Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 2180 opinii

1.30 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.34

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 109
  • ~Aga / 2020-10-01 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu,, w czwartek została nadana paczka,, a otrzymałam w wtorek, po interwencji,,, oczywiście paczka szła z łódź,, do Pabianic,, totalna Kpina,,,, bałagan nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak powiadomienia sms
  • ~mha / 2020-09-30 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem, miko ze przeiwdywany czas dostawy był w innym dniu kurier nie raczył się skontaktować. Nie dostalam również informacji co dzieje się z paczką oraz gdzie jej szukać, dopiero po dodzwonieniu się na infolinię jakiekolwiek wyjaśnienia.
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o przesyłce, brak kontaktu ze strony kuriera
  • ~Dawid / 2020-09-30 15:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier przyjechał w poniedziałek nie było mnie w domu więc powiedział że przyjedzie jutro gdy zadzwoniłem do niego w drugi dzień powiedział że przyjedzie jednak jutro bo paczkę odwiózł na sortownie gdy do niego zadzwoniłem powiedział że nie wziął paczki
  • ~Zofia / 2020-09-30 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny kurier zostawia przesyłkę w punkcie bez kontaktu z odbiorcą. Płacę za dostawę do domu po czym muszę biegać po mieście. A opcja kuriera jest oczywiście droższa niż odbiór w punkcie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wojciech / 2020-09-30 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niedoręczona, mimo że byłem cały dzień w mieszkaniu, nr tel kuriera 882 369 477
  • ~Daro / 2020-09-30 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem kuriera na wczoraj przez Epaka który współpracuje z DHL - do dzisiaj nie było kuriera.Co lepsze moja przesyłka już została odebrana I jedzie do odbiorcy. Ostatni raz wysyłam firma DHL -zawsze były kłopoty z tą firmą, ale teraz już przeszli samych siebie.
    ZaletyBrak zalet dla tej firmy
    WadyZa dużo by pisać Ale największą wadą jest brak szacunku do klienta I jego czasu.
  • ~Lukaspan1 / 2020-09-29 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W niedzielę zamówiłem kuriera po odbiór paczki jest 19 we wtorek a kuriera ani żadnych informacji nie widać. Niestety ale to już nie pierwszy raz.
    ZaletyBrak
    WadyNie przejmują się klientem
  • ~Faiza / 2020-09-29 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma wymusza dodatkowe opłaty, przez co ostateczny koszt przesyłki jest dwukrotnie wyższy, niż wstępnie opłacony
  • ~Sylwia / 2020-09-29 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    W mailu opisany czas dostarczenia przesyłki całkiem nieadekwatny do tego kiedy kurier dostarcza paczke.Jezeli człowiek chciałby czekać to musiałby kisnac cały dzień w domu aż łaskawy kurier raczy przyjsc.Telefonu do kuriera brak żeby móc zapytać w jakich godzinach się pojawi,kurier nie dzwoni przed przyjęciem również żeby móc się jakos dogadac.Pomimo przekierowywania paczek żeby móc je odebrać ,paczki przychodzą tam gdzie nie trzeba.
  • ~Tomasz / 2020-09-29 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Biorą opłaty za niedostarczanie przesyłek. Składanie reklamacji niemalże niemożliwe. Brak kontaktu z kurierem. Nigdzie nie mozna się dodzwonić. Tragedia!!!
  • ~anna B. / 2020-09-28 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłaną przeze mnie paczkę dostarczono pod inny adres, o czym świadczy przesłane przez kuriera zdjęcie tej paczki w drzwiach jakiegoś nieznanego nam mieszkania.
    Od DHL, ja i osoba, do której miała trafić paczka, otrzymaliśmy informację o jej dostarczeniu.
    Próby interwencji w biurze obsługi klienta okazały się porażką, ponieważ osoby tam pracujące z uporem maniaka powtarzały, że w systemie mają informację o dostarczeniu paczki i żadne moje tłumaczenie, że odbiorca jej nie otrzymał nie przyniosły rezultatu.
    Po pisemnym zgłoszeniu reklamacji, po sześciu dniach, wysłano do mnie e-maila o treści: "Dziękujemy za Państwa zgłoszenie.Zgodnie z informacjami w systemie przesyłka została doręczona."
    Czysta kpina, bo adresat dotąd przesyłki nie otrzymał.
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy.
  • ~yodn / 2020-09-28 13:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier wyzanczony na konkretna godzine przyjezdza przed czasem gdy paczka nie jest jeszcze gotowa..
  • ~marekgrechuta123 / 2020-09-28 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakas kpina paczka zamowiona do domu, po czym kurier w ogole nie wchodzi do gory i zostawia ja w zabce bez mojej zgody i wiedzy, na infolini "awaria systemu" caly dzien nie wiedza nic o paczce, nie maja numeru do kuriera. Totalna porazka, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Beata / 2020-09-28 10:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam firmy DHL. Nie przyjmują reklamacji zniszczonych i uszkodzonych paczek. Firma AIG nie realizuje reklamacji i ma klientów daleko gdzieś zasłaniając się paragrafami regulaminów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak relacji. Jedyna racja tylko po stronie ubezpieczyciela.
  • ~gośka / 2020-09-26 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy tej firmy chyba uważają, że odbiorcy nie mają nic do roboty, tylko czekają, aż oni łaskawie się zjawią. Kurier zadzwonił, kiedy byłam w pracy (akurat mogłam odebrać). Powiedział, że będzie następnego dnia. Poinformowałam go, że też będę w pracy i poprosiłam o zostawienie paczki za furtką. Następnego dnia dzwonił, ale moja praca nie pozwala na odbieranie telefonów w każdej chwili. Efekt - musiałam jechać po paczkę przez całą Warszawę. Nigdy więcej DHL-u
    WadyBrak szacunku dla klienta.
  • ~Jan / 2020-09-25 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady WYŁUDZACZE PIENIĘDZY nie kurierzy, Trzeba poinformować siedzibę w Bonn co oni tu wyprawiają. Odsyłają paczkę, maszynę z powrotem za granice ze względu na brak nr. telefonu w adresie. Sprzedawca pieniądze ma, pokwitowanie że wysłał też ma. A ja nie mam nic .... dziady.
    WadyWYŁUDZACZE PIENIĘDZY,Biorą pieniądze za dostarczenie pod adres, Odsyłają z powrotem za granicę bo nr.Telefonu nie ma w adresie. Trzeba kolejny raz wysłać.
  • ~anymous / 2020-09-25 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka razy odeslano moja paczke. Nie polecam. Zadnego kontaktu z kurierem.
  • ~AŚKA / 2020-09-25 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa z żadnym z kurierów nie ma problemu tylko z dhl-em.Po interwencji i zgloszeniu, iż nie ma mnie pod wskazanym adresem do godz 15 kurier ewidentnie przyjeżdża rano.Oczywiscie nie mam też możliwości przekierowania paczki ponieważ nadawca popełnił błąd przy wysyłce.Mimo prośb paczkę muszę odebrać osobiscie w Gluchowie.Nie wiem czy ktoś ma tam problem z czytaniem ze zrozumieniem czy to kurierowi nie po drodze....Maja klienta głęboko w D...e.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedniego podejścia do klienta.
  • ~arek / 2020-09-25 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłem w zamówieniu o dostarczenie przesyłki na adres sklepu Żabka, aby móc odebrać tę przesyłkę w dowolnym, wybranym przez siebie czasie. Postępując w ten sposób myślałem, że będzie to wygodne zarówno dla mnie jak i dla kuriera. W ten sposób ja otrzymam przesyłkę a kurier będzie miał satysfakcję, że dobrze wywiązał się z zadania i klient jest zadowolony. Niestety kurier nie zostawił przesyłki w Żabce a ja otrzymałem informację, że nie było mnie w czasie pobytu kuriera pod wskazanym adresem, tzn. pod adresem sklepu Żabka i przesyłka jest do odbioru w centrum dystrybucyjnym w dniu następnym lub też mogę zmienić adres doręczenia. Próba interwencji w biurze obsługi klienta okazała się totalną porażką, ponieważ pani nawet nie próbowała pomóc w rozwiązaniu problemu. Ja prosiłem tylko o to aby ta pani skontaktowała się z kurierem i poprosiła go o to aby do mnie zadzwonił, lub też żaby podała mi numer jego telefonu to ja przedzwonię do niego to ustalimy gdzie go mogę "złapać" aby odebrać od niego przesyłkę. Efekt zerowy, ponieważ pani stwierdziła że regulamin na to nie pozwala. Nigdy już nie skorzystam z usług firmy DHL
    Zaletyabsolutny brak
    Wadyobsługa na poziomie zerowym, co powoduje że na takim samym poziomie traktuję czas dostawy - kurier nie dotarł do mnie na czas, a cena / jakość - firma powinna zapłacić mi odszkodowanie za nerwy i stracony czas na zajmowanie się tą usługą
  • ~Anna / 2020-09-25 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z towarem do sklepu.Mała miejscowość a co za tym idzie pracujemy do 17.00.Kurier nie dostarczył przesyłki bo 20.11 nikogo nie zastał i paczkę zamiast dostarczyć na drugi dzień, to przekazał do punktu odbioru odległego o 100 km.Jest piątek a ja mam czekać do poniedziałku z doręczeniem paczki. Nr telefonu widnieje na drzwiach sklepowych tylko CHĘCI ZABRAKŁO KURIEROWI.Inne firmy kurierskie NIE MAJĄ PROBLEMU z dostarczeniem przesyłek.
strona 1 z 109
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3030
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2180
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1357
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1342
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1165
FedEx
Ocena: 1.51, ilość opinii: 291
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949