Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 4740 opinii

1.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.29
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Czas dostawy
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 237
  • ~Aro / 2021-06-17 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wogole kuriera nie było zero kontaktu paczkę oddał nadawcy .Firma do bani tylko psują opinię kupujących w oczach sprzedawcy.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDo bani omijać z daleka DPD.
  • ~Adrian / 2021-06-17 22:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Okropna i wulgarna obsługa ze strony kuriera, problemy z dostarczeniem przesyłki, ostatecznie zwrot do nadawcy
    Zaletyczas
    Wadykontakt
  • ~Dominik / 2021-06-17 17:27
    Ocena: 2.33 / 5
    DPD i wszystko jasne. Dlaczego inne firmy kurierskie albo potrafią dobrać ludzi, którym chce się pracować albo po prostu dbają o pracowników, dzięki czemu oni w pozytywny sposób współpracują z nami, czyli klientami?

    Za każdym razem, gdy jakakolwiek przesyłki leci przez DPD są jakieś problemy. A to przesyłka została zapomniana, a to nie było już miejsca na nią, a to adres się pomylił i mogę tak jeszcze wyliczać. Ale ostatnie dwie przesyłki to samo. Przesyłka nie doręczona, bo nikogo nie było w domu... a tak się składa, że jak widzę DPD to od razu mam w głowie, że muszę być w domu, bo inaczej nie ma opcji, żeby ta przesyłka trafiła do mnie.

    I miałem rację po raz kolejny. Cały dzień spędzony w domu, żeby odebrać ważną przesyłkę, która już wczoraj była opóźniona jeden dzień, a dzisiaj nie została doręczona, bo kurierowi pewnie nie chciało się podjechać i sprawdzić czy ktoś jest w domu. Jakim cudem taka firma wciąż działa? Nie wiem, ale na pewno dzięki Wam InPost buduje przewagę i niech dalej tak działają, bo jak widać niektórzy potrafią, a niektórzy nie.

    Na plus jedynie kontakt z infolinią, gdzie szybko i konkretnie przedstawiony status przesyłki... szkoda, że kurierzy nie są tak życzliwi.
    Zalety- Obsługa infolinii
    Wady- Kurierzy i brak jakiejkolwiek chęci do kontaktu
  • ~ed / 2021-06-17 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    To kolejny raz kiedy mam problem z kurierem w Szczecinie rejon Warszewo (Limby) . Generalnie pan rozwozi paczki do godziny 15:00 bo przecież nikt oprócz tego pana nie pracuje. Nie pomagają prośby aby spróbował dostarczać zamiennie jednego dnia do południa a drugie doręczenie popołudniu-NIE! Ostatnia sytuacja z wczoraj kurier pierwszego dnia nie doręczył przesyłki bo jeżdził jak zawsze tylko do 15:00 i nie było mnie w domu a drugi raz nawet nie przyjechał bo z góry założył że nie będzie nikogo przed 15:00 w domu. Pech chciał, że akurat drugiego dnia doręczenia ktoś w domu był ale po co podjechać i sprawdzić albo chociaż zadzwonić lepiej nie dostarczyć i napisać że próba doręczenie była.

    Inne sytuacje z tym panem to na przykład dzwoni do mnie i mówi że mam sobie zejśc po paczkę bo on nie będzie szukał miejsca parkingowego -ja schodzę a pan ma zaparkowany samochód na parkingu i ma wyrąbane.
    Nie dość że płącę za usługę kurierską to jeszcze muszę się dostosowywać do kuriera.

    Aha przesyłki opłacone jak nie ma możliwości zostawić u sąsiadów pod moją nieobecność to zostawia pod drzwiami i sobie idzie a paczka leży 5 godzin i albo doczeka mojego powrotu z pracy albo ktoś ja sobie weźmie.

    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Agata / 2021-06-17 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niedostarczona, zwrócona przez kuriera ,który twierdzi ,że podany adres na przesyłce nie istnieje. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera tylko od razu zwrot.
    Gdy na stronie pojawił się opis przy paczce ZWROT od razu był wykonany telefon do kuriera( numer posiadałam z wcześniejszych dostarczeń)
    Kurier twierdził ze nie ma takiego adresu i G*WNO GO INTERESUJE TA PACZKA….
    Dodam ze pod tym adresem mieszkam już 3 lata i nie było problemu z wcześniejszymi paczkami
    W życiu już nie zamówię wysyłki przez firmę DPD !
    WadyOkropna i wulgarna obsługa ze strony kuriera
    Zero zainteresowania
  • ~Serafiei / 2021-06-17 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu i kultury osobistej ze strony kuriera.
    WadyProfesjonalizm
    Kultura osobista
  • ~Nie_polecam / 2021-06-17 10:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak widzę, że przesyłka idzie DPD to mnie szlag trafia, bo wiem, że to nie będzie "następny dzień roboczy" tylko (jak dobrze pójdzie) - trzeci, czwarty. Opisy śledzenia są niedokładne, magazyny oznaczane cyframi od czapy, nie ma jak zweryfikować gdzie jest dany magazyn, prośba o zmianę adresu skutkuje zmianą daty doręczenia - pod ten sam adres, ale na kolejny dzień, chociaż na kolejny dzień też jej nie ma... Kurierzy są wredni i opryskliwi. Prośba o doręczenie następnego dnia to bluzgi pod nosem, informacja podniesionym głosem, że nie ma takiej opcji, że on jest dziś, a nie jutro i że ma tylko jeden raz dostarczyć i koniec (chociaż infolinia twierdziła, że są dwie próby dostawy) i finalnie... oddał paczkę do punktu obsługi po złości (punkt jest oddalony o 50km...). Brak słów.
    ZaletyInfolinia działa sprawnie, ale nie jest zbyt kompetentna i często wprowadza w błąd. Stara się jak najszybciej skończyć rozmowę i po prostu spławia klienta, żeby zadzwonił jutro, jak paczka będzie: odebrana / w drodze / w doręczeniu - tak, jak im akurat pasuje.
    WadyŚledzenie przesyłek - dramat, kurierzy - jakby pracowali za karę. Nieterminowe dostawy.
  • ~serwer1120 / 2021-06-17 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    przesyłka idzie 4 dni i nie wyszła z sortowni.już nigdy dpd.
  • ~Grzesiek / 2021-06-17 07:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemal co dostawa to problemy. Ostatnia przesyłka nie dotarła, bo pdobno kurier zostawił ją pod drzwiami.
    A reklamacja - miał ktoś od nich do mnie zadzwonić i cisza.
  • ~Mateusz / 2021-06-17 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier jaki istnieje zawsze problemy z doręczeniem, na infolinię każdy mówi co innego
  • ~Dariusz / 2021-06-16 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Przesyłka nadana w dwóch paczkach jedna dociera po trzech dniach druga po ośmiu dniach - bo zginęła. Ta druga jak już dotarła była uszkodzona i prosiłem kuriera o sporządzenie protokołu szkody ten jednak odmówił bo stwierdził że w czasie Covid 19 wszystkie szkody zgłaszane sa przez Internet. Tak też zrobiłem. Dostałem odmowę uwzględnienia reklamacji bo stwierdzili że przyjąłem paczke bez zastrzeżeń !!! Nigdy więcej nie odbiorę uszkodzonej paczki od DPD bo inni przewoźnicy są elastyczni a DPD to porażka.
    ZaletyBRAK
    WadyWprowadzanie w błąd klienta, niemiła obsługa
  • ~Cezary / 2021-06-16 19:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Zanim postanowiłem, że napiszę negatywną ocenę poczytałem sobie wczesniejsze opinie. Ulżyło mi, bo stwierdziłaem, że należę do wielkiego grona "rozczarowanych", a nie mściwych frustratów, którzy się czepiają. Co siedzi w tych ludziach z DPD? Kurier pyskaty, wkurzony, że musi paczki rozwozić, czyli wykonywać swoją pracę. Babka w DPD przy Sleznej we Wrocławiu wściekła, że musi obsługiwać klientów. Propozycja- oboje na zaplecze, a do kontaktów z klientem może kogoś z kulturą osobista? Dramat. Szczerze nie polecam.
    ZaletyBRAK !
    WadyChamstwo. Totalny pomyłka kadrowych z DPD w doborze ludzi do pracy.
  • ~Aga / 2021-06-16 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Płótna malarskie dotarły do mnie doszczętnie połamane i porwane. Dodatkowo kurier celowo wprowadził mnie w błąd, mówiąc że wystarczy gdy w zgłoszeniu reklamacji wpiszę iż był on świadkiem sprawdzenia przeze mnie przesyłki.
    Myślę, że przypadkowa osoba przywiozłaby paczkę rowerem w lepszym stanie, niż ta „profesjonalna” firma kurierska.
  • ~Viki / 2021-06-16 16:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka przywieziona przez kuriera z DPD była bardzo pognieciona. Paczka była bardzo ciężka i kurier odmówił wnieść ją na 3 piętro i musiałam sama na pieszo ją wnosić.
    WadyChamski personel
  • ~Al / 2021-06-16 14:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier zostawił paczke pod bramką zamiast pod drzwiami koło domu, każdy mógł ją ukraść.
  • ~Michał / 2021-06-16 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas dostawy paczki wynosił tydzień (zamówienie złożone we wtorek 8 czerwca przesyłkę otrzymałem w środę 16 czerwca). Przesyłka przez 3 dni leżała w magazynie bez jakiegokolwiek zainteresowania ze strony osób obsługujących. Warto zaznaczyć, że zamówienie zostało złożone w sklepie w Gdańsku a adres dostawy znajduje się ok. 40 km od Gdańska. Nie jest to na tyle długa trasa, żeby dostarczać przesyłkę przez tydzień. Przewoźnik umieścił przesyłkę w magazynie w piątek. Miałem nadzieję, że otrzymam ją w poniedziałek. W takim przypadku wszystko byłoby w jak najlepszym porządku. Jednak przesyłka leżała sobie tam do środy. Dopiero po 2 wykonanych telefonach (jeden we wtorek drugi w środę) zainteresowano się przesyłką i wydano kurierowi. Nie trzeba chyba dodawać jak wygląda próba połączenia się z konsultantem. Długie minuty oczekiwania przy "bardzo przyjemnej" dla ucha melodyjce i może ktoś łaskawie odbierze.
    Nie jest to moje pierwsze negatywne doświadczenie z tym przewoźnikiem. Kiedyś również zamawiałem coś przez internet i na przesyłkę czekałem 2 tygodnie a nie był to żaden okres przedświąteczny.
    Zdecydowanie nie polecam usług tego przewoźnika. Jeśli tylko macie inną opcje dostawy wybierzcie ją bez wahania, nawet gdy będzie kilka złotych droższa
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy
    Kontakt z obsługą
  • ~Tomasz / 2021-06-16 10:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka dochodzi po tygodniu. Kiedy zamawia się z przedpłatą nie dostaje się żadnej informacji, że kurier już jedzie , będzie o danej godzinie...
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji
  • ~Mario / 2021-06-15 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego dna jeszcze nie zaznałem! paczka przyszła uszkodzona wraz z opakowaniem, ewidentnie widoczne było otworzenie paczki w celu sprawdzenia co jest w środku!
    Protokół szkody spisany wraz z kurierem zaraz przy odbiorze nic nie dał. Po zainformowaniu dpd i podaniu numeru protokołu szkody, konsultant stwierdził że
    ten numer nie istnieje w bazie dpd! po wielu telefonach i czasu spędzonego w czekaniu na połączenie z konsultantem mam ich dosłownie dosyć! Jestem sporo na minusie, choć paczka była ubezpieczona......
    To juz jest kolejny raz gdy dpd uchyla się od wzięcia odpowiedzialności za szkody spowodowane w ich centrum przeładunkowym.
    Ludzie spójrzcie na ich opinie, jak macie problem to z tak wielką firmą nie wygracie, nie ma na to czasu, a oni na tym żerują! nie dajmy się wykożystywać.
    ZaletyKurier zosatawia uszkodzoną paczkę pod drzwiami iidzie dalej.
    WadyTotalna biurokracja.tutaj czas nue działa na twoją kożyść
  • ~Wojtek / 2021-06-15 17:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka oklejona Ostroznie Szklo zawartosc paczki dobrze zabezpieczona scianki kartonu dodatkowo usztywnione mimo to zawartosc otrzymalem zniszczona brak kontaktu telefonicznego w sprawie reklamacji, kontakt tylko e mail uwazam za beznadziejny, obsluga klienta na kiepskim poziomie.
  • ~Piotr / 2021-06-15 17:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka, co 10 paczka jest uszkodzona w transporcie i nie da się uzyskać odszkodowania pomimo ubezpieczenia paczek
strona 1 z 237
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 4740
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 3408
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 2616
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1820
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1484
FedEx
Ocena: 1.44, ilość opinii: 498
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.12, ilość opinii: 2589
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2329
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2327
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2066
Play
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1326
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1268