Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gosia / 2012-07-28 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    w sprawie podwyższonych faktur - ja również dostałam fakturę wyższą o 6 zł. Ponieważ na maila nie reagowali poszłam do oddziału. W biurze obsługi klienta dowiedziałam się, że faktura jest wyższa ponieważ zwiększył się pakiet programów tv i że były przesyłane informacje o tym. Powiedziałam, że życzę sobie płacić tyle ile płaciłam, ponieważ podpisałam umowę na taką kwotę i taki pakiet - jakbym chciała inny to bym wybrała inny. Pani w ciągu 5 min. wprowadziła zmiany, wydrukowała mi nową prawidłową fakturę i powiedziała, że kolejne powinny opiewać na kwotę 119,99 zł, czyli prawidłowo. Jeśli znowu będzie problem to napiszę skargę do centrali, do wiadomości odpowiednich urzędów. Radzę innym zrobić to samo. UPC zawsze było kiepską firmą, ale niektórzy- tak jak ja- nie mają na razie wyboru. pozdrawiam
  • ~key / 2013-06-11 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Ponad 30 zgłoszeń problemu z parametrami łącza - po 1,5 roku jest "nieco" lepiej...
    Dowiedziałem się, że pełna prędkość pobierania pliku występuje dopiero gdy pobiera się minimum trzy pliki - a tego chyba jakaś nowość, bo pobierając jeden prędkość jest mocno przycięta
    Zaletynie znalazłem
    WadyObsługa klienta - proszę właczyć i wyłaczyć router, fatalne QoS
    2 lata, około 125 zł w pakiecie
  • ~Łukasz / 2014-07-23 16:23
    UPC reklamuje się gdzie się tylko da - moja skrzynka emailowa aż pęka od reklam UPC. Niestety, to są dziady a nie porządna firma. W centrum miasta powiatowego, w mojej lokalizacji, nie świadczą usług - aż dziw bierze, bo na tej samej ulicy, 50 metrów w lewą i 50 metrów w prawą stronę od mojego budynku, UPC dostarcza łącza internetowe! Wystarczyłoby podciągnąć nie więcej, jak 100 metrów kabla UTP z któregoś z punktów, abym miał łącze z UPC - niestety, nikt nie umie (nie chce?) się tym sająć. Tak właśnie wygląda "profesjonalizm" UPC...
    Zaletynie potrafią podciągnąć 100 metrów UTP
    Wadynie potrafią podciągnąć 100 metrów UTP
    nie mam, bo dzięki "profesjonalizmowi" UPC nie mogę go kupić
  • ~Mariusz / 2017-01-25 12:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Klientom proponuję zawiadomić właściwy urząd o blokowaniu telewizji naziemnej przez UPC. To UPC decyduje jakie programy klient ma dostępne w czasie trwania umowy ( wybrany przez klienta pakiet). W dniu zawarcia umowy dostajemy luźną kartkę o programach dostępnych tylko w chwili podpisania umowy (pakiet).UPC nie ma w zwyczaju zawiadamiać klienta, że zostają wyłączone programy telewizyjne z pakietu.
    Zaletyżadne
    Wadywysokie ceny, zabieranie programów TV bez powiadomienia, blokowanie telewizji naziemnej, UPC na zgłoszenie wysłane e-mailowo, informuje automatycznie o jego rozpatrzeniu w terminie nawet do 30 dni!
    7 lat Wrocław
  • ~Michał / 2014-06-21 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie wystrzegajcie się UPC.
    Pół biedy że połączenie od czasu do czasu rwie się bez powodu.
    Pół biedy że transfer jest zwykle 4 razy mniejszy niż wykupiony. To da się przeżyć.

    Największy problem to że gdy chcesz cokolwiek załatwić, musisz się zetknąć z biurem obsługi klienta które najwyraźniej ma 10 razy za mało ludzi. Wielokrotnie zdarzało mi się czekać na połączenie z konsultantem kilka minut, tylko po to żeby dostać informację że połączenie zostało zakończone.
    WadyObsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki
    2 lata, 120 złotych miesięcznie
  • ~Ola / 2017-02-18 19:12
    Ocena: 1.00 / 5

    Jak najdalej od UPC! Brak kontaktu, kłamstwa, wmuszanie usług, manipulacja, mydlenie oczu i wreszcie brak internetu. Płaci się wyłącznie za stracony czas i nerwy
    Zaletybrak
    WadyWszystko co związane z UPZ
  • ~Piotr / 2015-10-15 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem UPC to najgorszy dostawca internetu na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyCzesto nie ma internetu , slabe dzialanie
    4
  • ~PIT / 2015-08-12 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku firma była OK, natomiast gdy wypowiedziałem umowę to przez ostatni miesiąc "korzystania" z internetu nie mogłem nawet uruchomić strony startowej onetu.(dziwnym trafem problem pojawił się kilka godzin po zgłoszeniu rezygnacji z ich usług) Gdy zgłaszałem pracownikom problem to i tak niczego nie zrobili, dlatego omijajcie ich szerokim łukiem, niesolidni, nieuczciwi i jak powyższy przykład wskazuje nieprofesjonalni.
    ZaletyBRAK
    WadyNiewywiązanie się z warunków umowy w ostatnim miesiącu przez UPC
    Niestety miałem ponad rok :(
  • ~Piwcio / 2012-08-19 16:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma fatalna jakość usług fatalna.
    Po przejęciu Aster obiecywali ze nie wzrosną mi opłaty a juz mam kolejną podwyżkę w ciągu ostatnich 3 miesięcy.Nikt nie informuje że nastąpiła podwyżka opłat za internet który więcej nie działa niz działa.
    Co dziwniejsze podpisana mam umowę od czerwca 2012 z UPC ( przejecie Aster) a naliczono mi wyrównanie za miesiące wstecz gdy miałem umowę z Aster. Kieruję sprawę do rzecznika inaczej nie dojdę swoich praw.
    Zaletybrak
    Wadymozna wyliczać i wyliczać
    -
  • ~realmann / 2017-01-02 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    takiego bajzlu jak w UPC nie ma chyba nigdzie. Internet miał być do 120Mb , jak jest 65 - 70 to wszystko. Ostatnio z 50 kanałów analogowych zrobili 29. Klient to dla nich śmieć, który ma PŁACIĆ BEZ GADANIA.
    Zaletyże co ???
    Wadyjedna wielka wada
    kilka lat w W-wie, co rok to drożej i gorzej
  • ~Skuzinni / 2014-09-29 20:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacąc za 250 mb/s po wifi możemy oczekiwać jedynie 3 mb/s. Wszystkiemu winne jest oprogramowanie 6.02.08 w routerze Technicolor 7200, a UPC 4 miesiące nic z tym nie zrobiło. Dlatego też ocena to 2/10. Całe 2, ponieważ wcześniej, tj. przed tą wersją oprogramowania, wszystko było w porządku.
    ZaletyDuża prędkość (po kablu), w stosunkowo rozsądnej cenie
    WadyWi-fi w tej firmie to luksus, UPC nie ponosi za nie odpowiedzialności
    Pół roku, 90 zł/mc
  • ~stały klient / 2016-01-16 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponieważ przy końcu umowy (wyłącznie usługa internetu) nie chciałem przejść na pakiet łączący różne usługi (droższy) musiałem rozmawiać z 5 konsultantami. Ostatecznie jako dla stałego klienta otrzymałem ofertę za 67 pln/mc, gdzie ta sama opcja dla nonwych klientów wynosi 50 pln/mce + okres gratis. Takie wygląda podejście UPC do obecnych klientów.
    24mce
  • ~Ted / 2017-07-17 17:25
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC to totalna porażka pod względem obsługi klienta. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem i wymaga wiele czasu i anielskiej cierpliwości. Kiedy uda się w końcu skontaktować z działem obsługi, to należy wziąć kolejną poprawkę na deklaracje o szybkim usunięciu usterki. Generalnie olewanie klienta to ich standard
    ZaletyCena usług w normie
    WadyAwaryjność, ignorancja klienta, fatalna organizacja pracy całej instytucji
  • ~Tolmaion / 2016-02-26 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Z calego serca nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCiagle przerwy w dostawie internetu
  • ~Tomek / 2015-01-15 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kawał mułu. Wyłudzanie opłat, przysyłanie nie zamawianego technika i pobieranie opłaty za to. Nie wiadomo jak długie oczekiwanie na infolinii (czyli kolejne koszty). Niekompetentne osoby na infolinii oraz do odpowiedzi mailowych. Jedna wielka kpina
    ZaletyŻadnych
    WadyTo że w ogóle istnieje taki szmelc
  • ~ulmak / 2012-07-12 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Własnie dostałam fakturę elektroniczną wyższą o 10 zł niz dotychczas. Zadzwoniłam na inforlinię w celu wyjaśnienie i miła konsultantka wyjaśniła mi, ze UPC zmieniło cennik o czym wszyscy klienci zostali poinformowani droga mailowa i pocztową i że była możliwość rezygnacji z nowych pakietów do 20.06. Szkoda tylko, że żadna informacja nie dotarła do mnie ani mailowo ani telefonicznie i o zmianie dowiedziałam się z faktury... Szkoda gadać...na szczęscie do końca umowy zostało mi 5 miesięcy (zarobią na mnie 50 zł), a kolejnej nie zamierzam juz podpisywać.
    WadyNieuczciwe praktyki, przerwy w działniu internetu i telewizji
    3 lata; internet + TV 99,53 zł
  • ~... / 2016-01-14 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie odradzam podpisywanie z tą firmą jakichkolwiek umów.
    Regularnie co miesiąc nie działa internet, a jeśli już działa - jego prędkość można porównać do tempa żółwia.
    Bardzo nieprzyjemna obsługa, co faktura to jest jakieś nieporozumienie - żeby wyjaśnić to z kimkolwiek, trzeba się liczyć z 30 minutowym oczekiwaniem na jakiekolwiek połączenie.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko - od jakości do obsługi
    5
  • ~adam111 / 2014-09-29 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za 60 Mb/s a otrzymuję po wi-fi 3 max 4 Mb/s. Od kwietnia na nic z tym nie robią. Informacja od UPC - NIE GWARANTUJEMY PRĘDKOŚCI PO WI-FI !!! Modemy Technicolor TC7200 z wadliwym oprogramowaniem, dziurawy soft podatny na ataki. UPC nie widzi w tym problemu. Na YouTube brak możliwości oglądania filmików, po wczytaniu parę sekund i wieczne buforowanie. Wstyd, niby wielka UPC a dziadostwo jakich mało. A spróbujcie się do nich dodzwonić - TRAGEDIA. Co konsultant to inne tłumaczenie, wciskanie kitu jak małym dzieciom. Nie polecam.
    ZaletyBRAK
    Wadywi-fi, technicolor TC 7200, obsługa klienta, awaryjność
    10 lat
  • ~aga / 2013-06-10 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM! Wtrynili moim rodzicom pakiet tv 'na próbę'. A gdy rodzice chcieli zrezygnować, okazało się, że rezygnacja z 'okresu próbnego' graniczy z cudem. Po wielokrotnym wydzwanianiu, wysłaniu rezygnacji listem poleconym oraz mailem z trudem udało mi się z tego wyplatać.
    Zaletyżadnych.
    WadySame wady. Na połaczenie z 'konsultantem' czeka się średnio 10 minut. Konsultanci są słabi, niekulturalni , niedoinformowani albo nie umiejący przekazać informacji. Program tv jest systematycznie okrajany.
  • ~Agata / 2015-03-29 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, naprawdę szkoda czasu i pieniędzy. 1) Dziadek bez kompa w domu został namówiony na pakiet z internetem (dopłacał za to oczywiście), z którego potem korzystałam i okazało się, że jest wolny i kiepski 2) namawiają na promocje z których trudno się wycofać, gdyż np. podają czyjś prywatny numer (!) pod którym rzekomo można wyłączyć usługę 3) wyłączyli dziadkowi komórę, poszedł do UPC i nakłamali, że wina tkwi w jego telefonie, kupił więc nowy, a wtedy okazało się, że "przepraszamy pana bardzo, omyłkowo wyłączyliśmy pański numer" 3) naliczali dziadkowi opłatę za transmisję danych (dziadka telefon z "zielonym" wyświetlaczem stary model, bez możliwości korzystania z internetu) 4) po mojej interwencji zwiększona prędkość neta (działa dobrze ok. 2 w nocy, gdy całe osiedle śpi). To, niestety, nie wszystkie negatywne uwagi, jednak nie ma co wymieniać dalej. Kręcą i naciągają, przy tym fatalna jakość świadczonych usług. Jeszcze raz bardzo odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyJakość usług, jakość obsługi klienta, wysokie ceny
    2 i pół roku, cena się zmienia, czasem jest 80 zł, czasem 160 (np. gdy naliczają za rzekomą transmisję danych)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017