Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 5284 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.46
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.87
  • Czas dostawy
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Melita Tsaava / 2022-09-30 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    okropna firma , maja opoznienie dostaw , dzwonilam przez 3 dni proszbą doreczyc mi paczke ktora 3 dni lezi u nic w oddziale tylko trzeba bylo to nadacz , klamali mi co dziennie ze tak bedzie nadana i nie otrzymalam . jezeli zalezy wam otrzymac paczke w terminie nie nadawajcie przez inpost , nie polecam
    Wadyopoznienie i zla obsluga bez pomocna
  • ~Martyna95 / 2022-09-30 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści! Przy jednej dostawie za pobraniem kurier "zapomniał" wydać 100 zł i po prostu sobie odjechał (wiem, że nie miał obowiązku wydawać reszty, ale mógł o tym chociaż poinformować). Reklamacja oczywiście odrzucona, bo impostowi wszystko zgadza się w kasie, a to że kurier złodziej schował sobie do kieszeni cudze 100 zł reszty to już nieważne. Przy drugiej dostawie kurier nawet nie raczył dojechać. Dostałam sms, że w tym i tym dniu będzie dostawa. Czekałam cały dzień praktycznie z oczami przy oknie (nawet gdy nie miałam widoku na wjazd to przecież słyszałabym dzwonek do drzwi czy do bramy). Widziałam w tym czasie jeden samochód inpost, ale najpierw jechał w miarę szybko w jedną stronę, a potem w drugą i nawet się nie zatrzymał przy domu (numer jest bardzo dobrze widoczny, żaden kurier nigdy nie miał problemu z trafieniem). Żadnego połączenia ani smsa. Za to na drugi dzień mail od inposta, że po dwóch próbach doręczenia paczka zostaje odesłana do nadawcy! Tylko, że przy pierwszym zamówieniu miałam darmową dostawę, więc ta paczka była dla mnie ważna. Widocznie kurier postanowił szybciej urwać się z pracy, no bo nie można się przepracowywać. Nigdy więcej kuriera inpost!
    WadyPracują tam złodzieje i oszuści
  • ~Nie polecam / 2022-09-30 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Podałem zły adres , i wysłałem z 6 razy formularz z poprawnym i danymi do wysyłki. Jedni twierdzą że paczka została dostarczona na drugi adres. A drugi że paczka jest w magazynie . A trzeci jeszcze coś innego. Mają większy tam burdel niż na wiejskiej. Czekam już 40 dni i nie zanosi się na to żeby miał przynajmiej pieniedze odzyskać. Złożyłem reklamacje i wymówka że zły adres . Przy czym im 100 razy tłumaczyłem im to samo. Jednym słowem złodzieje. Życze im , żeby zbankrutowali . Nie polecam , omijać to gówno szerokim łukiem
    ZaletyŻadnych
    WadyNie cheć do odpowiedzi ( nie chce im się odpisywać)

  • ~jarek m / 2022-09-30 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tygodniu spóźnienia zareklamowałem, odpowiedź dostałem że regulamin że to i owo i inne pierdoły, ogólnie mają 14 dni.
    A ja k-wa myślałem że mamy XXI w.
  • ~piter71 / 2022-09-30 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda nieudolnych partaczy, krętaczy i do tego oszustów
    Wydaje im się,że wciąż mają monopol na paczkomaty.
    OTÓŻ NIE
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
    gubienie przesyłek
    oszukiwanie klienta
  • ~Małgorzata / 2022-09-30 14:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Czas dostawy dramat- paczka wysłana w poniedziałek rano dotarła w piątek po południu. Mam wrażenie, że szybciej działa obecnie poczta... Natomiast na plus obsługa na infolinii- miałam problem z odbiorem paczki z paczkomatu, pani na infolinii natychmiast pomogła.
  • ~Wojtek / 2022-09-30 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity brak kontroli nad paczkami, brak kontaktu. Zbywanie na infolinii, brak kontaktu mimo zapewnień.
    Wadydługi termin dostawy, całkowicie niekompetentna pomoc infolini.
  • ~Sandra / 2022-09-29 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w niedzielę w paczkomacie w czwartek nadal krąży między oddziałami. Nadawca dzwoniący na infolinię dostaje wiadomość że ona dojdzie a odbiorca jak dzwoni to mówią że jest nieścisłość i najpierw muszą skontaktować się z nadawca i tak 2 dni nadal czekamy. Nie polecam nikomu
  • ~Magdalena / 2022-09-29 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka o wartości 2000 zł nie została w ogóle dostarczona pod wskazany adres, pozostawiona w pobliskim sklepie bez żadnej informacji. Tydzień poszukiwań paczki, telefony do firmy inpost. Paczka została znaleziona, zgłoszona reklamacja ale oczywiście w całości odrzucona. Jak dla mnie to nie jest firma kurierska godna polecenia, dno!
    Dodam jeszcze, ze to nie pierwszy przypadek z inpostem. Nie polecam nikomu!
    ZaletyBrak
    WadyZerowy kontakt, pozostawianie paczek gdzie popadnie.
  • ~N@t / 2022-09-29 15:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Paczka nie została dostarczona do właściciela a zostawiona gdzie popadło, musialam chodzić I szukać paczki!!!! Drugim przypadkiem było kolejne zostawienie lekkiej paczki na wietrze gdzie ja wywiało i znowu musiałam szukać!!!!
  • ~Diablo / 2022-09-29 15:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 dni czekam na paczkę nikt nic nie wie każą czekać samemu trzeba wszędzie dzwonić porazka
  • ~Booker / 2022-09-29 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to mało powiedziane. Coraz gorsza obsługa, konsultanci cytują regułki wyuczone na pamięć u podają statut paczki który mogę sobie sama sprawdzić na stronie. Jak już chcesz wiedzieć więcej to nic nie wiedzą, nie mogą podać informacji. Aplikacja zakłamuje, pokazuje statut wydana do doręczenia a w rzeczywistości leży na magazynie, SMS i powiadomienia o umieszczeniu paczki przychodzą dopiero w momencie jej odebrania. Najwyższy czas przenieść się do paczkomatów allegro, bo tu widać że i taniej i rzetelniej. Odradzam
  • ~Krzysztof / 2022-09-29 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i zasady reklamacji śmieszne żeby tylko odszkodowania nie wypłacić. Kurier zgubił lub ukradł przesyłkę a reklamacja biuro nie uwzględni bo sprzedający nie napisał do nich że rezygnuje z roszczeń do odszkodowania. Z jakiej okazji sprzedający ma do nich pisać jeżeli on już swoje wykasował a kurier ma gdzieś dostarczyć paczkę do domu.
    WadyNie poważna firma okradająca klijentów
  • ~Quarter21 / 2022-09-29 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przez Allegro przesyłkę ekspresową nan następny dzień .Czwartek na Piątek w dniu dostawy dzwoniłem kilka razy i jakaś idiotka na infolinii powiedziała , że kurier nie mógł odebrać bo musieli przesyłkę zmierzyc i takie tam bzdety .Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź odmowną bo przesyłka była zdefiniowana jako zwykła , więc pytam się czemu ta złodziejska banda Inpost wzięła kasę za ekspres , nigdy więcej oszustów z In Post
  • ~Pawel / 2022-09-29 07:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, 28.09 przychodzi przesyłka do paczkomatu, nie ma maila ani SMS-a, 29.09 dzwonię do Inpost na infolinie, Anna L mówi ze już wysyła, ja jej na to, ze nic nie ma, ona? Wysyłam jeszcze raz…. Na nic tłumaczenia, ze nawet na aplikacje nie otrzymuje kodu dostępu, ona ze wyślę jeszcze raz sms, po bitwie aby przełączyła mnie do Koordynatora, ??? Odbiera J.Kaczyński (nie żartuje) i co? Tata sama postawa, zmarnowana godzina i nerwy. Lacha w głosie, ciagle kłamstwa i brak podstawowych zasad kultury !!!! Zadaje pytanie, odp wymijająca , zero pomocy choć błąd po stronie systemu informatycznego Inpost
  • ~jaro / 2022-09-28 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zamówiona do sklepu żabka płatnośc przy odbiorze .Pracownik zostawia paczkę w paczkomacie chociaż do żabki jest 200 m.dalej.Tłumaczenie, punkt odbioru jest tymczasowo nie dostępny.Nie ,niedostępny tylko pracownik śmierdzący leń.bo żabka czynna bo w niej byłem 10 minut wcześniej.
    Dno.
  • ~Kasia / 2022-09-28 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam zadowolona z usług do wczoraj. Nadawałam paczkę i odezwała się do mnie odbiorczyni, że nie otrzymała żadnych powiadomień odnośnie odbioru. Sprawdziłyśmy i okazało się, że podała błędnu numer telefonu z zamienioną jedną cyfrą. Mail był ok, ale nie przyszło do odbiorcy nic. Na infolinii powiedziano, że nic nie mogę zrobić i trzeba pisać na pomoc@inpost.pl. Od razu napisałam mail i poprosiłam o pilne załatwienie, ponieważ paczka miała być w paczkomacie do godziny 10 dnia kolejnego. Zero odpowiedzi. Pisałam około 9 następnego dnia, odpowiedziano po 11, że paczka jest już zwracana, nic nie da się zrobić, można tylko ponownie wysłać.
  • ~regina / 2022-09-28 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy nie wysyłajcie paczek przez tą firmę paczka zaginęła w sosnowcu i nie znaleziono bardzo dziwne bo mają przyjęcie i nie wiedzą co się stało
  • ~Strata / 2022-09-27 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają przesyłek na czas, niestety często im się to zdarza. Nie polecam.
  • ~Vegeona / 2022-09-27 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu, mimo zgłoszonej awarii skrytki ,totalne zlekceważenie ze strony in post. Nie mogłam odebrać przesyłki a zależało mi na czasie bo był to prezent mimo wielokrotnych prób ponaglenia totalnie zlekceważenie ! Mało tego po tygodniu czekania na otworzenie skrytki i nadanie ponowne do innej kurier zabrał przesyłki do oddziału żeby nadać je dwa dni później ! Nie wiem czy się śmiać czy płakać z logiki in post. Napisałam reklamacje na tą firmę i nie została tez uznana, in post stwierdził ze nic się nie stało i nie poczuwają się do winy. Ta firma zeszła na psy nie polecam bo obsługa coraz gorsza. Tragedia !!! Lepiej wybrać inne usługi !
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 8284
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 5284
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 5272
UPS
Ocena: 1.28, ilość opinii: 3134
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 2358
FedEx
Ocena: 1.32, ilość opinii: 1412
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473