strona 111 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2017-12-17 17:22
Upc jest profesjonalne tylko wtedy gdy chce coś sprzedać, cała reszta to wielka improwizacja. Wymagają płatności w terminie ale oni mogą mieć awarie kiedy im to pasuje i nie przypominam sobie abym mogła sobie odliczyć kwotę za to že nie było internetu przez kilka dnia . -
-
~Małgorzata / 2018-07-25 20:16
Nie ma nawet skali w której mogłabym ich ich cenić. -10. Żenada. w ciągu tygodnia 3 razy awaria (a dzisiaj środa) składałam reklamację. do dzisiaj, teraz już nie ma takiej możliwości, usunęli ze strony. Cwaniaki, nie ma usługi ale jest kasa:(( ZaletybrakWadywszystko. przestrzegam!MiejscowośćŁuków -
~Małgorzata / 2020-03-28 14:16
Chamstwo i gówniane traktowanie stałych klinetów. Odradzam MiejscowośćWarszawa -
~Małgorzata / 2021-10-01 12:48
Przede wszystkim obsługa - dramat. Nie jestem wrażliwa nie "niemiłych" ludzi z Call Center- to nie jest "fajna" praca, ale to, jak się odzywają ludzie pracujący w UPC, to jest poniżej krytyki. Na ostatnie 3 czy 4 kontakty z Call Center, tylko ostatnia rozmowa dot. rezygnacji z ich usług była na jakimś względnym poziomie.
Byłam stałym klientem (właśnie ich opuściłam), a moje rachunki, "jak przystało" na stałego klienta tylko rosły. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zaczęłam płacić 13 zł więcej, za te same usługi.
Rezygnując z ich usług, próbowali się dowiedzieć ode mnie, która konkurencja ma lepsze ceny i pakiety, czemu odchodzę.
Generalnie NIE POLECAM!Wadyobsługa klientaMiejscowośćBydgoszcz -
~Małgorzata / 2022-12-03 14:04
Od wielu lat korzystałam z usług UPC i wszystko działało perfekcyjnie. Na przestrzeni lat było tylko kilka krótkich awarii i to z powodów trudnych warunków atmosferycznych. Obsługa w biurze i poza biurem bez zarzutu, najczęściej miałam kontakt z Panią Katarzyną. Ale UPC nie miała możliwości podłączenia do światłowodu pod moim adresem. Dlatego po zakończeniu umowy zdecydowałam się przejść do innego operatora. Jednak okazało się, że światłowód nie daje spodziewanej jakości, wręcz przeciwnie, bo obraz w tv jest dużo gorszy niż po kablu koncentrycznym w UPC. Pozostałe parametry na podobnym poziomie. MiejscowośćGdynia -
~Małgorzata / 2023-08-22 18:24
Od soboty zgłaszam awarie dekodera. Mimo że zgłaszałam awarie domofonu, tak się zdarza, pan technik jest ponad to. Nie zadzwoni ,bo po co. Klientem jestem 30 lat. Zawsze płacę i nie mam znizek jak mówi klienci. ZaletyMałoWadyDrogo. Brak profesjonalnej obslugiMiejscowośćWarszawa -
~Małgosia / 2018-04-12 12:33
Od miesiąca mam internet 500mb, to jakaś totalna porażka!!! Ściąganie do 20 porywach 25mb. Na infolinii dowiedziałam się,że to jest internet dobry dla firm, gdzie maja porządny sprzęt. To po co go sprzedają klientom indywidualnym. Mam utworzone drugie konto dostępu , które miało być szybsze, a ściąganie wynosi do 29 mb czasem 35mb. Dowiedziałam się że aby korzystać z 300mb internetu murze połączyć laptopa bezpośrednio kablem z laptopem, albo kupić i podłączyć do laptopa dodatkowy odbiór wifi czy coś takiego.
Miałam 200 mb internet i żałuje że dałam się namówić to ten chłamMiejscowośćSopot -
~Mama1111 / 2021-04-25 19:21
Wlasciwie to nawet nie ma co komentowac.Kuriozum, ciagle przerwy i braki neta i tv co kilka dni, polaczenie na infolinie trwa wieki, po czym dostaje wiadomosc, ze jest awaria i juz pracuja nad nia(czekac do 22.00 a jest 18.00)dzisiaj gdzie pracujemy z domu!!!!!!moze upc napisze usprawiedliwienie do pracy lub szkoly. Czas zakonczyc wspolprace, cena z kosmodu a usluga do bani. ZaletyBrakWadyBraklo by miejsca na wymienienieMiejscowośćKatowice -
-
~Mamdoscwaszegointernetu / 2023-05-09 14:52
Niestety od 4 lat jestem użytkownikiem i tylko pierwszy rok był bez zarzutów. dalej internet zwalnia a rachunki rosną. Pomoc techniczna - dramat! Wiedza merytoryczna,techniczna i dobre wychowanie zostały w domu… czas zmienić dostawce. ZaletyBrakWadyCena, prędkość, awaryjność, brak pomocy ze strony konsultantówMiejscowośćSzczecin -
~manaszk / 2018-01-05 21:34
Stabilne łącze kablowe w bloku w Warszawie.
Do 8 lat bez awarii.Wadykonkurencja jest tańszaMiejscowośćWarszawa -
~Maniek / 2023-01-16 16:57
Obsługa klienta to totalne dno, nikt nie jest w stanie pomóc i udzielic rzetelnej odpowiedzi. Moja sprawa wylądowała u rzecznika praw Konsumenta. Chodziło o zaksięgowanie nadpłaty, po dwóch tygodniach pisania i dzwonienia okazałao się, że jednak się nie da. Wadyobsługa, proceduryMiejscowośćSzczecin -
~manimania / 2021-07-05 17:11
Od momentu zakończenia się umowy przy automatycznym przedłużaniu mam wrażenie że Internet zaczął zwalniać, wcześniej podczas korzystania nie było tyle błędów w korzystaniu z usług UPC. Od 4 miesięcy pojawia się śnieg na oglądanym programie TV nawet przy wysyłaniu maila bez załączników lub przy otwarciu prostej strony. Internet 150 mb, wcześniej nie było takich problemów. Czy ktoś z Was miał tak samo po zakończeniu okresu umowy? Mam wrażenie że na siłę próbują mnie przekonać do szybszego Internetu i nowej umowy, podczas gdy wcześniej przy 150mb nie miałam takich problemów i byłam zadowolona z szybkości Internetu. Dodatkowo bardzo często podczas pół godzinnej sesji korzystania z internetu na tablecie kilka razy muszę restartować połączenie w tablecie bo połączenie się zawiesza... z innymi punktami WIFI tablet działa normalnie. ZaletycenaWadyproblemy z oglądaniem tv, śnieg w obrazie, błędy łączeniaMiejscowośćOpole -
~manio / 2020-05-22 00:22
tragedia, zasięg w 2-gim. 3-cim pokoju beznadziejny Zaletybrak!!!!!MiejscowośćKatowice -
~Map98 / 2020-07-26 11:34
Serdecznie nie polecam korzystania z usług UPC, od dawna moja rodzina z nich korzysta, nie było żadnych problemów. Pojawiły się dopiero nie dawno, brak internetu prawie całodobowy od marca, z czego dostęp do internetu jest mi bardzo potrzebny ze względu na pracę. Po kontaktowaniu się z obsługą klienta jedyne, jakie można było uzyskać odpowiedzi to cały czas coś innego- uważam, że jest to brak szacunku w stosunku do klienta, aby takie rzeczy miały miejsce. Niby najlepsza firma z dostawą do internetu a wcale tego nie widać. Obsługa również w ogóle niepomocna cały czas mówiąca co innego i zmieniająca zdanie. Niestety, ale nie chcę być dużej klientką UPC. Gorąco nie polecam jej Państwu. Nikt nie traktuje w niej klientów poważnie. Zawiodłam się na nich, z przykrością muszę poinformować. ZaletyŻadneWadyCałodobowy brak internetu, zła obsługa klienta niepomagająca, wysokie ceny.MiejscowośćSosnowiec -
~Marci / 2023-10-09 16:30
