Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2022-12-16 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne olewanie klienta router się wiesza i przegrzewa i nic z tym nie jest robione, wykonując 3 telefony gdzie za każdym razem musisz na początek rozmawiać z automatem i w końcu jak się dodzwonisz zgłaszasz problem to telefoniści konsultanci którzy nie mają o niczym pojęcia po za przełączaniem kanałów sami decydują czy serwisant ma przyjść czy nie. A do tego sami anulują zlecenia bez informowania urzytkownika totalna ignorancja i olewanie nie dziwię się że Play ich wykupiło bo by już padli może i byłoby lepiej.
    ZaletyBrak
    WadySame wady olewanie i niewiedza telefonistów- konsultantów.
    MiejscowośćLubin
  • ~Marek / 2022-12-22 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę wypowiedziałem we wrześniu nadal otrzymuje faktury kilka razy sprawa zgłaszana na infolinii a nadal dostaje ponaglenia . Nie polecam naciągacze czyhają na tych co nie zauważą i zapłacą. Odradzam !!!!
    ZaletyBrak
    Wadyniestabilny internet , infolinia tragedia , naciągają ludzi
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Marek / 2023-05-24 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Od wielu lat jestem klientem firmy UPC . Na początku nie miałem większych problemów . A na ta chwile klient jest traktowany w szczególności przez zespół techniczny UPC w sposób arogancki chamski a jak sadze powinien raczej pomagać klientom a nie na nich podnosić głos .Oczywiście za nim uda się w końcu połączyć z tak zwana pomocą techniczna najpierw trzeba przetrwać i zmarnować czas na rozmowy z wirtualnym pomocnikiem ale ten choć nie pomaga to przynajmniej nie prosi głosu na klienta
    Niestety upc jest na ta chwile wciąż jedynym dostawca usług na moim osiedlu wiec nie mogę zrezygnować z ich ofert .A szkoda . Wiec cóż mogę powiedzieć dział sprzedaży fajnie i miło wciska oferty a później człowieku radź sobie PORAŻKA
    Co zaś tyczy się oferowanych usług telewizja względnie do przyjęcia choć bez szału co zaś tyczy się internetu KOLEJNA PORAŻKA wieczne problemy z połączeniem nie stabilny sygnał WIFi bardzo słabo działa w mieszkaniu choć i po kablu szału nie robi . Co zaś do tel stacjonarnego również można się przyczepić bo dźwięk jak ze studni . Wiec reasumując Nie polecam tego operatora - ale oczywiście każdy oceni to na swój sposób
    ZaletyBRAK
    WadySame wady - słaby internet kiepskie łącze problemy ze stabilnością . Telewizja jako taki . Telefon nie polecam
    MiejscowośćGdynia
  • ~Marek / 2024-02-04 21:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkąd UPC zostało przejęte przez Play to to jest jedna wielka porażka. Przez tyle lat co posiadam internet UPC zdarzyło się może kilka razy, 5/6 że była jakaś awaria. Teraz raz w tygodniu zrywa WIFI, internet spada do połowy deklarowanej wartości, ogromne opóźnienia w przesyle danych - jednym słowem DRAMAT. Nie zamierzam więcej przedłużać umowy z tym dostawcą. Przykre że tak bardzo strzeliliście sobie w stopę tym łączeniem z play
    WadyCiągłe awarie po fuzji z play
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek Szaryński / 2021-10-31 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    opłacane opinie, pełna racja, jakość internetu i tv bardzo słaba, biuro obsługi na poziomie przedszkola, dramat, odradzam UPC
    Zaletybrak
    Wadybrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~marekk-wes / 2015-12-13 00:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam
    Kablówka nie reaguje na opinie klientów. Kasę pobiera za powtarzane programy czyli płaci się za to samo parę razy.nie ma zmiany propozycji programów, kasa coraz wyższa za nonstop to samo.Zrobcie coś sensownego w ofercie bo kosztuje cie naprawdę duże pieniadze.
