Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1357 opinii

1.31 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.17
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Czas dostawy
    1.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2020-08-15 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier z Olesna Śląskiego niedowoźi przesyłek zawsze ma jakieś problemy albo ma dużo przesyłek albo jest już pużno to znowu jest już zmęczony no i oczywiście ma coś z samochodem. Zawsze czeba sobie podjechać odebrać. No ale nam zależy no to trzeba. Niepolecam inni kurierzy z i nnych firm kurierskich zawsze dowożą. Już nie będę korzystać z ich usług
    ZaletyCena
    WadyNie dowożą przesyłek
  • ~Krzysztof / 2020-08-14 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, przesyłka miała dotrzeć w 3 dni za którą słono zapłaciłem dotarła po 8 tygodniach 3p e mejlach 40 telefonach i masie nerwów, ogólnie wszyscy mają wylane na to jak gdzie i dlaczego, przesyłka zpplski do Hiszpanii zatrzymana na granicy za brak dołączonej faktory w j. Angielskim status paczki porzucona, gdybym się nie zainteresował dlaczego i gdzie nie wykonał kilkudziesięciu telefonów do Polski oraz Hiszpanii pewnie w ogóle by nie dotarła, zero informacji o tym że faktora wogule powinna być dołączona a. O dopiero o tym że w j. Angielskim, ostrzegam i odradzam ta firmę. Ja na pewno nigdy więcej nieskofzystam
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek ldpoqiedzialnosci
  • ~Sebastian / 2020-08-14 12:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurierzy z tej firmy to jakaś pomyłka. Nie dzwonią jeżeli nikogo nie zastana w domu. Zostawiają przesyłkę w punkcie nawet o tym nie informując. Po to płacę za przesyłkę aby otrzymać ja do domu a nie chodzić po punktach i dźwigać taki kawał.
  • ~Magda / 2020-08-14 01:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała przyjść na wtorek. Przyszła aczkolwiek kurier dzwoniący przez domofon nie wszedł do bloku czekałam na niego parę minut i cisza. Myślałam że zadzwoni do mnie ale zero reakcji. Czekałam do czwartku na sms o powiadomieniu gdzie znajduje się moja paczka.Cisza.Jest piątek A ja ogarnałam że wszystkie informacje znajdują się na trackingu UPS.Fajnie że jest tam napisane iż "klienta nie było w domu" teraz muszę odebrac paczkę w punkcie.Ogólnie żałosne
    ZaletyGrunt że zadzwonił domofonem
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Aga / 2020-08-12 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Już drugi raz nie doręczyli mi paczki tylko od razu zostali w punkcie na drugim końcu miasta. Oczywiście dopisek na śledzeniu przesyłki jest, że nikogo nie było. Tak się jednak składa, że były 2 osoby i czekały specjalnie na kuriera. Jak byśmy chcieli zamawiać nie przez kuriera to wybrałabym paczkomst, który mam pod nosem. Totalna porażka. Jutro składam skargę do głównej siedziby.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyTotalna porażka i ignorancja. Jak ta firma jeszcze funkcjonuje skoro tutaj są tylko takie wpisy. Dno.
  • ~Andrzej K. / 2020-08-12 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy kłamią, że próbowali doręczyć, mimo że nawet monitoring nie zarejestrował żadnej osoby, próbójącej się zbliżyć do budynku w tym dniu.
  • ~Karolina / 2020-08-11 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! Kurier nie kontaktowal sie z odbiorca, nie było go rowniez pod adrssem doręczenia przesylki... Zostawil przesyłkę w punkcie odbioru bez wczesnego uprzedzenia, gdyby nie informacja mailowa nie mialabym pojęcia ze paczke man sobie sama odevrac z jakiegos punktu.. Nie polecam...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe i najgorsze
  • ~Piotrek / 2020-08-11 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiełem u nich usługę pierwszy i ostatni raz.

    Z pomoca konsultanta wypełniłem formularz tak aby kurier przyjechał i odebral paczakę. Póżniej dowiedziałem się że kurier nie przyjedzie poniewaz nie wypełniłem formularza odbioru (konsultant zapomniał mi powiedziec czy co). Jak wypełniałem formularz to ludzie na infolini nie byli mi w stanie pomóc dobrze ze dali kontakt do działu technicznego 2 godziny stracone z infolinia z powodu ze konsiltant nie wiedzial gdzie wpisuje sie uwagi (ludzie z infolini prosze zresetowac komputer za każdym razem jak pojawił się jakiś bład na stronie). Dział techniczny ten problem rozwiązał w 2 min.

    Proponuję zwolnić całą infolinię nic ona nie pomoga jedynie marnuje czas i psuje opinie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
    - infolinia
    - kontakt
    - czas doręczenia
    - cena
    - Osoby z infolini nie umieją się poruszać po swojej stronie www.
  • ~Grzonex / 2020-08-10 18:38
    Ocena: 2.00 / 5
    W czwartek otrzymałem wiadomość, że w piątek będzie przesyłka. Aktualnie mamy poniedziałek, a ja otrzymałem wiadomość, że nie wiadomo kiedy zostanie dostarczona, ponieważ mieszkam dalej niż im się wydawało... Porażka
    ZaletyMożliwość sprawdzenia jak daleko jest przesyłka, i jak długo stoi w miejscu
    WadyNie zmieszczą się
  • ~kriss / 2020-08-10 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    - Czas dostaw podawany przez system, to kpina. Czekać na przesyłkę -nie od gdziny takiej czy takiej, ale DO godziny 21!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    - Pomimo wysłania sms z powiadomieniem o terminie dostarczenia przesyłki, przesyłka oczywiście nie dotarła.
    ZaletyZalet- żadnych
    Wadywszystko, od A do Z to porażka
  • ~Przemek / 2020-08-09 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero, zero, dno i metr mułu. Najgorszy kurier w Polsce. Przez ostatnie 2 miesiące miały zostać dostarczone do mnie 4 paczki. Ani jedna paczka nie została doręczona. Cały dzień siedziałem w domu. Nikt nie raczył zadzwonić, dostarczyć, tylko od razu wiezione do punktu odbioru. O kant du.. z takim kurierem. To nie kurier, to porażka.
    ZaletyBrak. Jak taka badziewiasta firma kurierska w ogóle może je mieć
    WadyTotalny brak szacunku...
  • ~Zachar / 2020-08-07 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz kurier nie podjął próby dostarczenia przesyłki. Byłem pod wskazanym adresem przez cały dzień, nie sam. W oczekiwaniu na bardzo ważna przesyłkę, do bardzo ważnego projektu. Dlatego też przełożyłem wszystkie sprawy na inne dni aby tą paczkę odebrać, gdyż dostałem w dniu poprzedzającym SMS o tym, że będzie ona w dniu następnym. Mało tego, w historii zamówień jest że odmówiłem przyjęcia paczki.
  • ~DariaK / 2020-08-06 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Otrzymałam przesyłkę za pomocą kuriera UPS, nie rozumiem dlaczego w 2020 roku, kurierzy nie mają przy sobię terminala dla opłaty przesyłki katą przy odbiorze, utrudniło mi to życie w tysiąc razy, dlaczego muszę iść i szukać gotówki, kiedy na całym świecie normalnie działa opłata bezdotykowa przy odbiorze?! Zniechęca mi to do korzystania usług UPS!
  • ~Marcell / 2020-07-30 16:28
    Ocena: 3.00 / 5
    UPS nie polecam ponieważ nie dostarczają na ten dzień w którym jest napisane że dostanę paczkę obsługa kłamie podawałem nr tel a oni mi mówili że nie podałem nie mogli sobie poradzić z prosta lokalizacją gdzie ma być dostarczona przesyłka lepsze jest DPD oni dostarczają paczki na czas i nie ma z nimi problemu
    ZaletyMiła obsługa
    WadyNapisałem w opinii wady
  • ~DBS / 2020-07-30 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    1 Kurierzy debile leniwi nie dostarczają paczek pod wskazane miejsce .Adres na który miala przyjść paczka to firma która jest otwarta od 7:00 do 22:00 dostałem informacje ze nikogo nie było pod tym adresem Ciekaw
    2 Dostałem informacje ze mam odebrać tą paczke w UPS point access
    Oczywiście bez adresu bo takich miejsc jest 8
    Czyli zaplaciłem za dostawe i muszę szukać paczki
    Nie polecam tej firmy najgorsi syf i burdel
  • ~xxx / 2020-07-29 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    We wtorek rano system wysyla wiadomość - dzisiaj będzie dostarczona paczka. Jestem od południa do wieczora w domu - czekając. Wieczorem śledzę przesyłkę nic się nie zmienia. Środa rano kolejny sms - dzisiaj bedzie dostarczona paczka, czekam kolejny dzień siedząc w domu. Patrzę na stronie paczka została dostarczona! Dzwonie do centrali (podanie numeru przesyłki - tragedia) i co ciekawe kurier mówi, że były jakieś ustalenia, że ma paczki zostawiać u sąsiada! Jutro ma przyjechać i od sąsiada dostarczyć do mnie.
    ZaletyOdradzam wszystkim korzystanie z tej firmy kurierskiej
    WadyInfolinia system - tragedia! Najpierw automat przyjmuje kilkakrotnie numer przesyłki bo "nie rozumiem" po połączeniu z człowiekiem- drugi raz trzeba podać numer
  • ~Igor / 2020-07-28 22:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder caly czas sie zawiesza wymiana na nowy nie pomogła wiec nie ma co liczyc na opowiastki ze winna dekodera pozatym nie wszystkie programy mozna przewija od razu bo rejlamy potrafia trfac 10 minno i piekle lagi czyli przyciskamy cos na pilocie i po30 sekundach reakcja przereklemowane problem jest z dekoderem i z niby swiatlowodem którego w moim bloku nie ma a ups twierdzi ze jest zenada odradzam
  • ~NiepolecamUPS / 2020-07-28 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa z dnia 28.07.2020r.
    Początkowo w poniedziałek 27.07 dostałem informację odnośnie dostawy, że odbędzie się ona w nast. dzień - 28.07 z bardzo jasną informacją „do końca dnia”. Pomijając fakt, że określenie godziny chyba każda firma konkurencyjna ma w małym palcu i potrafią określić się co do +- 2h. Cały dzień czekałem na paczkę, po czym o godzinie 18:40 dostałem informację, że paczka przyjdzie jednak 29.07 również zawartą jakże pomocną informacją „do końca dnia”. Poważnie? Mamy 2020r. A to są jakieś jaja, odradzam jakiekolwiek usługi od tej firmy osobom, którzy cenią swój czas... Oczywiście paczka skierowana została do Access Pointu...
    Porażka...
    WadyLekceważenie klienta, brak dostawy terminowej, brak kontaktu z kurierem, brak informacji co do godziny dostarczenia
  • ~Anna / 2020-07-28 07:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Mimo, że byłam w domu w momencie rzekomej próby doręczenia przesyłki kurier zostawił przesyłkę w punkcie odbioru nie informując mnie o takim fakcie (byłam w domu, a kurier nie dzwonił domofonem, ani nie próbował się ze mną kontaktować telefonicznie). Dodatkowo nie zostałam poinformowana, że moja paczka trafiła do punktu odbioru.
    ZaletyPunkt odbioru blisko miejsca zamieszkania
    WadyBrak próby doręczenia przesyłki, kontaktu z klientem i informacji o drodze przesyłki.
  • ~agness / 2020-07-26 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Na śledzeniu przesyłki ukazało się, iż paczka będzie doręczona w Poniedziałek, choć kurier zjawił się wcześniej, jak się później okazało. Wszystko by było w porządku, gdyby nie fakt, iż, gdy kurier, jeszcze nie byłam wtedy świadoma, iż to właśnie on, zjawił się pod drzwiami, zasłonił wizjer telefonem, a przy pytaniach ,,kto tam?'', ,,tak?'', nikt nie odpowiadał. Później słychać było szuranie i kolejne pukanie. Dalej nie widać było nikogo, nikt się również nie odzywał. Byłam w domu sama, dlatego ogarnęło mnie nie małe przerażenie. Na temat dostawy nie powiadomiono mnie w żaden sposób. Dopiero, gdy weszłam na śledzenie paczek i trochę poszukałam, bo nie było to od razu widoczne, okazało się, iż paczka już została przekierowana, a do mnie dotarło, że pod moimi drzwiami chował się właśnie kurier, któremu chyba mowę odebrało... Zdecydowanie nie polecam, a kurierzy powinni mieć na uwadze fakt, iż nikt rozsądny nie otworzy drzwi osobnikowi, który milczy i się chowa.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3028
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2180
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1357
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1342
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1165
FedEx
Ocena: 1.51, ilość opinii: 291
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949