Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mikolaj / 2023-03-09 09:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet po zamontowaniu nie został doprowadzony światłowodowo, internet cały czas przerywał i przerywał - tyczyło się to każdego urządzenia które się łączyło z ta siecią.
    Zaletybrak
    WadyPrzerywanie
    Brak doprowadzonego światłowodowu do mieszkania
    MiejscowośćKraków
  • ~mikrobi / 2021-03-16 00:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Dno i wodorosty...
    Poniżej cytat z wypowiedzenia usług

    "Ponieważ nie szanujecie Państwo firm i klientów, a wyłączenie bez przyjęcia dokumentów opłaty jest celowym działaniem na szkodę kontrahenta, rezygnuję w dniu dzisiejszym z Państwa usług. Partnerstwo z firmą która celowo działa na szkodę klienta (wyłączając biuro) jest logicznie szkodliwe i jako takie nie może mieć miejsca. Podejście na Państwa Infolinii nie pozwala nawet na przesłanie dokumentów weryfikujacych płatność, a co dopiero dalej kontynuować znajomość biznesową z UPC."
    Miałem wyłączoną usługę i chciałem wysłać potwierdzenie bankowe przelewu..... UPC takiego nie honoruje... Oczywiście opinię opieram na opinii specjalisty z infolinii UPC

    Piszę ku ostrzeżeniu, nierzetelny partner biznesowy, działa bez zasad i szacunku do zawartej umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MikuriUwU / 2022-01-21 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet w trakcie gry jest około 30 k pingu
    ZaletyBrak
    WadyTen internet
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Mileksosna / 2022-01-19 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet po zapłaceniu nie działa przycina jestem już z nim od 2019 i okropność brak internetu teraz mam i mam dosyć tego internetu
    ZaletyNajgorsze
    WadyNajgorsze co może byc
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mira / 2019-07-21 10:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Trudny kontakt. Zmiany umów bez informowania użytkownika.
    ZaletyInternet jest.
    WadyZerowy kontakt z klientem. Brak wiedzy konsultantów na dane tematy. Ignorancja.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Mirej / 2022-04-14 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadowska firma w Polsce
    Firmą z niekompetentnymi pracown8kami
    ZaletyZero zaket
    WadyZlodzueje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mirek / 2017-10-12 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne dziadostwo, jeszcze rano i w nocy działa ok, ale po południu jak ludzie wrócą do domów to Internet UPC zacina się strasznie, a niby mam prędkość do 125mb/s
    WadyZacina sie
    Kraków
  • ~mirek / 2018-12-05 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    dno nie poleczm naszczescie kączy mi sie umowa spadajcie
  • ~Mirek / 2020-08-15 14:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam UPC w południowym Wrocławiu od... 7-10 lat?
    Internet stabilny -przez ten cały czas było może z 7 awarii - jedna na rok lub mniej.
    Do budynku mam pociągnięty światłowód - więc tu jest duży plus. Szybkość to 600mbps, realna - jakieś 500mbps.
    Zaletyszybkość, stabilność, brak awarii.
    WadyInfolinia i obsługa - dużo ludzi mało kompetentnych. Trudno się dodzwonić.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mirek / 2022-03-03 18:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Upc to dramat 2 dni działał nam internet po czym była awaria i już internetu nie ma 10 dni a niby technicy mówią że naprawuone koszmar
  • ~Mirek / 2023-01-26 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    24 stycznia o godzinie 10:24 zadzwoniła do mnie pani z informacją o promocjach. Swoim tonem głosu i prowadzeniem rozmowy, dała mi do zrozumienia, że robi łaskę przekazując mi te informacje a ja powinienem być jej wdzięczny, że łaskawie do mnie zadzwoniła i zaszczyciła mnie swoją rozmową. Ponieważ coś robiłem, nastawiłem telefon na głośnomówiący i odłożyłem go nieco dalej. W domu grała muzyka i automatycznie zacząłem głośniej mówić.
    W pewnym momencie pani stwierdziła, że nie podoba się jej ton mojego głosu.
    Zaznaczam, że odzywałem się w sposób kulturalny, grzeczny i nie wulgarny. Zaczęła mi przerywać, nie pozwoliła dokończyć mi swojej wypowiedzi i odniosłem wrażenie, że łaskawa pani jest obrażona.
    Nie wiem co powiedziała w dalszej części rozmowy, ponieważ mówiła cały czas razem ze mną. W pewnym momencie zakończyła rozmowę, rozłączając się.
    Dała odczuć swoje niezadowolenie, jak i to, że pani ma muchy w nosie i nieasertywne nastawienie do powierzonych jej zadań, a ja powinienem jej przytakiwać i być wdzięczny za to, że zadzwoniła do mnie i chce ze mną łaskawie rozmawiać, a ja w swej arogancji mówię do pani podniesionym głosem, może, ale na pewno grzecznie.
    „Księżna pani” się obraża, kończy rozmowę, czuje się niedoceniona, nie dowartościowana a może i to, że nie powinna dzisiaj przychodzić do pracy, bo we wtorek jej się żle pracuje i może powinna być w domu, bo ją głowa boli albo ma zły humor.
    Myślę, że tacy ludzie przewartościowani swoim ego, nie powinni rozmawiać z klientami, psują tym wizerunek firmy.

    W trudnych warunkach pandemii i w ogóle finansów klientów, konsultanci powinni stwarzać pozytywny obraz firmy którą reprezentują. A w tym wypadku jest to absolutnie nieżyczliwa twarz którą ja jako klient widzę, a którą reprezentuje pani konsultantka.
    Bardzo przepraszam, że naruszyłem spokój osobisty owej pani i może zachwiałem jej pewność siebie dzisiejszego dnia, a może ta pani powinna zmienić pracę.
    Z poważaniem
    Mirek Wojciechowski.
    A najbardziej to jest mi przykro, że nie dowiedziałem się, jaką to bardzo ciekawą propozycję o promocji ma pani dla mnie. Już się dowiedziałem. Propozycja dotyczyła zwiększenia abonamentu około 30 zł i nieco zwiększenia prędkości. Czyli chodziło o kasę wyciągniętą od klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mirek / 2023-02-21 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    pracownik upc zadzwonił do mnie z oferta dodatkowej usługi Via play (w sierpniu 2022) informując, że w ramach programów dostarczanych przez upc będę miał dodatkwo kanały Via play (podkreślam - będęmiał dodatkowe kanaly!).
    Do dzisiaj nie uruchomiono mi tych kanalow w sieci upc.
    2 krotnie rozmawiałem w tej sprawie z pracownikami upc - zapewniali mnie (tak jak pracownik upc, ktory oferował mi usługę Via play), że te kanały natychmiast zostaną uruchomione.
    Po raz kolejny zgłosiłem tę sprawę dzisaj i jeden pracownik odsyła mnie w tej sprawie do drugiego (do innego działu) - w koncu wydało się, że Via play jest usługą"poza upc" i trzeba się dodatkowo rejestrować i logować - ale po wpisaniu nr klienta, hasła itd dostaje komunikat "dane nieprawidłowe" - w efekcie upc pół roku kasuje mnie za usługę, której nie dostarcza.
    Stanowczo odradzam usługe Via play za pośrednictwem UPC.
    mirek
    WadyPracownicy UPC oferując dodatkowe usługi (kanały) nie udzielają pełnych, rzetelnych informacji !
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mirek123 / 2021-12-29 14:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Trzykrotnie niższa prędkość internetu niż w umowie, po mimo wizyty technika i udowodnienia, że wina jest po stronie UPC nastała cisza po stronie UPC i zgłoszenie zostało zamknięte. Ponowne zgłoszenie problemu i znowu ignorowanie klienta. Telefoniczna obsługa klienta jest skandaliczna, odbiera irytujący automat, który praktycznie nigdy dobrze nie przełącza i marnuje tylko czas. Konsultanci tylko wiecznie przełączają i nic nie pomagają.
    ZaletyBrak
    Wady- wolny internet
    - tragiczna obsługa klienta
    - ignorowanie zgłoszeń o awarii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mirko / 2017-10-29 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Od paru miesięcy mam zaniżony transfer ciągłe wizyty serwisantów i obiecanki z biura obsługi klienta a internet zaniżony jak był tak jest .To moja ostatnia przygoda z UPC.
