ZaletyZa to paczkomaty zawsze bardzo dobrze funkcjonują, wszystko jest na czas.
strona 1 z 403
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Nt / 2025-07-08 14:46
Tragedia, przesyłka z za granicy, dociera opóźniona, kurier nie przyjmuje do wiadomości ze istnieje coś takiego jak praca zmianowa i że jeśli przychodzi sobie tydzień później to w wybranych przez królewicza godzinach nikt nie będzie dostępny, zero kompromisu, nie chciał nawet zostawić paczki w żabce, która jest centralnie obok, na paczkomat też nie raczy podejść (odległość mniejsza niż 50 metrów), nie jest w stanie minimalnie się dostosować godzinowo, ani nie dostarczy też przesyłki w przyszłym tygodniu (jednak tydzień spóźnić już się mógł), brak dobrej woli oraz brak profesjonalizmu przy wykonywanej pracy, nie polecam jeśli chodzi o kuriera. -
-
~Daro / 2025-07-05 08:53
Ta pseudo firma pracuje jak chce. Kurier miał być u mnie po paczkę między 13-15 Nie dotarł. Dodzwoniłem się na infolinię i pytam co jest. Nikt nic nie wie, Proponują mi czekać do wieczora w domu i wysyłają kurierowi info żeby łaskawie się pojawił po paczkę. Nie wyszedłem z domu przez cały dzień bo czekałem od 13,00 na szanownego kuriera który się i tak nie pojawił. Na drugi dzień sobota dzwonię znowu na infolinię . A tam mi pani mówi że kurier będzie u mnie w poniedziałek. K..... czy nikt mi nie mógł powiedzieć o tym wczoraj tylko każą czekać do wieczora w domu? Pytam o której w poniedziałek ? Pani mówi od 9,00 do 16,00 Ręce mi opadły. Kolejny cały dzień w domu bo może Hrabia kurier przyjedzie. Inpost to dziadowska firma w której każdy robi co chce i nikt tego nie kontroluje. Właściciel powinien się zainteresować co tam się dzieje a nie liczyć pieniądze które zarabia właśnie na nas . WadyNie stosują się do wyznaczonych terminów które sami ustalają -
~Kathrin / 2025-07-03 19:12
InPost to jakieś nieporozumienie ! Po co ta firma istnieje skoro nie dostarcza paczek ? Czekałam na ważna paczkę cały dzień w domu po czym dostaje SMS ze mnie w domu nie ma ! Żeby to tylko raz tak było nie …. Kurier nie odbiera bo po co .
Szkoda nerwów na ta firmę ostatni raz korzystam z ich usług !ZaletyNie maWadyBrak pracy kuriera -
~ZAWIEDZIONA / 2025-07-02 18:14
TRAGEDIA!!
paczka wysłana do Warszawy z województwa kujawsko-pomorskiego wczoraj rano jako prezent na dzis , z sortowni Toruniu trafiła do .. ELKU.
sądziłam ze to solidna firma, nikt nie poczuwa się do przeprosin, teraz tłumaczą że maja 2 dni robocze na dostarczenie, dobrze że nie trałiła do Zakopanego.WadyBRAK -
~Jakub / 2025-07-01 12:55
Brak możliwości otrzymania faktury za usługę . Po 2 miesiącach oczekiwania, pisania maili , rozmów z konsultantami dalej jej nie mam . -
~matteo8 / 2025-06-30 19:50
InPost to tragiczna firma!! Uszkodzili mi paczkę, po złożeniu reklamacji nie poczuwają się do winy. Jednym słowem oszuści. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług! -
~Zbigniew / 2025-06-30 14:18
Nie polecam zamówiłem paczkę opłaciłem przekierowałem na paczkomat paczka zniknęła.. Dzwoniłem do kuriera do 19:00 godziny powinna być tak zapewnial po 20:00 zadzwonilem na infolinię otrzymałem odpowiedź że jeszcze jeździ mija trzeci dzień paczki brak.Dostaje SMS z InPost czy otrzymałem paczkę ... -
~Marta / 2025-06-29 10:54
Firma dno i wodorosty. Czekałam na bardzo pilną paczkę dla mojego chorego dziecka. W pt status paczka wydana do dostarczenia. Czekałam jak dureń cały dzień zeby paczkę odebrać. O godz 16.20 paczka wróciła do oddziału. Na infolinii pani powiedziała że przekieruje te paczkę do paczkomatu, żeby dotarła do mnie na kolejny dzień (sobota). Oddzial mial gdzieś zlecenie. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony oddziału. Jestem bez pilnej paczki, potrzebnej na wyjazd a konsultanci na infolinii za każdym razem wymyślają nowe bajeczki ZaletyBrak -
-
~Xyz / 2025-06-27 14:52
Nie polecam! Paczka uznana za zaginioną po 1,5 tyg oczekiwania na przesyłkę. Na infolinni każdy mówi co innego. Reklamacja rozpatrywana ponad miesiąc czasu, mimo że na stronie InPost widnieje informacja, że na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni kalendarzowych. Co chwilę email z prośbą o kolejne dane, jakby nie można było podać w 1 wiadomości wszystkiego od razu aby przyspieszyć rozpatrzenie. Nigdzie nie można uzyskać informacji o tym kto się tak guzdra z tym rozpatrywaniem. Oczywiście tzw odszkodowanie, to koszt przesyłki i wartość zakupionego przedmiotu. Więc moi drodzy szarpiemy się ponad miesiąc czasu o pieniądze, które straciliśmy. I nie liczmy na żadne zadośćuczynienie od firmy InPost! -
~Piotr / 2025-06-27 12:53
Paczka zgnieciona, jakby ktos po niej skakal. Metalowy stolik na balkon - porzadnie wykonany z metalu - powyginany!!! Co oni robia z tymi paczkami? Oczywiscie reklamacja rozpatrzona negatywnie bo brak zdjecia calej paczki - tylko paczka z wierzchu nie byla uszkodzona, a stolik byl na dole wiec musialem rozpakowac i dopiero wtedy zobaczylem ze stolik jest uszkodzony. Zadzownilem by zglosic szkode telefonicznie i konsultant zalozyl sprawe ale nie powiedzial zeby zrobic od razu zdjecia. Wiec mialem tylko fotke etykiety. Odmowa reklamacji.
Bardzo niepokojace jest ze podczas przesylki doszlo do powyninania stolika z metalu. Co oni robia z tymi paczkami????WadyNiszcza paczki, nawet porzadny metalowy stolik przyjeszdl powyginany i oczywiscie reklamacja nie zostala uznana. -
~Julia / 2025-06-26 16:15
To co się teraz dzieje w InPost to tragedia, zamówiłam paczkę za pobraniem będąc w domu i czekając na nią kurier nawet nie zadzwonił do domofonu ani do mnie a zaznaczył status „nieudana próba doręczenia” taka sytuacja zdarzyła się dwukrotnie. Dzwoniąc na infolinię Pani powiedziała że dopilnuje żebym dostała paczkę jak najszybciej, kolejnego dnia czekając na paczkę pani kurier również nie zamierzała zadzwonić domofonem, zadzwoniła na mój numer telefonu nie odebrałam i nie zostawiła nawet smsa a już zaznaczyła znowu „nieudana próba doręczenia” szybko oddzwonilam ( nie wiedząc nawet kogo to numer bo wiadomości z nr kuriera nie dostałam) gdy pani Przyszła i zapytałam dlaczego nie zadzwoniła do domofonu odpowiedziała że dzwoniła na numer telefonu żeby bez sensu nie wjeżdżać na parking???? -
~Maciej / 2025-06-25 13:54
firma beznadzieja, nie chcieli przyjąć gotówki , kazali płacić kartą , której nie posiadam. ocena zero do kwadratu.???? -
~Piotr / 2025-06-24 11:48
Transport i dostawa dno, są inne firmy godne zaufania. Moja przesyłka była w centrum logistycznym 21 czerwca sobota o godzinie 8:11, dostawa do paczkomatu oczywiście w poniedziałek pomimo że wielokrotnie wcześniej otrzymywałem przesyłki także w sobotę, na wysłany do firmy InPost e-mail otrzymałem odpowiedź: ble ble ble ble ble, jestem samemu sobie winien że skorzystałem z usług tejże ale po raz ostatni. -
~M / 2025-06-24 11:12
Moja paczka zgubiła się w Centrum Logistycznym na ponad tydzień czasu, po czym jak już do mnie dotarła nosiła ewidentne ślady włamania. Koperta była rozerwana i posklejana białym papierem. Sama koperta była zniszczona w każdym możliwym miejscu jakby przyszło po niej tornado , a później ktoś ją zmientolił z nerwów. Wnętrze nie wyglądało lepiej, pudełko zostało otwarte od tyłu tam gdzie są zagięcia kartonowe tektury, żeby nie naruszyć fabrycznej pieczęci opakowania. SZOK ! Złożyłam reklamację z której się wykupili pisząc że koperta bąbelkowa to za małe zabezpieczenie. Wiem, że niektórzy kurierzy i pracownicy nie szanują paczek i nimi rzucają, ale moja przyszła jakby była z gardła wyjęta... ZaletyBRAKWadyBARDZO WIELE,brak szacunku i pokory -
~Halina / 2025-06-21 14:45
Wiele razy zamawiałam do paczkomatu, zawsze otrzymywałam sms z informacją o tym, że dostarczono zamówienie do paczkomatu. Niestety tym razem nie otrzymałam sms-a i zamówienie wraca do nadawcy. Jestem wściekłą potrzebowałam tego co zamówiłem przed planowanym wyjazdem. Nie wiem dlaczego sms nie został do mnie wysłany. Zaletynie wiem bo nie dostałamWadynie wiem bo nie dostałam -
~Krzysztof / 2025-06-21 10:11
Dziadostwo do kwadratu, dostarczają paczkę do paczkomatu w sobotę o 8:13 (a jest "długi weekend"), czas odbioru do poniedziałku 8:13. Można przedłużyć czas odbioru za 7,99 zł - czyli kosztuje to więcej niż wynosił koszt dostawy. Zdzierstwo i nic więcej. Do tego mniej więcej co druga przesyłka uszkodzona - jak widzę jak kurier rzuca paczkami to w sumie cud, że uszkodzona jest tylko co druga, a nie każda przesyłka. -
-
~Angela / 2025-06-18 14:55
Przesyłki na czas, kurierzy mili, dzwonią gdy ma nadejść dostawa. Polecam :) -
~Jarek / 2025-06-17 21:23
Klient bez odbioru bez dostawy wumówionych godzinach posiadam umowę do ...... -
~COCO / 2025-06-17 17:41
Do tej pory nie miałam zastrzeżeń, niestety od jakiegoś czasu wrzucają mi paczki do paczkomatu tymczasowego który jest spory kawałek drogi od mojego domu, mimo, że w pobliżu jest dużo innych paczkomatów. Ewidentnie jest to już złośliwe bo głośno wyraziłam swoje zdanie na mailu. Najgorsza firma, w tym momencie nie mam nic dobrego do powiedzenia na ich temat. Czas zmienić firmę bo przez to czekam na paczki dwa razy dłużej a najgorsze jest to, że wcale nie odpowiadają na zarzuty, mają to gdzieś. ZaletyBRAKWadySą złośliwi i niesłowni. -
~Anna / 2025-06-17 17:03
OOsstatni raz zamówiłam odbiór paczki przez kuriera. Na stronie internetowej zaznaczono godziny odbioru 15-17, natomist kurier zjawił się o godz 12 i odznaczył, że nadawca nieobency. Kompletny absurd.
To jest oszukiwanie klientów. Opłata paczki 42 zł , a firma inPost nie stosuje się w ogóle dao zaznaczonych godzin w internecie.
Oszukiwanie klientów i wyciąganie pieniędzy.
Następnym raziem wyślę Pocztą Polską.ZaletyżadneWadyj.w.
strona 1 z 403
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »