strona 1 z 204
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Karolina / 2024-10-20 10:18
Nie polecam. Wysłałam firmie opis zawartości paczki prezwntowej do Anglii firma wygenerowała kod nadania, kilka godzin po zostawieniu paczki w punkcie dostałam wiadomość, że paczka nie może być nadana ze względu na zawartość nasion. Upomniałam się o zwrot 107 złotych, jednak UPS odpowiedziało, że nie. U innych przewoźników nie było żadnego problemu. -
-
~K / 2024-10-18 21:16
Odradzam kurier w Wołominie kradnie przesyłki opłacone a zaznacza ze adresat odebrał. Dno nie firma ZaletyŻadneWadyKradną oszukują -
~Małgorzata / 2024-10-16 10:58
Moja przesyłka dotarła do odbiorcy uszkodzona!
Ale dowiedziałam się o tym dopiero w momencie jak zaczęłam po tygodniu pytać o przesyłkę! Najpierw że dostarczona (odbiorca twierdził że nie otrzymał ) później dzwoniąc na infolinię UPS poinformowano mnie że wraca uszkodzona do mnie.
Przez zaistniała sytuację straciłam możliwość wymiany towaru. Na pewno już nigdy nie skorzystam z usług UPS nawet jak będą one najtańsze!!!! Nie polecam też nikomu!!!!Zaletyniska cenaWadynieterminowość nierzetelność, -
~Jacek / 2024-10-09 19:27
Odradzam korzystanie z UPS ! Przez dwa dni o żadnej godzinie podawanej przez firmę przesyłka do mnie nie dotarła nieprofesjonalnie nierzetelnie realizowane usługi. Pomimo że zapłaciłem za dostawę do domu muszę jechać do punktu i odebrać przesyłkę żeby ją w ogóle dostać ZaletyBrakWadyTotalna ignorancja klienta -
~Morek / 2024-09-28 19:17
Nie UPS miał dla mnie dobrą opinię, bo widziałem coś takiego w reklamach. Jako jedynie jednak mieli przewóz gabarytów paczki o zwiększonej masie. Pan Kurier był bardzo miły i sprawnie razem zanieśmy moją przesyłkę. Później sam zgłosiłem przekroczenie wagi o niezaczesanej wartości. Zapłaciłem w porę i zapominałem o wszystkim. Po czym dostałem nakaz zapłaty dokowych drobnych pieniędzy. Dziwnym trafem z mojej winy zgubiłem kartkę. I dzwonie do nich w tej sprawie nie mają danych po za czasem usługi bez numeru zamówienia. Dzwoniłem to tylko przerzucali się odpowiedzialnością i jeszcze mi windykacji pisali. Zgłosiłem to ich centrali. To mi tak odpisali bardzo szybko i krótko jakby zapomnieli do dopisać "xD" na koniec, jakby obsługująca tak się bawiła cały dzień. W końcu znalazłem na swoim koncie potwierdzanie wykonania tej dopłaty. Nie polecam tej firmy ZaletyTerminowość, uprzejmość kuriera, dobra cena na wielkie gabarytyWadyAdministracja i obsługa klienta -
~Wojciech / 2024-09-24 20:12
Najgorzej... Paczka z Rzymu za 20 euro kosztów kurierskich. Wysłana w poniedziałek rano z Rzymu dociera do Warszawy we wtorek rano. Przez cały wtorek kurier nie był w stanie dostarczyć mimo że w aplikacji był o 2 ulice... To jest skandal firma. Niestety nie miałem mozliwości wyboru. OMIJAĆ! -
~Beata / 2024-09-24 12:51
Zero gwiazdek!!!Najgorsza firma kurierska, z jakąkiedykolwiek miałam do czynienia. Żadnego kontaktu do kuriera, kontakt z obsługą klienta w ogole niekonkretny, a info o terminie dostarczenia przesyłki, jak powiedziała jakaś baba na infolinii: "orientacyjne". Trzeba CAŁY DZIEŃ SIEDZIEC W DOMU, BO NIE WIADOMO KIEDY ŁASKAWIE SIĘ KURIER ZJAWI!!!!! ZDECYDOWANIE ODRADZAM UPC ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem, brak dostarczenia przesyłki na czas, tragiczny kontakt z infolinia -
~zxcv / 2024-09-05 16:35
