Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4061 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 204
  • ~R / 2024-07-23 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mial dostarczyc paczke. caly dzien czekalem w domu. paczka nie zostala dostarczona, kurier nawet nie zadzwonil ale paczke oznaczono jako "Odbiorca nie był dostępny, aby odebrać przesyłkę.". Nastepny dzien podobna sytuacja, paczka miala zostac dostarczona do wyznaczonej godziny. czekam juz 2h dluzej i nikt jej nie przywiozl. Asystent internetowy zupelnie nie odpowiada na zadne pytanie sensownie. Asystent telefoniczny nie jest w stanie odroznic T od D ilekroc podaje numer przesylki. A Pani konsultant do ktorej po 30 min sie dodzwonilem zachowuje sie niczym asystent wirtualny powtarzajac w kolko ze paczka zostanie dostarczona. W jakim celu ona tam pracuje? Zero jakiegokolwiek zaangazowania i checi pomocy. A do tego UPS sobie na glowniej stronie zamieszcza ze zdobyli tytul najlepszego dostawcy. Przeciez DPD czy DHL z ktorych uslug korzystalem dzialaja o wiele lepiej niz UPS.
    Zaletyladnie obklejone ciezarowki
    Wadynie dziala
  • ~tommly / 2024-07-12 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień czekam na ważną przesyłkę, śledzę na stronie status i co, NIC, zero kontaktu, a o 14:18 zmiana statusu na niemożliwe dostarczenie do wybranego punktu, potem niemożliwe dostarczenie do Punktu Access Point oraz niemożliwe dostarczenie do punkt UPS, następny możliwy termin, to kolejny dzień roboczy, a jest piątek po południu.
    Telefon do konsultantki: czy był Pan cały czas w domu - TAK, zaraz sprawdzę, napiszę ponaglenie do oddziału, proszę czekać, odezwiemy się w ciągu godziny na telefon z którego Pan dzwoni. I co, znowu NIC, cisza. Drugi telefon: mieliście Państwo oddzwonić, paczka miała dzisiaj do mnie dotrzeć. Nie możemy się skontaktować z kurierem, ma wyłączony telefon !!! Żenada. I to nie pierwszy raz taka sytuacja. PORAŻKA, odradzam każdemu UPS !!!
    ZaletyZERO
    WadyMNÓSTWO
  • ~Magda / 2024-07-08 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Kurier nie dzwoni przed przyjazdem. Chyba liczy, że od rana człowiek będzie siedział i patrzył jak jaśnie Pan podjedzie. To jest tragedia. Zero kontaktu z kurierami. Infolinia do dupy!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~krzysiek / 2024-06-28 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam z całego serca! Nie da się przekierować paczki do punktu pick up bo "błąd systemu".
    Na infolinii nie są w stanie pomóc, bo przekierować paczkę można dopiero po pierwszej nieudanej próbie doręczenia.
    Infolinia techniczna na najwyższym poziomie o czym może świadczyć próba rozwiązania problemu poprzez "zmianę przeglądarki". Po zmianie adresu (bo to akurat dało się zrobić) kurier pojawił się... pod początkowo wybranym adresie. Z tego miejsca chciałbym serdecznie pogratulować firmie UPS, ze wszystkich firm kurierskich, gorsze doświadczenia miałem tylko z pocztą polską.
  • ~Teodora / 2024-06-26 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za dowóz paczki kurierem. Kurier nie przyjeżdża, zostawia paczkę w jakimś punkcie, nie podając adresu punktu. Czekam nieświadoma sytuacji na paczkę, nadawca również nie wie, co się z nią stało. Wreszcie olśnienie- przecież to UPS! Nie przyjeżdzają pod adres, zostawiają od razu w punkcie, bo tak jest łatwiej. Za dowóz do domu trzeba ZAPŁACIĆ DODATKOWO. Czyli płacimy dwa razy. Trudno uwierzyć, ale to prawda. Omijajcie z daleka UPS.
    ZaletyBrak
    WadyFirma z premedytacją oszczędza na paliwie, nie dowożąc paczek pod adres, tylko do punktów. Klient jest ponownie obciążany kosztami dowozu.
  • ~Nik / 2024-06-21 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Burdelnia. Nie są odpowiadalni. Nie dostałam SMS, kiedy będzie kurier. Zapłaciłam dostawę Nie dla tego żeby osobiście odbierać paczkę ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • ~Rafał / 2024-06-19 18:55
    Ocena: 2.33 / 5

    Witam. Mimo że dwoje prawie dorosłych dzieci siedzi cały czas w domu, to kurier twierdzi że nikogo nie zastał. Informacja gdzie jest przesyłka jest tak zakamuflowana, że 0,5 h szukałem tej informacji. Ostatecznie Firma zamawiająca kuriera dowiedziała się gdzie kurier zostawił dla mnie przesyłkę. Żadnego telefonu, sms, mail. Tylko na allegro pojawiały się komunikaty co dzieje się z przesyłką. I tam też dowiedziałem się że przesyłka nie została odebrana. Tragedia i dno dna. A dodzwonić się gdziekolwiek, i uzyskać informację próbowałem przez godzinę. Nagadałem się z botami i czat botami I nie było żadnego efektu. Koszmarna Firma i nie polecam nikomu korzystania z jej usług. Powinienem też opisać sprzedawca na allegro, może zrezygnuje z usług tej dziwnej firmy. Oby był moment że miałem o nich dobre zdanie.
  • ~AgataB / 2024-06-19 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna "firma kurierska", nawet słów mi brakuje żeby opisać jakość ich "usług".
    Przesyłka zagraniczna - paczka jest w kraju docelowym od 17.06 - w trakingu widzę datę dostarczenia do odbiorcy 24.06 (pierwotnie miało być 18.06). Tydzień leżakowania ...? Koszt wysyłki 2 kg paczki - 190 zł. Czas dostawy 18 dni (jak "dobrze" pójdzie). WSTYD!
    Pan na czacie mnie olał!
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
  • ~Jo / 2024-06-16 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy.
    Mimo opcji zmiany daty doręczenia na późniejszą, wybranej i dokonanej dzień przed planowanym doreczeniem nie stosują się do zmian.
    I co gorsze zostawiają paczki do odbioru w jakichś cichociemnych punktach typu sklep grosik czy lombard
    Zero elastyczności
    Fikcyjna opcja 'zmiany terminu'
    NIE POLECAM
    ZaletyNie maja
    WadyOpisane w opinii
  • ~Kudziuka / 2024-06-05 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś. Płaci się za dostawę do domu. Kurier nie zadzwonił,że ma przesyłek,nie otrzymałam też żadnej informacji,że dziś będzie kurier.Ani,że przesyłka Czaka na mnie w punkcie. Sama musiałam szukać swojej przesyłki po numerze.
    ZaletyŻadna
    WadyBrak kontaktu z kurierem.
  • ~Przemek / 2024-06-03 12:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak kontaktu z kurierem!
    Brak informacji na telefon o dostawie!
    Kompletnie odklejone podejście do klienta przez niezrozumienie tego, że nie każdy ma tyle czasu co prezes UPS aby czekać w domu na kuriera między 8 a 13 !
    Nie polecam!
    WadyBrak kontaktu z kurierem!
  • ~Mmmmmmmmmmmm / 2024-05-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo próbował dostarczyć paczkę dwa razy, za każdym razem nikt go nawet nie zobaczył na oczy, w firmie tłumaczył że nie byliśmy przygotowani finansowo. Po interwencji obsługi klienta została podjęta trzecia próba doręczenia, która wreszcie doszła do skutku. Na tym nie koniec, kurier przekazując paczkę zaczął dyskusje i komentarze, był arogancki, agresywny i bardzo niemiły.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Ania / 2024-04-26 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Leniwy kurier zostawił paczkę punkcie odbioru zamiast do mnie, 800m od mojego adresu, pomimo iż zapłaciłam dodatkowo za ekspresową przesyłkę. Zostawił adnotację, że adres jest nie czytelny. No błagam, nie wypisywałam go ręcznie. Nawet nie zadzwonił, nie przesłał sms-a, gdzie jest moja paczka. Zero kontaktu. Sama się zorientowałam sprawdzając pocztę e-mail. Współczuje wszystkim, którzy muszą z nimi współpracować. Dobrze, że firmą u której kupowałam daną rzecz i płaciłam za kuriera zwróciła mi pieniądze za nieuczciwego kuriera. Tak jest nieuczciwe, zero profesjonalizmu. Nie polecam nikomu.
    Zaletynie ma
    Wadytylko
  • ~Natias / 2024-04-22 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zamiast przywieźć paczkę do mnie zostawił ją w punkcie odbioru paczek (w tym dniu otrzymałem 2 paczki od DHL). Po uprzejmej rozmowie z obsługą klienta zlecili ponowne przesłanie paczki do mnie. Kurier ma na to dodatkowe 2 dni. Czekam już tydzień.
    ZaletyKontaktowa obsługa klienta
    WadyBrak informacji o przesyłce na mail, ani na telefon. Leniwi, nieuczciwi kurierzy. Długi czas oczekiwania na dostawę.
  • ~Krzyś / 2024-04-18 22:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki do domu, nawet u sąsiada nie zostawil, oczywiście nie zadzwonil na telefon, zaznacze ze w domu bylem caly dzień a on zawiózł przesyłkę do centrum miasta bo tak mu bylo wygodniej, nie polecam, nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyMiejsce dostaczenia, brak kontaktu
  • ~Milosz / 2024-04-18 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, Pierwszy i ostatni raz zamawiałem przez UPS. Zamawiam i płace z dostawą do domu a oni rzucają paczki do punktów. Gdybym miał czas jeździć po punktach to nie zamawiał bym do domu:) NIE POLECAM I NIE POZDRAWIAM dno i wodorosty
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Mariola / 2024-04-18 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE. Kurier za którego płacę, nie dostarcza przesyłki pod dom, tylko zostawia paczkę w ich punkcie. Człowiek leży w domu chory, a ten bezczelnie zapisze iż rzekomo była próba doręczenia. Otóż NIE BYŁO. Gdybym mogła odebrać paczkę w paczkomacie to bym taki sposób dostawy sobie wybrała. ZA DARMO.A nie zamawiam kuriera, płacę, i po odbiór paczki muszę prosić sąsiadów, do punktu oddalonego ponad dwa kilometry.NIGDY WIĘCEJ
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKO
  • ~Krystian / 2024-04-16 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    kuriera nie było, a w systemie widnieje że próba doręczenia przesyłki została podjęta, o godzinie o której kurier rzekomo dostarczył paczkę byłem w domu, a kurier nawet nie zadzwonił, nie polecam.
  • ~Klientka / 2024-04-15 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak kontaktu z klientem. Z powodu uszkodzenia domofonu paczka przekazana do punktu. Na awizo brak adresu punktu odbioru. Po dwóch telefonach do firmy i obietnicach ponownego pilnego doręczenia paczka nadal nie została doręczona. Firma nie solidna i chyba najgorsza z wszystkich kurierskich.
  • ~Szycha / 2024-04-04 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Żadnego kontaktu z klientem. Nie dostałem informacji o tym że przyjdzie paczka. Dostarczona od razu do punktu odbioru. Nie dostałem nawet żadnej informacji gdzie znajduje się paczka. Zerowy kontakt z klientem. Żałuję że UPS był jedyną formą przesyłki. Slogan firmy powinien brzmieć "UPS po co to wszystko"
    WadyZerowy kontakt z klientem
strona 1 z 204
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12200
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7895
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7467
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4061
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3997
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2360
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4269
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851