Firma DPD to jakaś pomyłka! Jestem rozczarowana poziomem usług, dostępnością kontaktu z konsultantem i podejściem do klienta. Moja paczka nie została odebrana z domu nadano jej status jako odebranej mimo tego, że oczekiwała w salonie na odbiór. Po próbach kontaktu z konsultantem i dwóch interwencjach z anulowano zmieniając datę odbioru w statusie piszą co chcą np. "Paczka nie przygotowana" a oczekiwała na odbiór z chwilą uiszczenia opłaty kurier się nie pojawił. Nie polecam firmy. ZaletyTa firma nie posiada bo jeśli fakt że jest ciut taniej ma być zaletą to cena nie jest warta tych nerwów i nie jest to zaleta.
Wadykurierzy - nadają status paczce jak chcą n. odebrana choć ciągle pozostaje w salonie, mają możliwość pozostawienia u ochrony pozostawiają pod drzwiami.
Konsultanci -obsługują tak aby kończąc rozmowę klient myślał że zrobili co trzeba, potrafią się rozłączyć tez to miało miejsce no i dodzwonienie się graniczy z cudem.