morph / 2014-11-23 20:30Ocena: 4.75 / 5
Trochę mnie dziwi wieszanie psów na UPC. Miałem u nich prawie dwa lata Internet+TV. Przerwę w działaniu zanotowałem JEDNĄ! Z działem wsparcia prawie nie miałem kontaktu, więc nie wypowiem się.
Jedyne ujemne punkty za montera. Zainstalował wszystko w pustym mieszkaniu (dopiero się wprowadzałem), powiedział, że wystarczy jeden pilot (do TV i dekodera) i się ulotnił. Oczywiście pilot z UPC nigdy nie zgrał się z telewizorem.
Ale za internet duuuuży plus! Szybki i niezawodny.
W sumie u Vectry ceny są lepsze, ale nie miałem wyboru, więc porównania również...ZaletySzybki i niezawodny internet, niezłe pakiety programów TVWadyNiekompetentny monterokoło 24 miesiące, cena za pakiet 130zł -
~MP / 2021-07-23 21:40Ocena: 2.50 / 5
Dramat. Zainstalowałem 1GB Internet oraz najszerszy pakiet tv . Czyli największy pakiet na rynku. Dekoder 4k. Modem giga box. Mój test trwał 3 dni . Na wszystkich urządzeniach mobilnych (laptop telefon z górnej półki) w domu Speed test pokazywał max od 150 do 300mb w pomieszczeniu z giga boxem. W innych pomieszczeniach od 50 do 100mb. Oczywiscie usłyszałem ze 1GB to tylko przez sztywny kabel a nie przez wifi itp... Jeśli to ma być super Internet to dziękuję bardzo .... Odstapiłem od umowy i odesłałem cały sprzęt . Po 3 dniach dramatu miałem dość... MiejscowośćBydgoszcz -
~MP92 / 2023-08-19 14:39Ocena: 1.50 / 5
Padaka, od miesiaca nie mam internetu codziennie przesuwanie awarii o jeden dzień. ZaletytvWadyObsluga klienta, internetMiejscowośćSzczecin -
~MR / 2020-12-02 20:21Ocena: 2.33 / 5
Jestem nowym klientem. Już chcę zakńczyć umowę. Rwie film i Cyfrowy Polsat. Słaby zasięg wi-fi. PIerwsza firma od 20 lat- po lokalnej, małej i porażka. NIe polecam. MiejscowośćTrzebień koło Bolesławca -
~Mr / 2021-06-22 22:32Ocena: 1.25 / 5
Nędzna jakość uslug. Internet zrywa , czasem nie da się wcale korzystać. Infolinia mówi że jest ok ZaletyFaktura na czasWadyNawet za takie g. trzeba słono płacićMiejscowośćWarszawa -
-
~MrBro / 2023-06-15 12:38Ocena: 3.25 / 5
Klamcy. Zeby cos zalatwic to mozna milion raz dzwonic i nic z tego nie bedzie, bo przezucaja z jednego na drugiego.
Ale niezawodność na plus, w warszawie. Cena w miare ok.
Klamliwa obsluga klienta. Dzwonia zeby podpisal umowe ktora Ci zaszkodzi bez mozliwosci ostapenia w terminie 14 dni bo mowia ze poprostu nie dostaja tych rezygnacji.
Przedkosca wysylania to jakis zart. Ale w sumie 3/5ZaletySzybkość ściągania
Cena ok. Place 60zl za 750 mbit.WadySzybkość wysyłania tragiczna
Obsluga klienta (kłamcy)MiejscowośćWarszawa -
~MrDadosz / 2018-11-19 14:29Ocena: 5.00 / 5
W ciągu trwania 24 miesięcznej usługi (pozostały 2 miesiące do końca), jedynie 2 razy w pierwszych miesiącach był problem z internetem na całe miasto. Prędkość internetu jest zawsze przy górnym limicie - w umowie 120/10, na SpeedTest.net 119.5/9.1. Netia miała problem z utrzymaniem prędkości 20/1, gdzie transfer spadał nawet do 12 Mb. Cena jest niska, 60 zł za 120 Mb (obecnie 300 Mb) to niewiele. Zaletyprędkość, cena, stabilność, niskie pingi, brak awariiWadybrak możliwości spersonalizowania umowy - nie można dogadać się i podnieść wysyłania za określoną kwotę.MiejscowośćBrzeg -
~MT / 2022-12-01 18:55Ocena: 3.50 / 5
Zapomnieli mi powiedzieć, że oferta na telefony jest ważna jedynie z aktywnym internetem stacjonarnym. Przy zakończeniu umowy na internet światłowodowy wyłączyli również usługi na telefony mobilne. Miałem ofertę 25GB internetu za 25zł/msc. Jako utrzymanie klienta proponują 3GB internetu za 39zł na miesiąc xD MiejscowośćWarszawa -
~Mteusz / 2021-11-16 12:48Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się nie można w sprawie rezygnacji spróbowałem sposobem że chce przedłużyć umowę to odrazu odebrali po krótkiej rozmowie przełączyło mnie do działu rezygnacji i odebrał gostek odrazu ale jak powiedziałem że rezygnuje z UPC to mnie rozłączył chamsko i nie mogę wogole się dodzwonić to są jakieś jaja
strona 124 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »
