strona 1 z 640
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Anna / 2025-11-06 16:48Ocena: 1.00 / 5
kurier bez proby dostarczenia paczki, bez kontaktu telefonicznego zamiast wniesc 12 kg przesylke na 3 pietro wrzuca ja do paczkomatu twierdzac ze nikogo nie bylo w domu. Akurat ktos w domu byl, a on nawet nie raczyl poinformowac o dostawie. Nie po to zamawiam przesylke z dostawa na wskazany adres zeby potem odbierac ja z paczkomatu. Dodam, ze odbiorca jest starsza osoba. Jak kurierowi nie chce sie nosic paczek to niech poszuka innej pracy. -
-
~Lulka / 2025-11-06 10:05Ocena: 1.00 / 5
Zawiodłam się, bo nigdy wcześniej nie miałam takich problemów z dostawą. Zamówiłam paczkę do odbioru w punkcie (sklep żabka). W dzień dostawy widziałam w aplikacji, że paczka jest wydana do doręczenia, po czym nagle została zwrócona z powrotem do magazynu, bez żadnej informacji dlaczego i przede wszystkim bez żadnego powiadomienia mnie, choćby SMSem albo mailem. Po przeszukaniu strony internetowej (co jest absurdem bo ta informacja powinna być w aplikacji) okazało się, że Żabka była przepełniona i nie przyjęli przesyłki. W związku z tym przekierowałam paczkę na pobliski paczkomat... i nic. Paczka tak po prostu siedziała sobie w magazynie, nikt nie raczył jej ponownie wydać. Zadzwoniłam na infolinię, oczywiście na początku próbuje nam "pomóc" bezużyteczny robot, ale wystarczy mówić do niego złożonymi zdaniami, żeby połączył nas z konsultantem. Pani która odebrała była chyba wielce oburzona, że udało mi się z nią połączyć i łaskawie obiecała, że wyda dyspozycję o wydaniu paczki na drugi dzień... I zwyczajnie tego nie zrobiła. Zadzwoniłam na drugi dzień wieczorem, tym razem odebrał już miły Pan, który powiedział, że żadnej dyspozycji nie było, paczka dalej siedzi w magazynie. Pan napisał do nich maila i faktycznie dopiero wtedy wydali paczkę do doręczenia. Cała sytuacja to absurd. Nie do pomyślenia, żeby klient musiał się kilkukrotnie upominać żeby łaskawie wysłano mu paczkę. Do tego zdecydowanie powinna być jakaś informacja, gdy punkt odbioru jest przepełniony, najlepiej bezpośredni telefon od kuriera z zapytaniem czy może dostarczyć paczkę pod inny adres. Zdecydowanie lepiej dopłacić za InPost i mieć święty spokój. Wady-brak informacji o tym co się dzieje z paczką
-bezużyteczny robot na infolinii
-reklama własnej firmy na infolinii (po co??)
-konsultantka w niczym nie pomogła
-absurdalnie opóźniona paczka -
~~Tado / 2025-11-05 18:07Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to totalne dno. Przekierowali paczkę do uszkodzonego paczkomatu, z którego nie ma można wydobyć przesyłki i twierdzą, ż to nie ich wina. Nie wiadomo kiedy naprawią awarię i stwierdzili, że odeślą paczkę do nadawcy jak jej nie odbiorę. Tylko nikt nie chce mi powiedzieć jak mam to zrobić skoro nic nie działa. Ponadto ich aplikacja nie pokazuje nadanych paczek i nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tej firmy. ZaletyBrakWadyTotalne lekceważenie klienta -
~Marcin / 2025-11-05 08:54Ocena: 1.00 / 5
próba odebrania paczki to jakiś kosmos? Jakby jakieś inne uniwersum.
Po dwóch dniach siedzenia w domu i czekania na paczkę otrzymuję informację że był kurier.
Problem w tym że mam zepsuty domofon i kurier nawet nie raczył dać znać smsem , telefonem
przekazem myśli że jest na dole.
