Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3514 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KRZESIMIR / 2022-07-16 13:39
    Ocena: 4.50 / 5
    Internet, 1Gb/s mam w pakiecie z telewizją. Nie jest to internet światłowodowy, choć na fakturach njest, ale w moim miejscu zamieszkania UPC nie ma światłowodu. WI-FI do pracy na komputerze jest słabe, niskie pobieranie, dlatego korzystam z połączenia kablem z ruterem. Poza tym ruter ma lepsze wi-fi od dekodera telewizji. Przesyłanie jest max. na poziomie 40%, odbieranie około normy. Oczywiście są to średnie dane, zależne z jakiego serwera są pobierane dane. Co do obsługi klienta jest nie najgorsza. Korzystając z infolinii trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na połączenie z doradcą długo się czeka- nawet do 20 min- a po połączeniu może się okazać,że osoba, z którą się połaczysz, w danym temacie jest niekompetentna, przełącza na innego doradcę i dalej się czeka. je3śli trafi się na odpowiednią osobe, to bardzo uprzejmie i fachowo poradzą. Jest również czat, i w tym przypadku i szybciej i uprzejmie, tyleże niektóre sprawy można załatwić tylko przez infolinię lub przez wysłanie pisma.
    ZaletyRzadkie awarie.
    MiejscowośćWROCŁAW
  • ~krzsztof / 2015-12-17 22:33
    Ocena: 2.75 / 5
    dostałem zawiadomienie o końcu promocji,30 zł w gorę,ostatnim razem,po złożeniu z mojej strony zawiadomienia,o zakończeniu współpracy,na dwa dni przed końcem umowy,ze 120 zł miesiecznie,zrobiło się 50 zł,szkoda,bo internet stabilny,ale telewizja,koszmar,mam pojęcie,że to nie ich wina,ale za oglądanie tego badziewia,powinni dopłacać.no cóz,tym razem chyba się pożegnamy definitywnie.
    Zaletystabilny internet
    Wadycała reszta
    11 lat
  • ~Krzych / 2022-01-12 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ciągle tnie, zrywa połączenie. Dodzwonić się nie da na infolinię...
    ZaletyBRAK!
    WadySame wady! Wolny internet, ciągle przerywa połączenie, brak serwisu na miejscu
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Krzychoo / 2017-12-31 20:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Ciężko oceniać. Mam usługę Biznes a w niej telefon, internet i TV.
    Działa bez zastrzeżeń. Transfery OK.
    Nie rozumiem skąd takie opinie. Jak na razie nie widzę wad.
    Ciężko mówić o zaletach. Po prostu dostarczają usługę tak jak powinno to wyglądać

    Niezadowolonym radzę zapoznaniem się z obsługą w Netii
    MiejscowośćWrocław
  • ~krzychu / 2019-12-26 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już prawie tydzień czekam na dokończenie instalacji UPC ,liczyłem ofertę horizon-go..... ,niestety mogę powiedzieć że tylko liczyłem bo do tej pory jeszcze jej nie mam gdyż nie zarejestrowali mojego konta w moim UPC a powiązanie jest oczywiste ,nie masz konta to nie oglądasz w usłudze horizon -go ,więc święta spędzam bez tv gdyż swoje stare pudło tv zutylizowałem ,próbowałem interweniować klika razy zarówno na miejscu w punkcie sprzedaży jak i na infolinii technicznej lecz bez rezultatu bo odsyłają ,,od Iwana do Pogana,, coraz to z innym tłumaczeniem ,jak nie to że monter instalujący u mnie w domu nie zamknął statusu instalacyjnego to teraz że trzeba czekać na przetrawienie informacji przez system ,w pierwszej wersji 24 h a przy drugim moim zgłoszeniu 48 h ,jak widać mineło już 6 dni od momentu instalacji i ciągle nic ,nie wspominając że pan monter zachowywał się tak jak by go wszystkie osy świata pogryzły ,generalnie był nie miły i opryskliwy a przecież mam prawo zadawać pytania .GENERALNIE NIE POLECAM bo usługa tylko ciekawa na papierze ,w rzeczywistości jednak gdy zaczną się jakiekolwiek kłopoty nie ma się do kogo zwrócić o rozwiązanie problemu ,jutro idę do punktu sprzedaży i rezygnuje z usługi...
    Zaletybrak
    Wadyzdecydowanie same ,brak kompletnej usługi
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Krzysiek / 2018-10-18 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Internetu nie ma częściej niż jest. Godziny popołudniowe praktycznie ciągle brak internetu. Nie trzyma parametrów umownych. Sprawa dla UOKiK.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2021-09-11 11:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Generalnie korzystam z UPC (TV + NET) już szmat czasu i nie mam się do czego przyczepić.
    Usługi mam podłączone w Warszawie na ul. Latyczowskiej. Nigdy nie miałem problemów z Internetem czy telewizją.
    Kontakt z obsługą klienta też jest na wysokim poziomie i nigdy nie miałem problemu z otrzymaniem informacji, czy samym dodzwonieniem się. Z neta korzystam bardzo często (jestem graczem) i nigdy nie doszło do sytuacji w której zerwało mi połączenie, czy dostałem jakiegoś laga. Cenowo też nie ma tragedii dlatego ode mnie 5/5!
