Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3507 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2020-10-26 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pół roku występuje problem z wysokimi skokami pingu do routera. Po wifi jest seria 2-5 ms a co 30-60sekund skacze do 400-700ms. Reset routera nic nie pomógł. Zdalny reset po kontakcie z obsługą techniczną też nic. Router był wymieniony i to samo. Pierwszych dwóch techników zachowało się skandalicznie. Ich wizyta trwała niecałe 2 minuty. Pierwszy stwierdził, że problemu nie ma bez sprawdzenia pingu tylko sprawdził, że prędkość się zgadza i poszedł. Kolejny technik wymienił router i nawet nie poczekał czy się wszystko poprawnie załaduje tylko jak zobaczył, że się świeci to poszedł. Trzeci technik starał się coś zdziałać, bo wykazałem w badaniu pingu po kablu i wifi skoki. Po wifi od 400 do 700 gdzie bywały przypadki skoku do 1400. Po kablu 60-140ms skoki. Jakakolwiek transmisja na żywo jest niemożliwa do oglądania ze względu na przerwania. Parę razy konsultant próbował mi wmówić że mam wysoki ping do routera bo mają awarię sieci... Ostatecznie wykonałem ponad 20 telefonów 4 wizyty technika i dostałem propozycję jeszcze jednej wizyty technika, ale od 2 miesięcy nie otrzymałem żadnej informacji. Jakakolwiek transmisja na żywo musi być oglądana na pakiecie z telefonu. Dodatkowo router potrafi się sam wyłączyć co 5-10dni i nieprawidłowo raportuje urządzenia w sieci np. wskazuje, że mój telefon jest połączony po kablu
    Zaletycena
    Wadybrak poprawnego wparcia technicznego
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2021-08-29 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia nikomu nie polecam. Brak internetu, telewizja zacina obraz. Warszawa Mokotów. Tragedia. DO tego wszystkiego nie zainteresowani problemem. Obsługa techniczna tragedia - brak. Odradzam. omijajcie duzym łukiem.
    ZaletyBRAK
    WadyJedna wielka Wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2022-02-17 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin montażu internetu został ustalony kilka dni wcześniej. Monter miał się pojawić między godziną 13:00 a 15:00. Czekając cierpliwie w domu o 14:30 dostaje telefon od montera który słabo rozmawia po polsku że nie ma już w samochodzie modemów i dzisiaj nie przyjedzie. Stwierdził ze mogę sobie składać reklamację a po poproszeniu go o imie i nazwisko stwierdził ze nie musi podawać tych danych ze względu na rodo i się rozłączył. Jeżeli ktokolwiek ma możliwość instalacji internetu u innego operatora, to zdecydowanie polecam ZREZYGNOWAĆ z UPC. Chamska i bezczelna obsługa klienta i niedotrzymywanie terminów to określenia którym opisałbym tą firmę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2022-06-02 20:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Ogolnie, mam internet od lutego i byla tylko jedna awaria w dodatku w burze. Mam pakiet 600/600 a na speedtestach wychodzi 630/640 wiec nawet lepiej niz na umowie. Jedyny minus jezeli chodzi o cenę to dosc drogi koszt aktywacji (99zł). Mieszkam w małej wsi wiec prędkością internetu jestem zaskoczony. Router ktory dostaliśmy jest okropny, strona glowna sie zacina nie da sie nic zmienic, router co jakis czas sam probuje sie polaczyc z klientami wps, nie wiem czy to jakis blad czy tak ma byc i da sie to wylaczyc ale kazdemu polecam dokupic osobny router.
    ZaletyPrędkość, brak awari/mała ich ilość
    WadyRouter
    MiejscowośćMniszek
  • ~Michał / 2022-06-29 12:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Sprzedawane telewizory i sprzęt w (super promocjach)
    Ceny są mocno zawyżone warto wcześniej sprawdzić w necie lub w sklepach.
    Różnica może wynosić nawet ponad 1000zł

    WadyFałszywe promocje.
    MiejscowośćRumia
  • ~Michał / 2022-08-02 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dłuższego czasu dostęp do internetu jest kompletnie nie stabilny. Zrywanie połączeń, informacje o słabej przepustowości łącza. Zgłaszanie na portalu UPC kończy się informacją o obniżeniu abonamentu co kompletnie nie rozwiązuje problemów technicznych. TV zrywa sygnał, ciągłe buforowanie, brak dostępności do kanałów. Dekoder TV się wiesza, trzeba go kilkanaście razy dziennie restartować.
    Zaletytrudno widzieć jakiekolwiek
    WadyNiestabilność usług, brak pewności i wiarygodności spełnienia oferty
    MiejscowośćTychy
  • ~Michał / 2022-08-23 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, technik nie przyjechał na umówiony termin, ciężko było również komukolwiek zadzwonić z informacją.
    MiejscowośćOleśnica
  • ~Michał / 2022-09-25 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Po resecie routera logowanie trwa wieki, poza tym bez większych problemów przez 2 lata, ale po tym czasie chcąc przedłużyć umowę nawet nie możesz dostać warunków które mają na stronie internetowej, bo "nie mają już tej promocji" .
    W rezultacie pakiet, który dla nowego klienta kosztuje 106zł możesz mieć jako stary klient w cenie jedynie 150zł. Prawie 50% więcej tylko za to że masz już u nich internet.

    Jak ktoś nie ma innej możliwości w bloku to ma lipę z miodem.
    U mnie na szczęście jest jeszcze Orange więc łaski nie robią
    ZaletyMało awarii
    WadyIm dłużej masz umowę tym gorszym sortem jesteś
    MiejscowośćOpole
  • ~Michał / 2022-10-26 08:39
    Ocena: 1.25 / 5
    W tym roku przeniosłem sie z Vectry gdzie miałem 50 mbs, obecnie w UPC mam 500 ale nie widze jakiejkolwiek różnicy w szybkości działania. Nie działa płynnie, często bardzo wolno, poza tym brak jakiegokolwiek kontaktu poza robotem, nawet wysłac maila, czy formularza nie można. Trochę rzadziej niz w poprzedniej firlmie, wystepuja przerwy w dostawie internetu. Za duża cena w stosunku do słabej jakości.
    Wadybrak kontaktu z firmą, częste zacinanie, strony otwieraja sie wtedy bardzo wolno
    MiejscowośćTychy
  • ~Michał / 2023-02-06 11:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet 940/40 na papierze w praktyce 400/30
    miesiąc do końca umowy 200/30, umówili wizytę technika później odwołali tłumacząc degradacją sieci, żart nie isp, lte z plusa lepiej działa niż upc. Odradzam zakup
    Zaletybrak
    Wadycodzienny brak Internetu bądź prędkości niższe niż na umowie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Michał / 2023-02-07 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Jedna z najgorszych operatorów telewizji i internetu jakikolwiek miałem do czynienia. Nie polecam!
    ZaletyBrak zalet
    WadyNotorycznie zacinająca się telewizja i kiepskie łącze internetowe
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Michał / 2023-09-22 11:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak działa, to jest spoko - niestety przeważnie nie działa
    ZaletyNic, czego nie ma do zaoferowania konkurencja
    WadyBrak niezawodności dostępności
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2023-10-29 16:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeden wielki dramat, myślałem że winna jest moja karta sieciowa, ale po zmianie komputera nic się nie zmieniło. KATASTROFA!!!!!!
