Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 3170 opinii

1.76 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.46
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.87
  • Czas dostawy
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MK / 2021-10-15 18:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Genialna aplikacja paczkomatów InPost. A otwieranie szufladki za pomocą kliknięcia na telefonie to totalna miazga. Jako odbiorca, polecam paczkomaty.
    Zaletyotwieranie szufladki za pomocą kliknięcia na telefonie, szybkie dostarczenie przesyłki do paczkomatu
  • ~ek / 2021-10-14 23:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,
    chciałabym zwrócić się do osób, odpowiedzialnych za rekrutację kurierów w InPost /KOMORNIKI WLKP./ , aby uświadamiały zatrudniających kurierów o powadze odpowiedzialności za dostarczanie przesyłek do odbiorców.
    W rejonie Poznań-Junikowo jeździ kurier, który cztery razy nie dostarczył mi przesyłki, choć w domu był zawsze ktoś, kto mógł ją przyjąć. Wpisywał adnotację na swoim terminalu: "nieudane doręczenie" lub "próba doręczenia nie powiodła się". Osobiście potwierdził mi, że tak robił, bo jak uważa: "no, coś musiałem wpisać...",Jest arogancki i bezczelny w rozmowie telefonicznej. Uznał, że nigdy nie doręczy przesyłki pod mój adres, bo kiedyś mój mąż był dla niego niemiły (działał pod wpływem emocji, bo został oszukany na 500zł i oczywiście uważam, że nie powinien był tych emocji kierować w stosunku do kuriera).Pomimo moich reklamacji i skarg, nadal pracuje w InPost i nie dostarcza paczek pod mój adres. Zadaję sobie pytanie, po co podjął taką pracę? Jest to niedopuszczalne, że omija mój dom. Pomijając to, że już dawno powinien jeździć u nas inny kurier, skoro ten nie chce dostarczać opłaconych przeze mnie paczek. Pytanie też do InPost, kto jest za takie incydenty jest odpowiedzialny i kto w ogóle tam kieruje ludźmi, skoro takie sytuacje mają nadal miejsce i kierowcy nie ponoszą konsekwencji za swoje karygodne zachowanie. Sprawa zawsze kończy się złożeniem przeze mnie reklamacji i to wszystko. Żadnego kontaktu ze strony obsługi klienta. Kończy się to zapewne głupim, ironicznym uśmieszkiem kuriera mijającego mój dom..... Żenada!!!!!
  • ~Ania / 2021-10-14 18:35
    Ocena: 3.67 / 5
    W lubuskie-Radowice obsługa fatalna, jeździ starszy pan z żoną. Są chamscy,wzywają to coś okropnego bo pierwszy raz spotykam się z takim zachowaniem kuriera. Będę unikać inpost choć wcześniej byłam zadowolona
    WadyKurier
  • ~Pawel / 2021-10-14 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore nadaje paczkę w paczkomacie gabaryty C do klienta dochodzi gabaryty a mało tego nie tą paczka która miała dojść, płacę za paczkę, Pan odbiorca wyzywa mnie od oszustów a inpost prosi o cierpliwość totalne dno nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyGubią paczki
  • ~jestem anonimem / 2021-10-14 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, odradzam wszystkim. Potrafią zgubić paczkę. Przy reklamacji czepiają się szczegółów. Przy odbieraniu telefonów naciskają na cierpliwość.
  • ~Marta / 2021-10-14 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka po upłunieciu 48h wciąż jest w paczkomacie w którym została nadana. A kontakt telefoniczny, mailowy i przez FB nie przy nosi ŻADNEGO rezultatu. Maja po prostu wyrąbane na klientów.
    Zaletyłatwe nadanie bez etykiety
    WadyNigdy nie bedz8iesz wiedział czy paczka dotrze i kiedy
  • ~Anna / 2021-10-14 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! Zawarłam umowę z inpost! z dokłądnie Panią PATRYCJĄ SOBICZEWSKĄ! nie polecam! faktury przychodzą a ona nawet nie poinformowała mnie o tym że mogę juz korzystać z oferty - od 4 miesiecy zero kontaktu, nie odbiera, nie odpisuje.
    Po 4 miesiącach nieaktywnego konta dostałam informację o windykacji...żart poprostu!
    NIE POLECAM PODPISYWAĆ ŻADNYCH UMÓW Z TĄ FIRMĄ! Na początku cudownie, wspaniale a po podpisaniu umowy tragedia, zero kontaktu!
    Zaletybrak!
    Wadyjakość, kontakt z klientem
  • ~Agnieszka / 2021-10-14 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka od 3 dni w doręczeniu. Zero kontaktu od str kuriera który ciagle przestawia termin doręczenia. Na infolinii każą czekać do 48godz po czym przyjmują łaskawie zgłoszenie i … mam czekać koeljne 24 godz na informacje ze strony oddziału InPost. W paczce bardzo drogie części opłacone. To są jakieś żarty…
  • ~Magda / 2021-10-14 10:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie dostarcza paczek gdzie trzeba, a potem robi łaskę jak zwraca mu się dokładny adres.
    Zaletycena
    Wadybrak dostarczenia w odpowiednie miejsce
  • ~Małablondynka / 2021-10-14 07:37
    Ocena: 1.67 / 5
    OSTATNIO MIAŁAM DO CZYNIENIA Z KULKEREM INPOST NIE PRZYJEMNY STARSZY PAN JAK BY ŁASKĘ RIBIL ZE PRACUJE NIE ROZUMIE W OGÓLE CO OS WDO NIEGO MÓWI
  • ~laura8811 / 2021-10-14 06:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nadawałam paczkę,a 2 później telefon z sortowni,która miała być ostatnią prostą i trafić do odbiorcy,że uszkodzono paczkę Najwyraźniej ich pracownic nie umieją czytać co w polu uwagi dla kierowcy się zostawia. Wyraźnie mieli napisane ostrożnie szkło.Wszystko uszkodzone co było w paczce.Nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCałkowite uszkodzenie
  • ~RYMPALEK / 2021-10-13 17:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostawa nie dojeżdża w terminie oraz wysyłają powiadomienia że paczka będzie w dzisaj a tej paczki nie ma .Nie polecam korzystać z InPost
  • ~Niezadowolony klient / 2021-10-13 10:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nawet nie potrafi znaleźć adresu a gdy znajdzie dzwoni i mówi że czeka przed blokiem z paczką i nie wejdzie po schodach i wpisuje odmowa przyjęcia i naciąga na kolejne koszta związane z zwrotem i ponownemu wysłaniu firma InPost zero pomocy tragedia NIE POLECAM !!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyUpośledzeni kurierzy
  • ~Asiulka221 / 2021-10-12 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo często korzystam z usług InPost, kiedys aplikacja działała rewelacyjnie. Teraz prawie przy każdej przesyłce jest problem. Zwykle kończy się nerwami i wydzwanianiem do dz. obsługi klienta lub rozmowy z chatbotem. Statusy przesyłek stoją w miejscu, zdalne otwieranie od jakiegoś czasu"ups wystąpił błąd", przesyłka dawno w paczkomacie a nie widnieje w aplikacji, w mailu informacja że dla bezpieczeństwa podają kod odbioru tylko w apce,cyrk. Wygląda na to, że padliście ofiarą własnego sukcesu????
  • ~Agnieszka / 2021-10-12 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem złpdzieje, do tej pory nie odzyskała pieniędzy
    ZaletyŻadnych
    WadyOszuści
  • ~Edyta / 2021-10-12 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być już nie pierwszy raz się zawiodłam .Nie polecam zdecydowanie.
  • ~ziutek / 2021-10-12 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnio kiedy zamówiłem paczkę za pobraniem kurier nie umiał chyba klikać w dzwonek, a przecież dzwonek działa, po czym nie chciał wrócić na 5 minut i donieść paczkę
    ZaletyNIC
    WadyKurier nie umie klikać w dzwonek
  • ~Angelika / 2021-10-12 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii nie potrafią udzielić konkretnej informacji, paczka od 2 tygodni wisi pod statusem "wysłana z oddziału", ponieść kosztów paczki i dostawy tez nie chcą. Nie miałam nigdy problemów z InPostem aż do tej sytuacji i myślałam, że wszystko pójdzie sprawnie, załatwione będzie raz dwa, ale oczywiście się myliłam, nigdy więcej nie zamówię paczki za pobraniem - strata pieniędzy, których nikt nie chce oddać.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa na infolinii
    Zero poczucia winy
    Nikt nie wie o co chodzi
    Niejasność
  • ~ccmmnnw / 2021-10-12 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    współpraca z tą firmą to jedno wielkie nie porozumienie nie polecam
    Zaletybrak
  • ~Andrzej / 2021-10-12 11:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Firma schodzi na psy. Jakiś miesiąc temu oczekiwałem na 5 przesyłek. Cztery odebrałem a przy piątej cały czas informacja "w doręczeniu". Dnia następnego dzwoni do mnie pani (z mojego miasta) informując mnie, że spodziewała się dwóch paczek, a jej mąż przyniósł z paczkomatu 3. Zadzwoniła pod numer widniejący na trzeciej paczce i w ten sposób odzyskałem przesyłkę. Co ciekawe, za dwa dni przy tejże przesyłce, w aplikacji, pojawił się komunikat "Gotowa do odbioru". Z ciekawo0ści poszedłem "odebrać". Oczywiście skrytka była pusta.
    Teraz pewnie pojawi się problem z następną. Jedna z nadanych wczoraj przesyłek utknęła w sortowni. Pozostałe są do odbioru, a przy tej status się nie zmienia.
    Zaczyna się to robić gówniana firma.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 5508
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 3893
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 3170
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2116
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1617
FedEx
Ocena: 1.39, ilość opinii: 706
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2633
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2464
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2366
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2158
Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1624
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1572