Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 2254 opinii

1.76 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.46
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.88
  • Czas dostawy
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 113
  • ~agar / 2021-04-13 07:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zdecydowanie. Brak konkretnych informacji o dostarczeniu paczki , paczka zmienia miejsce adresowe paczkomatu , paczkomat oddalony o 30 km od właściwego , brak odpowiedzialności za informacje dotyczące składowania paczek. Moja paczka od ponad tygodnia wędruje z miejsca na miejsce , jakaś masakra i brak odpowiedzialności. Jeszcze raz nie polecam.
  • ~Sebol / 2021-04-13 06:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM! DZIS MIJA KOLEJNY DZIEN OCZEKIWAN NA PACZKE NADANA 05.04... PACZKOMATY PRZEPELNIONE TO SA ADRESY NA KTORE TEZ MOZNA DOSTARCZYC PACZKE LUB TELEFONY NA KTORE MOZNA WYSLAC JAKAKOLWIEK INFORMACJE !
  • ~Alexa / 2021-04-12 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam firmy InPost. W dniu dzisiejszym odebrałam przesyłkę od tej firmy i niestety kurier obszedł się z moją przesyłką ,,po macoszemu". Pomimo, że na paczce była naklejka z kieliszkiem, kurier zamiast umieścić paczkę w większej skrytce paczkomatu, po prostu zdusił paczkę i umieścił w mniejszej skrytce. Jestem oburzona postawą kuriera gdyż dwie zamówione przeze mnie rzeczy przyszły złamane. Wybór kuriera nie był ode mnie zależny. Ale firma, w której zamawiałam towar powinna się poważne zastanowić nad zmianą dostawcy.
    ZaletyDostawa w terminie
    WadyNiszczenie przesyłek
  • ~Natalia / 2021-04-12 17:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziś kurier mimo podanego dobrego adresu dostawy w żaden sposób się ze mną nie skontaktował i po prostu olał moją paczkę na którą czekałam dość długo serdecznie nie polecam.
  • ~Dorota / 2021-04-12 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma unika odpowiedzialności za utratę danych odbiorców przesyłek po awarii.
    Nie chcą wydać przesyłek pomimo danych na etykietach oraz pomimo podanych wszelkich danych o przesyłce tj. numer przesyłki miejsce pobytu.
    Upierają się cały czas że to wina nadawcy.
    Przesyłki są odsyłane bez poinformowania odbiorców podanych na wydrukowanych etykietach.
    InPost nie poinformował o awarii i utracie danych do przesyłek.
    Dzwoniąc na infolinię jestem odsyłana do nadawcy przesyłki albo się rozłączają.
    Pisząc do nich maile wraz ze wszystkimi danymi do paczek odsyłają mnie do aplikacji InPost Mobile, w której nie ma ani jednej przesyłki.
    Więcej nie skorzystam z usług paczkomatu tej firmy.
  • ~Dominik / 2021-04-12 16:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Prowadzę małą firmę i powiem szczerze, że zazwyczaj InPost spełnia moje wymagania. Czasami jednak są sytuacje, gdy tworzę zlecenie odbioru paczek i nikt się nie zjawia na infolinii podają numer i np. Dzisiaj w bardzo obraźliwy sposób kurier zaczął wypytywać skąd mam jego numer i dlaczego mam czelność do niego dzwonić. Oczywiście po paczki nie przyjedzie bo to nie Jego "rewir" Na infolinii zdziwieni i robią jakieś wewnętrzne zgłoszenia do innych działów, no ale niestety dzisiaj zapewne paczki nie wyjdą... Podałem informację, że wysyłam towar w 48h i przez InPost nie mogę dotrzymać tej obietnicy :(
  • ~Marzena / 2021-04-12 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy rzucają paczki ,uszkadzają towar znajdujący się w paczce .Reklamacja odrzucona - wina wysyłającego ,gdzie paczka została zabezpieczona prawidłowa
    ZaletyNie stoisz w kolejce do nadania paczki
    WadyRzucają paczkami nie dbają o towar
  • ~mieczuxss / 2021-04-12 14:09
    Ocena: 2.67 / 5
    kurier nie miał wydać reszty i był chamski nie miał maseczki , patrzył się spod byka
  • ~Ela / 2021-04-11 21:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firm kurierska jaka istnieje
    Wykupiłam pakiet paczka w weekend i od piątku do poniedziałku paczka leżała w magazynie mimo ze powinna być w weekend, dopiero w poniedziałek rano dostarczona do paczkomatu
    ZaletyBrak
    WadyBrak punktualności , w czterech literach maja klientów,
  • ~fisher / 2021-04-11 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak jest możliwości zmiany gabarytu paczki po wydrukowaniu ankiety. Strona nie informuje o tym. sama strona jest bardzo mała czytelna. Główne opcje (opłać) są małe i na dole strony). Układ strony kompletnie nie intuicyjny.
    Zaletyszybkość dostawy i cena
    Wadyjak wyżej
  • ~Sfrustrowany / 2021-04-11 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tak nierzetelnej firmy nie widziałam. Zamówiłam paczka w weekend żeby odebrać na spokojnie i szybciej niż czekać na dni robocze. Okazuje się że paczka cały czas jest w oddziale. Od wczoraj. Kontakt niewiele daje informacja że zrobią wszystko co w ich mocy. I moja paczka trafia uwaga PRAWDOPODOBNIE !!! W najbliższym dniu roboczym. Dodam że zamawiany towar nie należy do najtańszych. Firma której w ogóle nie zależy na klientach. Po prostu dno.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelna i niesolidna firma. Nastawiona tylko na zysk. Nie obchodzą jej w ogóle klienci.
  • ~Sylwek / 2021-04-10 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalne dno. Paczki nie odebrałem w 48 h więc InPost niby zaznaczam "NIBY" odesłał do nadawcy. Paczka do nadawcy nie dotarła więc ja zwrotu pieniędzy też nie otrzymałem..... Numeru paczki nie che InPost mi udostępnić... Banda oszustów.... Mam nadzieję że to badziewie upadnie czego tym złodziejom osobiście życzę....
  • ~Aniaaa / 2021-04-10 19:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli ktoś źle podał numer telefonù do odbioru paczki to nie ma co liczyć że uda się załatwić sprawę dzwoniąc na infolinię. Tam odsyłaja do nadawcy aby przesłał im wiadomość z prawidłowym numerem telefonu a oni jak odczytają z wielką łaską to Ci wyślą ten cholerny kod. I tak mija 48h i paczka wraca do nadawcy. Oczywiście na meila dostałam informację że paczka jest do odbioru ale bez kodu bo umieścili dwie przesyłki w jednej skrytce, a ich regulamin w takim przypadku zabrania podania kodu w meilu.
    WadyBrak pomocy jak ma się problem
  • ~Janusz / 2021-04-10 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Impost-przerost formy nad treścią Lenistwo pracowników począwszy od sortowni a kończywszy na kurierze,najlepiej aby adresat odebrał przesyłkę w sortowni.Pomimo podania nr.tel.odbiorcy kod odbioru wysyłają nadawcy,a po 48H odsyłają paczki do nadawcy twierdząc że odbiorca nie odebrał,to pytam jak ma odebrać skoro nie ma kodu odbioru.Na początku powstania Impost się starał aby pozyskać klientów,teraz co to kilku lub kilkunastu niezadowolonych w stosunku do milionowych obrotów i takiego przerobu .Do tej pory miałem nawet dobrą opinię ale teraz kiedy kilka paczek wróciło do nadawcy bo się komuś nie chciało wysłać kodu odbioru do odbiorcy to moja opinia spadła do zera Myślę że osoby odpowiedzialne wezmą to sobie do serca a jeżeli oleją temat to będzie coraz gorzej.Pozdrawiam ale tylko tych solidnych pracowników Impost.Leniom mówimy NIE
  • ~Grzegoz / 2021-04-10 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie rewelacja. Nawet w sobotę paczka dostarczona do paczkomatu. Oby tak dalej.
  • ~Roman / 2021-04-10 06:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch dni dzwonię na infolinię w celu wyjasnienia gdzie znajduje się paczka. Na stronie śledzenia paczki widnieje info że gotowa do odbioru. Jednak status nadal że wydana do doręczenia. Ale konsultant jest mądrzejszy i twierdzi że na pewno dotrze do paczkomatu. W końcu dostaję info ze kończy się czas na odbiór a infolinia nieczynna. Zamknijcie tą info linię, bo to linia dezinformacyjna. Paczka wróci do nadawcy bo jesteście ignorantami.
