Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8028 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 402
  • ~Magdalena / 2025-05-26 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej nie skorzystam z tej firmy
    Kurier musial ostro rzucać moja paczka bo w środku nie zostalo nic.
    Nie polecam i każdemu bede odradzac!!!!
    ZaletyZadne
    WadyNajgorzsza firma
  • ~Em / 2025-05-23 19:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystałam z InPost kilkanaście razy i jak do tej pory jestem zadowolona.
    Czas dostawy ok, Panowie kurierzy mili.
    Polecam!

    Korzystając z okazji dodam jeszcze-Pan kurier, który dostarczył mi dziś przesyłkę o numerze 523000011393520038082455 jest przesympatyczny-chciałabym żebym zawsze na niego trafiała ;)
    Może ktoś z InPost to przeczyta i po numerze przesyłki sprawdzi kto to i DOCENI tego młodego człowieka.
  • ~Lucyna / 2025-05-21 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i odradzam korzystanie z usług tego dostawcy. Kurier, który był, kazał sobie pomagać w noszeniu, kłótliwy nieprzyjemny. Firma nie potrafi rozwiązać problemu.
    ZaletyŻadnych.
    WadySame.
  • ~Liber / 2025-05-21 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie jeden wielki burdel odradzam korzystanie z usług tego dostawcy gdyż paczki giną a firma nie reaguje wręcz przeciwnie przezuca wine na klijenta. Paczka odebrana ze sklepu ginie na sortowni głównej a P. Magda z działu obsługi wymaga zeby podać jak wyglada paczka kolor itp żenada
  • ~Rob / 2025-05-17 14:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia InPost to farsa.Rozmowa z botem dla ludzi o stalowych nerwach.Powtrarzasz kilkanaście razy a bot nie rozumiem, proszę powtórzyć. Po ukraińsku nie mówię, żeby nie można mnie było zrozumieć. Korzystam bardzo często z usług InPost ale dzisiaj jestem wk. . Paczka nie może wyjść z paczkomatu a nikt nie pomoże. Zmieńcie algorytmy bo szkoda nerwów.
    ZaletySzybkość
    WadyInfolinia i rozmowa z botem w razie niemożności otwarcia skrytki
  • ~Piotr / 2025-05-16 21:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Wystawiam najniższą możliwą ocenę. Zamówiony kurier się nie pojawił w terminie. Pani z infolinii nie wie dlaczego. Następny odbiór uzgodniłem na następny dzień 15:00/ 17:00. Kurier pojawił się o 11:00 bo o 15:00 to on juz w domu jest. Krótko mówiąc firma olewa klientów a obsługa to juz dno. Na emalia nie odpisują.
    ZaletyŻadnych
    WadyOlewająca obsługa, brak kontaktu po złożonej reklamacji. Ogólnie dno
  • ~Agnieszka / 2025-05-15 16:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam wysyłałam walizkę do sanatorium. Była dobrze zapakowana dodatkowo zabezpieczone. Niestety walizkę dotarła połamaną . Złożyłam reklamacje. Nie chcą uznać i oddać pieniędzy . Unikać jak ognia . Oszuści.
    ZaletySzybkość dostawy
    WadyOszukują ludzi . Nie poczuwają się do zwrotu pieniędzy uznania reklamacji.
  • ~Miki / 2025-05-15 10:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam.Wcxoraj i dzisiaj odebrałam paczki od kuriera.Paczki jak paczki,jednak kurier bardzo nie przyjemny!!!????Nie dość,że nie uświadczysz terminala do płatności,to nigdy nie ma wydać,nawet drobnej kwoty????????i jeszcze jego odżywki,a jak się dzwoni pyta czy ma przesyłkę, to mowi,że może ma,może nie????ŻENADA!!!Szkoda,że niektóre strony nie mają innego kuriera ,,za pobraniem,, bo tego kuriera już bym nie zamówiła!!!Teraz będę zwracała jeszcze większą uwagę na to!!
  • ~Aga / 2025-05-13 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, przestrzegam wszystkich którzy noszą się z zamiarem wysłania przesyłki do Holandii. Nadałam paczkę do Amsterdamu w dniu 22.04.2025 po dziś dzień odbiorca jej nie otrzymał! Wykonałam mnóstwo telefonów na infolinię. Osoby obsługujące infolinię nie maja żadnych narzędzi żeby pomoc. Jedynie powtarzają że piszą do swojego partnera w Holandii z prośba o wyjaśnienie; tylko co to za partner który nie odpowiada. W zasadzie nic dalej nie wiem , to bardzo przykra sytuacja.
    Moim zdaniem to jedno wielkie oszustwo. Sukces który ogłosił prezes firmy o wielkich możliwościach i partnerstwie biznesowym z
    krajami europejskimi , moim zdaniem jest wielce na wyrost.
  • ~Alan / 2025-05-12 17:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dostarczona o 14:00, a powiadomienie przyszło o 15:30 (!?!) Kiedyś powiadomienie przychodziło po kilku sekundach !!!
    Aplikację miałem włączoną cały czas i byłem w tym czasie tj. o 14:00 niedaleko paczkomatu.
    Poprawcie się !!!
    ZaletyWięcej paczkomatów w pobliżu, większy wybór
    Wadyczas od wsadzenia paczki do paczkomatu, a czas powiadomienia stanowczo za długi.
    Usprawnienie system powiadamiania.
  • ~tasia / 2025-04-30 17:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka wyslana z Polski do Wloch, nadana 21.04, 30.04 stan na godz. 13:52 - w dalszym ciagu nie dostarczona.
    Na Inpost zdecydowalismy sie ze wzgledu na zludna obietnice dostarczenia paczki w ciagu 3 do 5 dni roboczych...paczka zostala wyslana do Lombardii, ok. 1 godz. i 4 min. droga od centrum logistycznego znajdujacego sie w Mediolanie.

    29.04 wykonalam telefon do centrum obslugi - po odkryciu, ze paczka zostala rano wydana do dostarczenia, po czym zwrocona do centrum logistycznego o 11:57.

    W pierwsze rozmowie zostalam poinformowana, ze wysylaja ntychmiast informacje do Wloch, zostalam rowniez poproszona o ponowny telefon w celu uzyskania informacji co dalej

    W drugiej rozmowie dowiedzialam sie, ze zagraniczne centra maja 2 dni na odpowiedz, ze nic nie da sie zrobic i zebym dzwonila do wloskiego oddzialu...ktory juz o tej porze byl zamkniety (a nie byl na moment pierwszego telefonu). Albo ze mozemy paczka odebrac bezposrednio z centrum logistycznego (istotne - paczka nadana do Lecco, centrum logistyczne w Mediolanie. Paczka byla wazna, bo znajduja sie w niej rzeczy, ktore chcielismy zabrać ze sobą do Norwegii, gdzie mieszkamy - lot z Bergamo)

    Trzecia rozmowa odbyl moj maz, jest Wlochem, szybko zorientowal sie, ze rozmawia z kims z Polski. Poprosil o numer telefonu bezpośrednio do centrum logistycznego - tym razem człowiek na infolinii nie mógł podać numeru.

    InPost - wstyd, nie tylko podajecie nieprawdziwe informacje co do realizacji usług, również logistyka w przypadku zagranicznych dostaw leży u Was i głośno płacze. Plus takiej dezinformacji i bezradności wśród pracowników tylko współczuć tym biednym ludziom, którzy dla Was pracują.

    Nie możecie zapanować nad swoimi zagranicznymi partnerami i szkoleniami pracowników- nie pchajcie się na zagraniczne rynki...

    Pytanie co z paczka, w Lecco we Włoszech już nas nie ma, jak również nie ma nas w Polsce - jaka bedzie reakcja Inpost? Dostarczycie mi paczkę do Stavanger?

    Pozdrawiam i szczerze życzę sukcesów, ale korzystać z Waszych usług poki co nie będę...
  • ~w.w.w. / 2025-04-29 18:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Контролерка стянула додаткову плату за те що одразу не підійшов до неї. Їхав з початкової станції Вроцлав. Так можуть робити тільки у польше поляки...
  • ~GKK / 2025-04-23 12:10
    Ocena: 5.00 / 5
    W głównym dziale (centrala)w InPost w Gliwicach
    Pani Kasandra i pani Nicola przesympatyczne Panie i bardzo pomocne osoby , już dawno się nie spotkałam z tak pomocną obsługą, pomogły rozwiązać mi problem z wielką życzliwością.