Obsługa klienta, to kpina. Przeprowadziłem się, w nowym miejscu nie ma usług UPC. 30.09 dzwonię, aby rozwiązać usługę z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Czekam na połączenie blisko 30 min. Gdy mi się udaje, koleś mi mówi, że sprawdzi z jakimś innym działem, czy na pewno nie da się podłączyć usług w nowym miejscu (bo są po drugiej stronie ulicy) i że oddzwonią po kilku dniach. Mija dni 10 i ani słychu. 9.10 dzwonię więc ponownie, znów czekam ok 20 min. Tłumaczę jednej lasce całą sytuację. Mówi „chwileczkę”, po czym zostaję przełączony do nowej, która pyta „w czym może pomóc”. Tłumaczę ponownie. Ona mówi, że w ogóle nie mają takiego zapytania ode mnie, a w ogóle to takie składa się na piśmie. Mówię, żeby odsłuchali moją rozmowę sprzed 10 dni, ona, że muszę podać dzień i godzinę, kiedy dzwoniłem. Nie mam takich danych, bo telefon jest służbowy. Mówię, żeby w takim razie przyjęli wypowiedzenie umowy ode mnie. Ona, że to inny dział i przełącza. Czekam już kolejne 15 min. Może ktoś odbierze. ZaletyFajny interfejs TVWadyObsługa klientaMiejscowośćPabianice -
~marcin / 2018-06-12 20:57
Korzystam od lat i jestem bardzo zadowolony jako człowiek związany z branżą informatyczną.
Przy okazji maksymalne przepustowości łącza należy mierzyć tylko po kablu, a nie przez WiFi (dot. to też ping`ów)MiejscowośćKraków -
-
~Marcin / 2018-07-19 12:05
Internet psuje się codziennie od miesiąca. Codziennie przerwany światłowód na Słonecznej w Katowicach. Codziennie dzwoniąc wkurzony słyszę, że "ekipa została wysłana i naprawi to do godziny 18". A ja nie mam całymi dniami internetu, to już niestety obsługi nie obchodzi, oni mają zgłoszoną awarię, godzinę naprawy i "więcej panu nie pomogę". Najgorszy, najbardziej awaryjny dostawca jakiego miałem. Pisząc tą opinię staram się to zrobić szybko, bo pewnie zaraz znowu zerwie internet, w końcu są godziny przedpołudniowe, czyli typowy czas awarii dla UPC. ZaletyBRAKWadyCiągłe awarieMiejscowośćKatowice -
~Marcin / 2018-09-13 12:48
UPC mam od 2013r i narzekać nie mogę. Zdarzyła się jakaś tam jedno dniowa awaria z netem, drobna z TV ale porównując do innych operatorów mobilnych czy po kablu to nie mają sobie równych. Prędkość internetu zawsze miałem na najwyższych poziomach, usterki zgłoszone telefonicznie były zawsze rozwiązywane praktycznie kolejnego dnia i bez kombinacji. Wadliwy sprzęt był wymieniany od ręki bez zbędnego gadania że to nie ich wina etc. Pomoc w konfiguracjach netu z komputerami poprzez telefon bezcenne! Obeszło się bez informatyków, dział techniczny pomógł przez telefon. Widzę sporo negatywnych opinii i na prawdę się dziwię o czym Ci ludzie piszą. Ja zw swojej strony polecam, na pewno zostanę dłużej bo żadne t-mobile plusy polsaty netie nie dadzą mi tak stałego łącza i prędkości. Poczytajcie w necie jak mobilne internety są przycinane na prędkościach zaraz po okresach próbnych, ledwo co ludziom chodzi internet poprzez wifi na telefonie. ZaletySzybkość, bardzo niska awaryjność, bezproblemowe użytkowanieWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2019-04-28 15:48
godzine dziala, 2 nie dziala, potem dziala 3, nie dziala godzine i tak caly czas. kilkanascie razy zglaszana awaria. koniec umowy za 2 miesiace , jak mam to wytrzymac? MiejscowośćLublin -
~Marcin / 2019-05-30 18:31
Z tygodniowym wyprzedzeniem zarezerwowałem termin instalacji internetu 17-19:00. Oczywiście o 17:00 zadzwonili, że nie dadzą rady bo coś tam... (korki itp.) Zrezygnowałem z instalacji UPC. Nie podoba mi się podejście do klienta. MiejscowośćKatowice
strona 111 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »