Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 1929 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.35
  • Cena/Jakość
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient12 / 2020-04-30 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie polecam. Zamówiłem coś drugi raz przez tę firmę kurierską i drugi raz się zawiodłem.
  • ~Ania / 2020-04-30 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła do mnie po 3 tygodniach od nadania ( po drodze została zgubiona) Kurier nie przestrzegał żadnych środków zabezpieczajacych przed wirusem (maska, rękawiczki) rekompensaty nie dostałam żadnej.
  • ~Dawid / 2020-04-30 17:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie rzecz biorąc kiedyś (około 4 lat temu) ta firma dostawcza była jedną z lepszych, trzeba to przyznać, jednak w przeciągu tych ostatnich 4 lat miałem już, niestety nieprzyjemność korzystania z ich usług. Sprawa wygląda prosto, zamówiłem u nich usługę dostawy pewnego artykułu, przyszedł, nie mogę powiedzieć, że nie lecz późnieniem i w stanie krytycznym. Oczywiście później sprawa była rozpatrywana przez kilka kolejnych miesięcy. Jednym słowem dramat.
    Później korzystałem z ich usług (niechętnie bo nie miałem innego wyboru) - paczki przychodziły, nawet w dobrym stanie, lecz z opóźnieniem.
    Z kolei dzisiaj dnia 30.04.2020 r. kurier miał odebrać ode paczkę zwrotną. Jego czas był wyznaczony w godzinach 10.00 - 16.00 (domyślnie, niczego nie zarzucam, że nie wyrobił się w czasie bo nie na tym mi zależało, lecz po prostu na tym żeby przynajmniej odebrał ode mnie tą paczkę. Poza tym po co jest ta opcja wyznaczenia odpowiednich dla klienta godzin odbioru paczki skoro i tak nigdy się do tego nie stosują? Bez sensu.)
    Dzwoniłem do DHL PARCEL, do punktu obsługi klienta, aby zapytać czy dzisiaj kurier na pewno odbierze ode mnie paczkę, oczywiście kurier nie odebrał telefonu od konsultanta DHL, ale to nic wielkiego. Dostałem informację od pani konsultant, że kurier w moim terenie pojawia się w godzinach 14.00 - 16.00. Ja pomimo obiecanej mi wiadomości zwrotnej z informacją co i jak - oczywiście jej też nie dostałem.
    O godzinie 17 skontaktowałem się ponownie z działem obsługi klienta, aby dowiedzieć się w końcu na czym stoje. Nie ukrywam, że zależało mi na odbiorze tej paczki, ponieważ jeśli jej w tym dniu nie odbierze to dopiero mogę oczekiwać odbioru po majówce - dokładnie 04.05.2020 r. (gdy w ogóle kurier raczy do mnie po nią przybyć).
    Konsultant z działu DHL próbował się skontaktować z kurierem, który miał przybyć do mnie po paczkę - oczywiście po raz kolejny nie odebrał telefonu od pani Konsultant.

    Jednym słowem dramat, serdecznie nie polecam korzystać z usług firmy DHL.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyNie wywiązywanie się z określonych terminów, mydlenie oczu ludziom, ceny zupełnie nie adekwatne do jakości pełnienia danych usług i wiele innych wad.
  • ~Tomek / 2020-04-30 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    na stronie informacja, że przesyłka dostarczona. nikt nie wiem gdzie jest, kto dostarczał, kiedy będzie u mnie.
  • ~Greg / 2020-04-30 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to jest, że firma DHL dzieli klientów na tych lepszej i gorszej kategorii? Opis sytuacji : chce odebrać paczkę za pobraniem w punkcie dystrybucji bo nie mogłem urwać się z pracy żeby odebrać od kuriera (pomijając fakt o braku możliwości umówienia się z kurierem na konkretną godzinę, co dla przykładu oferują inne firmy kurierskie) . Podchodzę do pań w punkcie i mówię, że chce odebrać paczkę i wszystko idzie ok do momentu płatności.
    Uwaga pani mi mówi, że nie mogę zapłacić kartą u nich w punkcie bo nie ma terminala i tylko gotówką. Pokazuje jej palcem terminal, który leży obok niej i pytam "a to, to co to jest? Kalkulator?" i mi pani mówi, że owszem to terminal ale tylko dla wybranych klientów z jakąś tam umową. (i rzeczywiście był jakiś tam pan cyk fuch i bez problemu zapłacił kartą)
    Ja się pytam o co chodzi?
    Mamy w tym momencie kryzys wywołany koronawirusem, wszyscy krzyczą "płaćta kartą!" a DHL w punkcie odbioru dla zwykłego klienta wyjeżdża z tekstem "u nas tylko gotówką" gdzie kurierzy mają terminale!
    Może czas nasłać kontrolę z sanepidu bo nie widziałem żeby pracownicy przestrzegali rządowych obostrzeń!
    (przepraszam za ortografię i interpretacje ale mnie sk******y tak zdenerwowały, że aż się trzęsę)
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~agata / 2020-04-30 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Infolinia to jakiś paździerz, trzeba 20 min. stracić, żeby nie dowiedzieć się nic. 0 maila, 0 kontaktu, ale kasę i mail do przelewu płatności szybko idzie. nie polecam. Tylko Inpost
    Zaletybrak
  • ~Big nick / 2020-04-30 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pojawił się w podawanym czasie między 13:00 a 15:00 , a w linku do śledzenia paczki podane kłamstwo że „..nikogo nie zastał ” ,info linia to jakieś nieporozumienie i naciąganie na koszty przez kolejne przez kolejne polecenia sekretarki ! Nigdy więcej !
    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelności ,kłamstwo kuriera !
  • ~Z / 2020-04-29 20:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Zwroty przez DHL, zgłaszanie interwencji, w ogóle kontakt z infolinią - żenada. Kurier nie przyjeżdża po zgłoszoną paczkę i podaje nieprawdziwy powód, panie na infolinii bardzo niesympatyczne, wzdychają, przepełnione pretensjami, że się w ogóle dzwoni po pomoc, zgłaszanie interwencji nie jest możliwe przez stronę internetową, ponieważ tylko TA zakładka otwiera się z komunikatem jako witryna nieosiągalna... Porażka.
    ZaletyBrak
  • ~zdegustowany klient / 2020-04-29 16:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Jako ze w czasach epidemii siedzę w domu cały czas, to kurier zdecydował się zaznaczyć, ze nie zastal mnie pod zastanym adresem, bo nie chciało mu się wjeżdżać pod mój adres. Żałosne zachowanie DHL, nie po raz pierwszy. Skandal. Ale cóż, ludzie wreszcie się od was odwrócą, gdy będziecie wciąż trzymać takich ludzi w swoich szeregach. Paczkomaty zdecydowanie bardziej się opłacają;)
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~Misia / 2020-04-29 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnego maila ani smsa dotyczącego daty i godziny dostarczenia przesyłki. Kierowca nie mógł przejechać niecałych 2km dalej gdzie znajdowała się osoba która mogłaby odebrać paczkę, ani nie mógł chwili poczekać tylko odjechał sobie i musiałam za nim jeździć żeby dostać swoją przesyłkę. Nie polecam..
  • ~Kamil / 2020-04-29 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo wiadomość że przesyłka zostanie dostarcza w środę między 15.00 a 18.00 kurier przyjechał w wtorek o 12.00, po przekierowaniu przesyłki na następny dzień, godziny popołudniowe wurier przyjeżdża o godzinie 12.00.
    Po skontaktowaniu się z infolinią zostałem poinformowany że w przekierowaniu znieniam tylko dzień, kurier może przyjechać jak mu wygodnie a godzinę można wybrać za dodatkową opłatą, po moim pytaniu, "skoro nie obowiązuje mnie możliwość wybrania godziny, to czemu widnieje tam informacja ze kurier będzie między godziną 15.00 a 18.00" osoba rozmawiająca ze mną nie wiedziała co ma powiedzieć i plątała się w słowach
  • ~Ewa / 2020-04-29 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam firmy DHL. Dziś Kurier bez sprawdzenia czy jestem w domu zostawił paczkę pod drzwiami mieszkania w bloku.Tylko zadzwonił domowym dzwonkiem i uciekł. Zero odpowiedzialności za opłaconą przesyłkę.Kiedyś sprawdzali domofonem lub telefonicznie czy ktoś jest w domu.
    Nie ma infolinii dla klientów. Numery podane na stronie są niedostępne, a kolejne komunikaty automatu ostatecznie kończą się rozłączeniem połączenia.
    Zaletyszybko docierają przesyłki
    WadyNie dbają o bezpieczeństwo przesłanych i opłaconych rzeczy.