  • ~Mirosław / 2021-06-04 09:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Lekceważenie klienta i naciąganie na rachunek. Konsultanci umawiają się na kontakt ze swojej strony, ale oczywiście nie oddzwaniają.
    MiejscowośćRadom
  • ~Mirrrad / 2018-12-15 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf i malaria !!!!!
    Internet ze 150 mb po Wi Fi ma ok.20 mb i do tego ciągle się rwie!!!! Chcą żeby łączyć się po kablu ale jak mam połączyć 4 laptopy i 3 smartfony??? Ciągnąc je przez całe mieszkanie????? A smartfony tez mam połączyć kablem??? Nonsens!!!!!
    W TV brak sortowania kanałów!!!!! Nie można ich pogrupować tematycznie co w konsekwencji sprowadza się do tego , ze trzeba klikać przez 160 kanałow i szukać tego który chce się oglądać!!!! Ustawione przypomnienie programów nie działa.
    Przy szybkim przełączaniu dekoder się zawiesza. Na połączenie z infolinia czeka się po kilkanaście minut!!!! Oczywiście wszystko dodatkowo płatne !!!
    Zrezygnowałem z tego dziadostwa i otrzymałem informację, że odłączą mnie 21.12.18, i na tą datę przygotowałem sobie podłączenie innego usługodawcy. A UPC z partyzanta odłączyło mnie 14.12.18 w piątek i teraz 5 dni bez TV i internetu!!
    ŻENADA!!!!! Przestrzegam przed UPC !!!!!
    ZaletySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyTAKIE JAK ZALETY!
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mistral / 2019-03-21 11:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Mamy internet w UPC od 1,5roku i cały czas to samo brak internetu.No poprostu można wyjść z siebie i stanąć obok
    MiejscowośćBydgoszcz oś Wyżyny
  • ~Misza / 2022-03-10 18:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Zdecydowanie odradzam.
    Ciągłe krótkotrwałe przerwy w dostawie internetu.

    Po wymianie starego modemu na nowszy model, odczuwam znaczne pogorszenie jakości świadczonej usługi. Modem resetuje się 20 minut (co wg działu obsługi klienta jest normą, stary resetował się w kilka minut), połączenie zrywane jest kilka razy dziennie. Dłuższe przerwy zdarzają się rzadko, ale kilkukrotne przerwy w ciagu dnia, nawet krótkotrwałę są uciążliwe zwłaszcza dla osób pracujących z domu.
    Podstawowy pakiet tv jest "ruchomy" tzn kanały pojawiają się i znikają wedle uznania, zgadza się tylko liczba kanałów.
    Panel klienta mało intuicyjny, zdarzają się błędy systemu.
    Jedyną zaletą tej firmy jest Dział Obsługi Klienta, który jest bardzo pomocny i uprzejmy.
    ZaletyObsługa klienta
    WadyPrzerwy w dostępie do internetu kilka razy dziennie.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~miszczu / 2018-10-30 20:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio prawie cały dzien nie było internetu w kilku miastach.
    Infolinia zablokowana.
    Potem przyszedł SMS , że problem wiadomo - nie z ich winy.
    Zawinił pewnie miś Kolargol i skrzaty , tylko klient nie wie za co płaci.
    Ich strona działa tak wolno i ma tyle błędów , że dramat. Ładuje się z 3-4 minuty.
    Zawsze wszystkie czaty z konsultantem zajęte.
    Robi to z okropne wrażenie , nieprofesjonalne.
    ZaletyTerminowo wysyłają info o zadłużeniu.
    WadyUpiorne usługi i infolinia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mitsubishi / 2018-07-31 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Z UPC od lat a niestety traktują człowieka jak nic. Pani z obsługi nieprzyjemna, chamska i bezczelna. Musimy się przeprowadzić i chcieliśmy przenieść internet, powiedziano nam że nie ma możliwości przeniesienia tam i musimy płacić kare za rozwiązanie umowy. Przecież to absurd.
    ZaletyBrak
    WadyInternet zacinający się, obsługa tragiczna, ceny.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019