Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

1.59 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.43
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.55
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 14
  • ~Iro / 2019-02-18 14:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, jeden wielki bałagan, brak organizacji pracy, nierzetelna informacja. Tak można opisać działalność firmy DPD. Przesyłka krąży miedzy oddziałami firmy, bo żaden nie poczuwa się do tego by dostarczyć przesyłkę. W dniu dzisiejszym usłyszałem z POK, że kolejny oddział odmówił dostawy i nie poczuwa się jak właściwy do doręczenie. Brak wewnętrznej organizacji pracy spowodował, że to już trzeci oddział na terenie Warszawy nie wie kto ma dostarczyć przesyłkę. BRAWO DPD już więcej nie skorzystam z waszych usług.
    ZaletyBrak
    Wadynieterminowe dostawy, brak rzetelnej informacji, chaos
  • ~klient / 2019-02-18 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Nie Polecam! Kurier nie przyjeżdża, aby dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem. Jeśli się już dodzwonisz to i tak nic się nie zmienia. Kurier pisze ze nikogo nie było. Brak słów by opisać współpracę z tą firmą.
    Zaletybrak
    Wadybark kontaktu, brak kuriera, brak odpowiedzialności tej firmy
  • ~Zadowolona / 2019-02-16 23:18
    Ocena: 5.00 / 5
    W przeciwieństwie do DHl - DPD są idealni. Zawsze jest powiadomienie, zawsze o czasie i bardzo życzliwi kurierzy. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się odbierać paczki gdzie indziej... jeśli ja zamawiam to tylko DPD.
    W przypadku DHL "doręczono" mi paczkę dwa razy.. w Żabce- w miejscu trudno dostępnym jeżeli chodzi o komunikację.
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~oczekujący / 2019-02-15 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał, czekałem od otrzymania smsa informującego mnie o dostarczeniu paczki w danym dniu. Mało tego kurier miał wyłączony telefon, numer był podany w smsie. Na infolinii przeproszono za zaistniałą sytuację i poinformowano mnie iż kurier dostarczy paczkę w dniu następnym na sto procent. Niestety w dniu następnym znów nie przyjechał, infolinia poinformowała mnie, że kurier nie miał już miejsca w samochodzie i paczkę zostawił w magazynie lecz dostarczy paczkę za trzy dni już na pewno czyli po weekendzie. Nie wierzę w żadne zapewnienia infolinii.
    Nic dodać nic ująć cała wizytówka firmy DPD.
    Otrzymywałem już wcześniej przesyłki poprzez DPD i było dobrze wszystko jednak teraz straciłem czas i co za tym idzie pieniądze na nieuczciwości firmy kurierskiej.
    ZaletyBRAK
    WadyTRAGEDIA
  • ~Ewa / 2019-02-15 12:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytajac te opinie nie chce mi sie wierzyc w to co piszecie. Od dwoch lat korzystam z uslug tej firmy. Paczki docieraja w terminie , nieuszkodzone . Kurierzy sa bardzo uprzejmi . Dzwonia gdy cos jest nie tak . Uprzedzaja o dostawach. Moze ktos ma po prostu pecha.
  • ~Alina / 2019-02-14 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie totalna porażka. Jak widzę tutaj to jest norma że paczka nie dochodzi, chociaż ktoś był w domu w danym dniu i danej godzinie. Zero informacji którego dnia i ewentualnie w których godzinach można się spodziewać kuriera, więc wychodzi że przez tydzień mam siedzieć w domu, nie pracować i wyczekiwac z nadzieją przez okno. Miło byłoby poinformować chociaż że paczka nie została dostarczona czy cokolwiek..
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak jakichkolwiek informacji o czymkolwiek
  • ~Ola / 2019-02-14 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2,5 miesiąca kurier usiłuje dostarczyć przesyłkę- umowę, która powinna być podpisana i odesłana nadawcy. Kurier najpierw nie informował sms o próbie dostarczenia w danym dniu. Po interwencjach nadawcy dostaję rano sms bez podania ewentualnej godziny dostarczenia przesyłki. Czekam cały dzień w domu i obserwuję kuriera przejeżdżającego bez zatrzymania koło bramy. Raz nawet była na szerokość otwarta brama i bawiły się dzieci. Kurier napisał, że nikogo nie było w domu. Na ogół nie odbiera telefonu. Dziś przejechał bez zatrzymania. Po 15 minutach odebrał telefon. Zdziwił się, że ktoś jest w domu i powiedział, że przyjedzie. Minęło 5 godzin. Kurier nie odbiera i nie przyjeżdża. W sobotę zadzwoni nadawca z pytaniem, dlaczego nie odebrałam przesyłki i stwierdzi, że ponowi próbę. Ciąg dalszy już znam. W domu jest zawsze adresatka, starsza pani, która już nie jest w stanie opuszczać mieszkania.
    Zaletybrak
    Wadykurier niezainteresowany dostarczeniem przesyłki
  • ~Gienek / 2019-02-13 14:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem kuriera po odbiór przesyłki. Miał być pomiędzy 10-14 i go nie było.
    Zadzwoniłem do f-my DPD. Automat sporo czasu gada o wybraniu opcji tematu rozmowy. Po wybraniu "z operatorem" powraca do początku i znowu gada to samo i tak w kółko, więc wybrałem inną opcję.
    Pani mile mi oświadczyła że przesyłka będzie odebrana o 16:00 z powodu awarii samochodu.
    Ja jak głupi czekałem na kuriera 4godz a tu się okazuje że muszę czekać kolejne godziny.
    Skoro wiedzieli że nie może przyjechać wystarczyło poinformować SMS lub chociaż mailem a tu nic.
    Zero szacunku dla klienta.
    Ostatni raz. wolę dopłacić 1 zł i skorzystać z innych firm.
  • ~aga / 2019-02-13 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia pan kurier na chwilę podjechał pod mój dom i odjechał... i tal dwa razy z paczką .
    Zaletybrak
    Wadykomunikacja
  • ~Olka210721 / 2019-02-13 11:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana ta firma. Wysłałam wózek dziecięcy i fotelik jednej Pani, na szczęście zrobiłam zdjęcia stanu wózka jak i sta u kartonu w którym się znajdował. Pani która dostała paczkę była w szoku w jakim jest stanie i otworzyła przy kurierze ( karton był zniszczony, wózek tak samo cały brudny i porysowany chociaż każdy element był w osobnej folii). Natomiast w drugiej paczce był fotelik okazało się że był zalany lub stał gdzieś na mocnej wilgoci bo był cały w pleśni.( i nadaje się do wyrzucenia nie mogę narażać dziecka na kontakt z pleśnia pxt silnej alergii grozi to śmiercią) . Na szczęście mam wszystkie zdjęcia jak wyglądał przed wysyłką a jak doszedł do Pani. Wózek wart ponad 1700 zł jest zdewastowany.Na szczęście ta Pani do której wysłałam paczki zrobiła zdjęcia przy kurierze na których widać zniszczony wózek i stan opakowania. A na dodatek widać że Paczka była otwierana bo inaczej była zaklejona. Jestem wzburzona a zarazem chce mi się płakać. Składam reklamację jak tylko paczka spowrotem do mnie dojdzie.
    ZaletyZaletą jedyna chyba jest to, że paczka szybko do mnie wraca. Nic poza tym..
    WadyOlewajacy stosunek konsultanta do klienta, brak szacunku do paczek.
strona 1 z 14
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

Pocztex
Ocena: 1.26, ilość opinii: 335
UPS
Ocena: 1.29, ilość opinii: 277
DHL
Ocena: 1.24, ilość opinii: 179
DPD
Ocena: 1.59, ilość opinii: 137
TNT
Ocena: 1.19, ilość opinii: 37
FedEx
Ocena: 1.67, ilość opinii: 7
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 415
Flixbus
Ocena: 2.09, ilość opinii: 288
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 220
ITAKA
Ocena: 2.93, ilość opinii: 158
nju mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 100
Netflix
Ocena: 2.99, ilość opinii: 97