strona 1 z 624
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Puławy / 2025-02-21 18:31
Umawianie się z tymi ludźmi nie ma sensu. NIGDY nie skorzystam z ich oferty. Kurier wyznaczył sobie jedną godzinę , o której może mnie zaszczycić. Nie mogłem być bo pracuję o 13 ej. Ustaliliśmy że podam pin do klatki schodowej a on położy mi pod drzwiami. Zgoda! wracam o 17 paczki nie ma. dzwonię , smsuję bo nie wiem o co chodzi, e tam, lać na klienta, a ponoć pracują do 18 ej więc pan kacper nie raczy się odezwać ani dać jakiejkolwiek informacji.a po 18 ej już ma fajrant więc pocałujta mnie wszyscy w d....
-
-
~Monika / 2025-02-21 09:55
Przesyłka dotarła sprawnie do punktu Pickup Żabka, ale nie można jej było odebrać. Nie wiem po czyjej stronie był problem, ale to ja zostałam z niczym. Osoby pracujące w Żabce stwierdziły, że to nagminne. Podaję im PIN odbioru, skanują paczkę i błąd, wpisują nr paczki ręcznie i również błąd, a w takiej sytuacji nie mogą mi wydać paczki. Infolinia to porażka, dwukrotnie zgłaszam problem, niby przekazali do koordynatora ale i tak nic z tym nie zrobili.
Poinformowali mnie że mam napisać skargę (napisałam 30 dni oczekiwania) albo zwrócić się do nadawcy który może napisać skargę. Koszty przesyłki poniesione, no cóż szczerze pierwszy raz się z takim problem spotkałam, ale ostatni raz korzystam z usług DPD. -
~atee / 2025-02-20 22:43
Porażka - wysłałam paczkę z nowym towarem do klienta za pobraniem . Paczka wróciła do mnie niby klient nie odebrał ,, po otwarciu zwrotu okazało się że towar używany zniszczony . Jak to możliwe ???? CUDA TYLKO W DPD . Ostrzegam -
~Dorota / 2025-02-19 21:57
Kurier nie podejmuje próby zostawienia paczki od razu oddaje do punktu. Nie odbiera telefonu. Mi pod drzwiami zostawił cudzą przesyłkę i jednocześnie moja odniósł do pobliskiej ząbki (byłam w domu ale nie zadzwonił nawet dzwonkiem).
Reklamacje dramat po 2 interwencjach nie skontaktowali się z kurierem bo cytuje nie odbiera tel i nie odebrali cudzej przesyłki zostawionej u mnie pod drzwiami ...ZaletyZadneWadyNie kompetencja brak kontaktu utrudnione reklamacje -
~Klientka / 2025-02-18 15:26
Monitor został uszkodzony, obudowa ma miejscami dziury, ale elementy monitora - obudowy wpadły do wnętrza monitora. W prawym górnym rogu obudowa została złamana a całość obudowy odchodzi od ekranu. Paczka została opatrzona naklejkami: nie rzucać, co najwyraźniej nie zostało w ogóle wzięte pod uwagę. Na początku stycznia zgłosiłam pierwszą reklamację i wysłałam formularz listownie, na co nie uzyskałam w ogóle żadnej odpowiedzi. ZaletybrakWadypoważnie uszkodzona obudowa monitora - brak zwrotu pieniędzy -
~była klientka dpd / 2025-02-18 12:59
Trzeci dzień kurierowi nie chciało się doręczyć przesyłki. W środę o 17.05 napisał, że punkt był zamknięty (infolinia prac. do 17.00). Byłam sprawdzić, Żabka była otwarta do 23-ciej. Na infolinię ciężko się dodzwonić. Jak się już dodzwoniłam, zrobili dzisiaj w piątek interwencję ale kurier nie pojawił się! A przez telefon mówił, że będzie po 17-tej! Telefon raczył odebrać dopiero po interwencji! Potem już nie odbierał telefonu. Bezczelnie kłamał! Dopiero przed 23-cią zostawił w Żabce przesyłkę zaadresowaną na adres domowy. Przesyłka była na prezent na 12.02. Mogłam ją odebrać dopiero 15.02. Przesyłka byłą cała rozerwana!!! Mam zdjęcia. Kolejny raz przesyłka dostarczana przez dpd była rozerwana w ten sposób, żeby sprawdzić jej zawartość. Szukał drogiego telefonu czy innego drogiego przedmiotu. Powinni się wstydzić! Gdzie są szefowie, którzy zatrudniają leniwych, nierzetelnych i nieuczciwych kurierów? Nigdy więcej dpd! Najgorszy przewoźnik. A kiedyś był najlepszy i najszybszy. Tak szanują klientów, dzięki którym mają pracę. ZaletyŻadnych!Wady1.Pootwierane przesyłki, zwłaszcza te małe, kurierzy szukają telefonów i innych drogich przedmiotów.
2. Bardzo długi czas oczekiwania na dostarczenie przesyłki!
3. Kurierzy bezczelnie kłamią.
4. Bardzo trudno dodzwonić się na infolinię, taka celowa procedura, żeby rezygnować i nie zgłaszać interwencji. -
~justyna / 2025-02-17 18:55
kurierzy doręczają przesyłki jak chcą, i raczej nie pod wskazany adres!!! nie polecam, sposób komunikacji z centralą żenada. i wyzywają klientów ZaletybrakWadysame, poziom pracy kurierów -
~Sławek / 2025-02-17 13:32
Kolejny raz paczka nie dostarczona! Ignoranctwo i kłamstwo o nieobecności odbiorcy to standard kuriera Daniela z DPD.
Kompletne dno i brak poszanowania klienta. Kłamstwa i potwierdzanie nieprawdy a przy tym brak możliwości kontaktu bezpośredniego z kadrą zarządzającą.
Nigdy więcej DPD!!!ZaletybrakWadyignoranctwo, zakłamanie, brak kontaktu, brak poszanowania klienta itd. -
-
~klient / 2025-02-15 15:43
Paczka opłacona za opcję dostawy w sobotę, więc od rana czekam, zero kontaktu ze strony kuriera, a podanego w mailu telefonu od rana nie odbiera, po czym przed godziną 14 dostaję maila, że przesyłka nie została doręczona, bo nikogo nie było w domu. ŻENADA! Infolinia w sobotę działa do 14, wiedział co robi. Mimo wielu prób kontaktu, ani razu nie odebrał telefonu, nie odpisał na sms, a potem poczta głosowa. NIE POLECAM NIKOMU, jak się nie chce pracować w soboty, to zmienić robotę, a nie pobierać za to dodatkową opłatę. DNO! Jak pocztowi awizowcy. ZaletyZalety? Brak. -
~ostatni raz dpd / 2025-02-14 22:29
Trzeci dzień kurierowi nie chciało się doręczyć przesyłki. W środę o 17.05 napisał, że punkt był zamknięty. Kłamią i oszukują, przesyłki są porozrywane. Byłam sprawdzić, Żabka była otwarta do 23-ciej. Na infolinię ciężko się dodzwonić. Jak się już dodzwoniłam, zrobili dzisiaj w piątek interwencję ale kurier nie pojawił się! Nawet w Żabce nie chciało mu się przesyłki zostawić kolejny. Nigdy więcej dpd! Najgorszy przewożnik. WadyNie dostarczają przesyłek, rozrywają opakowania sprawdzając co jest w Środku, bardzo trudno się dodzwonić na infolinię! -
~Iwona / 2025-02-14 19:37
Paczka nie została dostarczona, pomimo wcześniejszych sms-ów i rozmowy telefonicznej z kurierem. Przyczyna niedostarczenia paczki podana przez kuriera w dziale reklamacji był błędny adres. Po sprawdzeniu okazało się, że adres był właściwy a ja nie ma paczki i pieniędzy. Zaletybrak -
~kesja / 2025-02-14 13:16
Kurierzy DPD nie zadają sobie trudu, żeby zadzwonić do drzwi odbiorcy przesyłki tylko rzucają paczki przez ogrodzenie, bez względu na to czy pada deszcz, czy leży śnieg i jaka jest zawartość paczki (m.in. rzucono przez ogrodzenie szklany dzbanek; na prośbę by kierowca wrócił, bo chcę otworzyć paczkę przy nim, odpowiedział, że nie ma czasu, a ja mogę reklamować, bo do 2 tys. przesyłki są ubezpieczone - sic!) -
~HEJTERDPD / 2025-02-13 19:16
Cała ta firma to jakiś nieśmieszny żart, zero kontaktu z obsługą klienta, brak odpowiedzi kuriera na wiadomości i telefony. Czekam na ważną paczkę juz drugi dzień siedząc przy oknie i wypatrując aż jakiś kałmuk raczy mi ją dostarczyć. W pierwszy dzień otrzymałam maila z informacja, że odbiorcy nie było w domu pomimo czekających na kuriera 4 osób, a drugiego, że jest cały czas w doręczeniu a cały dzień nikogo nie było. Widziałam przejeżdżającego kuriera DPD przed moim domem i jeśli to on miał moja moja paczkę to niech wie, że życzę mu jak najgorzej. MOŻNA DOSTAĆ SZAŁU. TOTALNA ŻENADA. ZaletyBRAK JAK I ICH HONORUWadyCAŁA TA FIRMA -
~Dorka1 / 2025-02-13 15:15
Fachowa obsługa. Terminowe dostarczanie przesyłek. ZaletyWspaniali kurierzy. Skłonni do pomocyWadybrak -
~Rchdzwk339 / 2025-02-13 13:45
Automat niedopasował zły numer tel do kuriera, przez co nie mogłem się z nim skontaktować i powiedzieć żeby poszedł drzwi dalej jeśli mnie nie będzie, to sąsiad odbierze. Zamiast tego paczkę otrzymał sklep obok. Nie związany w żadnym wypadku jako punkt DPD ani nic. Po prostu oni ją dostali. A ja dostałem tylko maila ze dostarczono, szkoda tylko że nie wiedziałem komu ja dostarczyli, a wartość przesyłki oscylowała w granicach kilkuset złotych do 1000. Bot na infolinii nieudolny i nie pozwalał się połączyć z konsultantem. O tyle dobrze że właściciel lokalnego sklepu zobaczył numer i do mnie zadzwonił. ZaletyCzas, bardzo szybko byloWadyByło, ale nie umnie -
~Gosia / 2025-02-11 14:34
Niestety, moje doświadczenie z tą firmą po raz kolejny było bardzo negatywne. Paczka, którą miałem otrzymać, została dostarczona do punktu dpd pickup a nie na wskazany adres na stronie śledzenia widniała informacja że odbiorca jest nieobecny co było oczywiście kłamstwem, kurier nawet się nie pofatygował aby dostarczyć przesyłkę na wskazany adres oraz nie zadzwonił, mimo że cały czas byłem w domu.
Obsługa klienta również pozostawia wiele do życzenia – trudno się dodzwonić, a jeśli już się uda, to odpowiedzi są zdawkowe i mało pomocne. Niestety, to nie pierwszy raz, kiedy spotykam się z takim poziomem usług w DPD.
Podsumowując – jeśli zależy Wam na terminowej dostawie i rzetelnej obsłudze, warto poszukać innej firmy kurierskiej. -
-
~Chris / 2025-02-11 11:06
Witam. Uwaga na ta chorą psychicznie firmę. Kiedyś jak zatrudniali ludzi a nie Ukraińców. To była firma. Ale od kiedy jest BOT na infolini i Ukraińcy dostarczają paczki. Nie przychodzą e-maile z numerem kuriera, na prośbę anulowania paczki, paczka jest nadal dostarczana mimo ze była w automacie. Reklamacja to jakiś żart. Nikt w tej firmie nie słucha ludzi i klientów. Tylko swojego węża w kieszeni, myślenie jak psycho socjopaci globaliści z WEF! Mija drugi dzień, próbowali dostarczyć bo wredny sprzedawca nie chce przyjąć paczki i cały czas naciska firmę, dziś kolejny email ze paczka czeka w automacie? Pustki bez mózgów i zera a nie firma. Nigdy ale to nigdy wiece nie skorzystać z tej pseudo firmy. ZaletyZeroWadyBOT na infolini i nic niebkuma, pomacz z obsluga, nie mogę cie teraz połączyć z obsługa i tak w kółko 3 razy aż w końcu połączy ciebie z konsultantem, email z numerem do kuriera nie przychodzi, tępi Ukraińcy co nie umieją na kurs pójść i się nauczyć języka. Obsługa ma pretensje jak im się coś zgłasza. -
~PTraweler / 2025-02-07 11:25
Ta cała DPD to jedno wielkie nieporozumienie !!! Przesyłka wysłana przez nadawcę 3 lutego, dotarła do oddziału docelowego o koło 5-tej rano 4 lutego, gdzie inteligenci z DPD przerzucali ją z palety na paletę przez ponad 18 godzin !!! Po tych roszadach, w historii przesyłki wyskoczył komunikat – „przekazana do doręczenia”, gdzie przesyłka powinna być już doręczona !!! Następnego dnia (5 luty) około południa wyskoczył następny wpis - „przekazanie przesyłki do doręczenia”. Po wielu próbach kontaktu z DPD (odbiera jakiś parszywy boot) udało się wreszcie trafić na żywego człowieka, ale nie było wcale lepiej !!! Proszę o podanie numeru do kuriera – nie mogą bo według jego systemu nie wyszła z magazynu, mówię że w takim razie odbiorę w magazynie, niech poda adres – nie może. Jedna wielka katastrofa !!! Całkiem jak rozmowa z debilem !!! Ten skrót to chyba oznacza Degrengolada Podparta Debilami !!! Fakt jej istnienia może tłumaczyć tylko jedno – pralnia brudnej forsy !!! ZaletyBRAKWadyCałą ta firma to jedna wielka WADA -
~Oszukany / 2025-02-06 17:15
Zakładają, że każdy ma smartfona i jest siedzącym w domu 24 godziny na dobę niekorzystającym z łazienki bezrobotnym. Nie da się z nimi skontaktować - na infolinii jest tylko bot. Formularze kontaktowe i reklamacyjne tak skomplikowane, że normalny człowiek nie jest w stanie z nich skorzystać (milion jakichś numerków i innych znanych tylko im danych do podania). Bez powodu zwracają paczkę do nadawcy bez żadnej możliwości odwołania się. -
~voitz / 2025-02-05 20:56
kurier nie pojawił się po odbiór paczki ale status został ustawiony na "nadana". Po zgłoszeniu reklamacji w formularzu po kilku dniach info o zamówionej przesyłce zniknęło z aplikacji, 27 zł w błoto... omijać tę "firmę" szerokim łukiem ZaletybrakWadywyłącznie
strona 1 z 624
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »