Przesyłka miała być dostarczona przez DHL pod wskazany adres a kurier zostawił przesyłkę w jakimś punkcie odbioru przesyłek i do tego kłamie że niby próbował dostarczyć ale nikogo nie było pod wskazanym adresem.
Najgorsza firma kurierska jaka może być. Omijać szerokim łukiem
ZaletyŻadnych
WadyKłamstwa, kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa
~Ol / 2024-03-13 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka niedostarczona w terminie, opóźniona dwa dni mimo opłacenia szybszej dostawy, zero informacji ze przesyłką opóźniona, trzeba jej szukać i dociekać co się stało, że nie dotarła na czas, NIE POLECAM DHL
~Linda / 2024-03-12 17:08
Ocena: 2.67 / 5
Najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia. Drugi raz skorzystałam i NIGDY więcej. Tym razem to sprzedawca na allegro wybrał tę firmę a już raz miałam z ich usług najgorsze doświadczenia. Nie dostarczają przesyłek, tylko wysyłają SMS że odbiorcy nie było w domu.Bezczelne kłamstwo. Zostawiają przesyłkę w punkcie leżącym minimum kilometr od domu, którą trzeba samemu dźwigać mimo, że np paczkomat in post mam 300 metrów od domu. Następnym razem zrezyguję z zakupu jeżeli sprzedawca będzie miał tylko DHL firmę oszustów jako jedyną opcję dostawy.
ZaletyŻadnych
WadyUdawanie "kurierów" dostarczających do miejsca zamieszkania.
~krystian / 2024-03-11 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie to firma to dość że nie rzetelna to jeszcze próbuje bym zapłacił i zapłaciłem 200 euro i przesyłka miała być dzisiaj i jutro,ale ktoś w tej firmie zapomniał mnie powiadomić.Napisałem rano mejla że czekan na wyjaśnienie i dostaję informację ze mam zapłacić 500 euro podatku celnego.Dla mnie to nie firma tylko by się na chapać na klientach.Ja na pewno już nigdy nie skorzystam z tej firmy
Zaletynie ma
Wadykłamstwa
~klient / 2024-03-11 12:18
Ocena: 1.00 / 5
DHl narzuca klientom swoje widzimisię. Wysyłkę wysłaną do uszlachetniania biernego kwalifikują jako ostateczną i obciążają klienta oplata celnymi z kraju odbiorcy, do tego liczą sobie za paczuszkę wielkości małego proszku do prania składowe w wysokości 1 tysiąca PLN (towar sami przytrzymują)
Zaletyżadnych, choc i tak troche lepiej niz Fedex
Wadymasakra
~Klijent / 2024-03-09 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie przestrzegają terminu dostawy.Beak wyjaśnienia dotyczące opóźnienia chamstwo
ZaletyŻadna
WadyDostawy brak
~Agata / 2024-03-05 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie przeczytałam opinii przed skorzystaniem z usług. Proponuję trzymać się z daleka. Paczka uszkodzona przez kuriera w Holandii utknęła tam na dobre. Nie chcą jej wyda odbiorcy a do nadawcy nie zwracają już miesiąc. Obsługa to dramat. Na wysłaną reklamację otrzymałam informację że skorzystałam ze złego formularza
ZaletyBrak
WadyCałkowity brak troski o klienta
~Joanna / 2024-03-05 07:33
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra firma kurierska . Super punktualnosc . Bardzo mily o grzeczny kurier . Przesylka dotarla w stanie idealnym , bardzo szybko . Jestem bardzo , bardzo zadowolona . Polecam serdecznie ! Joanna z Warszawy .
DHL to jakaś porażka. Czekałem w domu na przesyłkę i dostałem wiadomość że próba dostarczenia nie powiodła się i że mam paczkę odebrać samodzielnie w punkcie.
~Vita / 2024-03-01 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Dałabym 0, gdybym mogła!
Miałam do zwrotu dwa opakowania bez etykiety.
Zeskanowałam moją pierwszą paczkę i okazało się, że jest większa niż największa skrzynka w paczkomacie - dlaczego największa skrzynka DHL jest znacznie mniejsze niż w pozostałych paczkomatach firm kurierskich????
Zamknęłam skrzynkę i zeskanowałem drugie opakowanie, kolejna skrzynka została otwarta. Po umieszczeniu go w skrzynkę i zamknięciu, paczkomat wyświetlił błąd i zaproponował wypróbowanie nowej skrzynki - nacisnąłam „wróć”, ale nie otworzyć już wypełnionej skrzynki, nie było „anulowania zwrotu” ani nic innego.
Spróbowałam więc ponownie zeskanować moją pierwszą paczkę, aby zobaczyć, która skrzynka się otworzy - i otworzyło już wypełniona skrzynka z moją drugą paczką!
Kierując się logiką paczkomata, zamieniłem paczki - musiałem odkleić, rozerwać i ponownie skleić pierwszą paczkę, aby zmieścić, co ledwo się udało.
Skanowanie drugiej paczki - błąd „już dodałeś tę paczkę”.
Otrzymałam dwa e-maile potwierdzające nadanie obu paczek do paczkomata. To samo w aplikacji.
Wściekła jak niedźwiedź, idę do najbliższej Żabki i tam kasjer mówi, że nie przyjmują przesyłek bez etykiet, bo „kurierzy ich nie przyjmą”.
WTF DHL?!?!?!?
~Majk.wroc / 2024-03-01 20:12
Ocena: 1.00 / 5
TAKA SYTUACJA
Treść: Zgłaszam skargę na pracę waszej firmy za którą zapłaciłem w kosztach wysyłki. Zbywacie ludzi którzy pracują zostawiając awizo na mailu i nie zamierzacie dostarczać przesyłek do klientów którzy za waszą pracę zapłacili ( dostawyprzesyłek dogodziny18:00 a kurier przeztelefon 14:15 jest cytuję kuriera " po pracy". Po konrakcie telefonicznym z kurierem zaproponowano mi zgłoszenie o ponowne dostarczenie przesyłki ( po raz trzeci ) w poniedziałek i znowu kurier przyjedzie o 11:00 jak bede w pracy. Czy państwo są w ogóle normalni? Bo na rzeczywistym dostarczeniu przesyłki firmie na pewno nie zależy. Powód: SKARGA
Dziękujemy za skorzystanie z e-Formularzy.
Nieustannie stawiamy na rozwój i skupiamy się na doskonaleniu naszych aplikacji, dlatego chcemy poznać Państwa opinię. Serdecznie zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety
~Grzegorz / 2024-03-01 17:53
Ocena: 3.00 / 5
Zakupy z DHL z poza uni i logistyka firmy DHL to porażka.
Kożystałem też z innej firmy Fedex logistyka związana z cłem perfekcja, a w DHL można stracić nerwy aż szkoda pisać.
ZaletyKurier ratuje sytuację jest kompetentny.
WadyLudzie z logistyki związanej z cłem to porażka.
~Jacek / 2024-03-01 16:56
Ocena: 1.67 / 5
Złodziejstwo NIE otrzymałem pieniędzy za pobraniem przez 36dni i są problemy z kontaktem
ZaletyBrak zalet poraszka
WadyPoraszka
~Mateusz / 2024-03-01 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Dramat !!!! od 4 dni paczka widnieje na magazynie, DHL nie jest w stanie jej dostarczyć, pomimo, że deklarują umownie dostawę w ciągu 2 dni.
Zaletybrak
WadyNiekompetencja, zaprzeczenie idei logistyki i spedycji.
~Aleksandra / 2024-03-01 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Naprawdę niepoważna firma. Robi zlewa wszystkie problemy jak tylko się da..
Wadyrozwiązywanie problemów zaginionej paczki.
~jar / 2024-02-29 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Niepoważna firma, klientów ma w ...nosie. Dwa dni informacja o doręczeniu przesyłki i dwa razy info, że jednak nie będzie dostarczona. Jakieś cyrki, czekam dalej.
Wadyolewanie klientów, nie polecam, omijajcie szerokim łukiem
~Filip / 2024-02-28 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje.
Kurierzy nie dbają o przesyłkę, jedna przesyłka uszkodzona i wszystkie paczki były mokre. Strona jest cała popsuta. Wsparcie na chamskie, zajmuje im tygodnie na odpowiedź, o ile odpowiedzą. Zgłoszenie jakiekolwiek skargi czy reklamacji jest niemożliwe. Jak uda się skontaktować ze wsparciem to umywają rączki lub są całkowicie bezradni.
System często nie informuje o dostawie pomimo udzielonych zgód i prośby o przekazanie informacji o stanie przesyłki. W moim przypadku poinformowali mnie w nocy kilka godzin przez dostarczeniem, że idzie do mnie przesyłka. W takiej sytuacji nie mogłem jej przekierować ani skontaktować się z kurierem, a wsparcie całkowicie mnie zlało przez co do całej sytuacji doszło.
Łamią wszystkie protokoły i nie szanują paczek. Unikać za wszelką cenę.
Wadynie dbają o przesyłki
beznadziejne wsparcie
popsuta strona
~Eve / 2024-02-28 15:56
Ocena: 2.00 / 5
DHL dostarczało mi ciężką przesyłkę. Dostałam smsa z godzinami dostarczenia. Na wszelki wypadek nie wychodziłam cały dzień z domu. Po czym dostaję wiadomość o nieudanej próbie doręczenia i przekazania paczki do punktu, gdzie MUSZĘ sama odebrać. Kurier nie odbiera telefonu. Zgłaszam interwencję. Może rozpatrzą. Jestem osobą niepełnosprawną ruchowo. Mieszkam sama na 2 piętrze bez windy. No i co? Można sobie ułatwić pracę? Można. A ja idiotka gnałam wieczorem żeby rozmienić pieniądze na napiwek dla kuriera....
ZaletyBrak
WadyNie wykonują opłaconej usługi, kłamią i oczywiście nie można się skontaktować z kimś odpowiedzialnym za pracę kuriera
~klient / 2024-02-27 16:33
Ocena: 1.00 / 5
27.02.2024r.
Paczka nie dostarczona na czas, punkt odbioru
podają od widimi się, firmy,trzeba szukać "żabek"
po całej łodzi,bo tylko z tą siecią współpracują.
Centrala jest bezsilna, nie ma potrzebnej informacji.
A w odpowiedzi na skargę, tłumaczą że nie ma w e-mail podanej
godziny dostarczenia,ale to kłamstwo,podają,tylko że nie dotrzymują terminów.
Zaletybrak zalet
Wadyterminy,reklamacja,informacja
~Teresa / 2024-02-25 18:21
Ocena: 2.33 / 5
Kurier nie dojeżdża pod adres wskazany, tylko bez uprzedzenia i zostawienia awizo zostawia przesyłkę w punkcie. Przesyłka za pobraniem jest po to by nie odbierać jej w drugim końcu miasta.Po to płacę koszta dodatkowe.Wysyla SMS o zostawieniu przesyłki, a na tel ma odpowiedź że musiałam mieć słuchawki i nie słyszałam jak dzwonił do drzwi. Porażka