Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1196 opinii

1.30 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.27
  • Czas dostawy
    1.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 60
  • ~Iza / 2020-05-23 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada zamówiłam buty 12 mają dzisiaj jest 23 maj kurier zamiast zadzwonić do mnie, że ma przesyłkę z nie zgadza mu się adres mój zero kontaktu i do tej pory nie dostałam przesyłki dwa razy dzwoniłam na centrale aby mi przekierowali paczkę w dupie to mieli dopiero kolejny telefon przyniósł skutek Pani mi pomogła... Żenada UPS ostatni raz zamawiałam kuriera u Was, patologia
  • ~Hanaaaa / 2020-05-22 11:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier dzisiaj przyszedł z paczką. Zero uprzedzenia. Zero telefonu, że będzie żebym mogła przygotować pieniądze. Nic. Przez to nie wiedziałam, że przyjdzie nie miałam pieniędzy. Co z tego wyszło? Zapytałam czy może przyjść późnej, albo chociaż zaczekać minutkę. Co usłyszałam? " Wiedziała pani że paczka przyjdzie, więc trzeba było się przygotować. Jak się zamawia paczę to pieniądze się ma. " I jeszcze ten ton takiej pogardy. Szczerze? Nic mu nie odpowiedziałam, bo aż zaniemówiłam. Jak go spotkam to mu wygarnę.
  • ~Agawa / 2020-05-21 17:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obliczanie cen paczek jest celowo nieprzejzyste.
    Strona, na ktorej zamawia sie nadanie przesylki, celowo wprowadza w bald.
    Cena moje przesylki wzrosla o 300%
    WadyBrak formuly na stronie pozwalajacej ustalic faktyczna cene rozliczeniowa wg. wagi miarowej.
  • ~Nika / 2020-05-21 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, która ma klienta głęboko w.... Kurier się nie kontaktuje, bo po co, albo ma problemy z telefonem. A po co podać nr do kuriera?? Przesyłka oddawana do magazynu z powodu adresu, który nie istnieje. Wystarczy wpisać w mapy Google i można dojechać pod sam płot. Ale kurier nie korzysta z takiej możliwości, bo nie widzi potrzeby. Klient czeka i się nie doczeka. Mam nadzieję, że każdy kto ma takie przeboje z ups ???? da znać firmie, która z nich korzysta. Może zwiną żagle, czego im życzę.
    ZaletyBRAK!!!
    WadyZbyt wiele, żeby wszystkie opisać !!!
  • ~osulik / 2020-05-21 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Żałuję, że nie sprawdziłam czym Adidas wysyła zamówienia, bo najpewniej bym nie złożyła zamówienia. Brak kontaktu, telefonu, nic. Mimo że przecież teraz cały czas siedzę w domu, dostałam maila o zwrocie przesyłki do nadawcy z powodu dwóch nieudanych prób doręczenia. Pytam - kiedy i do kogo? Próby kontaktu z biurem obsługi tak samo żałosne, chciałam odebrać paczkę z sortowni, ale niestety nie otrzymałam informacji czy można tak zrobić. Ale już wiem, że nie można, bo paczka wraca do Niemiec.
    ZaletyBRAK. To już drugi raz, w którym firma rozczarowuje.
    WadyBrak kontaktu, brak możliwości złożenia reklamacji, brak próby dostarczenia przesyłki.
  • ~jaa / 2020-05-21 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny poniżej jakiekolwiek poziomu. Nawet myślę, że sprawa sprawa nadaje się gdzieś wyżej.. jak można w trakcie dostawy zmienić ot tak sobie po prostu numer paczki i w dodatku nie informować o tym klienta??? który poszukuje jej i się niepokoi. Ta firma to dno, jakie jeszcze nie widziałam na rynku. NIE POLECAM!!!!!!
  • ~HANNA / 2020-05-21 12:18
    Ocena: 3.67 / 5
    1Z858AF66899371666


    dlaczego kurier stanął aż ........na wycieraczce drzwi bez maski i rękawiczek ??????????????????
  • ~Mateusz / 2020-05-20 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt klienta beznadziejny, rozmowy z kurierem brak
    Zaletybrak
    WadyNieodpowiedzialnosc, nieczasowosc , nie polecam
  • ~PojebaneUPS / 2020-05-19 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma kurierska? Nie, to są jacyś pajace, którym się wiele wydaje. Żadnego kontaktu z kurierem. ŻADNEGO!!! Pierwszy raz od lat zdarza mi się, że nie wiem kiedy jaśnie Pan będzie. Może będzie, może nie będzie. Do tego wszelkie reklamacje, które mogę składać dopiero po założeniu jakiegoś konta.
    Zaletyżadnej.
    Wadywszystkie możliwe.
  • ~Marcin Kanski / 2020-05-19 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia mail z informacja kiedy dotrze paczka mowi ze dzis do wieczora , pojecie dosc wzgledne . brak kontaktu z kurierem jakiego kolwiek
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
  • ~Kamil / 2020-05-18 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przedmiot 11.05 wszystkie informacje były podane. Po 2 dniach dostałem wiadomość że brakuje danych do wysyłki. Udało mi się dodzwonić do UPS i dostałem informacje że przesyłka będzie dziś. Dziś dzwoniąc kolejny raz nadal nie dostałem informacji kiedy dostanę przesyłkę.
  • ~Katarzyna / 2020-05-18 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta - czekałam na infolinii ponad 10 minut, po czym zostałam automatycznie rozłączona. Przesyłka dotarła po prawie dwóch tygodniach od momentu otrzymania powiadomienia, że dotrze w ciągu 2-3 dni. Przy czym warto zaznaczyć, iż dotarła w ciągu 2 dni od momentu złożenia reklamacji u nadawcy. Nie jest to pierwszy raz, kiedy ta firma kurierska zawiodła kompletnie, w tym momencie jestem skłonna do rezygnacji z zamówienia, jeżeli sklep nie będzie miał innej firmy kurierskiej w opcjach dostawy. Żałuję, że nie ma minusowych gwiazdek.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, dostawa niewyobrażalnie powolna, bardzo zła jakość dostawy, obsługa klienta na najniższym poziomie - a właściwie jej brak
  • ~Waldek / 2020-05-15 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Większość zakupów dokonuję przez internet, zatem korzystam z firm kurierskich. Jednak pierwszy raz miałem do czynienia z UPS i bardzo się rozczarowałem. Najpierw dostałem maila, że przesyłka dojdzie w czwartek. Nie doszła! Zadzwoniłem rano i dowiedziałem się, że kurier "nie mógł znaleźć adresu", choć mieszkam przy powszechnie znanej ulicy, i że będzie na pewno w godzinach 13-16. Nie przyjechał! Zadzwoniłem ponownie po południu i dowiedziałem się, że przesyłka jest w magazynie i może być dostarczona dopiero w poniedziałek. 5 dni na dostarczenie zwykłej prostej przesyłki. Inne firmy kurierskie dostarczały mi zakupy nawet z drugiego końca Polski w 1 dzień, nawet często w soboty. Jestem wyjątkowo rozczarowany moim pierwszym kontaktem z UPS i na przyszłość dokonując zakupów będę sprawdzał, która firma kurierska obsługuję sprzedawcę.
    WadyWprowadzanie w błąd oczekującego na paczkę nieprawdziwymi informacjami o "błędnym adresie" i brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, co inne firmy zazwyczaj praktykują.
  • ~sxpg / 2020-05-15 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma podchodzi z żartem do tego, pierwsze co to paczka zostanie dostarczona w czwartek, później w piątek, a następnie w poniedziałek ponieważ "adres dostawy jest błędny" ZAWSZE podawałem ten adres i jakoś poczta polska;DHL nie miało takich problemów.
    Zalety+ na akumulatorze w aucie
  • ~ata / 2020-05-15 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS świadczy usługi na poziomie Poczty Polskiej z tą różnicą, ze z Pocztą Polska można się skontaktować.
    Kurier nie dostarcza przesyłki, zostawia awizo w skrzynce na listy. Z kurierem nie można się skontaktować, z magazynek również, na stronie jest tylko robot. Podsumowując, nie mam możliwości ustalenia terminu dostawy. Kliencie masz siedzieć i czekać aż kurier zaszczyci Cię swoja obecnością.
    Zaletybrak zalet
    Wadyskrajnie niekompetentna firma
  • ~Edek / 2020-05-15 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Koncertowo olewają klienta.Kontaktu z nimi zero, poskarżyć się nie ma komu, infolinia ich rozłącza rozmowy w sprawie monitorowania. Czekam na paczkę już 10 godzin i jej nie ma. Ta paczka ma numer:1Z97A4W46819841650.Tragedia, takie "firmy" należy eliminować z rynku. Pomyśleć, że DPD potrafi podać czas doręczenia przesyłki w przedziale 2 godzin. UPS nic nie potrafi,a są bardzo drodzy.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady!!! - wszystko!!
  • ~Roksi / 2020-05-14 10:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Baardzo polecam! Pan w okularach prze miły. Żaden inny by się tak nie fatygował. 10/10 więcej takich kurierów !
  • ~Siwy / 2020-05-14 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, nie chodzi o kuriera lecz o siedzibę w Pile, Pan który ze mną rozmawiał był nie miły arogancki gdy poprosiłem by zadzwonił do kuriera czy ma dla mnie paczkę odpowiedział mi że nie jest infolinią, zero pomocy z ich strony
  • ~Ro / 2020-05-14 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny burdel, niemiła obsługa, beznadziejny obieg informacji. Nikt nic nie wie, informacje o czasie dostarczenia w żaden sposób nie pokrywają się z faktycznym przyjazdem kuriera. Żeby zlokalizować paczkę trzeba obdzwonić kilkanaście osób, którzy kierują i tak do kolejnej. Kompletnie nie polecam.
  • ~wejron / 2020-05-13 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier uszkodził urządzenie podczas odbioru . nastepnego dnia nie zgłosił sie po odbiór paczki. Dzisiaj trzeci dzien i nadal kuriera nie ma .
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z UPS ,śledzenie praktycznie niemozliwe , reakcja na reklamacje - żadna .
strona 1 z 60
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2520
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 1928
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1196
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 1109
InPost
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1026
FedEx
Ocena: 1.49, ilość opinii: 253
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 866
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 723
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 171