3 dzień paczka krąży najpierw adres zły nikt nie może wykonać telefonu i zapytać o nr domu(mój błąd pominąłem nr.)kontakt z infolinia dramat udało się dodać adres. 2 dzień : Kurier stwierdził że ma za daleko i sobie zaznaczył że nie było adresata w domu, a na posesji 4 ludzi.Rozmowa z kurierem na zasadzie mam za daleko będzie jutro i najlepiej weź Pan spier... *upy nie zawracaj. Kontakt z chatbotem żenada, X reklam i nie potrzebnych treści. Polityka firmy totalne dno. +48 515 431 250 numer do kuriera który pracuje za karę.
ZaletyŚwiadomość żeby omijać dpd szerokim łukiem i wszystkim o tym mówić.
WadyCała Firma dpd
~Renata / 2025-06-26 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Czekałam na przesyłke z Azji 3 tygodnie. Przyjechała ( DPD) "pod dom", ale ze względu na błędy w adresie po 24 godzinach od wysłania informacji na maila, samowolnie , DPD zwróciło paczke do nadawcy. 24 godziny!!!! Szkoda , że nie 3 godziny. Nie wysłali nawet SMSa. Przecież to DPD sobie ustala procedury.
W mojej opinii dostarczenie paczki nie jest dla DPD sprawą honorową!
ZaletyBrak
WadyNie zależy im na dostarczeniu paczki
~Magda / 2025-06-26 12:40
Ocena: 1.00 / 5
tragedia, kontakt z infolinia z głupim chatbiotem nie da się nic ustalić,
paczka przechowywana w magazynie kilka dni, zero kontaktu z odbiorcą, jak może żabka być przepełniona że nie można było tam zostawić paczki,
po przekierowaniu znowu trafiła na magazyn, tragedia !!!!!!
~martasewczuk_1890 / 2025-06-26 11:48
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo bezczelne zachowanie kuriera, który nie dość że nie chciał odejść od drzwi jak powiedziałam że nie mam drobnych i rzekomo ktoś mu kazał wnosić paczkę do piwnicy mimo że z członkami rodziny nie był w kontakcie tylko ze mną. To na koniec jeszcze znieważył mnie mówiąc, żebym paczki sama sobie wnosiła. Bardzo grzeczne zachowanie młodych ludzi w pracy ????????.
Z dnia 26.06.25 na Felinie około 11:35 pozdrawiam Pana od materaców ????
~Agnieszka / 2025-06-26 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Kurier Krzysztof - 510592585 Nowy Dwór Mazowiecki od trzech dni wozi paczkę na samochodzie, a przez pomyłkę odznaczył że została doręczona, bo miał zepsuty samochód, żenada
ZaletyBRAK
Wadyfirma powinna zmienić profil działalności
~Emil / 2025-06-24 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie potrafi dostarczyć przesyłki, za każdym razem jest jakiś problem i to nie do rozwiązania. Infolnia życzę powodzenia w rozmowe z botem.
Zaletybrak
Wadyczęsto niestety jedyny kurier w cenie przesyłki
~Robert/RO / 2025-06-19 07:23
Ocena: 1.00 / 5
Paczka od czterech dni krąży w oddziale WA1 (Warszawa) i nie było ani jednej próby doręczenia,
nie ma również wyjaśnienia dlaczego tak się dzieje.
Najgorsza firma kurierska!
~ALEKSANDER / 2025-06-18 21:24
Ocena: 1.33 / 5
Dotarła do mnie dzisiaj przesyłka dostarczona przez kuriera DPD. Paczka została podrzucona koło drzwi garażowych co w razie deszczu gwarantuje zamoknięcie przesyłki. Kilka stopni wyżej jest wielki dach i drzwi wejściowe do mojego domu. Pracownicy DPD to olewają. Jeśli mam wybór to zawsze pomijam tę firmę. Moja paczka była otwarta, a ja nie miałem możliwości powiedzieć kurierowi, że paczki nie odbiorę. Skandal i zero profesjonalizmu.
~Angela / 2025-06-18 14:49
Ocena: 2.33 / 5
Rzadko zamawiam przez dpd, ale wyjątkowo potrzebowałam zrobić zamówienia za pobraniem. Zamówienia przychodziły dzień po dniu. Zamówiłam pod adres lokalu, w którym pracuję, bo miałam pewność, że na pewno bez problemu uda się odebrać przesyłkę, bo zawsze ktoś będzie.
Bardzo mocno zdziwiłam się, gdy zarówno przy pierwszej jak i przy drugiej paczce kurierzy wpisywali w system, że NIKOGO NIE MA i zostawiali paczki w punkcie w Żabce - podczas, gdy ja byłam wtedy pod wskazanym adresem.
Żaden z dwóch panów kurierów nie zadzwonił, pierwszy nawet nie odebrał mojego telefonu. Drugi natomiast powiedział, że "myślał, że to adres szkoły i przerzucił od razu do Żabki".
Jestem bardzo niezadowolona, bo nie po to płaciłam za przesyłkę POD WSKAZANY ADRES, żeby później wieczorem po pracy czekać w kolejce w punkcie z innymi klientami dpd, którzy nie otrzymali przesyłki w taki sposób w jaki miała być dostarczona. Z rozmowy z ekspedientką wynika, że to niestety bardzo częsta praktyka i często kurierzy zawalają je paczkami.
Zaletyszybki czas "dostawy" do punktu
Wadybrak kontaktu ze strony kuriera, zostawianie paczek w punkcie bez uzgodnienia tego z klientem, kłamanie, że nikogo nie było pod wskazanym adresem
~burak / 2025-06-18 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca - kurier nic nie musi - nie musi dzwonić, nie musi pisać sms, nie musi dostarczać paczki! Dziadostwo - pod adresem zawsze ktoś jest, kurier pisze odmowa odbioru paczki - zero kontaktu wcześniej. Poczta polska jest lepsza od tych oferm z dpd a to nie jest wysoki poziom obsługi.
Zaletybrak
Wadyzero kontaktu, brak szacunku do wykonywanych obowiązków
~Anes / 2025-06-17 23:11
Ocena: 1.00 / 5
Poor service, often problems, will avoid going forward
~Łukasz / 2025-06-17 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Firma DPD to jakiś dramat, jestem ciekaw dlaczego allegro zmusza dostawców do podpisywania umów na wysyłki z takim dziadostwem, gdy już mam problem z doręczaniem paczki to jest to właśnie DPD. W dniu doręczenia przesyłki byłem w pracy. Kurier zadzwonił tylko raz, później do kuriera nie mogłem się już dodzwonić – po prostu mnie olał i nie odbierał telefonów. Ratując sytuację dwukrotnie przekierowałem paczkę do pobliskiego punktu odbioru przy Kauflandzie, tak bym mógł ją sobie odebrać osobiście, niestety tam również paczka nie została dostarczona – potraktowali to jako błędny adres,. Pisząc reklamację dostałem odpowiedź że paczka jest za duża na doręczenie do punktu. A był to tylko dywan 170x120 cm. Po prostu jakieś jaja. Nie polecam. Taka firma chwast powinna upaść i to jak najszybciej.
Zalety- żadnych
Wady- brak kontaktu z kurierem, osoby bez kompetencji,
- ciężki kontakt z infolinią - boty i przekierowania
- punkty odbioru mimo że spełniają warunki przyjęcia przesyłek, nie robią tego.
~Jadwiga / 2025-06-17 17:41
Ocena: 4.33 / 5
Dość szybko i na czas. Raz zdarzyło się że walizka szła 5 dni (w Polsce) Wielkie dzięki dla Pani Agnieszki z oddziału KT3. Jej pomóc była profesjonalna i nieoceniona. Jes,cze raz bardzo dziękuję Pani Agnieszko
~Ralph / 2025-06-16 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Firma szambo jeszcze paczka nie dotarła,a już ją odesłali do nadawcy z Chin mistrzostwo świata
ZaletyNigdy więcej kontaktu z DPD
~Agnieszka / 2025-06-16 13:22
Ocena: 2.67 / 5
Mieszkam w Chojnowie. Kurier który ma dostarczyć mi paczkę pod adres pisze że mnie nie ma i zostawia paczkę w punkcie mimo że jestem w domu i czekam. Jak dzwonie do kuriera z pytaniem kiedy będzie to mówi że dostał przekierowanie paczki a jak dzwonie na infolinie z pytaniem jak to się stało to słyszę że kurier zgłosił że mnie nie było i paczkę przekierował. Na na koniec słyszę że kurier może sobie przekierować paczkę nawet jak jestem w domu. Na pytanie to po co w ogóle płacić za kuriera skoro sama w punkcie muszę odbierać paczkę usłyszałam że "można zamawiać do punktu". DRAMAT a nie firma kurierska.
~czarna / 2025-06-16 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Firma dramat!!! Nie polecam!!!
Reklamacja to jakaś kpina, kurier stłukł lustro które zwróciłam do producenta, w oryginalnym kartonie i z oryginalnymi zabezpieczeniami. Odpowiedź z firmy dpd że towar był źle zabezpieczony!!!!! Producent jakoś umiał dosłać w tym samym opakowaniu towar nieuszkodzony
~Akaro / 2025-06-13 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to koszmar i dramat. Szkoda, że nie można wystawić zera. Dużo by pisać, bo i infolinia denna, a kurier obsługujący Retkinię w Łodzi to chamski troglodyta i arogant. Czterokrotnie dzwoniłem na infolinię. Dwukrotnie bezproblemowo wysłuchałem reklamy i czatbota, a jak w końcu udało mi się czatbotowi wytłumaczyć, że mi nie pomoże i połączyłem się z konsultantem, to dziwnym trafem połączenie się urywało. Przy pierwszej skutecznej rozmowie Pani podała mi numer do kuriera. Za dziesiątym razem raczył odebrać, oświadczył mi że jest w pracy a ja go spamuję, po czym się rozłączył i zablokował mój numer. Podczas drugiej skutecznej rozmowy z konsultantem jedyne co mi zaproponował to to że złoży skargę do przełożonego kuriera. Super, tyle tylko że przesyłka zamiast trafić do wskazanego przeze mnie punktu znowu trafi do sortowni i znowu troglodyta nigdzie jej nie doręczy tylko zwróci dyspozytorni. Na dokładkę aplikacja nie informuje o zdarzeniach i przyczynach tylko o niedoręczeniu i zwrocie do dyspozytorni. Więcej można się dowiedzieć na Allegro, ale nie każda przesyłka jest wysyłana z Allegro. Jak możecie to omijajcie tę firmę z daleka.
ZaletyDla osób, które chcą znacząco podnieść sobie ciśnienie - rewelacja.
Wadybrak dostawy, brak informacji o przyczynach, trudny kontakt z infolinią i całkowity brak kontaktu z kurierem, nawet jak uzyska się jego numer od konsultanta.
~HANIA / 2025-06-11 15:23
Ocena: 5.00 / 5
Witam, dziękuję za wniesienie paczki Toruń Kręta 111A
Witam chcę podziękować z całego serca Panu kurierowi z DPD 1335 TOR Panu Michałowi który po raz kolejny dźwigał wielką pakę w Toruniu, ul. Kręta na 3 piętro. Pan jest bardzo miły i konkretny. Firmie DPD gratuluję pracownika! chcę podziękować z całego serca Panu kurierowi z DPD 1335 TOR Panu Michałowi który po raz kolejny dźwigał wielką pakę w Toruniu, ul. Kręta na 3 piętro. Pan jest bardzo miły i konkretny. Firmie DPD gratuluję pracownika!
ZaletyPrzesympatyczny, pomocny, kulturalny Pan Kurier
WadyBrak
~Kasia / 2025-06-11 14:07
Ocena: 1.33 / 5
Wczoraj dostałam informację że paczka będzie do odbioru wczoraj,kurier się nie skontaktował ze mną, dziś otrzymałam wiadomość że paczka jest odesłana do sprzedającego,nie można się dodzwonić do dod, jakiś czatbot odpowiada że paczka została odesłana, porażka,nie polecam!!!!
~nandito / 2025-06-10 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Firma dramatyczna . Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki i odebrać telefonu. Nie Polecam nikomu firmy dpd.