strona 1 z 634
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Dariusz / 2025-07-23 16:58
Oczekiwałem na dostarczenie przesyłki nr 0051196328415W. Nadawca wpisał mój nr telefonu do kontaktu albowiem prowadzę kontrakty budowlane posiadam uprawnienia budowlane oraz jest radcą prawnym. Nie przebywam non stop w biurze. Trudno abym non stop siedział w biurze o oczekiwał na kuriera. Na podstawie informacji od nadawcy zostałem poinformowany , że przesyłka została wysłana. Natomiast na stronie DPD i poprzez informacje telefoniczną AI w skutek mojej interwencji w sprawie poinformowano mnie , że przesyłka została zawrócona do nadawcy albowiem nie było nikogo w chwili jak przyjechał kurier. Udałem się również do punktu pickup DPP Kalisz Aleja Wojska Polskiego nr 116 w sprawie przesyłki która rzekomo jest na magazynie w Kaliszu przy ul.Metalowców.
Z informacji Pani z obsługi z punktu w/w Pickup stwierdziła , że kurier nie ma obowiązku dzwonienia do odbiorcy. Natomiast w mojej ocenie nie mam obowiązku siedzieć godzinami i oczekiwać kiedy i o której godzinie „jaśnie wielmożny Pan kurier” raczy się stawić z przesyłką.
Od pewnego czasu poprzez DPD wysyłałem dotychczas faktury do klientów. W tej sytuacji trzeba będzie wrócić do usług Poczty Polskiej.
-
-
~Janusz / 2025-07-23 16:53
Do pracy kuriera nie mam zastrzęń. Obsługa klienta i reakcja na reklamacje zerowa. Moja paczka skierowana do Zabki podobno przkraczała wagę 20 kg - faktycznie ważyła 11kg miała przekroczone parametry. Nie została przjeta do Zabki. Dlaczego przy wyborze punktu dostarczenia paczki nie poinformowano mnie ze nie MOZNA WYBRAC ZABKI. Zeby było smiszniej 2 miesiące temu odebrałem tako samo paczke w Zabce też dostarczno przez DPD. -
~Andrzej / 2025-07-23 15:14
zwrot do pewnej firmy następuje po zgłoszeniu przez tę firmę do DPD zlecenia i potem zaczynają się problemy.
DPD nie informuje, nie tylko z wyprzedzeniem ale w ogóle nie informuje o terminie odbioru paczki, ani mailowo ani sms-em.
Kurier dzwoni po 12 w południe, że chce odebrać paczkę. Ciekawe bo w takich godzinach ludzie najczęściej pracują ale firmy kurierskiej to nie obchodzi. Gdyby poinformowali wcześniej o terminie i podali jakiś kontakt do zmiany adresu odbioru to byłoby ok ale niech klient się martwi jak dojechać do domu w 20 min od telefonu od kuriera lub nie nada paczki. Wiem to mój problem bo brak zwrotu będzie wiązał się ze stratą - zastaną mi przedmioty, które mi nie odpowiadają.
Ciekawe czy tylko ja zauważam ten problem czy też inni również się skarżą. Będę pisał do sprzedawcy aby zmienił firmę kurierską, może jeśli będzie nas więcej to coś z tym zrobią.
P.S.
Podziękowanie dla kuriera, który zrobił wszystko abym nie został z przesyłką. -
~Vandall / 2025-07-22 16:27
Nigdy wiecej niechce miec z Wami nic wspolnego. Wasz bezczelny zakłamany kurier drugi dzien z rzedu nie dostarcza paczki twierdząc ze nikogo niema w domu. W pierwszy dzien córki czekaly na paczkę widziały Pana przez okno niestety nie wysiadł z auta wpisując "brak odbiorcy", dzis kolejny dzien czekała żona, niestety Pan nawet nie zatrzymał sie tylko nawrócił autem i kolejny raz wpisal "brak odbiorcy"... Infolinia mowi ze nic nie moze zrobic bo niema kontaktu z kurierem ani z jego oddziałem/pracodawcą/podwykonawcą?? Whatever. Sprawę zglaszam wszędzie gdzie sie da, udoatepniam materiał z kamer na ktorym widac jak Pan nie podejmuje proby doreczenia a nastepnie wystawia "brak odbiorcy". Krakow, Kuźnica Kołłątajowska, kurier Krzysztof.
Tylko Polski Inpost !!!
Wyjazd z Polski z tymi pseudo firmami kurierskimi!!!WadyZakłamany kłamca. -
~Jaro / 2025-07-22 11:37
Tragedia, kolejny raz Kurier zostawia przesyłkę w PICK UP z informacją ze próba doręczenia sie nie powiodła, skoro czekam w domu na przesyłkę, Wadytragiczna obsługa Klienta, leceważenie czasu Klienta -
~Anna / 2025-07-21 10:28
Totalne zero. Kurier przez miesiąc woził moją paczkę, która była codziennie wydawana do doręczenia, ale nie docierałą pod wskazany adres. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Tragiczna obsługa klienta. ZaletyZeroWadyCoś się dzieje z paczką, zapomnij, że obsługa klienta ci pomoże. -
~Witold / 2025-07-20 14:15
DNO dostawy i zachowania kuriera. Tak samo DNO reklamacji! Zaletytylko wadyWadysame wady -
~Witold / 2025-07-20 13:56
Totalny negatyw. Kurier powinien natychmiast zwrócić pieniądze po stwierdzeniu złej przesyłki, a nie drwić z klienta.Po reklamacji firma zupełnie nie poczuwa się do odpowiedzialności za kuriera. Skandal! ZaletyzeroWadytylko wady -
-
~nigrylod / 2025-07-18 23:57
Najgorszy dostawcy w całej Polsce - to jest DPD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kurierzy kłamią i robią co chcą, nie dostarczają paczek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Są bezczelni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~nigrylod / 2025-07-18 23:53
Nie polecam dostawcy DPD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~nigrylod / 2025-07-18 23:51
DPD - to porażka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ludzie nie zamawiacie usług u tego dostawcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie polecam tego dostawcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U tego dostawcy rządzi kurier i robię co chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~nigrylod / 2025-07-18 23:47
DPD - to fatalna porażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nie polecam tego dostawcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Ann / 2025-07-18 21:12
Ta firma nie jest przygotowana do usługi, którą wykonuje
Moja paczka ( już któryś raz) zablokowała się w paczkomacie. Tym razem jednak bardzo niemiła osoba na infolinii oznajmiła, że dane które podaję nie pasują do zablokowanej w paczkomacie paczki ! I co ? I nic , nie pomoże mi bo nie może ze mną rozmawiać ( bo dane nie pasują) . Paczka w zablokowanym paczkomacie, moje dane są jak najbardziej zgodne z etykietą ( co sprawdziłam u sprzedawcy towarów) a oni czyli dpd mają to gdzieś. Ludzie, nie rozumiecie na czym polegają usługi, macie niedziałające paczkomaty, pracowników nie umiejących rozwiązywać problemy, zostawiacie klienta jakbyście mieli go w d. .. zajmijcie się innym biznesem ! -
~blanka / 2025-07-18 10:33
Panowie: Sławek i Natan, obsługujący punkt DPD w Lesznie, przy ulicy 17 Stycznia 90 (woj. wielkopolskie) to profesjonaliści w swoim fachu.
Zawsze grzeczni, mili, praca idzie sprawnie, szybko i jednoczesnie bezstresowo dla klienta. Wielokrotnie korzystałam y tego punku i wiem na pewno, że jeszcze nie raz skorzystam.
Polecam z całego serca i życzę wszystkim tak fajnych przedstawicieli tej firmy. Czapki z głów! -
~Anna / 2025-07-17 15:17
Kurier nigdy nie dzwoni nawet z opłacona paczka. zawsze jakiś problem z ich strony nawet po otrzymaniu z infolinii nr tel do kuriera nie odbiera nie polecam! ZaletyBrakWadyNie rzetelna firma -
~Wiktor / 2025-07-16 14:08
tam zatrudniają analfabetów , oni nie umieją dostarczyć towar na wydrukowany adres i wiozą gzie chcą nr przesyłki 1021620863090U ZaletybrakWadypełno -
-
~niedlaDPD / 2025-07-16 13:06
Najgorsza firma kurierska, zgubili paczkę, a teraz twierdzą, że jej nie nadałam. Pewnie kurier ukradł, a szefostwo toleruje takie zachowania i nic z tym nie robi. Straciłam paczkę i zapłaciłam za usługę, której nie wykonano, a jeszcze odpowiedzialność zrzucają na mnie. Na pewno już więcej nie skorzystam z usług DPD. ZaletybrakWadygubienie przesyłek -
~Max83 / 2025-07-16 10:24
Bardzo trudny kontakt z infolinią, brak odpowiedzialności za dostawę, paczka miała być dostarczona w piątek, nie pojawia się kurier, w poniedziałek wysyłają SMS że próbowali dostarczyć w sobotę kiedy firma nie pracuje i proszą o zmianę terminu dostawy, Termin dostawy zostaje zmieniony w koncie klienta na kolejny dzień a oni odsyłają przesyłkę do nadawcy olewając wcześniejsze ustalenia. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności nie mówiąc już o profesjonalizmie.
Wstyd i żenada. -
~Anna / 2025-07-15 12:08
Tarnowskie Góry - Sowice. Kurier nie odbiera paczek z magazynu – na jedną czekamy od piątku. Z tym kurierem są wiecznie problemy. Staram się korzystać z Waszych usług jak najrzadziej, bo każda próba kończy się frustracją. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, a jeśli już się uda, to konsultanci nic nie wiedzą i sprawiają wrażenie, jakby pracowali za karę. Kurier nie odbiera telefonu w ogóle. Przekierowanie paczki to kolejne dni oczekiwania – zazwyczaj około tygodnia. Totalna porażka, a nie firma kurierska. -
~Lukasz / 2025-07-15 10:21
Nie polecam paczka odebrana od nadawcy w oddziale DPD dzień roboczy nie dotarła do sortowni pomimo wydania jej kurierowi przez oddział gdzie została nadana. Nie ruszyła w dalszą drogę przetrzymywana przez kuriera odbierającego na trasie oddziału do sortowni. Brak zmiany statusu infolinia twierdzi że ma czas na dostarczenie 3 dni robocze nie wiadome gdzie aktualnie znajduje się przesyłka która dzisiaj powinna być już u mnie.
strona 1 z 634
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »