Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 277 opinii

1.29 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.53
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.10
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.24
  • Czas dostawy
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 28
  • ~Anxej / 2019-02-15 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która miała dotrzeć w czwartek, dotarła w Poniedziałek. Kiedy było juz po sprawie.
  • ~Katarzyna / 2019-02-14 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    WROCŁAW
    paczka ważąca ponad 30kg, kurier - zgodnie z regulaminem nie ma prawa zostawić jej w access point. 5.02 pierwsza próba doręczenia, faktycznie nie ma mnie w domu - kurier dzwoni, pytam o mozliwość doręczenia kolejnego dnia. Kurier wyraża zgodę. 3h później dzwoni kolejny kurier i informuje mnie, że zostawił paczkę w access point, na moją uwagę, że to ponad 30kg i nie powinien jej tam zostawiać, usłyszałam tylko, że nie ma obowiązku w ogóle do mnie dzwonić, po czym zwyczajnie się rozłączył. Zatem infolinia, dostaję informację, że następnego dnia kurier odbierze paczkę z AP idostarczy ją tego samego, max kolejnego dnia (środa lub czwartek). w piątek przesyłki nadal nie ma. po połdudniu dzwonię na infolinię, dostaję informację, że kurier nie odebrał paczki z AP i próba doręczenia nastąpi w poniedziałek. Kolejny dzień zostaję w domu uczekując na kuriera. po godzinie 12 na stronie śledzenia przesyłki informacja, że została podjęta próba doręczenia, a mnie nie było w domu(!!!!) Znów infolinia. Oni nie wiedzą co się stało, to pewnie błąd systemu. Mają oddzwonić za 10 minut. Niestety nikt nie oddzwania. Dzwonię jeszcze raz, w tym czasie dzwoni domofon -kurier z moją upragnioną przesyłką. Niestety - paczka jest rozszarpana, części przesyłki wystają z kartonu. Proszę kuriera o protokuł uszkodzenia, on go nie posiada, może dowieźć jutro i albo paczkę odbieram, albo on ją zabiera. Odbieram, ale od razu dzwonie na infolinię, żeby zgłosić reklamację. Otrzymuję informację, że przepraszają, przyjmują zgłoszenie, kurier kolejnego dnia przyjedzie z dokumentami. Oczywiście nikt nie p[rzyjeżdża, 13.02 kolejny kontakc z infolinią - moje zgłoszenie nie zostało zarejestrowane, pewnie przez błąd systemu, ale już ton naprawiają. na pytanie o numer zgłoszenia pani odpowiada, że takowego nie ma. proszę o potwierdzenie mailowe, ona nie ma dostępu do skrzynki, więc jaką mam gwarancję, że tym razem zgłoszenie zostanie przyjęte?? W końcu dostaję adres mailowy, na który mogę napisać skargę.
    Wadybrak konktaktu z kurierem
    infolinia nie jest w stanie udzielić informacji
    fałszywe informacje w linku do śledzenia przesyłki
    płatna infolinia
  • ~Tsunami / 2019-02-12 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    37 zł za paczkę na którą złożyłem zamówienie w czwartek miała być w piątek(raptem 80km).czekam jak głupi cały dzień,dzwonię do nich wieczorem i słyszę że nie przyjęli mojego zlecenia.zamawiam kolejny raz ma być na poniedziałek.siedze jak cep w domu i czekam a tu nic,echo.sprawdzam na śledzeniu przesyłek a tam opis że nikogo nie było w domu i nastepnego dnia zostanie doręczona.kolejny wolny dzień czekam godzin.16sta krew mnie zalewa.sprawdzam śledzenie przesyłki :::opadam z sił paczka czeka na mnie w sklepie o nazwie która słyszę po raz pierwszy.po prostu tragedia
    ZaletyZero zalet
    WadyBrak potwierdzenia przybycia zero SMS,avizo lub czegokolwiek.po za tym oszukują że w ogóle dostarczają
  • ~Piotr / 2019-02-08 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca przesyłek z jakiego korzystałem. Paczka miała być dostarczona do końca dnia gdzie siedząc cały dzień w domu kuriera nie zastałem. Na infolinii zapewniali mnie że paczka dotrze do końca dnia. Oczekując dalej na paczkę w domu otrzymałem wiadomość że kurier nie zastał mnie w domu o godzinie 20:12 i że paczka zostanie pozostawiona w sklepie spożywczym. Stwierdzając że sklep jest po drugiej stronie i spotkam się z kurierem poszedłem do sklepu gdzie w informacji od UPS otrzymałem informację że jest czynny do 22:00 Jednak sklep był czynny do 20. Jakim cudem kurier podjął dostawę do mnie o godzinie 20:12 po czym zostawił ją w sklepie spożywczym o godzinie 20:20 gdzie sam sklep był do godziny 20:00. Pomijając to paczki w sklepie były rzucone na ladę kasową bez żadnego zabezpieczenia. Jestem strasznie zawiedziony waszymi usługami bo nie tak się postępuje z klientami gdzie specjalnie zmieniałem plany tylko po to aby otrzymać dziś przesyłkę. Dodatkowo jakim prawem kurier wpisał że próbował doręczyć przesyłkę gdzie go nawet u mnie nie było
    Jeśli ktoś chce skorzystać z ich usług to odradzam. Strata czasu czekając na przesyłkę dodatkowo nie zostanie ona tak i tak dostarczona w ten dzień kiedy powinna bo mimo czekania będziecie państwo mieli że nie było państwa w domu
  • ~Mariusz / 2019-02-08 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz nie potrafią na czas dostarczyć przesyłki. Cały dzień oczekiwania na ważne dokumenty i oczywiście kurier nie dotarł. Omijać ich z daleka.
    Zaletybrak
    WadyNagminnie nie wywiązują się z zobowiązań.
  • ~Asik / 2019-02-08 15:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko doszło bez zastrzeżeń, ale pierwszy raz spotkałam się z takimi odzywkami ze strony kuriera. Ja rozumiem, że można mieć gorszy dzień, ale szanujmy się na litość...
  • ~Klarka / 2019-02-05 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekasz na paczkę ( jesteś w domu) i dostajesz SMS ze paczka czeka w danym miejscu (jakiś sklep) do odbioru bo cię nie było w domu, jedziesz pod wskazany adres a paczki brak bo pan kierowca jeździ jeszcze i rozwozi. Po co wysyłać SMS ze można już odebrać paczkę. Pani na infolinii również nic nie wie i nie ma kontaktu z kierowcą.....bo kierowca nie ma telefonu służbowego. Z innymi firmami nigdy nie ma problemu. PORAŻKA !!!!!!!!!!!
    Zaletysą jakieś????
    WadyTa firma to wada
  • ~Liza / 2019-02-04 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niestety nigdy nie doszła (za pobraniem) ponieważ kurier stwierdził że nikogo nie zastał w domu. Rozumiem że trzeba czekać w oknie cały dzień, ponieważ kurier nie zadzwoni tak jak robią to w innych firmach (dpd, DHL zawsze dzwonią i nie ma problemu) Najgorsza firma kurierska
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Ruda Śląska / 2019-01-31 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS który miał dostarczyć paczkę do domu zostawił ją w punkcie odbioru.
    Wysłał do odbiorcy powiadomienie, ze nikogo nie zastał.
    Jest to oczywistym KŁAMSTWEM!!!
    Najgorsza firma z jaką miałam styczność
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o wizycie kuriera, brak awizo, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
  • ~marszo / 2019-01-29 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie firma kurierska, to amatorska hobbystyczna działalność. Od nadawcy otrzymałem informację, że kurier rzekomo podejmował próbę dostarczenia paczki 4-krotnie. Tylko on chyba o tym wiedział, bo ja nie miałem pojęcia. Zero kontaktu, zero informacji... generalnie ZERO.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak informacji o wizycie kuriera, brak awizo, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
strona 1 z 28
Dodaj własną opinię »

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie »

Zobacz również

Pocztex
Ocena: 1.26, ilość opinii: 335
UPS
Ocena: 1.29, ilość opinii: 277
DHL
Ocena: 1.24, ilość opinii: 179
DPD
Ocena: 1.59, ilość opinii: 137
TNT
Ocena: 1.19, ilość opinii: 37
FedEx
Ocena: 1.67, ilość opinii: 7
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 415
Flixbus
Ocena: 2.09, ilość opinii: 288
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 220
ITAKA
Ocena: 2.93, ilość opinii: 158
nju mobile
Ocena: 3.37, ilość opinii: 100
Netflix
Ocena: 2.99, ilość opinii: 97