Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8180 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 409
  • ~Nerwa / 2025-10-11 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana z opcją dostawy w sobotę , koszt drugie tyle i co ? Paczka nie dotarła , infolinia to porażka, gdy uda się ominąć bota Pani na infolinii nie pomagają wcale są tylko po to aby zaciemnić i przeciągać ,one nic nie mogą . do tego oszukują w odpowiedziach , że kurier doręczy paczkę w niedziele:)
    Właściciel zajęty wojną z allegro zamiast swoim biznesem , fajnie było ale się skończyło.
    Zaletymoże kiedyś teraz to totalne zero
    Wadyniekopmetencja, wyłudzenie dodatkowej opłaty za dodatkowe usługi, którchy nie wykonują
  • ~Danka / 2025-10-11 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia dotyczy wysyłki za granicę czyli w połączeniu z Mondial Relay(spółka córka InPost-u). Koszmar,koszmar i jeszcze raz koszmar przez duże K.Na stronie InPost-u przeczytacie,że dostawa trwa 3-5 dni roboczych a ile trwa tak naprawdę?.Wysłałam 4 paczki w różnych dniach czyli 24 i 25 września.Trzy były w drodze 15 dni a jedna 18 dni.Na infolinię InPost-u nawet nie dzwońcie,bo i tak niczego się nie dowiecie(dzwoniłam 8 razy).Piszą maile ,na które i tak nikt nie odpowiada.Ja sama napisałam 2 do Mondial Relay i do dzisiaj brak odpowiedzi.Nikt nie ma nad tym żadnej kontroli.Jeśli ważne jest dla Państwa własne zdrowie psychiczne to od tej firmy trzymajcie się z daleka. Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Marta / 2025-10-09 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę z karmą od 3-4 dni wczoraj z rana dostałam maila że kurier zjawi się z przesyłką, po czym w południe dostaje kolejnego maila z informacją że kurier nie zastał nikogo w domu ???? dzisiaj ta sama powtórka z rozrywki i nadal brak kuriera a ja cały czas w domu od 2 dni????
    Weźcie ogarnijcie tych swoich pseudo kurierów
    i zatrudnijcie ludzi chętnych do wykonywania swojej pracy bo InPost upada na psy????
    Zalety-
  • ~Myszak / 2025-10-09 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam ,notorycznie przy nadaniu paczki otwiera mi się skrytka z inną przesyłką.Rozumię raz na jakiś czas,ale bez przesady .Dzwoniąc na infolinię tracę czas i pieniądze .Czasami wiszę i 20 min na tel .Nie wspominając o tym że jeśli dzień świąteczny i późna godz ,to muszę ponownie iść na drugi dzień .Do tego ton konsultanta jest taki jakbym była złodziejem ,i zapytania czy napewno pozostawiłam tam leżącą paczkę.
  • ~Ana / 2025-10-09 12:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona ponieważ przez vinted wysyłałam paczkę Pani i została wygenerowana etykieta i wszystko miało pójść sprawnie , nawet mialam zaznaczyć godzine odbioru i byla to 9-11 . Niestety ostatnio 12 nie bylo jeszcze kuriera i pomyślałam że cos jest nie tak . Zadzwoniłam na infolinię inpost i Pan mi powiedział ze nie mam 6 cyfrowego kodu na udostępnienie na podjazd . Pierwsze słyszę ze musi cos takiego byc . I kazał mi napisac do vinted . Napisałam taka informacje ze nie mam kodu o którym mowil pan z infolini. Nie zdarzyłam dostać odpowiedzi bo po 20 min był kurier i mówię mu że podobno nie miało pana byc bo nie mam jakiego kodu na podjazd Pana. Na co mi odpowiedział ze ci ludzie co tam pracują czytają tylko z kartek i duzo nie wiedzą. Masakra
    ZaletyW tej sprawie żadnych pozatym ze pan kurier byl miły i probowam uspokoić sytuacje który Pan z infolini wywołał...
    WadySą wymienione
  • ~krzysztof / 2025-10-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    przesyłka z Tarnowa do Białegostoku jechała ponad trzy dni. dodam, że interwencja wysyłającego to przyspieszyła. kolejnym problemem było to, że kurier zaplanował dostawę na godzinę między 15 a 16. koszmar firma. całkowicie nie polecam
  • ~Mm / 2025-10-08 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Moją opinia negatywna kurier nie dostarczył przesyłki w terminie dzwonił że będzie za 4 minuty wogole nie dostarczył przesyłki

    ZaletyNegatywna
    WadyNegatywna
  • ~Elvis / 2025-10-08 11:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Mają gdzieś, zarówno nadawców jak i odbiorców, reklamacje tez mają gdzieś. Obsługa fatalna, nie polecam. Lepiej dopłacić, a mieć gwarancję dostawy.
    ZaletyCena
    WadyDostawa, reklamacja
  • ~szybki / 2025-10-08 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    ZENADA kurier stawia warunki odbioru paczek,I stroi Fochy.
  • ~Taka prawda / 2025-10-07 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy InPostu zostawiają na szybach aut etykiety z Karnymi kuta**** , twierdząc że kierowcy parkują „na ich miejscach „ , wyzywają ludzi kiedy stoi się pod paczkomatem na wyznaczonym miejscu parkingowym. Chamstwo i prostactwo . Myślę że czas zainteresować się kurierami w okolicach Łodzi .
  • ~Katarzyna / 2025-10-07 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zastrzeżenia dotyczą głównie kuriera obsługującego Mokotów, który - niezgodnie z prawdą, z sobie tylko znanych przyczyn - odnotował odmowę przyjęcia paczki. Po interwencji (kiedy adnotacja o odmowie pojawiła się w aplikacji) zapewniono mnie, że przesyłka zostanie dostarczona, ale nie została. Po kolejnej interwencji dowiedziałam się, że została już zwrócona i nie ma możliwości ponownego doręczenia. Reklamacja nie została uwzględniona, najpierw powtórzono opowieść o odmowie przyjęcia, a po odwołaniu, że reklamację powinien zgłosić nadawca. Firma nawet nie przeprosiła, uważa że problemu nie ma i należy przypuszczać, że żadne konsekwencje wobec kuriera, który zwyczajnie kłamie, nie zostały wyciągnięte.
  • ~Anka / 2025-10-07 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona w terminie,brak kontaktu telefonicznego, kurier twierdzi że nie może nikogo zastać pod wskazanym adresem a nawet nie przyjdzie na 2pietro,nie chce się wchodzić i nosić paczek,na infolini też arogancko podchodzą do klienta, olewają ludzi, ale ważne że właściciel InPost zbiera kasę, nieważne czy kurier dostarczy przesyłkę czy nie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu i pomocy w rozwiązaniu problemu
  • ~Bożena / 2025-10-06 16:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Mimo podania w mailu błędnego numeru telefonu do kuriera i tym samym brakiem z nim kontaktu (mam zepsuty domofon) przesyłka dotarła. Zamówiłam w sobotę. Dziś już u mnie. Pan kurier bardzo miły. Dziękuję.
  • ~Valdi / 2025-10-04 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wtorek wieczorem dostalem sms o przesylke ,pojechalem w srode odebrac z paczkomaty ,juz przesylki nie bylo.dokonali.zwrot. Zero kontaktu tylko sztuczna inteligencja. Brawo Inpost,wszystko dla ludzi
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~Julita / 2025-10-02 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    520000012281381078909093 paczka id rana w doręczeniu,kontakt z infolinią bez sensu,zero wsparcia ,NIE DOSTARCZYŁ NIE ODBIERA TELEFONU
    ZaletyBrak
    WadyNIE DOSTARCZYŁ
  • ~Piotr / 2025-10-02 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ładuje przesyłkę do paczkopunktu, który pełni role magazynu, bo paczkomat przepełniony. Po około 24 godzinach zabiera przesyłkę i oznacza ją jako przeterminowaną, zamiast umieścić ją w paczkomacie. W kolejnym dniu od rana (od 9.00) jest w doręczeniu, po drugiej interwencji na infolinii, około (19.00) przesyłka zmienia status na "przyjęta w centrum logistycznym". Aa, i jeszcze z paczkopunktu rozmawiam z kurierem przez telefon, dlaczego wziął przesyłkę i zrobił ją przeterminowaną po 24 godzinach, a gość stwierdza, że tak mu się wydaje, że tak się robi. Nadal nie mam przesyłki, mija kolejny dzień.
  • ~Nnn / 2025-10-02 18:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Śmiechu warte . Był karton z chodzikiem dla dziecka i mniejszy z puzzlami . Pan zadzwonił i poinformował że nie wniesie mi tego na 4 piętro ponieważ jest to za duży gabaryt . Karton ważył może jakieś 4 kg . A ten z puzzlami jak ważył kilogram to było by dobrze . Ale nie chciało się chyba zadka wprowadzać tak wysoko . Śmiechu warte po prostu . Region kurierski YIA
  • ~Piotr / 2025-10-02 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam firma nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki nie uwzgledniają reklamacji przesyłka była zapakowana fabrycznie u producenta z tamtąd trafiła do sklepu w nienaruszonym stanie później została wysłana do Polski i tutaj też nie było problemu dojechała w całości no i jakimś dziwnym trafem InPost przewoźnik uszkodził drzwi a w uzasadnieniu wysłał mi taką oto wiązankę -Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeanalizowania zgromadzonych dokumentów i informacji w sprawie szkody do w/w przesyłki nie stwierdzono zaistnienia odpowiedzialności przewoźnika. Przesyłka nie została prawidłowo przygotowana do transportu. Brak zabezpieczeń. Wnioskować należy, iż każde nieprawidłowe zabezpieczenie rzeczy niesie za sobą ryzyko powstania szkody. Dlatego też istnieje konieczność właściwego i należytego przygotowania przesyłki do transportu. Zasadą jest aby przesyłka dotarła na miejsce przeznaczenia w stanie niepogorszonym, ale także aby nie stwarzała zagrożeń dla innych przesyłek oraz środków i urządzeń transportowych. Na Nadawcy ciąży obowiązek aby rzeczy nadawane do przewozu były zapakowane zgodnie z ich właściwościami, a tym samym do bezpiecznego transportowania. W związku z powyższym pozostajemy na stanowisku, iż z tytułu przedmiotowego zdarzenia nie można przypisać przewoźnikowi odpowiedzialności. Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu jako poszkodowanemu prawo odwołania się od niniejszej decyzji w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego pisma.

    WadyOdrzucają z automatu reklamacje
  • ~Denis / 2025-10-02 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem skorzystać z usługi wysyłki paczki przez InPost do Hiszpanii. Wcześniej wysłałem paczkę o podobnych rozmiarach i dotarła ona na czas, dlatego zdecydowałem się ponownie zaufać tej firmie. Tym razem, będąc w podróży służbowej, wysłałem swoją walizkę z rzeczami niezbędnymi na tydzień.

    Niestety, okazało się, że paczka przez trzy dni nie mogła zostać dostarczona do paczkomatu, mimo że w systemie widniał status „gotowa do wydania”. Kilkanaście razy kontaktowałem się z infolinią, jednak za każdym razem słyszałem jedynie, że „sprawą się zajmują”. Nikt nie był w stanie podać żadnych konkretów – nie potrafili zweryfikować, na jakim etapie znajduje się przesyłka, nie mieli kontaktu z oddziałem InPost w Hiszpanii ani z samym kurierem.

    W praktyce wyglądało to na całkowity brak odpowiedzialności i podejście lekceważące klienta. Sytuacja była dla mnie szczególnie uciążliwa, ponieważ w paczce znajdowały się wszystkie rzeczy potrzebne na czas pobytu.

    Podsumowując: bardzo się rozczarowałem i niestety nie mogę polecić tej usługi.
    ZaletyBrak
    WadySame wady!!!!!!
  • ~Mela / 2025-10-01 23:31
    Ocena: 3.67 / 5
    Dziś została mi dostarczona paczka, fakt przyszła na czas ( jeśli chodzi o dzień) Z samego rana przed godziną 8 dostałam informacje,że paczka została wydana do doręczenia, dostałam również e-maila z numerem telefonu do kuriera dzwonię raz drugi połączenie odrzucone za 3 odebrałam zapytałam w jakich godzinach planuję być u mnie podałam adres powiedział, że między godziną 14 a 15:30 przez telefon było słychać że kurierem będzie starszy mężczyzna, zbliżała się godzina 16 kuriera jak nie było tak nie zadzownilam koło 16:30 za ile będzie powiedział że do pół godziny koniec końców był po godzinie 17 przez telefon był oschły jakby problemem było to że w ogóle dzwonię a on musi przyjechać. pierwszy raz spotkałam się z taka sytuacja
    Zaletycieszę się że paczka w ogóle doszła
    Wadysam kurier był jedną wielką wadą okropny kontakt oschły przez telefon było słychać jego niechęć do pracy
strona 1 z 409
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12760
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8180
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7773
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2480
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150