Kpienie z klienta.Lekceważenie go,pomimo stazu w banku ponad 25 lat.Nie polecam nikomu.Ignoranci,oszusci.
ZaletyNie ma
WadySame wady
~Były klient / 2025-03-02 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka AWARIA. Dno i wodorosty. Tak nigdy nic nie działa. Jedyne, co umieją to ignorować klienta w razie problemów!
ZaletyBrak
WadySame wady.
~Andrzej / 2025-03-02 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to złodzieje i oszuści. U mnie też z dnia na dzień saldo ujemne i brak możliwości korzystania z rachunku. Na "infolinii" pracują sami debile i nikogo nic nie interesuje.
Widzę na FB, że 1-2.03.2025 problem z saldem ma ogromna ilość osób i ten pseudo "bank" wszystkich ignoruje!
ZaletyBrak
WadyAwaria za awarią. Ignorowanie problemów przez "infolinię"
~Artur / 2025-03-01 16:34
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 1 marca 2025 roku nie mogłem zapłacić kartą w sklepie za zakupy, nie mogłem zapłacic w aptece za lekarstwa dla dziecka. Pomimo, iz 28 lutego 2025 roku na moim koncie było wszystko w porzadku na drugi dzień 1 marca 2025 roku w aplikacji widniała kwota zadłuzenia prawie 100 tys zł , pomimo iz takiej kwoty kredytu w ramach rachunku osobistego nigdy nie zaciągałem. Posiadam tylko dopuszczalne saldo debetowe 1000zł , w dniu 1 marca 2025 roku były wolne srodki na koncie a limit kwoty wolnej od zajecia wynosił 3499,50zł. Nawet w ramach kwoty 800+ nie mogłem operować na rachunku bankowym.
Jestem 25 lat klientem detalicznym PKO BP SA i czuje sie w tym momencie znieważony i ponizony przez Bank PKO BP SA. pierwszy raz spotkała mnie taka kuriozalna sytuacja , abym nie mógł korzystac z wolnych środków na koncie.
ZaletyNa ta chwile nie widze żadnych zalet
WadyBank pozbawił mnie środków do zycia, pomimo przysługujacych limitów ochronnych z tyt 800+ DSB i kwoty wolnej od zajecia 3499,50zł ktora odnawia sie co miesiąc. Na infolinii Pani nie wiedziała co mam mi odpowiedzieć
~Arleta / 2025-02-28 15:50
Ocena: 5.00 / 5
Jestem miło zaskoczona obsługą w placówce w Brodnicy na ul. Mostowej. Obsługiwała mnie p Dorota D. Osoba bardzo miła, uprzejma, mająca czas dla klienta. Zaskoczyła mnie swoją wiedzą merytoryczną. Bardzo jasno przedstawiła ofertę banku, zachęciła do inwestowania. Poświęciła mi dużo uwagi. Odpowiedziała na moje pytania. Polecam obsługę w tym banku. Wizyta była pouczająca i bardzo miła.
Zaletykompetencje, życzliwość, komunikatywność
~Justyna / 2025-02-27 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bankomatu/wpłatomaty na ulicy Piłsudskiego w Zamościu bankomat się zacina, po wpłaceniu pieniędzy nie zostają one zaksięgowane i trzeba zgłaszać reklamacje. Reklamacja jest rozpatrywana przez 15 dni roboczych a wpłacającemu pozostaje tylko cierpliwie czekać na swoje pieniądza.
~Joanna / 2025-02-26 09:13
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z obsługi w PKO na ulicy Dworcowej w Chełmnie.
ZaletyPanie bardzo życzliwe, kompetentne.
~Aleksandra / 2025-02-25 11:36
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna obsługa Pani Agnieszki Kreczmer-Skenda.
ZaletyTylko zalety
Wadybrak
~Emilia / 2025-02-24 12:59
Ocena: 4.67 / 5
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Szczególnie serdecznie polecam współpracę z Panią Magdaleną Macała z
Oddziału 24 w Łodzi / ul. Aleksandrowska 72. Pani Magdalena wyróżnia się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta. Jej zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że każda sprawa jest załatwiana szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. To osoba, której można w pełni zaufać, dlatego z pełnym przekonaniem rekomenduję ją jako rzetelnego i godnego zaufania specjalistę!
~Zbigniew / 2025-02-20 14:40
Ocena: 4.00 / 5
Ogólnie obsługa w porządku. Jako osoba starsza wiekiem (70 lat) mam jednak uwagi odnośnie do obsługi na infolinii osób starszych. Najlepiej byłoby wydzielić oddzielny numer telefonu na który mogły by dzwonić osoby starsze, często z niedosłuchem, nie będące biegłymi w obsłudze telefonu czy komputera. Osoba udzielająca informacji czy porady (np. pomagająca - jak to było w moim przypadku - w odblokowaniu IKO) powinna mówić wolno i wyraźnie, a urządzenia służące komunikacji powinny być najwyższej jakości. W przypadku mojej ostatniej rozmowy na infolinii (20.02.2025 r.) połączenie nie było najwyższej jakości. Oczywiście istnieje niebezpieczeństwo, że na numer przeznaczony do obsługi osób starszych, będą dzwoniły osoby młode, chcące np. uniknąć oczekiwania na konsultanta na "normalnej" linii, i to należałoby w jakiś sposób rozwiązać.
Nadmieniam, że to był drugi raz gdy korzystałem z infolinii aby odblokować IKO. Za pierwszym razem rozmowa z konsultantką była lepszej jakości (chodzi oczywiście o jakość techniczną).
~Bożena / 2025-02-17 15:28
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo dziękuję za super sprawne załatwienie formalności związanych z udzieleniem kredytu dla Pani Marzeny Pietrzak z PKO BP Odział w Węgorzewie.
ZaletySzybko i profesjonalnie
~antygona / 2025-02-11 18:18
Ocena: 5.00 / 5
Historia dnia jak każda inna .Chciałam załatwić prosta sprawę w banku .Wszak przekształciło się społeczeństwo na planetarne ,byłam pewna ,ze bez problemów załatwię ja z rana umawiając sie przez Internet do doradcy .Syt.w ktorej sie znalazłam miała w sobie pewna zasadnicza sprzeczność ;rozmawialm rowniez na infolinii ze sztuczna inteligencja i w poczuciu ułomności skierowano mnie do innego oddzialu banku przy ul.Zablocinskiej 10 .Oddzial 20 w W-wie.
Mialam jednak szczęście i trafiłam na wspaniala uśmiechnięta , nie tylko profesjonalistkę ,ale wspaniałego czlowieka,ktora mnie nie odrzuciła i z szybkością rakiety rozwiązała cały zaistniały problem finansowy.
Jedynie dobry czlowiek usiłuje zrozumieć innych ,ich intencje ich trudnosci i natychmiast ,od pierwszej chwili staje sie ich czescia losu.
Pragne jeszcze raz serdecznie podziekowac pani IWONIE LUBAK za grzecznosc,cierpliwosc i profesjonalizm i oczywiscie czlowieczenstwo,ktorego juz bedzie coraz mniej ,a coraz więcej chorob psychicznych.Jest Pani wzorem do nasladowania .
Jeszcze raz dziekuje i-,, Prosze o zachowanie ducha innosci „o ,ktora zawsze prosila znana polska feministka.Pozdrawiam Pania i caly zespol tego oddzialu banku.
Wdzieczna A.Ch.
~Mw / 2025-02-10 10:19
Ocena: 4.67 / 5
Od wielu lat klienci banku, a więc opanowane kwestie np. prostoty obsługi, używania zabezpieczeń, korzystania z pomocy 24h. Oferta mogłaby być bardziej na czasie, jak widzę, inne banki mają lepsze oprocentowanie. Ale cóż - takie jest prawo dużego. Polecam.
Zaletyrzetelność obsługi i pomocy 24h z żywym człowiekiem, bezproblemowość w korzystaniu z usług
~Dorota / 2025-02-07 11:42
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Wczoraj w warszawskim oddziale na ul. Rembielińskiej zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez Pana Marcina Lesaka.
Polecam
ZaletyKrótki czas oczekiwania na obsługę, cały personel placówki życzliwy, służący pomocą
~Jadwiga / 2025-02-05 11:08
Ocena: 5.00 / 5
W dniu wczorajszym miałam przyjemność być obsłużoną przez Paną Dorotę Ostrowską w PKOBP w Rzeszowie przy ul. Rejtana.
Merytoryczność i ogromna cierpliwość urzędniczki pozwoliły sprawnie załatwić wszystkie moje sprawy. Na koniec zostałam poinformowana o mozliwości korzystania z dodakowych usług banku, o ktorych istnieniu, mimo że jestem wieloletnią klientką, nie miałam pojęcia. Zachęcono do korzystania i zapeniono dalszą pomoc.
Profesjonalizm i wysoka kultura urzędnicza.
Gratuluję Bankowi takich pracowników.
~Marzenka / 2025-02-04 12:20
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy bank. Sprawna i przemiła obsługa. Swoją sprawę załatwiłam bardzo szybko
~Wacław / 2025-01-24 17:39
Ocena: 3.33 / 5
Mam złe doświadczenia z PKO bp oszukano mnie z kartą kredytową podano datę rozliczeń na 20 dzień każdego miesiąca i okres bezodsetkowy dla każdej karty kredytowej od PKO BP wynosi 55 dni w przypadku spłaty całej kwoty zadłużenia w terminie ale to nie dotyczyło mnie opłacałem wczasy zagraniczne i aby to opłacić skorzystałem z karty kredytowej płacąc około 5 tys złotych i tą kwotę spłaciłem 20 kolejnego miesiąca czyli 30 dni i jak się okazało naliczono mi odsetki a rozliczenia dokonano 17 dnia miesiąca czyli 3 dni przed czasem i naliczono 60 zł odsetek. Następnego dnia zrezygnowałem z tej karty a pożyczki biorę w ING bo do PKO nie mam już zaufania. Druga sprawa która mi się nie podoba to dopuszczalny debet mam w wysokości 1000 zł jak tylko na kilka dni z niego skorzystam to naliczane mi są odsetki, ale jakoś nie widzę odsetek od pieniędzy które są gromadzone na koncie i leżą tam o wiele dłużej. W Anglii była podobna sytuacja w banku Barclays to po zaskarżeniu banku bank musiał oddawać pieniądze za ostatnie 5 lat i od tego momentu naliczał odsetki za gromadzone środki na koncie.
ZaletyObsługa w bardzo dobra
WadyJak wpisałem powyżej
~Jarek / 2025-01-16 19:17
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy Bank.Przy próbie wyłudzenia kredytu skuteczna pomoc,infolinia zawsze pomaga, aplikacja przejrzysta,a możliwość czatu z konsultantem genialna opcja.
ZaletyObsługa
WadyBrak
~Magic / 2025-01-07 12:32
Ocena: 5.00 / 5
Pomoc z ksiazeczkami oszczednoscowymi. Pani Ania z Odzialu w Walbrzych na ulicy B Chrobrego zajela sie nami bardzo profesjonalnie, pomogla nam uaktualnic done osobowe i podala infromacje dotyczaca ksiazeczek. Na wszystko miala czas i byla bardzo cierpliwa, odpowidziala kazde z naszych pytani. Jestesmy bardzo zdowolone z obslugi. Pani Aniu dziekujemy bardzo.
Zaletykompetencja, wiedza, pomoc
Wadybrak wizualniej infromacji ze trzeba pobrac numerek do kolejki - nie bedac swiadmoma tego mialam troche problemu
~ANNA / 2024-12-30 19:45
Ocena: 5.00 / 5
Jestem od 10 lat klientem banku PKO BP w Grodzisku Wlkp. Skorzystałam z usługi Kredytowej mogę szczerze polecić ten oddział. Pełen profesjonalizm w obsłudze ze strony DYREKTORA a także ze strony pracowników doradztwa bankowego. Krótko pisząc odpowiednie osoby na odpowiednich stanowiskach .Dziękuję