Mam internet UPC już od pół roku i jestem zadowolony na umowie 150/10 i jest tak właśnie 90% czasu jeśli chodzi o awarie lub jakieś serwisy są one krótkie i nie do odczucia, ping ok 11ms
ZaletyWiększość czasu stała prędkość
Nie wysoki ping
Rzadkie awarie
Internet nie przerywa jest cały czas
WadyCiężko znaleźć
~Lol / 2020-04-13 16:44
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam miało być 500mb/s a jest 15
A ping wynosi 50
ZaletyGowno
WadyWszystko
MiejscowośćLol
~Lol / 2022-12-07 19:20
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam !
Kontakt tragedia
Odbiór/przesył tragedia
Instalacja- zrób sobie sam...
Tv również tragedia
MiejscowośćJastrzębie Zdrój
~Lolek / 2022-10-07 10:34
Ocena: 4.00 / 5
Kontakt z nimi to jakaś kpina. Nie mogę zalogować się na "Moje upc" bo pozmieniali wszystko, głuchy telefon, w bazie niby nie ma takich danych jak podaje do logowania... firma widmo normalnie. Serio się zastanawiam po dzisiejszym dniu czy nie zmienić operatora.
MiejscowośćZabrze
~Lolek / 2023-04-14 07:37
Ocena: 1.00 / 5
Niby UPC zapowiadało wyłączenie tv analogowej w Krakowie. Ale nie wzięło pod uwagę że tysiące emerytów korzystało z tej formy za pośrednictwem spółdzielni mieszkaniowych i płaciło za kablówkę w czynszu. A te skur...... wyłączyły tv analogową w wielki czwartek pozbawiając tysiące starych ludzi dostępu do tv na święta. I nie było żadnej informacji że to będzie w ten dzień. Kto stary był w stanie coś zorganizować w jeden dzień. Problem jest do tej pory bo na większości tv nie chcą się zestroić ich programy na tunerze kablowym. Kompletna klapa technologiczna. Pozostaje wziąć abonament z dekoderem albo podpisać umowę z Netią.To drugie wydaje się najlepszym rozwiązaniem po tym co zrobiło UPC.
ZaletyNic
WadyBrak szacunku do klienta
MiejscowośćKraków
~Lolo / 2018-08-21 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Zero uczciwości i fatalne podejście do klienta. Można kombinować wstawiać kruczki w umowie żeby wydusić jeszcze jakieś pieniądze od klienta, ale bądźcie pewni że taka strategia zaprowadzi was do upadku. Tego wam życzę. Przy podpisywaniu umowy mówi się jedno umowa wygląda na jasną i klarowną oczywiście nie dajcie się zludzic. I tak wydoją was jak mogą. Umowa terminowa okaże się przechodzić w bezterminową z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Więc 2 miesiące w plecy płatności macie gwarantowane.
ZaletySzybki
WadyNie uczciwość
Częste zawieszania się routera
Brak stabilności
MiejscowośćKraków
~Lolo / 2022-12-18 13:16
Ocena: 2.00 / 5
Predkosc wi-fi dramat. Od 14 mb do 35 a konsultant mowi ze trzeba czytac umowe. Jak zamawialem usluge nikt nie mowil ze predkosc ktora podaja to predkosc na kablu a bezprzewodowo ich nie interesuje. Porazka. Szukam mozliwosci do rozwiazania umowy. Bylem w Toya i wszystko bylo OK
ZaletyDobry pakiet tv
WadyWi - fi
MiejscowośćPabianice
~Lord / 2017-10-08 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Awaria za awarią. Nie ma tygodnia by coś się nie zepsuło. Brak kontaktu z biurem obsługi. Nie polecam.
~Lost / 2022-03-30 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Gówno. Regularne przerwy w dostawie internetu, beznadziejna obsluga klienta zablokowana za beznadziejna skrzynka automatyczna, internet o nizszej predkosci niz na umowie. Jak dodzwonilem sie do nich to powiedzieli ze to musi byc wina routera, szkoda tylko ze go wymieniali juz pare razy.
Najgorszy internet ktory moze byc, kazde 2 minuty znika na 2-3 sekundy co bardzo przeszkadza
Zaletyzadnych przed innymi
Wadyznika sam po sobie internet, nawet z wymienionym routerem. Predkosc na umowie prze pierwsze 2 tugodni byla ok, a potem spadla do 1/3 ktorej ma byc
MiejscowośćWarszawa
~lubinskiMKS / 2021-12-14 18:05
Ocena: 1.00 / 5
od 12 lat w UPC. Wiele nerwów z jakością internetu czy też awarii dekodera. Od jakiegoś czasu w miarę bezproblemowo. Myślę dam im jeszcze jedną szanse i przedłuże umowę. 30 min nagocjacji na infolinie i udało się dodaliśmy się. 135 zł internet 750 mbs, tv max z polsat premium i HBO a także dekoder 4g i dodatkowy dekoder w sypialni. Tygodniowe oczekiwanie na instalatora i co ? Wchodzi chlop do mieszkania z jednym dekoderem i pada pytanie ode mnie gdzie drugi?? Nie ma nic w umowie takiego. A cena oczywiście 135 zl i jak chce dodatkowy dekoder to kolejne 11 zł. Nie podpisałem papierów, podziękowałem Panu i złożyłem rezygnację. Mam dość
Zaletybrak
Wadycałe mnóstwo
MiejscowośćLubin
~Lucek / 2020-11-18 18:19
Ocena: 2.00 / 5
Więc ,też dodam swoje trzy grosze ostrzegam nowych klientów omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Pierwsza sprawa nie wiem jak w innych miastach ,ale w Warszawie obsługa klienta to jakiś żart jakiś miesiąc ,półtorej miesiąca temu dzowniłem na infolinię zmieniając numer dowodu osobistego z powodu zmiany na nowy przy okazji zapytałem się z ,którym dniem kończy mi się umowa. Okazało się ,że umowa kończy się z dniem 13.11.2020 inne firmy potrafią trzy miesiące wcześniej wydzwaniać i pytać się o nową umowę a tu nic . Dzień 13.11.2020 opłacam rachunek a tu zero kontaktu ze strony firmy ,na infolinii zero chęci przedłużenia umowy reakcja jak by się nic nie stało i tak bym został oszukany i płacił dalej ten sam plan taryfowy nie ukrywam przez moje niedbalstwo co nie zmienia faktu ,że takie zachowanie firmy jest nie dopuszczalne . Z ciekawości spojrzałem na ofertę dla nowych klientów i to jest kpina zważywszy ,że używam tylko internetu w cenie 68 zł nowy klient ma 750 mb ja 300b . Co do jakości usług internet dobrze działał a gram pc ,konsola , VOD choć czasem zdarzały się spadki fbs ,czy też zrywało mi internet. Nie polecam jeszcze raz cieszę się ,że uciekam do konkurencji.
ZaletyDobry internet
WadyKontakt z klientem to kpina
Czasem uciążliwe przerwy techniczne
MiejscowośćWarszawa
~Lucjan / 2019-07-10 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Jak w opinii:
Pomoc techniczna - próbuje się dodzwonić non stop przed 30min i za każdym razem się słyszy "Prosimy o chwilę cierpliwości" - Kpina i brak szacunku dla czasu Klienta
Cena - nie rozumiem za co się płaci skoro non stop nie ma internetu. Pewnie ktoś powie, że można zgłosić reklamacje. Super - tylko ja nie chce zgłaszać reklamacji, zeby mi zwrócili 5zł a chce mieć stabilny internet!
Niezawodność - tutaj chyba UPC przechodzi samego siebie. Jak można dostarczać internet, wystawiać fakturę, a internetu nie ma średnio co 2h ?
Parametry - Jakie to ma znaczenie względem powyższego?
Zaletybrak
WadyJak w komentarzu
MiejscowośćWrocław
~Lucyna / 2022-07-19 20:28
Ocena: 1.67 / 5
Od kilku tygodni zacina się obraz po 2 wizytach technika nic to nie dało 3 technik wymienil dekoder a obraz nadał się zacina po prostu brak już słów na tą usługę
ZaletyByly ale obecnie ni
MiejscowośćChodzi o telewizjie
~Lucyna / 2024-07-23 12:47
Ocena: 1.00 / 5
To jest poprostu kpina odkąd Play przejął upc,od tamtej pory notoryczny problem z internetem. Kilkadziesiąt rozmów z tak zwanymi doradcami mimo to problem nie rozwiązany,umawiane wizyty techników (zakres możliwej wizyty 3 godziny)które zostają odwołane raz człowiek zostanie o tym powiadomiony raz nie. Człowiek płaci faktury za usługi z których nie może korzystać. Traktują klientów słabo,ocena to powinna być zero gwiazdek za wszystko
ZaletyBrak
WadyCalokształt
MiejscowośćChorzów
~Luiza / 2023-09-23 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, jest gownointernet po połączeniu się z play.
MiejscowośćWarszawa
~Lukas / 2019-06-12 23:37
Ocena: 2.50 / 5
Bardzo częste awarie w dostawie Internetu. Infolinia zbywa informacja że internet wróci o 14:00 później o 22:00, później następnego dnia o 13;00. I tak się zabezpieczają automatem który przez telefon informuje o czasie naprawy awarii. Awarię często powtarzają się i trwają kilka dni. Konsultanci nie potrafią wyjaśnić dlaczego tak jest. Generalnie nie polecam.
ZaletyUsługi jak każda inna
WadyAWARIE
MiejscowośćWrocław
~Lukasz / 2021-11-04 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem porażka !
Dział obsługi klienta dno
Jakość świadczonych usług mniej niż zero
ZaletyNie widzę żadnych
WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
MiejscowośćKraków
~Lukasz / 2022-11-01 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Informacyjnie w ramach przestrogi: przez firmę UPS straciłem sporo nerwów dlatego że na adresie wisiała mi umowa poprzedniego pana który się wyprowadził a nowy najemca się wprowadzał i chciał podpisać nową umowę po kontakcie z infolinią (około 2 godzin oczekiwania ) Pani która odebrała tel.wprowadzila mnie w błąd i nie oddzwoniła tak jak obiecała co spowodowało że moja lokatorka nie mogła wykonywać swojej pracy ponieważ pracowała zdalnie. rozwiązanie tematu około tygodnia po ciężkiej przeprawie.NIE POLECAM
MiejscowośćWrześnia
~Lukasz / 2023-05-20 17:16
Ocena: 5.00 / 5
Proszę o opinię mam propozycję internetu prędkość 600 na 24 miesiące plus pół roku za darmo. Opłaca się? Ruter WiFi 6 ogarnie mi dom 120 metrów ściany są grube. Proszę o podpowiedzi. Dziękuję