Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciek / 2022-12-08 16:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Postanowili odłączyć Internet i telewizję na tydzień bo nie umią poradzić sobie z awarią a rachunek pewnie przyjedzie 100% NAJGORSZA FIRAM OD INTEWRNETU
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciek / 2022-12-13 19:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo zawodny internet a jak internet to i telewizja
  • ~Maciek / 2023-08-28 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Żart jakiś, internet wiecznie nie działa albo się zacina...
  • ~Maciula / 2019-11-07 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc to jakiś żart tv i Internet katastrofa, usługa 1Gb/s założony transfer ale upc nie widzi problemu tv sygnał masakryczny czy to po dekoderze czy moduł Ci. Nie polecam obsługa jak i dział techniczny na poziomie podstawówki siedzą tam same cały.
    ZaletyBrak
    WadyUslugi
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Maciula / 2019-11-07 00:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc to jakiś żart tv i Internet katastrofa, usługa 1Gb/s zanizony transfer ale upc nie widzi problemu tv sygnał masakryczny czy to po dekoderze czy moduł Ci. Nie polecam obsługa jak i dział techniczny na poziomie podstawówki siedzą tam same capy
    ZaletyBrak
    WadyUslugi
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~MacS / 2021-12-03 02:17
    Ocena: 4.25 / 5
    Usługi UPC mam już z 10 lat, w tym internet, który oceniam na 5 minus (zastrzegam jednak, że mam opcję 500 Mb/s, nie wiem, jak sprawuje się na większej). Czasem (rzadko) zdarzy się jakaś awaria, ale nie pamiętam, by trwała dłużej, niż kilka godzin. Albo mam szczęście do serwerów, które mnie obsługują, albo do ludzi, którzy przy tym pracują. Prędkość zgodna z posiadanym abonamentem, często nawet wyższa. Gdy niedawno zdarzały się irytujące, kilkusekundowe "zwiechy", to telefon do wsparcia technicznego wystarczył: coś tam poprawili i jest ok. Dlatego nie przechodzę do konkurencji, choć w moim bloku działają też dwie inne znane firmy (łatwo się domyślić nazw), na dodatek atrakcyjniejsze cenowo.
    ZaletyPrzyzwoita stabilność łącza, rzadkie awarie, dobra pomoc techniczna.
    WadyCena, a ostatnio "wirtualna asystentka" na linii BOK, przez którą traci się mnóstwo czasu i nerwów.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~Madamllilly / 2016-11-08 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam na Bażantowie w Katowicach zamówiliśmy usługę w UPC połączenie jest cały czas przerywane wyświetla sie komunikat i znika dziś nagle wyświetlił się brak sygnału i trwa to do teraz.
    Ponieważ pracuje na komputerze i potrzebny jest mi internet dziś przez to straciłam kontrakt.
    Nie polecam !
  • ~Maddd / 2023-01-02 01:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet"światłowodowy"po koncentryku działa dobrze do póki nie ma awarii, niestety awaria jest każdego dnia kilkanaście razy. Od kilku miesięcy internet działa gorzej niż radiowy.
    ZaletyCena
    WadyAwaria brak pomocy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~maeoo / 2022-10-01 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwana na technika 1-2 tygodnie. Technik problemu nie naprawił, nie ma w domu internetu 3 tydzień a na przyjazd technika sobie jeszcze poczekam.
    Do mojego znajomego technik w ogóle nie przyjechał, a Pani na infolinii kłóciła się, że technik był lecz nikogo nie zastał - stało się to dwukrotnie (!!!)
    Kompromitacja, fatalna obsługa klienta - umowa jak najszybciej zostanie rozwiązana i polecałbym to samo każdemu kto nie chce skończyć bez internetu tygodniami bądź miesiącami przy byle jakiej awarii.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mag / 2021-12-20 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar odradzam całkowity brak reakcji na usterki telewizji i internetu. Trwa to ponad 2 tyg zero wsparcia technicznego. Głupota i niekompetencja
    MiejscowośćKraków
  • ~Magda / 2022-01-04 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez przerwy są jakieś przerwy w nadawaniu ! Masakra !! Ogladam film i przerywa :/
    MiejscowośćPabianice
  • ~Magda / 2022-02-15 18:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Mega słaba firma, źle traktuje swoich klientow. Po czasie 24 miesiecy zamiast zachęcic zeby klient zostal na następne dwa lata to oni podnoszą cenę!
    Ide gdzie indziej
    MiejscowośćTv i internet
  • ~Magda / 2023-08-30 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedawno przedłużyłam z UPC na kolejny okres umowę na telewizję i internet. Zrobiłam to w lipcu telefonicznie i byłam przekonana, że dostanę na podany adres e-mail krótkie potwierdzenie zawarcia tej umowy i z głowy. Tak robią inni operatorzy ale nie UPC.

    Jakże byłam zdziwiona, kiedy w skrzynce pocztowej znalazłam grubą kopertę, która zawierała umowę, składającą się z 27 stron grubych kartek, świetnej jakości! Oczywiście nie mam zamiaru ani czasu tego czytać,liczy się chyba raczej jakość usługi i cena, czyżby zapomnieli o tym?

    Wysyłanie umów pocztą to bezmyślność! Jak można przyczyniać się tak do niszczenia polskich lasów!

    ZaletyNie widzę żadnych zalet wysyłki umów pocztą, poza niszczeniem naturalnego środowiska i kosztami.
    WadyOpisane powyżej: niszczenie naturalnego środowiska
    MiejscowośćSopot
  • ~Magda M / 2020-10-15 17:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Wykupiłam najszybszy 1Gb/s . Test na na stronie UPC pokazuje ok 880 mbps (no i ok)
    Najciekawsze jest jednak to, że wszystkie inne strony z testami predkości, oraz połaczenie z różnymi serwerami, to predkość rzeczywista max 350mbps.
    Coś tu mocno "śmierdzi" ... sprawdzcie jak ta sprawa wygląda u was i napiszcie.
    To oczywiste że na ich stronie bedzie blisko 1Gb/s w koncu testuje ich produkt.
    Ale czy to możliwe że wszyscy "inni" kłamią ? :)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magdalena / 2018-07-18 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . Firma nie nadaje sie do współracy. Slaby internet przerywa.
    Mało tego firma w nieuczciwy sposób nalicza dodatkowe opłaty.
    Nie dajcie sie wdać z nimi w jakie kolwiek układy omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyżłodzieje
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Magdalena / 2019-04-12 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    150 mb/s chodzi na zero pobierane 10 wysyłane, co za gówno. Chciałem dodać zdjęcie ze speed testa ale się nie da
    ZaletyBrak
    WadyGówno
    MiejscowośćKraków
  • ~Magdalena / 2019-11-18 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻE NA DA
    Nikt nic nie moze poradzic,bo nikt nie wie co sie dzieje,gdzie jest awaria i jak dlugo bedzie ona usuwana. Dzis mija trzeci! dzien z problemem odbioru telewizji i internetu. Przy zmianie adresu i przelaczeniu uslug z poprzedniego mieszkania pol miesiaca im zajelo podlaczenie "bo nikt tutaj w bloku nie ma upc" no i? Skoro jest skrzynka itd to w czym problem? Czlowiek sie 1dzien spozni z zaplata to odrazu bombarduja,ale zeby naprawic swoje uslugi to juz nie sa tacy szybcy.
    NIE POLECAM
    MiejscowośćOświęcim
  • ~Magdalena / 2020-04-19 20:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Usługa od dwóch miesięcy. Notorycznie brak internetu,albo internetu i telewizji. Dział techniczny robi co może ale pomaga to na godzinę lub dwie. Albo wcale.nigdy nie spotkałam się z tak marna jakością usługi.szok
    MiejscowośćRumia
  • ~Magdalena / 2020-07-30 17:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie radzę.
    Padł mi internet. Nie mam jak tego zgłosić.
    Spędziłam długie godziny na linii telefonicznej, nataomiast nie zdołąłm się w ogóle do dzwonić.
    Brak możliwości napisania e-maila w tej sprawie - nie ma nigdzie podanego adresu e-mail.
    Czat nie działa, wszyscy operatorzy są zajęci - tak się wyświetla non stop.

    mojeupc - nie działa zapomniałam hasła, nie dostję zadnych wskazówek na maila do jego zresetowania; załozyłam nowe konto, ale nie mogę uzywac, bo moje dane są powiązane ze starym kontem, którego nie mogę odzyskać.
    widać, że mają klienta w tzw pewnym miejscu.

    W sobotę wybiorę się do BOK , aby zakończyć tą współpracę. czas najwyższy !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magdalena / 2021-03-24 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam zamówioną instalacje, przyjechał mężczyzna Tomasz K. (Instalator na terenie Katowic). Nie majacy pojecia jak to zainstalowac. Wszedl bez maseczki, nie reagowal na moje prosby. Wszedl w brudnych butach, nie przedstawil sie.
    Noe dosc, ze nie podlaczyl mi UPC to jeszcze wylaczyl tv naziemna, zabral sie i wyszedl.
    Od dwoch dni prosze sie na infolinii UPC o przywrocenie TV naziemnej, bezskutecznie. Dla Nich lazda pora jest nieodpowiednia na skladanie skrag.
    Na chwile obecna mam wszystko odlaczone. Nie polecam, chyba ze macie duzo cierpliwosci. W tej firmie klient sie nie liczy, zajmuje ostatnie miejsce.
    Nawet nie mam jak zlozys skargi czy zazalenia bo nikt nie chce sie zainteresowac sprawa.
    Uwazajcie na ta firme, totalne dno!!!!!
    WadyTa firma jest jedna wielka wadą!
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019