Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 1372 opinii

1.39 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.21
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.44
  • Czas dostawy
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MARIANO / 2019-12-06 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    KURIER PORAŻKA KASUJE PIENIADZE PO CZYM UCIEKA PRZESYŁKI USZKODZONE A JAK CHCE PRZED TYM SPRAWDZIĆ NIE CHCE DAĆ PO CZYM NIE CHCE SPISAĆ PROTOKOŁU SZKODY.
    ZaletybRAK
    WadywSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~Braga04 / 2019-12-06 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy się nie zgadza czas dostarczenia przesyłki. Piszą żeb10-11, przyjeżdzają o 16. Lenią się kurierzy nawet wejść po schodach. Proszą zejść na dół nawet jak mają mała kopertę.
  • ~Atena / 2019-12-06 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam z takim chamstwem się nie spotkałam.kurier stwierdził że nie ma wydać 35 zł bo nie ma obowiązku i przesyłkę zabrał z powrotem.Na infolinii poinformowano mnie,że nie mogą przyjąć reklamacji tylko przez stronę. Sprawdziłam też w śledzeniu paczek i w szoku jestem ponieważ pojawi się wpis,odbiorca odmawia odbioru przesyłki a ja zaplacic chciałam i odebrać Nie polecam tej firmy ,ja ich omijać będę szerokim łukiem. !!!!!!!!
  • ~Dominika / 2019-12-06 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka. Kurier awizuje przesyłkę nie będąc nawet pod w skazanym miejscu. Jadąc do punktu celem odbioru przesyłki okazuje się ze kurier jeszcze jej nie dostarczył i podrobił podpis przyjmującego!!! Dziś kurier mail być w przedziale godzinnym od 14-16 jest godzina 19 dzwoniąc na infolinie rozmawiając za przeproszeniem jakimś idiota (Konsultant na infolinii bezczelny, arogancki i chamski oraz roszczeniowy) oznajmił mi ze przesyłka została anulowana bo maja dziś dużo przesyłek. Mogli chociaż napisać SMS Dziś tez czekam na kuriera celem spisania szkody. To jakaś komedia!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkie możliwe w firmie kurierskiej.
  • ~Łukasz / 2019-12-06 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne i metr mułu. Kurier nie dostarczył przesyłki wpisując status o nieprawidłowym adresie mimo że adres był prawidłowy. Po przekierowaniu paczki na inny adres tej rowniez nie dostarczono. Po zadeklarowniu chęci osobistego odbioru paczki w KT2 w Sosnowcu w sobotę odmówiono, ponieważ paczka nie miała statusu odbiór w weekend. Stracone pieniądze i czas. Przesyłka wróciła do nadawcy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Smutna / 2019-12-06 17:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Stres,że się nie uda odebrać paczki. Wszystko opisane poniżej przez innych klientów to jest niestety prawda. Przy pierwszym zamówieniu dowiedziałam się, że paczkę bez pobrania można odebrać w punkcie( nijak nie ma oznaczenia gdzie ten punkt odbioru się znajduje). Na prośbę, że jestem niedaleko w pracy,oczywiście kuriera bardzo zdenerwowało i nietaktowna uwaga. To rozumiem, sezon świąteczny, pracy dużo.Poszłam, po poszukiwaniu miejsca, paczkę odebrałam. Na drugi dzień sms, że za paczkę nr mogę zapłacić kartą. Zastanowiło mnie to, przeciez paczkę odebrałam. Jak się okazało, był to sms, który dotyczył innej paczki, za pobraniem. Zastanowiło mnie to na drugi dzien, przy drugim sms. Tu zaczyna się wyścig z kurierem. Ponieważ nie dzwonił, bo nie muszą, awizo nie było, sms też nie. Dzwonię do Pani kurier, a Ona mi mówi, ze paczkę zwraca bo dwukrotnie nie zastała nikogo a paczki pobraniowej awizować nie można.Podejrzewam, ze nawet nie była.Po negocjacjach i nieprzyjemnej rozmowie, zgodziła się przepisac na dzien następny i doręczyć. Dzwonic nie musi, tak stanowi Regulamin DPD, to Ja powinnam być jasnowidzem i przewidzieć każdy ruch kuriera. Czułam się jak intruz, któremu zachciało się zamawiać paczki przez internet. Co się z nami, ludźmi, dzieje? Po opiniach, widzę że rzadko czytam pochlebne opinie o kurierach z DPD. Moze to wina pracodawcy, ze traktuje pracowników źle, nakładając tyle przesyłek do doręczenia, że nie mogą się wyrobić i stąd takie zachowania?To nie jedyne takie miejsce, gdzie świadczy się usługi dla ludzi i nie traktuje się ich tak jakby sami chcieli być traktowani.Myślę, że zachłanność powoduje zmniejszanie obsady w firmach i agresja jest formą obrony.
