Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

1.30 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.15
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2020-01-08 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kontakt graniczący z cudem. W przeciągu trzech tygodni dwa razy ta sama sytuacja. SMS ze podjęto próbę doreczenia, ze nikogo nie zastali w domu. W obu przypadkach byłam. Kpina i żart. Świadomie nie wybrałabym tej firmy. Czasem nie ma się wplywu. A mam nadzieje niegdy już nie mieć z nimi do czynienia ! Już nie wspomnę ze żeby się dodzwonić na infolinie to trzeba sobie zrobić kawę i uzbroić w cierpliwość żeby wytrzymać te miliony przekierowań i pytań.
  • ~Gosia / 2020-01-08 09:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie trafił na podany adres i napisał sms że nikogo nie ma w domu, a ja cały dzień byłam w domu. Nawet nie zadzwonił przed dostarczeniem towaru.Musiałam odebrać paczkę z punktu odbioru. Nie liczą się z klientem, a ponoć klient jest najważniejszy. Nie polecam tej firmy.
  • ~Sara / 2020-01-08 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień czekałam na kuriera UPS, który nawet nie próbował doręczyć przesyłki. Zostawił ją od razu w punkcie do odbioru. Napisałam wiadomość email do UPS. Sprawa miała zostać wyjaśniona, jednak nigdy do tego nie doszło.
    WadyBrak odpowiedzialności
  • ~Paulina / 2020-01-07 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmawiałam z Pania na infolini. Zero pomocy, jedynie opryskliwe odpowiedzi. Prosiłam o chwile cierpliwości ponieważ nie znałam nr klienta, Pani w międzyczasie bardzo się niecierpliwiła. Zadałam jej pytanie i powiedziałam, że coś jest nie tak z mojej lub jej strony, bo nie słyszę jej wyraźnie. Postanowiła się rozłączyć bez słowa. :)
    Poza tym kontakt z infolinią jest tragiczny, trzeba długo czekać aż dojdziesz do opcji łączenia z konsultantem.
    Nie polecam i nie pozdrawiam Pani, która pracuję najwyraźniej za karę.
    Zaletykurierzy sympatyczni, czas przesyłki szybki
    WadyINFOLINIA-tragedia
  • ~Klaudia / 2020-01-03 23:03
    Ocena: 4.67 / 5
    Zamówiłam przesyłkę z Warszawy do Białegostoku przyszła już następnego dnia natomiast o 8 rano, wszystko wydaje się super natomiast szkoda że kurier nie zadzwonił wcześniej na telefon lub nie zadzwonił gdy był już na miejscu ponieważ byłam w domu jednak nie słyszałam żeby ktoś pukal. Potem zobaczyłam jedynie awizo w skrzynce. Być może moja wina że nie słyszałam lub kurier wcale nie pukal? Ale po za tym wszystko w porządku miła obsługa w punkcie odbioru.
    ZaletySzybki czas dostawy
    Przyzwoita cena
    Miła obsługa
    Łatwe śledzenie paczki w aplikacji
    WadyBrak telefonu od kuriera
  • ~tr101010 / 2020-01-03 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma przesyłkowa jaką znam. Kolejna przesyłka jaką zamawiałam nie została mi dostarczona ( za przyczynę podali brak mojej obecności w domu) mimmo, że czekałam na nią cały dzień w mieszkaniu. Wieczorem dostałam powiadomienia, że paczka jest w punkcie UPS przez co kolejny raz musiałam odbierać ją sama. KPINA!!!!
  • ~Czesiek / 2020-01-03 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Zastanawiałem się od dość dawna czy coś pisać w tej sprawie, dziś czara goryczy się przelała. Mieszkałem wcześniej w Puszczykowie i tam kurier UPS był rewelacyjny, super kontakt, zawsze można było się dogadać, zdzwonić i nie było problemu, paczki na czas i bezpośrednio od kuriera. Obecnie mieszkam w Poznaniu i to co tu się dzieje to jakiś dramat, już trzeci raz z rzędu jestem w domu kiedy przychodzi SMS że Pan kurier nikogo nie zastał, o co tutaj chodzi?? Najgorsza firma kurierska jaką znam, czegoś takiego nawet poczta polska nie robi, kpina z użytkowników
    ZaletyCzas realizacji, poza tym ta firma to pomyłka
    WadyKurierzy w dużych miastach to lenie, zostawiają awizo i mają w dupie swoją robotę, gdyby UPS miało paczkomatu to w środku zapewne zastał bym awizo a nie przesyłkę
  • ~Ma / 2020-01-03 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero opcji skontaktowania sie na zywo z obsluga klienta. Kurierzy nie moga skontaktowac sie z klietem bo w większości nei rozmawiają po Polsku
  • ~Anna / 2020-01-02 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo myślałam, że to GLS jest najgorszą firma kurierską, ale nie-UPS pobija wszystkich na głowę. Notorycznie przekłamane informacje. Przesyłka miała być dostarczona 31.12. a 02.01 nowe info, że właśnie została wysłana. Zerowy kontakt zarówno z idiotyczną automatyczną infolinią, która niczego nie wnosi do sprawy klienta, jak i z samym klientem. Polecam brać przykład z innych firm przewozowych, gdzie kurier jest w kontakcie z klientem, zależy mu na dostarczeniu przesyłki a nie na odbębnieniu swoich godzin i zostawianie paczek w punkcie odbioru. A ty kliencie sobie drałuj na drugi koniec miasta, bo księciuniu łaskawie chociaż u sąsiada nie zostawi (o kontakcie do klienta już nawet nie wspomnę, w UPS nie wiedzą co to jest). Nie polecam, szczerze odradzam i omijam szerokim łukiem. Jeśli tylko mam wybór, nigdy nie jest to UPS. Przestrzegam!
  • ~Kerakso / 2020-01-01 04:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam firmy, przesyłka miała być 30 stycznia. Czekałem cały dzień w domu, a pod koniec dnia pojawiła się wiadomość, że zmieniono datę doręczenia, na następny dzień tak samo.
    ZaletyMają ładną szatę graficzną na stronie
    WadyAmerykańskie
    Nie dostarczają paczki na czas
  • ~Michalin / 2019-12-31 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaka miałem styczność !!!!!!
    WadySame wady
  • ~Damian / 2019-12-31 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaka miałem odczynienia !!!!!!
  • ~Jacek / 2019-12-30 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wybierzcie inną firmę. Pilna przesyłka do nadania, umówiony kurier i opłacony (a więc inne firmy odpuszczone) i co? Kurier którego tel. jest na stronie nie odbierze, bo to nie jego rejon. Kurier z rejonu nie odbierze bo nie dostałe informacji. Odbiorą jutro (chyba). 15 min na infolinii by usłyszeć, że "nic się nie da zrobić". Gdyby mi nie zależało na czasie wybrałbym pocztę polską. Jeden wielki bajzel. ODRADZAM
    Wadynie dotrzymanie terminu odbioru
    zła obsługa klienta na infolinii
    ogólny bałagan
  • ~Lol / 2019-12-30 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście firmom która nie jest nastawiona frontem do klienta. Zapłaciĺam za ekspresową przesyłkę i mimo to sama muszę iść po paczkę do punktu w którym została zostawiona, bo nie było mnie w domu. A najlepsze jest to że nie dostałam żadnego powiadomienia kiedy mam się spodziewać paczki. Wy nie musicie wysyłac tego typu powiadomien to skoro np zamowie cos i będę na to czekać od 7 do 10dni to 10 dni mam nigdzie nie wychodzić?? Mało to nie miałam zostawionego awiza ani w skrzynce ani w drzwiach a powiadomienie na poczte że nie było mnie w domu mam.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie przemyślana organizacja i najwyraźniej leniwi kurierzy.
  • ~Adam / 2019-12-30 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalny absurd. Zamówiona paczka 17tego została wrzucona do punktu odbioru bez wizyty kuriera, bez informacji czy w ogóle się pojawi. Po 3 dniach pojawiła się automatyczna informacja o miejscu zmagazynowania paczki, po tej informacji została odbyta rozmowa telefoniczna z konsultantem który stwierdził że skoro wiemy gdzie jest paczka to sobie możemy odebrać ją własnoręcznie, a na pytanie o zwrot kosztów za kuriera konsultant stwierdził że mamy się kontaktować ze sklepem nadającym paczkę. Absurd, biurokracja, mam nadzieję że ta parafirma splajtuje.
    ZaletyW tej sytuacji brak
    WadyNiesumienność, spychologia
  • ~nu / 2019-12-24 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam błędne informacje na temat statusu przesyłki, została oznaczona jako przekazana kurierowi, mimo że w rzeczywistości nie opuściła sortowni. Kurier powiedział że nikogo nie zastal, po chwili przyznał, ze w ogóle nie przyjechał. Bardzo zależało mi na odebraniu przesyłki w terminie, zaproponowałam że odbiorę ją osobiście, ale to również okazało się niemożliwe.
  • ~K / 2019-12-24 13:23
    Ocena: 1.33 / 5
    W regionie doręczania Kalisz posiadacie państwo bardzo niekompetentny zespół doręczeń. Nie tylko przyjechał do mnie bardzo chamski kurier, który nazwał mnie głupkiem ponieważ chciałem sprawdzić zawartość przesyłki przy nim. Ale również Pan który rozwozi paczki prawie nie mówi po polsku. Dla firmy o tak wysokiej reputacji jest to niedopuszczalne, ponieważ Pan Kurier nie potrafił wyjaśnić dlaczego muszę najpierw podpisać a potem mogę otworzyć paczkę - potem sobie to sprawdziłem.
    Szczytem jednak jest to że po zgłoszeniu uszkodzenia paczki przyjechał ten sam kurier aby wypełnić protokół szkody. Protokół ten może być bardzo łatwo zafałszowany w takim przypadku.Oczywiście dogadanie się z panem było prawie nie możliwe bo posługiwał się mieszaniną polsko-ukraińskiego. Nie mam nic przeciwko pracownikom ze wschodu, jednak niedopuszczalne jest aby kurier nie potrafił posługiwać się językiem polskim. Tym bardziej, że pracownikowi wsparcia wyraźnie było powiedziane że ma przyjechać osoba mówiąca w języku polskim. Kurier doręczający paczki w Kaliszu powinien co najwyżej pracować na magazynie, a nie z klientami.
    Gorycz jest tym większa biorąc pod uwagę fakt, że kilka dni wcześniej ten sam Pan oszukał moją mamę na 100 zł, bo uwaga, poszedł liczyć pieniądze do swojego busa. By następnie wrócić z niewłaściwą resztą. W momencie gdy Pan usłyszał że mama chce wezwać policję Pan Ukrainiec uciekł do busa i odjechał. Najśmieszniejsze jest to , że panu w jego komputerku pojawia się bilans kasowy na koniec dnia, czego dowiedzieliśmy się po kontakcie ze wsparciem technicznym. W każdym innym przedsiębiorstwie jest to nie do pomyślenia z uwagi że jest to jedyna forma skontrolowania pracownika czy nie dokonał oszustw.
    Edit or delete this
    Like
    · Reply · 55m
    ZaletyBrak
    Wady- Kurierzy z Ukrainy, którzy nie mówią po polsku, prawdopodobnie również oszuści, ponieważ ich 'komputerki' pokazują kurierom bilans pieniędzy na bieżąco, co jest absurdem.
    - Chamstwo, obsługa klienta zapewniała że przyjedzie polak na reklamację, przyjechał ten sam ukrainiec XDDDDDDDD
  • ~Wojtek / 2019-12-24 08:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt na infolinii zerowy. Nic nie mogą, pomóc, nic niewiedzą. Nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem dostarczającym. Sam kurier kilkukrotnie nie dostarczał paczki jako powód podając, że nie ma mnie w domu A BYŁEM. Dno
    WadyInfolinia nic nie pomoże
  • ~Beb03 / 2019-12-23 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłano do mnie dwie przesylki w dwóch różnych terminach z jednej firmy. Zero kontaktu i telefonu od kuriera,żadnego kontaktu ze strony przewoźnika.Przesyłki wracały więc do nadawcy. Ten kontaktowal sie ze mną, wyjaśniliśmy i przesylki znów zostaly nadane z andotacją na paczce proszę o kontakt z adresatem. Takiego okropnego, wrednego, obraźliwego kontaktu z wpychaniem mi ze nie chcę odbierac paczki nie spotkałam. I dalej czekam na przesyłkę.
    ZaletyŻadnych
    WadyLenistwo, brak kontaktu, nie dostarczanie przesyłek.
  • ~Nie ujawniam / 2019-12-23 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem hoverboarda dwa tygodnie temu i jeszcze go nie ma a kase wpłaciłem 649
    Złotych
    NIE POLECAM
    ZaletyZLE LUDZIE
    WadyDLUGI CZAS DOSTAWY
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.40, ilość opinii: 1668
DHL
Ocena: 1.26, ilość opinii: 1416
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 928
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 916
InPost
Ocena: 1.77, ilość opinii: 342
FedEx
Ocena: 1.47, ilość opinii: 166
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 805
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 646
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144