Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12850 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 643
  • ~Wiedźma / 2025-12-20 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny kurier nawet nie podjechał pod adres tylko od razu zawiózł paczkę do punktu . Taka sytuacja powtarza się już od pół roku , piszą że odbiorca był nieobecny a nawet raz napisali że niema takiego adresu . Niestety nie zawsze jest możliwość wyboru firmy kurierskiej podczas zakupu a ta powinna już być dawno zamknięta
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja kurierów
  • ~Masaka / 2025-12-18 08:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Opiniuję tylko i wyłącznie przesyłki międzynarodowe.
    W kraju nie mam do czego się przyczepić.
    Przesyłka nadana 16.12 o godz. 10 w Bratysławie (a teraz jest 18.12) przejechała 89km. Do granicy jej zostało 80. Nawet ze Słowacji jeszcze nie wyjechała.
    Na dodatek, monitorowanie przesyłki jest masakryczne. Dpd 6 godzin paczki szukało. Ci na Słowacji mówią, że jest w Warszawie a ci w Warszawie mówią że jest na Słowcji i leci na punkt celny.
    Unia Europejska i wewnątrz punkty celne.
    Paranoja z po.pie.rd.ole.niem.
  • ~Kinga / 2025-12-17 18:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłki są dostarczane z dużym kilkudniowym opóźnieniem. Klienci firmy DPD w żaden sposób nie są informowani o tych opóźnieniach. Ma do dyspozycji numer telefonu klienta, adres mailowy i DPD nie raczy napisać chociaż jedno słowo że dziś przesyłka nie dojdzie. Klienci DPD Nie są za te opóźnienia również przepraszani. Infolinia praktycznie nie działa bo nie ma możliwości połączenia się z konsultantem. Rozmawia się z jakimś botem, który cię informuje że przesyłka będzie dostarczona dziś ( pięć dni po zakupie) a przychodzi na następny dzień. Czekałam na dostawę telewizora który kosztował ponad 1000 zł. Bałam się że przesyłka zaginęła w drodze. Nie polecam przesyłek czegokolwiek przez firmę DPD. Omijać to szerokim łukiem
  • ~Efon / 2025-12-17 13:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Jak mam gadać z kurierem DPD, to już wolę iść na Pocztę Polską.
    ZaletyNie znam.
    WadyBrak terminowosci, jak u lekarza, fajnie by się generalnie pracowało, gdyby nie to, ze trzeba rozwozić po klientach towar.
  • ~Marta / 2025-12-17 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakbym mogła nie dałbym ani jednej gwiazdki Najgorsza firma kurierska chronić się przed nimi jak przed ogniem mam wrażenie że kurierzy wszystko robią na złość nie wiem jakoś z innych firm można się dogadać potrafi zadzwonić a tu nic byle tylko uprzykrzyć życie klientowi la cz nie z tym że kłamią na aplikacji że paczka w punkcie do 23 danego dnia ale już z samego rana odebrana do zwrotu przez kuriera
    I może to chamskie ale mam nadzieję że ta firma zniknie z rynku
    WadyNigdy wiecej Dpd
  • ~Katarzyna / 2025-12-17 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Katowice.
    Coś strasznego, kurier sebastian - arogancki i złośliwy, nie potrafi się dogadać z klientem; najlepiej mu idzie klikanie „ odmowa przyjęcia przesyłki „. Remont mi się przez to stanął i tem gn.. o tym wiedział bo mu mówiłam. Unikać jak ognia!!!
  • ~Irena / 2025-12-16 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Skrajnie nieprofesjonalna obsługa ze strony DPD. Przesyłka była opłacona z dostawą do domu, a mimo to kurier nie podjął nawet próby doręczenia pod wskazany adres. Paczka została samowolnie przekierowana do sklepu Lidl, a w systemie podano nieprawdziwą informację, że odbiorcy nie było w domu — co jest ewidentnym kłamstwem.

    Na paczkę czekali moi starsi rodzice. Zanim zdążyłam sprawdzić status online i ich poinformować, przesyłka została ponownie odebrana przez kuriera DPD i odesłana do nadawcy.

    W efekcie nie otrzymałam zamówionego produktu. Z powodu błędów DPD byłam zmuszona ponownie złożyć to samo zamówienie i ponownie obciążyć kartę kredytową, co jest absolutnie niedopuszczalne.

    Brak odpowiedzialności, brak komunikacji i całkowity chaos logistyczny. Infolinia DPD to fikcja — obsługiwana wyłącznie przez boty, bez realnej możliwości wyjaśnienia sprawy. Obsługa klienta ogranicza się do odczytywania statusu przesyłki (opartego na nieprawdziwej informacji) i wklejania formułek z regulaminu, bez jakiejkolwiek próby zrozumienia sytuacji. To wygląda na systemowy problem w firmie DPD, którego nikt nie traktuje poważnie.

    Zdecydowanie nie polecam usług DPD.
    ZaletyNie ma
    WadyNieuczciwi kurierzy, brak możliwości kontaktu z firmą, obsluga klienta na najniższym poziomie
  • ~bodrzys / 2025-12-15 19:12
    Ocena: 1.67 / 5
    oglnie cena wysoka za dostawe dostarczali mi paczke tydziń ponad karton bylo rozwalony i paczka rzucona przed dzwiami wiec nie polecasm
  • ~Małgorzata / 2025-12-15 18:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdzie nie można nadać paczki o wymiarach 30x40x20, jest za duża ! Żabki niby są punktami ale takich paczek nie przyjmują . Już drugi raz spotkała mnie taka sytuacja - i ostatni , nie będę korzystała z ich usług w żadną stronę
    ZaletyJak już się uda to szybko przychodzi
    WadyNie przyjmują paczek większych od listu
  • ~Małgorzata / 2025-12-15 18:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdzie nie można nadać paczki o wymiarach 30x40x20, jest za duża ! Żabki niby są punktami ale takich paczek nie przyjmują . Już drugi raz spotkała mnie taka sytuacja - i ostatni , nie będę korzystała z ich usług w żadną stronę
    ZaletyJak już się uda to szybko przychodzi
    WadyNie przyjmują paczek większych od listu
  • ~Klaudia / 2025-12-12 17:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie podejmują próby dostarczenia paczki na wskazany adres. Jestem osobą po wypadku samochodowym ( nie mogę chodzić) a kurier zostawia paczkę na drugim końcu miasta... Dodam że nawet nie próbował się skontaktować przed dostarczeniem ( brak telefonu , pukania do drzwi)... Nie polecam .
  • ~GD / 2025-12-12 11:14
    Ocena: 1.33 / 5
    DPD akceptuje oszustów.
    W Gdańsku kurier-oszust, który obsługuje Śródmieście, m.in. ul. Wały Jagiellońskie (grudzień 2025r) nie dostarcza paczek do firmy mimo, że były zamawiane na wskazany adres, za pobraniem.

    Kurier wykonał telefon, z zapytaniem o który budynek chodzi (czyli nawet nie by w budynku, usłyszał, że w danej chwili jesteśmy poza biurem i będziemy za ok. 20-30 min i dalej do końca tego dnia, i kolejnego - cały dzień.
    Po rozmowie przysłał wiadomość, że paczka jest do odbioru w punkcie!
    Nie było próby doręczenia, nie było powtórnej próby doręczenia.

    Jeżeli zamawiamy dostawę pod wskazany adres i za pobraniem, oczekujemy dostawy na ten właśnie adres.
    Ponosimy za tę usługę dodatkową opłatę.

    Kurier zostawiając paczkę w punkcie oszukuje zarówno klientów, jak i swoją firmę, a DPD akceptując taką sytuację, akceptuje oszustwo i stosuje oszustwo także finansowe!

    Chat z konsultantem wnosi tylko to, że się człowiek dowiaduje, że "DPD zastrzega sobie prawo do skierowania Przesyłki do Punktu DPD Pickup lub zapewnienie innej alternatywnej metody doręczenia, wcześniej niż po jednej nieudanej próbie doręczenia i z tego tytułu Zleceniodawcy lub działającemu w jego imieniu Nadawcy nie przysługują żadne roszczenia"
    wcześniej niż po jednej próbie!!!! co to w ogóle jest? czyli z góry zakładają, że dostawa jest opcjonalna i zależy od widzimisie kuriera?

