Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7948 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 398
  • ~zawiedziona do potęgi entej / 2024-10-19 13:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Człowiek płacąc za przesyłkę płaci za dostawę do domu z "ręki do ręki" a nie za pozostawienie paczki na wycieraczce przed drzwiami
    Zaletyszybkość
    Wady1. Aroganccy kurierzy co zmiana do na gorsze
    2. Paczki zostawiane samopas pod drzwiami bez próby pukania do drzwi/dzwonienie dzwonkiem co pozbawia odbiorcę prawa do sprawdzenia i ewentualnej reklamacji
    3. Brak reakcji na przekierowanie paczki i paczki dostarczane na pierwotny adres
    4. pomyłki paczek coraz częściej jest po kilka paczek w skrytkach albo puste skrytki a otwarcie = odbiór czy paczki pod paczkomatami zostawione
  • ~Johanaa1988 / 2024-10-19 12:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2 lat tragicznie się pogorszyło, co zmiana kuriera to na gorsze. Bezczelny, obłudny, zakłamany do kwadratu. Za nic ma szacunek do klientów a szacunków wymaga a na to trzeba sobie zasłużyć i szacunek to tylko wzajemny. Opinie wyrobił sobie już ok 5-6 miesięcy temu na dziadory. Nie dzwonił że jedzie ok nie musi, ale pozostawienie paczki pod drzwiami domu bez płukania do drzwi czy dzwonienia dzwonkiem to woła o pomstę do nieba. Jestem wstanie zrozumieć, że nie musi dzwonić że jedzie ale gdy nikt mu nie otwiera to jest już obowiązek kontaktu i umówienie innego terminu dostawy bądź miejsca pozostawiania nie nie walnąć paczkę pod drzwi bez kontaktu. Co jak by ktoś tą paczkę zabrał spod drzwi? Ludzie są różni wtedy by się wypiął ona paczkę doręczył. Co w przypadku gdyby towar w paczce miał ślady uszkodzenia? Tez by się wypiło on doręczył a że sklep w takich przypadkach reklamacji nie uwzględnia bo przyjęło się paczkę co jest równoznaczne że paczka jest całą a towar w niej sprawny i nieuszkodzony. Tacy kurierzy pozbawiają nas praw do reklamacji bo se myślą ze jest kurierem to mu wszystko wolno i nikt nie ma prawa mieć zastrzeżeń do jego działań.
    ZaletyJedyna zaleta to czas dostawy, reszta pozostawia wiele do życzenia.
    WadyKurierzy nie nadający się do kontaktu z ludźmi, często niemili na dzień dobry ze miną jak by chcieli zamordować wzrokiem i mogli by robić co im tylko się podoba i oczekują czegoś co w przypadku takich usług jest niemożliwe bo na szacunek trzeba sobie zasłużyć i jest on tylko wzajemny a opinia jest wyrabiana na samym początku potem ciężko ją zmienić
  • ~Klijent / 2024-10-17 15:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy nagminnie rzucają paczki. NIew można znaleść maila do biura obsługi. Boot nie rozumie że się chce zareklamować postępowania kuriera.
    Zaletybrak
    Wadywszsystko
  • ~Gość / 2024-10-16 14:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Do Piotra który napisałeś poprzednią opinie jakbyś nie zauważył opinie pozytywne tutaj wystawiają również zwykli ludzie a nie tylko pracownicy więc może zbastuj odrobine gościu bo z twoim rozumowaniem jest coś nie tak.
  • ~Piotr / 2024-10-15 04:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie którzy piszą pozytywne komentarze są niepelnosprytni delikatnie mówiąc .
    Jak miał bym jak za każdym razem jak przyjdzie paczka lub cokolwiek nie wiem do urzędu coś załatwię lub w sklepie kupię bułki to muszę to opisywać opinie ???.
    Pozytywne opinie tylko piszą zespół IT z Krakowa żeby ocieplać wizerunek firmy InPost .
    Ogólnie w inpoście jest źle kurierzy są przemęczeni raca od rana do wieczora za trochę więcej niż najniższą krajową.
    Pan Brzoska kasę trzepie kupuje kolejne firmy a NIE MOZE ZROBIC ODBIORU OSOBISTEGO W ODDZIALE LUB W PUNKCIE.
    Dział REKLAMACJI nie istnieje w 98 % są ODRZUCENIA reklamacji korespondencja to bicie piany InPost jest OFIARA że oni zostali wybrani do transportu PRZESYLKI.
    Kurierzy mają za zadanie w większości nacisk na paczkomaty a przesyłki pod adres są pięta achillesową najlepiej żeby ich nie było.
    InPost dramat i tona mułu.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia ludzie którzy tam pracują mają za zadanie przy problemach z dostarczeniem paczki celowo prowadzania w błąd.
  • ~Sylwia / 2024-10-14 19:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak łatwego procesu zrezygnowania z umowy. Przeciągają ile się da. Utrudniony kontakt z obsługą klienta. Niedoinformowani pracownicy. Zabawa w kotka i myszkę.
  • ~Malarz / 2024-10-12 20:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie uwzględniono reklamacji gdzie w 100 % woadomo że uszkodzenie wiaderka z farbą było w trakcie transportu.
    Nie polecam kupna farb z pomocą inpostu.kurierzy się spieszą rzucają towarem..
  • ~Sevastian / 2024-10-09 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam , paczka dostarczona pod inny adres, reklamacja odrzucona, po prostu kpina
  • ~zadowolony klient / 2024-10-09 18:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem co ludziom w tym InPoście nie pasuje. Ja osobiście książka na allegro zamówiona opłacona w sobotę, w poniedziałek towar z punktu odbioru zabrany, we wtorek po południu książka już była w paczkomacie tak się stało że dziś dopiero odebrana przeze mnie z paczkomatu, odbiór potwierdzony. Czego chcieć więcej, opinię wystawiłam super bo naprawdę dostarczenie było naprawdę szybkie a sprzedający jak zapowiedział że dostawa we wtorek to dostawa we wtorek była i klient zadowolony.
    Zaletyszybkość dostawy, przesyłka cała
  • ~Sloniu / 2024-10-07 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek wiadomości o terminie wizyty kuriera i paczka wróciła do nadawcy
    WadySztywne przepisy żadnych ludzkich sygnałów
  • ~Sloniu1974 / 2024-10-07 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo awizacji paczka nie dotarła, człowiek siedział cały dzień w domu reklamacja nie przyjęta bo składał mąż a paczka była na mnie nie ważny ten sam adres
    WadyPotraktowanie człowieka z pozycji siły
  • ~Anna / 2024-10-07 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona, ponieważ według kuriera była odmowa odebrania. Niestety nie otrzymałam ani smsa o tym, że paczka idzie do nas, ani telefonu od kuriera. Nie rozmawialiśmy również z kurierem w momencie dostarczenia przesyłki. Przesyłka została opłacona i jest teraz w drodze z powrotem do magazynu, a my musimy poszukać innego miejsca gdzie można kupić to na co oczekiwaliśmy. Oceniamy usługi inPost bardzo słabo i nie polecamy.
    WadyZupełny brak kumunikacji z kurierem.
  • ~Andrzej / 2024-10-04 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    dla powodzian - mówi Rafał Brzoska... (2 października - red.) ta zbiórka pieniężna to ponad 23 mln zł w gotówce i ponad 100 mln zł w darach i usługach, które przedsiębiorcy kontrybuowali i kontrybuują i jeszcze będą kontrybuować do odbudowy
    W rozmowie z Interią Biznes Rafał Brzoska potwierdza swoje zobowiązanie o przekazaniu 100 mln euro na rzecz odbudowy Ukrainy.



  • ~klient / 2024-10-03 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo arogancki i niemiły kurier nigdy więcej In Post ,nigdy na czas

  • ~Marcin z Bielsko-Biała / 2024-10-03 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma nie powinna być na rynku. Współpracuje z oszustami. Nie pozwalają sprawdzić w obecnosci kuriera zawartoscipaczki. Musisz zapłacić z góry dopiero mozesz otworzyć. Jak się okaze ze towar jest nie zgodny z zamówieniem to kazą ci piszać reklamację do nadawcy to raz,tylko potem sie okazuje ze nie ma takiego nadawcy. Kolejna sprawa,dwa razy zagineła mi paczka za którą zapłaciłemzgóry.Jak sie okazuje nadawca juz nie istnieje. Omijam z daleka Inpost. Korzystam z firmy DpD która obsługuje na wysokim poziomie a inpost to porazka
    Zaletyzadnych zalet
    Wadywszystko,obsługa,termin dostawy
  • ~Oleksandr / 2024-10-02 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z Chin. Kurier InPost, dostarczył paczkę, gdy nikogo nie było w domu. 25.09.24, godz. 12:00 - nieudana próba doręczenia przesyłki. 25.09.24, 16:20 - przesyłka została wysłana do nadawcy w Chinach.
    Napisali prośbę o zwrot przesyłki do Polski. Żadna odpowiedź nie nadeszła. Nie ma komunikacji dwukierunkowej. Przesyłka kontynuuje podróż do Chin. Dramat.
    Nie polecam tego nikomu.
  • ~Tom / 2024-10-02 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam InPost. Odebrali paczkę od nadawcy jednego dnia, a następnego miała być u mnie. Od razu otrzymałem maila, że „paczka wysłana i nie ogląda się za siebie”. Następnego dnia w zakładce „śledzenie paczki”, było, że paczka została przekazana do doręczenia. Dodam, że dopłaciłem za doręczenie paczki w sobotę. Przez całą sobotę nie otrzymałem kodu do paczkomatu. Zadzwoniłem w poniedziałek na infolinię. Pani, bardzo miła, poprosiła mnie, żeby czekać do następnego dnia, a w celu weryfikacji poprosiła mnie o podanie zawartości paczki (czyżby zaglądali do innych w celu poszukiwania mojej?). Następnego dnia z rana ponownie zadzwoniłem na infolinię. Znowu poproszono mnie o czekanie do południa, bo powinienem otrzymać kod do paczkomatu, a jeśli by to się nie stało to miałam zadzwonić ponownie. Oczywiście tak się nie stało, zadzwoniłem ponownie i dostałem odpowiedź, że do wieczora paczka na pewno zjawi się w paczkomacie. Jak nietrudno się domyślić, ta się nie stało. Wieczorem znowu dzwoniłem na infolinię. Pani mówiła o tym, że powinem maila dostać w tej sprawie. Oczywiście na poczcie nic nie było. Poproszono mnie o kontakt następnego dnia. Dziś (środa) otrzymałem wiadomość, że nie udało się odnaleźć mojej paczki. Pojawiła się sugestia, żeby złożyć reklamację. Znowu zadzwoniłem na infolinię. Jak za każdym razem, miła pani poprosiła mnie o chwilę, żeby chwilę poczekać, potem potwierdziła wiadomość, którą rano otrzymałem. Mojej paczki nie ma. Może wysłali ją w kosmos? Pani zasugerowała reklamację oraz co za tym idzie zwrot pieniędzy. Reklamację złożyłem. Od razu otrzymałem wiadomość, że InPost zastrzega sobie termin 30 dni na udzielenie odpowiedzi od daty przyjęcia zgłoszenia. A może w tym czasie moja paczka wróci z kosmosu? A może oni nie udzielą mi odpowiedzi i znowu będę musiał czekać na to co mi się należy (paczka lub pieniądze)? Jaki trzeba mieć porządek, żeby w ciągu niespełna 24 godzin zgubić paczkę? A ale z tego, co widzę z opinii, to nie tylko ja mam podobny problem. Totalny bałagan i brak odpowiedzialności za mienie innych osób. Proponuję korzystać z usług konkurencji.
    Zaletybrak
  • ~Joanna / 2024-09-30 21:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polacem nikomu nie spotkałam się z gorszym podejściem do klienta jak kurier InPost zero kontaktu bo po co odebrać tel czy odpisać na sms lepiej zablokować ta działa InPost
    WadyBrak kontaktu
  • ~Andrzej / 2024-09-26 15:37
    Ocena: 1.67 / 5
    I straszno i śmiesznie!InPost, to najgorszy kurier w kraju,a którego stanowczo nie polecam!Zamówiłem w sklepie Ole,Ole aparat foto CANON, a który miał mnie dostarczyć ten tragiczny kurier! Po otrzymaniu od niego maila o dostawie, prosiłem o numer telefonu kuriera, aby doprecyzować odbiór przesyłki.14 razy do niego dzwoniłem, ale nie odebrał!Nie oddzwonił do mnie, ani też nie zadzwonił przed dostawą aparatu.Zainterweniowałem mailem do InPost, po kolejnych nieudanych połączeniach, ale też nie było żadnej reakcji!I w sumie nie doszlo do odbioru przesyłki.A teraz śmieszno.Poirytowany zajrzałem dzisiaj na Google, a tutaj widzę ofertę tego aparata o 130 zeta niższą, czyli za 1369 zeta.Ofertę przyjąłem i jutro w markecie odbieram aparat. Bez świrowania, bez ignorancji, a wprost bez lekceważenia klienta, a z szacunkiem. InPost zachował się skandalicznie. Sklep Ole,ole przez niego stracił, bo nie zarobił, a ja aparat nabywam od normalnych ludzi w normalnych warunkach i bez tego chorego kwasu! A moje zdanie o tym tragicznym InPost jest takie, że oni funkcjonują w głębokim przekonani, że to nos ma być dla tabakiery, a nie tabakiera dla nosa. Brawo InPost za takie postrzeganie klientów sklepów internetowych, bo ja z tą zagrywką nie jestem pierwszym i pewnie nie ostatnim!
    Zaletyzero zalet, a tylko same minusy!
    WadyNiekompetencja, skrajne amatorstwo i lekceważenie klientów sklepów internetowych!
  • ~paweł / 2024-09-19 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA kradną paczki z paczkomatów plac Unii lubelskiej puławska 2 już 2 paczki zginęły w ciągu tygodnia wcześniej puszczałem gdzieś indziej nigdy nie zginęła.
strona 1 z 398
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12299
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7948
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7557
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4078
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4032
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2377
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4384
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4375
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3855
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3487
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3196
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2891