Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 820 opinii

1.29 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.13
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.26
  • Czas dostawy
    1.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 41
  • ~Cezary / 2019-12-10 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca. Już po raz trzeci sytuacja, że bez żadnego telefonu paczka zostawiana jest w punkcie odbioru. jakbym chciał dostawę do punktu to wybrałbym paczkomat. Czekałem cały dzień w domu a kurier nawet nie raczył przejechać obok. Skandal. Odradzam tą firmę !
    ZaletyBRAK
    Wady- brak jakiejkolwiek próby kontaktu
    - paczka kierowana od razu do punktu odbioru zamiast na wskazany adres
  • ~RA / 2019-12-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, wręcz przestrzegam. Oszukańcy. Pobierają haracz za przedłużenie umowy na tych samych zasadach. Uważajcie podczas prowadzenie rozmowy telefonicznej z naganiaczami, zwłaszcza na słowa o aktywacja usługi. Dla nich aktywacją usługi jest przedłużeni umowy na tych samych zasadach.
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze
  • ~Pol / 2019-12-10 12:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Nie po to kieruje paczkę w punkcie odbioru po to żeby jej później nie moc odebrać! Jeżeli podaje wszystkie informacje dot. Paczki to chyba jestem na tyle wiarygodna aby udowodnić swoją tożsamość. Kurier w drzwiach jakoś nigdy nie prosi o dowód! To jest śmiech na sali! Nigdy więcej nie będę korzystać z usług tej firmy. A kurier nie zawsze dociera pod wskazany adres bo łatwiej mu dostarczyć do punktu, bez żadnej informacji ! Żenada
  • ~ariamar / 2019-12-10 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca.Nie dostarczono paczki na adres firmy.Kurier nawet nie wykonał telefonu kontaktowego. Centrala w Tarnowie również nie powiadomiła o zwrocie paczki na magazyn.Absolutnie nie polecam.
    Wadysame wady
  • ~Marcin / 2019-12-10 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się beznadziejna firma. Najgorsza . Dno.
    Brak informacji o próbie doręczenia a w necie fałszywe informacje i rzekomej próbie doręczenia niby o 17.45 - gdy były 4 osoby w domu.
    Kłamać trzeba umieć.
    Do tego dziady po 3 dniach zwrócili paczkę do nadawcy.

    Tragiczna obsługa przez internet aby zobaczyć pełny status trzeba założyć konto , potwierdzić mailem i uzupełnić profil i dać kilka zgód.
    Mam nadzieję że kto z zagranicy wywali kierownictwo tej firmy aby wprowadzić porządne standardy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest na 0. Ogólnie dno.
  • ~Tadziu / 2019-12-09 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w kraju!!!!!
    Brak informacji kiedy kurier się zjawi, żądają nr telefonu klienta do kontaktu którego nie ma!!!!
    Wysyłają tylko kłamliwe informacje że 20 minut temu była próba dostawy której faktycznie nie było!!!!!!!
    Człowiek czeka cały dzień na kuriera który może przyjedzie może nie.Kolejny SMS że paczka czeka w punkcie odbioru, idę odebrać paczkę do punktu ale paczki tam nie ma jeszcze nie dotarła chociaż SMS wysłali że jest, koszmar. Ktoś z punktu dzwoni aby ustalić gdzie jest paczka okazuje się że kurier ją ma.
    Infolinia to kolejna porażka, kilkudziesięcio minutowe oczekiwanie aż łaskawie ktoś odbierze następnie kłamie jak z nut, zero profesjonalizmu myślą że z idiotą rozmawiają.
    Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca aby wymieniać.
  • ~Bob / 2019-12-09 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Są fatalni, nie dość że kurier nie doręczył przesyłki, choć wszyscy byli w domu w dniu, który napisał na avizo, a opłata za doręczenie została uiszczona, to zostawił ją pół miasta dalej bez naszej zgody. Avizo zostawiono bez podpisu, numery telefonu. W dodatku ich strona internetowa jest tak skonstruowana, że wykluczone jest złożenie skargi na kuriera. Odradzam korzystanie z ich usług. Żaden kurier mnie tak nie zdenerwował, abym pisała o nim opinię na tym portalu. Fatalni, Życzę Firmie aby upadła.
  • ~Andre / 2019-12-09 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w całej Polsce. Bardzo odradzam z korzystania z ich usług.
  • ~Przemo / 2019-12-08 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia! Brak informacji kiedy będzie kurier. Kurier nie dzwoni przed dostarczeniem paczki. Najlepiej wziąć wolne i siedzieć w domu caly dzień az jasnie pan z ups sie pojawi.Infolinia porażka. Po chuj głosowe wybieranie? Totalne dno i porażka!
    ZaletyNie ma.
    WadyZa dużo
  • ~Maxtoob97 / 2019-12-07 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Intrenet od ups jest taki dobry mając niby prędkość 300mb/s mam wyrażenie że mój internet z telefonu jest od niego lepszy .Ale szkoda używać neta w telefonie który może zwolinić .W piątek przyszedł jakiś monter i odłączył internet który "działał" już pół roku,po kontakcie z UPS dowiedziałem sie ze internet który został przeniesiony z innego mieszkania 6 miesiecy temu nie jeat jeszcze przepisany na ten adres i monter przyjedzie go podłączyć dopiero w środę bo nie ma wolnych terminów
    ZaletyBRAK
    WadyIdiotyzm obsługi klijenta, brak monterów ,niedorozwinięta baza danych , zabujcza predkość internetu .
  • ~Natalia / 2019-12-07 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To już chyba piąta taka sytuacja, gdy kuriera nie ma na czas, wciskają mi kit, że niby był, gdzie byłam cały dzień specjalnie w domu i nikogo nie było, gdy po 20 minutach próby udało mi się do nich dodzwonić, mówią, że następnego dnia przywiozą, następnego dnia nikogo nie widać, zero kontaktu. Odradzam, nie rozumiem czemu większość stron z odzieżą lub elektroniką ma UPS jako docelową firmę kurierską, najgorsza jaka istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak przyjazdu na czas, zero kontaktu, wciskanie kitu, że niby była próba doręczenia.
  • ~Niktos / 2019-12-07 11:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Kompletnie niekompetentna firma, powinni ja zamknac. Paczki sa przetrzymywane. W reklamacji mowia co innego a co innego dzieje sie z paczka. Maja problem ze znalezieniem adresu. Inne firmy bija ich na glowe. W ups pracuja same lenie.
    ZaletyZadnych
    WadyDlugi czas dostawy
    Informacja kompletne dno.
  • ~Natalia / 2019-12-06 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, dostałam jedynie informację, że kurier nie zastał nikogo w domu i że paczkę mam odebrać sama, mimo że cały dzień się z domu nie ruszałam.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliw3 do wypisania
  • ~Kri / 2019-12-06 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z USA. wysłana 25.11 w Polsce 28 od 29.11 nie potrafią odprawić mając wszystkie dokumenty. jest dziś 06.12
    jak dzwonisz to podają ci automat który ma odpowiedzi z czapy. Takie koncerny powinny obligatoryjnie narzucone przez UKOIK wręcz wymuszone że na infolinii A) pracują ludzie B) kontakt z człowiekiem po tych ich śmiesznych sztucznych inteligencjach powinien następować po 30s. A nie 9 minut na automatach by sie dostukać do obsługi kóra 2 dni z rzędu zapewnia że celnicy będą dzwonić a nie dzwonią.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak obsługi. 1.5 tygodniowe opóznienie w przesyłce.
  • ~Patryk / 2019-12-06 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka istnieje. Paczka miała do mnie dotrzeć w środę. Specjalnie wziąłem sobie w tym dniu wolne, po czym dostaje informacje, że kurier nikogo nie zastał w domu. Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Dowiedziałem się, że kurier dzwonił pod inny numer domu niż miał i że będzie następnego dnia w godzinach 12:30-16:00. Kolejnego dnia znowu nie przyjechał więc znowu zadzwoniłem. Powiedziano mi, że będzie w piątek na 100% w tych samych godzinach. W piątek też nie przyjechał więc postanowiłem paczkę osobiście odebrać pod adresem, który mi podała Pani z infolinii. Okazało się, że adres jest błędny.
