Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 3311 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.26
  • Czas dostawy
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 166
  • ~Oleg / 2022-12-06 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość. Wysłał dokumenty dziecka, przesyłka zaginęła, odmówili odszkodowania (wartość DOKUMENTÓW (paszport, akt urodzenia, karta kredytowa) musi być potwierdzona paragonem). Pieniądze zostały zwrócone ( tylko za przesyłkę)po dziesiątkach wezwań do firmy, po 2 miesiącach! Odszkodowań za dokunenty-zero!
    Po przywróceniu dokumentów wystąpimy do sądu! Nie polecam tej firmy!
    WadyZaginęła przesyłka
  • ~Niezadowolona / 2022-12-06 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie dzwonił na domofon i nie spróbował dostarczyć paczki. Zero informacji dopiero gdy chce się wyśledzić przesyłkę jest informacja że została dostarczona do punktu. Konsultanci telefoniczni mają dzwoniących gdzieś, tak samo jak i to że paczka nie została dostarczona. Cyrk l.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Alicja / 2022-12-06 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    ups jest najgorszą firmą kurierską. Jeszcze nigdy nie dostarczyli mi paczki do domu, mimo że ja się z domu nie ruszam i na nich czekam. po terminie dostawy dostawy otrzymuję informację, że nie było mnie w domu i muszę sobie sama odebrać przesyłkę w punkcie. Za co my im płacimy?
    ZaletyBRAK
    WadyDŁUGO I NIGDY NIE PRZYWOŻĄ DO DOMU. ZAWSZE SAMEMU TRZEBA ODEBRAĆ PACZKĘ W PUNKCIE
  • ~Balija / 2022-12-06 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam, od 1,5 tygodnia dzwonię z zamówieniem kuriera i codziennie ma ktoś byc, nikogo nie ma, ci ludzie nie ogarniają kompletnie, nie polecam, najchętniej bym ich wszystkich powiesil w tym pieprzonym UPS
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Srutututu / 2022-12-05 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaka miałam do czynienia . Niekompetentni i kompletnie nieodpowiedzialni kurierzy , nie potrafiący czytać danych z listu przewozowego na którym czarno na białym podane są wszelkie informacje GDZIE dostarczyć paczkę . Zero odpowiedzialności za dostarczana przesyłkę .
    Przełożony kuriera również zero odpowiedzialności za ludzi którymi zarządza . Mam nadzieje ze nigdy więcej nie przyjdzie mi mieć styczności z ta firma .
  • ~J.U / 2022-12-03 11:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Menadżerowie średniego szczebla zatrudniają małpy na stanowisku kurierskim. Najprawdopodobniej nie szkolą ich do pełnienia pracy jako kurier. Nie mogę zrozumieć dlaczego kurier się ze mną nie kontaktuje ani telefonicznie ani sms'owo ,gdyby to była jednorazowa sytuacja to ok ale nawet dawanie im 3 szansy nie ma sensu. Absolutny hit to przyjeżdżanie w trakcie godzin pracy nawet nie informując że to zrobią a już luksus to informacje że podobno kurier był i nie zastał nikogo w domu taka sytuacja też jest nie jedno razowa w moim przypadku. Raz nawet podobno odebrałem paczkę co prawda byłem w domu ale kurier chyba nie miał ochoty mi jej wręczyć i sobie odebrał za mnie.
    ZaletyNie ma w tej cenie lepsze jest dpd
    WadyMenadżerowie niższego szczebla zatrudniający małpy na stanowisku kurierskim.
  • ~Marek / 2022-12-02 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej UPS,nie polecam tej firmy nikomu.zero kontaktu z kurierem. Kurier miał doręczyć przesyłkę w przeciągu całego dnia czekałem w domu i kurier się nie pojawił.Zadzwoniłem na infolinię i tam poinformowano mnie że kurier oznaczył próbę dostawy o godz 13 ale nikogo nie było w domu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~ewa / 2022-12-02 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem 5 dostaw z Belgii, za każdym razem musiałem szukać przesyłki, 2 razy odbierałem w magazynie, raz zostawił w innej firmie, telefony odbiera jakiś głupawy automat.
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie
  • ~A.M. / 2022-12-02 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam wątpliwa przyjemność współpracować jako klient. Zero informacji o nadaniu przesyłki, (nie otrzymałam również numeru paczki), zerowy kontakt kuriera z klientem...paczka bez próby dostarczenia od razu przekazana do punktu. Reklamacja telefoniczna nic nie daje panie wykręcają się, że bez numeru paczki nie są w stanie nic zrobić i zero reakcji na mój argument, że brak informacji o numerze leży po ich stronie...od tygodnia staram się namierzyć opłaconą paczkę i nikt nie jest w stanie mi pomóc... umywają ręce a to ich pseudopolityka i zaniedbanie.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-12-02 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień siedzę w domu i czekam na kuriera. Wreszcie zadzwonił na domofon - "aa, jest Pan - to za chwilę będę". Po godzinie czekania sprawdzam status na stronie UPS - informacja, że paczka jest do odbioru w punkcie. Dzwonię na infolinię, a tam automat, który usilnie chce sam załatwić sprawę... wreszcie jest konsultant. I dowiaduję się, że paczka nie została doręczona bo kurier nikogo nie zastał w domu. (?!?)
    Nie znam gorszej firmy kurierskiej. Żadnego maila, już nie mówić o nr tel. do kuriera. Dno i metr mułu. Omijać z daleka.
    WadyJak ktoś napisał - cała firma to wada.
  • ~P / 2022-12-02 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem jak wasi kurierzy nawet nie próbują zadzwonić do czyjegoś domu, tylko od razu dają paczkę do punktu odbioru, przy czym nawet nie daja żadnej informacji, ze byli i NIBY NIKOGO NIE BYŁO W DOMU. Żadnego numeru żadnego awizo żadnej informacji lub numeru do kuriera, tylko człowiek się musi stresować i martwić o swoją paczkę bo od was żadnej informacji nie ma. Zero poszanowania do klienta, nawet wam się żadnego maila nie chce wysłać. Najbardziej nieprofesjonalna firma kurierska jaka widziałem
    Wadycała firma to wada
  • ~Agencja Reklamowa / 2022-12-02 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska obok Fedexu. Unikać jak ognia.
    WadyBrak kontaktu z kurierem,
    Brak możliwości zmiany dostawy i zostawienia paczki parcelshopie
    Infolinia tragiczna - żadnych informacji nt paczki
  • ~A. / 2022-12-01 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Działania tej firmy, a raczej ich brak to jawna kpina. Drugi dzień czekam na kuriera - przesyłka ponownie nie została doręczona, bo kurier zaznaczył, że nikogo nie było w domu, a ja drugi dzień jestem cały dzień w domu - domofon działa, dzwonek działa, ale kurier zaznacza, że nikogo nie zastał! To jest parodia firmy kurierskiej! Propozycja biura obsługi klienta w odpowiedzi na moją reklamację - mogę podjechać sobie po przesyłkę do magazynu UPS, ale pan kurier może też kolejny raz spróbować doręczyć przesyłkę jutro!! Pytam jaką kolejną próbę chce podjąć, skoro nie podjął jej już dwukrotnie!!?? To za to się płaci gdy wybiera się dostawę kurierem - za własny stracony czas, najpierw na oczekiwanie na kuriera, a potem na jeżdżenie samemu po mieście, że przesyłkę otrzymać! Skandal!! Gdybym wiedziała, że przesyłkę będzie realizował kurier UPS nie zdecydowałabym się na zakup w sklepie.
    ZaletyBRAK
    WadyNie wystarczy miejsca na opisanie niekompetencji firmy UPS
  • ~Mps / 2022-12-01 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się dać mniej gwiazdek. Ups to jest totalne dno. Czekam na kuriera jak na zbawienie, a ten idiota nie przyjeżdża. Mimo bycia w domu, mam dwie nieudane próby doręczenia. Faktem jest moja wina bo dzwonek nie działał. Ale kurier nawet nie próbował pukać do drzwi. Zero telefonu, zero awiza. Idiotyzm i nieprofesjonalne podejście do klienta. Brak jakiejkolwiek normalnej komunikacji, na czacie wyłącznie bot.
    ZaletyBrak
    WadyZa wiele żeby tu opisać
  • ~Michał / 2022-12-01 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłamie, że nikogo nie było w domu.
    Brak kontaktu telefonicznego, brak awizo.
    Na stronie z monitorowaniem co chwila zmiana statusu, nieaktualne/błędne informacje.
    Maile kopiuj-wklej bez ładu i składu i absolutnie niepomocne.
    Na infolinii sprzeczne informacje.

    Unikać!
  • ~Paulina / 2022-12-01 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zaznaczał, że nie było mnie w domu mimo, że dwukrotnie wcale nie przyjeżdżał. Powtórzyło się to w przypadku dwóch zamówień, obecnie jeśli coś można zamówić tylko w wypadku przesyłku UPS to po prostu rezygnuje z zakupu. Najgorsze firma kurierska
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    Wadyta firma to jedna wielka wada - nie dostarczają przesyłek
  • ~Igła / 2022-12-01 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Niby były próby doręczenia a kuriera nie było ani razu .Brak jakichkolwiek informacji na nr telefonu email, NIC. Trzeba się domyślać gdzie paczka się znajduje. NIE POLECAM.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Marzanna / 2022-12-01 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z UPS od kilku lat i wszystko było ok, niestety ostatnie dwie przesyłki do Niemiec spowodowały, że podjęłam decyzję o zmianie firmy kurierskiej. Kurier zostawia awizo mimo że ludzie są w domu - nawet nie pofatygował się aby nacisnąć przycisk domofonu (sprawnego) - po czym wozi paczkę dwa dni w dostawczaku, dlaczego nie zostawia jej w punkcie gdzie można by ją odebrać osobiście ? tego niestety nie wiem. Próba złożenia reklamacji na naszej infolinii okazała się kompletną porażką, Pani nie potrafiła mi pomóc, twierdząc, że poza granicami kraju to już nie jest ich biznes i poradziła aby skontaktować się przez infolinię z punktem w Niemczech, dowiedziałam się również, że niemiecki kurier nie będzie dzwonił na numer zarejestrowany w Polsce, który od kilku lat działa w roomingu w Niemczech !!? Kontakt z punktem w Niemczech zakończył się podaniem informacji, że nie mogę osobiście odebrać przesyłki bo wozi ją jeszcze kurier - 2 dni!!!!! To jest skandal!
    ZaletyNie znajduję
    WadyKompletna ignorancja klienta.
  • ~Albuss / 2022-12-01 11:58
    Ocena: 1.33 / 5
    kurier nie dostarczył przesyłki sam musialem się udać do punktu odbioru. jest to kolejny raz kiedy jesteśmy w domu a kurier nie pofatyguje się aby skorzystać z domofonu czy telefonu aby poinformować iż starał sie dostarczyć ale nikogo nie zastał.
  • ~Michał / 2022-11-30 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie kuriera zostało zablkowane z powodu "bezpieczeństwa", po skontaktowaniu się z infolinią zostałem zapewniony, że to tylko przejściowy problem i że zostane poinformowany kiedy uda im się to odblokować. Następnego dnia dostałem maila, oczywiście w języku angielskim, a nie polskim. Mail wspomnial o tym że jako anonimowy użytkownik, bez konta zostałem zablokowany, ponieważ używam programu VPN, co oczywiście nie było prawdą. Kilka dni później pieniądze, które zostały pobrane mimo sklasyfikowania mnie jako niewiarygodnego dalej pozostają zablokowane. Dodtakowo płatność na stronie, mimo wysokiej bazowej wartości, musiała zostać zrealizowana w dwóch krokach, gdzie drugi był "zaskoczeniem" doliczającym około 10 procent bazowej kwoty i wymagał ponownego przejscia przez bramkę płatności. Nigdy więcej.
strona 1 z 166
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 8870
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 5714
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 5539
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3311
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 2513
FedEx
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1535
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483