    Te jawne oszustwa, w tym finansowe powinniśmy zgłosić do UOKIKK lub prokuratury.
    WadyNie dostarczają paczek na wskazany adres, pobierają opłaty za niewykonane usługi, oszukują klientów,
  • ~chmurka / 2025-12-11 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam dostać paczkę od sklepu odzieżowego i jednoczeście nadać paczkę, bo chodziło o wymianę towaru z powodu reklamacji. Pan od reklamacji powiedział, że zaznaczył pole z prośbą o kontakt z odbiorcą/nadawcą ze strony kuriera. Żadnej próby kontaktu nie było, żadnych telefonów, smsów, nic. Natomiast póżniej się okazało, że były wiadomości mailowe z numerem telefonu do kuriera i informacją, że kurier realizuje przesyłki w godzinach 09:00-17:00. Ale przecież to jest duży rozstęp! A jak człowiek siedzi w pracy, to przecież nie sprawdza co chwilę prywatną skrzynkę pocztową, prawda?? Miała być próba kontaktu, to czekałam na próbę kontaktu. A tu nic. Jedna próba doręczenia i do widzenia. A odbiór został anulowany. Po napisanej skardze dostałam suchą wiadomość, że Kurier nie zastał Nadawcy pod adresem, a próba odbioru przesyłki w ramach realizacji zlecenia następuje jeden raz. Zlecenia realizowane są w godz 9-17. Jeżeli Nadawca nie jest w stanie być w podanych godzinach pod wskazanym adresem odbioru powinien podać adres, pod którym będzie obecny lub adres osoby mogącej przekazać paczkę. Kurierzy nie kontaktują się w celu umówienia na odbiór. Nawet nie przeprosili za złe doświadczenie. W ogóle te firmy kurierskie są beznadziejne, jak mogę, to zawsze unikam, bo funkcjonują według jakichś swoich tylko im znanych zasad... Beznadziene i absolutnie nie zrobione dla dobra klienta...
  • ~Berni / 2025-12-10 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    .... miałem prezent na córki urodziny zamówiony. Minęło już parę dni od zamówienia myślałem, że to sprzedawca nawala a okazało się, że zostawił kurier paczkę u sąsiadki starszej kobitki która myślała, że ja jestem poinformowany, że u niej leży prezent. A ja zero informacji w postaci kartki w skrzynce czy smsa. Sam zadzwoniłem do DPD i tam się dopiero dowiedziałem, że paczka jest tu i tu. Kurierowi odwaliłem takiego smsa, że już bał się z czym kolejek do mnie przychodzić i po tym złośliwie raz mi nakleił kartkę, że tylko był i nakleił na drzwiach.
  • ~Magdalena / 2025-12-09 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca. Okres świąteczny a ja nie otrzymałam 2 przesyłek ze względu na wielkość. Przesyłki nie były jakieś wybitne: kołdra, ciuchy i nie doszły bo kurier miał za dużo przesyłek i to usłyszałam od pracownika punktu odbioru nieoficjalnie i duzych nie brał. Nawet nie było próby przekierowania czy odebrania w magazynie. Zostały odesłane do nadawcy. Straciłam czas, kase- bo to były rzeczy ze zniżkami i nerwy. Jeden raz może się zdarzyć ale dwa razu i jeszcze kolega okazało się że tak miał. Jak możecie wybierajcie innych dostawców.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Mari / 2025-12-09 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    To była najgorsza obsługa, jakiej doświadczyłam w DPD. Paczka nie została dostarczona, choć cały dzień byłam w domu. Kurier nie zadzwonił, nie podał kodu odbioru i nawet nie zostawił informacji, gdzie paczka trafiła. Musiałam sama szukać jej po mieście i dzwonić na infolinię, ale nikt nie potrafił mi udzielić jakiejkolwiek pomocy.
    Brak profesjonalizmu, brak kontaktu i kompletny chaos informacyjny. Klient zostaje sam z problemem.
    Zdecydowanie nie polecam — poziom usług jest skandalicznie niski.
  • ~Marcin / 2025-12-07 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zero kontaktu ze strony kuriera, na allegro informacja raz, że nie ma takiego adresu, innym razem, że pozostawiono awizow (dwukrotnie) awiza brak. Z całego serca nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Klientka / 2025-12-05 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Nie informują o niczym. Przekładają sobie paczki, gdzie chcą. Termin dostawy przedłuża się do tygodnia.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Katka / 2025-12-05 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd nie dostarcza paczek. Unikać jak ognia. Powiadomienia które przychodzą brzmią tak:najpierw że punkt przepełniony, następne że klient odmówił przyjęcia paczki(kłamstwo) i następne to już że towar został zwrócony do nadawcy. Oczywiście infolinia nic nie może zrobić można co najwyżej reklamację napisać.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają paczek.
  • ~A / 2025-12-05 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie dostarczają przesyłek , nie kontaktują się z odbiorcą tylko wklepują status odmowa. W ciągu tygodnia dwukrotnie doszło do takiej sytuacji. Sama musiałam się kontaktować ze sklepem, aby nadał raz jeszcze przesyłkę. Żenujące
strona 1 z 643
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12850
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8275
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7845
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4183
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4161
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2515
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192