Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1820 opinii

1.31 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.18
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Czas dostawy
    1.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 91
  • ~Nadzieja / 2021-06-17 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Osusty mają kosztka ukryte nic nie mówiąc od razu
  • ~Adam / 2021-06-17 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paka z Ali, nadana w polowie maja , dziś 17 paczka cały czas w drodze, konsultanci noc nie wiedzą. Każą dzwonić do ich agencji celnej a na podane numery nie idzie się dodzwonić. Na e-maile cisza. Szło DHL 9dni UPS 5-6 tygodni?
    ZaletyŻadnych, konsultant przeprasza ale to za mało..
    WadySame wady
  • ~Mikołaj / 2021-06-17 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem to nieuczciwa firma naciagająca swoich klientów! W grudniu 2020 roku wyslalem 10 paczek o wymiarach 78 x 58 x 50 firmą apaczka.pl które normalnie miały kosztować 21,71nettto w firmie UPS po miesiącu czasu okazało się ze zostaliśmy zobowiązani do zaplaty ok 500pln od każdej paczki. W Panelu APACZKA że firma UPS za takie gabaryty ma najlepsza ofertę wręcz za połowe sredniej rynkowej, tylko potem za rzekome przekroczenie wymiarów o 1-3cm UPS chce doliczyć po ok 500PLN do każdej paczki. Dolaczam zdjęcia paczek z wymiarami. Zlozylem reklamacje w tej sprawie , dolaczylem masę dowodów min zdjęcia pudelek od klientów którzy dostali paczki ode mnie paczki o wymiaracch ktore sa zgodne z deklarowanymi przeze mnie wymiarami. Dodam, że żeby uniknąć dopłat specjalnie zawyzylem jeden wymiar paczki i deklarowałem 78 x 60 x 50 a nie 78 x 58 x 50. To nie pomoglo, reklamacja została odrzucona choć byłem przekonany, że to po prostu pomyłka. Wszedłem na wiele forów w internecie i znalazłem setki podobnych spraw, setki ludzi i firm które zostały naciagniete przez apaczkę i inne firmy kurierskie. Patrzac na wpisy na forach ten proceder kwitnie od wielu lat i jak widać nikt z tym nic nie robi pierwsze wpisy już w 2009… Irytujace jest tez to, że emaile są wysyłane przez automat przez ich system , w emailach zmieniają sie tylko numery paczek. To iście bandycki proceder! Do tej opinii też dolaczam orzecznictwo sadu warszawskiego w podobnej sprawie, nie wystarczy deklaracja UPS ze laser zmierzyl paczki to nie jest zgodne z art. 48 prawa przewozowego......Nie otrzymałem od UPS nawet protokolu z mierzenia tych paczek nie mowiac nawet o zdjeciach........Mam do zaplacenia ok 5000pln za 10 paczek ktore normalnie powinny kosztować koło 300pln!!! Jeśli nie chcecie Państwo tracić nerwów trzeba omijać tą firmę która najpierw zacheca do skorzystania z UPS podajac najniższą cene a nastepnie każe sobie dopłacić ponad 20razy tyle za kazdą paczkę.....
    Po prostu dramat. To się w głowie nie mieści że nikt do tej pory nie zrobił o tym reportażu w w TV.....
    Dotatkowo dla innych oszukanych. Nie dajcie się naciągnąć na dodatkowe koszty:
    "Nie sposób uznać, iż prawo przewoźnika do sprawdzenia wymiarów przesyłki realizuje się tak, że nadawca w żaden sposób nie ma możliwości obrony swojego stanowiska i wystarczy, że przewoźnik praktycznie oświadczy, że wymiary były nie zgodne aby uznać, iż udowodnił swoje racje. Nie wezwano pozwanego do sprawdzenia przesyłki, żeby mógł się o tym naocznie przekonać [...] Samo to, że powód jak twierdzi zapłacił te kwoty na rzecz dalszego przewoźnika nie oznacza, że automatycznie przysługuje mu roszczenie zwrotne do pozwanego. Musi je udowodnić. To, że on nie kwestionował przedstawionych protokołów nie oznacza, że także nadawca musi je uznać."
    XVI GC 1051/13 - Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

    „nie do zaakceptowania jest sytuacja, w której kontrahent jest stawiany przed faktem dokonanym. Nie jest bowiem powiadamiany o zamiarze przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji przesyłki, w inny niż dotychczasowy sposób, ani o wynikach jej przeprowadzenia, a (...) dokonuje na tej podstawie drastycznego podwyższenia ceny, narzucając ją drugiej stronie umowy”. (podobne stanowisko zajął Sąd Okręgowy w W., XXIII Wydział Gospodarczy Odwoławczy, w sprawie o sygn. akt XXIII Ga 2143/14)."
  • ~Wkurwiony / 2021-06-17 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś pomyłka piszą że nikogo nie było w domu gdzie siedziałem cały dzień i kuriera nie było pozatym przekazali paczkę do jakieś kwiaciarni schowanej w osiedlu i szukałem jej pół godziny w dupę sobie wsadźcie takie doręczenia. Ostatni raz zamawiałem cokolwiek przez tą firmę
  • ~Woj / 2021-06-16 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu. Opóźnienia. Data otrzymania paczki to loteria. Przekładają z dnia na dzień.
  • ~Nick / 2021-06-16 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysyłana z PL do UK. Była u kuriera który pomylił adresy, paczkę uszkodził. Na infolili UPS nie da się dogadać. Rozlanczaja się albo każą składać reklamacje. Adresy chce odebrać paczkę mimo uszkodzenia a oni się rozlanczaja, paczki nie chcą wydać. W systemie słońcu informacja ze można odebrać paczkę a na magazynie okazuje się ze jej nie ma, została wyrzucona.
    To jest kradzież w biały dzień!!!!!
    Jakim cudem ta firma jeszcze funkcjonuje????
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Andrzej / 2021-06-16 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Jak ta firma jeszcze funkcjonuje to ja nie wiem. Mam nadzieje że zbankrutuje, upadnie i na ich miejsce powstanie kolejna z lepszą obsługą. Jak pracuję na rano to paczkę dostarczają popołudniu i nie ma innej opcji by w innych godzinach dostarczyć a jak pracuję na rano to akurat w tym tyg dostarcza o 9 rano i nie ma opcji innej godziny ustawić. Zapomniałem wszystkim odradzać tej opcji wysyłki. Teraz będę o tym pamiętał. Zapomnieli o tym że zadowolony klient wróci i poleci innym a niezadowolony nie skorzysta już nigdy i będzie odradzał innym.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Baaba / 2021-06-15 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka do Uk wysłana 4 MAJA, do dnia dzisiejszego 15 CZERWCA w dalszym ciągu ma status w drodze. Pracownik nic nie może pomóc tylko przeprasza za zaistniałą sytuację. Paczka w magazynie Stanford le hope od miesiąca tkwi w tym samym miejscu. Ręce opadają
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBrak konkretnej odpowiedzi
  • ~Zadowolony klient / 2021-06-15 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijac jak najdalej, nie dość że nie kompetentni to jescze mściwi za krytyke nasylaja kolezaneczki z URZEDU CELNEGO
    Sprawa przekazana do prokuratury : zmowa w celu dzialania na szkode klienta

    bandytyzm

    Aneta Fiedor
    Agent Celny
    Agencja Celna UPS Polska Sp. z o.o.
    ul. Wolności 90
    42-625 Ożarowice

    UPS Polska Sp. z o.o.
    ul. Prądzyńskiego 1/3
    01-222 Warszawa, Polska
    NIP 522-10-04-200

    Tel. +48 (032) 284 51 00
    Fax + 48 (032) 284 50 88
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Benek / 2021-06-14 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z przesylkami z aliexpress. Przetrzymujom już paczkę kilka tygodni niby na urzedzie celnym ale paczka leży w magazynie celnym i odnalazła sie po 4 tygodnia ch i dopiero poszła do oclenia. pani powiedziała że maja braki kadrowe i dlatego tak to wygląda i że bardzo duża rotacja ludzi Wstyd i beznadzieja, tym bardzie infolinia nigdy niż c nie wie i nie ma gdzie zadzwonić w przypadku problemów. Nie oddzwaniajo nie informują emailami zero kontaktów i odpowiedzi...
    NIE POLECAM bo to drugi raz co zresztą opinie w necie mówią same za siebie bo mjaą punktację poniżej 3 punktów a np. DHL 4,8 który nigdy mnie nie zawódł..
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak możliwości kontaktu poza infolinię na kórej konsultant nigdy nic nie wie i nic nie może
    magazyn celny na lotnisku to państwo w państwie nawet na emaile nie odpowiadająm telefony głuche
  • ~Nikilo / 2021-06-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinni nic nie wiedzą, na ich agencji celnej zero informacji i brak kontaktu, nie odpowieadają na emaile a numery podane to jakaś kpina.
    Żadnego upsa nigdy więcej bo to juz kilka razy tak było , fedex, dhl przynajmniej mają wiedzę co i gdzie a tu? Infolinia to zupełne zero informacji i pomocy
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady, 3 raz paczkę wcięło, teraz na ponad miesiąc.
  • ~Adrian / 2021-06-14 11:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Zamówiłem kuriera 2 czerwca i czekałem do 14 (a może przyjedzie). Zadzwoniłem na infolinię i po 30 minutach już był. Można? Można...
  • ~Paweł / 2021-06-14 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma kurierska w Polsce . Miesiące czekania na poprawienie FV , która sami źle wystawili .
    Po miesiącu odpisuje UWAGA !! Oddział w Indiach łamaną polszczyzną . To są jakieś jaja .
    Zaletybrak
    WadyBrak kontaktu , nie są w stanie nic zrobić w terminie
  • ~Evelina / 2021-06-13 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Służba dostawki z najgorszą obsługą
    Dostawa trwa 3 tygodni minimum, trzeba samemu dzwonić i prosić o przesłanie danych lub info o paczkach, czekać jeszcze 5 dni, i tylko po tym ona będzie czekała na kuriera. Odebrać osobiście nie ma szansy.
    ZaletyNic
  • ~Andrzej / 2021-06-13 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Podobno kurier był dwa razy a nie ma awiza. Kurier również nie dzwonil. Dostarczają paczki w godzinach porannych nie biorąc pod uwagę że ludzie są w pracy. Kontakt zero. Paczka opłacona więc wystarczyłby kontakt telefoniczny.
  • ~82 / 2021-06-13 09:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadałam paczkę na palecie z uwagi na to że w paczce znajdował się delikatny materiał.Kurier przyjechał po paczkę ale nie zabrał jej razem z paletą, tylko zabrał samą paczkę. Prawdopodobnie nie mial juz miejsca w samochodzie?? Do wagi paczki dodałam wage palety 25kg co zostało wycenione na prawie 170zł. Czuję się oszukana i naciągnięta na koszty, bo jeśli nadalabym paczkę bez palety przesyłka kosztowałoby o wiele wiele mniej. A tak to UPS skasowało mnie za 44kg a zabrali ostatecznie paczkę która ważyła 19kg.
    WadyKurierzy nie wywiązują się że swoich obowiązków. Trudno cokolwiek załatwić przez infolinię.
  • ~Ups porażka / 2021-06-12 13:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma ups to porażka. Paczka pobraniowa idzie 6 dni. Paczka krajowa. Odradzam.
  • ~Alberto / 2021-06-11 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS - najgorsza firma z którą mi przyszło się kontaktować w spawie paczek. TNT, FEDEX, BBATS z kilkudziesięciu paczek i palet nigdy problemu nie wyło... A w tej firmie paczka stoi w UPS po 3 tygodnie i nie ma gdzie zadzwonić, złożyć reklamacji, infolinia nic nie może i nic nie wie... Tłumaczą że na lotnisku paka wisi na skarbówce celnej... osobiście dowiedziałem się że ona nie została jeszcze oclona, leży w magazynie 3 tygodnie...

    UPS nigdy więcej... to drugi raz taka sama historia że paka albo jest uszkodzona albo zaginęła i 1000$ w plecy...!!!

    NIE POLECAM, NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA
    ZaletyZALETY ?? Brak bo zawsze w lokalnych jak i międzynarodowych jakieś cyrki
    Wadytylko WADY
  • ~ART / 2021-06-11 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem wczoraj maila od UPS, że dzisiaj dostarczą mi paczkę. Czas dostarczenia - "do końca dnia". Cały dzień w którym miała być dostarczona paczka czekałem. O 16:30 dostałem maila od UPS, że przełożyli dostawę na za 3 dni. I znowu termin dostawy "do końca dnia" - ciekawe czy tym razem uda się dostarczyć :) A tak na poważnie to uważam, że to bardzo niepoważne traktowanie klienta - ja już tę firmę będę unkał jak ognia!!!
  • ~Zielak / 2021-06-11 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana do mnie 31.05.2021. Na dzień dzisiejszy tj. 11.06.2021 paczka nie dotarła. Ponoć kurier 3 razy próbował zostawić paczkę, ale nikogo nie zastał. Awizo brak. Na infolinii informują mnie, że mają dane z GPS i wg nich kurier był (podali mi dokładną godzinę) pod moim adresem. Sprawdziłem, na monitoringu (dysponuję nagraniem) i oczywiście kuriera nie było, ani o tej godzinie, ani w okolicach tej godziny. Byłem też u sąsiadów, bo może się pomylił i zostawił awizo u kogoś innego, ale też nie. Nadmienię tylko jeszcze, że oczywiście we wszystkich godzinach, w których rzekomo kurier próbował dostarczyć paczkę, byłem pod adresem dostawy (pracuję zdalnie). Zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera. Na infolinii twierdzą, że nie ma mojego numeru na danych dostawy, więc podawałem już dwa razy. I zgadnijcie co? Nadal nie ma mojego numeru. Na końcu dostałem numer do kuriera, ale cóż tego numeru nikt nie odbiera.
    Także żenada. Ni
    ZaletyNie ma.
    WadyWszystko.
strona 1 z 91
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 4742
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 3408
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 2616
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1820
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1484
FedEx
Ocena: 1.44, ilość opinii: 498
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.12, ilość opinii: 2590
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2329
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2327
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2066
Play
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1326
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1268