Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewelina / 2018-11-30 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy przyjeżdżał monter i dwa razy nie miał kluczy do serwerowni, dwa dni straconego urlopu na darmo. Nigdy więcej nie chcę mieć z ta firma do czynienia
    MiejscowośćWrocław
  • ~LarissaG / 2018-11-30 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Thiefs!
    We used UPC internet for 3 months after which we left Gdansk for good and as they told us - we sent back the router they provided us. 3 months after they write us that we have to pay for NOT sending back the router, although we did everything like they instructed us, they made us pay 12 euro for NOTHING.

    I hope you won t decide using this company as they are liers!
  • ~Radek / 2018-11-30 00:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżeli ktoś lubi nie mieć internetu bez powodu bez możliwości kontaktu z infolinia to śmiało brać. Nie polecam.
    WadyWszystko
    MiejscowośćRumia
  • ~JA / 2018-11-29 00:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo zły internet nie mogę oglądać youtube !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćWarzawa
  • ~Darocha / 2018-11-27 15:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem niezwykle rozczarowana firma UPC , 3 podejścia do zamontiwania internetu . Trwało to ok 2,5 miesiąca !!!!
    Wykupiony internet 120 mb/s działał czasami z prędkością 3 lub 7 mb/s .
    Po złożeniu reklamacji przez 30 dni cisza . Jeżeli firma nie jest w stanie świadczyć usług w centrum stolicy wystarczy oświadczyć to przed podpisaniem umowy .
    Jako klient czyje się zignorowana i rozczarowana Państwa postawą .
  • ~Gosiek / 2018-11-27 10:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z usługi. Skorzystałam z promocji black friday. Za 39,99 internet 300 Mb/s. Śmiga jak ta lala. Obsługa telefoniczna bez zarzutu. Potrzebowałam pomocy przy rejestracji konta Moje Upc i pare zapytań o usługę. Załatwiłam wszystko przez telefon. Pan instalator ok.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Hanys / 2018-11-26 18:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Po uruchomieniu usługi internet fiber power 300Mb/s, okazało się, że prędkość osiągana przez nowy router zamiast 300Mb dochodzi "aż" do 47-50Mb. Po zgłoszeniu tego faktu i przybyciu technika, technik na swoim laptopie i tajemniczym profesjonalnym oprogramowaniu uzyskał prędkość wi-fi rzędu 287Mb. Po zakończeniu testu sprawdziłem prędkość za pomocą testu prędkości dostępnego na stronie UPC uzyskując wynik .. 47Mb/s. Technik stwierdził, że to przez to że test wykonywałem na smartfonie :D
    Po dłuższej dyskusji technik nie rozwiązał problemu stwierdzając że to stary sprzęt jest winien (laptop i tv 3 lata, smartfon tegoroczny flagowiec jednej z wiodących firm) ...
    Poprzednie,ednia umowa 120 Mb/s pozwala oglądać iplę, coś i YT z jakością 1080p, teraz 300Mb/s w jakości 420 się wiesza .. gratulacje UPC, gratulacje...
    Mam jeszcze 2 dni na ewentualną rezygnację z której skorzystam!
    Zalety???
    WadyBrak stabilności sygnału i zawyżona prędkość w stosunku do rzeczywistej prędkości.
    MiejscowośćGórny Śląsk
  • ~Anna / 2018-11-25 13:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety trafiam cały czas na niesympatyczne osoby w UPC. Dziś dzwoniłam o 12:12 i chciałam tylko zapytać, gdzie znajdę numer identyfikacyjny, żeby się zalogować, pan odpowiedział mi, że dziś pracuje tylko dział sprzedaży i mi nie pomoże. Gdyby miał mi coś sprzedać to by odnalazł, bo by musiał, a tak... mam zadzwonić w poniedziałek.

    Poprzez liczne awarie (po dwa dni bez internetu, lub wiele godzin kilka razy w m-cu) i zgłaszanie reklamacji przeze mnie i całe osiedle, otrzymałam w ramach zadośćuczynienia 50% abonamentu (79pln - mój abonament) za okres od czerwca do 25.10.2018r. Początkowo się ucieszyłam z tak rzetelnego podejścia. Po czym okazało się, że otrzymałam 50% rabatu, lecz tylko na abonament internetowy, który wynosi cały 11 pln, czyli 5 pln za m-c. Dodatkowo będzie to odliczone dopiero w grudniu, a najbliższą fakturę mam płacić w całości.

    Czyli nie polecam.

    Ja nie mam wyjścia, tylko UPC funkcjonuje na moim osiedlu, chyba, że zamontuje nc+
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zen / 2018-11-25 11:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo niski ping. Internet szybki i tani. UPC wciąż podnosi poprzeczkę. Sami zwiększyli mi szybkość internetu za free. Działa bardzo dobrze i praktycznie bez awarii
    ZaletyPolecaam
    Wadybrak
    MiejscowośćGostyń
  • ~xyz / 2018-11-24 23:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Jakość świadczonych usług jak i sprzętu pozostawia wiele do życzenia.
    Rodzice są klientami tej firmy od samego początku istnienia, a mimo to traktowani są gorzej od tych nowych.
    Sam wcześniej nie miałem opcji wykupienia usług upc (brak dostępu w mojej lokalizacji), ale zastanawiałem się nad wykupieniem usługi internetu po zmianie miejsca zamieszkania.
    Jednak widząc wciąż nie zmieniające się podejście do klienta na przykładzie rodziców cieszę się, że nie podjąłem tej decyzji.

    Każda wizyta instalatora czy też "technika", to obcowanie z gburowatym, wykonującym na odwal i z łaską swoją pracę pracownikiem upc. Instalatorzy przychodzący wykonać swoje obowiązki, za każdym razem byli nieprzygotowani, niedoinformowani (prawdopodobnie przez centrale), oraz z ogólnym nastawieniem - czego w ogóle Pan/pani ode mnie chce.

    Ostatnia rozmowa z biurem obsługi utwierdziła mnie tylko w przekonaniu jak UPC dba o swoich klientów. Zawsze byłem w stanie zrozumieć, że osoby pracujące na linii muszą często męczyć się z różnym typem ludzi oraz awarie nie są zależne od nich (tak więc nie ma co wylewać na nich swoich złości). Jednak chamskie oraz protekcjonalne podejście do klienta jest nie do zaakceptowania. Konsultant nie dał nawet dokończyć opisu problemu, przerywając opis po raz n-ty recytowaną regułką. Ponadto okazując zniecierpliwienie długim procesem restartowania ich sprzętu (co już jest chyba smutnym żartem), a na koniec rozłączając się i nie oddzwaniając.

    Mam wrażenie, że firma utrzymuje się w dużej mierze na starszym pokoleniu klientów, które woli przeboleć znaczną liczbę awarii oraz mizerną jakość obsługi niż zmieniać dostawcę usług.
    Zaletybrak
    Wadysprzęt, usługi, karygodna obsługa klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~Patryk / 2018-11-23 17:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam internetu UPC jest to porażka w biały dzień. Od jakiś 7 miesięcy internet w dzień działa nawet ok ale po godzinie 22 jest klapa, bo w ogóle przestaje funkcjonować. Bo dodzwonieniu się na infolinie dowiedziałem się, że oni nie mają żadnego problemu.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet po 22
    MiejscowośćTychy
  • ~Gość / 2018-11-23 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowe 7 tygodni temu, w tym czasie kontaktowałem sie z biurem obsługi około 30 razy. Ciągłe zaniki prędkośći, co drugi dzień po godzinie 24 brak dostępu do sieci przez kilka godzin. Dodzwonić sie do biura obsługi to też wyczyn, 15 minut średni czas oczekiwania.
    Zaletybrak
    WadyZaniki prędkośći, brak dostępu po 24, obsługa klienta nic nie wie, tylko przekierowują do kogoś innego, w przypadku awarii sprzentu na technika czeka sie 4-5 dni.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artur Orzychodzen / 2018-11-23 07:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet ok, ale sugeruje aby przy jego zamawianiu kierować się również poziomem obsługi klienta. Telefoniczne i internetowe biuro obsługi klienta to jest prawdziwy koszmar. Czeka się długo na kino, menu jest zawiłe i zwodzace klienta, na czacie nie ma dostępnych konsultantów. Pomimo, że posiadam konto w e-bok do tej pory nie mam wglądu w moje rachunki, prędkość Internetu i umowy. Nikt z obsługi nie aktywowal mi tego i nie pomógł przy tym. Po podpisaniu umowy firma zgodnie z amerykańskimi standardami ma wylane na klienta.
    ZaletyInternet, cena
    WadyBiuro obsługi klienta i e-bok to po prostu tragedia
    MiejscowośćGdynoa
  • ~Igor112 / 2018-11-22 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorze gowno jakie jest, zero pomocy ze strony technicznej o ile wgl uda sie dozwonic do tego burdelu!!!!
    MiejscowośćZawiercie
  • ~Adam / 2018-11-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam korzystam z UPC drugi rok z czego czwarty miesiąc nie mam telewizji gdyż nie potrafią naprawić usterki która zaś zaszkodziła mi sprzęt podłączony do ich dekodera. Z dniem dzisiejszym padł również internet. Oczywiście UPC odwraca kota ogonem i gra na zwłokę jeśli macie wybór innego operatora to nawet się nie zastanawiać. UPC to porażka, strata nerwów i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyNie potrafią naprawić własnej instalacji i z ganiają wszystko na swoich klientów kiedy problem leży po ich stronie.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Ula / 2018-11-22 14:47
    Ocena: 1.75 / 5
    coraz gorzej net nie działa albo działa zamiast 250mb to max 40mb/s....coraz gorzej UPC strona nie działa .modem od internetu resetowany po 4 -5 razu=y na dzień.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Anna / 2018-11-22 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasze uslugi co raz bardziej zawodzą!!! A wasi technicy nie umieja naprawić awarii do konca bo co drugi dzien dzieje sie to samo w rejonie Katowc!!!! JAK MOZNA!! Moze czas domagac zwroru pieniędzy za czas awarii i braku internetu!!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2018-11-22 12:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsluga klienta pozostawia wiele do zyczenia!!!!! Jak to mozliwe ze co 2 dzień jest w mojej okolicy awaria i nie mam dostepu do internetu ani telewizjii srednio okolo 4 godziny??? TO KPINY JAKIES!!! CZEKAM AZ UMOWA SIE SKONCZY I ZMIENIAM DOSTAWCE DEFINITYWNIE!!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Radek / 2018-11-20 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    chujostwo totalne, w umowie 500mb/s a mam 30mb/s no japierdole
    Zaletyniema zalet
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MJL / 2018-11-19 15:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam nadzieję, że UPC w końcu poprawi dostępność internetu i kablówki w Kołobrzegu.
    WadyPrzede wszystkim brak możliwości zamontowania usługi na ulicy Wielkopolskiej, gdzie budynki są nowe.
    MiejscowośćKołobrzeg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319