Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 474 opinii

1.25 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.14
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.32
  • Cena/Jakość
    1.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 24
  • ~Patryk / 2019-06-18 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio, dokładnie 12 czerwca, zamówiłem parę rzeczy na stronie SFD i przy wyborze kuriera wybrałem oczywiście dhl, bo był najtańszy (chyba wiem dlaczego, bo pracują tam skończone jełopy, którzy zarabiają ochłapy i z tego powodu wolą wyżywać się na odbiorcach oszukując ich, zamiast zmienić pracę, bo do niczego innego się nie nadają!), czego bardzo żałuję... Paczkę miałem odebrać wczoraj 17 czerwca, nie odebrałem, mój błąd, ale wogóle nawet nie zadzwonił, dosłownie chwilę mnie w domu nie było. Dzisiaj 18 czerwca miała być druga próba doręczenia paczki i nie pojawił się w ogóle, przyszedł tylko mail, że paczka po kolejnej nieudanej próbie doręczenia zostanie odesłana do punktu dhl... Zostałem zmuszony zrezygnować z zamówienia przez baranów, z żadną firmą kurierską nie miałem żadnych problemów, dopóki nie natrafiłem na nich, zawiodłem się i w pełni popieram opinię o dhl, jako najgorsza firma kurierska w polsce
    ZaletyBRAK
    WadyPRZESYT
  • ~Anna / 2019-06-18 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada fatalna obsługa. Zadzwoniłam na infolinię ponieważ chciałam zmienić godziny dostswy gdyż miejsce dostawy to firma pracująca do 17 ,niestety w godzinach 17.00-22.00 nikt kuriera nie zastanie. Na infolinię powiedzieli że mam zadzwonić około 15.00 i zobacz6my co da się zrobić zadzwoniłam usłyszałam żeby zadzwonić o 17.00 to możliwe że kurier przywiezie paczkę pod inny adres. Niestety okazało się, że nie ma takiej możliwości i poproszono mnie o złożenie reklamacji i tam zmianę godzin dostswy tak też zrobiłam. Po 5 min zadzwoniła do mnie obsługa z informacją o przyjęciu zgłoszenia i obietnicą że z rana na następny dzień paczka dotrze jest 16.00 i nie ma. Zadzwoniłam na infolinię i dostałam informację że paczka jest na magazynie ponieważ nikt jej nie zabrał!!! . Powiedziałam co sądzę niczym Pan stwierdził że może tylko przeprosić i przekierować dostawę na jutro. Cyrk poprostu brak szacunku do klijenta. Zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta niestwty inaczej się nie da!!!. Czekam na przesyłkę do jutra do 9.00
    ZaletyBrak
    Wady100000000
  • ~lill / 2019-06-18 10:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna firma odbiory nie są realizowane bo kurier ma to gdzieś a z doręczeniami jest jeszcze gorzej , przesyłki po wydaniu do doręczenia lądują odrazu w punkcie odbioru z adnotacją iż nikogo nie było chociaż dostawa do firmy gdzie zawsze ktoś jest w najgorszym wypadku ochrona
    Zaletybrak
    Wadyzbyt dużo aby wymienić
  • ~Agnieszka / 2019-06-17 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, tragedia, tragedia. Już drugi raz zamawiałam produkt i ciagle to samo. Brak kontaktu do kuriera, obsługa klienta - żadna (brak jakiejkolwiek pomocy). Czekałam na paczkę w domu w chwili doręczenia - niestety kurier napisał ze nie zastal nikogo w domu. Żenada !!!!!! DHL wstyd!!! Robicie z ludzi durniów !!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady!!!
  • ~Julia / 2019-06-17 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Nie da się z nikim porozmawiać na infolini, bo wszystko automatycznie jest nagrane. Nigdy z własnej woli nie wybieram tej firmy kurierskiej, ale w niektórych sklepach jest to jedyna opcja. Żadnej wiadomości o której mniej-więcej mozna sie spodziewać paczki.. najlepiej siedzieć i czekać w domu cały dzień aż łaskawie kurier dostarczy paczke.
    WadyTrudno wymieniać wady, jak cała firma okropna
  • ~Karolina / 2019-06-14 20:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Czas oczekiwania bardzo dlugi , mimo że paczka miała być dostarczona do godziny 14 , musiałam cały dzień spędzić w domu czekając do godziny 19 na przesyłkę , po czym Pani zadzwoniła żeby zejść po przesyłkę totalna żenada , więcej na pewno nie skorzystam z tej firmy przewozowej , nie polecam!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu z przewoznikiem , długi czas oczekiwania , brak dostarczania pod wskazany adres - trzeba sobie wyjść po paczkę ,
  • ~oli / 2019-06-14 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być doręczona w godzinach 11-17. Od godz.10 nie ruszałem się z domu a o 17 sprawdziłem status przesyłki i okazało się, że kurier nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem! Natychmiast wysłałem skargę. Otrzymałem maila z przeprosinami i zapewnieniem, że przesyłka dotrze w następnym dniu. Następnego dnia pełen optymizmu zacząłem oczekiwanie od 10 a o 17 okazało się, że "przesyłka oczekuje na następny cykl doręczenia".Pomijam niedoręczenie przesyłki, ale przez dwa dni odpuściłem pracę, żeby czekać na kuriera co naraziło mnie na straty finansowe. Z taką ignorancją i olewactwem jeszcze się nie spotkałem. Radzę omijać DHL szerokim łukiem.
    WadyFirma nie spełnia podstawowego celu swojej działalności.
  • ~Niezadowolony / 2019-06-14 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja pierwsza
    Kurier 4 razy był z przesyłką(według tego co napisane było na stronie) a w domy ciągle ktoś był i nikogo nie widział.
    Sytuacja druga
    Kurier uciekł gdy powiedziałem że chcę otworzyć paczkę. Rejon południowe Katowice
  • ~Dani / 2019-06-14 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył dostarczyć paczki do domu.Wpisal w status,ze niekogo nie zastal.Czekalem w domu cały dzień.Dodzwonic sie z reklamacja tez graniczy z cudem!
  • ~bozena / 2019-06-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier dhl wcale paczki mi nie dostarczył. W dniu,kiedy miały być dostarczone czekałam pół dnia,później wrócił mąż i tez czekał,po czym dostaje smsa o godz 17.00 ,ze kurier nie zastał nikogo w domu,myślałam ze wyjdę z siebie cały dzień nigdzie nie wychodziliśmy,próbowałam się skontaktować zdhl,ale maja tylko nagrywane rozmowy,doczytałam się ze kurier za 2 dni będzie znów próbował dostarczyć paczkę lub odebrać można osobiście w firmie,a ze to daleko,to przekierowałam paczkę w okolicy,okazało się ze przekierowana paczka do punktu,który polecił mi dhl czyli sklep żabka ,właściciel sklepu paczki nie przyjął,żadnej informacji,żadnego telefonu,to jakaś kpina,znów weszłam na ich stronę,okazało się ze paczka wraca z powrotem do nadawcy
    odradzam wszystkim tą firme kurierską.
    Wadyniepoważna firma,lekceważy ludzi,paczki nie docierają,brak kontaktu ze strony kuriera
  • ~Kama / 2019-06-14 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka!!!! Kurier BY748 nie był łaskawy podjechać pod podany adres, zostawił w punkcie i "czesc"!!! Dostalam info ,ze proba dostarczenia byla nieudana i martw sie czlowieku jak odbierzesz paczkę.... paczka duża,zagraniczna, ale kogo to obchodzi.... NA INFOLINI NIE POMOGLI. NIE POLECAM!!
  • ~Masa / 2019-06-14 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra paczka zamowiona i opalcona w środę rano dotarla do mnie tydzien od wyslania przez nadawce masakra nie poelcam ,
  • ~wojtek75 / 2019-06-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiony telefon nie dotarł do mnie mimo faktu, iż cały dzień w którym rzekomo była dostawa przebywałem w domu (mam trudności z poruszaniem się). Na stronie była i "Odmowie przyjęcia paczki przez odbiorcę". Paczka po zwrocie do nadawcy okazała się naruszona bowiem w środku był zupełnie inny telefon. (Jeden z najtańszych modeli zamiast zamawianego). Reklamację odrzucono zrzucając winę na nadawcę (Problem w tym, że nadawcę znam dobrze bo kupiłem od niego niejedną rzecz na allegro).
    Oszczędzanie na kurierach może i przynosi krótkoterminowe zyski, ale kurierzy mając nierealne normy i pracujący na "śmiecówkach" próbują kombinować jak mogą.
    Odbiór w punkcie działa bez zarzutu, ale jak wspomniałem mam problemy z poruszaniem się i dostawa do domu była dla mnie dużym udogodnieniem za które byłem gotów płacić. W obecnej formie firma może mieć poważne kłopoty, a zwalanie winy na innych to bardzo krótkoterminowa opcja.
    Zalety- brak (podstawowa usługa nie działa)
    Wady- usługa dostawy paczek do domu to zwyczajna loteria
    - okradanie paczek
  • ~Iwon / 2019-06-13 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Słyszałam różne historie, że nie doreczali paczek, że są nie mili że nigdy nie zastają nikogo w domu i wogole. Nie myślałam że mi się coś takiego przydarzy aż do dzis. Kurier dwa razy stwierdził że nie było mnie w domu i nawet nie zadzwonił. Pani z obsługi klienta okropna, połączyła mnie z kurierem który oświadczył mi że pewnie zły numer tel podałam bo nie mógł się dodzwonić. Co jest bardzo dziwne bo jakoś SMS z informacją że mnie nie zastał przyszedł na dobry numer :/ szok niedowierzanie. Kiedy zapytałam czy doręczy mi paczkę powiedział że już nie że ją odeśle do nadawcy i że to moja wina że nie odebrałam paczki. Strata czasu na dyskusje z tymi ludźmi. Masakra.
    ZaletyZero
    WadyNie spelnili swojego podstawowego zadania. Paczka nie dostała!
  • ~Piotr / 2019-06-12 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Większego g*wna ze świecą szukać. Czy nadaję czy odbieram paczki to dla kuriera nigdy nie ma mnie w domu. Nie dzwoni. Wpisuje sobie w system, że mnie nie zastał i już.
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie zleceń i klientów
  • ~SD / 2019-06-11 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczywiście, to standard dla DHL - czyli brak próby dostarczenia przesyłki!!! Informacja o przekierowaniu przesyłki i termin tygodniowy na odbiór. Koszt usługi 20 zł. Nie polecam tej firmy. To niewiarygodne, żeby tak firm działała w dzisiejszych czasach. To kradzież pieniędzy, nie usługa. Nie ma, co ocenić pozytywnie. Uważajcie na tę firmę. Jest wiele innych solidniejszych. Brak możliwości zgłoszenie reklamacji i skargi.
  • ~Paulina / 2019-06-11 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas zakupów internetowych, wybierałam dostępną opcję dostawy: DHL kurier wieczorny. Informację o nieudanej próbie doręczenia przesyłki wraz z adresem punktu odbioru przesyłki otrzymałam po godzinie 13. Przed kontaktem telefonicznym z infolinią upewniłam się, że wybrałam rzeczywiście opcję kurier wieczorny. Na infolinii potwierdzono, że taka usługa była zamówiona, ale przesyłkę złożono już w punkcie odbioru, wobec czego poradzono mi, abym złożyła reklamację (interwencję) za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie dhl24.com.pl. Po złożeniu reklamacji, szybko uzyskałam następującą odpowiedź:
    "Szanowni Państwo,
    Niestety nie mamy możliwości odbioru przesyłki z punktu po przyjęciu jej na stan.
    Przesyłka może zostać odebrana przez każdego posiadającego kod PIN oraz numer telefonu, na który został wysłany."

    Uważam, że w ramach reklamacji usługa powinna zostać wykonana ponownie zgodnie ze zleceniem. Ponadto, taka praktyka może być wykorzystywana przez kurierów do tego, by nie podejmując faktycznie próby doręczenia zostawiać takie paczki w punktach odbioru. Co więcej, zapłaciłam za usługę, której nie otrzymałam.
    O ile pomyłkę co do godziny dostawy jestem w stanie zrozumieć, o tyle nie mogę zrozumieć "wymurowania" ściany, z którą spotyka się klient składając tego rodzaju reklamację.
  • ~Anonim / 2019-06-11 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca przesyłek
    Kurier cham prostak i kryminalista, straszył mnie że mnie znajdzie bo ma moje dane i adres
    Zglosilam do DHL że chcę jego dane osobowe ponieważ chcę sprawę zgłosić na policji, w odpowiedzi dostałam przeprosiny i obietnice że zostaną wyciągnięte konsekwencje względem tego człowieka.
    Skończy się na upomnieniu i pogrozeniu palcem
    A ja w dalszym ciągu nie wiem czego mogę się spodziewać po kimś takim jak on
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~maarzena / 2019-06-11 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka wogole nie została dostarczona, po kilku interwencjach okazało się że paczka nadal leży w punkcie odbioru-2 tygodnie. Zdecydowanie nie polecam, szczególnie wysyłkę za pośrednictwem punktów Żabka
    Zaletybrak
  • ~Tubi / 2019-06-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona do domu pomino opłaty i oczekiwania na nią. Kurier postanowił zostawić paczkę w Żabce i wysłał maila, że złożyłem dyspozycję o zmianie zlecienie. To ostatnie jest nieprawdą. Obsluga klienta nie była w stanie mi pomóc ani interweniować. Nie polecam tej firmy
    ZaletyNie znam
    WadyWysłanie kłamliwego maila, brak pomocy ze strony BOK
strona 1 z 24
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 515
DHL
Ocena: 1.25, ilość opinii: 474
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 440
DPD
Ocena: 1.46, ilość opinii: 408
TNT
Ocena: 1.11, ilość opinii: 71
FedEx
Ocena: 1.43, ilość opinii: 37
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117