  • ~Karolciaa Kg / 2021-04-09 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nagorszy paczkomat jaki jest 4 dni temu miala paczka przyjsc do mnie a co nie doszla do tej pory a tym lepsze ze kurier ani nie zadzwoni anj nic i jeszcze do to zaznacza ze Odmowa przyjecia nie polecam inspotu lepszy jest juz dhl
    Wadyuszkodzone paczki kurier nje dzwoni do odbiorcy itp
  • ~brak słów / 2021-04-09 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier Inpost nie doręzca dużej paczki ale zaznacza w systemie że doręczono, po interwencji na infolinii dzwoni do mnie twierdząc, ze zostawił paczkę pod innym numerem przez pomyłke i że tego samego dnia ja odbierze i mi dostarczy, oczywiście cisza i zero kontaktu zarówno z centrali jak i od kuriera. Nastepnego dnia ten sam kurier dostarczał list mojej córce, zapytany o poprzednią paczke i kiedy ją odda stwierdził pokrzykując agresywnie, że nic nie dostarczy i że widocznie sie pomylił a paczki mojej nie ma i statusu doręczenia nie zmienia, w systemie paczka jest doręczona! Telefony do sortowni przez kilka dni- nieodebrana ani razu. Kontaktu z inpostu w sprawie reklamacji- żadnego. Więcej chyba pisac nie muszę.
  • ~Agnieszka / 2021-04-08 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety negatywna opinia dotyczy kultury osobistej mości pana kuriera. Po otrzymaniu informacji o planowanym doręczeniu paczki zadzwoniłam pod wskazany telefon kuriera, żeby zapytać w jakich godzinach (od do, mniej więcej mogę się spodziewać doręczenia). Kurier powiedział między 14.00-15.00. Zaplanowałam dzień żeby być w tym czasie w domu. 14.05 spacerowałam z synem koło domu, kiedy otrzymałam telefon od pokrzykującego na mnie człowieka, który tonem nieznoszącym sprzeciwu, pełnym irytacji, prawie żądał żebym się wytłumaczyła dlaczego on stoi pod moją furtką, a ja nie otwieram? Nie rozumiem czemu ten Pan w ogóle myśli, że ja mam mu cos tłumaczyć, skoro to ja płacę tzn. że Pan ma podjechać, jeśli nie odbiorę, moja strata, ale ton Pana kuriera ewidentnie uzmysławiał mi, że ten człowiek kompletnie tego nie rozumie, i czuje się zirytowany jak na randce, umówił się, a tu klops. Chciałam odebrać paczkę wiec postanowiłam puścić mimochodem wstęp do rozmowy i mówię, że już idę zaraz będę, a Pan do mnie, że on nie poczeka i ja mam go gonić po mieście. Rozłączył się bezczelnie, wyraźnie zadowolony, że ma taką władzę. Nie odbierał ode mnie telefonów. Zgłosiłam reklamacje na centralę IN POst, pani przyjmująca tonem zupełnie beznamiętnie, obojętnym, wypytała mnie o przydługawy nr paczki, coś popisała w klawiaturę i zapytała nadal olewczym tonem, czy jeszcze w czymś dzisiaj może mi pomóc? Tak jakby w czymś mi w ogóle pomogła. Nawet przepraszam nie usłyszałam, nic co byłoby choćby wyuczoną regułką grzecznościową. I już Po reklamacji. Nic nie otrzymałam. Żadnego potwierdzenia przyjęcia, informacji. Cyrk kiepski, małpy mało śmieszne. Nigdy więcej.
    Zaletyzalety?
    WadyJak wyżej
  • ~Krysia / 2021-04-08 21:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Chciałam wystawić negatywną opinie firmie Inpost nadalam paczke z paczkomatu PUL03M do paczkomatu WAW87A a paczka nie dotarła cała . Zostałam poinformowana o zbiciu słoika gdy odbiorca odebrał paczkę zawartość byla niepełna myślę że Panu kurierowi zupa ogórkowa się udała a sok malinowy przydał się do zimnego piwa .Nie polecam
    WadyPrzy zniszczonej paczce kurier wziął sobie część zawartości
strona 1 z 113
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 4331
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 3083
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 2254
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1694
Pocztex
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1386
FedEx
Ocena: 1.46, ilość opinii: 438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140