Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 3028 opinii

1.47 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.25
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Czas dostawy
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 152
  • ~Florian / 2020-10-01 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmę DPD mozna przedstawiać jako przykład niekompetencji, chamstwa i zakłamania.
    Na przesyłkę czekałem ponad tydzień, codziennie słysząc w słuchawce ze napewno dziś do mnie dotrze, a na koniec usłyszałem ze nie mam nawet możliwość odebrania osobiście, bo paczka została nadana do nadawcy. Żenada, zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja,chamstwo, zaklamanie
  • ~Andrzej / 2020-10-01 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Na DPD nie można polegać ponieważ odbiorą przesyłkę trzymają dwa dni a potem podają że próbowali dostarczyć.
    A poza esemesem że kurier ma przesyłkę nikt się nie kontaktował.
    ZaletyŻadne
    WadyNie wywiązanie się usługi
  • ~AGA / 2020-10-01 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz korzystam z ich usług , siedziałam w domu pracuję zdalnie , ale na stronie informacja że przesyłka niedostarczona -odbiorca nieobecny .Najłatwiej tak załatwiać sprawę .
    Dzwoniłam do biura . tam ludzie jak automaty mówią wyuczoną regułkę , zero pomocy.
    zero gwiazdek -szkoda że nia ma takiej opcji.
  • ~Marzena / 2020-10-01 02:13
    Ocena: 2.33 / 5
    OLSZTYN PODLEŚNA
    Kurier nic nie musi, nie dzwoni ,nie wychodzi z samochodu ,wstaje rano jedzie do firmy skanuje towar ,który ma dostarczyć i ewentualnie zawozi go do punktu ,ponieważ osoba która miała odebrać zakupiony towar jest " nieobecna pod adresem". GPS sugeruje że był na miejscu ale już kontakt telefoniczny ,żeby uzgodnić odbiór ,nie jest wskazany, telefony służbowe są tylko po to aby można było do Niego zadzwonić w druga stronę to nie działa. Koordynator poinformowany o zaistniałej sytuacji nie robi nic żeby poprawić wizerunek firmy wręcz przeciwnie, po rozmowie z kurierem uważa ,że to klient jest tym złym, niedobrym, a pracownik zachował się jak należy . Kurier w bezczelny sposób oczernia odbiorcę twierdząc ,że za każdym razem ma problem z dostarczeniem przesyłki bo nigdy nikogo nie ma w domu a Ty jak IDIOTA czekasz aż zadzwoni domofon lub telefon. Niestety złudne nadzieje nic takiego się nie wydarzy BO KURIER NIC NIE MUSI. Dzięki takim pracownikom traci cała firma lecz co znaczy jeden maluczki odbiorca w porównaniu z ilością osób które zamawiają zakupy korzystając z TEJ firmy. Jednak jeżeli Ci wszyscy maluczcy zrezygnują z usług DPD to może jednak coś się wydarzy. ZYCZĘ SZYBKIEGO UPADKU DPD.
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    Wadyniekompetencja ,lekceważący stosunek do klienta, kłamstwa ,ZENADA FIRMA POWINNA Zmienić pracownika który rozwozi paczki po osiedlu POdleśna w Olsztynie
  • ~Beed / 2020-09-30 22:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem poprzez furgonetkę kuriera DPD z Gorzowa . Niestety nie pojawił się na czas.Już od wiosny widzę że z jakością usług w DPD jest coraz gorzej.Czasy świetności mają za sobą.
  • ~Banan / 2020-09-30 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!
    Nikogo nie zastano do odbioru paczki(cały czas ktoś w domu był) albo piszą, że zły adres.... Paczka odesłana do nadawcy
    Tragedia, żadnego kontaktu telefonicznego od kuriera(sam bym odebrał od niego paczke)
    ZaletyBrak
    WadyIgnorancja klientów
  • ~tomik914 / 2020-09-30 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam firmę DPD, na terenie miasta Pasłęk wykonują bardzo dobrze swoją pracę.