Zdecydowanie odradzam - no i firmy które korzystają z ich usług niestety ale odrzucam bo szkoda mojego czasu i nerwówZaletybrakWadyNIGDY WIECEJ -
~Babcia / 2025-11-04 15:56Ocena: 3.67 / 5
Jestem osobą niepełnosprawną z 1 grupą niep. W związku z tym zamawiam przesyłki tylko na adres domowy. 3 listopada 2025 bez żadnego ze mną kontaktu kurier wrzucił paczkę do pobliskiego paczkomatu notując że mnie nie było w domu co jest nieprawdą. Sytuacja jak wyżej powtórzyła się dzisiaj tj 11 09 2025 .Ze względu na gabaryt paczki kurier zostawił ją w sklepie Żabka.W ty czsie jak przyszedł SMS o mojej nieobecności była u mnie opiekunka która jest świadkiem .Telefon kuriera jest zawsze wyłączony . Są sytuacje że nie mam wyboru dostawcy . WadyBrak całkowitego nadzoru nad kurierami. -
~Izabela / 2025-11-04 10:58Ocena: 1.67 / 5
Nigdy wcześniej nie miałam z nimi problemu ale teraz to jest jakiś żart. Paczka doręczona do automatu paczkowego w Holandii jednak przez błąd kuriera nie został wygenerowany kod odbioru i nikt tego kodu nie potrafi wygenerować. To jest jakaś abstrakacja. Kontakt z infolinią to jest tylko podawanie informacji które już wiem. Zgłoszenie o kod poszło i nikt nie raczył się tym zająć. Tylko ponawiają zgłoszenie bo czekają na odpowiedz. Widzę że nie mają innej opcji kontaktu tylko przez zgłoszenie a telefony do Holandii im nie działają skoro nie potrafią do nich zadzwonić. I tym oto sposobem paczka sobie leży ponad tydzień w automacie i nikt z szanownej firmy nie potrafi nic zdziałać. Żadnych kompetentnych osób.. brak słów. Nigdy więcej nie wyślę paczki u nich. Wolę zapłacić trochę więcej i nie mieć takich problemów ZaletyPo ostatniej wysłanej paczce zalety tej firmy nie istnieją -
~Karol / 2025-11-03 20:35Ocena: 1.33 / 5
Przesyłka ROZWALONA, przewoźnik odrzuca reklamacje. Pomimo przekazania odpowiednich dowodów (zdjęcia kilka minut po odebraniu) firma odmawia odpowiedzialności. Poprzednie paczki tez przyjeżdżały uszkodzone - na szczęście środek cudem zachowany. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM FIRMY DPD ZaletyNiespodzianka czy środek cały czy nieWadyCAŁA USŁUGA TO DNO -
~Tom Tom / 2025-11-03 13:25Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Zero elastyczności. Wszystko wiruje wokół pana kuriera. Odbiór przesyłki równa się prawie że cudowi objawienia. Nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak dobrego kontaktu z klientem, brak elastyczności, piętrzenie problemów. Świat wiruje wokół kuriera. -
-
~asta / 2025-11-02 17:46Ocena: 2.50 / 5
niedawno wystawiłabym ocenę dobrą, ale teraz unikam zamawiania przez dpd. powtarzająca się akcja: zamawiam i opłacam usługę kurierską, po czym w dniu odbioru następuje przekierowanie do paczkomatu dpd z randomowego powodu: albo nie ma mnie w domu (choć jestem oczywiście) albo zostaje postawiona przed faktem: dostaje taką informację i nikt się nie tłumaczy. przepraszam bardzo czy tj poważna firma?! płacę więcej za kuriera, ponieważ potrzebuje dostawy do domu! a nie do paczkomatu, bo nie mam samochodu (!) poza tym usługa paczkomatu w wyborze jest tańsza, a ja opłacam droższą, czyli kuriera. jak można zaufać takiej firmie? pojedynczą syt potraktowałam jako wypadek przy pracy, powtarzalną jako politykę firmy. -
~Ewa / 2025-11-01 16:04Ocena: 3.00 / 5
firma reklamuje, że można paczkę kurierską przekierować do najbliższego paczkomatu - KŁAMSTWO !; próbowałam wiele razy i to jest niemożliwe; dostępne paczkomaty zależą od rewiru / trasy kuriera (taką otrzymałam oficjalną odpowiedź); jeżeli skorzystałabym z tych które mi proponują to po drodze mijałabym 2 lub 3 położone bliżej... dla wątpiących: nie mylę paczkomatów innych firm Zaletyterminowość dostawyWadybrak możliwości przekierowania paczki do NAJBLIŻSZEGO paczkomatu -
~Bożena / 2025-11-01 01:44Ocena: 1.00 / 5
Nic nowego, już trzy opłacone przesyłki trafiły do Żabki i do producenta. A już najbardziej mnie wkurzyła informacja, że odbiorcy nie było pod wskazanym adresem. Pracuję w domu, uroda pracy zdalnej.
Do tej pory miałam solidnych kurierów z DPD, ale coś się zmieniło i teraz paczki mam sobie odbierać w Żabce, z opłaconymi kosztami dostawy.Zalety-100%Wady+100% -
~Kit / 2025-10-31 16:18Ocena: 1.00 / 5
DPD to totalna porażka. Paczka dwa razy wróciła na sortownię, a infolinia to płatny żart z idiotycznym botem i sprzecznymi informacjami od konsultantów. Stanowczo odrazdam. Zaletybrak -
~Krzysztof / 2025-10-31 15:36Ocena: 1.00 / 5
Brak próby doręczenia, kurier nie odbiera telefonu, Pani na infolinii nic nie może i powiedziała, że mają 2 tygodnie na dostawę... pilna paczka na dziś zupełnie zignorowana przez DPD. Dramat nie firma. ZaletyBRAKWady100% -
~ZJEBANE DPD / 2025-10-30 11:44Ocena: 1.00 / 5
NIe ma gorszej firmy, mało nimi zamawiam ale jak już musze to zawsze jest jakiś problem. Paczka nigdy nie przyszła na czas. Infolnia to EWABOT od której niczego sie nie dowiemy, połączenie z konsultantem jest bardzo utrudnione. ZDELEGALIZOWAĆ DPD ZaletyBrakWadytylko wady -
~Adrian / 2025-10-30 10:14Ocena: 2.33 / 5
Kurier nie przyszedł do mieszkania, tylko zostawił sobie paczkę w punkcie. Nie po to dopłacam za kuriera, żeby zostawiał paczkę w punkcie odbioru… -
~ula / 2025-10-29 17:17Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska DPD. Zamówienie kuriera na przesyłkę paletowa pojawił się z opóźnieniem znaczącym. Odebrał paletę w końcu została przyjęta na jednym magazynie następnym tez. Ale w punkcie gdzie kurier ma zabrać do klienta został zrobiony zwrot do nadawcy. Bo jest nie standardowa. Tylko, ze dodatkowo za to zapłaciłam zaznaczyłam informacje, ze paleta jest nie standardowa. Nie polecam nie zasługują nawet na te jedna gwiazdkę. Nidy już z ich usług nie będę korzystać. ZaletybrakWadykurier odbiera paczki palety z dużym opóźnieniem dniowym. -
-
~AB / 2025-10-28 18:50Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska to dpd. Brak odbioru paczki-zwrotu towaru, wyznaczone godziny 9.00-17.00, o 8.57 przysłany mail,że nikogo nie było w domu. Konsultant umywa ręce. Nie mozna oddać paczki do punktu odbioru, a w pick-upie się nie mieści.Porada konsultanta - wygenerować nowy kod i złożyć reklamację. Następnego dnia informacja mailowa od kuriera o 8.13, że w godz. 9-17.00 nikogo nie było w domu.Odpowiedź na reklamację- nie jestem stroną, nie będą mi odpowiadać. Reklamacje może złożyć firma, która umożliwia zwrot i generuje zamówienie kuriera. Nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz. Kurier o tym mechanizmie wie i jest bezkarny, a firma ma klienta w ... ZaletyBrakWadyLekceważenie klientów, bezkarność kurierów, niepomocna infolinia, brak reakcji na skargi -
~JK / 2025-10-27 11:05Ocena: 2.50 / 5
Najgorsza firma kurierska . Na każdym kroku utrudnienia i problemy z odbiorem i śledzeniem przesyłki.Nie polecam. -
~Lux / 2025-10-25 20:40Ocena: 1.00 / 5
Dziadowska firma.
Paczka zamówiona w środę, w piątek status zmienił się na ,,wydano do doręczenia", w tej samej minucie zmieniając status na ,,nieudana próba doręczenia". Pewnie przeleży w oddziale do poniedziałku, jak nie dalej. Robienie z ludzi idiotów. Nie polecam tych patałachów. -
~Piotr / 2025-10-24 17:12Ocena: 1.00 / 5
Drugi i ostatni raz zamawiałem coś przez DPD. Wybrałem ich z tego wzlędu, że obiecali, że dostarczą dnia następnego a tu tymczasem znowu przesyłka utknęła w sortowni. Panowie, nawet Pocztex jest od was lepszy, czas się zamykać. Z drugiej strony - sam sobie jestem winny, za pierwszym razem dostarczali 3 ulice dalej (byłem na kwarantannie) przez trzy dni. Podziękuję i będę omijał szerooookim łukiem. Wadyczas, cena
strona 1 z 640
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