    Dziękuje

    Pozdrawiam serdecznie
    Klientka z Kędzierzyna-Koźla
    ZaletyŻyczliwość ,pełna profesjonalność
  • ~arrlety / 2025-04-23 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jest porażka, kurier trzy dni pod rząd nie dostarcza paczki, zostawiając wiadomość , że nikogo nie zastał co jest nieprawdą. Reklamacje składane i na tym koniec. Nie polecam!
    Zaletybrak
  • ~Hagne / 2025-04-17 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę, która była do odbioru w poniedziałek, niestety nie mogę do tej pory wyciągnąć ze skrzynki a mamy czwartek, skrzynka się zablokowała. Pomimo mojego ciągłego kontaktu z biurem, nie potrafią rozwiązać problemu, odsyłają mnie z dnia na dzień z kwitkiem, w odpowiedzi ciągle słyszę, że piszą ponaglenia. W sposób lekceważący podchodzą do klienta, nie są w stanie wyegzekwować od pracowników wykonania zadania, biuro obsługi klienta nie ma informacji czy w ogóle ktoś w tej sprawie interweniuje.
  • ~Dariusz / 2025-04-13 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    NA paczkę wysłaną w czwartek musiałem czekać aż do poniedziałku
  • ~JSM / 2025-04-12 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to oszuści i zlodzieje mało do tego kurierzy są wulgarni nie mają szacunku do klienta , nie wydają reszty tylko sobie przywłaszczają w kieszen . Ostatnio kurier chciał przywlaszczyc sobie oprócz pieniędzy za paczkę dodatkowo 100 zł gdy zrobiłam awanturę o pieniądze i nastraszyłam telefonem na policje wyzwał mnie od gówniar po czym zlozyłam skargę na kuriera opowiedziałam całą sytuację i oprócz słowa przepraszam nie otrzymałam ani mojej paczki ani nic z tym nie zrobili . Nigdy więcej nie zamówię od tej firmy , i do tego odradzam wszystkim bo okradają w bialy dzien
  • ~Grzegorz / 2025-04-11 11:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Nadałem paczkę z paczkomatu w Polsce do paczkomatu w Hiszpanii w centrum La Zenia niedaleko Torrevieja. Proces nadawczy super. Cena transportu OK. Ale..... Po dotarciu paczki w aplikacji pokazała się informacja, że paczka nie będzie w wybranym przeze mnie paczkomacie ale 5-6 km dalej i wskazano mi adres wraz z procesem nawigacji oczywiście. No i tu niespodzianka. Podany adres to prywatna posesja gdzie sympatyczna pani właścicielka chyba przyzwyczajona już do szukających swoich paczek podróżników poinformowała, że to nie ten adres tylko 200 m dalej w kiosku. Na kiosku mała nalepka InPost. Paczka oczywiście była cała i zdrowa ale trochę wstyd dla Pana Brzoski. Szczególnie z tym błędnym adresem prywatnej posesji pojawiającym się w aplikacji. Pozdrawiam.
  • ~Olga / 2025-04-08 11:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie najgorsza obsługa, z jaką miałam do czynienia. Przesyłki oznaczone jako „odmówiono odbioru”, mimo że NIKT nie dzwonił ani do drzwi, ani na telefon. Kurier nawet nie próbował ich doręczyć. Dwa razy dzwoniłam na infolinię i nikt nie był w stanie mi pomóc. Obiecano, że otrzymam formularz na maila, ale nic nie przyszło. Wysłałam reklamację i nagle w aplikacji status przesyłek zmienił się na „brak możliwości doręczenia”!
    To wygląda jak próba zamiecenia sprawy pod dywan. Zero odpowiedzialności, brak kontaktu, kompletna ignorancja i brak szacunku dla klienta.
    Nie polecam nikomu. Jeśli możecie — trzymajcie się z daleka od tej firmy.
  • ~Katarzyna / 2025-04-07 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad tygodnia nie mogę odebrać paczki z paczkomatu z powodów technicznych, pomimo zgłoszeń na infolinii i reklamacji nie chcą w żaden sposób rozwiązać problemu, nie proponują żadnych rozwiązań, nie można uzyskać wiarygodnej odpowiedzi kiedy będzie rozwiązany problem i totalnie ignorują zgłoszenie z prośbą rozwiązania problemu, np przeniesienia paczek do innego paczkomatu, jeszcze nigdzie nie spotkałam się z tak totalną ignorancją wobec klienta.
    Zaletybrak
    Wadybrak chęci w rozwiązaniu problemu
strona 1 z 402
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12586
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8028
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7672
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4115
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4101
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2422
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4638
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3938
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2998