    ZaletyUczciwość, elastyczność, terminowość
    WadyBrak
  • ~Joanna / 2020-09-30 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Pudełko przyszło pogięte i lampion w środku miał rozbitą szybkę. Kurier wmawiał mi że to wina sprzedawcy. Rzucał kartonem aż się pogiął. Protokół spisany na drugi dzień. Reklamacja nie uznana przez nich mimo że wysłałam zdjęcia zrobione w tym samym czasie co kurier był przy mnie z paczką. Godzina widniała na zdjęciach. Mimo to wykpili się z odszkodowania. Dziękuję serdecznie i nigdy więcej DPD!!!! Oby wam kurierzy i ludzie od reklamacji ktoś tak kiedyś zrobił. Wasza firma zniknie a wy lądujecie na bruk!!!
  • ~aman / 2020-09-30 15:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kompetencji, aroganccy, wręcz chamscy kurierzy, którzy pracują za karę. Robią z ludzi za przeproszeniem IDIOTÓW, zaznaczają nieudaną próbę doręczenia, mimo, że ktoś przebywa pod wskazanym adresem i czeka na przesyłkę.
    NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG TEJ PSEUDO FIRMY KURIERSKIEJ
    Zaletybrak
  • ~Doszowo / 2020-09-30 13:02
    Ocena: 1.67 / 5
    W poniedziłek 27 września nadałam paczkę i zapłaciłam dodatkowo extra za dostarczenie jej na następny dzień do 12.00 do innego masta w Polsce . W paczce były zapakowane pierogi i ogórki - 1 słoik zabezpieczone dodtkowo folią bąbelkową . Za radą pani w punkcie okleiłąm paczkę znaczkami -" uwaga szkło" i " góra-dół " - naiwnie wierząc , że obsługa umie odcyfrować takie znaki i dostosuje się do nich . Na następny dzień , ponieważ paczka nie została dostarczona i nie było żadnej informacji , udałam się do punktu , gdzie pani zadałą pytanie do centrali , co się dzieje . Wieczorem wiedziałam tylko , że paczkę przepakowano - to znaczy , że mimo oklejenia ostrzeżeniami , ktoś rzucał nią na prawo i lewo - bo trzeba dobrze walnąć taką paczką aby ją zdemolowac . Dnia 30 września -czyli po upływie doby od deklarowanego czasu , kurier przyniósł zdemolowaną paczkę , która nie została odebrana , ponieważ zawierała po prostu groch z kapustą .Rozmawiałam z panią w punkcie co dalej i dowiedziałam się , że będę musiała paczkę odebrać i jeszcze za to zapłacić - tak się zastanawiam , 1 kwietnia czy co ?
    ZaletyJedyna zaleta - pani w punkcie obsługi starała się zrozumieć i pomóc . Współczuję pracy w takiej firmie.
    WadyAbsolutna ignorancja klienta - brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje z paczką.
    Używanie naklejek "szkło","góra-dół" absolutnie dla tej firmy nic nie znaczy i myli klienta , że firma dba o ich własność.
    Przyjmowanie znacznie zawyżonych opłat za termin dostarczenia z zamiarem niedotrzymania ich jest oszukiwaniem klienta.
  • ~Lisior / 2020-09-30 10:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem, jak nawet to opisać.
    Na stronie dpd dalej figuruje moja przesyłka jako nienadana, Ja natomiast patrzę na nią i stoi na moim biurku.
    Na pewno szybka przesyłka. Nie dostałem żadnego powiadomienia w jakich godzinach będzie, tylko, że w środę-czwartek.
    Kurier nigdy się nie zjawił, choć miał na paczce wszystko dokładnie napisane, wraz z numerem telefonu, chociaż by powiedzieć o której godzinie będzie.
    Przesyłka dotarła do innej klatki, i jeszcze z innym numerem mieszkania, niż moje. Obsługa, to było dostarczenie, bo płatność została już ukończona, gdyby nie to, że osoba, która dostała paczkę, była uczciwa, to bym tej paczki w życiu nie znalazł, a nie mam ochoty wyrzucać 400 zł w błoto, bo jakiś kurierzyna, nie chce popatrzyć i zadzwonić. To jest firma, która ma dostarczyć klientowi paczkę, a nie jakiejś obcej osobie, bez jakiekolwiek autoryzacji i mieć wywalone.
    ZaletySzybko dostarczona, do kogoś innego.
    WadyCałkowity brak jakikolwiek informacji od kuriera.
    Nie odbieranie telefonu, w celu spytania się o paczkę.
    Kurier nigdy nie przyjechał.
    Obca osoba dostała moja paczkę, bez żadnych ale.
  • ~Mag / 2020-09-30 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak maila czy informacji sms, którego dnia będzie dostarczona przesyłka. Kurier przyjeżdża, a jak kogoś nie ma w domu to się nie kontaktuje i paczka wraca do nadawcy. Miałam już kilka razy taką sytuacje. Raz z dużym gabarytem, zamówiłam kosz, informowałam, że nie będzie mnie cały czas w domu, bo okres wakacyjny. Kurier przyjechał i nie zadzwonił. Dostarczenie paczki przez to opóźnione przez 1 miesiąc. Nie rozumiem dlaczego jeszcze firmy sprzedające towary mają tego dostawcę w ofercie. Ja już nigdy nie skorzystam.
    WadyOlewka na klienta i firmy sprzedające towary. Nie interesuje firmy DPD dostarczenie towaru do klienta.
  • ~Aga / 2020-09-30 09:16
    Ocena: 5.00 / 5
    DPD - to najlepsza firma kurierska z jaką miałam przyjemność współpracować !!!!!
    Kurier Krystian z Siekierek zawsze przyjeżdża na czas lub nawet przez czasem. Jak jest mały poślizg to dzwoni, uprzedza i informuje.
    Nasza współpraca z tym kurierem jest przyjemna. To miły, kulturalny, sympatyczny "chłopak". Odbiera zawsze telefon i można się z nim normalnie dogadać co do odbioru, naprawdę gorąco polecam.
    Miło mi jest pochwalić tego kuriera i wystawić mu pozytywną opinię.
    Mam nadzieję, że jego pracodawca doceni to, że w jego firmie jest solidny, godny polecenia pracownik.
    Pan Krystian z Siekierek - to NAJLEPSZY KURUER !!!

    ZaletyMiły, sympatyczny, solidny, zawsze na czas, kulturalny, zawsze uśmiechnięty i Jego słynne słowa na koniec "Miłego dnia"
    Wadybrak
  • ~As / 2020-09-30 00:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka dotarła w terminie w jakim spodziewałem się. Otrzymałem powiadomienie smsem z linkiem że dzisiaj będzie dostarczona paczka i że mogę zmienić miejsce dostarczenia w ciagu ok. 2godz.
    Po tym czasie kolejny mail że kurier i tutaj imię i nr tel. dostarczy przesyłkę w godzinach 16,45-19.
    Przyjechałem szybciej z pracy żeby być przed 16,45, wszedłem na pocztę i oczom nie wierzę bo jest email że kurier był przed 16 i nie odebrałem paczki.
    Zadzwoniłem pod podany nr i po kilku próbach odebrał tel. i poinformował mnie że zawiózł ja do punktu i mogę ją sobie odebrać, że jeszcze zdążę bo on skończył pracę.
    W historii paczki są 2 próby dostarczenia przed 16ta i o 16,20, tego samego dnia, czyli gdybym nie odebrał jej z punktu to zostałaby odesłana.
    Nawet nie dzwonią tak jak inne firmy gdzie mogą zostawić przesyłkę albo o której ktoś będzie.
    Dopóki będą ludzie wysyłający przez tą firmę paczki to tak bedzie.
    Ja już więcej nie skorzystam, i nie kupię nic od kogoś kto wysyła przez nich.



    ZaletyBrak
    WadyPiszą w emailu w jakich godzinach bedzie dostarczenie przesyłki a kurier przyjezdża wczesniej i w historii zaznacza że 2razy była próba dostarczenia przesyłki, nie ja mam uganiać się za paczką a oni mają ją dostarczyć, choćby zostawić u sąsiada ale najpierw zadzwonić. Pełna ignorancja
  • ~Niezadowolona / 2020-09-29 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal!! Przesyłka została całkowicie zniszczona w transporcie mimo iż była informacja że towar wrażliwy. Na liście przewozowym informacja że jest to laptop A mimo to do odbiorcy trafił całkowicie zniszczony , połamany, uszkodzony mechanicznie!!!!
  • ~Paweł / 2020-09-29 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Opiszę Wam moje perypetie z tą firmą.
    Kupiłem łóżko do sypialni w firmie BUG MEBLE. Proces samego zakupu i wysyłki przebiegał wrecz wzorowo.
    Kurier dostarczył przesyłkę ,która już w momencie odbioru wyglądała dziwnie. Z uwagi na wielkie gabaryty opakowania jedna strona był oblepiona taśmą DPD. Niestety nie miałem też czasu aby odpakować te wielkie pudła od razu. Kurier poinformował mnie że na protokół szkody ma czas nawet do trzech dni.Tu ciekawostka zgodnie z tym jak informuje DPD czas na złożenie protokołu po dostarczeniu przesyłki to 7 (słownie: siedem dni kalendarzowych). Łóżko było uszkodzone co stwierdziłem tego samego wieczora w dniu dostarczenia. Proces odpakowywania starannie sfotografowałem krok po kroku. Same uszkodzenia też. Wysłałem reklamację do producenta a ten dalej do DPD. Otrzymałem odmowę bo protokół spisany został dnia następnego. Powołałem się na rozmowę na infolinii gdzie jasno wskazują 7 dni kalendarzowych a mimo to ponowna odmowa. Chodziło mi o symboliczne normalne załatwienie sprawy tym czasem okazali się dziadami i wykorzystują fakt, iż jako jedyni obsługują wielkogabarytowe przesyłki. od tej chwili nie korzystam z ich usług.
    Przestrzegam k
    Zaletyżadnych
    Wadybrak szacunku dla klienta i jawne oszukiwanie oraz postępowanie wbrew własnemu regulaminowi. Czyt. Czas na złożenie protokołu szkody o jakim informują na infolinii.
  • ~Aneta / 2020-09-29 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, z jaką miałam doczynienia. Próba zmiany terminu przesyłki (zaakceptowana na stronie internetowej firmy) była daremna, mimo, że dokonana kilka godzin przed planowanym doręczeniem. Przez 3 kolejne dni brak wieści o kolejnym terminie doręczenia - dopiero po trzykrotnych monitach w Biurze Obsługi Klienta kurier łaskawie zostawił przesyłkę (nie wiedzieć czemu) w punkcie pick-up, zamiast dostarczyć do adresata. Porażka, NIE POLECAM !!!
    WadyNie dochowywanie terminów, bark powiązania realizacji na stronie internetowej oraz w praktyce
  • ~Sojur / 2020-09-29 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy nie kontaktują się z klientami, nie próbują dostarczyć przesyłki po czym dostaje powiadomienie, że nie udało się jej dostarczyć ponieważ byłem nieobecny, kiedy przez cały dzień siedziałem w domu.
  • ~Natalia / 2020-09-29 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Kurier po raz kolejny twierdzi ze mu NIE WOLNO ! Wychodzić pod drzwi klienta i zostawia mi paczkę pod klatka - nic by nie było ale jestem w 9 miesięcy ciąży a paczka leży do wieczora i czeka aż mąż ja wniesie.
    Pozostawienie pod drzwiami klienta również nie
    Powoduje kontaktu i możliwości zarażania Covid 19 !

    Kto odpowie za koszt jeśli przesyłka zostanie skradziona !? A kto odpowie za moje dane osobowe które leżą przed klatka ?
  • ~tomek / 2020-09-28 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjechał w normlanym terminie, ale nikogo nie było w domu, więc nawet nie zadzwonił i nie powiadomił, że przyjechał z paczką, więc paczka wróciła do nadawcy po 3 dniach. Zadzwoniłem na infolinię i dostałem informację, że kurierzy dpd nie kontaktują się z odbiorcami.1
strona 1 z 152
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3028
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2180
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1357
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1342
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1165
FedEx
Ocena: 1.51, ilość opinii: 291
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949