Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 610 opinii

1.31 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.14
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.26
  • Czas dostawy
    1.47

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 31
  • ~Paulina / 2019-09-16 15:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Śmiech na sali. Co prawda kurier przyjechał w odpowiednim dniu, ale bez uprzedzenia. Zadzwonił do mnie w momencie jak był u mnie pod domem, gdy powiedziałam żeby poczeka bo max za 15min będę to powiedział, że on nie ma czasu i że JA mam za nim jeździć po mieście żeby odebrać paczkę.
    Coś jest tu nie tak.. Klient płaci za to żeby otrzymać paczkę na podany adres a musi jeździć sam za swoją paczka.
    Róbcie tak dalej!
  • ~Nika / 2019-09-14 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dotarła, dwa dni czekałam na paczkę i za każdym razem dostawałam tylko wiadomość, że kurier już był lecz nikogo nie zastał w domu, co nie było zgodne z prawdą. Tym samym paczkę odesłali do nadawcy.
  • ~Edyta p / 2019-09-13 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylka nie dostarczona na czas. Czekałam jak debil cały dzień w domu po to aby dowiedzieć się na koniec dnia że paczka nie będzie dostarczona. Paczka przejechała może 10 procent trasy nigdy nie wyruszyła w dalszą drogę a informacja o tym jest dostępna na koniec dnia. Następny termin dostawy poniedziałek wiec przełęczy cały weekend w magazynie. W poniedziałek mam również czekać jak debil cały dzień aż się łaskawie zjawia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyNie ma
    WadyTotalna olewka klienta
  • ~Agata / 2019-09-13 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa droga jak na to, ze klient nie dostaje informacji kiedy będzie kurier!!! Kurier nie dzwoni do klienta!!!! W ten sposób dostaje się awizo SMS i trzeba samemu jeździć i odbierać paczkę!!!! Żarty istne sobie z klientów robią!!!!! Żenada ta firma. Nie na 21 wiek!!!!
    ZaletyNie ma!!!!!!!
    WadyWszystko najgorsze!!!!
  • ~Weronika / 2019-09-13 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, brak jakichkolwiek informacji ze kurier probuje dostarczyc przesyłke, zdecydownaie nie polecam!!!!!!
    UPS- jestescie kiepscy
    Zaletyzero!!!!
    Wadybrak kontaktu, jak na firme kurierska baaaaardzo długo czeka sie na przesyłke,
  • ~Ol.ga / 2019-09-13 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    To już kolejna paczka ... Szkoda słów ...Człowiek czeka z radością na coś czego zakup ma sprawić przyjemność ... Niby nieistotne , ale jednak. A największą porażką jest fakt że otrzymuje informację że kurier próbował paczkę doręczyć. Tylko jak i kiedy? Czekałam cały poranek aż tu nagle wiadomość że była podjęta próba dostarczenia , że co ? Przecież słuch mam jeszcze sprawny , wzrok również. Próby nie było ale najłtwiej jest gdzieś w systemie oznaczyć że człowieka nie było i po problemie. Ale ja lekko zawzięta jestem i po telefonie nagle kurier się pojawi. Można ? A i owszem można :)
    Co nie zmienia faktu że nie polecam. Łaskę robią że dowiozą paczkę !
  • ~Arek / 2019-09-13 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firme pracują ludzie ograniczeni umysłowo. Kurier nawet nie sprawdza czy ktoś jest w domu tylko zostawia awizo.
    Awizo zosawione jest w na ziemi przy skyrznce pocztowej w bloku ze wszystkimi danymi osobowymi do wglądu.

    Po telefonie na infolinie uzyskuje informacje że oni nie mają obowiązku dzwonić, sprawdzac czy jest odbiorca w domu.

    Brak słów mam nadzeje, że szyko znikną z rynku.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~kdkj / 2019-09-13 11:50
    Ocena: 1.67 / 5
    RZUCAJCIE BARDZIEJ TYMI PACZKAMI A LUDZIE BĘDĄ ODSYLAC, BANDA......
    ZaletyNIC
    WadyKURIERZY, PODEJŚCIE DO KLIENTA
  • ~DorX21 / 2019-09-12 15:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo szybko dostarczone przesyłki lecz jak na firmę kurierska w XXI w. i współczesnych możliwościach nie informują swoich klientów o dostarczeniu przesyłki kiedy i w jakich godzinach będzie dostarczona, kurier zwalił to na winę zamawiającego i wysyłającego ponieważ jak to ujął ,że nie umówią się dogadać , na dodatek kurier okazał się nie miły, arogancki, wręcz okazał się chamski jak by był panem całego świata co nie wpływa to na jego korzyść. Osoba pracująca w terenie i na dodatek w bezpośrednim kontakcie z klientem nie powinna posiadać takich cech.
  • ~Niezadowolony klient / 2019-09-12 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ze wszystkich, kurierzy nigdy nie dzwonia przed doreczeniem, przychodza kiedy chca bez zapowiedzi lub w ogole nie przychodza, a pozniej czlowiek sie dowiaduje, ze byla nieudana proba doreczenia. Jest XXI wiek, inne firmy maja powiadomienia sms, email, opcje przekierowania paczek, zmian godzin doreczenia, ale UPS utknelo w poprzedniej epoce.
  • ~Agnieszka / 2019-09-12 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, rezygnując przy tym z własnych planów. W zamian otrzymuje awizo, bo kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić domofonem.
    Zaletybrak
    WadyKurierzy
  • ~Jenny / 2019-09-12 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka podobno dotarła o 10.25, bo dostałam e-mail z potwierdzeniem o 15.16, jednak mnie nie było w domu w godzinach 9-17.00, wiec byłam przekonana, ze paczkę zostawiono u sąsiadki obok, która słyszała domofon u mnie. Jednak nikt się nie pofatygował zanieść zamówione buty na 3 piętro lub zostawić paczkę u sąsiada, ani nawet nie zapytał, kiedy jestem w domu. Paczka została zostawiona, w punkcie, którego nazwę ciężko było odczytać na awizie, które jakimś sposobem wylądowało w skrzynce, wiec kurier musiał dostać się do środka budynku jakoś a dokładniej dodzwonić się domofonem do kogoś. Niestety paczka jest teraz w sklepie z farbami otwartym od 9 do 17.00 i oddalonym 7 km, od mojego miejsca zamieszkania, kiedy w okolicy jest mnóstwo innych punktów odbioru. Chyba jednak to miejsce było mu po drodze. Kurierzy! Jeśli nie potraficie wykonywać waszej pracy lepiej i rzetelnie, to się zwolnijcie i nie psujcie ludziom nerwów!
    Wadybrak kontaktu żeby ustalić termin dostarczenia
  • ~Karin / 2019-09-11 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!!!najgorsza firma kurierska ,brak kontaktu z kurierem, przesyłka nie dotarła na czas
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyBrak kontaktu z kurierem ,przesyłka nie na czas
  • ~daw89 / 2019-09-11 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra , po zamówieniu adidas tiro 19 ( spodnie dresowe ) na następny dzień napisali że paczka ma być jutro ... czekam już tydzień i teraz dowiedziałem się że byli podobno „2 razy” u mnie i nikt nie odebrał więc zwrócili towar do magazynu adidas , gorszej firmy kurierskiej jeszcze nie widziałem.
  • ~MARCIN / 2019-09-11 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnienia i masakrycznie słaba obsługa klienta.
  • ~Konrad / 2019-09-11 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od paru dni paczka tkwi w statusie "nieprawdidłowy adres", mimo że wcześniej doręczyli dokładnie taki sam produkt na ten sam adres.
    Wsparcie i kontakt z nimi to kpina, nie można wysłać normalnego maila, tylko przez formularz, który traktuje klienta jak debila i na siłę odsyła do FAQ. Nie można do nich normalnie zadzwonić, bo uruchamia się maszyna która prosi o milion informacji.
    DNO!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~bk / 2019-09-10 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, caly dzien bylem w domu ale nie doreczono z mojego powodu, po rozmowie z kurierem, ktory po interwencji BOK oddzwonil to powiedzial ze przeoczyl paczke i nie chce mu sie wracac
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Ariel / 2019-09-10 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    już drugi dzień dzwonie do ups po to by móc odebrać przesyłkę a oni przyjeżdżają podobno w godzinach o których nikogo nie ma pod adresem umówienie na inną godzinę nie jest możliwe kurier pracuje od 9:40 do 12:40 na moim adresie i jak tu być zadowolonym płacisz za przesyłkę kurierską z doręczeniem a oni jej nie doręczają i tyle jak to odebrać?
    Zaletybrak
    Wadykurierzy którzy nie doręczają przesyłek !
  • ~Andy / 2019-09-10 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.
    Przez 2 dni z rzędu wiadomość o planowanym dostarczeniu przesyłki zaznaczam ze przez całe 2 dni byłam w domu, kuriera brak.
    Po telefonie na infolinię dowiedziałam się że kurier u mnie był ale niestety nie miałam przy sobie gotówki. Następny telefon od kierownika który poinformował mnie że skontaktował się z kurierem który przyznał że nie było go pod tym adresem ponieważ miał inną paczkę do dostarczenia w innym miejscu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurirem
    Lekceważenie klienta
  • ~Aro / 2019-09-09 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Terminowość jak w średniowieczu. Reklamacja na zasadzie odwołaj się Pan przez okno.. dno
strona 1 z 31
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DHL
Ocena: 1.26, ilość opinii: 738
DPD
Ocena: 1.39, ilość opinii: 719
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 643
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 610
TNT
Ocena: 1.14, ilość opinii: 106
FedEx
Ocena: 1.62, ilość opinii: 81
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126