Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4161 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 209
  • ~Natalia / 2025-12-11 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Dostawa była przewidziana na 1.12, a oni uznali że mogą sobie ją wysłać wcześniej 29.11 w sobotę. Jak mnie nie było w domu. Ponieważ nie było mnie w domu to kurier zostawił paczkę synu... Mało tego paczka miała dużą dure i brakowało 1 pozycji, która kosztuje 17 euro.
    Brak słów...
    Chciałabym złożyć reklamację, ale niestety otworzyłam paczkę i uż nie można tego zrobić.
    WadyUszkodzona paczka
    Brak części zamówienia
    Brak kontaktu z klientem
  • ~Agnieszka / 2025-12-10 14:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Po raz kolejny dostarczono paczkę w profesjonalny sposób,kurier uprzejmy i kulturalny,zadzwonił przed doręczeniem oraz doręczył paczkę tak jak chciałam,Pozdrawiam kuriera A20 z Hajnówki :)
  • ~Pat / 2025-12-06 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie uprzedzają o czasie dostawy, żadnych powiadomień. Status paczki nie jest update’owany w systemie mimo kontaktu ze strony nadawcy i strony odbiorcy. Mimo ustalenia terminu dostawy, do dostawy nie doszło i status paczki jest nieznany.
    WadyOkropny serwis.
  • ~Maxymilian / 2025-11-27 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałem iż kurier tej firmy to dno, dziś jednak dokonał podkopu. Zostawił paczkę w punkcie chociaż dostawa była do domu na adres, nie poinformował nie zadzwonił
    Nawet nie przyjechał pod wskazany adres ( monitoring)
    Następnego dnia miał
    Odebrać i dostarczyć. Niestety stwierdził iż ma to w nosie i zaznaczył iż klient zrezygnował z przesyłki. Dno to mało powiedziane.
    ZaletyZadne
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Joe / 2025-11-24 08:23
    Ocena: 1.00 / 5

    Ta firma osiągnęła dno logistyczne gorzej być nie może przesyłka zwykła niby kurierska Niemcy - Polska to blisko tydzień ??? Co to jest ?

    Absolutne dno i już nawet mułu nie ma.
    To już szybciej i lepiej Pocztą bo taniej i też szybciej
    Zaletyżadne
    WadyCena
    Brak jakości terminowość i czas dostawy skrajnie długi - nie akceptowalny
  • ~MARIAN / 2025-10-31 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu. Infolinia niedostępna punkt dostępu nieoznaczony trudno trafić, strona internetowa życzy sobie informacji niezrozumiałych dla klienta
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kontaktu brak obsługi strona internetowa nieczytelns
  • ~Arkadiusz / 2025-10-29 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu z kierowca. Kurier nie dostarczył paczki pod wskazanym adresem,zostawił paczkę w punkcie do odbioru
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Tomasz.O. / 2025-10-21 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską nie dbająca o klienta .
    ZaletyWykonany przez kuriera telefon do mnie którego nie odebrałem bo nie zdarzylem..... po 30 sekundach odzwaniajac do tego pana kilkakrotnie olew.
    WadyBrak zwrotnego telefonicznego kontaktu z kurierem , wprowadzanie w blad przesyłając przesyłkę odrazu paczkę w inne miejsce odbioru a ty lataj od a do b .nie polecam.
  • ~adsads / 2025-10-18 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka była zamówiona w wtorek 14.10.2025, miała przyjść na kolejny dzień jest już sobota, a paczki ani widu, ani słychu. W dodatku pokazało mi 2 razy, że paczka ma przyjść od godziny 10:00 do 14:00 i zgadnijcie co się stało, oczywiście że nie przyszła. Orąbali mnie tak już 2 raz. Nie polecam tej firmy najgrosza przez jaką zamawiałem.
  • ~Agnieszka / 2025-10-15 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mam bardzo negatywne doświadczenie z dostawą UPS. Kurier, mimo że brama była otwarta, nie wjechał na podwórko i zatrzymał się na ulicy. Poinformował mnie, że paczka waży ponad 35 kg i odmówił jej wniesienia. Jako kobieta zostałam zmuszona samodzielnie przenieść ciężką przesyłkę pod zadaszenie, bez żadnej pomocy ze strony kuriera.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy !!!
  • ~sp / 2025-10-14 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka ekspresowa, kurier odbiera paczkę w piątek i doręczenie w sobotę do godz 14 w Niemczech. W sobotę przed 14 kontakt z infolinią, gdzie konsultant nie był w stanie powiedzieć, gdzie jest paczka ani czy dojdzie na czas, przekierowano nas do Niemiec na infolinie, tam również nikt nic nie wiedział. Zamówienie było konkretne i opłacone na dostawę na następny dzień, z podpisem osoby odbierającej. W poniedziałek kontakt z infolinią, aby poinformować, że odbiorcy paczki nie ma już w tym miejscu, ponieważ były to wysłane dokumenty dla kierowcy międzynarodowego, który czekał na paczkę w sobotę do 14 niestety wyjechał już z Niemiec. Pisaliśmy maile, dzwoniliśmy, nikt nie pomógł, w międzyczasie dostaliśmy informację, że paczka jest uszkodzona, na pytanie co to oznacza również nikt nie był w stanie nam odpowiedzieć. We wtorek mimo kontaktów mailowych i telefonicznych kurier pojechał doręczyć paczkę. Paczka dotarła do całkowicie obcej nam osoby, o czym dowiedzieliśmy się mailowo od właśnie tej osoby. Na infolinii nikt nie potrafi powiedzieć czemu paczka nie dotarła w sobotę ani czemu została wydana we wtorek całkowicie obcej nam osobie. Pan na infolinii powiedział ze nie ma nikogo kto może mi powiedzieć gdzie jest paczka, czemu nie dotarła na czas i co znaczy, ze jest uszkodzona. Chciałam tez złożyć reklamacje telefonicznie, ponieważ w procedurze reklamacyjnej zapisane jest ustne złożenie reklamacji do protokołu jednak pan konsultant odmówił przyjęcia reklamacji przez telefon, powiedział, że reklamacje można złożyć tylko według protokołu lub jeśli ma się niemiecki numer telefonu, tak to nie żart, trzeba mieć niemiecki numer telefonu żeby złożyć reklamacje. Dostałam również numer niemiecki gdzie mogłam dowiedzieć się coś na temat paczki, uszkodzenia itd jednak jest to numer na który nie da się zadzwonić.
    Wadyuszkodzona paczka, brak informacji gdzie jest paczka, brak kontaktu miedzy oddziałami Polska Niemcy, opóźnienie dostawy ekspresowej na drugi dzień dostawa po 4 dniach, dostawa do obcej osoby
  • ~SP / 2025-10-14 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka ekspresowa, kurier odbiera paczkę w piątek i doręczenie w sobotę do godz 14 w Niemczech. W sobotę przed 14 kontakt z infolinią, gdzie konsultant nie był w stanie powiedzieć, gdzie jest paczka ani czy dojdzie na czas, przekierowano nas do Niemiec na infolinie, tam również nikt nic nie wiedział. Zamówienie było konkretne i opłacone na dostawę na następny dzień, z podpisem osoby odbierającej. W poniedziałek kontakt z infolinią, aby poinformować, że odbiorcy paczki nie ma już w tym miejscu, ponieważ były to wysłane dokumenty dla kierowcy międzynarodowego, który czekał na paczkę w sobotę do 14 niestety wyjechał już z Niemiec. Pisaliśmy maile, dzwoniliśmy, nikt nie pomógł, w międzyczasie dostaliśmy informację, że paczka jest uszkodzona, na pytanie co to oznacza również nikt nie był w stanie nam odpowiedzieć. We wtorek mimo kontaktów mailowych i telefonicznych kurier pojechał doręczyć paczkę. Paczka dotarła do całkowicie obcej nam osoby, o czym dowiedzieliśmy się mailowo od właśnie tej osoby. Na infolinii nikt nie potrafi powiedzieć czemu paczka nie dotarła w sobotę ani czemu została wydana we wtorek całkowicie obcej nam osobie. Pan na infolinii powiedział ze nie ma nikogo kto może mi powiedzieć gdzie jest paczka, czemu nie dotarła na czas i co znaczy, ze jest uszkodzona. Chciałam tez złożyć reklamacje telefonicznie, ponieważ w procedurze reklamacyjnej zapisane jest ustne złożenie reklamacji do protokołu jednak pan konsultant odmówił przyjęcia reklamacji przez telefon, powiedział, że reklamacje można złożyć tylko według protokołu lub jeśli ma się niemiecki numer telefonu, tak to nie żart, trzeba mieć niemiecki numer telefonu żeby złożyć reklamacje. Dostałam również numer niemiecki gdzie mogłam dowiedzieć się coś na temat paczki, uszkodzenia itd jednak jest to numer na który nie da się zadzwonić.
    ZaletyBRAK
    WadyKPINA Z KLIENTA, BRAK PROFESJONALIZMU, USZKODZNEI PACZKI, BRAK INFORMACJI O PACZCE, BRAK KONTAKTU MIĘDZY ODDZIAŁEM NIEMEICKIM I POLSKIM, IGNORANCJA KLIENTA, DORĘCZENIE OBCEJ OSOBIE
  • ~Pit / 2025-10-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Kurierzy nie uprzedzają o wizycie, nie zostawiają awizo, nie przychodzą powiadomienia, trzeba samemu szukać informacji na podstawie nr przesyłki. W moim przypadku kurier się nie pojawił, mimo umówionych godzin dostawy, a w systemie widnieje, że przyjechał przed planowanymi godzinami pracy.
    Zaletynie ma
    Wadylekceważenie klienta, brak powiadomień
  • ~. / 2025-09-18 13:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo szybka dostawa, brak uszkodzeń. Paczka nadana poprzedniego dnia wieczorem dotarła następnego rano. Na plus możliwość śledzenia kuriera w aplikacji UPS i mail z prawdopodobnym czasem przyjazdu (przedział godzinowy) chwilę po nadaniu przesyłki - można dostosować swoje plany :) . Polecam!
    ZaletyWysoka jakość usług kurierskich, szybko, świetne rozwiązania technologiczne.
    WadyNiekiedy paczki dostarczane przez UPS do Allegro One Box łapały opóźnienie - ale UPS już nie dostarcza do tych automatów.
  • ~Anita / 2025-09-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług UPS. Żadnego kontaktu z kurierem, żadnego awizo, żadnego SMS-a. Nie wiadomo kiedy i gdzie szukać przesyłki.
    ZaletyBrak
    Wady- brak kontaktu z kurierem
    - brak awizo
    - brak wiadomości, że był kurier i gdzie ewentualnie można odebrać przesyłkę
  • ~Rozczarowany / 2025-09-12 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Można pisać miesiącami na wszystkie dostępne adresy kontaktowe, najprostszy temat przerasta "wspaniałą" kadrę UPS. Przesyłka z listopada 2024, temat nie wyjaśniony do dziś. Chodziło tylko o wystawienie faktury za należności. Dopiero gdy po 7-ej uprzejmej wiadomości puściły mi nerwy i napisałem nieuprzejmą wiadomość temat został skierowany dalej(po 8 miesiącach) ale do dziś nie rozwiązany. Najwyraźniej im mniej kulturalnie napisany mail tym bardziej zrozumiały jest dla pseudopracowników.
    ZaletyNie mam z nimi żadnej umowy.
    WadyBrak umiejętności czytania u pracowników
  • ~Marta / 2025-09-11 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja niestety podzielam opinię większości klientów UPS. Moja paczka również nie została dostarczona w terminie, również dostałam maila o nieudanej próbie doręczenia, podczas gdy cały dzień czekałam w domu na kuriera i niestety paczkę musiałam odebrać sama. Na infolinii poinformowano mnie, że GPS wskazuje, że kurier był w miejscu dostarczenia paczki- więc jak on bym i ja byłam to czemu nie dostarczył? Tragedia....
  • ~Piter / 2025-09-09 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Najgorsza firma.Znieniaja czas dostawy jak im sie chce.Nigdy nie sa o czasie.Oszusci.
  • ~Tomek / 2025-09-05 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To są złodzieje. Koszt wysyłki z Chin wynosił 70 usd za towar o wartości 65 USD (płacił wysyłający). Rozumiem. Po ocleniu okazało się że VAT wynosi 84 pln (nie wiem wg jakiego kursu liczyli ale na pewno nie oficjalnego ani bankowego a tym bardziej kantorowego - mają chyba własny). Do tego doliczyli prowizje (nie wiem za co) w wysokości 99 zł. To jest po prostu chore. Omijać i korzystać z DHL lub innych.
    Zaletynie ma
    Wadykoszty wyimaginowane ceny nie wiadomo za co, obsługa, kontakt, czas dostawy.
  • ~Bartlomiej / 2025-09-05 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada.przesylka nr 1ZG3R9756805759577 planowany odbior 1.09. dnia 4.09 z ups przychodzi info ze przesylka odebrana. dnia 5.09 przesylka niedebrana dalej leży u mnie. widocznie kurier kłamca i oszust.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
strona 1 z 209
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12838
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8263
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7832
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4177
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4161
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2505
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4985
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4636
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4117
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3191