Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 498 opinii

1.31 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.14
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.27
  • Czas dostawy
    1.47

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 25
  • ~PM / 2019-07-19 12:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia! Paczka ubezpieczona a kurier z tekstem, że nie wolno mi jej obejrzeć. Oczywiście poziom rozwoju umysłowego tego gościa nie pozwala odróżnić słowa obejrzeć a otworzyć. W przypadku jakiegoś uszkodzenia miałem prawo nie przyjąć przesyłki i zgłosìć to do sklepu. Waga przesyłki to ok 35kg. Odbierała to starsza kobieta i oczekiwanie na pomoc ze strony kuriera to strata czasu. Usłyszała tylko że "on nie jest tragarzem"
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa klienta
  • ~Dagny / 2019-07-19 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Człowiek czeka na paczkę, praktycznie 4 dni nigdzie się nie może ruszyć bo dostał email że przyjdzie a tu nikt nie przychodzi a na koniec okazuje się że paczka zwrócona nadawcy :/ :/ katastrofa :/ nigdy w życiu nie chcę już skorzystać z ich oferty :/ tfu tfu
  • ~Krymal / 2019-07-18 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj dnia 17.07.2019 miały przyjść mi buty od Adidasa (brałem za pobraniem) i przywieść miał je właśnie kurier UPS. Butów nie zobaczyłem i już nie zobacze, ponieważ według kuriera odrzuciłem paczke. Choć byłem cały dzień w domu i kuriera nigdzie nie było. Po 10 minutach męczenia sie z botem i wciskaniem numerów, w końcu udało mi się dodzwonić do nich przez telefon. Powiedzieli mi że nie podałem numeru telefonu i że był zły adres. Numer telefonu jak i POPRAWNY adres wpisałem na adidasie gdy zamawiałem, także nie wiem dlaczego numeru nie mają a adres jest zły. Dzisiaj jeszcze zadzwoniłem do adidasa i powiedzieli że pełno osób skarży sie na tą firmę kurierską. Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Robert / 2019-07-17 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest obrzydliwe. Czekam na przesyłkę. Ma być jutro. I co? Żeby otrzymać czas dostawy muszę sie zalogować przez portal społecznościowy. I za co się płaci? Jakim prawem stawiają takie warunki? To czysty szantaż.
  • ~wiwi / 2019-07-17 18:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem niezadowolona z usługi tej firmy kurierskiej. Zamówiłam przesyłkę do pracy, po czym dostałam smsa, że kurier nikogo nie zastał pod podanym adresem. W tym czasie oczywiście byłam w pracy, tak jak i pozostałych przeszło 400 osób i kurier nikogo nie zastał... Po drugie, nie było nawet żadnej próby kontaktu, żadnego telefonu od kuriera - tylko od razu sms - proszę odebrać przesyłkę z punktu odbioru. Żenada. Nie polecam.
    Wadybrak kontaktu z kurierem, brak próby doręczenia przesyłki
  • ~Bea63 / 2019-07-17 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona, ale jak widzę, nie ja jedna. Wczoraj dostałam sms z informacją o próbie doręczenia przesyłki ( trochę wazy bo tam jest żwirek i karma dla 3 kotów). Sęk w tym, że w domu jest moja Mama (CAŁY CZAS). Próbowałam odkrecić tę sprawę, ale dodzwonienie się i rozmowa z konsultantem to doprawdy droga przez mękę. Udalo mi się to w 4 próbie... cała zabawa trwała prawie 9 minut, ale jakimś cudem udało mi się porozmawiac z zywym człowiekiem - nie z automatem. Paczka miała być dostarczona dzisiaj między 9:00 a 13:00. Hmmm, mamy 16:58. Paczki nie ma, automat nie był w stanie zlokalizować co się z nią dzieje. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Zaletynie potrafię dostrzec
    Wadynierzetelność
  • ~Anonim / 2019-07-17 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka to mało powiedziane... zamówiłam paczkę do pracy, portier do mnie zadzwonił że kurier przyjechał (Nie wiem dlaczego nie zadzwonił bezpośrednio do mnie). Poinformowałam żeby zaczekał, bo muszę pójść po gotówkę, gdy wróciłam już to nie było, bo jak zostało mi przekazane, nie ma czasu by czekać!!
    Co to ma wogole znaczyć?!
    Później zadzwonił ktoś z UPS żeby mnie poinformować, że była nieskuteczna próba doręczenia przesyłki. Długo jeszcze można by opisywać dalszy rozwój sytuacji ale szkoda czasu.
    Jednym słowem PORAŻKA
  • ~Odbiorca / 2019-07-17 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno i jeszcze raz dno. Kurier niby podjął dwie próby doręczenia. Guzik prawda, bo w obydwa dni ktoś był w domu cały dzień. Klatka schodowa jest otwarta, więc można wrzucić awizo do skrzynki, zadzwonić domofonem, czy nawet zapukać do drzwi. Teraz muszę jechać na drugi koniec miasta po odbiór paczki...
    W dodatku na stronie UPS nie można złożyć skargi.
    ZaletyBRAK
    WadyWada jest jedna - brak zalet
  • ~Oskar / 2019-07-17 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć we wtorek "pod koniec dnia" jak było napisane na tracking-u paczki. O godz 12 w dniu w którym miała dotrzeć przesyłka, na śledzeniu paczki pojawiła się informacja o zmianie adresu,ze względu na "błędny kod pocztowy", pomimo poprawnego podania go na stronie. UPS nie odpisuje na maile w celu uzyskania informacji o paczce. Firma nie przesyła także telefonu do kuriera, jak ma to miejsce w przypadku DHL-a i nie ma jak dowiedzieć się kompletnie nic o paczce. Nie polecam. Najgorsza firma. Zamawialem wiele razy z DPD, DHL-em, a nawet Pocztą polską i nigdy nie było problemów takich jak tu. Odradzam stanowczo.
    ZaletyJedyny raz musiałem korzystać z ich usług
    Wady-Czas dostawy
    -Zmiana danych przesyłki bez zgody zamawiającego
    -Brak kontaktu
  • ~Ola / 2019-07-16 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze się zastanawiam jak po co podaje się numer kontaktowy w zamówieniu skoro i tak kurier go nie wykorzystuje. Kurier niczym samochód widmo był i odjechał, dziwne cały dzień byłam w domu i nikogo nie było. Dla mnie beznadzieja....
  • ~siwulec6666 / 2019-07-16 14:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogólnie kurier bezproblemowy, uprzejmy , przesyłka dostarczana na czas , dzwoni przed dostarczeniem , ogólnie rewelacja
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~Gdansk / 2019-07-15 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z ups, brak kontaktu do kuriera, niemila obsluga, zero szans na polubowne zalatwienie problemu, firma zaslania sie procedurami, plac a my i tak mamy cie w tylku...
    ZaletyBrak zalet
    WadyGdyby ups prowadzil stacje benzynowe lali by torf i piach
  • ~Aneta / 2019-07-12 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Karygodna obsługa klienta. Jest wiele firm na rynku zdecydowanie nie polecam rozpoczynac wspolpracy z ta firma.
    Pracowalam z innymi frimamy i z nimi zostaje i wpsolpracuje dalej jest to jedyna firma z ktora niestety nie idalo nam sie porozumiec
  • ~Magda / 2019-07-11 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalna firma. Według UPS nie istnieją budynki, w których się mieszka i jednocześnie prowadzi firmę. Kurier dojeżdżając pod wskazany adres zobaczył reklamę firmy na płocie. Zaznaczył więc błędny adres w systemie, ponieważ uznał że to adres jakiejś firmy, a paczka nadana jest na osobę prywatną. Takie właśnie absurdy są tam na porządku dziennym. Nie próbował nawet zadzwonić na domofon ani zadzwonić na telefon. Według firmy UPS nie może istnieć budynek, w którym ktoś mieszka i jednocześnie ma tam siedzibę firmy - taką informację otrzymałam na infolinii. Firma nie raczyła skontaktować się aby zweryfikować adres, który był prawidłowy. Codziennie przesuwano dzień dostarczenia paczki. Osoba na infolinii opryskliwa i bezczelna. Poinformowano mnie że mogę jedynie odebrać paczkę w ich siedzibie firmy.
  • ~Andrzej / 2019-07-11 16:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapłaciłem za doręczenie przesyłki na konkretny adres. Nie próbowano nawet jej doręczyć, tylko prosto dotarła do punktu ups po drugiej stronie miasta. Kompletnie żadnej możliwości przesłania skargi. Usługa za którą zapłaciłem nie została wykonana i nie ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu w tej sprawie. Odradzam korzystanie z ich 'usług'. Oszustwo.
  • ~Katarzyna / 2019-07-11 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam 2 dni na przesyłkę ale niestety nie została doręczona tylko pozostawiona w punkcie odbioru. Dowiedziałam się z maila że paczka czeka do odbioru w jakimś kiosku czy coś w tym rodzaju. Nie po to płaci się za przesyłkę aby teraz jeździć przez pół miasta aby ją odebrać. Od teraz będę starać się pomijać tą firmę!!!!!
  • ~Eliszeba / 2019-07-11 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada mało powiedziane,jestem osobą niepracujaca, cały czas można mnie zastac w domu. Wczoraj od UPS SMS że dziś kurier będzie, a dziś dnia 11.07.2019 godz 11:07 że mnie nie zastali. Chciałem zadzwonić z reklamacja ,ale nr telefonu to tylko fikcja podana na ich stronie
  • ~rysiek / 2019-07-10 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    wielkie dno UPS , brak kontaktu z kurierem , na info lini mówią , że kurier nie zastał nikogo w domu a to nie prawda żenada.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Zawiedziony użytkownik / 2019-07-10 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność. W dzień, w którym miała być doręczona paczka cały czas byłam w domu. Jednak paczka nie doszła mimo, że dostałam wiadomość powtwiedzającą dostarczenie. Po dodzwonienu się do strony, z której dana rzecz była zamawiana dowiedziałam się, że kurier nie zastał nikogo w domu (?!) i dał paczkę to ponktu odbioru. Informacje o adresie gdzie się znajduje paczka otrzymałam dopiero od firmy, z której zamawiałam. Z firmą kurierską kontakt zerowy.
  • ~Piotr / 2019-07-10 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do negatywnych opinii o firmie UPS. Zamówiłem żywność w opakowaniu termicznym (koszt 38 zł) i czekałem w domu na przesyłkę. Kuriera nie było, a dostałem informację na telefon i email, że próba doręczenia się nie powiodła. Ani numeru tel do kuriera, ani on nie dzwonił, że ma przesyłkę, po prostu zawiózł ją od razu do punktu UPS. Jako osoba niepełnosprawna musiałem zejść z 4-ego piętra i pojechać po przesyłkę żeby żywność się nie popsuła. Przed tym dzwoniłem do ich BOK-u i powiedzieli, że mogą nadać paczkę znowu z punktu i trzeba czekać 2 dni. Odmówiłem, bo nie po to brałem opakowanie termiczne żeby czekać kolejne 2 dni... Drugi raz coś takiego w tej firmie. Od tamtej pory starałem się omijać tą firmę kurierską, ale w tym sklepie co zamawiałem tylko ta opcja była, więc zamówię z innego sklepu następnym razem, który ma umowę z inną firmą kurierską.
strona 1 z 25
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DHL
Ocena: 1.24, ilość opinii: 580
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 549
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 498
DPD
Ocena: 1.44, ilość opinii: 488
TNT
Ocena: 1.10, ilość opinii: 81
FedEx
Ocena: 1.32, ilość opinii: 56
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 221
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123