Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2022-09-11 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna jakość świadczonych usług. Po wymianie 8 letniego modemu na nowy codzienne zerwanie połączenia średnio 5 razy dziennie. Bot na infolinii to totalna porażka. Gorąco odradzam - podpisanie umowy z UPC jest równoznaczne z codzienną irytacją.
    ZaletyBrak
    WadyJakość ogółu świadczonych usług
    MiejscowośćGdynia
  • ~Łukasz / 2023-01-04 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zgonie abonament chciałem (według informacji na stronie) zachować ciągłość świadczenia usług i kontynuować umowę lub podpisać nową jednak przy zachowaniu tej samej oferty i sprzętów. Czy według UPC ciągłość świadczenia usług polega na nagłym wyłączeniu usługi i poinformowaniu mnie o tym listem? Jak tak to gratuluję bo właśnie straciliście klienta. Nikt się ze mną nie skontaktował aby ustalić szczegóły i warunki nowej umowy tylko z dnia na dzień została mi wyłączona usługa. Kontakt ze mną był o tyle istotny że ja mieszkam w Łodzi a miejsce świadczenia usług to Zakopane. Nie ma mnie na miejscu, tym samym nie mam możliwości podpisania nowej umowy. Wyłączając usługę pozbawiliście również moich klientów telewizji ponieważ mieszkanie jest w najmie krótkoterminowym.
    Wystarczyło wykazać się odrobiną jakiegokolwiek myślenia i chociażby skontaktować się ze mną telefonicznie (numer podałem wraz z aktem zgonu) ale widzę że osobom w dziale cesji nie zależy na utrzymaniu klientów. Bardzo Wam dziękuję, podjęliście decyzję za mnie, od stycznia będę korzystał z naziemnej tv cyfrowej.
    Zwróćcie jeszcze uwagę na to że na stronie wprowadzacie klienta w błąd ponieważ to zachowanie w żaden sposób nie zawiera w sobie znamion ciągłości usług.
    https://pytania.upc.pl/?q=zgon

    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klienta, nikomu nie zależy na utrzymaniu klienta.
    MiejscowośćZakopane
  • ~Łukasz / 2023-03-03 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu kiedy UPC zostało przejęte przez Play awarie non-stop,brak bonifikaty za przerwę nie z winy użytkownika.Najlepsze że oferują mi jako klientowi UPC nową ofertę droższą niż mam płacę 39.97zł za 100Mb/s upload 20Mb/s i to mi wystarcza.A może pan podniesie prędkość do 1Gb/s za 99zł no to już szczyt bezczynności.Jak podniosą to ich pożegnam umowa na czas nieokreślony.
    ZaletyDostępność i usługi
    WadyJuż nie najlepsi na rynku,awarie, idą po tanich kosztach, brak instalatorów i długi czas na usunięcie usterki,sprzęt używany i po naprawach,
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz / 2023-09-21 18:40
    Ocena: 1.25 / 5
    koszmar od kiedy play wykupilo UPC codziennie jakis problem Kabłowka Internet codziennie zanik syganlau to jakis ŻART KU,............. co sie stalo to koszmar !!!!!!!!!!!! aaaa i jeszcze zanizony tranzfer internetu !!!!!!!!!!
    Zaletynie ma
    WadyRozlacze internet +kablówke Transfer danych Skacze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukasz D. / 2023-01-20 18:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat. Cały dzień na infolinii bo odłączyli przez pomyłkę usługi . Obiecali że je przywrócą i tak człowiek nie może pracować . Padały już deklaracje " obiecuje że w ciągu godziny wszystko będzie działać". 6 godzin dalej nic . Hitem było stwierdzenie że odłączyli usługi bo cofnalem zgodę na przetwarzanie danych marketingowych a jak nie ma zgody to nie ma usług . Transkrypcja trafi do UOKiK i GIODO. Szykujcie sie na zasłużoną karę . Wszystkim , nawet tym którzy będą w przyszłości dymac mi żonę odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca by opisać
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Łukasz Tabaluga / 2022-03-23 19:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Cześć wszystkim,mam żale do UPC. Przedłużyłem umowę z UPC,dostałem router:COMPAL CH7465CE,mam internet 500 mb/s,po WiFi ma około 250-280 mb/s. I według UPC i technika to wszystko jest w porządku,UPC nie zapewnia wifi z prędkością jak po kablu,a technik powiedział dzisiaj że przy wifi to dobra prędkość. No chyba nie,co to za router który gubi połowę prędkości na wifi z 500 na 250 mb/s. Żal pl.
