strona 1 z 205
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Lucyna / 2025-01-18 08:58
Najgorsza firma kurierska nikomu nie polecam, przesyłki z dużym opóźnieniem, trudności ze znalezieniem adresu na poziomie przedszkolaka -
-
~Piotr / 2025-01-10 16:28
UPS to jedna wielka tragedia jeśli chodzi o przesyłki międzynarodowe. Paczkę wysłałem do Francji , zapakowana w potrójny karton elementy w środku zabezpieczone bardzo grubymi profilami kartonowymi, wszystko sklejone że sobą bardzo solidnie . Na koniec folia i jeszcze jedno oklejenie. Waga paczki 40 kg. Paczka dotarła, elementy w środku wyglądały jak po przejechaniu czołgu. UPS odebrał paczkę do analizy. Połowa zabezpieczeń wypadła dziury w opakowaniu masakra a po folii nawet śladu. Reklamacja odrzucona bo źle zapakowane i nie było oznaczeń. Odwołanie od reklamacji i dodane zdjęcia jak paczka była zapakowana i że były etykiety. Odpowiedz że UPS nie musi patrzeć na etykiety . Paczka miała wrócić do mnie ale te s....y ja zgubiły i nikt nie wie gdzie jest tyle OMIJAĆ szerokim łukiem.
Ps była ubezpieczona na 6500zl fikcja złodzieje.ZaletyZeroWadyDługo i nieprofesjonalnie, ubezpieczenie fikcja -
~Brajan / 2025-01-10 11:39
Dno i kupa mułu! Za każdym razem kiedy sklep internetowy wysyła mi zamówiony towar UPSem powtarza się ta sama sytuacja - siedzę w domu i czekam na kuriera. Nagle dostaję powiadomienie, że usiłował dostarczyć, nie udało się i przesyłka jedzie do punktu odbioru. Przeglądam potem monitoring i okazuje się, że wcale go nie było. WadyNajgorsza firma kurierska. -
~arek / 2025-01-09 16:57
ups najgorsza firma kurierska dramat czekam na przesyłke a firma pisze ze niema nikogo w domu oszusci infolinia to fikcja niemozna sie dzodzwonic Wadynajgorsza firma kurierska -
~Kp / 2025-01-03 20:03
Lekkomyślnie zamówiłam walizki na wyjazd 3 tygodnie przed lotem. Sprzedawca wysłał je na drugi dzień. Nie doszły….. stres dzień przed kiedy infolinia zapewniła mnie o doręczeniu- BEZCENNY. -
~rs audio / 2025-01-03 15:46
ZA TĄ KASE DRAMAT!!!! zerp kontaktu z kurierem. obsługa klepie regułki!!!! WadyDRAMAT! DRAMQT! DRAmat! -
~Bartek / 2024-12-30 15:34
Nr paczki 1ZG3R9756812129716 nr zlecenia 29TBJM7LLRC kurier nie potrafi odebrac paczki od 4.12.24. Dzis 30.12.24 po interwencji w centrali ups do paczki z mysłowic wysłali kuriera z opola ZaletyBrakWadyJak wyzej -
~Bart / 2024-12-30 15:24
Nr paczki 1ZG3R9756812129716 nr zlecenia 29TBJM7LLRC kurier nie potrafi odebrac paczki od 4.12.24. Dzis 30.12.24 po interwencji w centrali ups do paczki z mysłowic wysłali kuriera z opola ZaletyBrakWadyJw -
-
~Robert / 2024-12-28 22:11
Oszuści. Nie przyjeżdżają, a oznaczają, że klient nie był obecny. Banda oszustów ZaletyBrakWadyPracownicy z iq 10-11 -
~Kellervip / 2024-12-13 11:42
KURIEREK OSZOŁOM Z UPS PRZERZUCA PACZKE ZE SZKŁEM PRZEZ OGRODZENIE POMIMO ZE FURTKA ZOSTALA OTWARTA ZDALNIE. OMIJAJCIE TĄ "FIRMĘ" ! ZaletyBRAKWadyBrak poszanowania cudzej własności!!! -
~Patrycja / 2024-12-05 15:38
Najgorsza firma kurierska. Zamawiam tylko jak jestem zmuszona, bo nie ma innej opcji. Ostatnie 3 razy, żadnego kontaktu. Oni nawet nie dzwonią do drzwi!!!!! A później musisz jechać żeby odebrać paczkę, bo kurierowi się nie chciało dzwonka nacisnąć. Koszmar. Dodzwonić się nie idzie bo trzeba przejść przez 1000 wiadomości z botami. Koszmar. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Patka / 2024-12-04 09:36
Porazka . Najgorsza firma kurierska. Brak kontaktu paczka pozostawiona w nieznanym punkcie bez Żadnego kontaktu z kurierem ZaletyBrakWadyBrak kontaktu nie dostarczona paczka paczka w punkcie o nieznanym adresie bez żadnej informacji od kuriera -
~Ws / 2024-11-27 16:21
Kurier UPS zostawia paczkę pod drzwiami,nie kontaktuje się odbiorcą. Otwiera sobie sam bramkę i wchodzi na posesję bez zgody właściciela. Złożyłem reklamację to dostałem odpowiedź że tak mogą robić. Dla mnie porażka. Jeszcze nigdy z takim chamstwem się nie spotkałem. Nikomu nie polecam tej firmy. WadyBrak komunikacji ze strony kuriera -
~Małgorzata / 2024-11-22 11:06
Najgorsza firma kurierska. Nie chce się leniwemu ch..... dostarczyć paczki do klienta zostawia w punkcie bez żadnych informacji gdzie jest do odebrania. Ma podany nr do klienta to nawet cham nie potrafi zadzwonić i jeszcze bezczelnie kłamie że próbował dostarczyć paczkę jednak nikogo nie było w domu. Brak słów po prostu. UPS RAWICZ NAJGORSZY KURIER!!!!!! -
~aga / 2024-11-20 13:06
UPS to najgorsza firma kurierska. Nie chce im się paczek wozić tylko zostawiają w punkcie. Unikać jak ognia. -
~MB / 2024-11-18 14:59
Firma nieprofesjonalna, kurier poświadczył nieprawdę w systemie, iż nie było możliwości dostarczenia z powodu braku podpisu odbierającego. Domownicy w domu, monitoring potwierdza brak przybycia kuriera. Punkt odbioru zamknięty godzinę przed czasem. Brak wsparcia ze strony konsultantów, nikt nie ma kontaktu do kuriera i punktu odbioru. Nie polecam... ZaletyŻadnychWadyLekceważenie klienta, nierzetelne wykonywanie usług -
-
~Gosia / 2024-11-15 17:57
Nigdy nie skorzystam więcej z przewoźnika UPS. Nie polecam. ZaletyŻadnej zalety nie widzę....WadyNie spotkałam się z taką ignorancja nigdy! -
~Nudziarz / 2024-11-13 17:59
Przewinienia UPS w moim kontakcie z tą firmą można najkrócej podsumować słowami "niekompetencja" oraz "dziura informacyjna".
Po zamówieniu paczki (fotel biurowy) otrzymałem od UPS maila z informacją o początku jej trasy, i przewidywaną datą jej dostarczenia. Dzień przed tą datą - kolejny mail, z informacją, że paczka dotrze jutro, w godzinach 10:30-14:30 (godzina nigdy nie ustalana ze mną, przy zamówieniu produktu takiego wyboru nie uświadczyłem). Termin dostawy przestawiałem na inny dzień, bo godziny dostawy nie można wybrać. Przyszedł mail o potwierdzeniu zmiany dnia dostawy, w godzinach 10:30-14:30. O godzinie 10:20 w dniu przewidywanej dostawy paczka wg trackingu nie została jeszcze wydana do doręczenia. Telefon na infolinię (trzykrotne cedzenie numeru paczki do automatu, nim mogłem nawet rozpocząć pytanie o paczkę)zaowocował informacją, że dane z trackingu niekoniecznie są zgodne z prawdą, i że wysyłane jest pytanie o moją paczkę do centrali, oraz że otrzymam telefon w sprawie w ciągu godziny-półtorej. Telefonu nie uświadczyłem. Do 14:30 paczka się nie pojawiła. Drugi telefon na infolinię dał potwierdzenie, że dziś paczki nie będzie, że odpowiedzi na pytanie nie ma, oraz przeniesienie paczki na odbiór osobisty z punktu. Dostałem maila że paczka jest do odbioru w punkcie. Na miejscu usłyszałem że jej tam nie ma, kurier nie zjechał, proszę przyjść jutro. -
~Magda / 2024-11-07 21:01
Najgorsza firma kurierska. Błędne komunikaty w śledzeniu. 40 minut na infolinii żeby porozmawiać z konsultantem który i tak nic nie wiedział i w niczym nie pomógł. Obiecany w ciągu godziny telefon z oddziału też nie doszedł do skutku. Paczka od dwóch dni nie została dostarczona. Kurier drugiego dnia wskazał nieudaną próbę doręczenia mimo że nie rac się pojawić cały dzień był ktoś w domu. ZaletyZeroWadyBrak kontaktu brak rzetelnej informacji kompletna ignorancja -
~Kasia / 2024-11-06 12:52
Najgorsza firma kurierska, z którą do tej pory miałam do czynienia. Zero kontaktu do i od kuriera, brak telefonu do oddziału, oczekiwanie na obsługę przez konsultanta niemożliwie utrudnione. Kontakt zwrotny z oddziału z zastrzeżonego numeru telefonu. Paczka w ogóle nie jest dostarczana pod adres, brak również informacji, że przesyłkę pozostawiono w punkcie. To jakieś totalne nieporozumienie. Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą.
strona 1 z 205
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »