Witam proszę o pilny kontakt w sprawie kilku przesyłek gdzie kurierzy DPD opisują iz jest nie poprawny adres gdzie każdy na tym cierpi sprzedawca oraz kupujący oraz są ponoszone zbędne koszty które powinien ponieść kurier. Mamy tu odczynienia z oszustwem.
ZaletyBRAK
WadyWitam proszę o pilny kontakt w sprawie kilku przesyłek gdzie kurierzy DPD opisują iz jest nie poprawny adres gdzie każdy na tym cierpi sprzedawca oraz kupujący oraz są ponoszone zbędne koszty które powinien ponieść kurier. Mamy tu odczynienia z oszustwem.
~Lucyna / 2025-05-16 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Jak by się dałoby z minusowymi gwiazdkami to by przyćmili słońce. Zrównać i zaorać. 14.05 paczka przekierowana do pop. Nie zmieściła się. Znalazłam kuriera, zobaczyłam paczkę ale nie mogłam odebrać bo musiała wrócić na magazyn. Trudno. 15.05 info, że magazynowana. Oki, czyli po pracy będzie u mnie. Nic. 16.05 info stadami mi wskoczyło o przekierowaniu. Zaniepokoiło mnie to dzwonię na infolinię. Po pół godz udało się. Dowiaduję się, że paczka zostanie dostarczona 19.05. Szlag trafia. Z NL wysłana 12.05. W Lęborku 14.05 a ja ją w Lęborku odbiorę (o ile oczywiście kurier będzie po 16tej i paczka po takim czasie będzie się nadawała do odbioru) 19.05. Zaorać to całe dpd bo taka firma kurierska nie ma prawa działać w dzisiejszych czasach na rynku kurierskim.
ZaletyŻadnych
WadyOpisane
~Miroslaw / 2025-05-16 10:22
Ocena: 1.00 / 5
CZŁOWIEK NIE MA CZASU BRAĆ URLOP ŻEBY CZEKAĆ.ani informacji do kuriera
~Żmijka / 2025-05-15 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Od 7.30 kiedy wydano paczkę do doręczenia jest godzina 15.47 a paczki brak
Kurier nie odbiera telefonu, bo nie ma tego chyba w zakresie obowiązków...więc nie rozumiem po co go wogóle podają.
Rozmowa z konsultantem kończy się na tym, że kurier ma jak najszybciej oddzwonić...po 3 godzinach zero kontaktu...paczki dalej brak.
Złodziejska firma!!!!!
~Naciowy / 2025-05-14 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie dostarczył paczki do domu tylko zostawił w punkcie odbioru, mimo, że cały czas jestem w domu. Brak profesjonalizm.
~Jola / 2025-05-14 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie podjął próby doręczenia paczki. Byłam w domu zaznaczył niedoręczenie . Kurier Jakub z Warszawy to dno .
ZaletyBrak
WadySame wady , omijać DPD bo to koszmar
~magelan / 2025-05-13 19:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczają przesyłek do domu zostawiają w Żabce, w domu czekały 3 osoby a piszą ze nikogo nie było. Piszę po trzecim takim NIE doręczeniu. Omijać DPD !!!!
Zaletybrak
WadyOni są wielką wadą
~Henryk / 2025-05-12 19:55
Ocena: 1.33 / 5
Dlaczego kurier nie dzwoni pod wskazany numer domofonu a zaznacza że nie było odbiorcy to masakra straciłem 2000 zł czekałem na przesyłkę masakra , ten kurierem powinien śmiecie zbierać a nie wysyłki dostarczać.
ZaletyZły kurier
WadyFałszywy
~Richard / 2025-05-12 12:14
Ocena: 5.00 / 5
Kurier Mateusz - 573430323
Jest super!
Zawsze zostawia paczkę w bezpiecznym miejscu ( za moją zgodą)
~Adam / 2025-05-12 12:11
Ocena: 1.00 / 5
A na dokładkę do tego, o czym pisałem przed chwilą okazało się, że jak dwukrotnie dzwoniłem w tej sprawie do DPD (pod nr 801-400-373), to operator mojej komórki dwukrotnie mnie za to dodatkowo skasował pomimo tego, że mam wykupiony abonament na bezpłatne połączenia bez limitu minut. No i jak tu ich nie "kochać"?
WadyDodatkowo płatne połączenia telefoniczne.
~Adam / 2025-05-12 11:53
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia. System DPD wskazał mi sklep "Żabka" jako punkt odbioru, ale tam okazało się, że przesyłka jest zbyt ciężka, abym mógł ją odebrać i w efekcie przesyłka trafiła do Regionalnego Centrum Dystrybucji DPD, ale tam z kolei nie mogłem jej odebrać bo DPD nie przewiduje takiej możliwości (sic!!!). W efekcie odebrałem przesyłkę z kilkudniowym poślizgiem. Co ciekawe, reklamacje w takich sprawach można zgłaszać tylko za pomocą specjalnego formularza, bo nie ma w tym wypadku podanego ani żadnego maila, ani też żadnego telefonu. Jednym słowem DPD oferuje swoim klientom wspaniały powrót do XIX wieku i tylko dyliżansów brakuje.
WadyPrzesyłka opóźniona o kilka dni z winy DPD.
~Michał / 2025-05-10 10:34
Ocena: 1.00 / 5
opryskliwy kurier uszkodzona przesyłka SKANDAL - nie potrzebna dłużej opisywać
Zaletybrak
~Anna / 2025-05-09 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich.Nigdy nie zamówię juz nic jeśli będzie tylko dostępna opcja kurierska DPD ,a tak jest z paczką której nie mogę odebrac.Zamówiłam do paczkomatu,stałam przy nim i kombinowałam jak odebrac paczkę,straciłam sporo czasu i nerw.W informacj z DPD jest jasno napisane odbiór paczki AUTOMAT PACZKOWY,a tymczasem obok jest sklep i podejrzewam ,że paczkę oddali do punktu w sklepie,niestety nie było mi dane odebrać jej ,ponieważ sklep otwarty do godziny 21,co najgorsze na infolinii okazało się ,że paczka w paczkomacie od dwóch dni leży,a ja dostałam dopiero dziś rano sms ze można odebrać paczkę,wg.informacji z sms będzie tylko do jutra do godzin nocnych,więc z pewnością wróci z powrotem,bo przecież nie bedę wstawała o 3 w nocy i czekała na kuriera pod sklepem zanim odesle ją z powrotem do nadawcy.Paczka wysłana w poniedziałek ,dzis jest piątek,czyli jechała 5 dni. Porażka.Moja rada zamknijcie tą "firmę",
ZaletyBrak
Wadysame wady
~Rafał / 2025-05-09 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Brak informacji, kiedy będzie kurier - dzwoni spod adresu kilka bloków dalej i mówi, że już jest.
Jak mówię, że jeszcze nie zdążyłem podejść i że mógł zadzwonić - to odpowiada, że ma dużo paczek i to ja mogłem dzwonić.
Odjeżdża i wypisuje w systemie - negatywna weryfikacja odbiorcy.
Jedna gwiazdka - na wyrost.
Wadychamstwo, brak profesjonalizmu
~adasosuch / 2025-05-08 10:34
Ocena: 1.33 / 5
nic nie można zrobic z przesylka, jesli cie nie ma w domu to nic nie zrobisz…
Zaletyzadne
Wadywszystkie
~Maciej z Mławy / 2025-05-07 16:33
Ocena: 5.00 / 5
U mnie po 5 gwiazdek. Nigdy mnie nie zawiedli. Paczek dziesiątki miesięcznie. Kurierzy język polski znają, odziani profesjonalnie, auta bardzo ładne, aplikacja dpd działa, przekierowania i inne działają, powiadomienia na czas, szybkie dostawy. Serio jest ok. Polecam. Mława i okolice.
Zaletykurierzy mówią po polsku, czyste i ładne odzienie, dobre auta, szybkie dostawy, aplikacja działa
~Rozczarowany klient / 2025-05-06 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Gwiazdka tylko dlatego , że bez tego nie da się dodać opini.Najgorsza firma kurierska. Powinni ją zamknąć. Przetrzymują paczkę 2 tygodnie. Potem piszą , że dostawa dzisiaj . Po czym paczka nie przyjeżdża. Ze śledzenia: paczka wyrusza że Swędowa do Tarnowskich Gór. Dziwnym trafem zajeżdża do miejscowości Dobra i z Dobrej jedzie z powrotem do Swędowa. Skąd w nocy odpiera ja kurier z Gliwic. Po rozmowie na infolinię dowiedziałam się , że tak to mają logistycznie zaplanowane ..... Bez komentarza. Albo nie . Logistyk to jakiś debil do potęgi.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Dorota / 2025-05-05 23:56
Ocena: 5.00 / 5
Przełom w firmie kurierskiej DPD. Nieoceniona wspolpraca z Panią Patrycją. Tylko takich kurierów można polecać z czystym sumieniem. Brawo dla Patrycji z Łodzi
ZaletyJedną zaleta, to brak wad,???? konkretnie chodzi mi o tego kuriera j/w
~Dorota / 2025-05-05 23:49
Ocena: 5.00 / 5
Czytając komentarze, można sądzić że źle trafiliście. Nie wiem w których rejonach Polski są tak niekompetentni kurierzy.
Ja osobiście jestem bardzo mile zaskoczona Patrycja ( kurier DPD/Łódź rejon Bałuty)
nieoceniona Pani kurier,pełne zaangażowanie w pracę.
ZaletyPatrycja ( kurier DPD/Łódź rejon Bałuty)
Wysoka motywacja i zaangażowanie w swoją pracę.
Widać że dąży do jak najlepszych wyników. Szczerze polecam!!
WadyBrak
~Aleksandra / 2025-05-05 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Zachowanie firmy zdecydowanie nie jest proklienckie. Jako osoba nadająca paczkę i płacąca za usługę oczekiwałam możliwości normalnego kontaktu z kurierem, żeby ustalić szczegóły odbioru. Niestety, infolinia odmówiła podania numeru, tłumacząc to „procedurami”, mimo że jako odbiorca paczek numer kuriera dostaję bez problemu.
To wygląda jak podwójne standardy: ja mam być dostępna i odbierać telefon od kuriera, kiedy DPD coś do mnie dostarcza, ale kiedy to ja coś wysyłam i płacę – kontakt już jest niemożliwy. Kompletny brak równowagi i elastyczności. Zmuszanie klienta do czekania w niepewności i brak opcji ustalenia czegokolwiek z kurierem to po prostu wygodne dla firmy, ale frustrujące dla klienta.
Dodatkowo – kurier miał odebrać paczkę w godzinach 9:00–12:00 i nie pojawił się w wyznaczonym czasie. Po moim telefonie na infolinię, konsultantka próbowała się z nim skontaktować, ale bezskutecznie – kurier nie odbierał telefonu. Paczka do tej pory nie została odebrana. W celu jej nadania specjalnie wzięłam wolne z pracy, a mimo to firma nie wywiązała się z ustaleń. Kurierzy działają na własnych zasadach i nie ponoszą żadnych konsekwencji za niedotrzymanie terminów. Klient pozostaje bez informacji, bez możliwości kontaktu i z poczuciem kompletnego lekceważenia.