Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12466 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 624
  • ~klient / 2025-02-15 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka opłacona za opcję dostawy w sobotę, więc od rana czekam, zero kontaktu ze strony kuriera, a podanego w mailu telefonu od rana nie odbiera, po czym przed godziną 14 dostaję maila, że przesyłka nie została doręczona, bo nikogo nie było w domu. ŻENADA! Infolinia w sobotę działa do 14, wiedział co robi. Mimo wielu prób kontaktu, ani razu nie odebrał telefonu, nie odpisał na sms, a potem poczta głosowa. NIE POLECAM NIKOMU, jak się nie chce pracować w soboty, to zmienić robotę, a nie pobierać za to dodatkową opłatę. DNO! Jak pocztowi awizowcy.
    ZaletyZalety? Brak.
  • ~ostatni raz dpd / 2025-02-14 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeci dzień kurierowi nie chciało się doręczyć przesyłki. W środę o 17.05 napisał, że punkt był zamknięty. Kłamią i oszukują, przesyłki są porozrywane. Byłam sprawdzić, Żabka była otwarta do 23-ciej. Na infolinię ciężko się dodzwonić. Jak się już dodzwoniłam, zrobili dzisiaj w piątek interwencję ale kurier nie pojawił się! Nawet w Żabce nie chciało mu się przesyłki zostawić kolejny. Nigdy więcej dpd! Najgorszy przewożnik.
    WadyNie dostarczają przesyłek, rozrywają opakowania sprawdzając co jest w Środku, bardzo trudno się dodzwonić na infolinię!
  • ~Iwona / 2025-02-14 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona, pomimo wcześniejszych sms-ów i rozmowy telefonicznej z kurierem. Przyczyna niedostarczenia paczki podana przez kuriera w dziale reklamacji był błędny adres. Po sprawdzeniu okazało się, że adres był właściwy a ja nie ma paczki i pieniędzy.
    Zaletybrak
  • ~kesja / 2025-02-14 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy DPD nie zadają sobie trudu, żeby zadzwonić do drzwi odbiorcy przesyłki tylko rzucają paczki przez ogrodzenie, bez względu na to czy pada deszcz, czy leży śnieg i jaka jest zawartość paczki (m.in. rzucono przez ogrodzenie szklany dzbanek; na prośbę by kierowca wrócił, bo chcę otworzyć paczkę przy nim, odpowiedział, że nie ma czasu, a ja mogę reklamować, bo do 2 tys. przesyłki są ubezpieczone - sic!)
  • ~HEJTERDPD / 2025-02-13 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała ta firma to jakiś nieśmieszny żart, zero kontaktu z obsługą klienta, brak odpowiedzi kuriera na wiadomości i telefony. Czekam na ważną paczkę juz drugi dzień siedząc przy oknie i wypatrując aż jakiś kałmuk raczy mi ją dostarczyć. W pierwszy dzień otrzymałam maila z informacja, że odbiorcy nie było w domu pomimo czekających na kuriera 4 osób, a drugiego, że jest cały czas w doręczeniu a cały dzień nikogo nie było. Widziałam przejeżdżającego kuriera DPD przed moim domem i jeśli to on miał moja moja paczkę to niech wie, że życzę mu jak najgorzej. MOŻNA DOSTAĆ SZAŁU. TOTALNA ŻENADA.
    ZaletyBRAK JAK I ICH HONORU
    WadyCAŁA TA FIRMA
  • ~Dorka1 / 2025-02-13 15:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Fachowa obsługa. Terminowe dostarczanie przesyłek.
    ZaletyWspaniali kurierzy. Skłonni do pomocy
    Wadybrak
  • ~Rchdzwk339 / 2025-02-13 13:45
    Ocena: 3.33 / 5
    Automat niedopasował zły numer tel do kuriera, przez co nie mogłem się z nim skontaktować i powiedzieć żeby poszedł drzwi dalej jeśli mnie nie będzie, to sąsiad odbierze. Zamiast tego paczkę otrzymał sklep obok. Nie związany w żadnym wypadku jako punkt DPD ani nic. Po prostu oni ją dostali. A ja dostałem tylko maila ze dostarczono, szkoda tylko że nie wiedziałem komu ja dostarczyli, a wartość przesyłki oscylowała w granicach kilkuset złotych do 1000. Bot na infolinii nieudolny i nie pozwalał się połączyć z konsultantem. O tyle dobrze że właściciel lokalnego sklepu zobaczył numer i do mnie zadzwonił.
    ZaletyCzas, bardzo szybko bylo
    WadyByło, ale nie umnie
  • ~Gosia / 2025-02-11 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, moje doświadczenie z tą firmą po raz kolejny było bardzo negatywne. Paczka, którą miałem otrzymać, została dostarczona do punktu dpd pickup a nie na wskazany adres na stronie śledzenia widniała informacja że odbiorca jest nieobecny co było oczywiście kłamstwem, kurier nawet się nie pofatygował aby dostarczyć przesyłkę na wskazany adres oraz nie zadzwonił, mimo że cały czas byłem w domu.

    Obsługa klienta również pozostawia wiele do życzenia – trudno się dodzwonić, a jeśli już się uda, to odpowiedzi są zdawkowe i mało pomocne. Niestety, to nie pierwszy raz, kiedy spotykam się z takim poziomem usług w DPD.

    Podsumowując – jeśli zależy Wam na terminowej dostawie i rzetelnej obsłudze, warto poszukać innej firmy kurierskiej.
  • ~Chris / 2025-02-11 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Uwaga na ta chorą psychicznie firmę. Kiedyś jak zatrudniali ludzi a nie Ukraińców. To była firma. Ale od kiedy jest BOT na infolini i Ukraińcy dostarczają paczki. Nie przychodzą e-maile z numerem kuriera, na prośbę anulowania paczki, paczka jest nadal dostarczana mimo ze była w automacie. Reklamacja to jakiś żart. Nikt w tej firmie nie słucha ludzi i klientów. Tylko swojego węża w kieszeni, myślenie jak psycho socjopaci globaliści z WEF! Mija drugi dzień, próbowali dostarczyć bo wredny sprzedawca nie chce przyjąć paczki i cały czas naciska firmę, dziś kolejny email ze paczka czeka w automacie? Pustki bez mózgów i zera a nie firma. Nigdy ale to nigdy wiece nie skorzystać z tej pseudo firmy.
    ZaletyZero
    WadyBOT na infolini i nic niebkuma, pomacz z obsluga, nie mogę cie teraz połączyć z obsługa i tak w kółko 3 razy aż w końcu połączy ciebie z konsultantem, email z numerem do kuriera nie przychodzi, tępi Ukraińcy co nie umieją na kurs pójść i się nauczyć języka. Obsługa ma pretensje jak im się coś zgłasza.
  • ~PTraweler / 2025-02-07 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta cała DPD to jedno wielkie nieporozumienie !!! Przesyłka wysłana przez nadawcę 3 lutego, dotarła do oddziału docelowego o koło 5-tej rano 4 lutego, gdzie inteligenci z DPD przerzucali ją z palety na paletę przez ponad 18 godzin !!! Po tych roszadach, w historii przesyłki wyskoczył komunikat – „przekazana do doręczenia”, gdzie przesyłka powinna być już doręczona !!! Następnego dnia (5 luty) około południa wyskoczył następny wpis - „przekazanie przesyłki do doręczenia”. Po wielu próbach kontaktu z DPD (odbiera jakiś parszywy boot) udało się wreszcie trafić na żywego człowieka, ale nie było wcale lepiej !!! Proszę o podanie numeru do kuriera – nie mogą bo według jego systemu nie wyszła z magazynu, mówię że w takim razie odbiorę w magazynie, niech poda adres – nie może. Jedna wielka katastrofa !!! Całkiem jak rozmowa z debilem !!! Ten skrót to chyba oznacza Degrengolada Podparta Debilami !!! Fakt jej istnienia może tłumaczyć tylko jedno – pralnia brudnej forsy !!!