    Zaletydekoder z nagrywaniem
    Wadybiorą dużą kasę za specialny repertuar programowy powtarzały co 2 dni dlaczego mam płacić nonstop za to samo
    mam go bardzo długo i za drogo
  • ~Margo / 2023-07-14 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obrzydliwa obsługa!
    Dziś miał przyjechać fachowiec i sprawdzić działanie modemu, czekali cały dzień! Miałem przyjść o 15.15 (dostałem sms z firmy). Nie przyszedł! Plany całej rodziny na piątek! Jaka postawa jest nieodpowiedzialna wobec klientów?!
    I to pomimo faktu, że kreator został wezwany z powodu problemów z Internetem! Nie ma obiecanej prędkości, a połączenie STAŁO się zrywa! Nie da się pracować, nie da się zadzwonić!
    Pracowników po prostu to nie obchodzi! ! !
    Bardzo niezadowolony z usługi! NIE POLECAM!!!
    Zalety-
    WadyObrzydliwa obsługa!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maria / 2018-01-25 11:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka, dobra i dogodna usługa. Uczciwe i świetne warunki. Pracownicy w szybkim tempie pomagają i nie robią żadnych problemów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maria / 2022-07-22 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia 2-3 razy w tygodniu nie działa internet i telewizja. Ciągle jest awaria automat o tym informuje i ciągle przesuwa godziny jej usunięcia. Technicy ciągle naprawiaja ale widać bez skutku.Podpusalam umowę na następne dwa lata i żałuję tego. Od jej podpisania ciągle nie mam usług s place sporo. Pani w obsłudze na pytanie moje jak mam pracować bez internetu odpowiedziała żebym korzystała z innego ciekawe to po co place u nich.
    ZaletyW tej chwili brsk
    WadyNie wywiązywanie się z umowy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Maria / 2022-08-20 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC dostarcza mi internet. Od miesiąca nie mam internetu, mimo wezwań i reklamacji. Teraz ma prędkość taką że prędkościomierz UPC nie jest w stanie załadować strony. Czyli nadal brak internetu. UPC technik od razu wykrył przyczynę- ktoś z oranga włączył się do sieci. Co zrobiła firma UPC? Nic. Oh wait, podobno zwolniła gościa który się znał na tych sytuacjach. Stanowczo odradzam UPC. Wcześniej kiedy internet "był" połąszenie było niestabilne i zwiewne. A poza tym stanowczo odradzam UPC. Jak już dopadną klinenta, mają go potem w głębokiej... atencji.
    MiejscowośćKraków
  • ~Maria / 2025-04-14 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problem z pilotem do dekodera Horizont . Pilot mam od 2020 maja .Nie działają przycieki , dzwoniłam na infolinie bez efektu , nikt nie pomoże , cały czas włancza się wirtualna pani , że mam się zgłosić do salony PLAY . Zgłosiłam do salony , każą czekać . Czekam już prawie dwa miesiące , pioltu nie ma . Nie wiadomo kiedy będzie . NIe polcam nikomu tej Firmy .
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu , nieżetelność ,
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Marian / 2018-08-11 21:31
    Ocena: 3.50 / 5
    Miałem kłopoty z Internetem, Po deszczu lub i bez niego przerywał sie internet. Teraz jest OK. < ale wystawiam oceny średnie zamiast b.d. bo miałem z imi zbyt wiele utrapień przez parę lat.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marian / 2022-04-06 13:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Zacznijmy od tego ,że wszyscy dostawcy internetu w Polsce są beznadziejni, fatalna obsługa klienta, burdel w dokumentach, brak szacunku, słabi instalatorzy.

    W Gdańsku UPC w większości miejsc ma najlepszą jakość usług.
    Czego można się spodziewać po wszystkim innym:
    - dzwoniac na infolinie bedzie ciezko przebic sie przez kompletnie nie dzialajacy automat
    - instalator nie bedzie umial praktycznie nic, nie bedzie sie znal na robocie, bedzie potrzebowal absurdalnych dokumentow od spoldzielni, po czym bedzie go gubil, tylko po to ,zeby nie robic choc troche trudniejszej instalacji
    - instalator nie umie nawet zamontowac gniazdka internetowego, wiec zamiast tego pusci kabel przez zaslepke
    - gdy wypowiemy umowe beda starali sie przeciagnac odbior listu
    - po wypowiedzniu umowy wystawia pelna fakture, po miesiacu korekte, beda zasypywac formalnosciami by zwrocic pieniadze
    - gdy juz sie uda dodzwonic na infolinie beda bardzo nie przyjemni, wrecz wulgarni, a po wszystkim rozlacza sie bez slowa
    - router prawdopodobnie nie bedzie dzialal lub bardzo slabo, bedzie sie przegrzewal, nie beda chcieli go wymienic
    - gdy internet nie bedzie dzialal kilka dni, nie otrzymacie zadnej rekompensaty, a nawet przepraszam
    Zaletysygnal
    Wadywszystko inne
  • ~Marian / 2023-12-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak szacunku dla klienta. Czekam już 2,5 tygodnia na przełożenie instalacji
    Jak nie awaria samochodu to korki o 19
    Kpina
    ZaletyBrak zalet
    WadyKpina
    MiejscowośćZabrze
  • ~Marian /2781015 / 2021-02-04 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Mając już umowę na czas nieokreślony,dałem się wymanewrować konsultantowi.Teraz mam umowę dwuletnią i za taką samą usługę będę płacił 11 zł więcej.Mimo że ceny mają wysokie to jeszcze manipulują faktami.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Marianna / 2021-09-18 13:48
    Ocena: 2.50 / 5
    podpisalam umowe z upc pan co mi dal do podpisu jakis formularz w domu dziwnie na mnie patrzyl, jak wyszedl zobaczylam ze brakuje mi kluczy na wieszaku nie wiem jak go teraz odnalezc. nie wpuszczajcie upc do domu.
    Zaletyjeden dekoder i ruter
    Wadyobsluga kradna
    Miejscowośćkatowice
  • ~Marianson / 2022-01-14 17:04
    Ocena: 2.75 / 5
    1. Pani z infolinii nie dzwoni w umówionym terminie
    2. UPC zaśmieca skrzynki ulotkami, nawet jeśli ktoś już ma internet
    ZaletySzybki internet i niezawodny
    WadyŚmieci i fatalna obsługa na infolinii
    MiejscowośćKraków
  • ~Mario / 2016-03-11 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, częste awarie, przeszedłem do konkurencji i teraz wszytsko śmiga co prawda nie mam 150 ale 24 ale to jest 24 a nie ja mialem 150mega to bylo 3Mega czasami
    Zaletybrak
    Wadyniestabilne
    od kilku lat juz nie mam umowy, mam u innego operatora a tv mam nplus
  • ~Mario / 2018-05-14 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nonstop jakieś awarie, co chwile brak programów i neta
    WadyWszystkie jakie możliwe
    MiejscowośćŻORY
  • ~Mario / 2018-07-26 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch tygodni w Szczecinie na Niebuszewie są problemy z internetem, choć dostawca w umowie zapewnia ciągły dostęp do sieci. Dzwonię na infolinię i zawsze słyszę jedno a mianowicie że jutro do godziny 10 technicy uporają się z awarią, strasznie wolno im to idzie bo tak jak już wcześniej napisałem trwa to już dwa tygodnie...Zero informacji o awarii, propozycji obniżenia opłaty itd. Jeżeli ktoś koniecznie musi mieć ciągły dostęp do sieci, nie polecam UPC...
    ZaletyPrędkość
    WadyAwarie
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019