    ZaletyTelewizja
    WadyRouter COMPAL CH7465CE
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz Thunder / 2024-02-22 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli planujesz nie martwić się o stały dostęp do internetu, nie korzystaj z usług tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyCo chwilę brak internetu.
    Szybkość łącza mniejsza niż w ofercie
    Brak jakiejkolwiek informacji na temat przerw w dostawie
  • ~Łukaszeq / 2020-03-06 20:49
    Ocena: 3.50 / 5
    Kupiłem nowy internet od UPC w umowie było napisane 1000 mb/s a ledwie jest 300 mb/s i w dodatku po 3 dniach sam się wyłancza
    ZaletyBrak
    WadyWyłacza się
    Nie prawdziwe parametry
    MiejscowośćRumia
  • ~M / 2018-02-05 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Po kilku latach korzystania z samego Internetu podpisałam umowę na TV z Internetem. Szybka instalacja oraz (niewiadomo czemu) wymiana sprawnego routera na nowy - ponoć lepszy. I zaczęły się problemy. Horizon przynajmniej raz dziennie wyłączał się i wyłączał telewizor. Zarzucano nam że to wina telewizora, ale nie jest to prawdą, gdyż działał bez zarzutu do czasu podłączenia Horizona. Restarty nie pomogły. Rezygnacja z TV.

    Nowy router - ConnectBox miał być lepszy, lepszy zasięg, a więc i prędkość. Rzeczywiście jest 40Mbit z 60 Mbit za które płacę. Co więcej (!), połączenie internetowe zrywa się co parę minut, w rezultacie są przerwy w oglądaniu filmu czy prowadzeniu rozmowy Skype - jest to niedopuszczalne. Do tej pory nie miałam zastrzeżeń, ale od zmiany routera, coraz więcej problemów. Pomoce strony techników UPC (infolinia i czat):
    1) restart routera - zero poprawy
    2) zdalna naprawa - rezultat? Uszkodzenie łączności i brak Internetu przez ponad 1 godz.
    3) próby zmiany kanału Wi-Fi za pomocą Wifi Analyzer - aplikacja zawsze pokazuje że kanał z którego korzystam jest zły, próba zmiany na inny, ponoć korzystniejszy, nie przynosi rezultatów. Każdy kolejny kanał jest zły, przerwy w połączeniu nadal występują. Przypominam że przy poprzednim modemie nie było takich problemów. Prędkość była słabsza 35-40Mbit z obiecanych 60Mbit, to prawda, ale połączenie było zawsze stabilne.

    Technik, który przyszedł odebrać sprzęt po rezygnacji z samej telewizji, odmówił naprawy Internetu. Opryskliwie stwierdził, że nie po to przyszedł, kazał podpisać odbiór sprzętu i wyszedł.
    ZaletyZalety były przed zmianą routera na ConnectBox
    WadyConnect Box
    Opryskliwa obsługa
    Zero pomocy ze strony pracowników infolinii
    Chaos informacyjny podczas podpisywania i rezygnacji z umowy
    MiejscowośćMielec
  • ~M / 2018-06-04 19:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada. Cały dzień dzisiaj nie działa. Jak wcześniej działał to przerywał.

    Infolinia płatna.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~M / 2018-07-05 13:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Momentami słaby sygnał (centralna dzielnica Warszawy) - raz na jakiś czas trzeba było wzywać technika, bo sygnał słabł. Po wizytach było ok.
    Elastyczne czasowo płatności.
    ... ale sposób rozwiązania umowy to jakiś żart. Trzeba wysyłać jakieś pismo do Katowic, przy czym jeśli np. pismo dojdzie 2.07, to umowa kończy się za prawie 2 miesiące, bo końcem sierpnia. 4 lata korzystałam z ich usług, a otrzymuję takie warunku rezygnacji, śmiech na sali. W dobie kiedy wszystko załatwia się przez internet trzeba latać z pismem do punktu, albo na pocztę...
    ZaletyElastyczność płatności
    WadyOpieszali konsultanci w ramach Czatu na stronie
    Warunku rezygnacji
  • ~M / 2019-09-28 12:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Coraz szybszy Internet ale chyba tylko w nazwie. Komputer stoi przy routerze a wciąż się zacina. UPC jak jest możliwość omijać szerokim łukiem !
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~M. / 2021-02-26 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO totalne. Specjalne przyjechalam pod adres z umowy gdzie mial byc wymieniony router. Przyjechalam na marne, stracilam 2 godziny marznac i czekajac i oczywiscie jic nie zostalo zalatwione. Firma nawet nie ma jak pomoc bo technicy sa podwylonawcami. Zenada.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~M. Z / 2022-07-01 21:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowa wypowiedziana,zmiana adresu zamieszkania. W trakcie trwania okresu wypowiedzenia telefon z nowa dużo korzystniejsza propozycja. Propozycja przyjęta, termin oczekiwania na techników 7 dni, w końcu Panowie się pojawiają ale okazuje się że z przyczyn technicznych (niezależnych ode mnie, nie są w tanie podpiąć usług). Oczekiwanie, zero informacji co dalej czy usługi będą podłączone czy nie. Telefon z mojej strony, 1;2;5 nic, trzeba czekać, sprawa w toku. W końcu 14 dnia odstępuje od umowy (dalej brak informacji, telefonu, kontaktu od UPC, na infolinii tlumaczenie trzeba czekać i tak w kółko). W rezultacie miesiąc bez internetu. W między czasie dostaje informacje że do czasu zrealizowania odstąpienia od umowy place za usługi (których de facto na nowym adresie od początku nie mam) potem znowu SMS o obciążeniu mnie roszczeniami, wszystkie terminy zostały przeze mnie zachowane. Oszuści, kombinatorzy. Sprawa w toku. Złożyłam reklamacje. Ciągle powtarzanie w kółko tego samego a oni i tak robią swoje. Uciekac, uciekać.
    ZaletyBrak
    WadyNie kompetentni pracownicy na infolinii, nie uprzejmi, zero pomocy w rozwiązaniu problemu. Gdy jest dobrze to jest dobrze gdy jest problem radź sobie sam.
    MiejscowośćBytom
  • ~M.B. / 2023-05-18 14:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo nie polecam. Podwykonawcy montujący internet to pozbawieni szacunku do innych ludzie. Nie potrafią dobrze zamontować internetu, a ponadto mają ogromy problem z normalną komunikacją i odpowiadaniem na pytania klienta. W momencie gdy zapytałam Pana montażystę o to czy dany problem z montażem da się załatwić w konkretny sposób ten zaczął traktować mnie z pogardą i rozpętał kłótnie, a na koniec gdy go wyprosiłam zaczął mi robić zdjęcia. Może przeszkadzało Panu montażyście, że jestem kobietą, co nie świadczy to dobrze ani o nim ani o firmie, która go wynajmuje. Upc przyjęło skargę i obiecało się zająć sprawą niestety montażysta nie poniósł żadnych konsekwencji, a odpowiedzi na skargę nie było.
    ZaletyNawet jakby były (czego nie byłam w stanie ocenić) to poziom obsługi klienta skutecznie by je zatarł.
    WadyObsługa klienta, nieprofesjonalni i chamscy montażyści
    MiejscowośćZabrze
  • ~M.K. / 2022-07-11 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam przy ul. Afrykańskiej w Warszawie. Od kilku miesięcy, czyli od zakupu internetu z przesyłem 600 Mb/s, taki przesył miałem 2lub 3 razt=y późnym wieczorem. Z YouTubem UPc łączy równo 2 minuty, ping 7-8 msek. średni przesył 450 Mb/s . Pomiary robię codziennie i codziennie jest to samo. Obchodźcie UPC z daleka, jak śmierdzące g......
    M.K.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2016-12-02 15:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dluzszego czasu mam problem z tym dziadowym upc internet ledwo co chodzi od 2tygodni byl umnie 4 razy monter i mowil ze to wina upc utylizacja trwa juz tez nie wiadomo ile scierwo jakich duzo ostnio
    ZaletyBrak
    WadyObsluga inernet to lazarz firma ktora dyma ile moze
    13 lat pierw byl aster dzialal jak talala upc to szmelc problemy od startu
  • ~Maciej / 2018-12-03 14:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko nawet lepiej niż powinno być. Upc Kołobrzeg.
  • ~Maciej / 2018-12-26 15:49
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam internet od chyba roku i nie mogę złego słowa powiedzieć ,prędkość dobra i nie było ani razu awarii co zdażało się w poprzedniej sieci.Byle tak dalej
    MiejscowośćBytom
  • ~Maciej / 2019-04-22 10:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Na początku było w miarę dobrze z ich internetem, czasami awarie jak to bywa,ale ostatnio jak się umowa kończy to awarie na początku dziennym.
    ZaletyDwa kanały Wi-Fi szybszy i wolniejszy.
    WadyCzęste braki w dostawie.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4464
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019