Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 2530 opinii

1.45 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.24
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.49
  • Czas dostawy
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 127
  • ~Superowy / 2020-05-26 00:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Dostawa już drugiego dnia od daty zamówienia
    Jesteście Super Dziękuję
    Zaletybardzo szybka dostawa
    WadyTrzeba wychodzić na dwór by odebrać paczkę i pin kuriera
  • ~Magdalena / 2020-05-25 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Utrudniony kontakt z kurierem. Proszony o zostawienie paczki przed drzwiami wejściowymi z racji,że nikogo w domu nie było, powiesił ją na płocie. Próba zmiany daty doręczenia przesyłki nas stronie DPD zakończona fiaskiem.
    ZaletyBrak
    WadyTrudny kontakt z kurierem
    System
  • ~Kaara / 2020-05-25 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier DPD z oddziału w Zielonej Górze nie przyjeżdża po odbiór paczek i ich nie dostarcza, dodzwonić się do oddziału graniczy z cudem. Dzwoniąc na infolinie słyszymy za każdym razem że ktoś kompetentny oddzwoni i cisza a abonament za który trzeba płacić marnuje się...
  • ~M / 2020-05-25 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,paczka magazynowana na odziele w Zielonej Gorze i od 4 dni nikt nie wie kiedy zostanie dostarczona,a ludzie na infolinie to porażka
  • ~Madi / 2020-05-25 18:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Punkt przyjęć porażka, wprowadzenie mnie w błąd co do punktu odebrania, plus za obsługę na infolinii Pani stanęła na wysokości zadania żeby paczka jednak dotarła, mimo zawalenia wszystkiego przez punkt wysyłki.
    ZaletyOsoby na infolinii solidni, super.
    WadyNiektóre punkty powinny zostać zamknięte bądź doszkolone.
  • ~Katarzyna / 2020-05-25 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Pierwszego dnia żadnego kontaktu ze strony kuriera, czy paczkę zostawić u sąsiada albo o której można się kogoś w domu spodziewać. Na drugi dzień obecna osoba, oczekująca na paczkę - dzwonka do drzwi nie było, a w systemie widniało, że próba doręczenia. Trzeciego dnia bez żadnego uprzedzenia - żadnego maila, jedynie w linku do śledzenia przesyłek informacja, że paczka została nadana do nadawcy, brak możliwości jej zawrócenia przez infolinię.
    ZaletyBRAK
    Wadyfatalna obsługa, kurier, który się nie zjawia
  • ~Anna / 2020-05-25 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Wszystkie firmy kurierskie dojeżdżają, żadnego problemu. Dpd ma wiecznie problem . A to pin potrzebny którego nie mam, a to dzwoni i za moment tel wyłączony i zostaw wiadomość.... madakra!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyProblemy problemy
  • ~Spitfire 303 / 2020-05-25 16:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak słów. Po prostu brak słów. Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Według informacji na stronie kurier doręcza od godziny 8.00 tymczasem dzisiaj dostałem powiadomienie że kurier był o 7.31 to raz i że nie udało się doręczyć paczki. Jak by tego było mało to specjalnie wstałem wcześniej w celu otrzymania przesyłki i nikt nie dzwonił, żaden kurier. Zdecydowanie odradzam korzystania z usług tej firmy. Szkoda nerwów…
    ZaletyBrak
    WadyKurier nawet nie przyjeżdża tylko wysyła powiadomienie o nieudanym dostarczeniu przesyłki.
  • ~Ada / 2020-05-25 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Zamawiazjac towar zaznaczyłam że dostawa ma być po godzinie 16,poniewaz w godzinach rannych ja i mój partner pracujemy. Nie wchodziło to w grę, od kuriera usłyszałam że on na mnie nie będzie czekał pod podanym adresem przekazując paczkę. Musieliśmy się zwolnić wcześniej z pracy aby ta przesyłkę odebrać. Gdy kurier przyjechał o godzinie 10 z paczka, znalazłam kartkę na przesyłce "DOSTAWA PO GODZINIE 16".Robia ludzi za głupka nie idzie się z nimi dogadać. Już nigdy nie zamówię przez tą firmę żadnej paczki.
    ZaletyBrak
  • ~.... / 2020-05-25 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, jaka w ogóle istnieje. Kradną wartościowe paczki. Na jakikolwiek kontakt trzeba czekać godzinami, zwłaszcza przez telefon. Na infolinii siedzą niekompetentne osoby. Żeby złożyć reklamację, to trzeba uzbroić się w anielską cierpliwość. Nikt nic nie wie, nie wiedzą, gdzie zgubiła się paczka. Już ponad dwa tygodnie czekam na wiadomość w sprawie mojej paczki i nikt nic nie wie. A kurier pewnie sobie z mojego ekspresu juz pije kawę. 2Odradzam każdemu. Pieniądze wiedzą jak wziąć, ale jak ukraść paczkę też.
    Zaletyfirma dziad
    Wadyfirma dziad
  • ~Niezadowolony / 2020-05-24 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD Koszalin. Ten oddział powinien zostac zamknięty. Paczki nie są dostarczane, nie są odbierane od klienta, najczęściej wystawiany jest status o nieobecności odbiorcy w domu. W dziale obsługi klienta na ul. Słowiańskiej paniusie nigdy nic nie wiedzą, na odbiór paczki czekać trzeba nawet do pół godziny. Uszkodzone paczki nie są zgłaszane tylko przetrzymywane na magazynie i później odsyłane do nadawcy. Najgorsza firma kurierska w Koszalinie a współpracuje z wieloma.
    ZaletyBrak
    WadyNa ten moment tylko wady
  • ~poszkodowany / 2020-05-24 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Sz. Państwo
    Prokuratura Rejonowa Ochota w Warszawie wszczęła przeciwko firmie DPD dochodzenie o sygn. KO 483/20. Sprawa dotyczy nie tylko niszczenia cudzego mienia, ale także fałszerstwa intelektualnego popełnianego przez pracowników dz. reklamacji, którzy w celu uchylenia się od wypłacenia odszkodowań za zniszczone mienie w czasie transportu poświadczają w dokumentach nieprawdę. Wątpliwe prawnie są także praktyki kurierów, którzy w celu sporządzenia protokołu szkody przyjeżdżają dopiero następnego dnia, po czym dz. reklamacji odmawia wypłaty odszkodowania tłumacząc iż sporządzony protokół dzień po dostawie nie potwierdza powstania szkody w czasie transportu, zatajając faktyczną datę zgłoszenia szkody. Kto z Państwa spotkał się z tego typu praktykami proszę o zgłaszanie sprawy do prokuratury.
    WadyMataczenie i poświadczanie nieprawdy w dokumentach w celu niewypłacenia odszkodowania za zniszczony towar w paczce.
  • ~Zniesmaczona / 2020-05-24 16:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka. Kurier dotarł o godzinie 22:40.Nie dało się do niego nawet dodzwonić. Nigdy więcej.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Mmm / 2020-05-23 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zbulwersowana zachowaniem kuriera z dpd (woj. pomorskie, kurier Paweł). Kurier miał być do godz. 16:00. Po 17:00 musiałam pilnie wyjść z domu, ale byłam 200 metrów dalej. Kurier zadzwonił ok. 18:30 z wielkimi pretensjami, że moim obowiązkiem jest siedzenie w domu i czekanie na niego. Prosiłam, żeby zatrzymał się 200 metrów dalej i odbiorę przesyłkę, na co usłyszałam tylko krzyk, że jestem bezczelna i go wykorzystuję. Paczki oczywiście tego dnia nie dostarczył. Przyjechał 2 dni póżniej i kazał mi wyjść na zewnątrz przed klatkę schodową, bo nie będzie nigdzie wchodził. Czytałam, że w uzasadnionych przypadkach kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod drzwi, ale ciekawi mnie, jakie to te uzasadnione przypadki. Kurier nie chciał wejść do klatki, ale maseczki na twarzy nie miał. Nigdy więcej nie zamówię żadnych zakupów, które miałby dostarczyć kurier z dpd.
    ZaletyBrak
    WadyBezczelny kurier
  • ~Marta / 2020-05-23 04:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka ktora wyslano mi z Polski do Niemiec dalej nie doszla juz 5 dzien .Stoi nie wiadomo gdzie.Nie mozna sie niczego powiedziec.Zaden numer telefonu nie odbiera.Jestem bardzo niezadowolona.Ostatni raz ktos mi wyslal z dpd.
  • ~koolos / 2020-05-22 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Paczki usiłują dostarczyć do firmy po 19 i są zdziwieni, ze nikogo nie ma. Kolejnym krokiem jest skierowanie jej na odbiór własny.
