Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4088 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natias / 2024-04-22 15:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zamiast przywieźć paczkę do mnie zostawił ją w punkcie odbioru paczek (w tym dniu otrzymałem 2 paczki od DHL). Po uprzejmej rozmowie z obsługą klienta zlecili ponowne przesłanie paczki do mnie. Kurier ma na to dodatkowe 2 dni. Czekam już tydzień.
    ZaletyKontaktowa obsługa klienta
    WadyBrak informacji o przesyłce na mail, ani na telefon. Leniwi, nieuczciwi kurierzy. Długi czas oczekiwania na dostawę.
  • ~Krzyś / 2024-04-18 22:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki do domu, nawet u sąsiada nie zostawil, oczywiście nie zadzwonil na telefon, zaznacze ze w domu bylem caly dzień a on zawiózł przesyłkę do centrum miasta bo tak mu bylo wygodniej, nie polecam, nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyMiejsce dostaczenia, brak kontaktu
  • ~Milosz / 2024-04-18 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, Pierwszy i ostatni raz zamawiałem przez UPS. Zamawiam i płace z dostawą do domu a oni rzucają paczki do punktów. Gdybym miał czas jeździć po punktach to nie zamawiał bym do domu:) NIE POLECAM I NIE POZDRAWIAM dno i wodorosty
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Mariola / 2024-04-18 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE. Kurier za którego płacę, nie dostarcza przesyłki pod dom, tylko zostawia paczkę w ich punkcie. Człowiek leży w domu chory, a ten bezczelnie zapisze iż rzekomo była próba doręczenia. Otóż NIE BYŁO. Gdybym mogła odebrać paczkę w paczkomacie to bym taki sposób dostawy sobie wybrała. ZA DARMO.A nie zamawiam kuriera, płacę, i po odbiór paczki muszę prosić sąsiadów, do punktu oddalonego ponad dwa kilometry.NIGDY WIĘCEJ
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKO
  • ~Krystian / 2024-04-16 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    kuriera nie było, a w systemie widnieje że próba doręczenia przesyłki została podjęta, o godzinie o której kurier rzekomo dostarczył paczkę byłem w domu, a kurier nawet nie zadzwonił, nie polecam.
  • ~Klientka / 2024-04-15 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak kontaktu z klientem. Z powodu uszkodzenia domofonu paczka przekazana do punktu. Na awizo brak adresu punktu odbioru. Po dwóch telefonach do firmy i obietnicach ponownego pilnego doręczenia paczka nadal nie została doręczona. Firma nie solidna i chyba najgorsza z wszystkich kurierskich.
  • ~Szycha / 2024-04-04 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Żadnego kontaktu z klientem. Nie dostałem informacji o tym że przyjdzie paczka. Dostarczona od razu do punktu odbioru. Nie dostałem nawet żadnej informacji gdzie znajduje się paczka. Zerowy kontakt z klientem. Żałuję że UPS był jedyną formą przesyłki. Slogan firmy powinien brzmieć "UPS po co to wszystko"
    WadyZerowy kontakt z klientem
  • ~franek / 2024-03-28 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    express saver (mega droga). katastrofa .
    paczka następnego dnia powinna być u odbiorcy. do miasta następnego dnia dojechała ale nie dostarczono bo zmieniono datę na dostarczenie na kolejny dzień .
    w kolejnym dniu znowu paczka w dostarczeniu ale popołudniu zmieniono termin dostarczenia na kolejny dzień. w trzecim dniu dokładnie tak samo jak w drugim :(:(
    dziś jest czwarty dzień paczka jest w dostarczeniu .... ciekawe czy znowu zmieni datę ???
    UPS DLA MNIE TO KONIEC Z WYSYŁKAMI WASZ FIRMA
  • ~Meg / 2024-03-26 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego G**na to ja jeszcze nie widziałam. Że oni jeszcze oferują swoje "usługi " to to jest kpina. Kurier nigdy nie dostarcza Paczek pod wskazany adres tylko zostawia je w gdzieś po drodze prawdopodobnie jadąc do domu. Gdybym chciała odebrać paczkę z punktu to skorzystała bym z paczkomatu. Dodzwonić się na żaden z podanych numerów nie można, reklamacji też nie ma gdzie złożyć ogólnie tragedia. Nie polecam i najchętniej dala byn po - 2 gwiazdki.
    ZaletyBrak
  • ~Paweł / 2024-03-20 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzucił paczka na podwórko jak by to była śnieżka. Ciekawe czy debil zastanowił się co w paczce jest zanim to zrobił debilna firma ostatni raz u idiotów wzięłam przesyłkę
  • ~Wiz / 2024-03-19 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier "niby" podejmował 3 próby doręczenia paczki, a nie było go ani razu. Po czasie info na maila, że nie było mnie w domu .. hmm .. Żadnego kontaktu w trakcie dostarczanie, ani sms o statusie przesyłki jak robi to konkurencja, ani telefonu od kuriera, że przyjechał, ani też do kuriera, żeby go zlokalizować . W sumie to trudno się dziwić - wielu nie mówi, o czytaniu nie wspominając - po polsku ... Komunikacja z klientem nie istnieje, a mamy XXI w i żyjemy w czasach AI ... Level master w ignorancji, wywalone mają. OMIJAĆ JAK SIĘ TYLKO DA!
    Zaletyżartujecie z tą kategorią ..
    WadyIgnorancja klienta. Brak komunikacji. Brak telefonu/ sms od kuriera. Brak Nr tel do kuriera. Kłamstwa, że kurier BYŁ ALE NIKOGO NIE ZASTAŁ.
  • ~Sr92 / 2024-03-13 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, masakra to bardzo delikatne określenie. Paczka dociera z opóźnieniem, brak kontaktu z kimkolwiek, jeśli już Ci się uda dodzwonić to nikt nie potrafi udzielić konkretnych informacjii. Drugi raz mam nieprzyjemność korzystać z usług tej firmy (jestem odbiorcą, to nie mój wybór) i kolejny raz ta sama sytuacja.
    Porażka.
  • ~Sylwia / 2024-03-11 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakby można było dać -5 to bym dała. Firma porażka. Uszkodzili paczkę na rozładunku, dostałam paczkę z połową zawartość i z protokołem, który nie uwzględnia brakujących rzeczy. Na złożona reklamacje dostaje odpowiedź iż nie widzą winy u pracownika a sprzedający źle zapakował paczkę. Na brak połowy paczki odpowiadają gotowymi formułkami .
    Pierwszy raz i ostatni raz skorzystałam z ich usług.
  • ~Alona Baskakova / 2024-03-06 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie daj bóg skorzystać z usług tej firmy. Dramat.
  • ~leksandraa / 2024-03-05 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, jestem pełna podziwu że nadal przyjmują zlecenia i nie zostali ,,zamknięci"
    Numer do śledzenia paczki okazał się bezużyteczny bo nie było żadnych informacji gdzie się znajduje paczka. Czekałam 2miesiace bo paczka zaginęła. Dzwoniąc do biura obsługi klienta dostawałam informacje, że ,,,lada dzień" paczka będzie dostarczona bo widnieje jako zeskanowana w pobliżu mojego Macu zamieszkania. Tego typu informacji o ostatnio zeskanowanej paczce było kilkanaście. Niestety gdzie dokładnie i kiedy to było -nie wiadomo. Jedna wielka niewiadoma Straciłam nadzieję, że kiedykolwiek dostanę tą paczkę aż po ostatnim telefonie dostałam informację, że paczka jest w filii UPA (150km od mojego Macu zamieszkania). Nie zastanawiając się,wsiadłam w samochód i sama dojechałam ją odebrać. Nikt mi oczywiście pieniędzy nie zwrócił i brak jakichkolwiek wyjaśnień. Z całego serca nie polecam, najgorszą firma kurierską z jaą miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelnych informacji o paczce, ciężki kontakt z obsługą klienta, nie dostarczona paczka
  • ~Marta / 2024-02-29 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!! Żenada!!! Kurier zaznaczył, że nikogo nie zastał w domu, gdzie byłam cały dzień. Po telefonicznym zgłoszeniu zdarzenia , minęła doba i nadal nikt nie przyszedł. Paczka jest do odbioru w punkcie. Ponad to rozmowa z konsultantką to kpina... została poproszona o natychmiastową interwencję , by kurier jak najszybciej do mnie dotarł, to stwierdziła , że ona tego nie zrobi i się rozłączyła! Wasza firma i usługi to żart! Wstyd!!!
  • ~Monika / 2024-02-29 00:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam. Dlaczego odbiorcy przesyłek nie mogą dostać kontaktu do kuriera ? Jakby mieli nr tel do kuriera to mogliby się dowiedzieć mniej więcej o której będzie z przesyłką i nie musielibyśmy siedzieć cały dzień w domu, oczekując na jego przyjezd,bo państwo piszą że dostarczenie odbędzie się do końca dnia. My jesteśmy takimy samymi ludźmi jak wy i mamy rożne sprawy do załatwienia a nie oczekiwanie cały dzień na kuriera bo nie potraficie się określić mniej więcej w godzinach tak jak inne firmy,a po za tym to inne firmy podają numer telefonu do kuriera jak wysyłają informacje kiedy będzie u nas przesyłka.jaki problem wy z tym macie że nie potraficie podać do kuriera numer telefonu.
    WadyBrak kontaktu do kuriera
  • ~Justyna / 2024-02-23 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zaginęła,firma nie potrafi wyjaśnić co się stało z paczka. Odsyłają do allegro ,a allegro do ups. Tylko że to ups zgubiło paczkę, bo w systemie allegro i ups widnieje informacja ze mam przesyłkę do odbioru. Nie polecam
    WadyZgubiona paczka
  • ~Natasza / 2024-02-22 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostarczona uszkodzona przesyłka uważajcie giną rzeczy
  • ~Yokai / 2024-02-20 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieterminowo, niekompetentnie, niesympatycznie, olać klientów. To powinny być slogany reklamowe tych fajansiarzy. Terminy podawane przy zleceniu przesyłki w ups są oszustwem i nikt się nimi nie przejmuje. SI na infolinii jest skonstruowana przez jakichś upośledzonych albo wkurzonych i nieopłaconych informatyków. Omijać ten syf szerokim łukiem jeśli chcecie mieć coś na czas
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12378
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7966
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7595
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4088
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2397
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4422
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3875
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907