Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7837 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 392
  • ~Piotr / 2025-12-18 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL to zdecydowanie najgorsza firma kurierska, z jaką miałem do czynienia. Kurierzy nagminnie oznaczają przesyłki statusem „nie zastano nikogo pod adresem”, mimo że odbiorca jest dostępny przez cały dzień.

    W moim przypadku pracuję zdalnie i 17.12.2025 o godz. 11:49 otrzymałem maila z informacją, że paczka zostanie doręczona tego samego dnia. Około godziny 17 nagle pojawił się status, że kurier nikogo nie zastał — co jest nieprawdą, ponieważ byłem w domu przez cały dzień. Kurier nawet nie próbował się ze mną skontaktować.

    Do kuriera nie da się dodzwonić — telefon wyłączony. Na infolinii sytuacja wygląda tak samo: zgłasza się automat, który jedynie odczytuje status śledzenia paczki. Brak jakiejkolwiek możliwości rozmowy z konsultantem, żeby wyjaśnić, skąd wziął się fałszywy status doręczenia.

    Następnego dnia dostałem informację, że kurier ponowi próbę doręczenia w godzinach 11:45–14:45. Niestety paczka ponownie nie dotarła. Przez ponad godzinę próbowałem skontaktować się zarówno z kurierem, jak i z infolinią — bezskutecznie.

    Brak rzetelności, brak kontaktu, brak odpowiedzialności i kompletny brak obsługi klienta. Stanowczo nie polecam DHL i jeśli tylko mam wybór, będę omijał tę firmę szerokim łukiem.
    Zalety- Wysyłane statusy w wiadomościach e-mail. (chociaż nie prawdziwe, ale zawsze)
    Wady- Brak infolinii,
    - nagminnie oznaczają przesyłki statusem „nie zastano nikogo pod adresem”,
    - niewywiązywanie się z godz. dostaw podanych w wiadomościach o doręczeniu,
  • ~spid / 2025-12-16 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z wszystkimi negatywnymi komentarzami. Unikajmy tej firmy jak ognia
    Wadysame
  • ~Mariusz z Brighton / 2025-12-15 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!
    DHL nie umożliwia opcje przekierowania paczki na inny adres lub paczko punkt!
    W każdym mail'u jest podawana taka opcja ale to kłamstwo!
    Paczka nigdy do was nie trafi, tylko będzie krążyć między centrami dystrybucji, wydawana dla kurierów z rejonu pierwotnego adresu, którzy zwracają paczkę do nadawcy i poinformują nadawce o rzekomym braku chęci odbioru paczki. Następnie Potwierdzone u kurierów, w obsłudze klienta oraz kierowników magazynów.
    Nie potrafią sobie poradzić z własnym systemem który stworzyli, twierdząc że tak nie wolno robić mimo dostępnej opcji.

    ZaletyBrak
    WadyCały proces spedycyjny, łańcucha dostaw, magazynów, centrów dystrybucji i kurierów.
    DHL nie umożliwia opcje przekierowania paczki na inny adres lub paczko punkt!
    W każdym mail'u jest podawana taka opcja ale to kłamstwo!
    Nie potrafią sobie poradzić z własnym systemem który stworzyli, twierdząc że tak nie wolno robić mimo dostępnej opcji.

