Najpierw monter przyszedł sobie w zupełnie innym terminie niż ustalony z pracownikiem infolinii, następnie mimo zapewnień okazało się że nie mogą wypowiedzieć w moim imieniu umowy z poprzednim operatorem, musiałam to zrobić sama. Poinformowana tym razem, że mam odnieść do biura upc dokumenty wydane mi przez poprzedniego operatora(te które tpsa mi odda)zrobiłam to. Dalej trafiłam na niewychowaną niekompetentną pracownicę biura, która tym razem nie umiała wskazać składników mojej faktury, powiedziała że przyniosłam złe dokumenty bo kopie, a nie oryginały-wcześniej nikt tego nie wskazał. Po zwróceniu jej uwagi, że mimo obietnic nie wypowiedzieli umowy w obiecanym czasie, instalacja będzie kosztowała więcej niż zapewniano w infolinii i że będę musiała kolejne godziny poświęcać na kompletowanie dokumentów, stwierdziła że to ona mówi prawdę, w infolinii nie, a ona musi potem użerać się z klientami. Gdybym wcześniej wiedziała jak uciążliwa będę dla upc nie narażałabym ich na tę nieprzyjemność. Nie polecam.
dwa tygodnie, instalacja 250 zł
