Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12299 opinii

1.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2024-08-12 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kolejny raz dostarcza paczkę do punktu odbioru zamiast do domu! Gdybym chciała odebrać to w punkcie odbioru to tam zamówiłabym przesyłkę. Na infolinii brak pomocy, facet obojętnym głosem jak automat informuje, że tak mają w regulaminie. Porażka.
    Zaletybrak
  • ~baron / 2024-08-12 08:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Zniszczona przesyłka. Nie przyznają się do winy. Dwukrotna reklamacja bez jakiejkolwiek poczucia winy, zasłanianie się przepisami i regulaminami. Korzystanie z oferty wielce ryzykowne.
    ZaletyStosunkowo niedroga oferta.
    WadyNiechlujstwo.
  • ~Bożena / 2024-08-09 12:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejna paczka z pokarmem dla psiaka. Przemiły pan kurier, któremu tylko wysyłam SMS z prośbą, by zostawiał ją w pobliskim sklepie. Z tą firmą nigdy nie miałam żadnych problemów, a korzystam od kilku lat.
    ZaletySzybka dostawa, dotrzymanie terminu, powiadomienie nie tylko na maila, ale i SMSem, bardzo mili, rzetelni kurierzy.
    WadyBrak
  • ~niezadowolony klient / 2024-08-08 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci nieodpowiedzialni, niezaangażowani w proces dostawy przesyłki. System przekierowywania przesyłki kuleje, zawiesza się przy wprowadzeniu zmian. Konsultant po potwierdzeniu zmiany adresu doręczenia nie przekazał informacji dalej, przez co przesyłka pozostaje jako niezarejestrowana, gdybym nie zadzwonił drugi raz, pewnie czekałbym w nieskończoność na dostawę towaru.
    WadyBrak rzetelności
  • ~niezadowolony klient / 2024-08-08 08:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Sytuacja jakiej w życiu nie doznałam z żadną firmą kurierską. Kompletny brak profesjonalizmu. Kurier z tej firmy miał odebrać paczkę od klientów. Było podejście numer 1 zero kontaktu, do żadnej osoby która powinna być na miejscu a numery miał, nie miał numeru do domofonu. Jak chciał w takim razie odebrać paczkę, nie kontaktując się z nikim nie wiem. Drugi dzień, drugie podejście, miał wszystkie numery domowników, miał też numer do domofonu znów nie udało się odebrać paczki. Czy kurier w ogóle był na miejscu? Szczerze wątpię, dziękujemy za pomoc, nadamy paczkę sami. Jeśli ktoś nie chce pracować to może niech nie pracuje, a nie stawia 2 firmy na głowie i klientów, wszyscy skłóceni i zdenerwowani a to wszystko o głupią paczkę. Najgorsza firma nie polecam nikomu!
    Zaletyhahah
    Wadybrak rzetelności, brak słowności, brak chęci i zaangażowania w pracę
  • ~RLA / 2024-08-07 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj odebrałem paczkę zalaną. Dziś otrzymałem informację o nowej przesyłce, od rana do 11.40 nie udało mi się dodzwonić do kuriera - nie odbierał telefonu. Kiedy wreszcie udało mi się dodzwonić kurier w dość nieprzyjemnej rozmowie powiedział, iż jeśli nie podoba mi się obsługa DPD, to mogę z niej nie korzystać, co zamierzam zrobić.
    Moja ocena to "0", ale tego nie można wybrać.
    Zaletybrak
  • ~Dagmara / 2024-08-06 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Daję 1, choć gdybym mogła, dałabym zero.


    Musiałam wysłać mikrofalówkę z Wrocławia do Tychów. Nadawałam przez Furgonetkę i okazało się, że jedynie DPD się tego podejmie przy jednocześnie w miarę sensownej cenie. No to był błąd.

    We WTOREK (30.07.2024 r.) utworzyłam zlecenie. Kurier miał przyjechać po paczkę w ŚRODĘ (31.07.2024 r.). Nie przyjechał. Zaznaczył, że nie było nas w domu. No niespodzianka - byliśmy. Ostatecznie przyjechał w CZWARTEK (01.07.2024 r.).

    Paczka miała trafić do Tychów w PIĄTEK (02.07.2024 r.). Tu niespodzianka. Nie trafiła. Brak odbiorcy. Bzdura. W domu przez cały dzień były trzy osoby.

    Kurier miał podjąć jeszcze jedną próbę dostarczenia w PONIEDZIAŁEK (05.08.2024 r.). Oczywiście, że w domu byli wszyscy domownicy. Wchodzę na apkę, a tam „odmowa przyjęcia paczki” ????????????

    Oczywiście z kurierem skontaktować się nie da. Infolinia już w ogóle nie funkcjonuje, zastąpił ją bot, więc nawet nie ma jak wyjaśnić tego z człowiekiem.

    Złożyłam ostatecznie reklamację na furgonetce. Dziś dostałam informację o powrocie paczki do Wrocławia.

    Będę żądała zwrotu pieniędzy - nawet jeśli nie była to duża kwota. To był trzeci raz z rzędu, gdy firma ta doprowadziła mnie do wściekłości. Brak kontaktu z kurierami, którzy podrzucają paczki komukolwiek i gdziekolwiek, brak ludzkiego DOKU, a teraz to. Przestrzegam każdego przed usługami DPD.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie spełnia swojego podstawowego zadania.
  • ~Gustaw / 2024-08-06 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj dostawca wysłał DPD przesyłkę, tzn. teoretycznie, bo od wczoraj ta przesyłka leży w wysyłającym oddziale DPD ????. dziadostwo i brak kompetencji i odpowiedzialności.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długi czas dostawy.
    Bardzo często uszkodzone paczki.
  • ~Evi / 2024-08-06 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zaniósł przesyłkę do sąsiada pod nr 9 co ciekawe że mieszkam w budynku aż z dwoma lokatorami i jest nas aż 3 osoby oczywiście dpd dało odmowę reklamacji twierdząc że sąsiad odebrał
    po pierwsze nie mają prawa po wcześniejszym.uzgodnieniu zostawiać u sąsiada
    Po drugie nie mam tyłu sąsiadów bo mam tylko pod numerem 1i2
    Więc bezczelność nie kompetentni po raz kolejny nigdy więcej nikt z nas nie skorzysta z usług tej firmy.
    WadyNiekompetentni bezszczelni paczki znikają albo dochodzą zniszczone
  • ~Klient / 2024-08-06 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale DPD nie zasługuje na pozytywną opinię. Rzeczywiste standardy panujące w tej firmie powodują właśnie negatywne opinie klientów. Od prób kontaktu z konsultantem, który i tak nie jest w stanie pomóc, prób przebrnięcia przez automat, prób kontaktu z kurierem, poprzez notoryczne informacje, że nie było mnie w domu (a właśnie, że byłam i czekałam na paczkę poświęcając urlop), potem wędrowanie po mieście i dźwiganie paczek, bo najbliższe punkty były przepełnione - też nieprawda.
    Zaletybrak
  • ~Aaaaaa / 2024-08-01 18:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Pomylili adresy, sami przekierowywują paczki, kurier nie dostarcza paczek tragedia zamawiałem wiele paczek zawsze był z nimi problem
    WadyCała firma
  • ~Jadwiga / 2024-08-01 11:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier (p.Radosław tel.xxx xxx 898 - Baza Bydgoszcz) punktualny, kompetentny i miły.
    Zaletykultura osobista, dbałość o przesyłki
    Wadynie znajduję
  • ~Waldemar / 2024-08-01 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka opłacona dodatkowo za wcześniejsze dostarczenie a dostarczona została w standardowym terminie
    WadyStandardowa notatka to "nikogo nie zastałem i dzwonek czy domofon nie działa" dobrze że są inni dostawcy, którzy mają mniej takich lewaków.
  • ~Wojtek / 2024-08-01 07:11
    Ocena: 5.00 / 5
    To najlepsza firma kurierska w moim rejonie. Terminowo, punktualnie. Życzliwi kurierzy.
    Zaletyterminowość, punktualność, życzliwość
    Wadybrak
  • ~Były klient / 2024-07-31 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym DPD grasuje (nie)doręczyciel Kubuś. Niedoręczyciel Kubuś dzwoni do odbiorców z różnych numerów pewnie po to, żeby odbiorcy nie wiedzieli kto to dzwoni. Jeżeli człowiek nie może odebrać, bo jest np. w kościele, u lekarza czy w wannie i oddzwania później (bo tak nakazuje zwyczaj i zwykła kultura) nie doręczyciel Kubuś nie raczy odbierać. Dopiero następnego dnia dzwoni zdziwiony, że ktoś do niego dzwonił. Gdy dowiaduje się, że to odbiorca oddzwaniał na jego wcześniejsze dzwonienie, zaczyna opowiadać gdzie aktualnie się znajduje i gdzie będzie później, czyli jak wygląda jego trasa po mieście (jakby to kogoś interesowało) po to, żeby odbiorca po mieście szukał go i odebrał przesyłkę! Czyli klient, który mu daje na chleb, ma szukać niedoręczyciela po całym mieście, żeby odebrać przesyłkę! Niedoręczyciel