    Co ciekawe po odbiór zawsze są przed 15 czyli widać można.
  • ~koolos / 2020-05-22 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Paczki usiłują dostarczyć do firmy po 19 i są zdziwieni, ze nikogo nie ma. Kolejnym krokiem jest skierowanie jej na odbiór własny.
    Co ciekawe po odbiór zawsze są przed 15 czyli widać można.
  • ~xnelax / 2020-05-22 13:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Kurierzy mówią, ze przyjadą w dany dzień, po czym nie powiadamiają, że jednak przesyłka będzie kiedy indziej, a człowiek czeka jak głupi. Kurier młody, bardzo niemiły, unosi się ;)
    Wadyniemili kurierzy
  • ~Zachwycona / 2020-05-22 11:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka wysłana 19.05 dotarła do Anglii 22.05!
    Dziękuję, jesteście super!
  • ~Martyna / 2020-05-22 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie negatywne opinie to sama prawda, o czym się przekonałam. Kurier dostarczył mi przesyłkę z całkowicie strzaskaną szklaną butelką, która wyglądała na zmiażdżoną lub na taką, którą zrzucono z dużej wysokości, tym bardziej, że w kartonie było wgłębienie. Rozlał się cały płyn, nie zostało absolutnie NIC z produktu, który zamawiałam. Kurier, pan Maciej (dostarczający w Wodzisławiu Śląskim), zadzwonił tylko domofonem i zostawił paczkę w drzwiach klatki, nawet nie wchodząc na górę i nie pytając mnie o zdanie. Nie zgłaszałam chęci dostawy bezkontaktowej. Nie dostałam żadnego dokumentu do podpisu, potwierdzenia odbioru, NIC. Odebrałam przesyłkę, nawet nie widząc kuriera, niby więc jak miałam otworzyć przesyłkę w jego obecności i spisać od razu protokół szkody?!
    Sprawdziłam więc procedury na stronie internetowej i zleciłam zlecenie spisania protokołu szkody w regulaminowym terminie 7 dni od otrzymania przesyłki. Kurier miał przyjechać spisać protokół 5 maja. Przyjechał, ale... pomylił zlecenia i zamiast spisać protokół wziął ode mnie przesyłkę, myśląc, że jest do zwrotu. Zorientował się dopiero po kilku godzinach, ale i tak podał w raporcie nieprawdziwą informację, że nie zastał mnie w domu. Przyjechał kolejnego dnia, spisał protokół, ALE tym razem wpisał błędny numer listu przewozowego, który nie był zgodny z przesyłką.
    Złożyłam w końcu reklamację. Dopiero po kilku dniach dostaję maila, że została zarejestrowana. Po tygodniu pani konsultantka prosi mnie o uzupełnienie braków, bo przecież numer listu przewozowego na protokole szkody nie zgadza się z numerem przesyłki. Składam więc raz jeszcze zlecenie spisania protokołu szkody. Tym razem dostaję odpowiedź, że sama mam spisać protokół za pomocą formularza internetowego. Spisuję zatem, uzupełniam dokumenty.
    Tym razem odpowiedź od pani Aleksandry dostaję po godzinie. Reklamacja w całości odrzucona, bo... protokół szkody nie został spisany w obecności kuriera (JAK miał spisać ten protokół, skoro przy doręczaniu przesyłki kurier nie raczył pokazać mi się na oczy?!) oraz nie wskazuje, by uszkodzenie spowodowało DPD (jeśli dowodem nie jest roztrzaskana w drobny mak butelka, to nie wiem, co jest - przecież sprzedawca tak zniszczonego towaru żadnemu klientowi nie zapakuje).

    Nie wspomnę już o tym, że pani konsultantka na infolinii rozłączyła się ze mną bez uprzedzenia w połowie rozmowy. Bez komentarza. 0/10.
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalni kurierzy, często niszczone paczki, rzucane mimo naklejek "Uwaga! Nie rzucać!", zostawianie paczek pod drzwiami bez żadnego kontaktu z odbiorcą, brak szacunku do klienta, brak chęci do wzięcia odpowiedzialności za własne błędy, odrzucanie wszystkich reklamacji
strona 1 z 127
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2530
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 1929
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1197
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 1110
InPost
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1031
FedEx
Ocena: 1.49, ilość opinii: 253
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 867
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 723
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 172