  • ~karolina / 2020-04-29 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie dostarcza w ogóle paczki , od razu podaje, że nie było Cię w domu w momencie dostarczenia
    Zaletymiła obsługa klienta w centrali , siłą rzeczy jak kurier się nie wywiązuje ze swojej pracy
    Wadyjak w opinii, trzeba przekierować wyłącznie do punktu odbioru, nie ma szans na doręczenie nawet na wycieraczkę w czasie epidemii
  • ~Liliia / 2020-04-29 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy serwis!Przesyłka jedzie do mnie już 2 tygodnia!Nie polecam!Kurierzy nigdy nie dzwonią,i nie odbierają słuchawki!
  • ~am / 2020-04-28 22:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziś otrzymałam informację, że przesyłka do mnie dotrze. Ponieważ pracujemy zdalnie, byliśmy w domu wszyscy. Niestety, zamiast dzwonka do drzwi usłyszałam dźwięk smsa - paczka oczekuje w servicepoint po nieskutecznej próbie doręczenia. I musiałam fatygować się do Żabki, ponieważ panu kurierowi nie chciało się jechać dwa budynki dalej. Niby nie ma problemu, ale coś tu nie gra.
  • ~Kamisia / 2020-04-28 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory nie miałam jakichś większych zastrzeżeń co do tej firmy. Jednak po tym, co dzisiaj zobaczyłam to zdecydowanie się zmieniło. Czekałam na paczkę 1.5 tygodnia. Kontakt z kurierem słaby, bo nie można się do niego dodzwonić, ciągle zajęte. Zamówiłam ceramikę, konkretnie brakujące płytki do łazienki. Wiadomo, liczyłam się z tym, że któraś płytka może być pęknięta, wykruszona. Ale to co zobaczyłam, po tym jak kurier otworzył drzwi, to jakaś tragedia. Plytki nie były zabezpieczone w żaden sposób, nie owinięte w żadną zabezpieczającą przed stłuczeniem folię. Walały się po całym aucie, opakowanie od nich było rozdarte. Na 15 płytek,tylko 4 były w stanie nienaruszonym. Reszta albo polamana, albo obtarta i wykruszona. Na dodatek wszystko przyciśnięte jakims meblem do złożenia. Więc jeśli tylko macie wybór i możecie wziąć innego przewoźnika niż DHL to zróbcie to i nie narażajcie się na niepotrzebną złość i nerwy..
  • ~Aleksandra / 2020-04-28 18:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Genialna firma, dostarczają paczki od razu. Service point-rewelka.

    Infolinia-W KOŃCU kompetentni ludzie w Call Center

    Info-na bieżąco maile gdzie jest paczka

    Polecam!
    ZaletyWszystko
    WadyBrak!
  • ~Moooo / 2020-04-28 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast paczki otrzymałam informację że mnie nie zastał kurier w domu- szkoda tylko że wcale się nie pojawił!!!!! A Pani na infolini nie widzi problemu...
    ZaletyBrak !!!
    WadyNajgorsza firma kurierska
  • ~Magdalena / 2020-04-28 14:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier dhl dostarczył przesylke na palecie i postawił przed ogrodzeniem w piachu po czym oznajmił że nie wjedzie z nią na podwórko. Bardzo niemiły i nie uprzejmy poganial mnie ponieważ nie miał wydać musiałam wyliczyć mu drobne z czego był bardzo niezadowolony. Gdyby nie Pan który właśnie w tym czasie przejeżdżal koparka towar zostałby przy drodze. Po zapłaceniu oznajmił że miałam szczęście że akurat zjawiła się koparka. Zaplacilam 190zl za dostawę a kurier towar wylądował przy drodze dodam ze brama była otworzona i mógł spokojnie wjechać i wylądować na przygotowanym miejscu. Żenada..
  • ~Zaneta / 2020-04-28 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzina 14:13,jestem w domu czekam na paczkę od dwóch dni nagle godzina 14:15 dostaje SMS że po nieskuteczne próbie doręczenia paczka trafia do żabki. Kurier nawet nie raczył zadzwonić domofonem czy cokolwiek to już nie pierwszy raz gdy jestem w domu kurier nawet nie dzwoni dramat....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2530
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 1929
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1197
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 1110
InPost
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1031
FedEx
Ocena: 1.49, ilość opinii: 253
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 867
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 723
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 172