  • ~Michał / 2023-12-11 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Podłączyłem Internet od UPC/Play. Po pierwsze, przyszedł technik, który zostawił sprzęt obok łazienki, bo tam było wolne gniazdko, podłączył i poszedł sobie, przewody wiszą, drzwi w łazience się nie zamykają. W następnym dniu połączenie znikło, ani telewizji, ani Internetu. Po godzinie rozmów z infolinią restart urządzenia, później powrót do ustawień fabrycznych. Później taka sama operacja 10 razy i po miesiącu walki dostaję odpowiedź że nie gwarantują WI-FI w mieszkaniu, tylko Internet, i mogę sobie podłączyć kabel, gdy mam problem z prędkością lub stabilnością sygnału Wi-Fi. Na moje pytanie w jaki sposób podłączyć tablet przy pomocy kabla - brak odpowiedzi. I najfajniejsze to, że okres próbny mają 2 tygodnie, sprzęt pojawia się po tygodniu, bo nie mogą się umówić na wizytę po godzinach pracy, problem od razu po podłączeniu. Później dzwonią z propozycją zmiany taryfy na inną, z większej prędkością. W ofercie jest napisane że prędkość ma być do 600 mb/s, ale 100 Mb/s, które ja mam w mieszkaniu, to też pasuje do oferty "DO 600 Mb/s"
    Wadyczęste odłączenia od sieci, brak stabilnego wi-fi, brak obsługi, tylko gaduły na infolinii, technik raczej drogi kurier, niż technik. Narzucane dodatkowe usługi których nie zamawiałem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2024-02-04 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie mam internet 500mb/s aczkolwiek na kablu pokazuje poniżej 300 mb/s, a na wifi ok 25mb/s co jest wynikiem żałosnym, po zadzwonieniu na infolinię odebrał mega niemiły pan jakby za karę tam siedział i powiedział, że to blok, że są zakłócenia i, że oni nie gwarantują prędkości żadnej na wifi. Jeżeli chodzi o usługodawcę to jak kiedyś był to najlepszy dystrybutor internetu tak dzisiaj jest to najgorsza firma jaka może być, obsługa klienta dno, prędkości internetu jak sprzed 10 lat, dramat, jestem w upc już ok 15 lat i szczerze mówiąc dzisiaj nie polecam nikomu, chyba, że chcecie się podenerwować, lepiej wziąć orange gdzie w ofercie się ma 300mb/s, a na wifi wykazuje ok 330mb/s czyli dużo więcej i gwarantują również jakąś minimalną prędkość na wifi.
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    brak gwarancji prędkości internetu na wifi
    niemiła obsługa
    specjalnie zaniżają prędkości, żeby oszukiwać klientów
    MiejscowośćPabianice
  • ~mick / 2011-06-08 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najnowszą usługę zamówiłam niedawno.
    Najpierw monter przyszedł sobie w zupełnie innym terminie niż ustalony z pracownikiem infolinii, następnie mimo zapewnień okazało się że nie mogą wypowiedzieć w moim imieniu umowy z poprzednim operatorem, musiałam to zrobić sama. Poinformowana tym razem, że mam odnieść do biura upc dokumenty wydane mi przez poprzedniego operatora(te które tpsa mi odda)zrobiłam to. Dalej trafiłam na niewychowaną niekompetentną pracownicę biura, która tym razem nie umiała wskazać składników mojej faktury, powiedziała że przyniosłam złe dokumenty bo kopie, a nie oryginały-wcześniej nikt tego nie wskazał. Po zwróceniu jej uwagi, że mimo obietnic nie wypowiedzieli umowy w obiecanym czasie, instalacja będzie kosztowała więcej niż zapewniano w infolinii i że będę musiała kolejne godziny poświęcać na kompletowanie dokumentów, stwierdziła że to ona mówi prawdę, w infolinii nie, a ona musi potem użerać się z klientami. Gdybym wcześniej wiedziała jak uciążliwa będę dla upc nie narażałabym ich na tę nieprzyjemność. Nie polecam.
    dwa tygodnie, instalacja 250 zł
  • ~Mik / 2022-03-11 11:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Potwierdzam - brak poszanowania stałego klienta. Oferta na następne 24m tragiczna. Po zakończeniu poprzedniej umowy, co pewien czas podnoszenie opłat o parę złotych bez jakichkolwiek konsultacji z klientem. Składam rezygnacje z zakazem dalszego przetwarzania moich danych osobowych. Nie tylko UPC jest na świecie. A znam firmę telekomunikacyjna, która tak samo traktowała stałych klientów - teraz wydaje setki tysięcy złotych na reklamę aby ktoś chciał z nimi cokolwiek podpisać. I tak będzie z UPC. Nie polecam.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Mika / 2023-09-12 18:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopóki UPC było samo to net śmigał. Po połączeniu się z Play to jakaś tragedia.NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyOkropna jakoś internetu
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~mike / 2019-01-17 16:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet bardzo dobry . Cenowo wychodzi to słabo
    Zaletydobry internet
    Wadybrak szybkiej pomocy technicznej
    Cena
    MiejscowośćZAWIERCIE
  • ~Mike / 2019-01-26 23:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem od czasów chemii i ciężko powiedzieć złe słowo.
    ZaletyPrędkość
    Stabilność
    Cena
    MiejscowośćPiastów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306