Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 1038 opinii

1.72 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.46
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.83
  • Czas dostawy
    1.87

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 52
  • ~Wolf / 2020-05-26 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaką znam. Pozorują drugie doręczenie, kurier dzwoni,umawia się i nie przyjeżdża. Telefonów nie odbiera. Udaje się paczkę odebrać dopiero w ich punkcie przychodzi wtedy SMS, że paczkę doręczył kurier co jest ewidentnym kłamstwem i symulacją wykonania usługi kurierskiej. Sytuacja powtarza się przy kolejnej przesyłce - przerzucają na odbiorcę koszt ostatniej mili. Elementarny brak profesjonalizmu, nie dorastają do pięt DPD czy UPS.
  • ~Wolf / 2020-05-26 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaką znam. Pozorują drugie doręczenie, kurier dzwoni,umawia się i nie przyjeżdża. Telefonów nie odbiera. Udaje się paczkę odebrać dopiero w ich punkcie przychodzi wtedy SMS, że paczkę doręczył kurier co jest ewidentnym kłamstwem i symulacją wykonania usługi kurierskiej. Sytuacja powtarza się przy kolejnej przesyłce - przerzucają na odbiorcę koszt ostatniej mieli. Elementarny brak profesjonalizmu, nie dorastają do pięt DPD czy UPS.
  • ~Marta / 2020-05-26 18:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczkomat się nie otworzył, a komunikat informuje że paczka jest odebrana. Telefony na infolinię to podawanie miliona numerów i kodów, po czym oczekiwanie w nieskończoność na połączenie z działem technicznym. Paczki nie mam, ciekawe kto mi teraz zwróci pieniądze i czas stracony na gniciu pod paczkomatem w oczekiwaniu na pomoc która nie nadeszła. Nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~klient / 2020-05-26 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier którego dziś spotkałam był bardzo agresywny i nieprzyjemny. Widać było, że nikogo w domu nie ma, bo wiadomo ludzie pracują, a nie zjawią się w minutę bo kurier dzwoni jak już stoi pod domem zamiast z uprzedzeniem. Wsiadając z powrotem do samochodu na środku ulicy zaczął głośno przeklinać. Podeszłam i zwróciłam uwagę, że tutaj mieszkają dzieci i nie życzę sobie by pan się tak wyrażał to usłyszałam "no i co" odpowiedziałam, że zgłoszę ten incydent "to sobie zgłoś". Kurier był bardzo nieprofesjonalny i za takie zachowania powinno dostać się dyscyplinarkę. I to nie pierwszy raz gdy zamawia się kuriera, a oni dzwonią jak już są pod domem i oczekują, że będziemy stać pod domem i czekać na nich, są niecierpliwi, nieempatyczni a niektórzy tak jak dzisiaj agresywni i wulgarni. To prowadzi do tego, że nie będę zamawiać paczek przez kuriera, bo taka obsługa jest nieprofesjonalna.
  • ~Jastrowie / 2020-05-26 13:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Do póki płaciłem za każdą paczkę osobno wszystko bylo ok paczki trafiały do paczkomatu Od czasu gdy wykupilem smarta wszystkie paczki trafiają do miejsca magazynowania paczek czyli jakiś tam sklepik ktory jest czynny w dziwnych godzinach Bardzo mi to nie pasuje że względu godzin pracy Paczki zamawiam do paczkomatu po to aby odbierac O której mi się podoba Na infolini pan mi powedzial CO JA PANU MOGE PORADZIC WIDOCZNIE PACZKOMAT JEST PRZEPELNIONY cyrk
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~Joker / 2020-05-26 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagubiona, czas rozwiązywania problemu 2 miesiące, status NIEROZWIĄZANA i olewanie klienta dział reklamacji porażka. nie polecam !!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak jakich kolwiek
    WadyOlewanie klienta
  • ~Joker / 2020-05-26 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagubiona, czas rozwiązywania problemu 2 miesiące, status NIEROZWIĄZANA i olewanie klienta dział reklamacji porażka. nie polecam !!!!!!!!!!!!!
    WadyOlewanie klienta
  • ~janusz / 2020-05-25 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 22 maja kurier
    mial doreczyc dwie paczki naraz, i zamiast tego
    po prostu o g 9 zaznaczyl je obie jako niedoreczone,
    a ja czekalem caly dzien-

    presylka nr
    520000018501952018676381
  • ~Wkurzona / 2020-05-25 13:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier odebrał zwrot i.. Paczka zniknęła (ukradł?) firma po raz trzeci przyjmuje zgłoszenie i nic z tym nie robi. Za każdym razem tłumaczenie sytuacji od nowa a przyjmujący zgłoszenie niemili i niekompetentni, nie rozumieją nic co się do nich mówi, byle jak najszybciej się rozłączyć. Porażka
    Druga sytuacja - kurier nie podejmuje próby doręczenia a mimo to odsyła paczkę do nadawcy jeszcze tego samego dnia w którym miała być doręczona. Coś niedobrego dzieje się z tą firmą jak tak dalej będzie to długo nie pociągnięcie
  • ~Wicia1234 / 2020-05-25 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy z inpostu są beszczelni kobieta w ciazy nie pomagaja moja paczka jest całą mokrą i poniszczona już kolejna paczka uległa zniszczeniu nic więcej nie zamówię przez inpost
  • ~MONIKA / 2020-05-25 11:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie jestem zadowolona z usługi Firmy. Korzystam z usług firmy zamawiając zakupy poprzez allegro. Do czasu pandemii nie było problemów otrzymywałam SMS informujacy o dostarczeniu mojej paczki i do kiedy bedzie w PACZKOMACIE.

    W CZASIE PANDEMII WŁĄCZYŁAM APLIKACJE INPOST sledzenie przesyłek, nikt nie powiadomił mnie ,iż nie będę już otrzymywać powiadomień SMS, skutkiem tego 3 paczki wrociły do Sprzedawcy i musiałam powtórnie zapłacić za ponowne ich przesłanie.
    Straciłam ok. 30 zł. I dopiero dzisiaj dzwoniąc na infolinię otrzymałam informację , ze mogę ponownie właczyć powiadomienia SMS.

    Myślę,że dużo jest takich klientów w Polsce jak ja , których paczki wrociły i Firma nieuczciwie zarobiła podwójnie.
    OSTRZEGAM,
  • ~mcn / 2020-05-25 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niszczą przesyłki, nawet te wartościowe, z ubezpieczeniem i opisem zawartości. Kurierzy nie przyjeżdżają po odbiór, później w system wpisują że byli, pomimo że cały dzień siedzisz i wydzwaniasz po numer kuriera, którego w centrali nie potrafią ustalić. Żenada. Odradzam stanowczo, nigdy więcej nie wyślę tym niczego, pomimo, że do tej pory korzystałam z usług tylko tej firmy, wysyłając bardzo dużo paczek. Przesyłkę zabezpieczyłam najlepiej jak się dało, owinięta folią bąbelkową bardzo grubo, do tego karton, ale co z tego, kiedy paczki są rzucane i to z taką siłą, że z jednostki PC odrywa się wentylator procesora. Blacha powgniatana. Brak słów po prostu. Od kilku dni nikt się nie odezwał ani po reklamacji ani po spisanym protokole szkody. Nigdy więcej.
    Wadyniszczenie powierzonych przesyłek, kłamstwa, krętactwo, brak odpowiedzialności
  • ~Paweł / 2020-05-24 13:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Skierowałem paczkę do paczkomatu odległego od mojego domu o 700 m, w promieniu jednego kilometra jest siedem paczkomatów, a oni dostarczają do innego odległego ponad 4 km. Tak im taniej i wygodniej. Bo nie liczy się to czego życzy sobie klient, tylko to co zdecyduje dostawca. Banda indolentów!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyza długo by wymieniać
  • ~Mario / 2020-05-24 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długi czas dostawy i bardzo słaba komunikacja
  • ~Anita / 2020-05-23 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, wszystko zależy od jednego człowieka - kuriera. Jak se zabaluje to firma leży. Nie ma żadnych działających instrumentów na to żeby na nich wpłynąć, a oni robią sobie co chcą. Błagałam o kontakt, byłam w stanie pojechać gdziekolwiek po tą paczkę (u kuriera na busie leży już 4 dni, a jest sobota, więc poleży 6! Na nic tłumaczenie, błaganie, że jej potrzebuję teraz a nie w przyszłym tygodniu. Nie polecam!! A w Infolinii nie mają serca, tyle co robią to tylko piszą interwencje, które i tak nic nie dają!! Bardzo się zawiodłam.
    ZaletyW tej sytuacji ciężko mówić o jakichkolwiek zaletach.
    WadyPaczka idzie tydzień. Brak kontaktu z kurierem. Jesteśmy zdani na jego łaskę.
  • ~shrrew / 2020-05-22 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili mi paczkę, na reklamację odpisują po miesiącu z informacją, że brakuje dokumentów możliwych rozpatrzenie reklamacji. O owych dokumentach nie ma słowa w formularzu zgłoszeniowym.
    Porażka
    Zaletybrak
  • ~tes / 2020-05-22 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpodt haniebnie wystawil mnie do wiatru!

    Kurier sfalsziwak oritikol,
    insynuujac, ze moj adres nie istnieje.
    Wady

    520000018501952018676381
  • ~ADEK-DEK / 2020-05-22 18:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo Negatywna.
    Ogon [ IN POST ] macha psem [ klientem ].
    Informacja o dostawie jest rano w dniu dostawy z żądaniem przyjazdu i odbioru przesyłki. Gdy argumentuję , że jestem w pracy i mogę być najwcześniej po 14 nastąpiło
    przerwanie rozmowy . Reklamacja nie dała nic - kurier opisał zdarzenie jako odmowa odbioru
    i odesłał paczkę do nadawcy [ Chiny ] . Wartość przesyłki i dostawy została uregulowana
    podczas składania zamówienia .
    ZaletyBrak - [ może tylko stosunkowo niska cena ]
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Leszek / 2020-05-22 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałem szansę dwa razy , trzeciej jyż nie będzie. Ta firma żyje w innym świecie.
    Odradzam , jak nie chcecie stracić nerwów i czasu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Anna / 2020-05-22 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy to po prostu śmiech na sali. Przesyłka powinna być już w tym tygodniu, ale niestety muszę czekać aż do następnego z powodu kurierów :) Nie polecam
    ZaletyBrak
strona 1 z 52
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2538
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 1936
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1199
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 1111
InPost
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1038
FedEx
Ocena: 1.49, ilość opinii: 253
Flixbus
Ocena: 2.29, ilość opinii: 869
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 726
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.57, ilość opinii: 245
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 172