Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8230 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 412
  • ~Maks Maksowski / 2025-11-16 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam ufania opcji "paczki w weekend". Moja paczka w ten sposób oznaczona nie przyszła w weekend. Dwa mejla zawierały informację, że paczka będzie do odebrania w sobotę. O tym, że paczka przyjdzie z opóźnieniem nie zostałem nawet w żaden sposób poinformowany. Wygląda na to, że inpost traktuje dostarczanie w poniedziałek paczek oznaczonych jako "paczka w weekend" jako coś normalnego, co jest jakimś nieśmiesznym żartem.
  • ~Leszek / 2025-11-15 18:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Od tygodnia próbuje się zarejestrować w aplikacji mobilnej i jest problem, konsultanci nie potrafią tego zweryfikować będąc online z problemem,trzy konsultacje po średnio 40 minut i nic,w którym my wieku żyjemy?
    ZaletyOk
    WadyNie mam zdania
  • ~cis / 2025-11-15 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekałam na paczkę, która miała przyjść do paczkomatu, nie przyszła, została odesłana do nadawcy bez podania przyczyny. To już kolejna nieudana współpraca z tą firmą.
  • ~Anna / 2025-11-15 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Toralne dno. Reklamacje są odrzucane. W wyniku błędu aplikacji moja płatność zaksięgowana została na inną paczkę o której ja nic nie wiem.od dwóch miesiecy walczę o odzyskanie pieniedzy a moje reklamacje są odrzucane i mimo że nie zamierzam im darować pomyłki to kontakt z nimi to jakiś absurd. Setki maili kilka złożonych formularzy reklamacji a oni nie potrafią znaleźć błędu. Koszmar.Przesyłki przychodzą opóźnione.często pootwierane a kurierzy są aroganccy.nie polecam tej firmy
    ZaletyOtwarta paczka jeszcze przed odbiorem i pobrane pieniadze z konta a brak kodu nadania.jeśli się lubi ryzyko to inpost jest dla ciebie
    WadyBłędy aplikacji.pobrane pieniądze a brak kodu nadania.nie kompetentni pracownicy.kontakt z nimi to koszmar.pootwierane paczki.opóźnione paczki.reklamacjeb rozpatrywane miesiacami i odrzucane choć zasadne
  • ~Mateusz / 2025-11-14 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pomimo tego że byłem w domu nie dostarczył paczki
    ZaletyNie polecam
    WadyNajgorsi na rynku
  • ~Klientka / 2025-11-14 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz kurier z InPost przyniósł uszkodzoną/otwartą paczkę!!!! Kurier ze wschodu nie widzi nic dziwnego w tym, że dostarcza otwartą przesyłkę. Kurier z innej firmy, któremu pokazałam sposób otwarcia paczki powiedział, że nie jest to uszkodzenie maszynowe, tylko ręczne. Krótko mówiąc, sprawdzano, czy w mojej paczce jest coś atrakcyjnego, co można ..... InPost, co się z wami dzieje?????
    ZaletyMógł nie przynieść, a przyniósł..
    WadyPaczka otwarta
  • ~Mariusz / 2025-11-13 18:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Paczka wydana do doręczenia o godz. 6 rano z minutami do 18.15 nie dotarła a odległość do paczkomatu InPost to ok. 10 km.
  • ~Wag / 2025-11-12 19:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma zdecydowanie sie psuje. Coraz więcej problemów z odbiorem przesyłek.
  • ~Arek / 2025-11-12 12:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Dno, Dostaje zniszczone paczki, często otwarte. Dzisiaj wydana do doręczenia paczka pojechała spowrotem do centrum logistycznego.
  • ~Jola / 2025-11-11 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, im dalej tym gorzej. Paczkomaty stare, psują się często i jest problem z odbiorem takiej paczki.
  • ~Maja / 2025-11-10 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką biznesową przez 2 lata. Miałam umowę z firmą InPost na dostawy paczkomatowe i kurierskie z mojego sklepu. Po 2 latach moja umowa dobiegała końca i skontaktował się ze mną przedstawiciel firmy, Pan Szymon, z pytaniem, czy chcę przedłużyć umowę. Otrzymał jasna odpowiedź, że nie – nie chce dalej współpracować z firmą. Mimo tego moja umowa została przedłużona bezpodstawnie – bez mojej zgody, naliczano mi opłaty, a po roku jestem straszona przez firmę windykacyjną i mam dług za usługi, z których nie korzystałam i jasno zakomunikowałam, że nie chcę dłużej korzystać. Kilka dni temu otrzymałam maila z groźbami, że jak nie opłacę faktur za umowę, o której nie miałam pojęcia, to sprawa wyląduje w sądzie. Tak właśnie funkcjonuje firma InPost :)

    Polityka tej firmy chyba opiera się głównie na oszukiwaniu ludzi. Ja tak tej sytuacji na pewno nie zostawię, a wszystkim, którzy planują pracę w tym miejscu, polecam się zastanowić czy chcecie maczać palce w takich praktykach ????
  • ~jura / 2025-11-08 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    przesylka nadana w paczkomacie inpost Warszawa juz 4 dzien idzie I nir mize fojsc
    Wadybrak szacunku do klienta
  • ~Kinga / 2025-11-07 14:02
    Ocena: 5.00 / 5

    Chciałabym serdecznie pochwalić kuriera Pawła Leweckiego-Łasińskiego (PZ21178), który pracuje w rejonie Smochowic.
    To człowiek z prawdziwym powołaniem – widać, że nie pracuje za karę, tylko z sercem, zaangażowaniem i pozytywną energią. Zawsze uśmiechnięty, wesoły, serdeczny i pomocny – prawdziwy pozytywny duch Smochowic!!!
    Nigdy nie było żadnych problemów z paczkami – zawsze dostarczone na czas, w idealnym stanie, z doskonałym kontaktem. Pan Paweł zawsze się wita, pozdrawia, odbiera telefon, odpisuje i traktuje klientów z ogromnym szacunkiem.
    Tacy ludzie jak on sprawiają, że odbieranie paczek staje się czystą przyjemnością. Wielkie brawa i ogromne podziękowania za profesjonalizm, serdeczność i uśmiech, który potrafi poprawić dzień!
  • ~Kinga / 2025-11-07 14:01
    Ocena: 5.00 / 5

    Chciałabym serdecznie pochwalić kuriera Pawła Leweckiego-Łasińskiego (PZ21178), który pracuje w rejonie Smochowic.
    To człowiek z prawdziwym powołaniem – widać, że nie pracuje za karę, tylko z sercem, zaangażowaniem i pozytywną energią. Zawsze uśmiechnięty, wesoły, serdeczny i pomocny – prawdziwy pozytywny duch Smochowic! ????
    Nigdy nie było żadnych problemów z paczkami – zawsze dostarczone na czas, w idealnym stanie, z doskonałym kontaktem. Pan Paweł zawsze się wita, pozdrawia, odbiera telefon, odpisuje i traktuje klientów z ogromnym szacunkiem.
    Tacy ludzie jak on sprawiają, że odbieranie paczek staje się czystą przyjemnością. Wielkie brawa i ogromne podziękowania za profesjonalizm, serdeczność i uśmiech, który potrafi poprawić dzień! ????
  • ~Mysza / 2025-11-06 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ! OPÓŹNIENIA W DOSTARCZENIU!ŻADNE REKLAMACJE NIE POMAGAJĄ! NIGDY WIĘCEJ!
  • ~tody / 2025-11-05 09:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, co raz gorzej i gorzej. Już teraz nawet się nie starają aby przesyłki docierały na czas.
    Gratuluję rozpoczęcia "obcinania kuponów" od poprzednich doskonałych usług... a macie / mieliście taki potencjał
    Wadyspadek jakości usług już nie sporadyczny a regularny, w moim przypadku 50% dostaw problemowych
  • ~Beata / 2025-11-05 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma gubi albo niszczy paczki nie uznaje reklamacji ubezpieczenie to bzdura. Jak najdalej od tej firmy
    ZaletyBrak
  • ~Tedi / 2025-11-03 17:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne dno nie ma kontaktu z kurierem
    Przesyłka odebrana o godzinie 8.00 godzina 17.00 .Może będzie jutro.
  • ~Maria / 2025-11-02 22:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam zadowolona poprzednio, niestety ostatnia przesyłka (były to znicze) wszystko zmieniła.
    Kurier zostawił paczki za bramą i odjechał. Po rozpakowaniu okazało się, że jeden ze zniczy jest zbity.
    Po wypełnieniu protokołu szkody i złożeniu reklamacji otrzymałam odpowiedź, iż szkło jest niedozwolonym towarem do wysyłki. Zastanawiam się w związku z tym dlaczego pobieracie paczki, które są oznakowane, że jest w nich szkło?
    czyżby chęć zysku bez brania odpowiedzialności za dostarczenie towaru?
    Wadynie polecam
  • ~Władysław / 2025-10-31 21:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie miałem z Kurierem żadnych problemów i jego prace akurat oceniam bardzo dobrze za to miałem problem z samą firmą INPOST która uznała że wskazane przezemnie adres jako miejsce odbioru przesyłki jest niewłaściwe i zażądała SMS-em ( przesłanym do mnie o północy - dlaczego akurat o północy ???) o przekierowanie na inny adres więc przekierowałem miejsce dostawy na jeden z PACZKOMATÓW Inpostu ale i to ich zdaniem zrobiłem żle ale podano mi telefon kom. do kuriera do którego zadzwoniłem i sie umówiłem na dostawę w innym miejscu i dzięki jego dobrej woli przesyłkę w końcu otrzymałem. Zastanawiam sie tylko dlaczego INPOST tak utrudnia to dostarczenie przesyłki pod wskazany adres nawet do swoich paczkomatów - odnosze wrażenie że im wcale nie zależy na tym by dostarczyć to klientowi.
strona 1 z 412
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12802
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8230
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7808
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4164
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4947
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4629
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3175