Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8012 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 401
  • ~Dariusz / 2025-04-13 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    NA paczkę wysłaną w czwartek musiałem czekać aż do poniedziałku
  • ~JSM / 2025-04-12 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to oszuści i zlodzieje mało do tego kurierzy są wulgarni nie mają szacunku do klienta , nie wydają reszty tylko sobie przywłaszczają w kieszen . Ostatnio kurier chciał przywlaszczyc sobie oprócz pieniędzy za paczkę dodatkowo 100 zł gdy zrobiłam awanturę o pieniądze i nastraszyłam telefonem na policje wyzwał mnie od gówniar po czym zlozyłam skargę na kuriera opowiedziałam całą sytuację i oprócz słowa przepraszam nie otrzymałam ani mojej paczki ani nic z tym nie zrobili . Nigdy więcej nie zamówię od tej firmy , i do tego odradzam wszystkim bo okradają w bialy dzien
  • ~Grzegorz / 2025-04-11 11:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Nadałem paczkę z paczkomatu w Polsce do paczkomatu w Hiszpanii w centrum La Zenia niedaleko Torrevieja. Proces nadawczy super. Cena transportu OK. Ale..... Po dotarciu paczki w aplikacji pokazała się informacja, że paczka nie będzie w wybranym przeze mnie paczkomacie ale 5-6 km dalej i wskazano mi adres wraz z procesem nawigacji oczywiście. No i tu niespodzianka. Podany adres to prywatna posesja gdzie sympatyczna pani właścicielka chyba przyzwyczajona już do szukających swoich paczek podróżników poinformowała, że to nie ten adres tylko 200 m dalej w kiosku. Na kiosku mała nalepka InPost. Paczka oczywiście była cała i zdrowa ale trochę wstyd dla Pana Brzoski. Szczególnie z tym błędnym adresem prywatnej posesji pojawiającym się w aplikacji. Pozdrawiam.
  • ~Olga / 2025-04-08 11:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie najgorsza obsługa, z jaką miałam do czynienia. Przesyłki oznaczone jako „odmówiono odbioru”, mimo że NIKT nie dzwonił ani do drzwi, ani na telefon. Kurier nawet nie próbował ich doręczyć. Dwa razy dzwoniłam na infolinię i nikt nie był w stanie mi pomóc. Obiecano, że otrzymam formularz na maila, ale nic nie przyszło. Wysłałam reklamację i nagle w aplikacji status przesyłek zmienił się na „brak możliwości doręczenia”!
    To wygląda jak próba zamiecenia sprawy pod dywan. Zero odpowiedzialności, brak kontaktu, kompletna ignorancja i brak szacunku dla klienta.
    Nie polecam nikomu. Jeśli możecie — trzymajcie się z daleka od tej firmy.
  • ~Katarzyna / 2025-04-07 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad tygodnia nie mogę odebrać paczki z paczkomatu z powodów technicznych, pomimo zgłoszeń na infolinii i reklamacji nie chcą w żaden sposób rozwiązać problemu, nie proponują żadnych rozwiązań, nie można uzyskać wiarygodnej odpowiedzi kiedy będzie rozwiązany problem i totalnie ignorują zgłoszenie z prośbą rozwiązania problemu, np przeniesienia paczek do innego paczkomatu, jeszcze nigdzie nie spotkałam się z tak totalną ignorancją wobec klienta.
    Zaletybrak
    Wadybrak chęci w rozwiązaniu problemu
  • ~Karol / 2025-04-05 12:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Jako mały przedsiębiorca jestem już bardzo zmęczony sytuacją, która powtarza się nagminnie. Około 30% moich paczek wysyłanych za pośrednictwem firmy kurierskiej kończy się naliczeniem dodatkowych opłat za rzekomo niezgodne wymiary przesyłki. Co gorsza – reklamacje są regularnie odrzucane, bez konkretnego uzasadnienia czy przedstawienia dowodów.

    Przesyłki są przeze mnie starannie mierzone i dokumentowane zdjęciami przed wysyłką. Ostatnio firma podała błędny wymiar paczki i naliczyła dopłatę, mimo że miałem zdjęcia, a kurier sam odebrał paczkę bez zastrzeżeń. Wcześniej miałem podobną sytuację – jedna z paczek została oceniona jako mająca 1 metr wysokości, choć w rzeczywistości była znacznie mniejsza.

    Mam wrażenie, że tego typu sytuacje nie są przypadkowe, a system dopłat działa na niekorzyść klientów, którzy nie mają możliwości skutecznej obrony przed wielką firmą z własnym zapleczem prawnym.

    Jestem rozczarowany i zniechęcony. Zbyt często czuję się traktowany niesprawiedliwie, a reklamacje są ignorowane. Wiem, że wielu innych klientów ma podobne doświadczenia — wystarczy spojrzeć na opinie.
  • ~Catrin / 2025-04-03 03:45
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska .Infolinia to chyba jakiś żart zero pomocy i jeszcze kłamstwo ze strony Pani z info.
    Po pierwszym nie udanym dostarczeniu przesyłki (byłam w pracy)telefon na info że nie jestem w stanie w tym tygodnu odebrać przesyłki o 11 bo w tym czasie jestem w pracy i proszę o przekierowanie na paczkomat lub dostarczenie o w godzinach od 15.Spisanie emaila nr przesyłki itp powiedziano że ok ,po czym kurier następnego dnia znów jest o 11 przesyłkę odsyłają do nadawcy. Porażka!!!!!!Ponowny telefon i nic z Tym nie zrobili powiedzeli że odsyłają do nadawcy.
  • ~HCKA / 2025-04-02 11:23
    Ocena: 1.00 / 5

    Po co jest infolinia? powielanie tego co można zobaczyć online ,zero pomocy do załatwienia sprawy
    Doręczenia opóźnione 1-2 dni notorycznie ,niszczenie paczek
    Zalety = 0
    ZaletyBRAK WSPACIA ORAZ POMOCY ZE STRONY INFOLINII
    WadyBRAK WSPACIA ORAZ POMOCY ZE STRONY INFOLINII
  • ~toya / 2025-04-01 16:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Według ich regulaminu, to można tylko nadawać książki i szmaty. Nie uznają żadnej reklamacji, doręczenia opóźnione 1-2 dni notorycznie. Niszczą paczki. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyjw.
  • ~adam / 2025-03-30 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat. paczka zamówiona jechała z Krakowa do Gdańska aż 3 miesiące. zamówiłem prezent na urodziny dla żony i dostała go dopiero po 3 miesiącach. skandal. do tego zamiast rzeczy zamówionej przysłali mi między innymi cegłę, kartofla i sznurek. zapłaciłem za przesyłkę ponad 3 tysiące złotych. sprawa od 13 dni jest rozważana przez firmę i zastanawiają się czy przyjąć reklamację. skandal! gdize jest to co zamówiłem?!!
    Zaletybrak zalet
    Wadyoszustwo. złodziejstwo. chamstwo. najgorsza firma w Polsce.
  • ~Ryszard / 2025-03-28 18:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Do pierwszej reklamacji uważałem InPost za dobrą firmę. Po uszkodzeniu przesyłki przez kuriera zaczęły się kłopoty: żądania przesyłania powtórnie przesłanych już dokumentów, brak odpowiedzi na zapytania, niejasne wymagania dotyczące dołączonych dokumentów. Po 30 dniach reklamacja nadal w toku - ogromna strata czasu i nerwów. Na szczęście jest już konkurencja (i znacznie tańsza).
    ZaletySzybka dostawa, ale nie zawsze bez uszkodzeń.
    WadyFatalna obsługa klienta w przypadku reklamacji (nie spotkałem się dotąd z gorszą).
  • ~konon / 2025-03-26 09:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Powiem tak, od lat korzystam z InPost w celach dość dużej sprzedaży i nigdy nie było problemu. Od Was na infolinii z aplikacji mobilnej powinny brać przykład inne firmy. Szybka, profesjonalna i kompetentna obsługa. I niezawodna firma kurierska
    ZaletyProfesjonalizm, szybka pomoc, rzetelność, niezawodność
    WadyZdecydowanie brak
  • ~Marcin / 2025-03-25 19:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat korzystam z usług - zawsze bez jakichkolwiek problemów. Pozdrawiam serdecznie ludzi z InPost! Z pewnością ciężka, niedoceniana i niezauważana praca no chyba że zdarzy się jakiś wypadek to wtedy klientela wylewa swe zażalenia. Nie przejmować sie takimi!.
  • ~Krokodyl / 2025-03-20 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dymam rowerkiem do punktu inPost po odbiór paczki 8km a tam słyszę: płatność tylko kartą.
    Przecie to jest niezgodne z prawem w Polsce nie honorować gotówki. Karty oczywiście nie wziąłem...
    To był ostatni zakup przez inPost.
    W aplikacji paczki przekierować w locie się nie da i na dodatek ten numer z płatnością za pobraniem i to urvaa w sklepie "Świat alkoholi Mława".
    Nigdy więcej.
  • ~Munk / 2025-03-13 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nisolidna firma,do tej poey nie oddała pieniedzy za nie wysłan,a paczkę w dniu 17.02.2025
    Twierdzą że oddali kasę ale nie ma to potwierdzenia w mojej aplikacji bankowej.Radzę z nich nie korzystać.
  • ~Dario / 2025-03-13 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    zgubili moja przesyłkę i jeszcze każa za tym chodzić - totalne dziadowstw
    a teraz jeszcze tuskoland ma ich szef naprawiać
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~sebastian / 2025-03-04 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszenie pierwsza klasa:

    Kurier InPost podejmie 2 próby doręczenia paczki.
    Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana, zostanie zwrócona do Nadawcy.

    potem odsyłają a tego nie chciałem.
  • ~Marek / 2025-02-25 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałem paczkę specjalnie rano aby dotarła na drugi dzień i co przejechała 200 km potańcowała po Katowicach mi w aplikacji pokazało dziś będzie doręczona osoba w Katowicach cały dzień czekała na odbiór i nic się nie zadziało zadzwoniłem do kuriera nie wie co się dzieje biuro obsługi klienta też nie bardzo wiedzą jeden konsultant mowi dostarczymy jeszcze dziś drugi że dopiero jutro nie polecam po prostu nie wiedzą co się z paczką dzieje a prawda jest taka że wzięli pieniądze i łaskę robią że dorecza!!!!
    ZaletyBrak
    WadyJak się bierze pieniądze to się wywiązuje z umowy a tym bardziej że kurier wie że to osoba niepełnosprawna na wozku i noe pierwszy raz tak robi!!!!
  • ~Makler / 2025-02-18 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Przesyłka została dostarczona w kiepskim stanie.
    Pudełko rozerwane , towar w środku zniszczony.
    Kurier bez pozwolenia i wcześniejszej informacji wchodzi na prywatny teren ogrodzony ( co jest karalne ) i pozostawia paczkę w stanie j/w.
    Formularz reklamacji .... , szkoda gadać.
    Nie ładuje wszystkich przesłanych zdjęć.
  • ~Klaudia / 2025-02-13 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Wciaz zmieniaja sie kurierzy, a wszyscy z braku checi lub czasu pozostawiaja paczki w blocie, deszczu lub sniegu bez poszanowania na cudza wlasnosc. W momencie gdy prosi sie kurierow o niepozostawianie paczek...wskazuja w systemie, ze adresat odmawia przyjecia paczki co jest jawnym klamstwem.

    Z kolei proces reklamacji to tragedia. Zachowujcie zdjecia bo p niecalym miesiacu od zlozenia reklamacji Inpost odezwie sie do Was z prosba o przeslanie zdjec, ktore nie zaladowaly sie poprawnie w ich systemie podczas skladania reklamacji. Brak ponownego przeslania zdjec oczywiscie skutkuje nieprzyjeciem reklamacji. Tragedia.
strona 1 z 401
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12538
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8012
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7652
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4090
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2416
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4455
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975