Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysiek / 2021-09-11 11:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Generalnie korzystam z UPC (TV + NET) już szmat czasu i nie mam się do czego przyczepić.
    Usługi mam podłączone w Warszawie na ul. Latyczowskiej. Nigdy nie miałem problemów z Internetem czy telewizją.
    Kontakt z obsługą klienta też jest na wysokim poziomie i nigdy nie miałem problemu z otrzymaniem informacji, czy samym dodzwonieniem się. Z neta korzystam bardzo często (jestem graczem) i nigdy nie doszło do sytuacji w której zerwało mi połączenie, czy dostałem jakiegoś laga. Cenowo też nie ma tragedii dlatego ode mnie 5/5!
    ZaletyCena, Stabilność, Kontakt, Obsługa,
    WadyU mnie brak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2022-07-11 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Constant disconnecting, lack of stability, not reliable
    Zaletynone
    Wadyno stable working
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~krzysiek / 2023-03-30 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    witam.
    to trwa z przerwami okolo roku.
    Nigdy nie mialem w upc uslóg a mimo to non stop na mail dostaje faktury, ale do rzeczy;
    rok tamu ta szacowna firma wysyłała mi faktury a to raz ze juz opłacone raz do oplat ale bez żadnych danych ok bo jest rodo, ale ktoregos dnia wyslali mi na mail wszystkie dane osoby ktora miala u nich usługe razem z adresem ale po kilkunastokrot zgloszeniu ktos wreszcie sie tym zająl i bylo ok przez rok. Dzis znow dostaje mail ze faktura ma nadplate wiec napisalem do upc a tu odpowiedz: prosze o podanie numeru klienta. No zesz.... Ludzie ktorzy tam pracujecie zacznijnie myslec napisalem wam ze na ten mail wysylacie pomyłkowo i nie mam u was uslog to jak mam cos podac.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2023-11-28 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna. Brak łatwego dostępu do formularzy, cenników itd. Absolutnie niepolecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiu / 2018-11-03 20:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to dno. Płacić ponad 70zł za coś czego średnio nie ma 4x w tygodniu albo jest z sideeffectem, że rozłącza się sam z siebie co 7minut. Modem potrafi się samemu wyłączyć ale w obsłudze klienta zachwalają, że mam szczęście, bo to był jak do tej pory najmniej awaryjny model. Czyli mam rozumieć, że inni dostali modemy, który po wyjściu serwisanta przestały działać na amen?
    ZaletyJaja sobie robicie?
    WadyZa mało miejsca, by je tutaj spisać
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Krzysztof / 2017-10-09 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro mi bardzo , ale niestety te oceny są prawdziwe i zasłużone . Nie można nic dobrego o Państwa produkcie napisać .
    ZaletyJedyną zaletą Państwa produktu to tylko tyle , że jest - nic więcej .
    WadyDuże problemy z internetem , zdarzały się kilkakrotnie awarie z sygnałem od Państwa . Usterki były zgłaszane , przychodzili serwisanci stwierdzali , że wszystko jest ok i za takie stwierdzenie musiałem jeszcze 50 zł zapłacić .Niestety nie jest to w porządku .
    Jestem Państwa klientem od ponad 5 lat wcześniej również z przerwami byłem Państwa klientem, płacę miesięcznie ponad 160 zł .
  • ~Krzysztof / 2018-05-16 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli zakładać ten badziew u mnie w domu. Czekałem w umówionym dniu i nie przyszli. Zadzwonili na drugi dzień informując mnie że za godzinę będzie monter. Tyle że ja byłem w pracy... Skoro tak zlewają klienta przed podpisaniem umowy to co się musi dziać po jej podpisaniu?!!!!!
