Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1417 opinii

1.32 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.18
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Czas dostawy
    1.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 71
  • ~Marcin / 2020-12-01 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    U nas sprawa wyglada tak. Zona otrzymała przesyłkę w piatek. W sobote rozpakowala. Towar uszkodzony pudełko sklejone taśma w miejscu uszkodzenia. Telefon na czestochowa nie aktualny. Centrala w Warszawie przyjęła zlecenie kurier umówiony na dziś ( wtorek) na 1630. Nikt nie przyjechał:( Znowu telefon do centrali. Obiecują ze jutro ktos sie pojawi. Prośba o podanie telefonu na czestochowe:) pan z centrali nie ma tego numeru:) śmiech na sali:) przesyłka o wartości 1400zl. Niestety jestem za granicą bo inaczej bym to zalatwil. Jak sprawa sie nie rozwiąże to zostaje rzecznik praw konsumenta.
    WadyJak dla mnie to zero dbałości o klijenta
  • ~rafał / 2020-12-01 21:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem w sobotę produkt ze sklepu internetowego z Polsce. Już w nocy ok 1 dostałem info ze zlecenie zostało przyjęte i wysłane oraz dostałem numer do śledzenia. mówie sobie o jak fajnie. zamowiłem w sobote ok 20 a tu już wysylają paczkę super. paczka miała przyjść dziś 1.12 miedzy 10-16. specjalnie nie pojechałem gdzieś żeby ja odebrać. domyślałem sie że kurier sie spozni bo teraz prawie żadna firma nie gwarantuje ze sie zmiesci w tych godzinach. ale nie przyszedł. nie dzwonił . dostałem maila że jest aktualizacja statusu - paczka przyjdzie jutro bo kurier nikogo nie zastał. byłem w domu mialem włączony telefon i mam kamerę skierowana na furtkę bo obok stoi samochód który ktos porysował a że nie mialem nagrania sprawcy to sam musiałem płacic za szkody. wiec stad ta kamera. na kamerce szybko przejrzałem czy był i nie było. gdyby to sie zdarzyło raz to bym sobie odpuscił pisanie tu . nie chce też donosic na kurierów teraz bo wiem jak maja przesrane przez covid, ale niech nie oszukują. mieszkam pod tym adresem 5 lat i 4x taka sytuacje mialem z Ups. mowi ze byl a go nie bylo bo np. mu sie nie chciało albo miał za daleko czy cokolwiek. innym razem nie zostawil awizo ani nie dzwonił i tez wpisał ze byl ale nikogo nie zastał. potem zwali na niedzialajacy domofon. zostawil paczke w parcel shopie, a w systemie widniala jako dostarczona odebrana przez odbiorcę i nie wiedzialem ghdzie jej szukać. wiec musialem wpisywac gdzie sa parcel shopy i chodzilem od sklepu do sklepu i opisywalem paczke jak wyglada ile wazy i co na niej jest i znalazla sie. :) kurierzy chyba są źle traktowani w tej firmie przez innych pracownikow bo z nimi jest najwiecej problemow. obsluga na infolinii wzorowa ale kurierzy chyba pracuja na sile i po prostu oszukują. albo to zbieg okolicznosci i tyle. nie polece juz tej firmy nigdy. nie dostaje tez numeru do kuriera ani kurier nie dzwoni do mnie . inne firmy poradzily sobie z tym jakos i mozna sie zdzwonic z taka osoba i umowic na miescie jak juz tego dnia nie bedzie go w poblizu. tak jak mowie nie chgce skargi skladac bo potem beda sie mscic i rzucać paczkami. po prostu juz nigdy nie zamowie od nich i nie dam im zarobic. najlepiej to zrobic im antyreklame. kupic sobie stroj i nagrac siebie jako kuriera ktory oszukuje tak by pokazać ludziom jak perfidnie zagrywaja. tak jak kiedys byl film o tym ze ktos z inpostu rzuca paczkami to zrobila sie taka awantura ze nawet w telewizji o tym gadali. a jak za darmo oczernia ich w tv to sami z podkulonym ogonem beda przepraszać i to bedzie dla nich najlepsza kara.
    Zaletymiedzynarodowa firma
    Wadykurierzy nagminnie oszukuja ze nie zastali odbiorcy w domu
  • ~Wojciech / 2020-12-01 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    dwa razy firma potrzebowała ponad tygodnia, i to po kilku moich monitach, aby poinformować mnie o tym, że nadana przeze mnie przesyłka zostanie do mnie zwrócona ze względu na brak dostarczania danego towaru do kraju nadania. Przy czym przy nadaniu paczki dokładnie wyspecyfikowałem jej zawartość.
    ZaletyŻadne
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu, brak kontaktu z klientem.
  • ~Jakub / 2020-12-01 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj (30 listopada 2020) dostałem maila "Jutro we wtorek 1.12.2020 Twoja przesyłka zostanie dostarczona w godzinach 10:00 - 14:00." piszę tę opinię o 16:40 kiedy przesyłki wciąż nie ma. Sprawdzając tracking przesyłki wyświetla się "etykieta wygenerowana". Jeśli dopiero etykieta wygenerowana to dlaczego dostałem informację, że przyjdzie konkretnego dnia o konkretnej godzinie, skoro to wierutne kłamstwo?? Znając życie przyjdzie wtedy kiedy nie będę mógł odebrać.
    Zdecydowanie nie polecam
    WadyKłamliwe i wprowadzające w błąd informacje. Podana dokładna data i godzina doręczenie nie warta funta kłaków.
  • ~Ela / 2020-12-01 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Był problem z dostawą paczki, co jest zawsze stresujące. Po rozmowie z konsultantką wszystko się wyjaśniło. Obsługa miła, kompetentna. Wielokrotnie już korzystałam z usług UPS i problem z dostawą pojawił się po raz pierwszy.
  • ~Dzon / 2020-12-01 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad Tydzien czekania na paczkę, raz wyszedlem z domu i akurat przyszedl, nawet nie zadzwonil. Na śledzeniu paczki jest napisane ze czeka w punkcie, pojechalem, paczki nie ma. Najgorszy kurier, niepolecam pod żadnym względem
  • ~Stasia / 2020-11-30 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin nie dotrzymamy. Paczka idzie już 11 dni zamiast 5 i nie dotarła jeszcze do połowy trasy.
    Nigdy więcej ups.
    Infolinia niekmpetentna.
    ZaletyBrak
    WadyNiesolidność
  • ~Monika / 2020-11-30 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam ups przesyłka spóźniona o tydzień paczka cała rozerwana widać że byla rzucana.
  • ~Olga / 2020-11-30 03:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta na infolinii, kobieta była nieuprzejma wręcz bezczelna. Nie pomogła mi w żadne sposób i twierdziła, że kurier nie ma obowiązku się ze mną skontaktować . To po co podajemy numer ? Najlepszym jest fakt, że byłam w domu . Kurier nie próbował dostarczyć paczki, nie zadzwonił a paczka została po 2 dniach odesłana do Niemiec i "nic się nie da zrobić" według informacji w systemie były dwie nieudane próby dostarczenia paczki.. bardzo ciekawe. NIE POLECAM !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, niekompetentna obsługa infolinii
  • ~Anna / 2020-11-27 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier z jakim mialam kontakt! Nie polecam. Najpierw na stronie mam ze przesylka bedzie pomiedzy 11 a 16, po godzinie 16 jest informacja do konca dnia. Gdy przed 20 dzwonie na infolinie (piatek) dowiaduje sie, ze paczka bedzie dopiero w poniedzialek a na stronie jest blad. Oczywiscie gdy wczesniej probuje uzyskac numer do kuriera to nie moge dla jego bezpieczenstwa zeby nie odczytywal wiadomosci podczas jazdy. To chyba zatrudniaja ludzi o ktorych maja mniemamie, ze sa bez mozgu i uzywaliby telefonow podczas jazdy. Kazda inna firma kurierska podaje numer do kuriera tylko nie ta. Porazka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest nie tak jak powinno
  • ~kuba1831 / 2020-11-27 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu. Kurier zamist przywozić paczki zostawia je w sklepie. Nie polecam
  • ~Jacek / 2020-11-27 08:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka dotarła do Kanady w CZTERY DNI!!! Najlepsza cena na rynku. Do tego wspaniała obsługa w Długołęce (pani Tatiana). Wbrew frustracjom wylewanym przez niezadowolonych odbiorców, gorąco polecam UPS. Pełny profesjonalizm.
  • ~żona popa / 2020-11-26 21:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem
    ZaletyW miarę szybko, ale co z tego jak nie idzie się dogadać gdzie paczka ma być dostarczona.
    Wady Brak, albo nieintuicyjna możliwość przekierowania paczki do nielicznych punktów odbioru. Brak możliwości kontaktu z kurierem
  • ~Martyna / 2020-11-26 19:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka miała być dostarczona 2.12. Dziś (26.11) weszłam na skrzynkę mailową i ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłam tam maila ze sklepu, że paczkę doręczono dziś. Nie było ŻADNEGO kontaktu uprzedzającego, ani sms ani mail. Z historii przesyłki dowiedziałam się, że dziś około 14:30 nastąpiła próba doręczenia, ale nie zastano domowników więc paczka poszła do punktu odbioru. Nie jest to prawdą, kurier nie podjął żadnej próby, w domu cały dzień było kilka osób bo każdy pracuje zdalnie.
    Zaletyszybki czas dostawy
    Wadyignorowanie klienta, zero kontaktu, brak próby doręczenia pod wskazany adres, od razu do punktu odbioru, kłamstwo
  • ~Kajetan / 2020-11-25 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył zapukać, tym bardziej przedzwonić choć wszyscy znajdowali się w domu. Brak żadnych informacji drogą mailową czy SMSową.. Dzwoniłem na infolinie strony nabywającej usługi kurierskie od tej firmy, aby dowiedzieć się na temat mojego zamówienia- paczka została zwrócona na magazyn, a powód nie został podany..
    ZaletyHaha
    WadyCała firma
  • ~Klient / 2020-11-24 18:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystkie inne firmy kurierskie posiadają numer telefonu do klienta tylko w ups nie raczą zadzwonić gdy występuje jakiś błąd w adresie czy cokolwiek.
    WadyWszystko
  • ~Dagmara / 2020-11-20 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska funkcjonująca w Polsce. Za każdym razem, kiedy jestem zmuszona skorzystać z usług (jeśli sklep z którego zamawiam wysyła towar jedynie za pośrednictwem tej firmy) występują problemy. Calkowity brak kontaktu z kurierami, którzy nie zjawiają się w wyznaczonym czasie, po uzyskaniu zapowiedzi doręczenia przesyłki w dniu dzisiejszym, zazwyczaj trzeba czekać na doręczenie do następnego dnia. Niejednokrotnie zdarzyło się, że kurier nie podejmował nawet próby doręczenia przesyłki, chociaż czekałam cały dzień w domu. Najgorsza jednak była ostatnia dostawa, która oczywiście była opóźniona, ale co gorsza sprzed audio warty 1000 PLN został uszkodzony podczas transportu.
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak kontaktu z kurierami, bardzo trudny kontak z działem obsługi
  • ~Sandra / 2020-11-18 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam firme ups.kurier sie nie kontaktuje z odbiorca, jezdza jak chce i kiedy chca
  • ~Zbigniew / 2020-11-18 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To skandal, że w czasie pandemii firma nie jest przygotowana na płatność przy odbiorze przesyłek za pośrednictwem kart płatniczych. Pozostali dalej w XX wieku. To ją w czasie pandemii dyskwalifikuje.
  • ~Natalia / 2020-11-18 12:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Mimo iż paczka nie ważyła 30kg kurier jej nie dostarczył pod drzwi mówiąc że 2 razy wchodzić nie będzie. Nie polecam!!!
strona 1 z 71
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3321
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 2364
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1498
UPS
Ocena: 1.32, ilość opinii: 1417
Pocztex
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1199
FedEx
Ocena: 1.49, ilość opinii: 321
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2514
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2250
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2098
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1896
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 925