Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12780 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 639
  • ~ZJEBANE DPD / 2025-10-30 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    NIe ma gorszej firmy, mało nimi zamawiam ale jak już musze to zawsze jest jakiś problem. Paczka nigdy nie przyszła na czas. Infolnia to EWABOT od której niczego sie nie dowiemy, połączenie z konsultantem jest bardzo utrudnione. ZDELEGALIZOWAĆ DPD
    ZaletyBrak
    Wadytylko wady
  • ~Adrian / 2025-10-30 10:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie przyszedł do mieszkania, tylko zostawił sobie paczkę w punkcie. Nie po to dopłacam za kuriera, żeby zostawiał paczkę w punkcie odbioru…
  • ~ula / 2025-10-29 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska DPD. Zamówienie kuriera na przesyłkę paletowa pojawił się z opóźnieniem znaczącym. Odebrał paletę w końcu została przyjęta na jednym magazynie następnym tez. Ale w punkcie gdzie kurier ma zabrać do klienta został zrobiony zwrot do nadawcy. Bo jest nie standardowa. Tylko, ze dodatkowo za to zapłaciłam zaznaczyłam informacje, ze paleta jest nie standardowa. Nie polecam nie zasługują nawet na te jedna gwiazdkę. Nidy już z ich usług nie będę korzystać.
    Zaletybrak
    Wadykurier odbiera paczki palety z dużym opóźnieniem dniowym.
  • ~AB / 2025-10-28 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska to dpd. Brak odbioru paczki-zwrotu towaru, wyznaczone godziny 9.00-17.00, o 8.57 przysłany mail,że nikogo nie było w domu. Konsultant umywa ręce. Nie mozna oddać paczki do punktu odbioru, a w pick-upie się nie mieści.Porada konsultanta - wygenerować nowy kod i złożyć reklamację. Następnego dnia informacja mailowa od kuriera o 8.13, że w godz. 9-17.00 nikogo nie było w domu.Odpowiedź na reklamację- nie jestem stroną, nie będą mi odpowiadać. Reklamacje może złożyć firma, która umożliwia zwrot i generuje zamówienie kuriera. Nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz. Kurier o tym mechanizmie wie i jest bezkarny, a firma ma klienta w ...
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klientów, bezkarność kurierów, niepomocna infolinia, brak reakcji na skargi
  • ~JK / 2025-10-27 11:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Na każdym kroku utrudnienia i problemy z odbiorem i śledzeniem przesyłki.Nie polecam.
  • ~Lux / 2025-10-25 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowska firma.
    Paczka zamówiona w środę, w piątek status zmienił się na ,,wydano do doręczenia", w tej samej minucie zmieniając status na ,,nieudana próba doręczenia". Pewnie przeleży w oddziale do poniedziałku, jak nie dalej. Robienie z ludzi idiotów. Nie polecam tych patałachów.
  • ~Piotr / 2025-10-24 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi i ostatni raz zamawiałem coś przez DPD. Wybrałem ich z tego wzlędu, że obiecali, że dostarczą dnia następnego a tu tymczasem znowu przesyłka utknęła w sortowni. Panowie, nawet Pocztex jest od was lepszy, czas się zamykać. Z drugiej strony - sam sobie jestem winny, za pierwszym razem dostarczali 3 ulice dalej (byłem na kwarantannie) przez trzy dni. Podziękuję i będę omijał szerooookim łukiem.
    Wadyczas, cena
  • ~Jordan / 2025-10-23 14:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia DPD to jakiś żart, trzeba odsłuchać reklamy czekając na rozmowę z botem, którego inteligencja jest na poziomie prostych automatów sprzed 10 lat. Nie wiedziałem, że do bota jest kolejka. Wyłudzanie mojego prywatnego czasu na słuchanie reklam.
    Konsultant nic nie wie i nic nie może.
    Reklamacje to jakaś fikcja, kurierzy są chamskimi nierobami bo firma im na to pozwala i w żaden sposób nie dyscyplinuje.
    Unikam sprzedawców, którzy nie oferują innej formy dostawy niż DPD.
    Zalety- szybko doręczają małe paczki
    Wady- kurierzy najchętniej rozdawaliby przesyłki z samochodu, 5 kroków czy nawet wjechanie windą to dla nich nadludzki wysiłek
    - każda paczka większa niż smartfon jest za duża lub za ciężka aby ją doręczyć pod wskzany adres, a nie zostawić na ulicy
  • ~kriss / 2025-10-23 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo i niekompetencja, tak można podsumować w skrócie firmę DPD. Gdyby była możliwość dałbym zero gwiazdek.
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie tej firmy
  • ~Edyta / 2025-10-22 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD dostarcza paczki z coraz większym opóźnieniem. Jeszcze niedawno przesyłki także zagraniczne przychodziły w ciagu 3 dni a dzisiaj trwa to ponad 7 dni. Wcześniej można było umówić się z kurierem a dzisiaj jak idiota czek się w domu nie chcąc przegapić kuriera. To skandal. Zawsze najlepiej oceniałam DPD ale dziś zmieniłam zdanie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem i zbyt długie oczekiwania na przesyłkę.
  • ~Piotr M. / 2025-10-22 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień pierwszy. Kurier dzwoni jak jestem na spotkaniu. Oddzwaniam. Poinformował mnie, że jest już na bazie. Jakby coś, to mogę odebrać paczkę tam na miejscu. Baza czynna jest do 18.00. Mam swoje zajęcia. Nie dam tego dnia rady.
    Dzień drugi. Kilkukrotnie dzwonię na numer kuriera. Telefon wyłączony, skrzynka przepełniona. Generalnie pracuję tego dnia w domu, co się zdarza raz na dwa miesiące. O 17.15 wychodzę na umówione spotkanie. cisza.
    Dzień trzeci. Po załatwieniu swoich spraw wpadam około 12.00 na bazę. Okazuje się, że kurier był u mnie wczoraj o 17.52. Szkoda, że nie zadzwonił, nie ma tego nawet jak zweryfikować. Z racji, że mnie nie było paczka została odesłana do nadawcy. Dzwonię do firmy w której zamawiałem paczkę. To prawda, paczka wraca, odesłano ją wczoraj o 18.00. Muszę ponownie złożyć zamówienie.
    rozumiem, kurierzy są zapracowani i przebodżcowani. Na litość boską - nie są jedynymi osobami, które pracują czasem całymi dniami i trudno ich zastać w domu!!! Chcesz empatii? To ją miej.

    PS. paczka jest za ciężka, żeby nadać ją przez paczkomat
    Zaletynie znam
    WadyPRL wersja 3.0
  • ~Markus / 2025-10-21 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem część samochodową. Firma handlowa wysłała ją DPD. Wszystko z góry opłacone. Firma paczkę nadała, ale jej nie otrzymałem, nie wiadomo co się stało, być może zaginęła. Infolinia do godziny 17-ej to jakaś kpina. Auto mam uszkodzone, więc zależało mi na czasie, a teraz co, mam 30 dni czekać na rozpatrzenie reklamacji? Nigdy więcej DPD.
  • ~Mariusz / 2025-10-21 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą złodziejska firma 22wrzesnia wysłałem 2 paczki za pobraniem i do dziś nie otrzymałem przelewu o reklamacji można zapomniec jeżeli szanujesz swój czas i pieniądze to unikaj tej firmy
    ZaletyWada
    WadyKradną przelewy pobraniowe
  • ~Greg / 2025-10-17 17:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma na świecie.Zamawiam dużo przesyłek i jeszcze nigdy żadna nie trafiła pod wskazany adres.Zawsze jest wymówka. Błędny adres lub inne. Żenada.
  • ~Estera / 2025-10-16 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Paczka miała być dostarczona do domu a kurier zostawił ją w żabce, nie było nawet próby dostarczenia żadnej wiadomości. Dopiero na maila ze paczka czeka w żabce to jakaś kpina płacone za dostarczenie do domu a kurier leci sobie w h..... I zostawia ja gdzie mu wygodnie powinien byc zwrot kosztów!!!!!! Nigdy więcej DPD!!!!! Oczywiście firma i tak ma w... na opinie klienta
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~zenek / 2025-10-16 14:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka zostawiona przed drzwiami w miejscu ogólnie dostępnym bez poinformowania odbiorcy o przesyłce.
    Zaletydobrze że dotarła
    Wadypowiadomienie odbiorcy
  • ~IWONA / 2025-10-16 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej niekompetentna firma z jaką się spotkałam. Paczka wysłana miała być dostarczona przez kuriera Michała, kurier stwierdził, że nie będzie się fatygował pod adres i bez jakiegokolwiek kontaktu przekierował ją do paczkomatu, stwierdzając w aplikacji, że adres jest błędny, a na stronie przewoźnika, że nikogo nie było w domu (dwie dorosłe osoby czekały na tą paczkę w domu.) Ja rozumiem, że ciężka(kocie jedzenie na miesiąc), ale nie dla dorosłego faceta. Teraz ja kobieta która nie może dźwigać, mam sobie po nią iść. Napisałam skargę, to dostałam odpowiedź że mam zarejestrować OD NOWA jeszcze jedną skargę, bo nie podałam numeru listu przewozowego... tak?... bez numeru listu przewozowego, nie przejdzie się dalej w formularzu i nie wyśle się skargi, dostałam nawet maila z potwierdzeniem i widocznym NUMEREM LISTU PRZEWOZOWEGO i moimi danymi. Serio? Wy się dobrze czujecie?
    ZaletyBRAK
    WadyBARDZO WIELE
  • ~Szymon / 2025-10-16 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w domu cały czas. Kurier nawet się nie pojawił, nie zadzwonił itd. Po prostu dostałem sms, że mam odebrać paczkę z punktu pick up. Na infolinii totalna zlewka. Firma dostarczająca paczki, która robi wszystko żeby nie dostarczyć paczek... Żenujące.
  • ~Dupa Polaka Dotarta / 2025-10-14 20:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier DPD, który miał dostarczyć ważną część do pracy jednego z podzespołów krytycznych do pojazdu szynowego olał sprawę, mimo wskazania poprawnego adresu pod, którym znajduje się kilka firm, gdzie w uwagach były dodane informację czego to dotyczy, nawet się nie pofatygował, żeby zadzwonić tylko odrazu oznaczył paczkę jako "nieprawidłowy adres dostawy". Najgorszym jednak była, nie sama informacja o braku paczki a rozmowa z infolinią, która po 4 minutach rozmowy z botem Ewą łaskawie dopuściła mnie do konsultantki, która uświadomiła mi, że sortowanie od 2 miesięcy nie pozwalają na odbiór od nich paczek. Żenada to mało powiedziane. Firma kompletnie niedostosowana do warunków i oczekiwań. Gdybym wiedział, że to takie bagno to bym zlecił to innej firmie. Dokąd piz.. dojedziesz
    ZaletyBrak
    WadyWszytko w opinii
  • ~Lidka / 2025-10-14 12:37
    Ocena: 1.00 / 5

    Gdyby była opcją 0 to tylko tyle bym dała .
    Totalna patologia, kurier miał 3 próby dostarczenia, w pierwszy dzień wymachiwal przesyłką i oczekiwał przeprosin za to ,że poprzednim razem zachował się jak ,,, i powiedziałam, że napisze skargę. Więc wpisał "odmowa przyjecia "
    Przekierowalam więc przesyłkę do pickapu, nie zostawił jej tam , a wpisał "paczka nie spełnia wymogów "
    Dodam tylko ,że podeszłam do punktu i sprawdziłam jak duże paczki zostawiają tam kurierzy, okazuje się, że do 30 kg ,a moja miała zaledwie 12kg ,kolejna próba kolejnego dnia , nawet się nie pofatygował ,żeby zadzwonić domofonem ,wyjść do góry-nie
    wsadził awizo do skrzynki i wpisał brak adresata,podczas gdy byłam w domu i widziałam go pod blokiem. Totalne buractwo ,samowolka .Na infolini też nic nie zrobią -mogą go tylko "poprosić ,żeby przywiozł przesyłke ,ale jak nie będzie miał ochoty to tego nie zrobi, nikt go przecież nie zmusi"skargi nie mają sensu , pisalam kilka- to dostalam odpowiedź ,że zostanie przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca tyle .Najlepiej nie korzystajcie z tej patologii szkoda nerwów i czasu
    ZaletyŻadnych zalet ,same wady!!!@
    WadyBrak profesjonalizmu, szczeniactwo ,cwaniactwo. Kłamie wpisując zupełnie coś innego niż było!!!
strona 1 z 639
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12780
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8206
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7799
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4156
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4155
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2488
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4090
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164