Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andy / 2015-12-28 20:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Wystarczy ze sie usiądzie przed konsultantem i zaraz zaczynaja czarować.
    Otumaniają człowieka, oszukują w promocjach o 0,99 groszy nie uwzględniając ich.
    Chwyt prania mózgu polega mówiąc dziewięć złotych, zamiast dziesięć minus dwa grosze. Potem okazuje sie ze w punktach UPC jest stanowczo drożej, niż przez internet. Załatwiając wirtualnie. 10 zł różnicy, 240 zł w skali umowy na 24 miesiące.
    NIE POLECAM UPC!!!
    Sa jak hieny, po podpisaniu umowy juz nie jest sie obiektem atrakcyjnego klienta.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej. Personel tresowany!
    30miesiecy
  • ~Anna / 2017-02-15 13:04
    Skandaliczna jakość obsługi UPC - od 3 dni dzwonię żeby skorzystać z promocji - nie dość, że promocja dla nowych klientów jest lepsza niż dla stałych to jeszcze, ponieważ chcę zmniejszyć opłatę to nie chcą mi zatwierdzić zmian w umowie. Straciłam 1,5 GODZINY (!) na rozmowy telefoniczne z UPC i kilkanaście razy byłam przełączana do działu zmian, do którego bezpośrednio dodzwonić się nie można. W dodatku wlepili mi jakąś usługę na miesiąc za darmo i nie mogę jej nie chcieć, a zrezygnować można tylko dzwoniąc do nich kolejny raz! Skandal - zdecydowanie nie polecam - skorzystam z oferty konkurencji - wtedy będę też miała promocję dla nowych klientów!
    3 lata
  • ~Anna / 2017-02-28 21:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Po prostu tragedia. Niestabilne łącze (nie korzystam z wifi, tylko po kabelku), ciągłe przerwania w dostawie internetu. Jakość usługi na bardzo niskim poziomie. Szczerze nie polecam.
  • ~AreXxX / 2017-01-02 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Za obsługę klienta 1 gwiazdka to i tak za dużo. To po prostu nie działa, Pingi 1500+, internet jak z roku 1999. Niby na umowie 60mb ? a gdzież tam 0.5mb. Pingi niskie ? no gdzież 1500-15000 jest optymalne. Trzy miesiące z nimi walczę i jedyne co słyszę to "Przepraszamy za niedogodności", Ja rozumiem że nie potraficie czegoś naprawić, ale żeby nawet nic nie próbować?
    ZaletyNiedługo się kończy umowa.
    WadyInternet,Dział obsługi klienta,Działanie,TV, Coś jeszcze mówić?
    4 miesiące, z czego 3 miesiące internet praktycznie nie działa.
  • ~Arrow / 2016-01-23 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Od kad azart Sat przyjęła firma UPC od wtedy mój internet jest bardzo słaby nie polecam UPC. Wole T-Mobile albo Play. UPC zróbcie coś z tym bo za kilka miesięcy nie będziecie mieli klientów.
    ZaletyNic
    WadyStrasznie wolny internet
    4 miesiace
  • ~avik / 2016-02-18 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W skrócie. Posiadamy (jeszcze tylko 2 tygodnie.. jupi!!!) 4 usługi w UPC: TV + Internet 120 mbps + telefon stacjonarny + telefon komórkowy.
    TV + Telefonia ok, chociaż droga.
    Internet = DNO!
    Póki UPC działało na infrastrukturze astera to jakość usługi była dobra. Od około pół roku problem z Internetem. Między 19-24 lagi. Pingi skaczą do 200-500ms, a utracone pakiety od 5 do 70%. Tak co wieczór. Technik był raz, wymienił modem z thomsona na technicolora. Był drugi raz wymienił złączki do kabli wszystkie i podociskał kable. Był trzeci raz wymienił modem z technicolora na ubee. Problem jak był tak jest nadal. Kolejna próba to umówienie technika - montera w celu wymiany całego kabla (od skrzynki do modemu). Technik umówiony na czwartek, dzwoni, że nie przyjedzie, bo auto zepsute. Ok, zdarza się. Umawiamy się na poniedziałek. W poniedziałek czekam, czekam, cisza. Ani telefonu, ani technika. Dzwoni w środę, że może przyjechać i wymienić kabel. Za późno... umowa rozwiązana.
    Tak się kończy przygoda z UPC. Nie polecam!
    Zaletywady przykryły zalety
    Wadyopóźnienia Internetu, utracone pakiety, rozłączenia Internetu, słaba pomoc techniczna, beznadziejny serwis
    4 lata
  • ~chwiejak / 2016-05-11 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    LUBLIN, LSM. Nie jestem klientem UPC. Chcieli mnie oszukać na samym początku współpracy. Przedstawiciel UPC zapukał do mieszkania, zaproponował na tyle dobre warunki, że się zgodziłem ale na maila potwierdzenie zamówienia już przyszło całkiem inne. Po próbach wyjaśnienia pan przedstawiciel beztrosko powiedział, że nie jest w stanie dać mi takich warunków jak obiecał.Całe szczęście nie zleciłem im rozwiązania umowy z obecnym operatorem ani nic nie podpisywałem. Przed podpisaniem czegokolwiek sprawdźcie 2x czy umowa jest zgodna z ofertą.
    Zalety- brak
    Wady- oszuści
  • ~crooleecheck / 2016-02-20 12:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Byłem klientem przez 6 lat .I chciałem przedłużyć umowę .W sumie nie było tak źle .Internet po kablu 120 Mb/s (oczywiście nigdy nie było takiej szybkości) . WIFI max 30 Mb/s . Mierzyłem setki razy. Średnio 80 - 85 Mb/s.
    Serwis - 7/10 . KOntakt z klientem - 3/10 .Płaciłem 170,00 zł.Ponieważ są tańsze oferty za podobny pakiet ,
    chciałem negocjować obniżenie ceny za zmniejszenie szybkości internetu i gorszy pakiet TV.Okazało się , że nie da rady.Za obniżenie internetu do 30 Mb/s i gorszy pakiet TV i tak musiałbym płacić 150,00 zł.
    Ostatnio dostawałem oferty zmiany umowy z ceną taką samą lub znacznie wyższą.Jednym słowem nowi klienci proszę bardzo , starzy won! jak się niepodoba.
    ZaletyTV Ok, stabilny internet chociał znacznie słabszy niż w umowie
    WadyBrak szacunku dla stałych klientów
    6 lat , 170 zł za pakiet Internet + TV + telefon stacjonarny
  • ~Customer / 2014-11-25 23:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem jak z innymi warszawskimi operatorami w dzisiejszych czasach, ale.. jeżeli szukasz internetu do gier typu FPS w Warszawie, to z własnego doświadczenia odradzam UPC. Ping do zagranicznych serwerów dość wysoki, dla mnie za wysoki(60 ms do Niemiec, 70 ms do Szwecji, Brytanii,), na dodatek niestabilny. Do polskich serwerów w Warszawie ping 15-25ms, do innych miast powyżej 30 ms, również niestabilny. Ponadto, zdarza się, że pakiety nie docierają do serwera albo nie wracają od serwera bo serwery na routingu UPC czasami wysiadają na kilka chwil, a to strasznie przeszkadza w grach i w ogóle nie powinno się dziać. Lagi są takie, że w gry, które nie mają chamskiego netcode jak CS:GO(który tylko nie wiele pomaga w przypadku mojego łącza)nie da się przyjemnie grać, wszyscy widzą mnie o wiele wcześniej i jeszcze mi często na replayu pokazuje, że nawet kuli nie wystrzeliłem. Ogólnie parametry łącza, routing, bardzo słabe, korzystają z dziadowskiego sprzętu i okablowania, chociaż pewnie w tych kategoriach inni providerzy są nie wiele lepsi, o ile w ogóle są lepsi, mam jednak nadzieję, że są. UPC ma jednak tą ich wspaniałą taktykę - przepustowość łącza ponad wszystko. Na dodatek ich sieci są strasznie przeciążone, często zrywa internet i czasami strony otwierają się po kilka minut, czego właściwie można było się tego spodziewać po tych ich mega ofertach jakie serwują. Dlatego też do grania sugerowałbym jakiegoś providera, który nie oferuje takich dużych prędkości przez co na bank ma mniej abonentów w twojej okolicy i może też lepsze parametry. Jakieś 8 lat temu, korzystałem z Astera i parametry łącza były znacznie lepsze. Odkąd przesiadłem się na UPC, nie miałem już tak przyjemnych sesji gejmerskich jak na Asterze, a w tamtych czasach w mojej okolicy prawie wszyscy korzystali z Astera, co bardzo źle świadczy o jakości UPC. Niestety, z UPC zrezygnować nie mogę bo moja rodzinka nie potrafi już żyć bez tych 200 Mb/s. I tutaj UPC mogę polecić, bo mam ofertę do 250 Mb/s i osiągam 220 Mb/s co jeszcze jest w porządku, bo w ofercie jest do 250 Mb/s. Sciągając pliki z odpowiednich serwerów transfery rzędu 20 Mb/s. Ale poza tym klapa. Nie będę nawet mówił o jakości ich obsługi klienta bo na to nie mam po prostu słów, tak okropna jest ich obsługa. Gdyby nie to, że rodzina chce tak szybki internet to zwiałbym z UPC 7 lat temu. Teraz jest nawet jeszcze gorzej niż kiedyś, taki jest u nich postęp. Chociaż nie wiem jak jest u innych providerów i raczej nie prędko się dowiem, jednak jedno wiem na pewno - ich podejście do klienta jest najgorsze.
    ZaletyWysoki transfer( Usługa 250 Mb/s, osiągam 220 Mb/s).
    WadyKiepskie parametry łącza(duża przepustowość łącza nie równa się dobrej jakości łącza), routing, ogólnie słaby internet do gier, żałosna obsługa klienta i brak jakiegokolwiek szacunku, ciągle próbują ci wcisnąć kit, ich pracownicy nie mają żadnych kwalifikacji, jedynie potrafią naciągać na nowe oferty i odpowiedzieć "wszystko u nas jest w porządku", starych klientów traktują jak śmieci, musisz robić im szopkę w dziale podtrzymywania klienta żeby cokolwiek od nich uzyskać.
    8 lat za długo, nie mogę odejść, ponieważ reszta rodziny chce jak największą przepustowość, płacę mniej więcej 100 zł miesięcznie.
  • ~demarko15 / 2012-08-02 18:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Jesteśmy klientami od 2000.fakt 1 -brak jakich kolwiek awarii ,(tylko przyczyny wyższe),czyli z jakości usługi jestem zadowolony.fakt 2 -zamierzaliśmy zmienić miejsce,zamieszkania w tym samym mieście.Napisano wypowiedzenie w terminie 30 dni zgodnie z regułą i teraz zonk,Niedopłata za miesiac w którym juz nas nie było na starym adresie.Konsultant uznał czesc dotyczaca wypowiedzenia,jednocześnie mnie informuje,że podjeto dalsza umowe ? !,ja mówie że nowy adres ! .Sprawa nie wyjasniona DWA lata !!! na pierwsze moje e-mail tylko suche ble ble,Zamierzałem przejsc do konkurencji.ale oni jeszcze gorsi ;p
    Zaletyjakość łącza ,brak awari
    Wadymusisz miec kopie wypowiedzia
    ogólnie 12 lat ,ostatnio 2 lata selekt +fiber
  • ~Disappointed / 2014-08-26 14:46
    Najgorszy dostawca internetu jaki mnie obsługiwał! 4 razy probowali podłaczyć internet i nie potrafili zlapac sygnaly po 3 tyg przyszedl jakis mlody pracownik ktory poweidizla ze nie ma zadnego problemu i podlaczyl mino slabego sygnalu!!! Opieszalstwo, brak profesjonalizmu i zalosna obsluga to jest to co chrakteryzuje UPC!!
    Zaletyzero
    Wadywszystko!
  • ~Dorota / 2012-06-30 20:15
    Porażka.Przerwy w dostawie internetu pare razy dziennie.Reset modemu nic nie daje.Dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem.Po odsłuchaniu 15 minut melodyjki zgłasza się konsultant,który uparcie próbuje wmówić człowiekowi,że nie widzi żadnych problemów z internetem pod wskazanym adresem.W efekcie płacisz za coś czego nie masz.Nie polecam...Szkoda czasu,nerwów i pieniędzy!
    ZaletyNie widzę czegoś takiego...
  • ~erena / 2014-09-23 09:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Najgorsza firma, jaka może być. Kłamią już na starcie, konsekwencje praktyk ponoszą pracownicy infolinii, którym każe się "wciskać" tzw. tanie usługi - z których niestety korzystać nie można. Albo nie mam dostępu do internetu,albo nie działa telefon. Współczuję tylko nowym klientom, ja odchodzą, jak tylko skończę współpracę - bandycka firma, która wyciąga kasę.
    Zaletybrak - kablówka to bezwratościowe propozycje
    Wadyciągle przepraszają za usterki - wiecznie niestety się pojawiają
  • ~GREDAG / 2015-02-04 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Widząc te pozytywne opinie zastanawiam się jaki ZADOWOLONY KLIENT szuka forum aby pochwalić swojego operatora za to że dostał to co miał w umowie- z tego powodu nie dałbym im wiary-jak dla mnie to pracownicy UPC.Jeśli chcesz mieć telewizję bez pixelomani zrywania obrazu i bez przerw w dostawie, a także internet z prędkością którą masz w umowie i bez gubienia pakietów. TO na pewno nie wybieraj UPC omijaj szerokim tą firmę. Nie dodzwonisz się na infolinię mi nie musisz wierzyć sprawdź sam i dodzwoń się do wsparcia technicznego i do tego uzyskaj pomoc-powodzenia. Do tego oszukują klientów masowo nie respektują własnych umów i regulaminu chyba że jest to dla nich korzystne.
    ZaletyBrak
    Wadyproblemy techniczne, brak reakcji UPC na reklamacje, jakość obsługi
    3 lata 173,90
  • ~heno111 / 2011-04-14 23:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Mieliśmy pakiet cyfrowy z nagrywarką i zachciało nam się telewizji HD i internetu, i telefonu od jednego dostawcy. Do momentu podpisania umowy UPC było "do rany przyłóż", a teraz gdy są problemy techniczne kompletna cisza. UWAŻAJCIE!!!! Monteży blokują router dla jednego dostrojonego komputera a potem żądaja pieniedzy za niby naprawę sieci domowej. Haslo do ustawien routera - password - natomiast login - admin -. Wystarczy samemu wejść w ustawienia routera i odznaczyć ptaszka w zakładce kontrola dostępu. MÓDLCIE SIE , by nic Wam się w czasie trwania umowy nie zepsuło, bo na załatwienie reklamacji sie nie doczekacie AMEN
  • ~Hubert / 2017-01-03 10:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam, nigdy w zyciu nie korzystałem z gorszego serwisu, zarówno pod względem wydajności jak i obsługi klienta. Internet FIBER POWER 120 Mb/s na speed testach po Wi-Fi to ok 1,5 Mb/s a na kablu dochodizł max do 5Mb/s wiec cieły nawet filmy na youtube, po zgłoszeniu porblemu usłyszałem od UPC, że moja umowa jest do 120Mb/s a 1,5Mb I 5Mb/s mieszcza sie w tym przedziale I wszystko jest ok. Do tego stwierdzono, że zamawiałem usługe przez telefon, mimo że na 100% tego nie robiłem a została przedłuzona umowa o ponad pół roku, gdy złozyłem reklamację z prośba o mozliwośc odsłuchania rozmowy gdzie zamawiam usługę to dostałem informację, że jednak nie zamawiałem usługi przez telefon ale przez internet wiec nie ma nagrania...
    Nawet rezygnacja z UPC to problem, w biurze obsługi powiedzieli, że nie moge zrezygnowac u nihc tylko przez internet a na infolini, że jednak moge w placówce, sama rezygnacja trwała ponad tydzien I wymagała 2 wizyt w placówce, teraz został jesczze tylko ostatni krok czyli odesłanie spreztu, co oczywiscie tez musi byc skomplikowane I tzreba pakowac sprzet I wysyłać przez paczkomat...
    Zanim zamówisz u nihc usługi to dobrze się zastanów !
    Zaletybrak
    Wady-tragiczna obsługa klienta
    - ukryte dodtakowe koszty(właczanie usług itp)
    - wysokie ceny
    - bardzo słaby sprzet, najtansza elektronika z Chin.
  • ~Jacek / 2012-06-28 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisdostwo totalne, nie polecam Wam. Jak coś Wam nie będzie działało, to UPC napisze Wam list że sie mylicie że Wam nie działa i musicie płacić, mimo że macie przerwę w dostępie do TV lub internetu. Strzeżcie się tej firmy
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta - właściwie jej brak
    za długo
  • ~Jack / 2017-02-12 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Olewaja klienta nie odpowiadają na maile jest drogo dla starych klientów
  • ~Kate / 2015-09-24 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie miałam do czynienia z gorszą firmą... co z tego, że płace za internet jak nie mogę z niego korzystać... żenadix jakiś...
    Zaletyżadnej zalety nie ma
    Wadycała firma jest wadą, szybkość internetu jest porażająca predzej by mnie do grobu wkopali ...
  • ~klimrob / 2017-01-23 12:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostrzegam przed zawieraniem jakiejkolwiek umowy z tą firmą,ponieważ konsultanci są niekompetentni i wprowadzają w błąd (może celowo?) a za ich błędy koszty ponosi dodatkowo klient.Byłem Użytkownikiem UPC 8 lat i przy trzecim tego typu zdarzeniu chciałem dochodzić prawdy,w tym celu poprosiłem o udostępnienie nagrania rozmowy telefonicznej z konsultantką która wprowadziła mnie w błąd przez co obarczono mnie dodatkowymi kosztami za zakończenie umowy (ponoć przedwcześnie choć tak nie było).W odpowiedzi usłyszałem że firma nie musi mieć wszystkich nagrań,tylko te które dotyczą zmiany warunków umowy, gdy oświadczyłem że zakończenie umowy to także zmiana warunków umowy usłyszałem w odpowiedzi że nie posiadają tego nagrania. Czyli inaczej mówiąc nie masz dowodów więc płać.(siła nieuczciwych korporacji.)
    ZaletyBrak
    WadyWysokie ceny
    brak rzetelnych informacji od konsultantów
    NIEUCZCIWE PRAKTYKI KORPORACJI.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017