    ZaletyCena, Stabilność, Kontakt, Obsługa,
    WadyU mnie brak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2022-07-11 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Constant disconnecting, lack of stability, not reliable
    Zaletynone
    Wadyno stable working
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~krzysiek / 2023-03-30 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    witam.
    to trwa z przerwami okolo roku.
    Nigdy nie mialem w upc uslóg a mimo to non stop na mail dostaje faktury, ale do rzeczy;
    rok tamu ta szacowna firma wysyłała mi faktury a to raz ze juz opłacone raz do oplat ale bez żadnych danych ok bo jest rodo, ale ktoregos dnia wyslali mi na mail wszystkie dane osoby ktora miala u nich usługe razem z adresem ale po kilkunastokrot zgloszeniu ktos wreszcie sie tym zająl i bylo ok przez rok. Dzis znow dostaje mail ze faktura ma nadplate wiec napisalem do upc a tu odpowiedz: prosze o podanie numeru klienta. No zesz.... Ludzie ktorzy tam pracujecie zacznijnie myslec napisalem wam ze na ten mail wysylacie pomyłkowo i nie mam u was uslog to jak mam cos podac.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2023-11-28 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna. Brak łatwego dostępu do formularzy, cenników itd. Absolutnie niepolecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiu / 2018-11-03 20:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to dno. Płacić ponad 70zł za coś czego średnio nie ma 4x w tygodniu albo jest z sideeffectem, że rozłącza się sam z siebie co 7minut. Modem potrafi się samemu wyłączyć ale w obsłudze klienta zachwalają, że mam szczęście, bo to był jak do tej pory najmniej awaryjny model. Czyli mam rozumieć, że inni dostali modemy, który po wyjściu serwisanta przestały działać na amen?
    ZaletyJaja sobie robicie?
    WadyZa mało miejsca, by je tutaj spisać
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Krzysztof / 2017-10-09 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro mi bardzo , ale niestety te oceny są prawdziwe i zasłużone . Nie można nic dobrego o Państwa produkcie napisać .
    ZaletyJedyną zaletą Państwa produktu to tylko tyle , że jest - nic więcej .
    WadyDuże problemy z internetem , zdarzały się kilkakrotnie awarie z sygnałem od Państwa . Usterki były zgłaszane , przychodzili serwisanci stwierdzali , że wszystko jest ok i za takie stwierdzenie musiałem jeszcze 50 zł zapłacić .Niestety nie jest to w porządku .
    Jestem Państwa klientem od ponad 5 lat wcześniej również z przerwami byłem Państwa klientem, płacę miesięcznie ponad 160 zł .
  • ~Krzysztof / 2018-05-16 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli zakładać ten badziew u mnie w domu. Czekałem w umówionym dniu i nie przyszli. Zadzwonili na drugi dzień informując mnie że za godzinę będzie monter. Tyle że ja byłem w pracy... Skoro tak zlewają klienta przed podpisaniem umowy to co się musi dziać po jej podpisaniu?!!!!!
    Zaletynie poznałem
    WadyTotalne olewanie klienta
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Krzysztof / 2019-01-19 13:09
    Ocena: 3.50 / 5
    Od wielu lat jestem z UPC. Owszem, mają "obsówy" z ofertą np. ten nieszczęsny "Horizon" ale samo łącze jest stabilne i bardzo pewne. Nie chcą dawać karty CI bo to by im podcięło strategię wciskania "Horizona". Awarie policzyć mogę na palcach jednej ręki.Stabilność i dynamika łącza mieści się w granicach błędu. Polityka cenowa dla nowych klientów jest wysoce dyskryminująca wieloletnich i stałych abonentów.To bardzo irytujące. Niskie kompetencje pracowników (takie mają wytyczne) powodują spore zamieszanie i brak zrozumienia po obu stronach. Ja musiałem się wykłócać że chcę płacić więcej a pracownik UPC z uporem maniaka mi tego odmawiał.Pierwszy raz się spotkałem z przypadkiem że firma nie chce zarobić. W końcu mnie "wysłuchano" i UPC łaskawie przyjęło moje pieniądze.Bywa i tak. Ogólnie nie jest źle bo inni mają gorzej.
    Zaletystabilność i mała liczba awarii
    Wadybrak elastyczności w negocjacjach np.ze starymi klientami. Wysokie ceny dla pozostających na umowach bezterminowych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-02-18 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna kpina za 300Mbit place tyle co w Orange za 1000 Mbit światłowód... Niestety jakaś oszustka z UPC nasciemniala mi przez telefon że niestety muszą podnieść mi rachunek... Po miesiącu okazało się że mam nową umowę na telefon stacjonarny (nawet takiego nie posiadam) oraz umowe na internet przedłużona o 2 lata... Kara za zerwanie to 3000 złotych... Kpina
    ZaletyBrak
    WadyPrzerywa, modem się przegrzewa, często nie dziala, wysoka cena, niska prędkość, oszukują ludzi, fatalna obsługa
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Krzysztof / 2019-06-01 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Firma w ostatnim okresie idzie ewidentnie na ilość a nie jakość usługi. Awarie praktycznie występują 1 raz w tygodniu a usunięcie trwa minimum 1/2 dnia. Chcąc dodzwonić się na infolinię trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości a już jak się dodzwonić to się ma wrażenie iż rozmawia się z osobami nie do końca wiedząc i co mówią ( spokojnie można by było ich nazwać inaczej ale nie chce nikogo obrażać).
    ZaletyDuża oferta
    WadyCzęste awarię
    Słabo działająca infolinia
    Mają klienta w d..ie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-06-13 22:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Zmieniłem dostawcę internetu na UPC. Korzystam z usługi 2 miesiące. Firma fatalna. Częste awarie. W chwili gdy piszę ten post kompletny brak dostępu do usług (dotyczy dużej części mojego miasta internet + TV) trwa kilkanaście godzin. Kolejny podany termin usunięcia awarii to jutro godzina 9:00 (czyli po 24 godzinach). Nie rozumiem jak można usuwać taką awarię 2 dni ? Przestrzegam przed firmą.
    ZaletyJak usługa działa to dostarcza dobrą prędkość transmisji.
    WadyBardzo częste awarie.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~Krzysztof / 2019-08-17 08:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem długo z UPC. Ale od dnia 01/09/2019 UPC wypowiada mi umowę. Dlaczego? Bo tak. Miałem łącze 500 MB/s ale realnie było 210-390 a czasem 90MB/s!. Więc słałem reklamacje. UPC przysyłało tzw. specjalistów którzy orzekali -kabel na korytarzu walnięty. Kabel w "peszlu" długość 5m. Dla ludzi od UPC temat nie do zrobienia przez dwa lata! Jedna z odpowiedzi - nie da rady wymienić kabla jeśli jest prowadzony pod kątem 90 stopni. Gratulacje,bo zawsze kable idą w linii prostej a domy są tylko długie lub okrągłe! UPC może tylko walnąć na ścianie kabel w eleganckim korycie!, bo taki ma standard. To nie wchodzi w grę, gdyż w latach 90-tych były już wszelkie koryta na ścianach i wielkim nakładem sił i środków "Wspólnota Mieszkaniowa" schowała to w ściany w peszle. Koszt remontu klatek 700 tyś zł. I jeśli ktoś myśli że ludzie znowu się zgodzą na KORYTA na ścianach to jest w błędzie. Ale nie UPC, ono ma taką technologię i zawsze tak robią i jak się nie podoba to my uciekamy czyli WYPOWIADAMY umowę bo nam za trudno. Problem jednak leży w innym miejscu.UPC na taki montaż przysyła jednego (1) człowieka z firmy zewnętrznej który ma płacone 140 czy 160 zł za montaż. On przybywa miejsce z jednym wkrętakiem i kawałkiem kabla i zaczyna od: a ma pan jakiś taborecik lub drabinkę"? A ja muszę mieć czy on ma mieć? Do tego przeciąganie w "peszlu" w jedna osobę to koszmar każdego technika. Wniosek? Telefonik do centrali- brak możliwości technicznej wykonania usługi! Prosto,szybko i na temat. I już można biec do następnego łatwiejszego zlecenia! I tym sposobem po kilku takich genialnych podejściach do wymiany kabla UPC robi bilans zysków i strat i wychodzi mu że taniej jest się mnie pozbyć. To jest właśnie profesjonalizm wielkich "korpo". Dobrze że mam gdzie się udać gdyż na mojej nieruchomości jest jeszcze Orange i Vectra. Troszkę szkoda tych lat bo lubię stabilizację a muszę szukać innych rozwiązać gdyż wielka profesjonalna firma nie daje rady wymienić 5 m kabla w peszlu!
    ZaletyJeśli chodzi o moje miejsce zamieszkania,mało awarii.Miałem szczęście.
    WadyByło miło ale do czasu. Napotkali problem i polegli na rozwiązywaniu jak amatorzy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2019-12-01 12:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Z dnia na dzień coraz gorzej. Płacisz za transfer a dostajesz połowę. Jak działa bo nie zawsze. Obsługa klienta w Bolesławcu to dramat. jak można aktywować płatne usługi i nie powiadomić o tym klienta.
    ZaletyNa ten moment brak, jakichkolwiek.
    WadyPłacisz nie wiadomo za co. Obsługa klienta fatalna.
    MiejscowośćBoleslawiec
  • ~Krzysztof / 2020-04-23 00:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet tragedia od momentu epidemii. Wcześniej było tak sobie.
    Rozmowa na infolinii z panem serwisantem tragedia. Wina tylko po stronie klienta
    Po półgodzinnej rozmowie stwierdził że pewno wszyscy wokół mają ustawiony ten sam kanał i najlepiej na kablu być. A na kablu tez masakra.
    ZaletyBrak
    WadyBrak lub czasami słaby internet
    MiejscowośćLubin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347