Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1694 opinii

1.31 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.18
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Czas dostawy
    1.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 85
  • ~Er / 2021-04-12 15:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka z Holandii nie może dotrzeć do Polski. Firma swoje opóźnienie tłumaczy rzekomo nieoprawnym adresem zamieszkania (jednak w trakcie dodatkowej rozmowy z konsultantem na infolinii nie zostały wykryte żadne błędy..)
  • ~Małgorzata / 2021-04-12 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia,tragedia i jeszcze raz tragedia. Paczka do UK nadana 4 03 21 jeszcze nie dotarła. Od 9 03 jest w Anglii a od 24 03 jak wynika ze sladzenia przesyłki,leży w magazynie. W jakim celu nie wiadomo Co jakiś czas coś się z nią dzieje ale co też nie wiadomo. Były już trzy informacje że będzie kurier
  • ~Grey / 2021-04-12 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Paczka z Polski do UK- MIESIAC. Serio? Zart nie firma kurierska
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2021-04-12 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przesyłki międzynarodowe stoją w Warszawie po 2 tygodnie .... reklamacje wszystkie są odrzucane.
    Zaletybrak
    WadyWszystko co przychodzi do głowy
  • ~ewa / 2021-04-11 19:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Totalna pomylka wysłałam paczkę do Angli 25 02 2021 dziś jest 12 04 2021 jeszcze nie dotarła ,w angli w magazynie jest od 9 03 2021.
    Zaletyzalet 0
    Wadysame wady
  • ~Zbigniew / 2021-04-10 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej jakiejkolwiek przesyłki z UPS Brak mozliwosci skargi na kuriera, kurier z Gdanska Zaspa generalnie ma gdzies dostarczanie przesylek , jako standard wpisuje proba dostarczenia , brak awizo i paczka laduje w punkcie typu sklep itd. Brak opcji za stronie UPS zlozenia reklamacji na obsluge .
    Zaletybrak zalet
    Wadytotalne olewanie
  • ~Michał / 2021-04-10 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem paczkę z USA. Wartość 460 z wysyłką ekspresową. Cło i vat 85. Oplaty dodatkowe ups ( nie wysyłka) 160zl !!!!!!!! Dramat masakra, jak to nazwali pomoc fachowców przy ocleniu buahahahaha
    ZaletyBrak
    WadyUkryte opłaty manipulacyjne
  • ~annaw / 2021-04-10 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups to dziadostwo!!! Odsyłam paczka jako zwrot zakupów do uk, podążam według instrukcji sprzedającego do zwrotu. Ups przetrzymuje paczkę na swoim magazynie podobno celnym od ponad 10 i nie wiadomo co się dzieje z paczka. Jest ten sam status od 10 dni: „warehouse skan”
    Maile, prośby, telefony groźby nic nie pomagają. Na połączenie z konsultantem czeka się conajmniej 30 minut, Konsultanci niekompetentni pojęcia nie maja co się dzieje tej pożal się Boże firmie.
    To jest skandal aby firma globalna, mająca siedzibę w Polsce tak się zachowywała i tak traktowała ludzi! To jest karygodne. oni trzymają moja paczke o dużej wartości a ja nie mogę odzyskać swoich pieniędzy!!!! Nie mam ani paczki ani pieniędzy!!!!
    Ups to Dziadostwo, omijać szerokim łukiem tych oszustów!!!!!
    Jeżeli nic z tym nie zrobią należy zgłosić te sprawę, ja nie podaruje tym oszustom tego!
    ZaletyŻadnych !!!!
    WadySame wady!!!!
  • ~b / 2021-04-09 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna pomyłka ,wpisujom nie pełne adresy i nie raczą weryfkować własnego błędu,wysłany pełny adres z własnej inicjatywy też nie jest pełny.kluczą i kłamią,podają nieistniejące telefony.adres niepełny,ustalamy adres ciekawe z kim brak telefonu do nadawcy i odbiorcy mimo że je posiadają.brak kompetęcji, sumienności a do tego kłamcy.
    Zaletybrak
    Wadymnustwo
  • ~Artur / 2021-04-09 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żart. Pomylili się na dokumentach celnych. Gdy zgłosiłem ten błąd i poprosiłem o korektę fv za usługi celne to stwierdzili że czas oczekiwania to 40 dni :D Chyba najgorsza firma kurierska na świecie. Pracownicy nie znają żadnych zasad panujących w firmie i nie potrafią pomóc tylko odsyłają do innych działów. Nie polecam. Lepiej już wysłać paczkę Pocztą Polską...
    Zaletybrak
    Wadypracownicy, obsługa klienta, brak terminowości, słabe zarządzanie
  • ~Luck / 2021-04-09 02:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Termin dostawy opóźniony ponad 48h na odcinku 200km, opłata ekspresu jest nic nie warta, paczka miała być do 24 od nadania a była po kilku dniach :P
    WadyOpóźnienia
  • ~Jan / 2021-04-08 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałem się nigdy z tak słabą obsługą, nierzetelnością i brakiem kompetencji. Mam nadzieję że ONI nie zajmują się dystrybucją szczepionek. Po co mi piszą że przyjadą jak tego nie robią. To jest po prostu chore. Szybciej to można paczkę dostać od Mikołaja w innym dniu niż 6.12
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Laura / 2021-04-08 13:23
    Ocena: 2.33 / 5
    UPS to najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Z żadną, a korzystam z usług firm kurierskich notorycznie, nie było do tej pory problemów. Nie dość, że nie można się w ogóle skontaktować z firmą kurierską w sprawie zmiany adresu do wysyłki, co jest dla mnie czymś absolutnie niezrozumiałym... Trzeba z tego powodu czekać na weryfikacje adresu zamieszkania z kodem pin, który przyjdzie na podany adres w formie listu od 5-7 dni roboczych, chociaż paczka ma być na następny dzień i ci się człowieku spieszy???? natomiast z pozostawieniem paczki sąsiadowi po drugiej stronie ulicy nie ma najmniejszego problemu. Majstersztyk debilizmu. Skoro dostarczenie paczki nie powiodło się, zamówiłam paczkę po raz drugi. Niestety sklep oferuje przewozy tylko UPS, ale tym razem, z prawidłowym adresem przecież nie mogło się nie udać, pomyślałam. No i nadszedł dzień dostawy. Czekam w domu z włączonym telefonem i dostaje informacje e-mail, że paczka jest w punkcie odbioru, a przecież jestem i czekam w mieszkaniu. Nikt nie raczył nawet do mnie zadzwonić. Będę omijać UPS szerokim łukiem.
  • ~Ramzes / 2021-04-07 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS gubi przesyłki.

    UPS nie przeprasza.

    UPS nie zwraca kosztów przesyłki pomimo składania reklamacji i upływie prawie 3 miesięcy od daty felernej wysyłki.
  • ~jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa / 2021-04-07 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa, brak kontaktu i od razu odznaczona informacja o wyprowadzeniu się klienta
  • ~Ala / 2021-04-04 04:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Trustpilot UK tam jest duzo poszkodowanych przez UPS. Strona 23 porady prawnika . Nie korzystać z aplikacji reklamacji UPS. niekorzystna dla poszkodowanych. Pisemnie powiadamiać i składać pozwy. Na tych stronach Trustpilota informacja o grupie na Fecbook odnośnie pozwu zbiorowego w UK. infolinia w Polsce każe dzwonić do Anglii a to pracownicy w Polsce obsługują infolinię dla Anglików.
    Zaletybrak
    WadyOszustwo
  • ~alcarski / 2021-04-03 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z UK nr 1Z7683V96830682043
    Przesyłka z UK, za którą zapłaciłem ok. 7100PLN, od 20.02. w Dobra Stryków. Codziennie info "import skan i Twoja paczka jest opóźniona wskutek zakłóceń związanych z Brexitem. Plany dostarczenia zostaną zmodyfikowane jak najszybciej". Jak najszybciej minęło już 41 dni leżakowania i brak reakcji. To jest granda. Przetrzymują moją własność.

    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet.
  • ~ala / 2021-04-03 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana do Anglii 15 lutego.3.04.2021 paczka nie dostarczona. Firma UPS przyjmowała paczki a wysyłki do Anglii ruszyły w tej firmie dopiero 10 marca. Planowana data dostawy 30.03 2021. W nocy przed tą datą zmieniono komunikat, że paczka w magazynie. 31.03.2021 monitoring - paczka w magazynie czeka na dalsze instrukcje. Od tego momentu żadnych nowych wpisów. Telefony na infolinie to farsa. Dwie pracownice podały inne informacje. Jedna, że paczka jest w sortowni, druga agencji celnej. Nikt w niczym nie pomoże . Nie wiadomo gdzie jest paczka . Warunki odzyskania jakiś pieniędzy za paczkę i czas stracony, nerwy , nie pokryje strat. Niekorzystne warunki umowy dla klienta. Korzystanie ze stron internetowych UPS wymusza podpisanie umowy, która ma zapisy na niekorzyść klienta . Możesz wysłać paczkę , ponieść stratę i UPS ściągnie jeszcze należności wynikające z umowy.
    Zaletynie ma
    WadyFałszowanie monitorowania paczki. Brak kontakt z firmą. Nic nie załatwisz. Podawanie fałszywych informacji na infolinii. Niekorzystne zapisy regulaminowe i umowy dla klienta. System wymusza akceptacje , przy logowaniu do róznych funkcji na stronie UPS.
  • ~Grzegorz / 2021-04-02 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ TĄ FIRME Z DALEKA!!!!!!!!
    UPS oddział Legnica Chojnów porażka!!! paczka wysłana 30.03.21 do Holandii- Rotterdam miała dotrzeć do 01.04 oczywiście nie dotarła po naszej interwencji 2.04 okazało się że paczka jest nadal w Polsce w miejscowości Dobra Strykow. 7 konsultantów 7 wersji każda inna!!!! NIKT NAM NIE CHCIAŁ POMÓC TOTALNE OLANIE KLIENTA! paczka świąteczna miała dotrzeć na święta!!! wartość bezcenna bo z domu dla syna zależało nam na tym bardzo!!! zero empatii zero zrozumienia zero profesjonalizmu nigdy więcej!! sprawą zajmie się prawnik ponieważ paczka była z góry opłacona za wysyłkę...OSTRZEGAM przed tą firmą!
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Marek / 2021-04-01 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiacie jakieś badziewie za 100 zł w sklepie spoza UE, należne opłaty celne wynoszą 61 zł. Jak myślicie, ile wynosi sama prowizja od pobrania tych opłat prze firmę kurierską UPS - i nie chodzi o koszty transportu a jedynie o samą prowizję od opłat celnych. Nie do wiary: 83 zł. Wybierajcie Pocztę Polską lub ich kuriera, tam prowizja wynosi kika złotych dla porównania
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
strona 1 z 85
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 4331
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 3083
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 2254
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1694
Pocztex
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1386
FedEx
Ocena: 1.46, ilość opinii: 438
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140