Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.33 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.18
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Czas dostawy
    1.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 77
  • ~Agata Zagraba / 2021-01-26 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za dostawę odbierałam sobie sama w punkcie.
    Przesyłka miała być w godzinach od 10:45 do 13:45, 14:40 wyszłam z domu na 20 minut.. Kurier nie zadzwonił na numer telefon, nie poinformował o opóźnieniu ani o tym że jedzie ani o tym że jest a nikt mu nie odbiera domofonu.
    Przesyłka trafiła do punktu 5 km od miejsca gdzie powinna trafić. Kontakt z firmą bardzo ciężki, nie da się dodzwonić, jedynie kto odbiera to sekretarka. Na meile również nie dostałam odpowiedzi a wysłałam ich 4.
    Ogółem bardzo nie polecam, brak informacji, brak kontaktu z firmą i wyłudzanie pieniędzy. Najgorsza firma kurierska, pierwszy raz i ostatni zamawiałam u nich usługę.
  • ~Jo / 2021-01-26 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikaj jeśli zależy ci na szybkiej i rzetelnej dostawie międzynarodowej. Paczka przyjęta w usłudze Express do realizacji 18tego stycznia z terminem dostawy (widniejącym w systemie UPS) na 19tego leży na magazynie w Wielkiej Brytanii ( jest 26 stycznia) i UPS nie jest w stanie wyjaśnić dlaczego i kiedy dostarczy. Kontrolę celną przeszła 19tego i wszystko utknęło. Zero proaktywnej informacji dla klienta, jeśli nie dzwonisz non stop to nikt się tobą nie przejmuje. Jak zadzwoniłam pierwszy raz nie byli w stanie powiedzieć czy mają fizycznie paczkę w magazynie. Płacisz za Express a w zamian nie dostajesz nic. Poziom rozmowy z obsługą klienta żenujący. Dzwoniłam do Polski i Anglii.
    UPS najwyraźniej nie przygotował się zupełnie do Brexitu. Nie maja żadnego rzetelnego systemu monitorowania zatorów dostaw i estymacji doręczenia. To co obiecują w swoich materiałach promocyjnych jest bez pokrycia. Za to fundują ci frustrujące oczekiwanie i poziom komunikacji poniżej jakichkolwiek standardów.
    WadyNieprofesjonalna obsługa klienta, niedotrzymywanie terminów, chaos informacyjny, nierzetelni
  • ~Natalia / 2021-01-26 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z Wielkiej Brytanii już 10 dni czeka w Strykowie. Z UPS nikt nic nie wie, raz mówią że zgubiona drugi raz że czeka na kuriera, i tak mijają dni. W między czasie pomimo COVIDu i Brexitu przychodzą przesyłki z innych miejsc. Nie mam pojęcia co się dzieje w Strykowie ale więcej nigdy nie użyję UPS-u do wysyłek zagranicznych. UPS, kompletna klapa!
  • ~zszokowana / 2021-01-25 13:24
    Ocena: 3.33 / 5
    Wysłałam paczkę za granicę.Czas odbioru i dostarczenia bez zarzutu..Dodam ,że nie było żadnych uszkodzeń zewnętrznych.Szok był po otwarciu paczki!!!.Armagedon!Puszka masy makowej przypominała klepsydrę.Ale jeszcze większą zagadką jest to co stało się z suplementem"GASTROMIN" wszystkie 30 kapsułek było rozsypanych tak jakby każdą z osobna ktoś otworzył i opróżnił.to samo z kaszą w saszetkach i budyniem.CO DZIEJE SIĘ W TRANSPORCIE?
    ZaletyDostawa zgodnie z planem
  • ~Ewa / 2021-01-25 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry. Nie mam przesyłki za którą zapłaciłam z góry już 3 tydzień. Nie można się dodzwonić a na e-maile nie odpowiadają.
  • ~Ewelina / 2021-01-24 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA!!!!!
    Pieniądze wydane na tą firmę są najbardziej zmarnowanymi pieniędzmi w całym moim życiu!
    Po pierwsze to brak kontaktu z kurierem, po drugie po "nieudanej" próbie dostarczenia paczki do nadawcy o 7:40!!!!!!! paczka trafiła do punktu odbioru?! Ja się pytam gdzie jest usługa za którą zapłaciłam i gdzie jest ten kurier który podobno próbował dostarczyć paczkę kiedy o 7:40 wszyscy byli w domu ?!!!Kpina! S
    Sama rozmowa z konsultantem przez telefon to jedynie marnowanie czasu.
    Jedyne co mam do powiedzenia tej firmie to "Dziękuje za zepsucie niespodzianki na urodziny z powodu braku dostarczenia prezentu!"
    Porażka !
    ZaletyŻadne!
    WadyWSZYSTKO
  • ~Jerzy / 2021-01-22 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopłata za wysyłkę paczki w wysokości 426zl. Wymiary i cena podane uczciwie. Reklamacja nieuznana. Dla mnie ta firma już nie istnieje
    ZaletyPrzestaną istnieć na rynku
    WadyIstnieją na rynku
  • ~KP / 2021-01-22 14:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia z ta firma . Kurier zostawil paczke w innym regionie miasta bo nie bylo nikogo w domu w wyznaczonych godzinach i potem martw się sam jak się tam dostać. Nie każdy siedzi w domu i czeka na przesyłkę bo ludzie tez pracują. Wystarczło by gdyby kurier zadzwonil i mozna bylo by zostawić przesyłkę np. u sąsiada a nie jezdzic i szukac po mieście gdzie jaśnie Pan zostawil paczke . Tylko po co .
    PŁOCK
    WadyLenistwo i brak chęci i profesjonalizmu
  • ~Achim Witt / 2021-01-22 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS Warszawa

    To jakiś żart, brak próby nadania oraz kontaktu ze strony kuriera, a na stronie widnieje "nieudana próba doręczenia". Żeby trafić na infolinie trzeba podać 20 cyfrowy kod przesyłki robotowi, który go w końcu nie rozumie i prosi o ponowne nadanie.
  • ~Iga / 2021-01-22 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewające podejście kuriera i brak kultury osobistej.
  • ~Lidka / 2021-01-22 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma dostawcza ze wszystkich istniejących!!!!!!
    Nigdy!nigdy!nigdy więcej!!!!!!
    ZaletyNiema!
  • ~Krystyna / 2021-01-21 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisuję się pod super negatywnymi opiniami informują o próbie dostarczenia przesyłki , której to próby nie było.
    Na infolinii tyko zbywają i nic klientom bez których by nie istnieli nie pomagają.
    Bronią tylko kurierów
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, informacje ,traktowanie klientów
  • ~Szymon / 2021-01-21 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem buty w sobotę i miały być w środę a okazało się że są dziwnym trafem w Angli. Ta firma to gówno pracują tam same debile nie polecam
  • ~Niezadowolona / 2021-01-21 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bez żadnej próby doręczenia (bo tej w której kurier proponuje mi dojechanie po paczkę do sąsiedniej miejscowości nie liczę) dostałam maila, że próby doręczenia były nieudane z powodu braku możliwości pobrania opłaty przez kuriera.
    Dodatkowo słaby kontakt z firmą w celu wyjaśnienia zaniedbania kuriera.
    ZaletyBrak
  • ~Zniesmaczona / 2021-01-20 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku. Oboje z mężem jesteśmy cały dzień w domu, a kurier nie dość, że nie raczy spróbować doręczyć paczki, to nawet zostawienie awizo jest najwidoczniej poniżej jego godności. Strona twierdzi, że nastąpiło "nieudane doręczenie" i paczka została przekazana do "access point". Bez JAKIEJKOLWIEK informacji na ten temat. Jakbym się nie zainteresowała, gdzie się podziewa nasza paczka i nie sprawdziła za pomocą nr śledzenia, dalej byśmy czekali na mitycznego kuriera.
  • ~Michał / 2021-01-20 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia 7 dni czekam na przesyłkę nie polecam to jest niepoważne lepszy już gls albo dhl albo dpd nie polecam tej firmy to jest masakra jeszcze ceny droższe a czekam tyle dni masakra z taka cena to 3 dni max a nie
  • ~Karol / 2021-01-20 09:18
    Ocena: 5.00 / 5
    UPS Bydgoszcz, kurier idealnie był na 9:00 dokładnie tak, jak było napisane w mailu
    Pierwszy raz spotkałem się z taką punktualnością
  • ~Kipra / 2021-01-20 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam UPS-a na Rzeszów. Kurierzy lecą w kulki, przychodzą przez 8 wrzucaja awizo z numerem telefonu pod który nie da sie do nich dodzwonić. Kontakt przez zdawkowe smsy ze jak nie chce paczki to moge napisać smsa. Szok!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem, olewające podjescie do klienta. odradzam
  • ~Speedymomo / 2021-01-19 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę cały dzień w domu czekając na kuriera, a on odstawia paczkę do access point. Granda!!!! Jakbym chciała i mogła sama odebrać to bym kuriera nie zamawiała!!!!
    Zaletyabsolutnie żadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~Małgorzata / 2021-01-18 18:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Po to dajemy nr telefonu aby kurier mógł się z nami skontaktować nie każdy siedzi w domu i czeka na kuriera, są ludzie którzy pracują cały dzień. Brak telefonu do klienta, brak awiza i jak tu być mądrym czy w ogóle był u nas kurier? Gdybym nie zadzwoniła na infolinię to pewnie nie wiedziałabym, że paczka jest już w punkcie do odbioru. Reasumując kiepska informacja z klientem.
strona 1 z 77
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.48, ilość opinii: 3852
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 2708
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1866
UPS
Ocena: 1.33, ilość opinii: 1534
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1294
FedEx
Ocena: 1.49, ilość opinii: 373
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2276
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2159
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1062
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1034