WadyBrak komunikacji ze strony kuriera
strona 1 z 205
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Ws / 2024-11-27 16:21
Kurier UPS zostawia paczkę pod drzwiami,nie kontaktuje się odbiorcą. Otwiera sobie sam bramkę i wchodzi na posesję bez zgody właściciela. Złożyłem reklamację to dostałem odpowiedź że tak mogą robić. Dla mnie porażka. Jeszcze nigdy z takim chamstwem się nie spotkałem. Nikomu nie polecam tej firmy. -
-
~Małgorzata / 2024-11-22 11:06
Najgorsza firma kurierska. Nie chce się leniwemu ch..... dostarczyć paczki do klienta zostawia w punkcie bez żadnych informacji gdzie jest do odebrania. Ma podany nr do klienta to nawet cham nie potrafi zadzwonić i jeszcze bezczelnie kłamie że próbował dostarczyć paczkę jednak nikogo nie było w domu. Brak słów po prostu. UPS RAWICZ NAJGORSZY KURIER!!!!!! -
~aga / 2024-11-20 13:06
UPS to najgorsza firma kurierska. Nie chce im się paczek wozić tylko zostawiają w punkcie. Unikać jak ognia. -
~MB / 2024-11-18 14:59
Firma nieprofesjonalna, kurier poświadczył nieprawdę w systemie, iż nie było możliwości dostarczenia z powodu braku podpisu odbierającego. Domownicy w domu, monitoring potwierdza brak przybycia kuriera. Punkt odbioru zamknięty godzinę przed czasem. Brak wsparcia ze strony konsultantów, nikt nie ma kontaktu do kuriera i punktu odbioru. Nie polecam... ZaletyŻadnychWadyLekceważenie klienta, nierzetelne wykonywanie usług -
~Gosia / 2024-11-15 17:57
Nigdy nie skorzystam więcej z przewoźnika UPS. Nie polecam. ZaletyŻadnej zalety nie widzę....WadyNie spotkałam się z taką ignorancja nigdy! -
~Nudziarz / 2024-11-13 17:59
Przewinienia UPS w moim kontakcie z tą firmą można najkrócej podsumować słowami "niekompetencja" oraz "dziura informacyjna".
Po zamówieniu paczki (fotel biurowy) otrzymałem od UPS maila z informacją o początku jej trasy, i przewidywaną datą jej dostarczenia. Dzień przed tą datą - kolejny mail, z informacją, że paczka dotrze jutro, w godzinach 10:30-14:30 (godzina nigdy nie ustalana ze mną, przy zamówieniu produktu takiego wyboru nie uświadczyłem). Termin dostawy przestawiałem na inny dzień, bo godziny dostawy nie można wybrać. Przyszedł mail o potwierdzeniu zmiany dnia dostawy, w godzinach 10:30-14:30. O godzinie 10:20 w dniu przewidywanej dostawy paczka wg trackingu nie została jeszcze wydana do doręczenia. Telefon na infolinię (trzykrotne cedzenie numeru paczki do automatu, nim mogłem nawet rozpocząć pytanie o paczkę)zaowocował informacją, że dane z trackingu niekoniecznie są zgodne z prawdą, i że wysyłane jest pytanie o moją paczkę do centrali, oraz że otrzymam telefon w sprawie w ciągu godziny-półtorej. Telefonu nie uświadczyłem. Do 14:30 paczka się nie pojawiła. Drugi telefon na infolinię dał potwierdzenie, że dziś paczki nie będzie, że odpowiedzi na pytanie nie ma, oraz przeniesienie paczki na odbiór osobisty z punktu. Dostałem maila że paczka jest do odbioru w punkcie. Na miejscu usłyszałem że jej tam nie ma, kurier nie zjechał, proszę przyjść jutro. -
~Magda / 2024-11-07 21:01
Najgorsza firma kurierska. Błędne komunikaty w śledzeniu. 40 minut na infolinii żeby porozmawiać z konsultantem który i tak nic nie wiedział i w niczym nie pomógł. Obiecany w ciągu godziny telefon z oddziału też nie doszedł do skutku. Paczka od dwóch dni nie została dostarczona. Kurier drugiego dnia wskazał nieudaną próbę doręczenia mimo że nie rac się pojawić cały dzień był ktoś w domu. ZaletyZeroWadyBrak kontaktu brak rzetelnej informacji kompletna ignorancja -
~Kasia / 2024-11-06 12:52
Najgorsza firma kurierska, z którą do tej pory miałam do czynienia. Zero kontaktu do i od kuriera, brak telefonu do oddziału, oczekiwanie na obsługę przez konsultanta niemożliwie utrudnione. Kontakt zwrotny z oddziału z zastrzeżonego numeru telefonu. Paczka w ogóle nie jest dostarczana pod adres, brak również informacji, że przesyłkę pozostawiono w punkcie. To jakieś totalne nieporozumienie. Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą.
-
-
~Oleczka / 2024-11-05 19:51
UPS to jedno wielkie nieporozumienie, najgorsza firma kurierska w Polsce ZaletyŻadnejWadyMimo że czekam w domu paczkę zostawia kilka km dalej -
~Karolina / 2024-10-20 10:18
Nie polecam. Wysłałam firmie opis zawartości paczki prezwntowej do Anglii firma wygenerowała kod nadania, kilka godzin po zostawieniu paczki w punkcie dostałam wiadomość, że paczka nie może być nadana ze względu na zawartość nasion. Upomniałam się o zwrot 107 złotych, jednak UPS odpowiedziało, że nie. U innych przewoźników nie było żadnego problemu. -
~K / 2024-10-18 21:16
Odradzam kurier w Wołominie kradnie przesyłki opłacone a zaznacza ze adresat odebrał. Dno nie firma ZaletyŻadneWadyKradną oszukują -
~Małgorzata / 2024-10-16 10:58
Moja przesyłka dotarła do odbiorcy uszkodzona!
Ale dowiedziałam się o tym dopiero w momencie jak zaczęłam po tygodniu pytać o przesyłkę! Najpierw że dostarczona (odbiorca twierdził że nie otrzymał ) później dzwoniąc na infolinię UPS poinformowano mnie że wraca uszkodzona do mnie.
Przez zaistniała sytuację straciłam możliwość wymiany towaru. Na pewno już nigdy nie skorzystam z usług UPS nawet jak będą one najtańsze!!!! Nie polecam też nikomu!!!!Zaletyniska cenaWadynieterminowość nierzetelność, -
~Jacek / 2024-10-09 19:27
Odradzam korzystanie z UPS ! Przez dwa dni o żadnej godzinie podawanej przez firmę przesyłka do mnie nie dotarła nieprofesjonalnie nierzetelnie realizowane usługi. Pomimo że zapłaciłem za dostawę do domu muszę jechać do punktu i odebrać przesyłkę żeby ją w ogóle dostać ZaletyBrakWadyTotalna ignorancja klienta -
~Morek / 2024-09-28 19:17
Nie UPS miał dla mnie dobrą opinię, bo widziałem coś takiego w reklamach. Jako jedynie jednak mieli przewóz gabarytów paczki o zwiększonej masie. Pan Kurier był bardzo miły i sprawnie razem zanieśmy moją przesyłkę. Później sam zgłosiłem przekroczenie wagi o niezaczesanej wartości. Zapłaciłem w porę i zapominałem o wszystkim. Po czym dostałem nakaz zapłaty dokowych drobnych pieniędzy. Dziwnym trafem z mojej winy zgubiłem kartkę. I dzwonie do nich w tej sprawie nie mają danych po za czasem usługi bez numeru zamówienia. Dzwoniłem to tylko przerzucali się odpowiedzialnością i jeszcze mi windykacji pisali. Zgłosiłem to ich centrali. To mi tak odpisali bardzo szybko i krótko jakby zapomnieli do dopisać "xD" na koniec, jakby obsługująca tak się bawiła cały dzień. W końcu znalazłem na swoim koncie potwierdzanie wykonania tej dopłaty. Nie polecam tej firmy ZaletyTerminowość, uprzejmość kuriera, dobra cena na wielkie gabarytyWadyAdministracja i obsługa klienta -
~Wojciech / 2024-09-24 20:12
Najgorzej... Paczka z Rzymu za 20 euro kosztów kurierskich. Wysłana w poniedziałek rano z Rzymu dociera do Warszawy we wtorek rano. Przez cały wtorek kurier nie był w stanie dostarczyć mimo że w aplikacji był o 2 ulice... To jest skandal firma. Niestety nie miałem mozliwości wyboru. OMIJAĆ! -
~Beata / 2024-09-24 12:51
Zero gwiazdek!!!Najgorsza firma kurierska, z jakąkiedykolwiek miałam do czynienia. Żadnego kontaktu do kuriera, kontakt z obsługą klienta w ogole niekonkretny, a info o terminie dostarczenia przesyłki, jak powiedziała jakaś baba na infolinii: "orientacyjne". Trzeba CAŁY DZIEŃ SIEDZIEC W DOMU, BO NIE WIADOMO KIEDY ŁASKAWIE SIĘ KURIER ZJAWI!!!!! ZDECYDOWANIE ODRADZAM UPC ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem, brak dostarczenia przesyłki na czas, tragiczny kontakt z infolinia -
