strona 1 z 382
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2025-03-13 11:07
Jeśli tylko można omijajcie tę Firmę szerokim łukiem.
Nierzetelność to chyba ich hasło przewodnie.
Niestety robiąc zakupy w sieci czasami jest się skazanym na ich usługi, bo nie ma alternatywnego rozwiązania.
Bez próby dostarczenia
-nagle dowiesz się, że nikogo nie było
-lub nawet, że odmówiłeś przyjęcia przesyłki.
- Wrzutka do najbliższej Żabki to chyba łaska ze strony kuriera. -
-
~dan / 2025-03-12 16:44
Dziś po raz trzeci powtórzyła się identyczna sytuacja. Kurier zamiast podjąć próbę dostarczenia paczki zaznacza w aplikacji nieudaną próbę doręczenia. Zaletybrak -
~Jerzy / 2025-03-08 22:23
tragedia ,tragedia ,tragedia . Obsługa straszna , kurier nie odbiera telefonu , brak kontaktu mail , zamawiajacy czeka nie wiedzac sam czego moze oczekiwac .Przekierowanie na inna firme kurierska dostwa szybka pełen kontak oraz informacja o realizacij . Jak najdalej od DHL TO JEST PORAZKA ZaletyDHL brakWadyduzo -
~Kamil / 2025-03-07 18:51
Tragiczną firma, kurier przyjechał gdy nikogo nie było w domu, bez żadnego kontaktu odesłali paczkę do Chin. Najlepsze jest to, że dzwoniłem do nich gdy paczka była jeszcze w Polsce i powiedzieli, że nie dostarczą jej, musi wrócić do Chin i być wysłana jeszcze raz. Porażka ZaletyŻadnychWadyWszelkie -
~cezslaw / 2025-03-06 13:31
Zamówiłem paczkę z dostawą do domu, jednak w dniu dostawy dostałem informację, że paczka jest do odbioru w punkcie i to nie w tym najbliższym oddalonym od mojego miejsca zamieszkania 1 kilometr gdzie byłoby mi w miarę wygodnie ją odebrać, ale o 2 km, w punkcie który musiałem szukać na mapie. W śledzeniu przeczytałem informację, że kurier podjął nieudaną próbę dostarczenia do domu, ale mimo że byłem w tym czasie w domu nikt do mnie nie przyszedł. Konkludując uważam, ze ta firma kurierska pomyliła kraje uważając Polskę za jakiś bandustan, którego mieszkańców można mieć w d...
Będę popierał wszelkie inicjatywy mające na celu oodebranie tej firmie prawa do obslugiwania polskich obywateli, gdyż sytuacja którą opisałem zdażyła mi się po raz drugi co ewidentnie świadczy o karygodnej nierzetelności tej firmy.ZaletyżadnychWadywszelkie -
~Nie dostałem paczki / 2025-02-28 13:03
Kurier przyjechał do domu gdy nikogo nie było, ale to nie byłoby problem. Problemem jest to, że zabrał paczkę nie wiadomo gdzie i nie miałem o niej żadnej informacji. Dopiero na ostatni dzień zauważyłem SMS od DHL, ale wysłany z innego niż standardowy numer telefonu o paczce. Poszedłem do punktu w którym ta paczka czekała, ale był zamknięty. Kolejnego dnia rano poszedłem ponownie to na miejscu się tylko dowiedziałem że było przyjść wczoraj a teraz to pan sobie może zamówić ponownie to samo. Do tego na stronie DHL nie mogłem odnaleźć swojej paczki po jej numerze a automat na infolinii nie pomaga. Teraz przydałaby się funkcja zawrócenia zwróconej paczki, ale takiej nie ma. Wady1. Brak informacji o tym gdzie jest paczka 2. Wysyłanie SMS z różnych numerów telefonów z czego jestem to "DHL" a inne numery są normlane z cyfr 3. Ich system nie widzi paczki 4. Brak możliwości zawrócenia zwróconej paczki -
~Xyz / 2025-02-27 16:08
Kurier DHL (NO440) to najlepszy kurier jaki dostarczał mi paczki. Pan bardzo sympatyczny, przyjazny, pomocny. A co najważniejsze miły i kulturalny. Paczka zawsze na czas.
