Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 1257 opinii

1.73 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.46
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.84
  • Czas dostawy
    1.90

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 63
  • ~ręceopadają / 2020-08-09 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.W piątek o 15.48 nadałam paczkę w paczkomacie. Do dzisiaj nie została odebrana przez kuriera. Firma nie ma zasady codziennego odbioru paczek do np.20.00
    Klient byłby świadomy, że paczka ruszy w drogę jeszcze tego samego dnia.
    Teraz liczę na to,że w poniedziałek jakiś łaskawca weźmie moja paczkę i popchnie ja dalej.
    Nigdy więcej nadania z paczkomatu do paczkomatu.
  • ~Anonymous / 2020-08-08 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki nie przychodzą na czas, obsługa klienta jest do bani; cały czas wymyślają nowe kity! Jak nie będzie miejsca w paczkomacie to możecie się pożegnać z paczką bo już nie przyjdzie!
    Nie polecam wcale.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystkie aspekty tej firmy są bardzo wadliwe
  • ~Cbr / 2020-08-07 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z Brodnicy skłamał że mnie nie było w domu . A tak Naprawdę nawet go nie było. Bo niestety bardzo mi zależało na przesyłce i czekałam cały dzień.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta. Kłamstwo.
  • ~KB / 2020-08-07 11:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Zły kod do odbioru przesyłki. Brak reakcji na maile.
    Odpowiedz na reklamacje ograniczyła się do powiadomienia o zwrocie towaru.
    Tragedia. Pomysł dobry ale ludzie?
    Nie polecam i sam nie korzystam.
    Pozdrawiam
    ZaletyPomysł na dostawe
    WadyWykonanie
  • ~Izabela / 2020-08-06 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie podobno. Dostałam sms-a ,że kurier nie zastał mnie w domu, jednak w ogóle go nie było, bo cały dzień siedzę w domu i czekam. Dzwonię na infolinię i nikt nie odbiera. Z kurierem nie ma kontaktu. Nie polecam!
  • ~Zawiedziony / 2020-08-06 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Paczkomat mi się nieotworzył po wpisaniu kodu odbioru. Po rozmowie na infolinię dowiedziałem się że muszę czekać 24 godz. aż otworzą skrzynkę. Pani na infolini oziębła i nieprzyjemna. Po 24 godzinach zero odzewu, koleiny tel. na infolinię i dowiedziałem się że właśnie zgłosili awarie(a mineło już 25 godz. od zgłoszenia)mija 2 dzień a paczka nadal siedzi sobie w paczkomacie. Totalne olewanie klienta
    ZaletyZadne
    WadyNieprzyjemna obsługa. Koleiny raz muszę podjeżdżać do paczkomat.
  • ~Beana / 2020-08-06 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług jak również obsługi biura reklamacji, zobaczymy jeszcze obsługę ochrony danych osobowych, gdzie czekam jeszcze na odpowiedź. Krótko, kurier przywiózł przesyłkę, rzucił ją pod bramą i pojechał, złożyłam reklamację bo paczki nie ma, po dwóch dniach przyjechał kurier, żeby wyjaśnić sprawę. Po kolejnych kilku otrzymałam odpowiedź, że kurier otrzyma stosowną reprymendę.
    Żadnych informacji odnośnie mojego roszczenia zwrotu za przesyłkę, która była opłacona. Po mojej interwencji i udzieleniu informacji na zadane mi pytania, na moje pytanie osoba, która miała stopkę w mailu jako " specjalista do spraw reklamacji" otrzymałam informacje, że Pani nie pracuje w dziale reklamacji. Kolejne próby uzyskania informacji nie przyniosły żadnego skutku. Wysłałam wiadomość do działu danych osobowych o skany dokumentów potwierdzone moim podpisem odbiór przesyłki. Czekamy. Sprawa i tak trafia do prawnika i Rzecznika.
    Zaletyżadnych
    Wadyniekompetencja, sztuczne stanowiska jak widać
  • ~Justyna / 2020-08-06 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zgubili moja paczkę i udają,że mnie nie ma w domu i nie chce odebrać paczki do tego brak kontaktu z kurierem firma nie podaje numeru do kuriera kurier się nie odzywa patologia pierwszy raz taka akcja czekam na paczkę trzeci dzień i nic .
    ZaletyBrak
    WadyNielojalna firma
  • ~Leszek / 2020-08-06 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zaginęła. Kontakt tragiczny. Osoba zajmująca się reklamacją nie odpisuje na maile. Czas rozpatrzenia reklamacji 30 dni a towar potrzebny mi na wczoraj. Nie polecam nikomu.
  • ~Czekolajda / 2020-08-06 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadałam paczkę bezpośrednio w paczkomacie a dziwnym trafem do Pani doszły buty zamiast biustonosza, który wysłałam... inpost od kilku miesięcy ma w poważaniu moją sprawę... po prostu śmiech na sali...
    ZaletyBrak...
    WadyWszystko, dosłownie wszystko
  • ~Zofia / 2020-08-05 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczył paczkę pognieciona, porwany karton pomimo że była naklejka NIE RZUCAĆ . WSPIERAŁ mi że tak zapakowali. Otworzyłam przy nim, debrałam bo w paczce była roślina na której bardzo mi zależało ,całe szczęście że tylko jedna gałązka była uszkodzona. Bezczelnie zapytał co tam jest, a ewidentne było widać że rozpakował tę paczkę.Masakra
    ZaletyŻadnych
    WadyBeczelny i arogancki kurier .
  • ~Sylwia / 2020-08-05 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła polityka firmy, proszę sobie wyobrazić, że nie każdy ma paczkomat pod klatką bloku tylko np. musi dojechać do najbliższego miasta i jeszcze czekać aż kurier skończy wkładać przesyłki. W takim razie, wiadomo, że macie to gdzieś ale ja już korzystać z waszych usług nie będę. Poradzę jedynie żebyście sobie system zmienili, i wysyłali smsy z kodem odbioru jak już szanowny kurier skończy wkładać przesyłki a nie w trakcie. Dzieje się tak notorycznie.
    Zaletycena
    Wadysposób informowania o wprowadzeniu paczki do paczkomatu
  • ~Tommy90 / 2020-08-04 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłają paczki z jednego do drugiego paczkomatu mimo ze nie klikam na zgodę. Pare razy wysłano tez na drugi koniec miasta do sklepu. Niby spoko zeby nie to ze opcja ze sklepem była darmowa a ja celowo zapłaciłem 9 pln na dostawę pod dom do paczkomatu. Odradzam Inpost,lepiej dorzucić parę złotych i kuriera do domu zamówić.
    Zaletyjedyna zaletą jest ze paczka czeka na mnie nie ja na kuriera.
    WadyNiekompetentny personel, brak jakiejkolwiek organizacji.
  • ~Paweł / 2020-08-04 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ani trochę!!!!
    Czekam na paczke od 3 tygodni, w tym czasie parę razy zwracana do nadawcy bez powodu. Kurier nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości i sam nie raczy oddzwonić! Status przesyłki cały czas na zmianę "w doreczeniu" i "zwrot do nadawcy".
    Na infolinię ciężko się dodzwonić, gdy już się udało to nie potrafili udzielić żadnych informacji.
    Ostatni zakup ta firma!
    Zaletyżadne.
  • ~W / 2020-08-03 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem wprowadzony w błąd przez InPost. Paczkomaty przestarzałe, w których nie można zwrócić paczki. Zignorowano moje roszczenie.
  • ~Maciek / 2020-08-03 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę, którą osobiście umieściłem w Paczkomacie w czasie rozmowy z doradcą. Bo był jakiś kłopot, nie wszystkie paczkomat w moim mieście realizowały usługę zwrotów więc rozmawiałem telefonicznie z pracownikiem InPost i słuchając jego wskazówek starałem się nadać zwrot. A więc wszystko mają nagrane. A mimo to kręcą i kombinują żeby się wymiksować z reklamacji...
  • ~B... / 2020-08-03 19:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie dostarcza mi paczek ubliżając mi InPost nie widzie problemu
    Jak równiez w tym że najzwyczajniej w świecie przywłaszczyl sobie moje paczki czyli jest złodziejem
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~julka / 2020-08-03 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    od dwoch tygodni czekam na paczke:) zostalam olana przez wszytskich tam. nie polecam
  • ~Maja / 2020-08-03 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobno paczkomat miał być dla wszystkich a tu się okazuje, że tylko klienci mogą nadać paczkę biznesową. Dodatkowo pobierają sobie opłatę za weekendową paczkę a nie wysyłają na czas. Ponadto Panie na infolinii niedoinformowane, gadają głupoty i co im się nawinie na język. Klient płaci klient wymaga. Pieniędzy też nie zwracają na czas- kolejna sytuacja, w której człowiek czeka i i czeka i tak sobie może czekać w nieskończoność.
    Paczkomatom mówię więc stanowcze nie, gdyż jest stratą czasu, nerwów i peniędzy dojście do porozumienia z przedstawicielami tej "firmy"
    Zaletybrak
    Wadyczas dostawy, niedoinformowanie przedstawicieli infolinii, złodziejstwo- pobierają pieniądze nie wysyłając paczek
  • ~Adam / 2020-08-02 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka, którą zamówiłem została uszkodzona i rozkradziona. Złożoną reklamację wielokrotnie odsyłali do uzupełnienia bo pani miała problem np. z odczytaniem nr telefonu pod danymi adresowymi lub załączonych Prt Scrin. Po ponad miesiącu i kilkunastu e-malach wydano decyzję na zwrot tylko części kosztów, choć dostarczone części bez uszczelek są bezwartościowe, zapomniano oczywiście również o kosztach niewłaściwie zrealizowanej usługi. NIE POLECAM!!!
strona 1 z 63
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.46, ilość opinii: 2843
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2084
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1310
InPost
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1257
Pocztex
Ocena: 1.29, ilość opinii: 1148
FedEx
Ocena: 1.52, ilość opinii: 277
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2493
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2198
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1845
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 916