MiejscowośćLeszno
strona 113 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
-
~Marcin / 2024-01-23 13:09
Miałem w pakiecie telewizję, internet oraz telefon. Dodatkowo Polsat Sport i Eleven. Płaciłem prawie 140 zł. Zrezygnowałem z telewizji i okazało się, że teraz mój rachunek wynosi 390 zł i nikt mnie o tym nie poinformował kiedy rezygnowałem z kanałów telewizyjnych. To podstępna technika. Kiedy tylko skończą mi się zobowiązania to uciekam od was. -
-
~marcin / 2024-02-19 15:39
xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxd -
~Marcin Z / 2018-03-05 12:14
ODRADZAM!!!!
Po zakończeniu umowy, podniesiono mi prędkość internetu do maksymalnej, tak że płaciłem ponad 80zł miesięcznie. Router ledwo działa i gubi zasięg w odległości >5m. Po paru miesiącach zadzwoniłem z pytaniem dlaczego tyle płacę. Pan mi uprzejmie powiedział że przesłali mi wiadomość o zmianie prędkośći na maila - maila zalozonego automatycznie w serwisie upc.pl Chcę się zalogować i przeczytać - okazuje się że moje konto nie istnieje. Pan z infolini przesłał mi kopie na moją prywatną skrzynkę. Mail brzmiał: "Podnosimy twoją prędkość internetu do 300Mb/s za darmo!" To jest kpina! To samo podobno robią z telewizją, włączają dodatkowe pakiety, naliczają opłaty, cyrk. Po całym zajściu musiałem dopłacić kilkadziesiąt złotych kary bo czegoś tam nie zapłaciłem.
Pomimo tego że internet jest drogi, często korzystam ze swojego telefonu jako router gdyż po prostu działa zdecydowanie lepiej. Ostatni rachunek wynosi 111 zł. Na prawdę szczerze odradzam. -
~Marco / 2020-07-10 18:42
Worry company ever never choose it I got the new modem doesn t connect to my work vpn in 15 Calls no one was able to help or find a solution tomorrow tech Will come in place and i m sure He Will not solve it so Will end i Will have to come back to 250 and in the positive case work from office 1 week before they install my old modem so piss off don t choose especialy if u dont speak polish good luck with comunication in polenglish ZaletyNo oneWadyTerrible Costumer serviceMiejscowośćWarszawa -
~Marczles / 2019-04-10 13:54
moim zdaniem jest to bardzo słaby internet , na wakacjach w 2018 roku internet wyrzucało co 20 minut , często bardzo zamulony ZaletycenaWadywyrzuca internet co pół godzinyMiejscowośćBolesławiec -
~Mardagg / 2023-12-19 18:28
Internet masakra ! Unikać ! Non stop awarie. Gwałtownie spada prędkość albo nie działa w ogóle. ZaletyBrakWadyBardzo częste awarieMiejscowośćLublin -
~Marek / 2018-05-22 13:09
Pomimo pisemnego potwierdzenia o rezygnacji, wysyłają wezwanie do zapłaty z groźbą o wpisanie do rejestru dłużników, czy czyta to jakiś prokurator, to nękanie uczciwych ludzi !!!! halooo prokuratura do pracy !!!! ZaletybrakWadyszkoda gadaćMiejscowośćGdańsk -
~Marek / 2018-08-06 10:00
od ponad miesiąca, codziennie następuje przerwa w dostawie internetu. Trwa kilka godzin,a czasami i całą dobę.
UPS nie wywiązuje się z umowy twierdząc, iż mają stałe łącze.ZaletybrakWadyniestabilnośćMiejscowośćŚwiętochłowice -
-
~Marek / 2018-12-07 20:05
Od 26 października do dziś (7 grudnia) UPC Polska Sp. z o.o. nie dostarcza mi internetu. Co więcej, średnio co tydzień zmienia datę powrotu usługi (dziś podali 14 grudnia). W to akurat już nie wierzę, marzę tylko o rozwiązaniu umowy, ale z rozpatrzeniem reklamacji usługodawca czeka do ostatniej chwili, najwyraźniej. Nie mam pojęcia co się dzieje, że usługa nie może wrócić, ale w tym przypadku, wypadałoby chyba potraktować klienta inaczej? Przede wszystkim precyzyjnie określić problem, podawać wiarygodne informacje, a w przypadku 1.5 miesięcznej bezsilności po prostu dać mu wybór. Nie polecam. Wadyniesłowność, brak dostatecznego poinformowania klientaMiejscowośćGdańsk -
~Marek / 2019-04-17 20:05
Mam internet 120Mb/s, a naprawdę 30 Mb/s.Kontakt z biurem obsługi to jakaś porażka , wciskają taką ofertę którą ty nie akceptujesz. Nie można jej później zmienić.Nie polecam. ZaletyMoże cenaWadyPrędkośćMiejscowośćKołobrzeg -
~Marek / 2019-09-03 15:50
Kuriozum!!!! UPC pobiera opłatę aktywacyjną za przedłużenie umowy w wysokości 29,90 pln. Nieobeznanej z praktykami tych wspaniałych i „przyjaznych klientowi” firm mojej mamie, wciśnięto podczas wakacji telefonicznie droższy pakiet tv i jednocześnie pobrano jednorazowo w/w kwotę. Pani w infolinii bezrefleksyjnie i bez skrupułów oświadczyła że taki mają regulamin i kropka. Kiedy powiedziałem że to jest oszustwo gdyż niczego tak na prawdę nie instalują ani nie aktywują powtórzyła że taki jest regulamin i koniec. W związku z tym stwierdziłem ze ten regulamin jest do dupy to otrzymałem reprymendę żeby nie używać wulgarnych słów bo pani się rozłączy. O ile mi wiadomo dupa nie jest wulgarnym słowem tylko dosadną nazwa części ciała ale również doskonale oddaje wartość regulaminu jaki państwo UPC sobie stworzyli żeby rżnąć klientów. Nie polecam!!!!! ZaletyZeroWadyChamstwoMiejscowośćWroclaw -
~Marek / 2020-02-08 19:53
Tragedia. Mam wykupiony internet z prędkością do 500 Mb/s. Jak się okazuje zwrot "do" ma dla UPC kluczowe znaczenie. Na speed testach prędkość 60-80 Mb/s. Kilka zgłoszeń i kilka wizyt techników potwierdzających moje spostrzeżenia mam już za sobą. Odpowiedź UPC jest taka, że prędkość mniejsza jest też dobra, wszak w umowie jest "do 500Mb/s" , a opłaty za abonament z większą prędkością są moim wyborem. I tyle na temat UPC. MiejscowośćSzczecin -
~Marek / 2020-02-18 18:59
Tragedia i olewanie klienta. Ponadto piszą np. gratulujemy ma pan od dzisiaj 300Mb/s po czym sie okazuje że owaszem ale 30Mb/s czyli nic się nie zminiło! po zgłoszeniu piszą "nie zauwazliśmy problemów technicznych" i nadal olewka. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyOszukiwanie klientaMiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2020-02-27 23:17
Internetu UPC jeszcze mi nie założyło a już są problemy. Fatalne pierwsze wrażenie. Jeśli od początku traktują klientów jak śmieci to nie warto ryzykować z podpisaniem umowy i lepiej iść do innej firmy.
Wybrałem na stronie termin instalacji internetu i dostałem potwierdzenie. Formularz jest oszukany, to zwykły kalendarz który nie pokazuje zajętych terminów. Za kilka dni w dniu instalacji dzwonią, że nie ma wolnego technika i żeby wybrać inny termin. Mimo wpisania w uwagach żeby nie dzwonili w godzinach gdy jestem w pracy bo często nie mam telefonu lub nie mogę rozmawiać to już od rana wydzwaniali po kilka razy na godzinę.
Raz przełożenie to jeszcze nie problem, ale potem było tylko gorzej.
Za kilka dni drugi termin instalacji. Czekam, już po ustalonym czasie dzwoni technik i mówi że ma innych klientów i znów nie przyjedzie. Nie chce nawet powiedzieć kiedy teraz, tylko może jutro, może po weekendzie, może o 15, może o 19. Jak przyjedzie to będzie. Gdy chciałem ustalić bardziej konkretny i wreszcie pewny termin zrobił się bardzo chamski, zaczął burczeć pod nosem obraźliwe określenia i się rozłączył.
Zadzwoniłem na infolinię, tam zaczęli przepraszać i obiecywać że w przyszłym tygodniu to już założą i przyślą kogoś innego ale pomyślałem że nie mogę tolerować i płacić za takie chamstwo i partaninę.
Mam w bloku 4 operatorów. Jak UPC pokazuje że mnie nie chce to nie będę się pchać.WadyFatalna jakość obsługi klienta i bardzo chamski instalator.MiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2020-04-18 12:00
Często internet nie działa z powodu awarii. Zdarzają się też prace techniczne w weekendy albo wieczorami. MiejscowośćWrocław -
~Marek / 2020-04-30 19:13
Denna komunikacja w przypadku awarii
Internet nie dział 3 dzień - brak informacjiMiejscowośćTychy -
-
~Marek / 2021-02-17 15:33
Jestem starym klientem dlatego nie przysluguja mi zadne znizki -gdy prosilem o rozszerzenie umowy chciano mi naliczyc bajonskie sumy-nie polecam!!! ZaletyZadnychWadyWszystkie mozliweMiejscowośćKrakow -
~marek / 2022-01-25 10:55
Jestem klientem UPC już ponad 4lata i nie mogę opanować wkurwienia ze sposobu w jaki traktuje się straych klientów , nowy klient dostaje wszystko a starego traktuje jak śmiecia i każą płacić za to co nowy dostaje za free ZaletyNiezawodnyWadyPodejście do klientaMiejscowośćOświęcim -
~Marek / 2022-08-17 15:04
Potraktowano naszą firmę w sposób, który w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalny. Najpierw przez stronę Internetową zawieramy umowę z UPC Polska sp. z o.o. na Internet światłowodowy i stałe IP, którego możliwość jest sprawdzana już na wstępie po podaniu adresu instalacji. Na drugi dzień telefonicznie przenoszona jest usługa montażu na inny termin, a w dniu montażu okazuje się, że nie ma możliwości instalacji usługi ze stałym IP. Kompletny brak profesjonalizmu.
SMS z przeproszeniem za pomyłkę i przekazaniem sprawy do odpowiedniego działu jest dodatkowo kompromitujący firmę UPC Polska sp. z o.o.MiejscowośćKraków -
~Marek / 2022-11-09 16:35
Beznadziejna obsługa na usunięcie usterki każą czekać 2 tygodnie nie mają monterów nie polecam. MiejscowośćWarszawa
strona 113 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »