Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7860 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bożena / 2024-04-05 21:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka z ubraniami dla dziecka. Dostarczona na nastęony dzień od wysłania przez sklep. Pan kurier od dawna ten sam, przesympatyczny. Jeśli nie byłoby mnie w domu, dzwonię i proszę, by przełozyć dostawę na drugi dzień. Z niczym nie robi żadnych problemów. Zawsze odbiera połączenie. Jest o umówionej godzinie. Gdy zaczynał pracę nie działał mi domofon. Zadzwonił i zapytał, czy jestem w domu. Na jego temat mogę pisać peany.
    Nadmienię jeszcze, że z żadną firmą kurierską nigdy nie miałam problemów, ale InPost jest moją ulubioną.
    ZaletyPrzemiły Pan kurier, błyskawiczna dostawa, mail i SMS z datą dostarczenia paczki i nr do kuriera, nigdy nie zaginęła mi paczka, przesyłki są w idealnym stanie.
    WadyBrak
  • ~BONO / 2024-04-05 08:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Inpost to totalna porazka nie respektuja praw klienta a regulamin stosuja tylko jak jest to wygodne tylko dla nich samych.Paczka wyslana 03.04 trafi do odbiorcy byc moze trafi 8.03.Oddziałw szcecinie to niechlujstwo i niedbalstwo o klienta i sprzet gdyz przez 6 miesiecy nie mozna sie doprosic by kurier mial przy sobie sprawny terminal platniczy.Konsultancji na infolinji kłamia jak znut nie znajac nawet podstaw regulaminu pracodawcy.Paczki mimo wskazania paczkomatu docelowego dostarczane sa gdziekolwiek indziej ale nie dalej niz w promieniu 2km od docelowego paczkomatu jednak nie biora pod uwage rozkopanych i niprzejezdnych ulic.Nie informuja klienta przed przekierowaniem paczki do innego punktu tylko robia to bez zgody odbiorcy i stawiaja odbiorce przed faktem dokonanym.Zmienili regulamin i jest on juz calkowicie anty konsumencki a ceny z kosmosu.Paczka zniszczona przez kuriera trzy krotnie z tym samym towarem nie doczekla sie pozytywnej reklamacji bo zawsze wymyslali powod ze to wina sklepu ktory paczke nadawał!!!!!!SKANDAL I JAJA Z KLIENTA !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYTKO
  • ~Bogusław / 2024-04-03 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! Jak czytam poniżej, większość opinii jest negatywna. Taką firmę powinna zastąpić konkurencja.
    InPost to najsłabszy przewoźnik na rynku. Tragedia, to mało powiedziane jak działają. Okres świąt to super bianes, ale nie dla InPost w Ciechanowie. Tu nie dali rady dowieźdź paczek do paczkomatów. Pewnie zabrakło samochodów służbowych do załatwiania spraw służbowych. Totalny brak zarządzania.
    Mojej przesyłki nie umieścili w zadeklarowanym ciechanowskim paczkomacie tylko wywieźli na drugi koniec miasta do tzw. furgonetki i stąd kazali odebrać. Bliżej mam do sklepu! Ale tego nie rozumie osoba odpisująca na reklamację.
    Ich furgonetka to pomieszczenie w suterynie budynku, nad którym wywiesili szyld "FURGONETKA". Jaja sobie robią ze starszych ludzi.
    Tam się w żadnej głowie nie mieści prosta zasada działania paczkomatu. Nie jeden na całe miasto, tylko wiele jak najbliżej miejsc zamieszkania. Super biznes, hossa to dla InPost w Ciechanowie trgedia, załamanie, bezradność, niemoc, siła wyższa! Szok!
    W przypadku przepełnienia paczkomatu mają obowiązek dostarczyć przesyłkę na adres lub postawić furgonetkę na kółkach pod paczkomatem i z niej wydawać przesyłki.
    W paczkomacie muszą paczkę umieścić następnego dnia! Pierwsze zdania z ich siedemnastostronicowego regulaminu. Po co tyle stron, z góry zakładali że nie dadzą rady czy nieuczciwość? Najprostrza robota jaka tylko może być do wykonania i nie wykonana.
    Przesyłka zawierała prezent gwiazdkowy. Zadzwoniłem do firmy, to było kilka dni przed świętami, Pani Agata z ciechanowskiego InPost oznajmiła że przesyłka będzie umieszczona w paczkomacie dopiero po świętach. Żadne argumenty nie docierały. Regulamin Pani Agato - 1 dzień! - rozmowę nagrałem.
    Tego co odpisują w odpowiedziach na reklamcję "w trosce o klienta" w kilku instancjach InPost nie da się ocenić, bołmot, w ogóle nie na temat. Jakby mieli trudności w zrozumieniu prostych fraz. Wstyd! Napisali m. in. że paczka nadana była "smart", wynika że jest obsługiwana inaczej! Dodatkowo że podpisali niekorzystną umowę dot. smart i wożą za darmo. O co chodzi? Sobie wystawili opinię. Ja bym takiej umowy nie podpisał.
    Nigdy już nie skorzystam z usług tej słabej, niesolidnej firmy. Przepraszam, ale nie magę napisać tego co jeszcze myślę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle
  • ~Andrzej / 2024-03-30 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz nie dostarczona paczka DRAMAT NAJGORSZA FIRMA PSEUDO KURIERSKA.
    NIE POLECAM INFOLINIA TO DZIECI WR MGLE.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Kk / 2024-03-30 10:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Super paczka nawet weekend dzięki są najlepsi …………….
    ZaletyOk
  • ~Waldemar / 2024-03-29 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza paczki, bo rzekomo nie było mnie w domu. Pracownicy call center przez dwa dni mnie okłamują, a regulamin ich firmy nie istnieje
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Osoba która straciła przez nich pieniad / 2024-03-29 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Straciłam prze tą firmę pieniądze a paczka mimo że jest w tym samym mieście nie może być odebrana. Brak towaru i brak pieniędzy.
  • ~Iwona / 2024-03-26 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. W tym miesiącu ok.10 paczek kurierzy sami przekierowali w inne miejsce do odbioru o kilkanaście kilometrów dalej od miejsca docelowego. Dzwoniąc do obsługi klienta tylko przepraszaja i na tym się konczy. Nie polecam tej firmy.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady.
  • ~Olha / 2024-03-25 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku do klijentów.
    Kurjer podał falszywą informację,że nie zastał mnie w domu.
    Byłam w domu.
    To kłamstwo!
    Nie polecam!
  • ~Don Vito / 2024-03-25 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z cennymi książkami została splądrowana przez "Pseudo Kuriera" z firmy "InPost". Pan Prezes Rafał Brzoska chwali się wszędzie wielkością i bardzo dobrym serwisem w zakresie dostarczania przesyłek kurierskich. Prawda jest taka, że w jego firmie pracują osoby które plądrują przesyłki przed dostarczeniem do paczkomatu. Posiadam ewidentne dowody na taką działalność.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyTylko i wyłącznie same wady.
  • ~Krzysztof / 2024-03-25 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie chciał odebrać paczki to przełożył na następny dzień. To nic że człowiek czeka cały czas w domu. Ich nie obchodzi czyjś czas. Kompletny brak jakichkolwiek norm. Kontakt z obsługą klienta nie istnieje. Lepiej dopłacić kilka złotych i wybrać inną firmę która potrafi normalnie odebrać przesyłkę.
    ZaletyNic
    WadyKurier, obsluga klienta
  • ~Kasia / 2024-03-25 08:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Może trochę od strony sprzedawcy, który współpracuje z InPost
    Jeśli wszystko jest już poustawiane, zna się kuriera, który odbiera paczki i który wie, że te paczki należy zabrać, to wszystko jest w porządku.
    Natomiast kiedy nadchodzi czas zmian, to już jest pod górkę.
    Dział obsługi klienta tragedia. Odsyłają od jednego działu do drugiego i mają jeden tekst "wrócimy z tym, jak będziemy już mlcos wiedzieli". Oczywiście nikt nigdy nie wraca i mowa tu o miesiącach. Można sobie czekać. Najlepiej się samemu przypominać i od razu mieć przygotowany dokument na wypowiedzenie umowy.
    Dział windykacji chyba w ogóle nie rozumie, z czym człowiek do nich przychodzi.

    Niejednokrotnie miałam wrażenie, że w działach pracują dzieci, później, że to jednak dorośli ludzie, którym totalnie się nie chce zająć Twoją sprawą.

    Ogólnie nie mam dobrego zdania o InPost tylko że względu na dział obsługi klienta.
    Czasami czas to pieniądz i szybkie rozwiązanie sprawy wiele by dalo. Da się, bo z innymi kontrahentami jakoś łatwiej u szybciej zalatwia sie sprawy. InPost pod tym względem jest daleko w tyle.
  • ~sylwia / 2024-03-24 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz InPost dał ciała czy UOKiK nie może nałożyć karę żeby się pos.....li za niedostarczenie paczek jestem w domu cały dzień po 17 zerkałem na śledzenie przesyłki przesyłka odesłana odmowa przyjęcia ???.

    Jedna gwiazdka to i tak za dużo na ten S..F.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują klijetow
  • ~Kkl / 2024-03-24 10:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam 20 paczek w tyg i zawsze na czas tak samo jak firma DPD obie firmy najlepsze
    ZaletyOk
  • ~Michał / 2024-03-21 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    501095070 To jest numer do kuriera który jest totalnym debilem i ignorantem nie odbiera telefonu oraz nie dostarcza paczek a wszystko pod patronatem beznadziejnej firmy InPost
  • ~Bożena / 2024-03-20 18:09
    Ocena: 5.00 / 5
    2 przesyłki z ubraniami dla dziecka. Wczoraj wysłane, dziś już u mnie. PRZEMIŁY pan kurier, zawsze uśmiechnięty, zawsze odbiera połączenia, nie robi problemu, gdy proszę o dostarczenie paczki dzień później od tego podanego w mailu. Nie mogę nic złego napisać o żadnej firmie kurierskiej, a korzystam z ich usług bardzo często, ale InPost ze względu na kurierów jest moją ulubioną.
    ZaletyData doręczenia przesyłki podana w mailu i SMSie jest zawsze zgodna z jej dostarczeniem, powiadomienie SMS i podany nr do kuriera, przesyłki są w idealnym stanie, nigdy nie składałam reklamacji, nie zaginęła mi żadna paczka, a korzystam z usług tej firmy bardzo
    często i od ponad dwóch lat. Ogromny plus za podejście panów kurierów do pracy, ich uprzejmość i uśmiech.
    WadyBrak
  • ~gruber / 2024-03-18 19:15
    Ocena: 4.67 / 5
    super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
  • ~Xyz / 2024-03-13 19:48
    Ocena: 4.67 / 5
    Paczka w paczkomacie została umieszczona w najwyższej skrytce (za to nie mam pretensji) i znajdowała się na samym jej końcu (o to mam już pretensje, można było umieścić ją bliżej drzwiczek), niestety ze względu na swój niski wzrost nie byłam w stanie jej dosięgnąć. Odejmuje za to jedną gwiazdkę.
    Nie wiedząc co zrobić zamknęłam skrytkę (mój błąd) i udałam się do pobliskiego sklepu, aby prosić o pomoc w wydostaniu paczki.
    Okazało sie, że przez poprzednie otwarcie i zamknięcie drzwiczek, paczka w systemie została zakwalifikowana jako odebrana (nadal mój błąd, że zamknęłam drzwiczki) i nie mogę jej odebrać.
    Tu pojawia się kontakt z infolinią, na który absolutnie złego słowa nie mogę powiedzieć. Czekałam dosłownie chwilę aż ktoś odbierze i Pani bardzo rzetelnie powiedziała co robić, jak i kiedy. Była bardzo miła i udzieliła mi odpowiedniej pomocy. Jestem bardzo zadowolona z obsługi infolinii, mniej natomiast za usługę kuriera, który z niewiadomych przyczyn wrzucił malutką i lekka paczkę aż tak głęboko.
    ZaletyObsługa na infolini
    WadyWrzucenie małej i lekkiej paczki w sam głąb skrytki, co ze względu na mój niski wzrost było na tyle dużym wyzwaniem, że musiałam prosić o pomoc osoby trzecie.
  • ~Jessica / 2024-03-12 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z numerem 502376229 bezczelny stosunek do klienta
  • ~Krzysiek / 2024-03-12 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka kurier nie podjeżdża a zglasza że nikogo nie zastał. Po telefonie mówi że jest jeszcze m. B telefon wykonany o 14 ,ale o 13,06 miałem wiadomość że już był i nikogo nie zastal
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12101
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7860
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7407
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3955
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2342
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4284
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4175
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3772
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3464
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3186
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2820