Kubuś nie ma zwyczaju uzgadniać i np. zostawiać przesyłkę w punkcie odbioru jak inni porządni kurierzy. Trzeba za nim jeździć! Taki ważny. A nawet nie jeździ firmowym samochodem, jak porządni kurierzy, lecz jakimś nieoznakowanym, pewnie dla niepoznaki; czyżby firma DPD wstydziła się swojego pracownika i nie daje firmowego samochodu? A gdy odbiorca otrzymuje SMS z linkiem „przekierowania” prowadzącym do opcji np. zmiany miejsca lub terminu odbioru, okazuje się, że te opcje są niedostępne! Ciekawe, czy niedoręczyciel Kubuś specjalnie te opcje blokuje, żeby klientom życie „ułatwić”? Z tym człowiekiem trudno się dogadać bo albo telefonu nie odbiera albo proponuje rajd za nim po całym mieście. Takie rzeczy nie po raz pierwszy zdarzają się z nim.
    Kolejna „zaleta” nie doręczyciela Kubusia: Zawsze dzwoni i, jeśli połączenie dojdzie do skutku, próbuje umawiać się do południa, czyli wtedy, gdy zwykli ludzie pracuję. W zakładach pracy, biurach czy innych instytucjach w godzinach pracy zawsze ktoś jest i może przesyłkę odebrać. A zwykły człowiek, który pracuje musi brać specjalnie dzień wolny, żeby niedoręczyciel po raz kolejny nie doręczył przesyłki? Może szefostwo weźmie pod uwagę, że odbiorcami są też ludzie aktywni zawodowo i jakoś z tymi swoimi (nie)doręczycielami ustali jakiś sensowny „grafik”?
    Jeżeli DPD nie nauczy swoich doręczycieli szacunku do pracy i klientów (którzy dają im na chleb) NIGDY WIĘCEJ DPD. Ani ja, ani moi znajomi nie będziemy korzystać z wątpliwych usług tej firmy. I w sklepach internetowych, które nie oferują innej możliwości dostawy niż DPD też nie będziemy kupować.
    Niektóre zera czują się ważne, gdy nie zrobią tego, co do nich należy pewnie po to, żeby ludzi wpieniać.
  • ~Wkurzona / 2024-07-30 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety drugi raz to był jedyny kurier, jaki był do wyboru. Siedzę w domu od rana, specjalnie czekając na kuriera i nie wychodząc, gdy dostaję sms, że moja paczka została zostawiona w Żabce kawał drogi od mojego miejsca zamieszkania. Koszmarna obsługa, nie odpisują na smsy, nigdy więcej nie skorzystam z usług DPD.
  • ~malgorzata / 2024-07-27 14:59
    Ocena: 5.00 / 5
    WSPANIAŁA FIRMA KURIERSKA OD DLUGIEGO CZASU KORZYSTAM I JEST ZAWSZE SUPER , NA CZAS MIŁI KURIERZY RZETELNI
    ZaletySUPER OBSLUGA
    WadyZERO
  • ~Ula / 2024-07-24 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie doręczona niby nikogo w domu nie było .Po telefonie do kuriera ,który się motał ,paczka idzie do zwrotu wbrew moim oczekiwaniom .Odradzam korzystanie z nich . Tragedia .
    ZaletyŻadnych
    WadyNie wykonanie usługi
  • ~Wojciech / 2024-07-23 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch dniach "doręczania" mi przesyłki została ona zwrócona do nadawcy po "nieudanej próbie doręczenia". Tylko, że żadnej próby nie było. Bardzo rzadko korzystam z usług kurierów, a i tak z DPD nie była to moja pierwsza taka przygoda.
  • ~Ayya / 2024-07-23 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro bardzo,czekałam na paczkę siedząc w domu,tymczasem dostałam wiadomość mailową że ..nie udało się dostarczyć przesyłki mimo prób dostarczenia,trzy dni z rzędu ta sama sytuacja Na infolinii konsultant stwierdził iż kurier nie ma obowiązku powiadamiania że jest w drodze czy stoi pod klatką ..żenada,karma wraca
    ZaletyBrak
    WadyZbyt mało miejsca żeby to opisac
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12299
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7948
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7557
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4078
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4032
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2377
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4384
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4375
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3855
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3487
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3196
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2891