Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lolek / 2022-10-07 10:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Kontakt z nimi to jakaś kpina. Nie mogę zalogować się na "Moje upc" bo pozmieniali wszystko, głuchy telefon, w bazie niby nie ma takich danych jak podaje do logowania... firma widmo normalnie. Serio się zastanawiam po dzisiejszym dniu czy nie zmienić operatora.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Lolek / 2023-04-14 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby UPC zapowiadało wyłączenie tv analogowej w Krakowie. Ale nie wzięło pod uwagę że tysiące emerytów korzystało z tej formy za pośrednictwem spółdzielni mieszkaniowych i płaciło za kablówkę w czynszu. A te skur...... wyłączyły tv analogową w wielki czwartek pozbawiając tysiące starych ludzi dostępu do tv na święta. I nie było żadnej informacji że to będzie w ten dzień. Kto stary był w stanie coś zorganizować w jeden dzień. Problem jest do tej pory bo na większości tv nie chcą się zestroić ich programy na tunerze kablowym. Kompletna klapa technologiczna. Pozostaje wziąć abonament z dekoderem albo podpisać umowę z Netią.To drugie wydaje się najlepszym rozwiązaniem po tym co zrobiło UPC.
    ZaletyNic
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Lolo / 2018-08-21 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero uczciwości i fatalne podejście do klienta. Można kombinować wstawiać kruczki w umowie żeby wydusić jeszcze jakieś pieniądze od klienta, ale bądźcie pewni że taka strategia zaprowadzi was do upadku. Tego wam życzę. Przy podpisywaniu umowy mówi się jedno umowa wygląda na jasną i klarowną oczywiście nie dajcie się zludzic. I tak wydoją was jak mogą. Umowa terminowa okaże się przechodzić w bezterminową z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Więc 2 miesiące w plecy płatności macie gwarantowane.
    ZaletySzybki
    WadyNie uczciwość
    Częste zawieszania się routera
    Brak stabilności
    MiejscowośćKraków
  • ~Lolo / 2022-12-18 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Predkosc wi-fi dramat. Od 14 mb do 35 a konsultant mowi ze trzeba czytac umowe. Jak zamawialem usluge nikt nie mowil ze predkosc ktora podaja to predkosc na kablu a bezprzewodowo ich nie interesuje. Porazka. Szukam mozliwosci do rozwiazania umowy. Bylem w Toya i wszystko bylo OK
    ZaletyDobry pakiet tv
    WadyWi - fi
    MiejscowośćPabianice
  • ~Lord / 2017-10-08 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria za awarią. Nie ma tygodnia by coś się nie zepsuło. Brak kontaktu z biurem obsługi. Nie polecam.
  • ~Lost / 2022-03-30 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno. Regularne przerwy w dostawie internetu, beznadziejna obsluga klienta zablokowana za beznadziejna skrzynka automatyczna, internet o nizszej predkosci niz na umowie. Jak dodzwonilem sie do nich to powiedzieli ze to musi byc wina routera, szkoda tylko ze go wymieniali juz pare razy.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczny internet, zla predkosc, beznadziejna obsluga klienta, niekompetentnosc pracownikow, niepowazne podejscie do kliemtow.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lototskyi / 2017-12-28 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet ktory moze byc, kazde 2 minuty znika na 2-3 sekundy co bardzo przeszkadza
    Zaletyzadnych przed innymi
    Wadyznika sam po sobie internet, nawet z wymienionym routerem. Predkosc na umowie prze pierwsze 2 tugodni byla ok, a potem spadla do 1/3 ktorej ma byc
    MiejscowośćWarszawa
  • ~lubinskiMKS / 2021-12-14 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    od 12 lat w UPC. Wiele nerwów z jakością internetu czy też awarii dekodera. Od jakiegoś czasu w miarę bezproblemowo. Myślę dam im jeszcze jedną szanse i przedłuże umowę. 30 min nagocjacji na infolinie i udało się dodaliśmy się. 135 zł internet 750 mbs, tv max z polsat premium i HBO a także dekoder 4g i dodatkowy dekoder w sypialni. Tygodniowe oczekiwanie na instalatora i co ? Wchodzi chlop do mieszkania z jednym dekoderem i pada pytanie ode mnie gdzie drugi?? Nie ma nic w umowie takiego. A cena oczywiście 135 zl i jak chce dodatkowy dekoder to kolejne 11 zł. Nie podpisałem papierów, podziękowałem Panu i złożyłem rezygnację. Mam dość
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
    MiejscowośćLubin
  • ~Lucek / 2020-11-18 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Więc ,też dodam swoje trzy grosze ostrzegam nowych klientów omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Pierwsza sprawa nie wiem jak w innych miastach ,ale w Warszawie obsługa klienta to jakiś żart jakiś miesiąc ,półtorej miesiąca temu dzowniłem na infolinię zmieniając numer dowodu osobistego z powodu zmiany na nowy przy okazji zapytałem się z ,którym dniem kończy mi się umowa. Okazało się ,że umowa kończy się z dniem 13.11.2020 inne firmy potrafią trzy miesiące wcześniej wydzwaniać i pytać się o nową umowę a tu nic . Dzień 13.11.2020 opłacam rachunek a tu zero kontaktu ze strony firmy ,na infolinii zero chęci przedłużenia umowy reakcja jak by się nic nie stało i tak bym został oszukany i płacił dalej ten sam plan taryfowy nie ukrywam przez moje niedbalstwo co nie zmienia faktu ,że takie zachowanie firmy jest nie dopuszczalne . Z ciekawości spojrzałem na ofertę dla nowych klientów i to jest kpina zważywszy ,że używam tylko internetu w cenie 68 zł nowy klient ma 750 mb ja 300b . Co do jakości usług internet dobrze działał a gram pc ,konsola , VOD choć czasem zdarzały się spadki fbs ,czy też zrywało mi internet. Nie polecam jeszcze raz cieszę się ,że uciekam do konkurencji.
    ZaletyDobry internet
    WadyKontakt z klientem to kpina
    Czasem uciążliwe przerwy techniczne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lucjan / 2019-07-10 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak w opinii:
    Pomoc techniczna - próbuje się dodzwonić non stop przed 30min i za każdym razem się słyszy "Prosimy o chwilę cierpliwości" - Kpina i brak szacunku dla czasu Klienta
    Cena - nie rozumiem za co się płaci skoro non stop nie ma internetu. Pewnie ktoś powie, że można zgłosić reklamacje. Super - tylko ja nie chce zgłaszać reklamacji, zeby mi zwrócili 5zł a chce mieć stabilny internet!
    Niezawodność - tutaj chyba UPC przechodzi samego siebie. Jak można dostarczać internet, wystawiać fakturę, a internetu nie ma średnio co 2h ?
    Parametry - Jakie to ma znaczenie względem powyższego?
    Zaletybrak
    WadyJak w komentarzu
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lucyna / 2022-07-19 20:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku tygodni zacina się obraz po 2 wizytach technika nic to nie dało 3 technik wymienil dekoder a obraz nadał się zacina po prostu brak już słów na tą usługę
    ZaletyByly ale obecnie ni
    MiejscowośćChodzi o telewizjie
  • ~Lucyna / 2024-07-23 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest poprostu kpina odkąd Play przejął upc,od tamtej pory notoryczny problem z internetem. Kilkadziesiąt rozmów z tak zwanymi doradcami mimo to problem nie rozwiązany,umawiane wizyty techników (zakres możliwej wizyty 3 godziny)które zostają odwołane raz człowiek zostanie o tym powiadomiony raz nie. Człowiek płaci faktury za usługi z których nie może korzystać. Traktują klientów słabo,ocena to powinna być zero gwiazdek za wszystko
    ZaletyBrak
    WadyCalokształt
    MiejscowośćChorzów
  • ~Luiza / 2023-09-23 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, jest gownointernet po połączeniu się z play.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lukas / 2019-06-12 23:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo częste awarie w dostawie Internetu. Infolinia zbywa informacja że internet wróci o 14:00 później o 22:00, później następnego dnia o 13;00. I tak się zabezpieczają automatem który przez telefon informuje o czasie naprawy awarii. Awarię często powtarzają się i trwają kilka dni. Konsultanci nie potrafią wyjaśnić dlaczego tak jest. Generalnie nie polecam.
    ZaletyUsługi jak każda inna
    WadyAWARIE
    MiejscowośćWrocław
  • ~Lukasz / 2021-11-04 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem porażka !
    Dział obsługi klienta dno
    Jakość świadczonych usług mniej niż zero
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
    MiejscowośćKraków
  • ~Lukasz / 2022-11-01 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacyjnie w ramach przestrogi: przez firmę UPS straciłem sporo nerwów dlatego że na adresie wisiała mi umowa poprzedniego pana który się wyprowadził a nowy najemca się wprowadzał i chciał podpisać nową umowę po kontakcie z infolinią (około 2 godzin oczekiwania ) Pani która odebrała tel.wprowadzila mnie w błąd i nie oddzwoniła tak jak obiecała co spowodowało że moja lokatorka nie mogła wykonywać swojej pracy ponieważ pracowała zdalnie. rozwiązanie tematu około tygodnia po ciężkiej przeprawie.NIE POLECAM
    MiejscowośćWrześnia
  • ~Lukasz / 2023-05-20 17:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Proszę o opinię mam propozycję internetu prędkość 600 na 24 miesiące plus pół roku za darmo. Opłaca się? Ruter WiFi 6 ogarnie mi dom 120 metrów ściany są grube. Proszę o podpowiedzi. Dziękuję
    MiejscowośćMała Wieś
  • ~Lukasz D / 2021-06-22 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nisko oceniam UPC, od ponad 3 miesiecy problem z ich sprzętem(przerywa połączenie, transfer spada do 2-6%), nawet po wymianie na wazon dalej jest ten sam problem. Wcześniej tłumaczyli, że ze względu na obciążenie sieci, mam zaniżony transfer(o prawie 90%). Transfer mieli zagwarantować max 300mb, a min 180. aby utrzymać transfer w okolicy 180 otrzymywałem ,coraz to mocniejsze modemy i tyle. Ich konsultant w momencie gdy się spytałem czy mają już jakieś rozwiązanie tego problemu , bo od ponad 3 miesięcy tylko zmieniają modem i internet coraz to gorzej działa, odparł, że to mój problem.
    Najlepszy był konsultant, który dzwonił w sprawie przedłużenia oferty. Chciałem kontynuację tego pakietu. Koszt wzrósł o 50zł i wtedy tłumaczyła to tym, że wszystkie koszta rosną. Po odwiedzinach serwisanta i porównaniu ze starą umową, okazało się, że pakiety się zmieniły i dodatkowo dorzucili mi nr tel(w ramach promocji za którą ja miałbym płacić).

    MiejscowośćKraków
  • ~Lukeee / 2019-04-27 09:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Notoryczne przerwy w dostawie usługi, parametry zaniżone do granic. Mam internet 500mb, a po Wifi nie mam co liczyć aby przekroczyć 200.. mam 5GHz oraz przepustowość karty na poziomie 433.. więc bełkot, że po kablu byłoby ok mnie mało interesuje. W tej chwili nie mam internetu więc opinia leci z telefonu. Czas się pożegnać. Naprawdę szkoda nerwów. Obsługa jest często miła i kompetentna. Po prostu usługa do bani.
    ZaletyObsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Luki / 2019-03-19 08:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie wrażenia wielu klientów jest takie samo, tzn. stałych, długoletnich klientów mają w głębokim poważaniu dając lepsze warunki nowym klientom niż lojalnym. UPC to lojalność ma gdzieś. Dlatego po raz kolejny przekonuję się, że w dobie dzisiejszych technologi nie można pozostać klientem na stałe związanym z jednym operatorem czy to TV kablowej czy GSM. Zmieniać co 2 lata by robić sobie dobrze.
    ZaletyStabilne łącza, praktycznie brak awarii
    WadyCeny, brak lojalności wobec klienta stałego - długoterminowego
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019