Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 4331 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.27
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 217
  • ~Marta / 2021-04-13 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. To już druga pod rząd paczka, której nie mogę przekierować. U konkurencji również na "D", przekierowanie na stronie to kwestia minuty, tutaj ciągle błędy, komunikat aby skontaktować się z obsługą. Po dniu prób, gdy udało się już wybrać punkt odbioru, znowu błąd. No ja pier.... . Teraz czeka mnie jeżdżenie po mieście za kurierem.
    WadyNigdy więcej
  • ~Ka Er / 2021-04-13 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam kuriera macieja z elbląskiego odziału DPD który nawet nie zasługuję na napisanie imienia z dużej litery który miał dostarczyć paczkę prezent urodzinowy moim rodzicom a niestety dostarczył przykre doswiadczenie, brak wiary dobrych, miłych i uczciwych kurierów i krzyk a paczki jak nie było tak nie ma!!!
    Zero profesjonalizmu !
    Zaletybrak !
    Wadyza mało miejsca aby wszystko wypisać
  • ~Zła:-( / 2021-04-12 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada firma niekompetentna zakłamana i bez skrupułów. Zlozylam reklamacje ponieważ zamówiłam lampę od osoby prywatnej gdzie zamowila owa firmę dpd.
    Lampa dotarła potłuczona ,paczka byla tak zabezpieczona zapakowana gdzie naprawdę nie było się do czego przyczepić i dodatkowo napis drukowanymi dużymi literami SZKLO i to nic nie dało, to jak bylo trzeba rzucać paczkami zeby przy tak solidnym zapakowaniu i napisie była roztrzaskana ,dramat poprostu dramat. Po złożeniu reklamacji dostałam decyzje odmowna sugerując ze nie zmieściłam się w czasie złożenia relacji po odwołaniu się dostalm kolejną decyzje odmowną gdzie powód byl ze kontaktu z kurierem nie bylo szok, argumenty które przedstawiaja w decyzji sa poprostu swinskie chamskie i nie adekwatne do sytuacji i nie do przyjęcia, wszystko było zgodne z mojej strony,zlozylam reklamacje tego samego dnia i za kontaktowaniem się z kurierem, zważywszy na stan epidemi protokol byl wysłany mailem zaraz tego samego dnia przyjscia przesyłki także odmowa reklamacji nie ma żadnej podstawy prawnej,ponowne odwołanie się od decyzji również kontakt z kurierem byl.
    Jestescie poprostu żałośni wszystko było na czas i prawidłowo wykonane.Jesteście oszustami i juz nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług i mam nadzieje ze wkoncu znajdzie się taka instytucja ktora zrobi z wami porządek i dobierze się do waszej nieudciwosci i znieważania klientów.
    To co robicie jest bezczelne chamskie i żerowanie na klientach, tym sobie klientów nie zyskacie i mam nadzieje ze wasza firma juz dlugo nie pociągie bo wasi kurierem niszczą i rzucają paczkami nie zważając na konsekwencje, jestescie rzenujaca firma.Juz macie zlą opinie ale jeszcze nie spotkała mnie nigdy taka sytuacja z jakiej kolwiek firmy kurierskiej ,no pomijąć waszą. Zegnam ozieble.Nie zyczy sie nikomu czegoś czego drugiemu nie mile ,mnie niestety to nie mile z waszej strony spotkało wiec ,,KARMA WRACA,,
    Bo do uczciwości wam bardzo daleko i zastanawia mnie czy wogole znacie pojęcie uczciwość.
    Dwukrotne odwołanie się i dwa różne powody podać to skandal jak można być tak niekompetentnym i zakłamanym gdzie mam dowody meile, wpisy, daty i podważają fakty,nie no nie da sie opisać słowami jaki brak szacunku do klientów bo ludzie zamawiają mnóstwo rzeczy tańsze droższe i albo ich nie otrzymają albo dostają uszkodzone i zniszczone i żadnych konsekwencji nie ponoszą, ale przyjdzie taki czas ze bekniecie za wszystkie szkody i nieuczciwe traktowanie klientów.
    A na czyjejś krzywdzie sie jeszcze nikt nie wzbogacił.Także życzę upadłości.Żegnam.powtarzam się ale przy w sytuacji migla bym użyć więcej powtarzających epitetów i dużo gorszych sliw użyć.Ale jak to mówią biżuteria nie rychliwa ale sprawiedliwa.
    ZaletyŻadnych, totalnie brak zalet :-(
    WadyZłodziejska
    zakłamana
    Żałosna
    Niekompetentna
    Skandaliczna
    Itd,można byl tak bez końca brakło by miejsca na wpisy negatywne bo nie ma nawet jednej pozytywnej rzeczy z której można by było napisać.
  • ~Z / 2021-04-12 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w firmie DPD wychodzi na to że pracują podjeżdżając pod podane miejsce żeby GPS zarejestrował ich trasę po czym wpisują że nikogo nie ma w domu mimo iż kilka osób czekało na niego, domofon działa, brak telefonu od kuriera. Na infolini twierdzą że kurier zakończył zlecenie podjeżdżając tylko pod budynek.
    ZaletyBrak
  • ~Wojtek / 2021-04-12 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka przesyłka pięć dni czekania i dalej paczki nie widać. Nikt nie wie dzwonią jedni do drugich. Powiadomienia e-mail to jakaś kpina tak samo jak śledzenie same sprzeczne informacje. Ostatni raz tą beznadziejna firmą.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Nastka / 2021-04-12 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, żadnej informacji na temat paczki, żadnego kontaktu z kurierem, na stronie sprzeczne informacje co do statusu przesyłki - na jednej że wkładek jest napisane, że przesyłka przyjęta do punktu Pickup, na drugiej że dopiero odebrana przez kuriera (?)
    W mailu natomiast widnieje informacja o tym, że przesyłka zostanie doręczona w następnym dniu roboczym
  • ~Ania / 2021-04-12 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kultury. Podjeżdżają pod dom na chwilę i odjeżdżają. Perfidnie kłamią że dzwonili, trąbili i nie wiadomo co. Ostatni raz DPD
  • ~Wioletta / 2021-04-11 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dpd okrzeszyn. Nie próbował dostarczyć przesyłki nawet nie był nie zadzwonił cofnoł paczkę po złości na magazyn gdyż swoje prywatne sprawy miesza z zawodowymi. Taki kurier powinien wylecieć z roboty za oszustwo i kłamstwo. Kurier Seweryn S
    ZaletyBrak
    WadyArogancki, brak szacunku dla klienta. Kłamca. Jednym słowem cham
  • ~Anna / 2021-04-11 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku ! Nie dostarczają paczek, otrzymujemy jedynie maila, o nieudanej próbie dostarczenia,a kurier nawet nie przejeżdżał obok domu ! Ostatnio nawet nie podjął próby dostarczenia paczki tylko zawrócił ją z powrotem do Francji bez żadnej informacji dla nas ! następnie paczka zginęła ! Nieudolność i ignorancja, nie ma gorszej firmy!
    Wadykłamstwo o rzekomej próbie dostarczenia paczek
    niechlujstwo i niedbalstwo
    ignorancja
  • ~Krzysiek / 2021-04-11 10:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Plus za czas dostawy oraz za uprzejmych kurierów. Paczka zginęła w centrum przeładunkowym, złożyłem reklamacje, czas rozpatrywania 30 dni, trochę długo.
    ZaletyPlus za czas dostawy oraz za uprzejmych kurierów
    WadyDługi czas rozpatrywania reklamacji
  • ~Weronika / 2021-04-10 10:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier bardzo uprzejmy, odbiera telefon od razu, przesyłka doręczona bez żadnego problemu
  • ~agnieszka / 2021-04-09 21:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo sprawna obsługa. Kurier, bardzo życzliwy i pomocny.
    Pozdrawiam :)
    ZaletyBardzo sprawna obsługa
  • ~Arleta / 2021-04-09 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwonił do mnie kurier firny DPD i poinformował, że stoi pod drzwiami i chce doręczyć paczkę. Na wieść, że jestem w tej chwili w pracy natychmiast zdecydował o zwróceniu paczki do nadawcy. Nie pomogła prośba o przekierowanie przesyłki pod inny adres. Paczka miała być doręczona jedynie w tym momencie, w którym kurier stanął u drzwi moich.
    W momencie złożenia zamówienia płacimy za dostarczenie przesyłki zupełnie bez świadomości, że wymaga się od nas absolutnego całodziennego pozostawania w dyspozycji firmy DPD pod adresem dostawy, dlatego nie każdy może korzystać z usług tej firmy. Dodatkowo wspomnieć należy, że młody człowiek był gburowaty bez pomysłu na rozwiązanie problemu klienta.
    Przykładowo, dwa dni wcześniej inną paczkę przewoziła Poczta Polska, nie mam zaufania do tej firmy ze względu na zaginione listy polecone, niemiej mile mnie zaskoczył kurier - kiedy nie zastał mnie w domu w momencie doręczenia paczki zaproponował inny adres dostawy lub odbiór w placówce poczty. Można?
    Zaletyżadnych
    Wadykoszty kolejnej przesyłki
  • ~Hanna / 2021-04-09 14:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Uważam, że Firma DPD nie szanuje klientów. Paczkę, którą nie mogłam odebrać, ponieważ, kurier nie był w stanie dostarczyć do 13:00 godziny (punkt przesyłkowy od mojego domu to zaledwie 500 m !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Próbowałam dzwonić, kiedy otrzymałam sms-a od kuriera i zapewnić go, że następnego dnia będę cały dzień w domy. jednak on nie raczył oddzwonić. Jeszcze gorzej zrobił, kiedy sam zdecydował, że paczkę odbiorę w punkcie wysyłkowym. Pytam się wiec, dlaczego płacę za kuriera z dostawą do domu !!!!!!!!! A potem muszę sama iść i odbierać w punkcie DPD !!!!??????
    Naprawdę. Myślę, że sprzedawcy internetowi nie powinni korzystać z usług DPD, bo mogą w najbliższym czasie sami stracić klientów. Nie polecam tej firmy
    ZaletyŻadne
    Wady1. Bardzo zła obsługa kurierów.
    2. Brak szacunku dla klienta.
    3. Nieuczciwość kurierów.
    4. Brak empatii do ludzi.
    5. W jakiś sposób lekceważenie swojej pracy zawodowej.
  • ~pechowiec / 2021-04-09 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwukrotnie dane mi było przekonać się o niekompetencji kurierów i nieudolności firmy DPD.
    Pierwsza sytuacja miała miejsce dwa miesiące temu. Zamówiłam paczkę, za której dostawę dopłaciłam w sklepie 20 zl extra, dzięki czemu miała do mnie dotrzeć już następnego dnia roboczego... Nie dotarła w ogóle. W opcji śledzenia paczka kilkukrotnie była przekierowywana spowrotem na sortownię, kurier jako przyczynę podawał błędny adres. Pani na infolinii twierdziła,że zarówno adres jak i pozostałe informacje są kompletne i nie powinno być problemów z doręczeniem. Nie potrafiła wyjaśnić, dlaczego paczka notorycznie jest przekierowywana na sortownię. Finalnie, paczka została przekierowana przez sortownię spowrotem do sklepu, z którego została wysłana. Sklep ze swojej strony zapewnił, ze wszystko bylo okej i nawaliła firma kurierska...
    Druga sytuacja miała miejsce w dniu dzisiejszym. Otrzymałam telefon, że kurier jest pod moimi drzwiami jednak, z racji ze nikogo nie ma w domu, zapytałam czy jest szansa na późniejsze dostarczenie bądź przekierowanie paczki i pozostawienie jej w punkcie odbioru. Pan Kurier zaczął się plątać, ze on to musi sie kolegi dopytać bo z nim dzis jeździ. Poprosiłam o informację zwrotną i skończyliśmy rozmowę. Po 5 minutach dostałam powiadomienie, ze paczka została doręczona... Więc napisalam smsa, ze proszę o informację, jakie będą dalsze działania w zwiazku z moja paczka, ponieważ na stronie widnieje mylny komunikat, ze paczka została doręczona... Cisza... Postanowiłam zadzwonić, cisza... W końcu Pan Kurier zablokował mój numer...Informacji, nawet krótkiego smsa brak... Wykonaliśmy telefon z innego numeru, reakcja natychmiastowa. Zmieszanie i odpowiedź,że: "tak, tak, paczka zostawiona w punkcie"... Na pytanie, dlaczego Pan nie odbiera telefonow od klienta i blokuje numer nie uzyskałam odpowiedzi. Niby jesteśmy dorosłymi ludźmi a tutaj zabawa w chowanego jak w przedszkolu... I zachowanie, jakby ktoś tam za karę pracował...
  • ~Aleksandra / 2021-04-09 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie potrafi odebrać telefonu przez cały dzień. Nawet gdy całym dniem czeka się w domu na odbiór paczki nie gwarantuje to tego, że ją otrzymamy, bo kurierowi zwyczajnie nie chce się jej dostarczyć- jak wiadomo lepiej zaznaczyć że nikogo nie ma w domu. Na niewiele zdaje się również kontakt z infolinią, która nie wiadomo po co istnieje skoro nie potrafi pomóc w najprostszej sprawie. Kiedy już kurier po zrobieniu mu afery za niewykonanie obowiązków zjawi się po odbiór paczki jest chamem i gburem jakby robił nam łaskę, że za nasze pieniądze z ów paczką przyjeżdża. Zdecydowanie był to ostatni raz kiedy korzystałam z usług DPD.
    Wadybrak zalet
  • ~Tomaj / 2021-04-09 13:00
    Ocena: 1.67 / 5
    PRZETRZYMUJA PACZKI. Choć mogły by już dotrzeć pod wskazany adres. Ale jakiś żałosny koordynatorek woli PRZETRZYMUJA paczkę przez weekend. NIE POLECAM, to już nie pierwsza zagrywka że strony dpd i jeszcze ich śmieszne hasło "Your delivery Expert" hahahahhh Śmiech na sali po prostu. Ta firma nie powinna istnieć. Kurierzy robią łączę straszną. Zalecam zastanowić się przed wybraniem dpd.
    ZaletyAbsolutnie żadnych
    WadyWszystko
  • ~Mariola / 2021-04-09 11:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam!!! Kurierzy bezczelni bez empatii do osób niepełnosprawnych.
    WadyBrak słów na bezczelne zachowania kuriera... Zamówiła ekspres do kawy przez euro AGD przed świętami . Po dwóch dniach przyszedł kurier ,prosiłam żeby przyniósł ta paczkę na górę ponieważ jestem niepełnosprawna i nie mogę zejść pod domofon. Wyzwał mnie niemiłosiernie,i musiałam zejść,mimo że euro mnie zapewnili że kurier przyniesie do mieszkania na trzecie piętro,paczka była lekka...
    Jestem zbulwersowana zachowaniem tego pana. To on wybrał sobie pracę a pretensje niech ma do siebie. Nie polecam tej firmy kurierskiej!!!
  • ~Behsi / 2021-04-09 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Popełnili błąd w sortowni i moja paczka zwiedzała sobie polske przez 5 dni . Po 5 dniach wróciła na tą samą sortownie na której zaczynała. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalizm
    Czas dostawy 10 dni
    Nieumiejętność osób na stanowiskach administracyjnych
  • ~Jan / 2021-04-09 09:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier DPD dzwoni przed czasem, że czeka na odbiór paczki, a później dostaje e-maila o braku adresata, też przed czasem odbioru paczki.
    NIE POLECAM!
    ZaletyCena
    WadyObsługa nieprofesjonalna.
strona 1 z 217
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 4331
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 3082
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 2254
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1694
Pocztex
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1386
FedEx
Ocena: 1.46, ilość opinii: 438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140