Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Meow / 2022-10-12 21:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet sypie się jak piasek. (Częste spadki prędkości lub braki internetu). Po zadzwonieniu na infolinie mówią, aby zresetować ich router-modem (2w1) do ustawień fabrycznych, ponieważ według UPC wina leży po stronie routera klienta (mimo że to ich modem ma ciągle problemy albo nie loguje się do ich sieci, albo sam z siebie się restartuje kiedy akurat nie powinien, albo po prostu się psuje i trzeba wołać technika, który powie, że to wina sprzętu klienta np. karty sieciowej w komputerze bądź kabla Ethernet. Mimo że to ich wina to za wszelką cenę będą wmawiać, że to problem ze sprzętem klienta). Ogólnie jeśli macie w swojej okolicy lepszego dostawce to nawet nie patrzcie na ofertę UPC. Pozdrawiam.
    ZaletyBrak.
    WadyPraktycznie codzienne problemy z internetem, bardzo słaby support.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~metjhu / 2018-10-26 00:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozumiem tych wszystkich negatywnych opini ? Przez 3 lata korzystalem z upc 75mb w Opolu a teraz korzystam z upc 300mb mieszkajac we wroclawiu i nigdy nie mialem problemow. Internet 300mb to po prostu kosa. Srednie pobieranie to 25mb/s, czyli ultra szybko. Niskie pingi, dobry zasieg i przepustowosc. Gram dosyc duzo w gry fps, takze szybki internet to dla mnie podstawa. Jak najbardziej polecam UPC. P.S oblusga klienta tez nie jest zla - Zrobilem cesje umowy poprzez posrednika bez zajakniecia.
    Zaletyszybkosc
    Wadybrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~meu / 2022-07-09 10:49
    Ocena: 2.75 / 5
    System pada kilka razy na godzinę.
    Ps
    I po co wam adtes mailowy jak i tak wiecie kto i skąd do was pisze???
    I kolejna "perełka".... bez żadnego osttzeżenia PODWYŻSZONO SAMOWOLNIE OPŁATĘ za korzystanie z tej tzw sieci. SAMOWOLNIE !!@! bez mojej wiedzy i zgody !@!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyJak działa, to działa. Żadna rewelacja
    WadySystem pada bardzo często. Nawet kilka razy na godzinę. Reset serwera NIE POMAGA !!@ tak samo jak reset kompa. Jak się namyślito zadziała po 3,4,5 minutach. A jak nie,to godzinę czekałem,aż zacznie działać.... i nie zaczęło. I lubi padac jak wciskamopcję internetową ZAMÓW.
    I DUPA Z KRÓLIKA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Meu / 2023-01-02 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Systen pada kilka razy na godzinę. Komputrowa pani z telefonu doradza reset modemu. Nie pomaga. Pomaga wyłączenie i modemu i komputera na kilka minut. Od tygodnia nie ma sieci. Modem błyska na czerwono. Umieszczałem wiele negatywnych wypowiedzi, ale żadna się nie pokazała. Na stronie upc opinie kończą się na 2020. I raczej same pochlebne.
    Uciekam z tej firmy naj najszybciej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mgikfdh / 2020-10-26 17:12
    Ocena: 2.00 / 5
    router zacinał się regularnie pozbawiając mnie internetu na parę dni, 2 tygodnie przed końcem umowy nie miałem już w ogóle internetu za którego regularnie płaciłem, nie polecam
    Wadyrouter zacinał się regularnie pozbawiając mnie internetu na parę dni, 2 tygodnie przed końcem umowy nie miałem już w ogóle internetu za którego regularnie płaciłem, nie polecam
    Miejscowośćkraków
  • ~Mi / 2018-02-01 12:17
    Ocena: 3.75 / 5
    NIE POLECAM USŁUG UPC

    Korzystaliśmy wiele lat. Podczas przeprowadzki musimy wypowiedzieć umowę - KARA 2300 PLN. W nowym miejscu nie mamy dostępu do infrastruktury UPC i temat się zamyka.
    ODRADZAM
    MiejscowośćSkawina
  • ~Michal / 2018-08-04 08:22
    Ocena: 2.25 / 5
    caly dzien bez internetu i telewizji, zdawkowa informacja o awarii po zalogowaniu na portalu. ze 120 megabitow max po kablu albo 5 gigowym wifi to 80 megabitow. na 2 gigowym wifi czyli takie jakie obsluguje wiekszosc slabszych urzadzen mozecie liczyc na 40 gigabitow czyli 1/3 wykupionej predkosci. co do tv to co z tego ze macie ponad setke kanalow skoro to samo nadawane o danej porze na 3 z nich wiec defacto macie do dyspozycji ze 30- 40 kanalow zduplikowanych pod roznymi nazwami. kompetencja technikow od awarii pozostwia wiele do zyczenia - wciskaja kity po prostu.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Michal / 2023-04-17 14:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet często się zwiesza,
    Obsługa olewa klienta,
    Najgorszy internet jaki miałem, ubolewam, że nie mogę mieć innego
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michal / 2023-11-13 21:23
    Ocena: 3.25 / 5

    Wszystko było w porządku (oczywiście zdarzały się bardzo sporadycznie awarie, ale to normalne) dopóki UPC nie połączyło się z Play. Obecnie korzystanie z internetu wyglada tak, że codziennie kilka razy dziennie są awarie. Dość pozytywną opinię wystawiam wyłącznie ze względu na to, że do niedawna byłem zadowolony z ich usług. Gdybym wystawiał ocenę wyłącznie za dzień dzisiejszy, wystawilbym cztery „jedynki”.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2018-02-02 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM UPC! Dzwonią naciągają na jakieś pseudo oferty!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągają na jakieś TV, chwalą że 700 filmów a tam większość płatne!
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2018-05-24 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak odpowiedzi na pisma, niekompetentne osoby w punktach obsługi klienta, wypowiedzenie umowy jest utrudniane przez pracowników UPC. Zdecydowanie odradzam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2018-12-18 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tą firmę, składając reklamację, używają kłamstw. UWAGA ONI KŁAMIĄ !!!!!!!
    Instalatorzy rozkręcili mi instalację elektryczną w kawiarni, przez co nie było prądu w toaletach i zmywalni działającej kawiarni!!! Przebili się przez działający komin na co nie można było zrobić!!!!
    Po złożeniu reklamacji stwierdzili, że instalatorzy nic takiego nie zrobili
    UWAGA NA TA FIRMĘ - ONI KŁAMIĄ
    Zaletyuwaga na tą firmę on i kłamnią
    Wadyuwaga na tą firmę on i kłamnią
    MiejscowośćTARNÓW
  • ~Michał / 2019-04-08 23:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Najczęściej zrywający się internet jaki miałem (wliczając mobilne i Neostradę piętnaście lat temu). Nie miałem miesiąca bez padu internetu, a wielokrotnie padał po parę razy w tygodniu. Do tego kiedy tylko mogą wciskają dodatkowe płatne usługi - a sam internet też jest dosyć drogi. Absolutnie nie polecam, ciężko chyba trafić gorzej.
    Zaletyw miarę szybki
    Wadybardzo zawodny, drogi, wciskają dodatkowe płatne usługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2019-04-25 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak możliwości kontaktu elektronicznego z firmą. Do tego Internetu dużo częściej nie ma, niż jest. Niezawodność absolutnie zerowa.
    Zaletyszybki?
    Wadybardzo, bardzo, bardzo zawodny.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2020-04-30 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie, nie polecam. Przez ostatni tydzień internetu częściej nie ma niż jest.
    ZaletyMożna ich zmienić na innego dostawcę
    WadyAwarie, problemy ze stabilnością
    MiejscowośćGdańsk
  • ~michał / 2020-07-23 07:56
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam blokują ci internet bez przyczyny wezwania technika odwołują albo udają że nie było infolinia to strata czasu ustawiają twój numer pod automatyczną sekretarką z błędnymi informacjami-twój numer jest przekierowany na błędne połączenie i dzwonisz jak idiota cały dzień nie zobowizuja się do zapewnienia ci sieci według umowy, wpuszczają obce osoby do twojej sieci głównie hakerów i udają głupa ustawienia modemu zmieniają tak by nie wykrył żadnych błędów
    Zaletybrak
    Miejscowośćkraków
  • ~Michał / 2020-08-25 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisać dramat, to nic nie napisać. Po podpisaniu umowy a i owszem rok bez problemów. Pojawiły się kłopoty ze stabilnością połączenia i od ponad miesiąca nie potrafią usunąć awarii. Raz pojawił się jegomość zmienił ruter i uznali że wszystko OK. Obecnie dzwonię i rozmawiam z botem (tak, naturalnie, rozumie i tego typu banały), w końcu ma przyjść serwisant, połączenie na chwilę wraca i wysyłają Ci SMSa, że wszystko gra - jak gra jak właśnie ze stabilnością połączenia mają problem. Profeshonaliznm w tej firme - nawet nie stali obok czegoś takiego. Efekt jest taki, że od ponad nie potrafią zapewnić dostępu do normalnego internetu.
    ZaletySkoro nie potrafią zapewnić stabilnego połączenia w ramach oferowanej przez siebie usługi, nie można pisać o zaletach.
    WadyProfesjonalny serwis nie istnieje, umawiają się nie przychodzą więc pełna zlewka.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Michał / 2020-09-13 11:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem u nich qpe lat, odkąd się przeprowadziłem zaczął się cyrk jak u "Barei"
    Zwiększyłem neta do 1000mb/s , po zmanie routera na connet boxa , wifi spadło o 60%, i nic z tym nie zrobią twierdząc że w umowie są prędkości "do", i nie szkodzi że na starym routerze do 500 mb miałem osiągi 3 razy lepsze . Firma zewnętrzna która świadczy usługi dla upc w krakowie w zakresie instalacji to klauny i krętacze.Miałem dwa razy umówioną instalacje i dwa razy instalator nie przyszedł bez jakiegokolwiek kontaktu. Ciągłe telefony i reklamacje do obsługi klienta nic poza zapewnieniami. Za lepszę ofertę Netia chce 100 pln net 1gb/s + tel + multiroom + hbo, Upc za to samo chce 150pln, i jeszcze nie mogą dojechać by zainstalować KPINA!!!
    ZaletyNet , ale tylko po KABLU
    WadyWifi tragedia, obsługa klienta masakra, instalatorzy mega masakra
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2020-10-26 22:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pół roku występuje problem z wysokimi skokami pingu do routera. Po wifi jest seria 2-5 ms a co 30-60sekund skacze do 400-700ms. Reset routera nic nie pomógł. Zdalny reset po kontakcie z obsługą techniczną też nic. Router był wymieniony i to samo. Pierwszych dwóch techników zachowało się skandalicznie. Ich wizyta trwała niecałe 2 minuty. Pierwszy stwierdził, że problemu nie ma bez sprawdzenia pingu tylko sprawdził, że prędkość się zgadza i poszedł. Kolejny technik wymienił router i nawet nie poczekał czy się wszystko poprawnie załaduje tylko jak zobaczył, że się świeci to poszedł. Trzeci technik starał się coś zdziałać, bo wykazałem w badaniu pingu po kablu i wifi skoki. Po wifi od 400 do 700 gdzie bywały przypadki skoku do 1400. Po kablu 60-140ms skoki. Jakakolwiek transmisja na żywo jest niemożliwa do oglądania ze względu na przerwania. Parę razy konsultant próbował mi wmówić że mam wysoki ping do routera bo mają awarię sieci... Ostatecznie wykonałem ponad 20 telefonów 4 wizyty technika i dostałem propozycję jeszcze jednej wizyty technika, ale od 2 miesięcy nie otrzymałem żadnej informacji. Jakakolwiek transmisja na żywo musi być oglądana na pakiecie z telefonu. Dodatkowo router potrafi się sam wyłączyć co 5-10dni i nieprawidłowo raportuje urządzenia w sieci np. wskazuje, że mój telefon jest połączony po kablu
    Zaletycena
    Wadybrak poprawnego wparcia technicznego
    MiejscowośćKraków
  • ~Michał / 2021-08-29 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia nikomu nie polecam. Brak internetu, telewizja zacina obraz. Warszawa Mokotów. Tragedia. DO tego wszystkiego nie zainteresowani problemem. Obsługa techniczna tragedia - brak. Odradzam. omijajcie duzym łukiem.
    ZaletyBRAK
    WadyJedna wielka Wada
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019