    ZaletyBRAK
    WadyCałą ta firma to jedna wielka WADA
  • ~Oszukany / 2025-02-06 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakładają, że każdy ma smartfona i jest siedzącym w domu 24 godziny na dobę niekorzystającym z łazienki bezrobotnym. Nie da się z nimi skontaktować - na infolinii jest tylko bot. Formularze kontaktowe i reklamacyjne tak skomplikowane, że normalny człowiek nie jest w stanie z nich skorzystać (milion jakichś numerków i innych znanych tylko im danych do podania). Bez powodu zwracają paczkę do nadawcy bez żadnej możliwości odwołania się.
  • ~voitz / 2025-02-05 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie pojawił się po odbiór paczki ale status został ustawiony na "nadana". Po zgłoszeniu reklamacji w formularzu po kilku dniach info o zamówionej przesyłce zniknęło z aplikacji, 27 zł w błoto... omijać tę "firmę" szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie
  • ~Kamil / 2025-02-05 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam do nich słów. Możesz z nimi gadać z 5 dni na ich głupiej infolinii, ale to nic nie da. Tam nikt nic nie może, dodzwonić się do kuriera, dodzwonić się do sortowni. Nie wiem po co ta firma istnieje. Niech ta firma w końcu przestanie istnieć bo chyba przez cenę i nieznajomość zagraniczne firmy z nimi współpracują.
  • ~klientka / 2025-02-01 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś koszmar. Oszust na dzień dobry. Zamówiony kurier i z góry opłacony do odbioru reklamacji puszcza strzałkę (sygnał telefoniczny) i po oddzwonieniu informuje, że już był pod adresem i juz nie przyjedzie ponownie informując jednocześnie swojego pracodawcę, żę klienta nie zastał. DTP oczywiście wykorzystuje sytuację nie zwracając kosztów upierając się że klient na własne życzenie odstąpił od umowy. Niebywałe szachrajstwo/złodziejstwo!
    Zaletybrak
    WadyOszustwo.
  • ~Mario / 2025-01-30 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD pickup to jakaś kpina. Paczka leży już piąty dzień w punkcie i nikt się nią nie chce zainteresować. Jeżeli zależy Ci na czasie nie użyawaj tej firmy.
    Wadydługi czas odbioru przesyłki z punktu
  • ~Wanda73 / 2025-01-26 11:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Wybrano opcje automat paczkowy. Myslalam, że to zwykly automat. Przy odbiorze okazało się, że musze sciagnąc aplikację, podac wszystkie mozliwe dane i dokonac rejestracji, bo inaczej nie odbiore paczki. Nie było tego w opisie. Gdybym miała zwykły telefon byłoby to niemozliwe, odebranie paczki przez kogos innego tez w tej sytuacji niemozliwe. Dlaczego, żeby odebrac paczke musze sie rejestrowac? Podawac mail i numer telefonu, sciagac apkę? Firma zbiera dane? Uważam, że nie dosc, że to nieuczciwosc, to zbyt duzo zachodu-ja chce tylko odebrac paczke i w tej sytuacji wybiore inna firme.
    Zaletyżadnych
    Wadykoniecznosc pobrania aplikacji na moj prywatny telefon, podanie danych, wszystko stojac przy automacie, brak wczesniejszych informacji o tym
  • ~Grzegorz / 2025-01-24 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny, chyba szósty, cwany Kurier z okolicy Nadarzyna-Starej Wsi podrzucił paczkę pod bramę, a kopertę wcisnął do skrzynki i nie dał wcale znać - ani nie zadzwonił, ani nie nacisnął na przycisk domofonu. Kiedyś paczki 20 kg były rzucone za bramą wjazdową i mokły do mojego powrotu, żona była w domu, a pod daszek garażu jest 12 m. od bramy! Kolejne reklamacje ze strony internetowej DPD nic nie dają. Inne firmy kurierskie przywożą zawsze na czas i dostarczają pod drzwi. Patrzyłem na opinię o nich na stronie "pl.trustpilot.com" wszystkie są identyczne 1 gwiazdka -dno.
    Zaletybrak
    Wadywszystko powtarzalnie i beznadziejnie, reklamacje to tylko strata czasu i nerwów -nic nie dają.
  • ~juc / 2025-01-24 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa z infolinia DPD 48801400373 (Połączenia wychodzące) 00:37:54 s na kwotę 24,18 zł kurier nie dostarczył musialem jechac 40 km do magazynu i jeszcze ta opłata za rozmowe . DPD najgorsza firma kurierska nie polecam !!!!
  • ~Wodzisław Śląski - Bardzo niezadowolony / 2025-01-23 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszej firmy kurierskiej...
    Zamawiam dziesiątki paczek miesięcznie od różnych firm i od różnych dostawców i nigdy nie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu i OSZUSTWEM!
    Leniwy i bezczelny kurier...nie tylko nie odbiera telefonu przez cały dzień, ale na dodatek wpisuje w system, że odbiorcy nie zastano, pomimo, że jestem na miejscu cały czas. Mało tego mam przed lokalem monitoring i mogę to udokumentować w Sądzie, bo możliwe, że na tym się skończy, bo ileż można... jedna i ta sama paczka... 4 razy zaznaczony brak obecności adresata i 4 razy kłamstwo. Nie ma mowy o błędzie w adresie, bo z tej samej firmy 2tygodnie wcześniej przesyłka została dostarczona (oczywiście nie od razu tylko po interwencji, bo za pierwszym razem byłoby zbyt miło)
    Aktualnie jestem po 4 rozmowie z "Pomocą" na infolinii... Czego się dowiedziałem po 20min oczekiwania na konsultanta?
    - Kurier jest chyba nietykalny, skoro nie musi ani odbierać telefonów (nawet od przełożonych) ani nie musi doręczać paczek
    - "Pomoc" konsultanta jest tak ograniczona, że na prawdę chce mi się płakać... W innych instytucjach można załatwić praktycznie wszystko bezproblemowo on-line, ale nie w DPD...
    - Co z osobami starszymi? Najwyraźniej nie mogą zamawiać nic z DPD, bo dzwoniąc na infolinię usłyszą jedno:
    Ja nie mogę pomóc... To trzeba zrobić przez aplikację (ale ja nie mam aplikacji) no to przez stronę internetową, inaczej się nie da...(ale ja jestem starszą osobą, nie znam się na tym, to...po co Pan/Pani tu jest, skoro nic nie może robić i w niczym pomóc?
    "Ja nic w sumie nie mogę... no i nie wiem po co tu jestem"

    Tak wygląda w skrócie DPD...
    Żenada, zero profesjonalizmu, oszustwo, chamstwo, brak szacunku...po prostu wstyd!

    Na pewno ta wiadomość będzie szeroko krążyć po "Internetach"
    Zaletywstyd, żenada, oszustwo, brak szacunku, brak profesjonalizmu,
    Wadywstyd, żenada, oszustwo, brak szacunku, brak profesjonalizmu,
  • ~Ala / 2025-01-20 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz moja paczka została przekierowana na inny adres, niż zamawiałam. Punkt, do którego przekierowano, podobno na magazynie DPD, jest najbardziej oddalonym i niedogodnym dla mnie miejscem odbioru, mimo, że w bardzo bliskiej okolicy (w promieniu 200m) jest co najmniej 10 innych punktów DPD pickup, z których bez problemu mogłabym odebrać paczkę. Pracownicy infolinii zbywają klientów, powtarzając wyuczone formułki, zero zainteresowania. Na mail też nie raczyli odpowiedzieć, mimo wcześniejszego zapewnienia, że wyjaśnią problem. Skandal.
    ZaletyZero
    WadyTotalne ignorowanie klientów, dostawa byle gdzie, byle pozbyć się paczki.
strona 1 z 624
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12466
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7992
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7628
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4102
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4077
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2411
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4508
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4422
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3901
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2935