    Zaletynie ma
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Julia / 2019-12-06 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tygodniu oczekiwań otrzymałam wiadomość że paczka została dręczona dzień wcześniej. Okazało się że kurier źle zaznaczył przekazanie przesyłki a zamiast do domu paczkę od razu dostarczył do punktu bez jakiegokolwiek informowania mnie. Informacji o zagubionej przesylce nie otrzymalabym gdybym nie spędziła ponad 30min na linii telefonicznej.
    ZaletyNie ma
  • ~niepolecamups / 2019-12-06 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Śledziłam przesyłkę przez stronę internetową. W mieszkaniu, cały dzień specjalnie ze względu na kuriera ktoś czekał. Moje zdziwienie było ogromne, gdy przeczytałam, że była próba doręczenia lecz nikogo nie było w mieszkaniu... kolejny raz paczka miała zostać doręczona dzisiaj. Taka sama sytuacja, cały dzień ktoś czekał w mieszkaniu. Osoba, która czekała zauważyła samochód UPS przed budynkiem, kurier z paczką wszedł do klatki, za kilka sekund wyszedł, a ja zauważyłam informację o kolejnej nie udanej próbie dostarczenia przesyłki. Natychmiast zadzwoniłam na infolinię, opisałam sytuację. Po upłynięciu około 30 minut dostałam telefon, że kurier wczoraj i dzisiaj dzwonił domofonem, lecz nikt nie odbierał. Szczerze, gdy to usłyszałam nie wiedziałam co powiedzieć, śmiałam się. Wiele razy zamawiałam przesyłki kurierem i jeszcze nie zdarzyła mi się taka sytuacja! Domofon (widać na pierwszy rzut oka) jest uszkodzony poprzez spalenie, brakuje nawet części. Zrozumiałabym gdyby domofon wyglądał normalnie i po prostu nie działał lecz w sytuacji gdzie od razu widać, że domofon jest kompletnie spalony nie potrafię zrozumieć tłumaczenia kuriera. Tak jak wspomniałam wiele razy zamawiałam coś przez inne firmy kurierskie, od lat. Nigdy podobna sytuacja nie miała miejsca! Nie zamierzam snuć wniosków, natomiast myślę, że Pan Kurier sam wie najlepiej, że wystarczy powiedzieć "nie wiedziałem, że jest zepsuty" i będzie po sprawie. Nie miałam dziś możliwość odebrać przesyłki z punktu, więc wysłałam tam osobę z moje rodziny oraz znajomego. Paczka została odebrana, oczywiście Pan Kurier tylko przez chwilę się tłumaczył, myślę że doskonale wie, że nie udało się zrobić z nas głupich. Czy tak trudno kurierowi było złapać za klamkę od drzwi klatki schodowej? Rozumiem, że wyjście na trzecie piętro jest zbyt męczące i najlepiej pójść na łatwiznę czyli powiedzieć, że nie udana próba dostarczenia i że nie wiedział, że domofon jest zepsuty. Wiele nerwów mnie, i nie tylko mnie to kosztowało oraz straconego czasu mojej rodziny.

    WadyWszystko!
  • ~Devey / 2019-12-06 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostarczenia przesyłki i odesłanie z powrotem do nadawcy. Mając numer podany numer telefonu nie potrafią się skontaktować, A później twierdzą, że nie mogą trafić bo adres jest zły. Nie polecam.
  • ~Marek / 2019-12-06 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przywozi przesyłkę w godzinach pracy, odmawia ponownej próby dostarczenia, podaje czas odbioru w punkcie obsługi nie właściwy - konieczne były dwie wizyty. W głosie kuriera totalne lekceważenie. Brak możliwości złożenia skargi na pracownika.
  • ~Adam / 2019-12-06 13:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wiem po co podawać numer telefonu jak żadnego SMS się nie dostaje.
    ZaletyStronę chociaż mają
    WadyZero kontaktu i informacji o paczce
    Te punkty odbioru to ciężko trafić
strona 1 z 41
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.39, ilość opinii: 1318
DHL
Ocena: 1.27, ilość opinii: 1175
UPS
Ocena: 1.29, ilość opinii: 820
Pocztex
Ocena: 1.29, ilość opinii: 784
InPost
Ocena: 1.85, ilość opinii: 165
TNT
Ocena: 1.17, ilość opinii: 146
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 764
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 607
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 325
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 324
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 179
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 138