    Zaletynie poznałem
    WadyTotalne olewanie klienta
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Krzysztof / 2019-01-19 13:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Od wielu lat jestem z UPC. Owszem, mają "obsówy" z ofertą np. ten nieszczęsny "Horizon" ale samo łącze jest stabilne i bardzo pewne. Nie chcą dawać karty CI bo to by im podcięło strategię wciskania "Horizona". Awarie policzyć mogę na palcach jednej ręki.Stabilność i dynamika łącza mieści się w granicach błędu. Polityka cenowa dla nowych klientów jest wysoce dyskryminująca wieloletnich i stałych abonentów.To bardzo irytujące. Niskie kompetencje pracowników (takie mają wytyczne) powodują spore zamieszanie i brak zrozumienia po obu stronach. Ja musiałem się wykłócać że chcę płacić więcej a pracownik UPC z uporem maniaka mi tego odmawiał.Pierwszy raz się spotkałem z przypadkiem że firma nie chce zarobić. W końcu mnie "wysłuchano" i UPC łaskawie przyjęło moje pieniądze.Bywa i tak. Ogólnie nie jest źle bo inni mają gorzej.
    Zaletystabilność i mała liczba awarii
    Wadybrak elastyczności w negocjacjach np.ze starymi klientami. Wysokie ceny dla pozostających na umowach bezterminowych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-02-18 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna kpina za 300Mbit place tyle co w Orange za 1000 Mbit światłowód... Niestety jakaś oszustka z UPC nasciemniala mi przez telefon że niestety muszą podnieść mi rachunek... Po miesiącu okazało się że mam nową umowę na telefon stacjonarny (nawet takiego nie posiadam) oraz umowe na internet przedłużona o 2 lata... Kara za zerwanie to 3000 złotych... Kpina
    ZaletyBrak
    WadyPrzerywa, modem się przegrzewa, często nie dziala, wysoka cena, niska prędkość, oszukują ludzi, fatalna obsługa
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Krzysztof / 2019-06-01 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Firma w ostatnim okresie idzie ewidentnie na ilość a nie jakość usługi. Awarie praktycznie występują 1 raz w tygodniu a usunięcie trwa minimum 1/2 dnia. Chcąc dodzwonić się na infolinię trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości a już jak się dodzwonić to się ma wrażenie iż rozmawia się z osobami nie do końca wiedząc i co mówią ( spokojnie można by było ich nazwać inaczej ale nie chce nikogo obrażać).
    ZaletyDuża oferta
    WadyCzęste awarię
    Słabo działająca infolinia
    Mają klienta w d..ie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-06-13 22:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Zmieniłem dostawcę internetu na UPC. Korzystam z usługi 2 miesiące. Firma fatalna. Częste awarie. W chwili gdy piszę ten post kompletny brak dostępu do usług (dotyczy dużej części mojego miasta internet + TV) trwa kilkanaście godzin. Kolejny podany termin usunięcia awarii to jutro godzina 9:00 (czyli po 24 godzinach). Nie rozumiem jak można usuwać taką awarię 2 dni ? Przestrzegam przed firmą.
    ZaletyJak usługa działa to dostarcza dobrą prędkość transmisji.
    WadyBardzo częste awarie.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Krzysztof / 2019-08-17 08:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem długo z UPC. Ale od dnia 01/09/2019 UPC wypowiada mi umowę. Dlaczego? Bo tak. Miałem łącze 500 MB/s ale realnie było 210-390 a czasem 90MB/s!. Więc słałem reklamacje. UPC przysyłało tzw. specjalistów którzy orzekali -kabel na korytarzu walnięty. Kabel w "peszlu" długość 5m. Dla ludzi od UPC temat nie do zrobienia przez dwa lata! Jedna z odpowiedzi - nie da rady wymienić kabla jeśli jest prowadzony pod kątem 90 stopni. Gratulacje,bo zawsze kable idą w linii prostej a domy są tylko długie lub okrągłe! UPC może tylko walnąć na ścianie kabel w eleganckim korycie!, bo taki ma standard. To nie wchodzi w grę, gdyż w latach 90-tych były już wszelkie koryta na ścianach i wielkim nakładem sił i środków "Wspólnota Mieszkaniowa" schowała to w ściany w peszle. Koszt remontu klatek 700 tyś zł. I jeśli ktoś myśli że ludzie znowu się zgodzą na KORYTA na ścianach to jest w błędzie. Ale nie UPC, ono ma taką technologię i zawsze tak robią i jak się nie podoba to my uciekamy czyli WYPOWIADAMY umowę bo nam za trudno. Problem jednak leży w innym miejscu.UPC na taki montaż przysyła jednego (1) człowieka z firmy zewnętrznej który ma płacone 140 czy 160 zł za montaż. On przybywa miejsce z jednym wkrętakiem i kawałkiem kabla i zaczyna od: a ma pan jakiś taborecik lub drabinkę"? A ja muszę mieć czy on ma mieć? Do tego przeciąganie w "peszlu" w jedna osobę to koszmar każdego technika. Wniosek? Telefonik do centrali- brak możliwości technicznej wykonania usługi! Prosto,szybko i na temat. I już można biec do następnego łatwiejszego zlecenia! I tym sposobem po kilku takich genialnych podejściach do wymiany kabla UPC robi bilans zysków i strat i wychodzi mu że taniej jest się mnie pozbyć. To jest właśnie profesjonalizm wielkich "korpo". Dobrze że mam gdzie się udać gdyż na mojej nieruchomości jest jeszcze Orange i Vectra. Troszkę szkoda tych lat bo lubię stabilizację a muszę szukać innych rozwiązać gdyż wielka profesjonalna firma nie daje rady wymienić 5 m kabla w peszlu!
    ZaletyJeśli chodzi o moje miejsce zamieszkania,mało awarii.Miałem szczęście.
    WadyByło miło ale do czasu. Napotkali problem i polegli na rozwiązywaniu jak amatorzy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-12-01 12:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Z dnia na dzień coraz gorzej. Płacisz za transfer a dostajesz połowę. Jak działa bo nie zawsze. Obsługa klienta w Bolesławcu to dramat. jak można aktywować płatne usługi i nie powiadomić o tym klienta.
    ZaletyNa ten moment brak, jakichkolwiek.
    WadyPłacisz nie wiadomo za co. Obsługa klienta fatalna.
    MiejscowośćBoleslawiec
  • ~Krzysztof / 2020-04-23 00:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet tragedia od momentu epidemii. Wcześniej było tak sobie.
    Rozmowa na infolinii z panem serwisantem tragedia. Wina tylko po stronie klienta
    Po półgodzinnej rozmowie stwierdził że pewno wszyscy wokół mają ustawiony ten sam kanał i najlepiej na kablu być. A na kablu tez masakra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak lub czasami słaby internet
    MiejscowośćLubin
  • ~Krzysztof / 2020-07-28 20:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Z usług UPC korzystam od ponad dwóch lat. Zakończenie umowy zbiegło się wraz z przeprowadzką. Profilaktycznie sprawdziłem czy pod nowym adresem jest możliwość zainstalowania internetu UPC - co potwierdził zarówno konsultant jak i funkcja na stronie internetowej (na bazie adresu można sprawdzić czy jest tam dostępny internet). Gdyby nie to umowa oczywiście nie zostałaby przedłużona, jednak wtedy jeszcze wierzyłem w rzetelność UPC.

    Gdy zjawił się technik okazało się, że nie można się podłączyć. Powodem był brak podstawowych elementów w skrzynce na klatce schodowej. Technik zgłosił problem i po kilku dniach (i telefonach - samodzielnie musiałem tłumaczyć o co chodziło gdyż notatka od technika była pobieżna i niezrozumiała) dostałem informację, iż wszystko jest gotowe i można wykonać instalację. Gdy ponownie zjawił się technik, okazało się iż stan skrzynki zupełnie się nie zmienił i dalej nie można z niej korzystać. Ponownie zostało stworzone zawiadomienie, tym razem opisane bardzo dokładnie zarówno ze strony technika jak i mojej... i nic. Telefony na infolinię na nic się nie zdały, zlecenie jest ciągle "w realizacji", żadnych konkretów, pomimo iż UPC ma zaznaczone w umowie dwudniowy termin realizacji przełączenia usługi, a jeśli nie jest to możliwe to jest zobowiązane podać termin wykonania. I na koniec HIT - Pani konsultantka po dosyć długim upraszaniu się (oczywiście z zachowaniem należytej kultury) o jakiekolwiek konkrety bądź przełączenie do kogoś bardziej zorientowanego (niestety przełożeni lub technicy bezpośrednio wykonujący instalację są niedostępni) przyznała iż trzeba czekać, ale jest szansa że ta instalacja w ogóle nie zostanie wykonana.
    Dodam iż pracuję zdalnie, przez UPC opóźniłem przeprowadzkę o trzy tygodnie. Niestety przesuwać dalej nie mogę i w tym tygodniu się przeprowadzam, a że nie mam internetu to zmuszony jestem wrócić do biura (to nic że COVID i pandemia a pracodawcy stają na głowie żeby się dało pracować zdalnie) bo... UPC mnie okłamało.

    Dlaczego na stronie internetowej UPC, a także przez konsultanta podawane są adresy pod którymi nie ma internetu? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    Dlaczego dostałem błędną informację, że braki w skrzynce zostały nadrobione i odpowiednio wyposażone? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    Dlaczego pomimo zapisów w umowie UPC nie jest w stanie podać mi terminu wykonania usługi? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
    ZaletyPrzez dwa lata nie było większych problemów.
    WadyDezorientacja, brak informacji, łamanie umowy, wprowadzanie w błąd.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2020-09-01 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przede wszystkim za praktyki na niekorzyść klienta. Ceny same rosną na rachunku. Na dodatek jak chcesz zrezygnować, to życzę powodzenia, nawet z częściowych usług. Jak zadzwonisz po promocje, telefon odbierają od razu, a tak nikt przez godzinę nie odbierze..
  • ~Krzysztof / 2020-11-08 16:10
    Ocena: 1.50 / 5
    od 5 mies mam abonament i juz 6 razy wzywalem serwisanta, brak neta, brak tv-programy znikaja. wizyty serwisanta nie wiele daja, problemy wracaja , kolobrzeg- swiatlowod nowa instalacja a problemy caly czaas, wymieniony 2 ruter i tez te same problemy. Nie polecam. szkoda bylo rezygnpowac z orange a co gawexu nie ma nawet porownania, niestety tu nie ma gawexu.
    Wadybrak internetu, czesto neta poprostu nie ma, brak tv-znikaja programy. od 5 mies abonament-6 interwncji w sprawie braku neta i tv, porażka
    Miejscowośćkołobrzeg
  • ~krzysztof / 2020-12-08 19:02
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE POLECAM Brak profesjonalizmu wobec klienta, częste awarie, długi termin oczekiwania technika, technik na awarie przychodzi bez podstawowych narzędzi, kontakt z infolinią bardzo trudny
    Zaletynie ma
    Wadyawarie, trudny kontakt infolinią
    Miejscowośćkraków
  • ~Krzysztof / 2020-12-19 19:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Średnio raz w.miesiscu przerwa internetu na pół dnia. Obsługa klienta odpowiada po kilku godzinach.
    WadyAwaryjnie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2021-04-08 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem miejsce zamieszkania, chciałem przenieść usługi. Okazało się, że nie ma takiej możliwości, ale umowy nie chcą rozwiązać bezkosztowo. Mam płacić jeszcze 7 miesięcy chociaż nie będę korzystał z ich usług, a oni nie są w stanie świadczyć mi ich pod nowym adresem. UWAŻAJCIE I OMIJAJCIE UPC szerokim łukiem. Mógłbym napisać coś jeszcze, ale sami to oceńcie...
    ZaletyBrak
    WadyCałą masą...
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019