-
~zxcv / 2024-09-05 16:35
Złożyłam zamówienie na podjazd kuriera, aby odebrał paczki, jednak spotkałam się z ogromnym rozczarowaniem. Kurier dwukrotnie anulował podjazd, a mimo że czekałam, nikt się nie pojawił. Po telefonie na infolinię dowiedziałam się, że rzekomo kurierzy mają "stałe trasy" i dlatego już nie mogą do mnie przyjechać. Dziwi mnie, dlaczego można zamawiać kuriera z wyprzedzeniem tylko 2 godzin, skoro nie ma to żadnego znaczenia i kurier nie przyjeżdża. Zostało mi także powiedziane, że powinnam zamawiać podjazd do godziny 12, żeby kurier mógł „zaplanować odbiór” – ale na stronie internetowej można wybrać godziny odbioru aż do 17! Dlaczego więc pozwala się wybierać późniejsze godziny, skoro i tak kurier nie przyjedzie? Uważam, że system zamawiania kuriera w UPS jest nieprzejrzysty i niewygodny. Jeśli kurierzy mają stałe odbiory, firma powinna to jasno komunikować lub zablokować opcję zamówienia po określonej godzinie. To absurd, że klient ma do 12:00 wiedzieć, ile paczek chce nadać, a późniejsze zamówienia po prostu są ignorowane. ZaletyBRAK -
~seb / 2024-09-04 09:19
najgorsza firma kurierska . Kurier sam sobie decyduje czy dostarczy czy nie , pomimo zamówonienia dostarczenia do domu , gość zostawia w pickup jakims sklepie bez informacji gdzie , dlaczego. Sprawdizłem monitoring nawet nie pofatygował przyjechać . ZaletybrakWadynajgorsza z mozliwych fimr -
~Raf / 2024-08-30 15:18
Kurier nie przyjechał i jak zwykle napisał że "Odbiorca nie był dostępny, aby odebrać przesyłkę". Siedziałem cały dzień w domu, poza tym mam monitoring i nie było nikogo jak zwykle!!! Nie polecam!!! Zawsze kłamią! ZaletyNIE MAWadySame wady -
~niesprawiedliwie-potraktowana / 2024-08-27 11:54
TOTALNIE NIE POLECAM! Najgorszy przewoźnik, z jakim miałam do czynienia. Moja historia z tym kurierem jest długa i skomplikowana, a skomplikowana tylko i wyłącznie z powodu UPS, który nie wie nawet, że punkty odbioru paczek, które mają na stronie i które klient może sobie wybrać(!) , tak naprawdę nie istnieją - o czym UPS NIE WIE (no hit!), a co wynikało z maili które otrzymywałam na swoją pocztę, że "ojej, jednak punkt odbioru nie istnieje" :D, po czym nawet nie zaproponują mi jako klientowi, czy dowieźć paczkę na inny adres lub do innego punktu odbioru, tylko sami stwierdzają, że zwrócą sobie paczkę do nadawcy i poinformują mnie o tym fakcie już dokonanym, że paczka jest już w drodze do nadawcy, bo generalnie punkt odbioru nie istnieje i generalnie drogi kliencie pocałuj nas w dupę. Mało tego - po złożeniu przez mnie reklamacji, przesłania screenów wszystkich maili, w których UPS sam się gubił, UPS odpowiedziało mi, że im przykro, bo mieli błąd w procesowaniu paczki, ale paczka jest zwracana do nadawcy i już nic nie mogą z tym zrobić i jeśli chcę paczkę znowu zamówić, to muszę napisać do nadawcy i w sumie to tyle, co mogą zrobić :D Pomocni, co? HIT po prostu. Ani propozycji jakiejś zniżki przy kolejnym zamówieniu paczki (chociaż w tej sytuacji to ja na miejscu tej firmy zrobiłabym wszystko, że taki klient mógl mieć tą paczkę u siebie bez ponoszenia ponownych kosztów transpotu) ani jakiejkowliek skruchy poza "przepraszamy, aleee....". NIGDY WIĘCEJ UPS! ZaletyHAHAHAHA dobre! Oczywiście, że brakWadyWypisane wyżej - cała masa wad
strona 1 z 205
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »