Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4060 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtecc / 2024-01-30 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy w średniowieczu . Infolinia to pomyłka.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Rr / 2024-01-29 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nadaje się do czyszczenia szamba a nie do przesyłek
    ZaletyBrak
    WadyKurier nie dzwoni kiedy jest z paczką i nie ma kontaktu do kuriera i brak SMS z ups o przesyłce.
  • ~Kaja / 2024-01-27 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w domu, nie było kuriera! Zero wiadomość, brak telefonu czy maila. Po dwóch dniach udało mi się zlokalizować przesyłkę. UPS to najgorsza firma kurierska!!!!! Nigdy więcej!!!! Omijać ich z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyBraknie mi miejsca na opisanie wszystkiego!’
  • ~Jarro / 2024-01-26 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa do UOKiK, jak i do skierowania na policję, kurier celowo wprowadził błędny odczyt domu, nawet nie dzwoniąc na miejscu, pomimo że wszystko poprawnie zaadresowane, z numerem telefonu adresata - Firma ta to kompletna farsa od 3 dni nie są w stanie dostarczyć przesyłki w odrębie stolicy (okręgu 10 km od Punktu-hubu). Brak statusu aktualizacji od co najmniej 2 dni na ichniejszym systemie, olewanie klienta totalnie na linii pomimo 3 krotnie zgłoszonej interwencji. Wpis UPSa zrobiony następnego dnia mimo wcześniej zgłoszonej interwencji. W zeszłym roku miałem podobne problemy gdzie przesyłka międzynarodowa w Europie szła 3 tygodnie. NIE POLECAM I ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!!!
    WadyNierzeczowa Firma, Brak zaufania, Niegodna zaufania, olewająca klienta
  • ~Łukasz / 2024-01-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem potwornie rozczarowany. Po raz kolejny byłem w domu a jedyne co otrzymałem to informacja że kurier nikogo nie zastał. Konsultant bezradny, nie może - nie ma takiej możliwości - skontaktować się z kurierem. Jedynie zostaje reklamacja która zżera kolejną godzinę.
    Wielki zawód.
    WadyUPS zachowuje się jak potentat mając klienta za nic. Przyjrzyjcie się w końcu opiniom użytkowników. W 98% jedna gwiazdka. Wstyd.
  • ~Anna / 2024-01-25 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to i tak jest zdecydowanie za dużo ponieważ funkcjonowanie firmy kurierskiej w XXI wieku, gdzie zamawianie produktów stało się normą, odbiera po prostu mowę.
    Jeśli komuś zależy na braku kontaktu, nieterminowości, obarczanie winą klienta to wtedy może skorzystać z tej firmy
    ZaletyŻadnych
    WadyOgrom
  • ~Jakub / 2024-01-24 10:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa celna. Buta i spychoterapia. Dupowaty, rozbudowany i nieuntuicyjny interfejs Bardzo dobra terminowość doręczeń.
    Zaletyterminowość
    Wadyobsługa celna
  • ~moron / 2024-01-22 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zaznacza sobie radośnie "brak adresu" przy kolejnej już paczce i ma wyrąbane, że centrala każe mu ją dostarczyć albo do mnie zadzwonić.
    Oczywiście, że nie ma takiego adresu - prąd, woda, internet, nawet poczta (sic!) wpadają w próżnię.
    Wadykolejny raz kurier i....a nie umie (?) znaleźć adresu, którym są wielkie wrota prosto z chodnika z domofonem, skrzynką i szyldem - i... jest to jedyny lokal :D
  • ~natalia / 2024-01-20 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zadzwonił do drzwi, po doslownie 30 sekundadh kiedy mama wybiegła za nim na dwór on był już w aucie i odjeżdżał, mama machała do niego aby się zatrzymał ale on nie reagując odjechał. Dużo wołam na infolinię to powiedziano mi że jest już za późno ( 14:40 ) i oni nie mają kontaktu z centralą z danego miasta i mogą ponownie to rozpatrzyć w poniedziałek ( dziś jest sobota, zamówione były kwiaty na dzień babci :) ) na informację że do dostarczenia były kwiaty pan z infolinii powiedział że nic nie może zrobić bo już kończą prace i ich to nie interesuje, nie mają kontaktu do kuriera i nie mogą mu dać znać aby przyjechał drugi raz oraz trzeba zaznaczyć że podobno kurierzy nie mają telefonów aby dzwonić do klientów ( podane były dwa numery na wrazie co ) Ogólnie nie polecam i odradzam każdemu.
    Zaletybrak
    Wadywszytsko co z tą firmą związane
  • ~Iza / 2024-01-18 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tragedia uzgodniona była godzina odebrania paczki a on po 15min zwrócił paczkę do nadawcy oraz urzywal wulgarnego języka! NIE POLECAM
  • ~Zbigniew / 2024-01-17 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pofatygował się nawet zadzwonić pod adres dostawy. Stwierdził, że nie istnieje. Nie polecam. Dwa dni czekamy na przesyłkę w bloku który ups uznało za nie istniejący! Nikomu nie polecam!
  • ~MARCIN / 2024-01-17 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać firma dno. Kurier podczas pseudo dostarczenia paczki nie raczyl nawet zadzwonić domofonem nie mowiac o jakiej kolwiek próbie kontaktu telefonicznego....... NIE POLECAM NIKOMU TEJ FIRMY
  • ~Małgorzata / 2024-01-15 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki, nie skontaktował sie. Nie dostałam żadnej informacji, a paczka zostawiona w jakimś punkcie. Mam maleńkie dziecko dlatego wybrałam kuriera, a nie odbior w punkcie czy paczkomacie. Dno
  • ~Jeżdżę bo lubię / 2024-01-13 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.
    Jak możesz to unikaj.
    Zero maili albo sms-ów. Nie wiesz, nic o swojej paczce, o terminie jej doręczenia, żadnego kontaktu do kuriera. NIC. A na koniec odbierasz z jakiegoś punktu, bo podobno kurier nikogo nie zastał.
    Gdyby nie kontakt ze sklepem I numer listu przewozowego, który mi podali, to moja paczka wróciłaby do nadawcy.
    Na koniec dodam, że.ipakowanie było kompletnie zniszczone, jakby ktoś kulał moją przesyłką po całym samochodzie.
    UNIKAJ, JAK OGNIA.
    Zalety Brak
    WadyBrak jakichkolwiek informacji
    Brak kontaktu
    Brak kuriera pod wskazanym adresem
    Brak szacunku do Ciebie i Twoich paczek
  • ~Małgorzata / 2024-01-12 08:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałam dostać paczkę pod pewien adres (dostałam maila i sms z tą informacją) jakie było moje zdziwienie że paczka nie została dostarczona.Dzwonię do obsługi klienta i dowiaduję się że została odebrana w e-paka dwie ulice dalej o czym mnie w ogóle nie powiadomiono. Zależało mi aby dotarła ona właśnie w danym dniu za co więcej zapłaciłam.
    Zostałam zlekceważona .UPS miało moje namiary więc nie wiem czemu o zmianie adresu dostawy mnie nie poinformowano.
  • ~Arek / 2024-01-11 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda strzępić ryja ... kurier po całości w dopie wszystko ma . Nawet awizo nie zostawił
  • ~Qaa / 2024-01-10 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z Polski do Anglii. Kiedyś dochodziła 4 dni (tak jak widnieje na ich stronie internetowej) a teraz? 29 DNI. Przekazana kurierowi została 12 grudnia. Ja rozumiem że okres świąteczny, opóźnienia... ale ILE? W magazynie w Polsce trzymana była 15 DNI.Zupelnie nie rozumiem dlaczego tak dlugo. Codziennie skanowana i status W MAGAZYNIE.
    Później z kolei trzymano ją w Niemczech i finalnie w Anglii. Wiele jestem w stanie zrozumieć ale nie to.
    Po odebraniu paczki przez kuriera zawsze dostawalam maila z informacją, że ja ma oraz numerem przesyłki, żeby śledzic- tym razem nic.
    Szczerze nie polecam, wręcz przestrzegam!
    Warto wybrać inną firmę jeśli jest taka możliwość.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienie
    Brak kontaktu
  • ~Emil / 2024-01-01 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak odpowiedzialności. Po to zamawiam kuriera żeby dostarczył do rąk własnych. Kurier nie dzwoni nie informuje, zostawił w skrzynce pocztowej dość kosztowny upominek. Zero informacji gdzie jest paczka tylko status zmieniony dostarczono, kiedy gdzie domownicy specjalnie zmieniają plany bo kurier dostarczy paczkę i nie ma go. Infolinia nie lepsza czułem się jak bym rozmawiał z rozwydrzonym bachorem. Żenada nigdy nie skorzystam z ich usług..
    ZaletyBrak
    WadyNie dzwonią, nie próbują dostarczyć do rąk własnych. Zrozumiał bym jak by nie było nikogo w domu po wcześniejszym kontakcie.
  • ~Spider / 2023-12-23 09:38
    Ocena: 1.33 / 5
    UPS to kompletne dziady i banda nieudaczników. Nie polecam, wręcz przestrzegam!!!!!!! Zarówno w Polsce (nie odbierają paczek mimo umowy i zapłaty za tą usługę i nie informują o tym. Przeciwnie, kurier zapisał w systemie że odebrał, oszust i klamca!!!!!) jak i w Anglii działają tak samo nieudolnie. Mimo zapewnień, że paczka dotrze w 4 dni, przedwczoraj minął termin i już wiem że prezenty nie dotra na Święta. Nigdy więcej tej beznadziejnej firmy UPS.
    WadyJakie tylko chcesz
  • ~Małgorzata / 2023-12-22 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Numer zamówienia: PNDPL02780128 Data zamówienia: 2023-12-15 Numer przesyłki: 1Z97R60VDK5235477

    15 grudnia zrobiłam zamówienie w sklepie internetowym i od razu zapłaciłam. Do dzisiaj nie otrzymałam paczki, na stronie moja przesyłka ma status "w drodze". Dzisiaj dodzwoniłam się i pani Elena Cerens powiedziała, że paczka leży sobie w punkcie UPS w zupełnie innej części miasta.Wyciągają od nas adres dostawy, adres @, telefon a potem bezczelnie informują, że to moja wina bo kurier nie mógł się skontaktować. Nie mam nieodebranych telefonów, wiadomości sms ani @. Pani Elena to bardzo niekompetentna osoba. Otrzymałam informacje,że jak przekieruje paczkę na poprawny adres to otrzymam ją przed nowym rokiem. Tak żałuję, że wybrałam tą firmę, wiem że okres przedświąteczny jest trudny ale uważałam że zamówienie z 15 grudnia dotrze przed świętami. Dlatego jeszcze raz- NIE POLECAM!!
    ZaletyBrak
    WadyZapłaciłam za przesyłkę a muszę sama odebrać w punkcie UPS w zupełnie innej części miasta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12190
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7892
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7460
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4060
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3991
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2357
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4333
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4259
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3801
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3473
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2842