Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2027 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 102
  • / 2025-06-29 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Banksterstwo na dzieciach .
    Konto dla 13 latka. Chciałem żeby dziecko czuło się bezpiecznie i odkładało na cele, to co chce oszczędzać, ale czasami potrzebuje coś kupić za każdy przelew swoich pieniędzy musi zapłacić. Zamiast oszczędzać płaci bankowi za to że dysponuje swoimi pieniędzmi.
    Próbowałem interweniować, ale mnie olali, więc ja zrobię to samo.
    Zabieram wszystkie pieniądze swoje i dziecka z tego banku.
    I wszędzie to opiszę i nikomu ich nie polecę
    ZaletyBrak
    WadyOszukują i naciągają dzieci, które nie zarabiają
  • / 2025-06-29 06:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie ma to jak nadać nazwę „bankowość bez barier i dawać takie limity, ze stoi się pod bankomatem 20 min żeby wybrać potrzebną kwotę. Nie wspomnę o tym że praktycznie nie ma bankomatów.
  • / 2025-06-27 00:26
    Ocena: 2.33 / 5
    20 lat temu był to najnowocześniejszy bank w Polsce. Teraz w 2025 roku to bank o przestarzałym interface-sie dla użytkowników, z topornym układem użytkowym, nieprzystępnym dla klienta, trudno cokolwiek znaleźć w panelu klienta, nie polecam. Konkurencyjne banki są mega przyjazne dla klientów, mBank po prostu odstrasza. Może kiedyś się obudzą????
    ZaletyMało
    WadyDużo
  • / 2025-06-20 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy bank jeśli chodzi o infolinie !!! czeka się godzinami !!! obsługa fatalna
    Zaletybrak
  • / 2025-06-10 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    MBank najgorszy ze wszystkich na rynku nie polecam nikomu korzystanie z ich usług zablokowali konto właścicielowi i nie można na nim robić żadnych ruchów nie mogę zapłacić za prąd gaz mieszkanie i inne nie mogę korzystać z karty bo też jest zablokowana opłatę za kartę sobie liczą co miesiąc a jakże pomimo tego że z ich winy Nie można nią zapłacić – wszelkie próby odblokowania konta na infolinii pomimo poprawnych weryfikacji są niemożliwe pracownicy kłamią że nie mogą połączyć z kierownikiem mnie / okropna obsługa Nie polecam tego banku nikomu
    ZaletyBrak!!!!
    WadyBardzo wiele
  • / 2025-06-09 19:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsluga pracownikow mbanku przy ulicy Zbozowej 4 w Szczecinie na wysokim poziomie,bardzo dziekuje za pomoc i porade na pewno tam wroce nie raz.
  • / 2025-06-04 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! ODRADZAM !
    Dranie podłe zablokowali mi dostęp do konta !!!
    Jestem osobą starszą i bardzo zle mnie traktują
    Nie mogę kożystać ze swoich pieniędzy emerytury
    Nie mogę robić opłat za gaz-prąd mieszkanie !
    co robić teraz ???
    Nie mogę sobie sama poradzić z tym problemem
    Błagałam ich a oni nic na to .......
    To są podle świnie niechaj Bóg ich srodze pokaże za to .....
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • / 2025-05-31 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką tego banku od bodaj 30 lat, założyłam konto gdy był jeszcze "Multibankiem". Moja opinia NEGATYWNA. Jako długoletnia klientka nie mam żadnych przywilejów, wręcz przeciwnie. Ponoszę miesięcznie koszt ok. 30 zł. za samo posiadanie zwykłego konta (m.in. za kartę, której nie mam bo dawno straciła ważność) Dzisiaj wypłaciłam 20 zł. w bankomacie blikiem za co pobrano opłatę 2,50 zł!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyGORSZY NIŻ JAKIKOLWIEK PARABANK
  • / 2025-05-08 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem pełnomocnikiem do konta. Od 3 miesięcy nie mogę doprosić się o kartę do konta z powodu, jak podaje bank, przyczyn technicznych. Jakiego rodzaju "przyczyn technicznych " nie można rozwiązać przez prawie 3 miesiące?
    Pieniądze na koncie są, reklamowane było kilka razy. Gdy reklamuje właściciel konta, rozmówca mówi ze powinien reklamować pełnomocnik , gdy po przełączeniu rozmawia pełnomocnik następny rozmówca mówi ze powinien reklamować właściciel konta i tak trwa zabawa w kotka i myszkę. Zostałem poinformowany, że bank pracuje nad wyjaśnieniem tej sytuacji ale nie może podać terminu zakończenia prac!!!! I to się dzieje po prawie 3 /słownie: trzech /miesiącach/. Ta sytuacja jest wręcz niewiarygodna i absurdalna.
    Jestem od kilkunastu lat klientem mBanku ale powyższa sytuacja zmusza mnie do zmiany banku.
    Nie polecam tego banku.
    Zaletybrak opłat za prowadzenie konta, przelewy, dostateczne ilość bezpłatnych bankomatów
    Wadybrak profesjonalizmu personelu
  • / 2025-05-06 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który sprzyja/ulatwia kradzieżom, współpracuje ze złodziejami.
    Pracownicy tego banku szkoleni w zastraszaniu swoich klientów.
    Serdecznie NIE polecam!!!
  • / 2025-04-26 17:45
    Ocena: 4.00 / 5
    proszę o pomoc i wypełnienie ankiety do pracy dyplomowej, anonimowa
    z góry dziękuję <3
    studentka 3 roku :)
    https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAANAAQ84xsFUNlFET0Y5WTY3OFlJVjFaNE1RV0hJOUZMMS4u
  • / 2025-03-11 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pdejście banku do wieloletnich klientów jest masakrycznie słabe.
    Płatność raty przypadała na 9.03. w związku z tym, że wypadała na niedzielę, bank pobiera ratę w pierwszy dzień roboczy, czyli poniedziałek. W poniedziałek się zagapiłam i zapłaciłam kartą w aptece.
    We wtorek rano zobaczyłam -130zł na koncie, więc od razu z drugiego konta blikiem na nr telefonu przelałam brakującą kwotę (pieniądze w ciągu kilku sekund pojawiły się na koncie). Około godziny 15 dostałam alert z BIK, że nie spłacam rat w terminie.
    Po telefonie na infolinię, uzyskałam informację, że nadal widnieje zaległość na kredycie (mimo, że zapewniłam środki na spłatę raty), ponieważ bank pobiera środki o godz. 20, a informacja do BIK-u idzie automatycznie.
    za opóźnienie 8h na kwotę 130zł jestem już w BIK-u dłużnikiem.
    Dziękuje serdecznie Bankowi za taką współpracę. Bruździć komuś w historii kredytowej, tylko dlatego, że bank nie może sobie pobrać wcześniej pieniędzy. Oczywiście złożyłam reklamacje i zawnioskowałam o usunięcie przez bank tej informacji z BIK, ale jej rozpatrzenie to do 30 dni roboczych.
    Nie polecam, współpracy z bankiem.
  • / 2025-03-10 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Wraz ze wsparciem w postaci czatu mBanku udało mi się zainstalować apke na nowym urządzeniu.samodzielne próby się nie powiodły, ponieważ nie przychodził SMS z kodem. Sprawdź została dodana do zaufanych, poprzez stronę internetową mBanku. Jakież było moje zdziwienie gdy podczas robienia przelewu na śmieszna kwotę 1500zl zablokowali mi konta, karte, dostep dü serwisu i wszystkoco możliwe, niby że względów bezpieczeństwa. Argumentowali to, że miałam nowa apke na nowym urządzeniu I być może ktoś mi ukradł konto. Potem spędziłam godziny na infolini próbując zamknąć te konta, aby wiecejnie korzystać z tej niskiej jakości usługi. Jedna Pani zapytała mnie, czy urzadzenie motorola należy do mnie i czy tylko jaz niego korzystam. Tobylo pytanie bezpieczeństwa, telefon, z 2023 roku i po 3 latach, ktoś weryfikuje bezpieczeństwo, czy aby na pewno to mój telefon. Śmiech na sali. Dostałam od nich dokumentu, nie da się otworzyć, pomimo utworzonego hasła wg ich instrukcji. Piszesz do nich to wklejają standardowe maile, które nie rozwiązują twojego problemu. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyAplikacją nie jest potrzebna, bo i tak wszystko trzeba załatwiać poprzez infolinię, ustawiacie hasla, ale i 5ak dokumentów nie otworzycie, pozostają godomyz ingolinia. Instalujecie apke na nowym telefonie, apka dziala, ale wy z niej nie korzystajcie, bo zablokują wam wszystko.
  • / 2025-03-07 15:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Chciałam poskarżyć się na Panią, która pracuje w kiosku w Marino we Wrocławiu. Jest po prostu niemiła. Jestem klientem, który chce założyć konto firmowe w MBanku. I takie spotyka mnie przywitanie. Przyjechałam po pracy, głodna. Trochę mi czasu zajęło znalezienie kiosku. Jak znalazłam, poczułam się słabo, więc kupiłam w Sowie rogalika i wgramoliłam się na piątek stołki barowe przy kiosku. Owszem Pani obsługiwała klientów, ale ja naprawdę nie mam siły stać i czekać, aż skończy z klientami. Na moje pytanie: to na ile metrów mam się oddalić, to niebyła w stanie mi powiedzieć. Ochrona mnie straszyła. W końcu wzięła klientów do środka kiosku. Czekam już 20 min. I miałabym czekać ten czas na stojąco? Z drugiej strony wiem, że mija skarga nic nie da, bobiorą Państwo pracowników z łapanki, każdego, ktocgxe pracować. Ale przynajmniej się wygadałam.
  • / 2025-03-06 18:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Doradca: Bartosz Bartosiak. Prostota języka na 5, pomoc w wyszukiwaniu informacji i obsłudze - 5, komunikatywność - 5, wyrozumiałość - 5, czas, poświęcony dla klienta (nowego) - 5. SERDECZNIE POLECAM!!! Oby takich więcej!
  • / 2025-03-04 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzisiaj jest wtorek. W południe złożyłem dyspozycję wypłaty euro. Kiedy odbiór? Już w poniedziałek po południu! Po prawie tygodniu mogę dostać moje własne pieniądze (którymi bank obraca bez żadnego oprocentowania)! Rzeczywiście: "ikona mobilności" i "lider technologii" :/ Jestem klientem od 23 lat i pewnie zostanę bo oferta zaspokaja moje potrzeby ale bank usilnie pracuje na miano "złodziejskiej" instytucji i skutecznie konkuruje z podobnymi w charakterze ubezpieczycielami i operatorami telekomunikacyjnymi.
  • / 2025-03-01 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie polecam tego banku!!!! Zwłaszcza konta firmowego. Dramatyczne podejście tej instytucji do klienta!!!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNiskie kwoty do wypłaty z bankomatu, nieliczne oddziały z kasami, brak profesjonalizmu personelu, wysokie opłaty za każdą usługę.
  • / 2025-02-14 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To już jest złodziej to nie Bank od pół roku próbują mi wmówić że nie mogę nic zrobić konto mam od wielu lat i nie mogę z niego skorzystać masakra nigdy więcej żadnego mBanku żadnego odradzam każdemu kto nie mieszka w pobliżu ich placówki i nigdy więcej żadnej infolinii która nie spełnia żadnych norm w zakresie obsługi klienta spoza ich terenu to się w głowie nie mieści żeby człowiek pół roku musiał do nich dzwonić i niczego nie może załatwić żeby odblokować swoje konto to jest niemożliwe żeby w Polsce taka instytucja istniała
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyWszystko jest wadliwe włącznie z ich systemem bankowym i informatycznym to są wadliwi ludzie którzy już za długo nie będą przy życiu bo żywy człowiek to by jeden drugiego zrozumiał i życzę nikomu żeby ktokolwiek korzystał z ich usług to jest jedna wielka tandeta
  • / 2025-02-11 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką od 20 lat i zawsze polecałam usługi tego banku znajomym . Teraz niestety nie poleciłabym go komukolwiek . Żenujący wręcz poziom usług w szczególności infolinii . Bank działa na zasadzie "kliencie zrób sobie sam " .
    ZaletyBrak
  • / 2025-02-06 17:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem mBanku od ponad 20 lat. Przez większość tego czasu nie miałem zastrzeżeń. W ostatnich latach wiele się zmieniło. Niestety na gorsze. Dwa lata temu chciałem założyć konto firmowe. Dostałem mailem odmowę. Bez słowa wyjaśnienia. Bez problemu skorzystałem z oferty innego banku, więc nie drążyłem tematu. Do wielu lat mam kredyt hipoteczny. Wszystkie spłaty w terminie. Dziś chciałem zmienić konto, z którego pobierane są raty kredytu. I zderzyłem się ze ścianą. Na maila dostaję jednostronicowy aneks z informacją, że mam się zgłosić do dowolnej placówki banku. Zgłaszam się (ul. Wańkowicza w Warszawie). Dowiaduję się, że nie mogę załatwić tak prostej sprawy, bo nie ma pracownika odpowiedzialnego z kredyty hipoteczne. Proszę o wskazanie innej placówki. Jadę na ul. Domaniewską. Ani jednego klienta w sali. Dziewczyna przy wejściu stwierdza, że pracownik jest zajęty i nie mogę być przyjęty. Pytam czy może wskazać mi inną placówkę. Zapytałem, czy telefonicznie mogłaby sprawdzić czy któraś z placówek dysponuje pracownikiem, który nie będzie na urlopie, chory, lub bardzo zajęty. Kimś kto mógłby załatwić sprawę zajmującą prawdopodobnie kilka minut. Okazuje się, że pracownicy nie dysponują numerami telefonów do innych oddziałów banku i nie mają możliwości wykonania tej skądinąd prostej czynności. Dość oryginalne stwierdzenie w dzisiejszych czasach i możliwościach komunikacji. Zostałem z niczym, poza oczywiście koniecznością spłacenia kredytu. Wszystko wskazuje na to, że kiedy uwolnię się od zobowiązań, uwolnię się także od kontaktów z mBankiem. Tak jak kiedyś polecałem ten bank, tak teraz będę robić coś wręcz przeciwnego.
    ZaletyMożna wykonać przelew, a także pojawiają się na koncie wypracowane pieniądze. :)
    WadyKatastrofalny poziom obsługi w placówkach banku.
strona 1 z 102

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 940
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024