Taki kurier to skarb.ZaletyProfesjonalizm, wysoka kultura osobistaWadyBrak -
~Andzia / 2025-02-27 15:59
No440 .Sumienny zawsze na czas kurier Pan bardzo miły,pomocny. ZaletyZawsze na czasWadybrak -
-
~Maria / 2025-02-21 12:21
Paczka wysłana do Wielkiej Brytanii 6 lutego ciągle jest w drodze(?) , dziś 21-szy. W ofercie deklarowane 4 dni robocze , nawet jeśli to poza Unią , to czas dostawy masakrycznie przedłużony . ZaletyBrakWadyKompletna nierzetelność. -
~Wkurzona / 2025-02-21 11:32
Najgorsza firma ever! Kurier zamiast na adres doręczenia, zostawia paczkę w jakimś punkcie.
Do odbioru w punkcie potrzebny jest pin, który przychodzi sms-em na telefon. Ale przy nadaniu nr tel nie był podawany bo nie było takiej potrzeby. Teraz nie można odebrać przesyłki bo potrzebny jest PIN, którego nie otrzymam bo jest on wysyłany na wskazany przy nadaniu numer telefonu...
Kontakt z infolinią DHL - groteska! Mam złożyć reklamacje i czekać sobie aż kiedyś odpowiedzą.
A jak przesyłka z punktu wróci do nich na magazyn - to mogę sobie złożyć następną reklamację/dyspozycję o ponowne doręczenie.
Tylko jeśli ponownie kurier dostarczy przesyłkę do punktu, to znów jej nie odbiorę...
MASAKRA!!!!!!! -
~Slaygirl123 / 2025-02-21 09:52
Pan kurier był mega nie miły. InPost lepszy. Pan kurier był bardzo nieprofesjonalny i nie interesuje go fakt że nie ma mnie w domu i aktualnie nmg odebrać paczki. Chciałam zmienić adres to powiedział że nie bo on nie będzie jeździł na każde zawołanie i dalej nwm co z moja paczka. Nie pozdrawiam WadyNapisałam wyżej -
~Wydra / 2025-02-19 11:55
Jest to najbardziej niewiarygodna firma kurierska w PL. Powinni mieć zakaz prowadzenia działalności. Jakość obsługi fatalna, brak jakiegokolwiek kontaktu z ,,człowiekiem,, pomimo podawanego nr.tel.na oficjalnych ich pismach związanych
z reklamacjami. Stosują zabiegi psychotechniczne na tkz. zmęczenie klienta - może odpuści. Nie mają procedur rozwiązywania tematów nagłych, nie polecam a zwłaszcza przesyłania jakichkolwiek dokumentów które mają dotrzeć na czas.ZaletyNie widzę.WadyNie biorą odpowiedzialności za straty klienta powstałe z tytułu własnych błędów, po co zatem współpracować z kimś takim. -
~bea / 2025-02-10 17:49
Już poniżej napisałam część historii z przesyłką z Niemiec, która wędruje do mnie od 3 lutego (dziś 10) i nie wiadomo co się z nią dzieje, a to była dostarczana i kurier nie zastał , a to kurier ma popsuty samochód i nie dojechał.
Poniżej ciąg dalszy i następne wersje , informacje uzyskane w tym samym czasie -
- infolinia telefoniczna - nie ma przesyłki o takim numerze ( a więc nie łączy mnie dalej, bo nie ma sprawy ),
- na stronie- przesyłka jest dostarczana zgodnie z planem,
- na stronie - przesyłka była dostarczana dwa razy, kurier nie zastał, zostawiał zawiadomienia, a teraz dostawa nie jest możliwa bo przesyłka jest w magazynie (?)
- na stronie w zgłoszeniu reklamacyjnym pokazuje się tekst: przesyłka jedzie zgodnie z planem .
KABARET !!ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH !WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE, DO WYBORU -
~bea / 2025-02-10 17:09
Zamówiłam towar w niemieckiej firmie. Firma wysłała paczkę przez DHL, niestety. I niestety nie podała mojego telefonu ani maaila . I teraz czekam na dostawę. Sprawdzam na stronie w/g numeru przesyłki, gdzie się znajduje - 1.- była doręczona w piątek godz. itp., kurier nikogo nie zastał, zawiadomił (powinno być awizo w tym przypadku , a nie było), sprawdzam następnego dnia ponownie- i tu wersja 2.- kurier był w czwartek, god.z, zawiadomił itp. i kurier był ponownie w piątek - dalej to samo, sprawdzam po paru godzinach - wersja 3 - przesyłka w magazynie. Infolinia (uwaga - jeszcze trzeba wiedzieć gdzie dzwonić bo jest DHl Ecommers, potem DHL Parcel i DHL Ekspress i te wszystkie firmy nie wiedzą nic o drugiej. Firma nadała - a więc DHL Ecommers, ale ja odbieram - do DHL Parcel, ale oczywiście jedni o drugich nic nie wiedzą. Przez telefon automatyczna infolinia poinformowała także ,że przesyłka odesłana, ale jak zadzwoniłam jeszcze raz i wybrałam wersję po angielsku, to dowiedziałam się, że zepauł się samochód (!) kurierowi i nie może dostarczyć !! (miasto wojewódzkie, może tu mają tylko 1 samochód?). To jest KABARET a nie firma!!! Zaletyjeśli ktoś pisze skecze kabaretowe, to doświadczenia z DHL na pewno się przydadząWadyNIE POLECAM NADAWAĆ PRZESYŁEK! TA FIRMA TO JEDEN WIELKI BŁĄD !! -
~Bob / 2025-02-05 13:36
Dzień dobry. Proszę uprzejmie nie wybierać DHL do doręczenia zamówień. Czas poświęcony na oczekiwanie kuriera który był zaznaczony w dokumentacji doręczenia oceniam jak ciałkowicie zgubiony przez ich nieszacunek do klientów, kłamstwo i wymuszenie do odbioru osobistego na placówkę DHL oczekiwanej przesyłki. Chyba za to zapłacone 20 EUR za dostawę? Stwieddzili że to stało się z przyczyn braku danych adresowych oraz kontaktowych z odbiorcą. Jest to niedopuszczalne moim zdaniem wobec mnie zachowanie tej służby dostawy. WadyBrak rozumienia podejścia Lean Zarządzania w logistyce. Nieszacunek do czasu klienta i jego potrzeb. -
~Abcdefg / 2025-02-03 18:09
Paczka nie pokazuje się w ich własnej aplikacji. Kurier jak nikogo nie zastanie w domu to nawet nie zadzwoni. Przez infolinię oraz Whatsapp brak możliwości kontaktu z kimkolwiek, tylko automat/bot odpowiada standardowymi formułkami z których nic nie wynika.
Paczka została zwrócona do nadawcy i ponownie wysłana. Za drugim razem do mojej pracy. W śledzeniu wyświetla że paczka nie dostarczona mimo że w godzinach "doręczenia" paczki byłem w pracy.
Najgorsza firma kurierską. Ostatni raz korzystałem około 2 lata temu i też były problemy z przesyłką, ale nic nie poprawili -
-
~Alex / 2025-02-03 18:07
Paczka, która miała trafić do mnie do domu, mimo tego iż na nią czekaliśmy, wylądowała w żace w sąsiednim mieście!!!!! PORAŻKA !!!!!! ZaletybrakWadynierzetelna, nieprofesjonalna -
~Mikołaj . / 2025-02-01 21:23
Paczka dostarczona do żabki która jest bardzo daleko. Nie dość że niedostarczona do mieszkania, to dostarczona do żabki 3km dalej, mimo że mam z 7 żabek o wiele bliżej. Wadydostaczają byle gdzie -
~Magdalena / 2025-01-28 10:40
Paczka miała dziś zostać dostarczona do domu a została zostawiona w Żabce . Jak zadzwoniłam do Kuriera z nr 880756176 to był niemiły , nawet nie chciał się przedstawić i nie zadzwonił do mnie odnośnie zostawienia paczki a nr mój jest napisany na paczce. Także kiepsko, że pracują tacy niekompetentni pracownicy. -
~Paula93 / 2025-01-22 13:34
Paczka nie dotarła chociaż była dokupiona usługa z gwarancją dostawy następnego dnia. Paczka przeleżała w magazynie i wróciła do nadawcy, a nadawca zrażony całą sytuacją już nie chciał ponownie wysyłać paczki i przez co nie dostałam zakupionego produktu. Myślałam, że są lepsi od DPD, ale za chwilę osiągną takie samo dno :(
strona 1 z 382
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »