Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12447 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 623
  • ~Ala / 2025-01-20 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz moja paczka została przekierowana na inny adres, niż zamawiałam. Punkt, do którego przekierowano, podobno na magazynie DPD, jest najbardziej oddalonym i niedogodnym dla mnie miejscem odbioru, mimo, że w bardzo bliskiej okolicy (w promieniu 200m) jest co najmniej 10 innych punktów DPD pickup, z których bez problemu mogłabym odebrać paczkę. Pracownicy infolinii zbywają klientów, powtarzając wyuczone formułki, zero zainteresowania. Na mail też nie raczyli odpowiedzieć, mimo wcześniejszego zapewnienia, że wyjaśnią problem. Skandal.
    ZaletyZero
    WadyTotalne ignorowanie klientów, dostawa byle gdzie, byle pozbyć się paczki.
  • ~Ania / 2025-01-19 22:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam ,chciałam wystawić najwyższą pozytywną ocenę dla Punktu DPD Pickup w Szczecinie Sklep Hart Komputery
    przy ul. Boh. Warszawy 91B/III są niedoceniane a wiele dla nas robią dla mnie najlepszy punkt odbiorów oraz nadań naszych paczek, dogodne godziny otwarcia, zawsze pomocni, kompetentni z wysoką kulturą osobistą i szacunkiem do każdego klienta nawet tego niezbyt zdecydowanego.
    Zawsze zadowolona z obsługi klientka
    ZaletySame
    WadyBrak
  • ~bena / 2025-01-19 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nie dostarczają paczki pod wskazany adres (zgodnie z zamówieniem), tylko pozostawiają w punkcie, z którego należy ją odebrać. Kurier oświadcza, że nastąpiła nieudana próba doręczenia przesyłki, ponieważ nikogo nie było pod wskazanym adresem. Bzdura: paczka specjalnie zamówiona na adres firmy, działającej od godziny 8:00 do 21:00. Na infolinię dodzwoniłam się, ale usłyszałam, że - jeżeli paczka została pozostawiona w punkcie do odbioru - nie mają możliwości, aby cokolwiek zrobić. Sytuacja miała miejsce każdorazowo, gdy firmą dostarczającą towar była firma dpd. Za pierwszym razem myślałam, że trafiłam na nieuczciwego kuriera. Niestety, za drugim razem sytuacja powtórzyła się. Jak najdalej od takich firm.
  • ~Ryszard / 2025-01-17 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Telefon podany do kontaktu z kurierem nie wiem po co. Kurierzy nie odbierają telefonów. Trzeba tracić cały dzień na odbiór paczki. Dostajesz rano o 8-mej , że będzie dostarczona przesyłka i musisz czekać, tracić cały dzień bo jaśnie kurier nie odbierze telefonu kiedy będzie. Porażka. Jeżeli macie możliwość to korzystajcie z innych firm.
    ZaletyZalety brak
    WadyTylko wady
  • ~Xyz / 2025-01-17 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy można wystawiać gwiazdki na minusie? Koszmar. Paczka jest już 4 dzień "w oddziale doręczającym". Nie wspomnę, że dzisiaj jest piątek, a paczka została nadana w sobotę. Nie idzie zza granicy. Poprzednia paczka została zwrócona do nadawcy (po jednej nieudanej próbie doręczenia) ponieważ nie było mnie w domu, próba kontaktu z kurierem spełzła na niczym. Inna dotarła z opóźnieniem i w kompletnie zniszczonym opakowaniu. Dramat! Żebym miała płacić 2 razy więcej za przesyłkę, nigdy więcej tego czegos, co udaje firmę kurierską
    ZaletyŻadnych!
    WadyKontakt z kurierem
    Czas dostawy
    Informacja gdzie jest paczka i kiedy zostanie dostarczona
  • ~W / 2025-01-16 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.Jesli zamawiam paczki z dostawą do domu i za to płacę to chyba tak powinno być a nie że kurier sam sobie przekierowuję paczki do sklepu Żabka bo tak mu wygodnie a w odpowiedzi od kurierki otrzymałam odp że mam pecha szczyt bezczelności konkretnie chodzi o miasto Bielsko-Biała i o Panią która obsługuje ul Żywiecką 37 ta Pani chyba pominęła się z powołaniem.
  • ~Anna / 2025-01-16 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Wybrałam dostawę do punktu pick up, w poniedziałek została podjęta próba dostarczenia, punkt był przepełniony, dostałam polecenie aby zmienić punkt dostawy jednak strona mnie odrzuciła a przekierowania dokonał system. Następnie ww wtorek po kolejnym automatycznym przekierowaniu paczki udało się po wielu próbach dodzwonić na infolinię, pani obiecała przekierować paczkę do punktu wybranego przeze mnie w ciągu godziny, tak się nie stało. Paczka została doręczona w środę po południu (dopiero, po 3 dniach krążenia po Warszawie) do złego punktu. We wtorek nie została nawet podjęta próba dostarczenia.
    WadyObsługa klienta na infolinii, kurier niw podjął próby dostarczenia paczki
  • ~Anna / 2025-01-16 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Wybrałam dostawę do punktu pick up, w poniedziałek została podjęta próba dostarczenia, punkt był przepełniony, dostałam polecenie aby zmienić punkt dostawy jednak strona mnie odrzuciła a przekierowania dokonał system. Następnie ww wtorek po kolejnym automatycznym przekierowaniu paczki udało się po wielu próbach dodzwonić na infolinię, pani obiecała przekierować paczkę do punktu wybranego przeze mnie w ciągu godziny, tak się nie stało. Paczka została doręczona w środę po południu (dopiero, po 3 dniach krążenia po Warszawie) do złego punktu. We wtorek nie została nawet podjęta próba dostarczenia.
    WadyObsługa klienta na infolinii, kurier niw podjął próby dostarczenia paczki
  • ~Krystyna C / 2025-01-16 12:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam bardzo podziękować kurierowi , który jeździł 26 01 w Katowicach tysiąclecia górne
    Bardzo uprzejmy człowiek i pomocny
    Wysyłający pomylił adres dostawy .
    Pan zaoferował swoją pomoc,bo przejście bot w obsłudze klienta to koszmar
    Kurier DPD
  • ~Kamil / 2025-01-16 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli czytasz tą opinię potraktuj ją poważnie - prawdopodobnie też cię to czeka z paczką, której wyczekujesz.
    W dniu 10.01.2025 nadano paczkę. W dniu 13.01.2025 otrzymano informację o błędnym adresie doręczenia paczki - kurier nie skontaktował się żeby porozmawiać że coś jest nie tak. Podjąłem osobiście próbę kontaktu z kurierem - nie odbierał telefonu, nie oddzwaniał. W dniu 14.01.2025 paczkę przekierowano do punktu odbioru - została pozytywnie przyjęta prośba o przekierowanie. 14.01.2025 kilka godzin później Komunikat na stronie - znów wyskoczył błędny adres doręczenia. Nikt znów nie skontaktował się, że cokolwiek jest nie tak! W dniu 15.01.2025 paczka została zwrócona do nadawcy za granicę! Podejście kurierów jak i całej firmy do klienta to totalne dno, taką sytuację mam już po raz drugi. Każda inna firma kurierska (zamawiam mnóstwo paczek) dzwoni do klienta, ustala jeśli są jakieś niedogodności. Z DPD sytuacja powtarza się po raz kolejny! Omijam usługi szerokim łukiem, niestety na moje nieszczęście nadawca oferował tylko DPD i zostałem zmuszony do kolejnego zamówienia przez DPD i... nigdy więcej. KOLEJNY RAZ IDENTYCZNA SYTUACJA. Kurier ma jeden cel - dostarczyć paczkę do klienta, ale nie w DPD - tutaj chyba mają zawody kto więcej zwrotów do nadawcy wygeneruje...
    Jest nasz krajowy InPost który z całego serca polecam - jeszcze nigdy mnie nie zawiedli przy zamówionych kilkuset paczkach. Jest DHL, nawet Pocztex działa o niebo lepiej!
    Ludzie to w nas klientach jest siła - zbojkotujmy tą firmę. Przestańmy korzystać z ich usług, porozmawiajmy z nadawcą o wyborze innej firmy kurierskiej, albo zamówmy w innym miejscu... Czytając opinie w internecie widać, że ta firma klientów ma za dno!
  • ~Anna / 2025-01-15 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja przesyłka została wrzucona przez płot na mokry śnieg. Kuriera nie interesowało że przesyłka sie zniszczy. Kurier nawet nie zadzwonił na domofon. W domu były osoby ktore czekały na przesyłkę. Nawet nie poinformował mnie telefonicznie że przesyłka leży pod krzakiem na mojej posesji. Jakby ja snieg bardziej przysypał to znalazła by sie na wiosnę. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyLeniwy, niodpowiedzialny kurier, brak kompetencji
  • ~Eligiusz / 2025-01-15 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm kurierskich.W ramach jednej miejscowości doreczają paczkę ponad dwa dni.Złożenie reklamacji niemożliwe.Kpina z kientów.Nie polecam nikomu korzystania z ich usług,chyba że ma się mocne nerwy.Buta,prostactwo,niedouctwo.............
  • ~Piotr / 2025-01-15 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat DPD kurierom powinien mieć badania psychologiczne kuriera nie dostarczył paczki a twierdzi że był a budynek ma monitoring i na kamerach nie było kuriera on twierdzi że masz czekać na niego zero jakiego kontaktu ze strony kuriera jak on twierdzi że on jest panem i bogiem
    ZaletyŻadnej
    WadyHamstwo opierzalosc prostaco
  • ~Mariusz / 2025-01-13 19:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma kurierska to porażka na całej linii są nie zetetelni nie potrafią dostarczyć jak należy np.czekalem na kuriera cały dzień i dostałem potwierdzenie że zekomo odmówiłem jej przyjęcia tylko że jakoś nie pojawił się u mnie co jest nie do przyjęcia nie polecam tej firmy to najgorsza firma kurierska w kraju.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność, chamstwo, krętactwo
  • ~Grzegorz / 2025-01-13 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie specjalnie z tygodniowym wyprzedzeniem, żeby mieć pewność, że dotrze na czas. Dostawa zaplanowana na piątek (sms i email z adresu DPD). W tym dniu około 14 zostałem poinformowany, że paczka nie zostanie przekazana do punktu odbioru, bo nie spełnia parametrów. Jeżeli chcę, to mogę przyjechać do godziny 16 do oddziału na obrzeżach Krakowa. Zmieniłem termin i adres dostawy na poniedziałek. Przesyłka dotarła po południu - uszkodzona. Złożyłem reklamację - opis i zdjęcia. Po 4 tygodniach otrzymałem informację, że nie mogę składać reklamacji, ponieważ zakup w sklepie określiłem na fakturę a zgłaszam reklamację jako osoba fizyczna. Nie polecam, ponieważ nieterminowa i nierzetelna firma, która nie bierze odpowiedzialności za niekompetencje kurierów.
    Wadynieterminowa dostawa, uszkodzona przesyłka, reklamacja nieuwzględniona
  • ~Edyta / 2025-01-12 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Kurier zapukał dwa razy, mąż nie dosłyszał na drugi dzień zostawił paczkę pod drzwiami. Wystarczyło zadzwonić lub chwilkę dłużej pukać. Kurier twierdzi, że nie ma takiego obowiązku dzwonić do klienta. Omijać tą firmę szerokim łukiem .
    Kuriera Adriana z Koszalina także!!!
  • ~Wściekła / 2025-01-11 01:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Sposób w jaki ta firma funkcjonuje odnośnie wydawania przesyłek to jest jakieś totalne nieporozumienie. Sytuacja z dnia 10.01: mam do odebrania paczkę, która została nadana do automatu paczkowego DPD. Dostaję wiadomość, że paczka nie została dostarczona bo automat jest rzekomo przepełniony. Okej, przekierowuje paczkę. Nie mając informacji o tym czy paczka do mnie dotrze jeszcze tego samego dnia, próbuję dodzwonić się na biuro obsługi klienta. Zamiast konsultanta (bo rzekomo wszyscy konsultanci są zajęci) odbiera bot, który jest zaprogramowany w tak idiotyczny sposób, że nie potrafi mi udzielić podstawowych a zarazem najistotniejszych dla mnie informacji (np. twierdzi, że może podać numer do kuriera, po czym w rzeczywistości otrzymuję informację że numer do kuriera może być podany tylko w momencie wydania paczki???). Zmuszona jestem więc udać się do najbliższego punktu DPD, gdzie dowiaduję się, że przesyłka przekierowana zostaje nadana ponownie na drugi dzień bo... kurier musi wydrukować nową etykietę z przekierowaniem, żeby dane się zgadzały. Ręce opadają! Żadne prośby, błagania o numer telefonu do kuriera, prośby o ponowne przekierowanie do czynnego punktu na nic się zdały: po prostu tak ma być, paczka ma trafić do magazynu i koniec. Jest to dla mnie o tyle idiotyczne i nie zrozumiałe, że u konkurencji w momencie w którym automat paczkowy jest przepełniony to raz, że kurier czeka aż zwolni się miejsce i dopiero wtedy ładuje paczkę, a dwa, że można podjeść do kuriera z prośbą o wydanie przesyłki zupełnie bez problemu: po prostu kurier skanuje kod i wydaje przesyłkę do rąk własnych zamiast do automatu. Proste? Proste. Dlaczego DPD nie wdroży czegoś podobnego, zamiast niepotrzebnie komplikować sprawę klientom? To jak i również fakt, dlaczego ta firma nadal funkcjonuje i ma się dobrze pomimo tak licznych negatywnych opinii, pozostaje dla mnie zagadką. Omijać szerokim łukiem!!!
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Andrzej / 2025-01-09 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno. Przesyłka zamówiona przez ich stronę dnia 11/12/2024r. z odbiorem w punkcie. Do dnia 18/12/2024r. kurier paczki z punktu nie odebrał. W/g właściciela punktu [Żabka] zalegało mu do tego dnia juz 18 nieodebranych paczek. Wycofałem paczke 18 grudnia i wysłałem tego dnia paczkomatem do odbiorcy. Przesyłka doręczona 19 grudnia i niby byłoby po sprawie gdyby nie to że teraz DPD nie chce oddać pieniędzy za niewykonana usługę. Ba pod moim niezrealizowanym zleceniem [nr przesyłki] doręczyło sobie inną przesyłkę i DPD uważa że kurs zrealizowany. Adres doręczenia „lewej" przesyłki jest w/g trackingu Warszawa a moja była do Nowego Targu. Wychodzi na to, że mimo że tą paczkę wysłałem In postem sam, DPD uważa że też ją dostarczył tylko gdziś
    W/g mnie firma jest tak nierzetelna że strach wysyłać coś pobraniem bo nie zwrócą pobrania. Ja przestrzegam i nie polecam.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~Monika / 2025-01-08 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Cały dzień oczekiwania na przesyłkę, umówiona godzina z kurierem Igorem, po czym otrzymuje wiadomość Nieudane doręczenie przesyłki , kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Kłamstwo !! Omijać tą firmę szerokim łukiem .
    Kuriera Igora również !!
    ZaletyBrak zalet
  • ~Karina / 2025-01-08 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak wypłaty ubezpieczenia jeśli nie ma się dowodów na wartość przesyłki. Notoryczne kradzieże i nieuznawanie reklamacji. Najgorsza firma kurierska .
    ZaletyBrak
    WadyBrak miejsca aby je opisać
strona 1 z 623
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12447
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7981
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7619
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4098
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4073
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2407
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3888
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929