    ZaletyMyślę, że jakieś się znajdą, za mało korzystam.
  • ~Patrixlele / 2019-12-06 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najabrdziej gówniana firma ze wszystkich możliwych, jebać te kurwy, które najpierw piszą, że tracking bedzie po 22 i paczka bedzie na nastepny dzień a jest za 2 dni. W dodatku paczka miała być do 15:30 a przyszła o 19:00. Nie polecam i tak samo jak jebie disa tak jebie tą skurwiałą firmę.
    ZaletyNie ma żadnych, poprostu żadnych.
    WadyWszystkie jakie sie da
  • ~Artiom / 2019-12-06 16:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna obsługa. Kurier nie dość że pomylił adresy to jescze zachowywał się bardzo arogancko wobec klienta. Z DPD mam najwięcej nieprzyjemności podczas dostaw. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie może popełniać firma kurierska.
  • ~DAREK / 2019-12-06 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś tragedia nie polecam nikomu.TRZECI DZIEŃ CZEKAM NA PRZESYŁKĘ A KURIER NAWET NIE RACZY ODDZWONIĆ JAK SIĘ DO NIEGO DZWONI
    ZaletyŻADNE
    WadyCAŁA MASA
  • ~MK / 2019-12-06 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak profesjonalizmu, kurier bezczelny, wyznacza sobie miejsce, do którego klient ma podejść po przesyłkę, albo też zaznacza, że nie zastał adresata, a po prostu u niego się nie zjawił. Nie odbiera także telefonu. Telefonistka na infolinii poinformowała mnie, że nie może przyjąć ode mnie reklamacji ani zaznaczyć opcji odbioru, po czym po dwóch dniach sympatyczny Pan zgłasza do centrali sprawę bez najmniejszego problemu (Można? Można! - dziękuję Panu :) )
  • ~Klient 342675 / 2019-12-06 10:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak informacji kiedy przesyłka zostanie dostarczona i w ogóle, że zostanie dostarczona a kurier dzwoni stojąc pod drzwiami i zdziwiony dzwoni, że nikogo nie ma w domu. Dzwonienie na infolinię to rozmowa z kompletnie niekompetentnymi osobami. Pani nie jest w stanie udzielić informacji gdzie paczka zostanie przekazana kiedy nie będzie mnie w domu bo nie będę cały dzień czekał na kuriera kiedy nie są nawet w stanie podać przedziału godzinowego dostarczenia. Prośby o przekierowanie do punktu odbioru też nie można wykonać, co ułatwiłoby życie kurierowi i odbiorcy. Jedyne co Pani potrafi powiedzieć to proszę złożyć reklamację.
    Nie polecam DPD, szczególnie we Wrocławiu bo takie sytuacje zdarzają się nagminnie.
    ZaletyBrak
  • ~andzela / 2019-12-06 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka.Kurier miał mi odebrać tel.do naprawy.Piąte podejscie i nie widać i nie slychać.Kompletnie nie szanują kogoś czasu.Taka firma powinna płacić kary ,za oszukiwanie klientow.
    Zaletyżadne
    Wadyopisane wyzej
  • ~Waldemar / 2019-12-06 10:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Już drugi raz z rzędu najpierw rano przychodzi sms i mail, że w określonym przedziale czasowym przesyłka zostanie dostarczona. Po czym kurier się nie pojawia, a zaraz po wskazanym przedziale czasowym pojawia się komunikat, że przesyłka pozostawiona do odbioru w punkcie. Robienie sobie jaj z adresata
    ZaletySzybkość transportu przesyłki z miejsca nadania do miejsca docelowego
    WadyBrak dostarczania przesyłki na wskazany adres ,zamiast tego dostarczanie do punktu odbioru, wysoka cena usługi kurierskiej
  • ~Anonim / 2019-12-06 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.
    Kurier zamiast doręczać paczki pod wskazany adres - odwozi je do punktu awizując w systemie przesyłki jako nie odebrane z winy odbiorcy (nie zastano). Pod adresem w tym dniu wyczekiwaliśmy kuriera więc jest to mijanie się z prawdą ze strony pracownika DPD.

    Innym razem zamawiając kuriera w celu odebrania paczki - kurier DPD przez 2 dni nie był w stanie jej odebrać. Ma problem z odebraniem telefonu zarówno od pracownika infolinii DPD jak i klienta.

    Dodzwonienie się do BOK DPD to ok 10-20 min. po czym i tak pozostajesz ze świadomością, że nikt ci nie pomoże.

    Odradzam korzystanie z tego przewoźnika na terenie Dąbrowy Górniczej !!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Tiger.soldier / 2019-12-06 05:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka od 3 dni jest dostarczana pod zły adres w innym mieście. Dopiero 2 krotnie ją dostarczali pod zły adres. Infolinia zapewnia że robią wszystko. Totalny chaos i nie chcą podać danych oddziału i nie chcą zmienić kodu pocztowego. Wg nich 50-220 Legnica oznacza dostarczenie przesyłki do Wrocławia. I to usilnie realizują. Gratulacje
    ZaletyBrak
    WadyTotalny chaos
  • ~Elżbieta / 2019-12-05 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka przerzucona przez furtkę. Urządzenie nie działa.
  • ~Kamil / 2019-12-05 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza przesyłki pod wskazany adres tylko zostawia tam, gdzie mu wygodnie. Nigdy nie spotkałem się z taką firmą kurierską. Nie polecam i stanowczo odradzam.
  • ~JASP / 2019-12-05 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie dostarczają paczek tylko wpisują odbiorca nieobecny. W ciągu tygodnia zostałem tak potraktowany 2 razy, a więc to nie przypadek. Co gorsza firma nie widzi w tym problemu. Ja na pewno już nigdy nie wybiorę takiej formy dostawy.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~bety / 2019-12-05 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat,nie chcą nawet drobnych rzeczy dostarczyc,poprostu pisza ze nikogo nie zastali w domu,jesli mam wybor wybieram inna firme kurierska,jesli nie ma wyboru,to rezygnuje.SPRZEDAJACY NIE WYBIERAJCIE TEJ FIRMY KURIERSKIEJ bo ludzie nie beda u was zamawiac,DPD to jedna wielka sciema
  • ~K7 / 2019-12-05 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranoja! Z Białegostoku do Krakowa w kilka godzin. W oddziale krakowskim zapaść. Szumna reklama:"Możesz płacić kartą!!!". Przyjeżdża kurierek z zepsutym terminalem, sugeruje moją wycieczkę do bankomatu (!!!), po wyjściu arbitralnie wpisuje "uzgodniony termin doręczenia" za 5 dni (niczego nie uzgadniał); po interwencji ma przyjechać następnego dnia, nie przyjeżdża; po interwencji nadawcy ma przyjechać następnego dnia, nie przyjeżdża; mija trzeci dzień, przesyłka leży w oddziale; na stronie lokalizacji: "uzgodniony późniejszy termin doręczenia". Nikt niczego ze mną nie uzgadniał. Paranoja!
    Uściślijmy - "1" to bardzo źle. Zera brak...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.39, ilość opinii: 1372
DHL
Ocena: 1.27, ilość opinii: 1212
UPS
Ocena: 1.29, ilość opinii: 838
Pocztex
Ocena: 1.29, ilość opinii: 795
InPost
Ocena: 1.84, ilość opinii: 188
TNT
Ocena: 1.17, ilość opinii: 149
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 768
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 615
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 327
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 326
Netflix
Ocena: 2.75, ilość opinii: 181
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 139