Odkąd wcisneli mi Mediboxa notoryczne problemy z internetem ..codziennie brak dostepu lub calkowity brak netu... Zglaszane z 10 razy brak poprawy
ZaletyZalet brak
WadyProblemy z netem to codziennosc
MiejscowośćLeszno
~malmin / 2023-01-10 10:51
Ocena: 1.50 / 5
Po zmianie modemu na ten najnowszy istna tragedia.WiFi porażka i głupie gadanie ,że prędkość dobra jest na kablu.Dziwne ,że jak technik przychodzi to pirewszy pomiar ok a kolejne już nie ale dla nich liczy się ,że raz prędkość pokazało na kablu dobrze a wifi ich nie interesuje jak działa. Brak telefonu stacjonarnego od momentu przejścia na nowy modem. Ciągłe telefony do obsługi klienta i słyszę,że pracują nad tym /od ponad miesiąca/. Teraz zaproponowano mi zmianę modemu na inny model i podobno telefon stacjonarny wróci jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki a i prędkość neta/ u mnie 1000mb / ma być obsługiwana. Na moim laptopie max na kablu było 600 a już przez wifi w granicach 100 i mniej . No zobaczymy jakie cuda będą się działy po wymianie. Mam pytanie ,czy można zerwać z nimi umowę jeśli mam umowę do 2024 a dwie usługi z 3 nie spełniają warunków czyli telefonu stacjonarnego nie ma praktycznie bo ja nie mogę dzwonić ,a tylko do mnie można się dodzwonić i internet jest jaki jest czyli u techników ok a u mnie tylko na modemie chyba dobrze czasami na kablu zależy od nie wiem czego a wifi tragedia.
ZaletyJedynie telewizja działa ok
WadyInternet tragedia, telefon stacjonarny nie działa
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~Malta / 2022-06-14 08:20
Ocena: 4.00 / 5
sa awarie, ale przeszedlem z plusa i nie ma porownania, tam mialem predkosc ok 7 bajtów na sekunde, tutaj mam ok. 450 mb/s, z plusa odszedlem bo pan na infolinii powiedzial 'płacisz albo wy pier da lasz'
~Mała / 2022-04-20 20:07
Ocena: 2.00 / 5
Dekoder często się zawieszał, kilka razy był serwis. Ale to nic, po zakończeniu umowy zaczęło się nękanie, pomimo zwrotu sprzętu ciągle przychodziły ponaglenia o zwrot sprzętu, po którymś wykonanym do nich telefonie dowiedziałam się że chodzi o sprzęt z przed kilku lat o którym wcześniej było echo, oraz kara pieniężna nie wiadomo z czego wynikająca. Ok po odesłaniu tego drugiego dekodera i wpłacie, nadal przychodzą groźby, po miesiącu od dostarczenia. Nękanie I naciąganie. Ładnie i pięknie jest tylko przy podpisywaniu umowy! Nigdy więcej!
MiejscowośćTychy
~Mała mi / 2019-11-07 12:39
Ocena: 1.00 / 5
W momencie łapania nowego klienta,wszystko jest super pieknie,korzystne oferty po latach bycia klientem jestes traktowany jak piąte koło u wozu,niemile obslugiwany a proponowane pakiety to jakas kpina.
Jestem w trakcie rozwiazywania umowy z w/w powodów.
Zaletynie ma
Wadywymienione wyzej
MiejscowośćKraków
~Małgorzata / 2017-12-17 17:22
Ocena: 1.25 / 5
Upc jest profesjonalne tylko wtedy gdy chce coś sprzedać, cała reszta to wielka improwizacja. Wymagają płatności w terminie ale oni mogą mieć awarie kiedy im to pasuje i nie przypominam sobie abym mogła sobie odliczyć kwotę za to že nie było internetu przez kilka dnia .
~Małgorzata / 2018-07-25 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma nawet skali w której mogłabym ich ich cenić. -10. Żenada. w ciągu tygodnia 3 razy awaria (a dzisiaj środa) składałam reklamację. do dzisiaj, teraz już nie ma takiej możliwości, usunęli ze strony. Cwaniaki, nie ma usługi ale jest kasa:((
Zaletybrak
Wadywszystko. przestrzegam!
MiejscowośćŁuków
~Małgorzata / 2020-03-28 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo i gówniane traktowanie stałych klinetów. Odradzam
MiejscowośćWarszawa
~Małgorzata / 2021-10-01 12:48
Ocena: 1.50 / 5
Przede wszystkim obsługa - dramat. Nie jestem wrażliwa nie "niemiłych" ludzi z Call Center- to nie jest "fajna" praca, ale to, jak się odzywają ludzie pracujący w UPC, to jest poniżej krytyki. Na ostatnie 3 czy 4 kontakty z Call Center, tylko ostatnia rozmowa dot. rezygnacji z ich usług była na jakimś względnym poziomie.
Byłam stałym klientem (właśnie ich opuściłam), a moje rachunki, "jak przystało" na stałego klienta tylko rosły. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zaczęłam płacić 13 zł więcej, za te same usługi.
Rezygnując z ich usług, próbowali się dowiedzieć ode mnie, która konkurencja ma lepsze ceny i pakiety, czemu odchodzę.
Generalnie NIE POLECAM!
Wadyobsługa klienta
MiejscowośćBydgoszcz
~Małgorzata / 2022-12-03 14:04
Ocena: 4.50 / 5
Od wielu lat korzystałam z usług UPC i wszystko działało perfekcyjnie. Na przestrzeni lat było tylko kilka krótkich awarii i to z powodów trudnych warunków atmosferycznych. Obsługa w biurze i poza biurem bez zarzutu, najczęściej miałam kontakt z Panią Katarzyną. Ale UPC nie miała możliwości podłączenia do światłowodu pod moim adresem. Dlatego po zakończeniu umowy zdecydowałam się przejść do innego operatora. Jednak okazało się, że światłowód nie daje spodziewanej jakości, wręcz przeciwnie, bo obraz w tv jest dużo gorszy niż po kablu koncentrycznym w UPC. Pozostałe parametry na podobnym poziomie.
MiejscowośćGdynia
~Małgorzata / 2023-08-22 18:24
Ocena: 2.00 / 5
Od soboty zgłaszam awarie dekodera. Mimo że zgłaszałam awarie domofonu, tak się zdarza, pan technik jest ponad to. Nie zadzwoni ,bo po co. Klientem jestem 30 lat. Zawsze płacę i nie mam znizek jak mówi klienci.
ZaletyMało
WadyDrogo. Brak profesjonalnej obslugi
MiejscowośćWarszawa
~Małgosia / 2018-04-12 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca mam internet 500mb, to jakaś totalna porażka!!! Ściąganie do 20 porywach 25mb. Na infolinii dowiedziałam się,że to jest internet dobry dla firm, gdzie maja porządny sprzęt. To po co go sprzedają klientom indywidualnym. Mam utworzone drugie konto dostępu , które miało być szybsze, a ściąganie wynosi do 29 mb czasem 35mb. Dowiedziałam się że aby korzystać z 300mb internetu murze połączyć laptopa bezpośrednio kablem z laptopem, albo kupić i podłączyć do laptopa dodatkowy odbiór wifi czy coś takiego.
Miałam 200 mb internet i żałuje że dałam się namówić to ten chłam
MiejscowośćSopot
~Mama1111 / 2021-04-25 19:21
Ocena: 1.75 / 5
Wlasciwie to nawet nie ma co komentowac.Kuriozum, ciagle przerwy i braki neta i tv co kilka dni, polaczenie na infolinie trwa wieki, po czym dostaje wiadomosc, ze jest awaria i juz pracuja nad nia(czekac do 22.00 a jest 18.00)dzisiaj gdzie pracujemy z domu!!!!!!moze upc napisze usprawiedliwienie do pracy lub szkoly. Czas zakonczyc wspolprace, cena z kosmodu a usluga do bani.
ZaletyBrak
WadyBraklo by miejsca na wymienienie
MiejscowośćKatowice
~Mamdoscwaszegointernetu / 2023-05-09 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Niestety od 4 lat jestem użytkownikiem i tylko pierwszy rok był bez zarzutów. dalej internet zwalnia a rachunki rosną. Pomoc techniczna - dramat! Wiedza merytoryczna,techniczna i dobre wychowanie zostały w domu… czas zmienić dostawce.
ZaletyBrak
WadyCena, prędkość, awaryjność, brak pomocy ze strony konsultantów
MiejscowośćSzczecin
~manaszk / 2018-01-05 21:34
Ocena: 3.75 / 5
Stabilne łącze kablowe w bloku w Warszawie.
Do 8 lat bez awarii.
Wadykonkurencja jest tańsza
MiejscowośćWarszawa
~Maniek / 2023-01-16 16:57
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa klienta to totalne dno, nikt nie jest w stanie pomóc i udzielic rzetelnej odpowiedzi. Moja sprawa wylądowała u rzecznika praw Konsumenta. Chodziło o zaksięgowanie nadpłaty, po dwóch tygodniach pisania i dzwonienia okazałao się, że jednak się nie da.
Wadyobsługa, procedury
MiejscowośćSzczecin
~manimania / 2021-07-05 17:11
Ocena: 2.00 / 5
Od momentu zakończenia się umowy przy automatycznym przedłużaniu mam wrażenie że Internet zaczął zwalniać, wcześniej podczas korzystania nie było tyle błędów w korzystaniu z usług UPC. Od 4 miesięcy pojawia się śnieg na oglądanym programie TV nawet przy wysyłaniu maila bez załączników lub przy otwarciu prostej strony. Internet 150 mb, wcześniej nie było takich problemów. Czy ktoś z Was miał tak samo po zakończeniu okresu umowy? Mam wrażenie że na siłę próbują mnie przekonać do szybszego Internetu i nowej umowy, podczas gdy wcześniej przy 150mb nie miałam takich problemów i byłam zadowolona z szybkości Internetu. Dodatkowo bardzo często podczas pół godzinnej sesji korzystania z internetu na tablecie kilka razy muszę restartować połączenie w tablecie bo połączenie się zawiesza... z innymi punktami WIFI tablet działa normalnie.
Zaletycena
Wadyproblemy z oglądaniem tv, śnieg w obrazie, błędy łączenia
MiejscowośćOpole
~manio / 2020-05-22 00:22
Ocena: 1.00 / 5
tragedia, zasięg w 2-gim. 3-cim pokoju beznadziejny
Zaletybrak!!!!!
MiejscowośćKatowice
~Map98 / 2020-07-26 11:34
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam korzystania z usług UPC, od dawna moja rodzina z nich korzysta, nie było żadnych problemów. Pojawiły się dopiero nie dawno, brak internetu prawie całodobowy od marca, z czego dostęp do internetu jest mi bardzo potrzebny ze względu na pracę. Po kontaktowaniu się z obsługą klienta jedyne, jakie można było uzyskać odpowiedzi to cały czas coś innego- uważam, że jest to brak szacunku w stosunku do klienta, aby takie rzeczy miały miejsce. Niby najlepsza firma z dostawą do internetu a wcale tego nie widać. Obsługa również w ogóle niepomocna cały czas mówiąca co innego i zmieniająca zdanie. Niestety, ale nie chcę być dużej klientką UPC. Gorąco nie polecam jej Państwu. Nikt nie traktuje w niej klientów poważnie. Zawiodłam się na nich, z przykrością muszę poinformować.
ZaletyŻadne
WadyCałodobowy brak internetu, zła obsługa klienta niepomagająca, wysokie ceny.
MiejscowośćSosnowiec
~Marci / 2023-10-09 16:30
Ocena: 3.25 / 5
Obsługa klienta, to kpina. Przeprowadziłem się, w nowym miejscu nie ma usług UPC. 30.09 dzwonię, aby rozwiązać usługę z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Czekam na połączenie blisko 30 min. Gdy mi się udaje, koleś mi mówi, że sprawdzi z jakimś innym działem, czy na pewno nie da się podłączyć usług w nowym miejscu (bo są po drugiej stronie ulicy) i że oddzwonią po kilku dniach. Mija dni 10 i ani słychu. 9.10 dzwonię więc ponownie, znów czekam ok 20 min. Tłumaczę jednej lasce całą sytuację. Mówi „chwileczkę”, po czym zostaję przełączony do nowej, która pyta „w czym może pomóc”. Tłumaczę ponownie. Ona mówi, że w ogóle nie mają takiego zapytania ode mnie, a w ogóle to takie składa się na piśmie. Mówię, żeby odsłuchali moją rozmowę sprzed 10 dni, ona, że muszę podać dzień i godzinę, kiedy dzwoniłem. Nie mam takich danych, bo telefon jest służbowy. Mówię, żeby w takim razie przyjęli wypowiedzenie umowy ode mnie. Ona, że to inny dział i przełącza. Czekam już kolejne 15 min. Może ktoś odbierze.