Przy wkładaniu paczki musiał się nie załączyć system nadawania paczek. Ponieważ wkładałam dwie paczki nie zauważyłam tego od razu. Proces reklamacji: odwlekanie sprawy, udawanie jakoby coś się robiło jest po prostu irytujący. Brak rzetelnego sprawdzenia w monitoringu i próby odnalezienia paczki. Twój problem to Twój problem, Inpost potrafi przekierunkować dalej do indywidualnego opiekuna i działać na czas do znużenia klienta - bo ile można walczyć o 100, 200zł, czekając po 30 dni na rozpatrzenie sprawy i wczytując się w ich regulaminy.
JA już przesyłki drogich paczek nie zaryzykuję, za dużo problemów. Miało być szybko, łatwo i przyjemnie. Ryzyka w wysyłce: czy przyjdzie, gdzie przyjdzie i w jakim stanie nie potrzebuję.
Proszę popracować nad obsługą klienta w przypadku reklamacji.Zaletyuprzejmość (choć ma się wrażenie, że wynika z obojętnego podejścia do tematu i jest tylko mistyfikacją)
Wadybrak rzetelności i jednostkowego podejścia do tematu oraz najmniejszej chęci faktycznego rozwiązania problemu