Złożyłam zamówienie na podjazd kuriera, aby odebrał paczki, jednak spotkałam się z ogromnym rozczarowaniem. Kurier dwukrotnie anulował podjazd, a mimo że czekałam, nikt się nie pojawił. Po telefonie na infolinię dowiedziałam się, że rzekomo kurierzy mają "stałe trasy" i dlatego już nie mogą do mnie przyjechać. Dziwi mnie, dlaczego można zamawiać kuriera z wyprzedzeniem tylko 2 godzin, skoro nie ma to żadnego znaczenia i kurier nie przyjeżdża. Zostało mi także powiedziane, że powinnam zamawiać podjazd do godziny 12, żeby kurier mógł „zaplanować odbiór” – ale na stronie internetowej można wybrać godziny odbioru aż do 17! Dlaczego więc pozwala się wybierać późniejsze godziny, skoro i tak kurier nie przyjedzie? Uważam, że system zamawiania kuriera w UPS jest nieprzejrzysty i niewygodny. Jeśli kurierzy mają stałe odbiory, firma powinna to jasno komunikować lub zablokować opcję zamówienia po określonej godzinie. To absurd, że klient ma do 12:00 wiedzieć, ile paczek chce nadać, a późniejsze zamówienia po prostu są ignorowane. ZaletyBRAK -
-
~seb / 2024-09-04 09:19
najgorsza firma kurierska . Kurier sam sobie decyduje czy dostarczy czy nie , pomimo zamówonienia dostarczenia do domu , gość zostawia w pickup jakims sklepie bez informacji gdzie , dlaczego. Sprawdizłem monitoring nawet nie pofatygował przyjechać . ZaletybrakWadynajgorsza z mozliwych fimr -
~Raf / 2024-08-30 15:18
Kurier nie przyjechał i jak zwykle napisał że "Odbiorca nie był dostępny, aby odebrać przesyłkę". Siedziałem cały dzień w domu, poza tym mam monitoring i nie było nikogo jak zwykle!!! Nie polecam!!! Zawsze kłamią! ZaletyNIE MAWadySame wady -
~niesprawiedliwie-potraktowana / 2024-08-27 11:54
TOTALNIE NIE POLECAM! Najgorszy przewoźnik, z jakim miałam do czynienia. Moja historia z tym kurierem jest długa i skomplikowana, a skomplikowana tylko i wyłącznie z powodu UPS, który nie wie nawet, że punkty odbioru paczek, które mają na stronie i które klient może sobie wybrać(!) , tak naprawdę nie istnieją - o czym UPS NIE WIE (no hit!), a co wynikało z maili które otrzymywałam na swoją pocztę, że "ojej, jednak punkt odbioru nie istnieje" :D, po czym nawet nie zaproponują mi jako klientowi, czy dowieźć paczkę na inny adres lub do innego punktu odbioru, tylko sami stwierdzają, że zwrócą sobie paczkę do nadawcy i poinformują mnie o tym fakcie już dokonanym, że paczka jest już w drodze do nadawcy, bo generalnie punkt odbioru nie istnieje i generalnie drogi kliencie pocałuj nas w dupę. Mało tego - po złożeniu przez mnie reklamacji, przesłania screenów wszystkich maili, w których UPS sam się gubił, UPS odpowiedziało mi, że im przykro, bo mieli błąd w procesowaniu paczki, ale paczka jest zwracana do nadawcy i już nic nie mogą z tym zrobić i jeśli chcę paczkę znowu zamówić, to muszę napisać do nadawcy i w sumie to tyle, co mogą zrobić :D Pomocni, co? HIT po prostu. Ani propozycji jakiejś zniżki przy kolejnym zamówieniu paczki (chociaż w tej sytuacji to ja na miejscu tej firmy zrobiłabym wszystko, że taki klient mógl mieć tą paczkę u siebie bez ponoszenia ponownych kosztów transpotu) ani jakiejkowliek skruchy poza "przepraszamy, aleee....". NIGDY WIĘCEJ UPS! ZaletyHAHAHAHA dobre! Oczywiście, że brakWadyWypisane wyżej - cała masa wad -
~Pawel / 2024-08-24 16:13
Opóźniony kurier. Długość kilka godzin po tym jak było ustalone WadyNie polecam. Nieudacznictwo -
~wqwregfge / 2024-08-21 09:30
Czas dostawy bardzo długi. Kurier nie doręcza paczki i sobie wpisuje, że odbiorcy nie było w domu a jak na złość jestem cały tydzień na urlopie i czekam na paczkę nie wychodząc z domu mając podgląd z kamery na podjazd. Brak informacji o godzinie dostarczenia paczki co nie jest nawet śmieszne ale nienormalne. W trakcie zgłaszania reklamacji chyba znają temat dlatego zadają pytanie czy dzwonek działa jakby akurat podczas przyjazdu kuriera miałby nie działać. Ta firma nie powinna istnieć w ogóle ZaletybrakWadysame wady -
~Sebastian / 2024-08-16 21:36
Paczka leży od kilku w punkcie nadana przez sprzedawcę a leniwy kurier nie raczy jej odebrać nie polecam najgorsza firma jaka może by. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Mariusz / 2024-08-06 10:20
Sugerowane godziny dostarczenia zmieniają się na stronie jak w kalejdoskopie. Nie można skontaktować się w żaden sposób z kurierem by dopytać o godzinę przybycia, bo firma takich nie udostępnia (konkurencja wysyła natomiast SMS-y z numerami z samego rana i godziną przewidywaną dostarczenia. Pan na infolinii powiedział, że te godziny na stronie to są sugerowane a kurier dostarcza do godz. 19:00 i nie ma obowiązku podejmowania kontaktu. Kpina. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego operatora i przestrzegam innych. I konkurencji w łatwy sposób można skontaktować się z kurierem- tutaj nie ma takiej możliwości wcale w przypadku paczki z zakupami z internetu. Przy tak dużej konkurencji szkoda nerwów i czasu. -
~Magdalena / 2024-08-02 15:13
Ups to najgorsza firma kurierska! Człowiek czeka cały dzień w domu! Kuriera jak nie było tak nie ma A na stronie o śledzeniu paczki podpisują że była nieudana próba doręczenia paczki. Oszuści! -
-
~R / 2024-07-23 10:09
Kurier mial dostarczyc paczke. caly dzien czekalem w domu. paczka nie zostala dostarczona, kurier nawet nie zadzwonil ale paczke oznaczono jako "Odbiorca nie był dostępny, aby odebrać przesyłkę.". Nastepny dzien podobna sytuacja, paczka miala zostac dostarczona do wyznaczonej godziny. czekam juz 2h dluzej i nikt jej nie przywiozl. Asystent internetowy zupelnie nie odpowiada na zadne pytanie sensownie. Asystent telefoniczny nie jest w stanie odroznic T od D ilekroc podaje numer przesylki. A Pani konsultant do ktorej po 30 min sie dodzwonilem zachowuje sie niczym asystent wirtualny powtarzajac w kolko ze paczka zostanie dostarczona. W jakim celu ona tam pracuje? Zero jakiegokolwiek zaangazowania i checi pomocy. A do tego UPS sobie na glowniej stronie zamieszcza ze zdobyli tytul najlepszego dostawcy. Przeciez DPD czy DHL z ktorych uslug korzystalem dzialaja o wiele lepiej niz UPS. Zaletyladnie obklejone ciezarowkiWadynie dziala -
~tommly / 2024-07-12 16:52
Cały dzień czekam na ważną przesyłkę, śledzę na stronie status i co, NIC, zero kontaktu, a o 14:18 zmiana statusu na niemożliwe dostarczenie do wybranego punktu, potem niemożliwe dostarczenie do Punktu Access Point oraz niemożliwe dostarczenie do punkt UPS, następny możliwy termin, to kolejny dzień roboczy, a jest piątek po południu.
Telefon do konsultantki: czy był Pan cały czas w domu - TAK, zaraz sprawdzę, napiszę ponaglenie do oddziału, proszę czekać, odezwiemy się w ciągu godziny na telefon z którego Pan dzwoni. I co, znowu NIC, cisza. Drugi telefon: mieliście Państwo oddzwonić, paczka miała dzisiaj do mnie dotrzeć. Nie możemy się skontaktować z kurierem, ma wyłączony telefon !!! Żenada. I to nie pierwszy raz taka sytuacja. PORAŻKA, odradzam każdemu UPS !!!ZaletyZEROWadyMNÓSTWO -
~Magda / 2024-07-08 11:04
Dramat. Kurier nie dzwoni przed przyjazdem. Chyba liczy, że od rana człowiek będzie siedział i patrzył jak jaśnie Pan podjedzie. To jest tragedia. Zero kontaktu z kurierami. Infolinia do dupy! ZaletyBrakWadyWszystko! -
~krzysiek / 2024-06-28 11:07
Nie polecam z całego serca! Nie da się przekierować paczki do punktu pick up bo "błąd systemu".
Na infolinii nie są w stanie pomóc, bo przekierować paczkę można dopiero po pierwszej nieudanej próbie doręczenia.
Infolinia techniczna na najwyższym poziomie o czym może świadczyć próba rozwiązania problemu poprzez "zmianę przeglądarki". Po zmianie adresu (bo to akurat dało się zrobić) kurier pojawił się... pod początkowo wybranym adresie. Z tego miejsca chciałbym serdecznie pogratulować firmie UPS, ze wszystkich firm kurierskich, gorsze doświadczenia miałem tylko z pocztą polską.
strona 1 z 204
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »