Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 342 opinii

1.77 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.57
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.83
  • Czas dostawy
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 18
  • ~rusinda1234 / 2020-01-18 15:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa kuriera beznadziejna. Kurier dzwoniąc rano proponuję bym paczkę odebrała sobie że sklepu, a gdy odmowilam( do centrum mam 2,5 km ) powiedział że nie wie czy zdąży ja dostarczyć. Wkoncu po wymianie zdań zgodził się ja przywieźć, ale wjezdzajac na podwórko wręcz mi ja zrzucił i bez słowa pojechał. Nie polecam ..
    WadyKurier arogancki
  • ~FH DCG / 2020-01-17 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo, system firmy InPost nie działa. 14.01.2020 r otrzymaliśmy pierwszą informację z firmy InPost twierdzącą, że upłynął termin odbioru paczki. Od razu skontaktowaliśmy się z Infolinią by zgłosić ze nie dostaliśmy żadnego powiadomienia (zarówno sms jak i e-mail) o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu z kodem odbioru, jak również ewentualnego przypomnienia. Następne trzy dni kolejni pracownicy tej niby firmy przepychali nas między sobą twierdząc, ze w systemie mają wysyłkę wszystkich powiadomień (których, nadal nie otrzymaliśmy) i zalecali odbiór przesyłki w punkcie oddalonym o ponad 20 km. W dniu 16.01.2020 r przesłano nam e-mail że paczka jest do odbioru wyłącznie w punkcie InPost i że możemy złożyć reklamacje. Dziś pojechaliśmy odebrać paczkę z punktu, a ta jeszcze wczoraj przed mailem została odesłana. Traktowanie klienta jak kolejny numerek skutkuje reklamacjami, żaden z pracowników nie potraktował sprawy profesjonalnie, wszyscy powtarzali, ze w systemie mają, jeśli jednak klient kontaktuje sie po otrzymaniu wiadomości, ze nie ma kodu odbioru, nie ma powiadomienia, to podejście reprezentowane przez pracowników firmy jest nie do przyjęcia. Poważna firma nie próbuje zrobić z klienta idioty. Uważamy obsługę klienta w firmie InPost za poniżej jakiegokolwiek poziomu.
    I szczerze nie polecamy do przesyłek służbowych i firmowych.,
    Wadybrak informacji, nie zwracanie uwagi na stan faktyczny
  • ~Artur / 2020-01-17 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku dla klientów kłamstwo kolejny raz rzekomo nie było mnie w domu to już kolejny raz takie usługi niby .
    ZaletyŚmieszne. Zero zalet
    WadyHamstwo kłamstwa itd
  • ~Xyz / 2020-01-17 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, krótko zwięźle i na temat, kurierzy mylą się gdzie mają dostarczyć przesyłkę, zamiast do mnie dostarczył 30 km dalej, i miał być na drugi dzień teraz mija czwarty a Kuriera nadal nie ma...
    ZaletyBrak
    WadyKurier
  • ~Ewa / 2020-01-17 15:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracowałam kiedyś na infolini Inpost. To była najgorsza praca w moim życiu. Firma bardzo nie kompetentna. Kurierzy - często mówili wprost do klienta, że za te pieniądze to im się nie chce robić. Na reklamacje w sprawie zaginionej paczki trzeba było czekac miesiacami. Jak klient dostał odszkodowanie to firma i tak mu go nie wypłacała. Trzeba cały czas było zwodzić klienta, że wysłało się ponagleni o odszkodowanie do odpowiedniego działu.
    Oddzialy nie odpisywały bo po co, nie one musiały sie tłumaczyć przed klientem.
    DNO !!!!
    Zaletynic
  • ~Weronika / 2020-01-17 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz InPost zawiódł. Najgorszy kurier jakiego znam. Nawet u palców jednej ręki nie jestem wstanie zliczyć ile razy zrobił coś nie tak: podstawianie paczek pod drzwi nie informując o tym, potem się okazuje, że paczka uszkodzona, wysłanie informacji, że nie było nikogo w domu i paczka do odbioru we własnym zakresie, chociaż w domu była osoba czekając na paczkę, potem się okazuje, że kurier ją uszkodził, paczka nie przychodziła dwa tygodnie, bo została uszkodzona, grożenie policją, bo gdy poprosiło się, żeby został, bo chcę się sprawdzić paczkę to stwierdził, że to kradzież, bo nie chciano mu wcześniej zapłacić. Ja wiem, najpierw się płaci, potem sprawdza, ale on nie chciał poczekać, po zgłoszeniu sprawy paczka miała zostać ponownie dostarczona, ale kurier złożył skargę o kradzież i trzeba po nią jechać samemu. Chyba nie po to się płacić za kuriera który ma dostarczyć do domu, żeby potem jechać 100 km po paczkę. Jego obowiązkiem jest odebranie pieniędzy i zaczekanie, aż ktoś sprawdzi paczkę, a nie, że on informuje, że nie zaczeka, bo nie ma czasu. Niestety przy żadnych poruszonych tutaj kwestii nie było opcji wybrać innego kuriera. Już nie zamówię nigdy tam gdzie w opcjach jest kurier InPost. Najgorszy kurier, nie uprzejmi pracownicy i nie wykonujący swoich obowiązków odpowiednio. Nie polecam!!!
  • ~Ktoś / 2020-01-17 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej. Kurier zaczął się na mnie wydzierać przez telefon. Nie szło się z nim dogadać. Liczyłam na inną obsługę w tej cenie.
    WadyNieuprzejmość kuriera.
  • ~PIT / 2020-01-17 12:42
    Ocena: 1.33 / 5
    motto
    Oszczędź CO2 światu, zamawiaj do Paczkomatu
    a paczka wędruje do zaprzyjaźnionego punktu bez możliwości odbioru przesyłki po pracy???
    gdzie jest idea PACZKOMATU ???????
    ZaletyCENA
    WadyOLESTWO PRACOWNIKÓW
  • ~Margolka / 2020-01-17 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mily kurier i obsluga dostawa na czas pozdrawiam
  • ~dżejdżej / 2020-01-16 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać tą firmę szerokim łukiem, a już na pewno nie zamawiajcie nic przez kuriera InPost. Kurier w ogóle nie podejmuje żadnej próby kontaktu z klientem, na stronie nie ma żadnej informacji o tym, że podjęto próbę doręczenia przesyłki, więc ty dalej czekasz, aż w końcu ktoś ci ją dostarczy, dzwonisz na infolinię i dowiadujesz się po ponad tygodniu od złożenia zamówienie, że paczka trafiła do oddziału. W oddziale oczywiście nikt nic nie wie, a paczka została już odesłana do nadawcy, bo minęły 3 dni od przesłania do oddziału o czym też nikt z infolinii was zawczasu nie poinformuje. Śmiechu warte.
  • ~Janusz / 2020-01-16 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli są 2 przesyłki ,to jedna jest w paczkomacie a 2 w punkcie odbioru 2 km dalej to w Suwałkach
  • ~Wiktor / 2020-01-16 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona paczka miała zostać doręczona do domu. Rozumiem, że nie było to możliwe, ale nie zupełnie nie wiem dlaczego kurier nie zadzwonił....Po udaniu się do placówki w Lesznie pracownik firmy stwierdził, że paczka została odesłana, a kurierzy z reguły dzwonią.....żenada
    Zaletybrak
  • ~Wafel / 2020-01-16 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas od przełączania przesyłki kurierowi do dostarczenia do paczkomatu to.... uwaga: TYDZIEŃ!!! Kpina i olewanie klienta. Skandal i chamstwo na najwyższym poziomie. Omijajcie z dala tych patałachów. Żółw byłby szybszy....
    ZaletyZalety? Bez jaj!!!
    WadySame!!!
  • ~ejwak / 2020-01-16 15:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z uslug inpost od poczatku powstania paczkomatow. Do dnia dzisiejszego bylo bez uwag, wszystko ok. W dniu dzisiejszym udalam sie do paczkomatu po moja przesylke i... po wklepaniu kodu otwarla sie skrzynka, a w srodku moja paczuszka, ograbiona przez zlodzieja, rozciete opakowanie ostrym narzedziem, a w srodku brak zakupionego towaru, mialy byc 2 szt, byla 1. zadzwonilam do sprzedawcy, wyslalam zdjecia z opisem zdarzenia. Zadzwonilam do inpost z prosba o interwencje, w koncu wiedza kto w danym dniu rozwozi paczki na tym terenie. poradzono mi abym udala sie do oddzialu inpost oddalonego od mojego miejsca zamieszkania ok 70 km. tam pracownik inpost ma sporzadzic protokol, ktorego ja nie moge napisac. moge zlozyc reklamacje, ktora ma mniejsze szanse na jakakolwiek reakcje zestr inpost. Krotko mowiac, kurier inpost okradl moja przesylke.
    Wadyprzesylka bezczelnie rozcieta i okradziona
  • ~zbyszek / 2020-01-16 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka została zgubiona, czekamy już miesiąc, brak reakcji na reklamację, strata czasu i nerwów
    Zaletybrak
    WadyCałkowity brak odpowiedzialności za zgubione przez siebie towary
  • ~zbyszek / 2020-01-16 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Zagubili przesyłkę i każą sie kontaktować ze sklepem. Zero odpowiedzialności.
    Wadybrak odpowiedzialności za zgubione przez siebie towary, bardzo długi czas reakcji, stracone nerwy i pieniądze
  • ~Ficbar / 2020-01-16 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Rano przesylka odebrana o7-32 i w drodze do doreczenia czekam 6h i nic a do paczkomatow rozwozi skandal
    ZaletyZadnych
    WadyZla niemila obsluga
  • ~Aviti / 2020-01-15 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier rzuca paczkami. Po raz 5 dostałem uszkodzoną przesyłkę. NIE WYBIERAJCIE INPOST (paczkomaty, fajna rzecz ale paczki są również poobijane)
  • ~Nika / 2020-01-15 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam cały dzień w domu. Dostałam wiadomość, że dzisiaj moje zamówienie ma się pojawić. Paczka się nie pojawiła. Nikogo nie było. Nie wiem z jakiej racji paczka została przekierowana do zwrotu, skoro ja nic nie zwracałam. Brak słów. Robiłam również inne zamówienie i inna firma dostarczyła mi dzisiaj paczkę na czas normalnie. Nie wiem z czym był problem w waszej firmie jak inne się potrafią wywiązać i nigdy nie miałam z nimi podobnego problemu.
    ZaletyŻadne.
  • ~Ewa / 2020-01-15 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W zasadzie podpisujecie pod wszystkimi poniższymi opiniami. Najgorsza firma kurierska!!Paczka za pobraniem, przychodzą na maila informacje z jakimiś durnowatymi ikonkami, że kurier w danym dniu dostarczy przesyłkę. W domyśle- mam wziąć urlop na ten dzień i czekać na Jaśnie Pana od 7 rano do 22. Podczas rozmowy telefonicznej ,proszę kuriera aby podjechał do pracy(odległość około 2 minut jazdy samochodem- małe miasto)-ponieważ nie mam możliwości wyjścia akurat w tym momencie. I reakcja kuriera- przerwanie połączenia, i adnotacja- klient odmówił przyjęcia przesyłki.
    Reklamacja w firmie Inpost- jak u Barei-"Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
strona 1 z 18
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.40, ilość opinii: 1669
DHL
Ocena: 1.26, ilość opinii: 1417
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 929
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 917
InPost
Ocena: 1.77, ilość opinii: 342
FedEx
Ocena: 1.47, ilość opinii: 166
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 807
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144