  • ~Aga / 2025-12-13 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczyt chamstwa i bezczelności. Kurier nie podjął żadnej próby doręczenia przesyłki. Dwukrotnie byłam w domu i dwukrotnie paczka niedostarczona pomimo mojej obecności. Kurier nie odbiera telefonu, nie odpowiada na wiadomości SMS. Próby kontaktu z człowiekiem na infolinii to kolejna kpina. Kilkadziesiąt prób kontaktu, nagrana wiadomość : wszyscy agencji są obecnie zajęci. W niedługim czasie oddzwonimy”. I tak czekam 24 h. Żadnego awiza, żadnej próby kontaktu.Kurier nawet nie pofatygował się, by przekierować paczkę do najbliższego punktu odbioru. Masakra i żarty z klienta. Nigdy więcej DHL.!!!!! Szkoda czasu i nerwów. Uczcie się Od konkurencji - DPD. Tam Kurier zawsze się kontaktuje, odpowiada na SMS, można skontaktować się bez problemu z infolinią. Wstyd DHL
    WadyKurierzy kłamią o próbie dostarczenia przesyłki, brak kontaktu z kurierem, infolinia,
  • ~rob / 2025-12-12 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL Radom to porażka kurier przyjechał w godzinach w ktorych akurat pracuję więc poprosiłem żeby umieścił paczkę zgodnie z tym co jest na stronie dhl w przypadku nieobecności adresata w punkcie dhlPOP ten stwierdził że nie ma takiej możliwości bo nie ma po drodze żadnego punktu to poprosiłem żeby umieścił ją jak będzie się rozliczał w punkcie dhl box na terenie oddziału dhl Radom Hodowlana 11 ktory znajduje się 10 metrow od budynku magazynu stwierdzili że system na to nie pozwala. Zamawiam dużo przesyłek ale teraz na pewno będę unikał przesyłek dostarczanych przez tą firmę. PORAŻKA
  • ~Patrycja / 2025-12-11 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranopja co oni robią z paczkami juz 3 dzien czekam na paczke kontakt tylko z debilnymi automatami żeby dowiedziec się coś więcej od człowieka a nie komputera to niewiem co trzeba zrobić no traedia...
    ZaletyZERO
    Wadyczas dostawy kontakt
  • ~Aga / 2025-12-10 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Nigdy więcej nie zamówię przesyłki nadawanej przez DHL. Dwa dni kurier dostarcza i nie może dojechać
    Zaletyagasg3@gmail.com
    Wadyagasg3@gmail.com
  • ~LadyE / 2025-12-10 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że podałam adres i numer do odbioru przesyłki kurier nie raczył zadzwonić tylko stwierdził ze nie ma nikogo w domu i przekazał paczkę do punku dhl odpalonym od adresu kilka km dalej, i teraz osoby starsze lub osoby bez prawa jazdy sa zmuszone do wzięcia taksówki lub jazdy autobusem tylko i wyłącznie dlatego, ze oni mają takie procedury i regulamin dno dna tak naprawdę...
  • ~LadyE / 2025-12-10 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że podałam adres i numer do odbioru przesyłki kurier nie raczył zadzwonić tylko stwierdził ze nie ma nikogo w domu i przekazał paczkę do punku dhl odpalonym od adresu kilka km dalej, i teraz osoby starsze lub osoby bez prawa jazdy sa zmuszone do wzięcia taksówki lub jazdy autobusem tylko i wyłącznie dlatego, ze oni mają takie procedury i regulamin dno dna tak naprawdę...
  • ~Mario / 2025-12-05 10:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwie przesyłki z rzędu nie zostały dostarczone. Otrzymałem informację, że pod danym adresem nie zastano odbiorcy. Akurat tak się składa, że ze względu na stan zdrowia jestem osobą nie wychodzącą. Każda z przesyłek zawierała sprzęt agd. Wyruszała z magazynu z Niemiec.
  • ~vuvuhbnj / 2025-12-03 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    czas stracony na robota w infolinii , a wysyłka z Warszawy do Krakowa trwa miesiąc
  • ~Xxx / 2025-12-03 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przewoźnika DHL. Zamówiłam na stronie niemieckiej paczkę, jedyną opcją dostawy do było DHL więc tak wybrałam i odrazu pojawiła się informacja, że punkt odbioru zostanie wybrany przez DHL. Dodałam swój adres zamieszkania w Rzeszowie i oczywistym było dla mnie to, że wybiorą, któryś z paczkomatów w Rzeszowie. Pare dni później dostałam informacje, że paczka trafi do Jarosławia. W aplikacji paczka mi się w ogóle nie pojawiła, mimo próby przekierowań ciągle wyrzucało mnie ze strony internetowej, mimo próby kontaktu z konsultantem infolinia łączyła mnie z wirtualnym asystentem który po odbębnieniu swojej formułki mnie rozłączał. Po wielu próbach gdy dwie Panie odebrały ode mnie to chamsko się rozłączyły twierdząc że to nie ich dział i mogło tak być tylko inaczej nie było opcji aby porozmawiać z CZŁOWIEKIEM. Paczka trafiła do boxu w Jarosławiu (ok. 1 h drogi od Rzeszowa). Dhl stwierdziło, że albo to moja wina bo podałam złe dane (mam potwierdzenie, czarno na białym jakie dane podałam i były one poprawne czyli Rzeszów) albo to wina nadawcy. Skontaktowałam się z nadawcą, wysłał mi skriny tego jaki adres został wybrany i był to Rzeszów ale ostatecznie do jakiego paczkomatu trafi przesyłka decyduje DHL. No i stwierdzili, że utrudnią mi życie i paczkę zostawią w Jarosławiu. Do winy przyznać się nie potrafią nawet po tym jak paczka została odebrana i jest na oryginalną etykietę z Rzeszowem naklejona etykieta na Jarosław, dlaczego? Osoby, które tam pracują najwyraźniej się do tego nie nadają. Więcej nie skorzystam z ich usług!
    ZaletyBrak
  • ~Odbierający z przypadku / 2025-12-02 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Niecałe dwa tygodnie temu incydent (nie po raz pierwszy)...kurier nie zastaje mnie w domu więc postanawia zostawić paczkę pod drzwiami (domyślam się, że i podpis będzie nie mój o ile będzie). Sprawę zgłosiłem do DHL, gdzie "zmęczona pracująca za karę pani" przyjęła do wiadomości i zobowiązała się sprawę nakreślić w ramach reklamacji (zakładam, że nie czytała dawno regulaminu DHL więc jej przywołałem Par 12 p. 3 i 7 , te które zostały złamane).
    Dziś sprawa się powtórzyła, co jest z tą firmą? Po co kurier, po cholerę mi PIN do odbioru skoro "moja wycieraczka bez tego PINu odbiera za mnie paczki". Co za tłumaczenia, że to inaczej to będzie szkoda dla tych co takie metody akceptują...a co mnie to obchodzi, zasady kurierskie są jasne "do rąk własnych albo awizo, ew zwrot" , jeśli inni lubią na wycieraczce znajdować to niech wiedzą, że to nie jest zgodne z regulaminem, więc swoje pretensje mogą sobie zachować dla siebie. Jeśli paczka idzie przez kuriera to obowiązuje regulamin i tego ma się trzymać kurier. Słowem dramat z tą firmą jest i od ostatniego razu świadomie nie wybiorę tej firmy, niestety często nie mam zbytnio wpływu na to z czego korzysta kontrahent (nadawca). Wielka porażka , reklamacje to jakaś wydmuszka.
    ZaletyNie znalazłem
    WadyBrak szacunku do klienta.
  • ~SZCZUR / 2025-11-30 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie uważajcie firma dhl podraia podpisy i nie dostarcza przesyłek mój podpis został podrobiony przez kuriera żeby tylko żeby odchaczyć że przesyłke dostaczył
    ZaletyZadne
    Wadykurier dhl nie umie czytać adresów
  • ~abc / 2025-11-28 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo i bezczelność. Kurier nie podjął żadnej proby dostawy, pomimo tego że ma numer telefonu. Obecnie jestem cały czas w domu mam chorą nogę i nie przejdę się do Żabki po tą paczkę.
  • ~Wiktor / 2025-11-27 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL przekracza wszelkie granice chamstwa i bezczelności. Kurier nie podjął ŻADNEJ próby doręczenia przesyłki ani kontaktu. Pomimo mojej obecności w domu, paczka była „awizowana” (żadnego awizo w formie papierowej ani elektronicznej nie było). Po wielu próbach, udało mi się skontaktować z kurierem. Pierwszego dnia twierdził, że „nie wie gdzie jest przesyłka” i zostanie dostarczona następnego dnia. Kolejnego dnia po telefonie powiedział, że „nie ma czasu jej dostarczyć” i została przekierowana do bliżej nieokreślonego punktu bez mojej zgody.
    Zwracanie się w ten sposób do klienta to SKANDAL, podobnie jak brak wykonania opłaconej usługi. Obecnie nie mam możliwości biegać za przesyłką, dlatego opłacona została dostawa do miejsca zamieszkania. Nigdy nie spotkałem się z tak jawnym brakiem szacunku ze strony kuriera, który wprost przyznaje, że „nie ma czasu” wykonywać swojej pracy. Nie można nawet zgłosić skargi bezpośrednio do DHL, ponieważ numery dostarczanych przez DHL paczek z Allegro nie działają na ich stronie i infolinii, a kurier może robić co mu się podoba.
    ZaletyBrak
    WadyChamscy kurierzy, przesyłki niedostarczane, nieistniejąca obsługa klienta
  • ~Jaga / 2025-11-27 16:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Przesyłki rozrywane, niejednokrotnie okradane.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy tylko na terenie Pl. Kurierzy dostarczają porozrywane przesyłki, dochodzi również do kradzieży z przesyłanych rzeczy. Jestem w posiadaniu zdjęć takich przesyłek. Wstyd!
  • ~Aga / 2025-11-26 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka wysłana do Stanów, zwrócona do mnie na drugi dzień.Pieniędzy za nadanie przesyłki nie otrzymalam Nie polecam, po prostu złodzieje!
    Zaletynie ma
    Wadycała obsługa włącznie z działem obslugi klienta
  • ~Agnieszka / 2025-11-25 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie polecę tej firmy! Ptzesylka nie dotarła do domu, po 10 dniach od zamówienia finalnie trafiła do Żabki! Wg firmy były 2 próby doręczenia do domu, co jest nieprawda, bo pracuje cały czas w domu i kuriera ani razu nie było! Fatalna obsługa!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyFatalna obsługa! Paczki nie docierają pod wskazany adres!
  • ~Andrzej / 2025-11-25 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, jak tylko jest wybór nalezy unikac tej firmy DHL e-comerce. Przesyłka duzej wartości, porzucona przed domem na ulicy w czasie opdów sniegu. Nikt nie potwierdził odbioru , karton uszkodzony.
    Wadybrak kontaktu , brak mozliwości złozenia reklamacji na jakośc usługi,
strona 1 z 392
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12849
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8274
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7837
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4181
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4161
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2512
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5007
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4639
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192