Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 4429 opinii

1.77 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.88
  • Czas dostawy
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ktoś / 2022-05-18 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kabaret. Paczka idzie już 4 dni. Niewiadomo dlaczego paczka nie została doręczona.
    Na infolini spytałem się czy można podjechać do oddziału odebrać paczke. Nie bo kowid gdzie już pandemi w polsce nie ma .
    Burdel, szajs i dramat.
    Generalnie polecam zwykłego kuriera.
    WadyWszystko, generalnie burdel mają
  • ~Ja / 2022-05-18 19:30
    Ocena: 1.67 / 5
    3 raz mi pisze że paczka wydana do doręczenia. Mówią że dostawa w 2 dni a już mija 4... Brawo. Można tylko się nieźle zirytować.
    ZaletySzybki kontakt na infolinie
    WadyCzas dostawy
  • ~Ola / 2022-05-18 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji to jakaś pomyłka albo pracują tam boty a jak ludzie to niekompetentni. Oszuści i tyle. Paczki giną i nikt nie wie gdzie. Skoro można śledzić i ewidentne jest ze kurier odbiera paczkę po czym paczka ginie to chyba jest logiczne kto ją ostatnio miał w dłoniach. .. oszustwo brak rozwiązania reklamacji.
  • ~Szymek / 2022-05-18 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można osobiście odebrać paczki dno żenada mamy 21 wiek ludzie obudźcie się DNO
    ZaletyBrak jakichkolwiek procedury ich nie puszczają haha
    WadyProcedury
  • ~Ostrzegam / 2022-05-18 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier niestety nie dostarczył przesyłki, ktoś z domowników był cały czas w domu, mógł ja bez problemu odebrać, kurier podjął rzekomo 2 próby, których de facto nie podjął. Unikał kontaktu telefonicznego ze mną. Gdy dostałam wiadomosc, ze przesyłka została zwrócona nadawcy, od razu tego samego dnia zgłosiłam na infolinie reklamacje. Po około 2 tygodniach otrzymałam odpowiedź, ze przecież kurier podjął 2 próby dostarczenia przesyłki (?!??) jakim cudem znając treść mojej reklamacji tak twierdzą, oraz, dowiedziałam się, ze jako adresat przesyłki nie mam prawa do reklamacji ich usług. Może to zrobić jedynie nadawca sam, bądź gdy zrzecze się na moją stronę praw do tego. Oczywiście powiadomię nadawcę, a Wam odradzam korzystanie z ich usług. Lepiej wybrać innego dostawcę.
    ZaletyŻadne
    WadyNie wywiązanie się z dostawy
  • ~Kasia / 2022-05-18 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier do wymiany , arogancki i bezczelny. Przesyłka zostal dosłownie rzucona przez kuriera na chodnik. Po otwarciu okazało się że 80% porcelany pobitej było. Złożyłam skargę na in post w sklepie.
    Ostatni raz zamawiałam przez in post.dlugi czas oczekiwania a kurierzy zachowują się skandalicznie.
    Tragedia odradzam.
    ZaletyBrak kultury
    WadyBrak kultury
  • ~Ja / 2022-05-18 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie w piątek w poniedziałek paczka miała być na miejscu. W aplikacji widnieje że od soboty jest w oddziale. We wtorek rano zadzwoniłam - paczka jest w oddziale będzie dzisiaj dostarczona (tyle sama wiem bo widzę w aplikacji) dzwonię po 18 (paczkomat już zamknięty) obsługa nie może wystosować pisma bo teoretycznie do 24 może jeszcze dojść (nawet nie jest w doręczeniu) w środę rano łaskawie można było wystosować pismo o ponaglenie które zaraz będzie w stosownym oddziale, kolejny telefon informacja że ponaglenie wyszło od nich ale oddział ma 24h na ustosunkowywanie się, ok chce złożyć skargę kobieta że musi sprawdzić gdzie i zdziwienie, że u niej mogę. Dodatkowo infolinia klienta nie ma żadnego kontaktu bezpośredniego do oddziałów terenowych żeby można było osobiście zadzwonić, pojechać, cokolwiek. I kolejne telefony nic nie dają najwcześniej jutro będzie odpowiedź z oddziału dlaczego przesyłka się spóźnia a czas leci....
  • ~Magda / 2022-05-18 00:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Zniszczona paczka - rozdarcie rogu paczki i zgniecenie w harmonijkę. Przez to zniszczyła się zawartość przesyłki - złamanie fragmentu figurki pomimo dobrego, wielowarstwowego zabezpieczenia. Reklamacja odrzucona, zero odszkodowania, umywają ręce. Zero odpowiedzialności za przesyłki. Więcej już nie wybiorę Inpostu
  • ~Eidos71 / 2022-05-17 21:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka zagubiona przez kuriera InPost - prawdopodobnie trafiła do innej skrytki, gdyż ta włąściwa, wskazana przez aplikację, okazała się pusta. Piszę "prawdopodobnie", gdyż InPost wypina się na wyjaśnienie okoliczności zaginięcia przesyłki i jej odzyskania, lub zwrotu jej wartości. Żądają ode mnie oświadczenia, pochodzącego od sprzedawcy towaru/nadawcy przesyłki mimo, że zaginiona przesyłka zawierała zakupiony i opłacony przeze mnie towar - przesłałem do InPost fakturę potwierdzającą zakup i opłacenie towaru. Dotychczas miałem dobre zdanie o InPost - po opisanym, olewatorskim podejściu tej firmy zminimalizuję korzystanie z ich wątpliwej jakości usług... Generalnie InPost - dno i metr mułu.
    ZaletyObecnie brak
    WadyBrak profesjonalizmu, nie przyznawanie się do błędów, całkowita niechęć do wyjaśniania zaginięć przesyłek w procesie doręczenia.
  • ~Anon / 2022-05-17 21:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Generalnie super ale dzisiaj mnie przez nich krew zalewa. Mam pilną paczke i już 2 razy obok mojegp paczkomatu był kurier a paczki nie ma. Szlak mnie trafia pozdrawiam
    ZaletyCeny ok
    WadyTrzeba latać o 22 po paczkomatach
  • ~Marian / 2022-05-17 18:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzięki Wam wiem że można działać sprawnie. Pozdrawiam
    Zaletynorma
    Wadybrak
  • ~mk / 2022-05-17 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Skrytka 2x razy się nie otworzyła - za każdym razem że awaria i ... zero automatyczności, konieczność dzwonienia na infolinię i czekania wiele minut. Tam Oskar R. prawie jak bot ani przepraszam ani nic, po czym że może zgłosić awarię i za 48h będzie w innej może działającej skrytce.
  • ~Grzegorz / 2022-05-17 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka gubią paczki albo zamieniają.Potem każą biegać po paczkomatach i szukać swojej paczki.A przeprosinami za błędy inpost można pokój wytapetowac.Tylko co mi po przeprosinach jak przesyłka za którą płacę dostarczana jest z opóźnieniem
    ZaletyBrak
  • ~Ona / 2022-05-17 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zgubiona paczka od miesiąca nie może zostać odnalezione, infolinia to jakiś stan umysłu.
    Nie polecam
    Reklamację to jakiś żart ????????????????
  • ~Wkurzona / 2022-05-17 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można użyć agresywnego języka. Dla mnie porażka!!! Panowie kurierzy, proszę zmienić pracę jak macie problemy i poszukać i dobrego psychologa.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Aneta / 2022-05-17 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam InPost, nie dostarczyli paczek, jako adresat zapłaciłam dwa razy za przesyłki. Wnosi się reklamacje, której nie rozpatrują z powodu bycia adresatem (który zapłacił za dostawę- nadawcy). Brak dostawy, brak kontaktu z kurierem, tragiczna infolinia. Klient nie zapomina i jak tylko będzie możliwość to ominie was z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie wady
  • ~Robi / 2022-05-17 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomiędzy paczkomatami jest dokładnie 55 Km. paczka idzie .....5 dni kilka razy bym ją sam odebrał od nadawcy idąc pieszo tyłem ! Przepychana przez kilka oddziałów przetrzymywana u kuriera reklamacja odrzucona! Totalna kompromitacja !
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Gabi / 2022-05-16 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Przesyłka miała dotrzeć w piątek na prezent i nie dotarła, po dodzwonieniu się do kuriera otrzymałam informację, że się nie wyrobił.... Przesyłka po ponaglenia dotarła w poniedziałek a kurier był bardzo nie miły.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Anna / 2022-05-16 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jakaś.

    Paczka opłacona rzucona pod drzwi lub wcale nie dostarczona.
    Mylą adresy dostawy.
    Dzwonisz z reklamacją go albo masz czekać bo może pomyłka w systemie albo Czekaj bo może się tym zajmą. Co za firma
    ZaletyŻadnych zalet oprucz ignorancji klienta i problemu
    WadyBrak kontaktu do kuriera
  • ~Aga / 2022-05-16 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, przerzucają przesyłki gdzie chcą. I choć płacisz za dostarczenie pod wskazany adres firma ma to gdzieś.... ale jeśli odbiorca nie odbierze przesyłki z jakiegoś względu, nic ich to nie obchodzi - płać dodatkowe opłaty. Fakt, jest wygoda z tymi paczkomatami ale mam wrażenie, że klient jest dla nich mało istotny, zupełny brak chęci rozwiązania problemu...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.52, ilość opinii: 7208
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 4782
InPost
Ocena: 1.77, ilość opinii: 4429
UPS
Ocena: 1.28, ilość opinii: 2769
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2085
FedEx
Ocena: 1.34, ilość opinii: 1136
VECTRA
Ocena: 1.67, ilość opinii: 2915
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.08, ilość opinii: 2795
UPC Internet
Ocena: 1.89, ilość opinii: 2506
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2438
Play
Ocena: 1.41, ilość opinii: 2221
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2098