Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7729 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 387
  • ~Magda / 2025-08-07 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko w firmie DHL opisywana sytuacja jest możliwa:
    1. paczka z Niemiec nie jest paczką obsługiwana przez dział przesyłek międzynarodowych tylko przez DHL e-commerce(krajowy)
    2. na infolinii DHL e- commerce nie można wyjaśnić sprawy bez podania numeru paczki. Podając numer paczki (prawidłowy) słyszymy, że jest nieprawidłowy i przesyłki o takim numerze nie ma (pomimo, że w śledzeniu się wyświetla)
    3. status przesyłki przez kilka dni taki sam, "obsługiwana w lokalnej sortowni"
    4. brak informacji mailowej /telefonicznej o dacie doręczenia
    5 wieczorem mail od nadawcy, że kurier próbował doręczyć paczkę. Kurier przez telefon twierdzi, że nie miał paczki do doręczenia ani tego dnia ani żadnego innego
    6. naklejka z adresem zaklejona, jedyna infomacja jaka zostałą to numer mieszkania i miasto
    Nikogo nie interesuje udzielenie informacji co dalej ani wyjaśnienie sprawy.
    Taka firma naparwdę powinna płacić dodatkowo klientom za (nie) doręczanie paczek. Za każdym razem jest taki sam cyrk
    Zaletybrak
    WadyBrak możliwości kontaktu z konsultantem, brak zainteresowania doręczeniem paczki, brak odpowiedzi na reklamację
  • ~kazimierz / 2025-08-06 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nawet nie podjęła próby dostarczenia przesyłki .pisząc że adresat nieznany przesyłka była opłacona i kurier nawet nie wykonał telefonu .
    Zaletybrak kontroli nad pracownikami
    Wadypodczas wyjaśniania statusu przesyłki usłyszałem od pracownika "mnie to nie obchodzi co się stało z pana przesyłką"
  • ~Renata / 2025-08-06 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki, a nawet NIE PODJĄŁ PRÓBY JEJ DOSTARCZENIA. Mało tego w statusie śledzenia widniała informacja, że odbiorca odmówił przyjęcia paczki i zostanie ona odesłana do nadawcy. Skontaktować się z infolinią nie można bo rozmawiasz z robotem, który później nie łączy z konsultantem tylko wraca do menu początkowego, maila nigdzie nie ma, aż w końcu, aby jakkolwiek się do nich dobić musisz założyć aplikację i kliknąć w opcje złożenia skargi. Dowiedziałam się z DHL, że " przesyłka była w tak złym stanie, że zdecydowali się zwrócić ją do nadawcy". A gdzie jakakolwiek informacja do mnie? Nadawca odpowiedział, że aby otrzymać przesyłkę musze dopłacić 13 zł za ponową wysyłkę. DHL umywa ręce. Dlaczego ja mam ponownie płacić za OPŁACONĄ JUŻ PRZESYŁKĘ, jeżeli nie dotarła do mnie z winy przewoźnika?!! Żenada. Z całego serca nie polecam.
  • ~Pati / 2025-08-06 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klientka DHL jestem absolutnie oburzona i zdegustowana poziomem „obsługi”, jaką oferuje Państwa firma. Każde jedno doświadczenie z DHL-em kończy się frustracją, zmarnowanym czasem i kompletnym brakiem realnej pomocy. Tym razem sytuacja dotyczy przesyłki nadanej z Niemiec do Polski, do mojej przyjaciółki. I po raz kolejny DHL pokazał, jak bardzo jest nieprofesjonalny.

    Po pierwsze – podałam prawidłowy numer telefonu odbiorczyni z kierunkowym międzynarodowym, ponieważ wysyłka była międzynarodowa. I co zrobił system DHL w Polsce? Skrócił go automatycznie, bo pozwala wpisać tylko dziewięć cyfr. W efekcie numer odbiorcy jest błędny, kontakt z nim niemożliwy, a odpowiedzialność przerzuca się… oczywiście na klienta. Brzmi absurdalnie? Bo takie jest. DHL to międzynarodowy przewoźnik, który najwyraźniej nie przewidział, że ludzie dzwonią do siebie z innych krajów.

    4 sierpnia paczka miała trafić do doręczenia – odbiorczyni czekała cały dzień, a żadna próba doręczenia nie została nawet podjęta. 5 sierpnia dostaliśmy informację, że kurier będzie między 15:00 a 17:00 – przyszedł o 14:00. Osoba, która pracuje i liczy na uczciwe okno czasowe, nie może być wcześniej w domu, tylko dlatego, że DHL działa „po swojemu”. 6 sierpnia była zaplanowana kolejna próba – i tym razem odbiorczyni również nie mogła zostać w domu, bo musiała wyjść już o 12:00. To nie jest sytuacja wyjątkowa – to powtarzalny problem wynikający z nieelastycznego systemu doręczeń i braku komunikacji.

    A skoro już o komunikacji mowa – kontakt z DHL to żart. Niestety smutny. Dzisiaj rano dodzwoniłam się jeszcze na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że nie ma możliwości przekierowania paczki do punktu odbioru czy paczkomatu – co samo w sobie jest już niedorzeczne. Po kilku godzinach, kiedy chciałam doprecyzować dane i próbowałam połączyć się ponownie – nie ma już dostępu do konsultanta. Bot na infolinii oferuje jedynie dwie opcje: sprawdzenie statusu przesyłki lub połączenie z kurierem. Tyle. Kontakt z żywym człowiekiem – niemożliwy.

    A kurier? Telefon od razu przełącza na pocztę głosową. Albo wyłączony, albo zablokowany. Brak jakiejkolwiek reakcji. I tu dochodzimy do momentu najbardziej absurdalnego: jeśli chcę, żeby kurier się odezwał do odbiorcy, muszę… wykupić dodatkową usługę. Naprawdę? Muszę dopłacać, żeby osoba, której powierzono moją paczkę, zadzwoniła do adresata, żeby się upewnić, czy jest w domu?

    To wszystko razem jest skandaliczne. DHL to firma, która działa globalnie, ale jej podstawowe systemy są archaiczne i oderwane od rzeczywistości. Klient musi sam walczyć z ograniczeniami systemowymi, z brakiem możliwości wpisania numeru z kierunkowym, z brakiem elastyczności doręczeń, z brakiem kontaktu z konsultantem i z kurierem, który nawet nie odbiera telefonu. A jak próbuję złożyć skargę przez formularz – system wywala błąd. „Wystąpił błąd. Przepraszamy.” – i tyle. Nawet kanał do złożenia reklamacji nie działa. Mam robić zrzuty ekranu z błędami? Mam wysyłać list polecony? Faks?
    WadyDHL
  • ~Bea / 2025-08-06 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, dziwne zapisy w aplikacji, kłamstwa, że telefon do kuriera jest dostępny.
    Sama tej firmy nue wybrałam, ale na nią trafiłam. Broń Boże kolejny raz.
  • ~Krzysztof / 2025-08-06 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dhlecomerc zero kontaktu,tylko e-mail i rozmowa z sekretarką.Nie dają powiadomienia że bedzie przesyłka więc trzeba brać tydzień urlopu i się dostosować do wielmożnej firmy.Przed dwa smsy do przekierowania przesyłki do dhl box .Przesyłki o różnych numerach przy jednym zamówieniu.Pewnie sezon urlopowy i robią klientów w konia.Bylem w domu a sms przyszedł że kurier byl.
    ZaletyZero,zalecam unikać
    WadyTotalny brak kontaktu.Prosze zadzwonić i sprawdzic
  • ~Bartlomiej / 2025-08-05 23:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Żendada Paczka 29405592966 , 29285474854 zamowione 28 07. Przesylka nieodebrana do 4 08. Nigdy wiecej tej firemki krzak.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Bartlomiej / 2025-08-05 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żendada Paczka 29405592966 , 29285474854 zamowione 28 07. Przesylka nieodebrana do 4 08. Nigdy wiecej tej firemki krzak.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Bronisława / 2025-08-05 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylka nie dotarla a firma uważa że wszystko w porządku
    Wadybeznadieja
  • ~Wiktor / 2025-08-03 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przesyłka która była nadana po dostarczeniu przez firmę DHL połamaną , żadnego zwrotu reklamacji ani nic tylko odrzucenia wniosków nie polecam serdecznie
    ZaletyDawniej było
    WadyPo tym incydencie nie polecam
  • ~Ryszard / 2025-08-02 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kurier poinformował, że próbował dostarczyć paczkę ale bezskutecznie do Żabki. Paczkę skierowano do zwrotu nadawcy. Ograniczony, utrudniony kontakt z infolinią. Nakazują szybki kontakt nie dając dobrych warunków kontaktu. Chory układ logistyczny DHL - ŻABKA.
    STANOWCZO ODRADZAM
    Zaletybrak
    Wadyna całej linii
  • ~Kamil / 2025-07-30 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM ! korzystania z usług tej "profesjonalnej" firmy. Przesyłka nadana 22.07, z niewiadomych przyczyn leżała 2 dni na magazynie po czym wróciła do nadawcy. Nadana ponownie 25.07 i do dziś- 30.07 godz. 19:40 nie dotarła do odbiorcy, niewiadomo gdzie obecnie się znajduje.. korzystajcie z innych, naprawdę profesjonalnych firm kurierskich bo niestety DHL się do nich nie zalicza..
    ZaletyBRAK!
    WadyWszystko
  • ~Michal / 2025-07-30 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej dhl.Paczka opóźniona pobite butelki wewnątrz rozerwane opakowanie.OSTRXEGAM.wszyscy tylko nie DHL.
  • ~Elżbieta / 2025-07-30 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL jest najgorszą firmą przewozową z jaką miałam do tej pory kontakt. Przesyłka nie dotarła do mnie wróciła do nadawcy. Od DHL otrzymałam maila, że nie ma kwoty pobrania i jest przekazana do automatu. Przesyłka była w pełni opłacona z góry. Jestem starszą osobą, która nie wychodzi z domu więc nie mogłam jej odebrać. Interwencja u konsultanta nic nie pomogła zostałam potraktowana bardzo obcesowo. Nikomu nie polecam tej firmy.
    Nie daję żadnej gwiazdki bo dla mnie czas dostawy - wielkie 0, obsługa i reklamacje - wielkie 0
  • ~Jo / 2025-07-29 20:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejny 5!) raz paczka trafia do odległego od mojego miejsca zamieszkania paczkomatu. Pani na infolinii twierdzi,że tam sobie zażyczyłam (!)
    Jestem po operacji utrudniającej poruszanie się i chyba wiem, gdzie zamawiałam paczkę.Sama sobie chciałam zrobić na złość
    Długi czas oczekiwania Paczki w sortowni leżakują po kilku oka dni.Infolinia działa tylko do 15:00 w sobotę, potem aż do poniedziałku zero możliwości kontaktu.
    Porażka.Wiecej nie zamawiam tam zadnej usługi i innym nie polecam.
  • ~Renata / 2025-07-28 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zrealizował dostawy pod wskazany adres, tylko porzucił paczkę w żabce bo tak mu było wygodniej. Jak już łaskawie odebrał telefon, to stwierdził, że mogę złożyć skargę, nie obchodzi go to, on nie będzie jeździł. Czekałam na jełopa od rana. ZERO POMOCY z BOK, generalnie wszyscy wszystko mają w dupie.
    Zaletybrak
    Wadychamstwo
  • ~Andrzej / 2025-07-25 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    13 przesyłek z rzędu dostarczonych nieprawidłowo (12 do automatu i 13 odesłana) 18 kłamstw kuriera o mojej nieobecności a ostatnia nawet o odmowie przyjęcia przesyłki, zero pomocy na infolinii i przez formularze - reklamacja odrzucona … z powodu tego że kurier nie dostarczył przesyłki!! Zdobyłem zrzeczenie się roszczeń do reklamacji nadawcy i nic - zero reakcji. Złożone zawiadomienia do UKE, UOKiK i rzecznika konsumenta
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monika / 2025-07-25 16:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo długi czas dostawy. kurierzy przetrzymują paczki nawet przed dwa trzy dni, wpisując w system fałszywe informacje typu, ze nie zastano odbiorcy w domu. Kolejnego dnia kolejna proba doreczneia i znowu przetrzymywanie i niedostarczanie paczki oraz kolejne kłamstwa wpisane w system o rzekomym niezastaniu odbiorcy w domu . Najgorsza firma kurierska w Polsce . Lekcewazace podchodzenie do klienta. Kurierzy to czesto młodzi chłocy pracujace jakby za kare oraz majacy olewajacy stosunek do swojej pracy i klientów. Czesto paczki są uszkodzone( nie dziwne z uwagi na tyle dni rzucanią ją na samochod i do magazynu po kilka razy w te i we wte ...)
    ZaletyŻadnych
  • ~Ana / 2025-07-24 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości jakiegokolwiek konstruktywnego kontaktu - Pani na infolinii nic nie wie, nie pomoże, rozłączanie rozmów w trakcie. Trzeba wysłuchać masy zbędnych komunikatów żeby połączyć się z konsultantem.
    DRAMAT!!! nie polecam
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyKontakt z firmą
  • ~ItakI / 2025-07-22 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, jeśli macie do wyboru InPost nawet się nie zastanawiajcie, poziom obsługi klienta/kontaktu z infolinią poniżej 0 (żeby skontaktować się z jakimkolwiek człowiekiem z obsługi trzeba jakieś szyfry wpisywać podczas rozmowy z automatem) doręczenie paczki opóźnione o 3 dni z niewiadomo jakiej przyczyny, po uzyskaniu numeru do kuriera oczywiście od automatu kurier nie odbiera nawet jak ktoś z obsługi próbował się z nim skontaktować też miał na to wylane i nie odbierał. Z całego serca odradzam i radzę omijać szerokim łukiem tą firmę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z człowiekiem z obsługi
    Brak kontaktu z kurierem
    Opóźnianie paczek bez powodu i bez informacji
    Brak fizycznego działu obsługi klienta
strona 1 z 387
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12691
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8086
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7729
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2439
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4533
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078