Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4152 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 208
  • ~Agnieszka / 2025-10-15 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mam bardzo negatywne doświadczenie z dostawą UPS. Kurier, mimo że brama była otwarta, nie wjechał na podwórko i zatrzymał się na ulicy. Poinformował mnie, że paczka waży ponad 35 kg i odmówił jej wniesienia. Jako kobieta zostałam zmuszona samodzielnie przenieść ciężką przesyłkę pod zadaszenie, bez żadnej pomocy ze strony kuriera.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy !!!
  • ~sp / 2025-10-14 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka ekspresowa, kurier odbiera paczkę w piątek i doręczenie w sobotę do godz 14 w Niemczech. W sobotę przed 14 kontakt z infolinią, gdzie konsultant nie był w stanie powiedzieć, gdzie jest paczka ani czy dojdzie na czas, przekierowano nas do Niemiec na infolinie, tam również nikt nic nie wiedział. Zamówienie było konkretne i opłacone na dostawę na następny dzień, z podpisem osoby odbierającej. W poniedziałek kontakt z infolinią, aby poinformować, że odbiorcy paczki nie ma już w tym miejscu, ponieważ były to wysłane dokumenty dla kierowcy międzynarodowego, który czekał na paczkę w sobotę do 14 niestety wyjechał już z Niemiec. Pisaliśmy maile, dzwoniliśmy, nikt nie pomógł, w międzyczasie dostaliśmy informację, że paczka jest uszkodzona, na pytanie co to oznacza również nikt nie był w stanie nam odpowiedzieć. We wtorek mimo kontaktów mailowych i telefonicznych kurier pojechał doręczyć paczkę. Paczka dotarła do całkowicie obcej nam osoby, o czym dowiedzieliśmy się mailowo od właśnie tej osoby. Na infolinii nikt nie potrafi powiedzieć czemu paczka nie dotarła w sobotę ani czemu została wydana we wtorek całkowicie obcej nam osobie. Pan na infolinii powiedział ze nie ma nikogo kto może mi powiedzieć gdzie jest paczka, czemu nie dotarła na czas i co znaczy, ze jest uszkodzona. Chciałam tez złożyć reklamacje telefonicznie, ponieważ w procedurze reklamacyjnej zapisane jest ustne złożenie reklamacji do protokołu jednak pan konsultant odmówił przyjęcia reklamacji przez telefon, powiedział, że reklamacje można złożyć tylko według protokołu lub jeśli ma się niemiecki numer telefonu, tak to nie żart, trzeba mieć niemiecki numer telefonu żeby złożyć reklamacje. Dostałam również numer niemiecki gdzie mogłam dowiedzieć się coś na temat paczki, uszkodzenia itd jednak jest to numer na który nie da się zadzwonić.
    Wadyuszkodzona paczka, brak informacji gdzie jest paczka, brak kontaktu miedzy oddziałami Polska Niemcy, opóźnienie dostawy ekspresowej na drugi dzień dostawa po 4 dniach, dostawa do obcej osoby
  • ~SP / 2025-10-14 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka ekspresowa, kurier odbiera paczkę w piątek i doręczenie w sobotę do godz 14 w Niemczech. W sobotę przed 14 kontakt z infolinią, gdzie konsultant nie był w stanie powiedzieć, gdzie jest paczka ani czy dojdzie na czas, przekierowano nas do Niemiec na infolinie, tam również nikt nic nie wiedział. Zamówienie było konkretne i opłacone na dostawę na następny dzień, z podpisem osoby odbierającej. W poniedziałek kontakt z infolinią, aby poinformować, że odbiorcy paczki nie ma już w tym miejscu, ponieważ były to wysłane dokumenty dla kierowcy międzynarodowego, który czekał na paczkę w sobotę do 14 niestety wyjechał już z Niemiec. Pisaliśmy maile, dzwoniliśmy, nikt nie pomógł, w międzyczasie dostaliśmy informację, że paczka jest uszkodzona, na pytanie co to oznacza również nikt nie był w stanie nam odpowiedzieć. We wtorek mimo kontaktów mailowych i telefonicznych kurier pojechał doręczyć paczkę. Paczka dotarła do całkowicie obcej nam osoby, o czym dowiedzieliśmy się mailowo od właśnie tej osoby. Na infolinii nikt nie potrafi powiedzieć czemu paczka nie dotarła w sobotę ani czemu została wydana we wtorek całkowicie obcej nam osobie. Pan na infolinii powiedział ze nie ma nikogo kto może mi powiedzieć gdzie jest paczka, czemu nie dotarła na czas i co znaczy, ze jest uszkodzona. Chciałam tez złożyć reklamacje telefonicznie, ponieważ w procedurze reklamacyjnej zapisane jest ustne złożenie reklamacji do protokołu jednak pan konsultant odmówił przyjęcia reklamacji przez telefon, powiedział, że reklamacje można złożyć tylko według protokołu lub jeśli ma się niemiecki numer telefonu, tak to nie żart, trzeba mieć niemiecki numer telefonu żeby złożyć reklamacje. Dostałam również numer niemiecki gdzie mogłam dowiedzieć się coś na temat paczki, uszkodzenia itd jednak jest to numer na który nie da się zadzwonić.
    ZaletyBRAK
    WadyKPINA Z KLIENTA, BRAK PROFESJONALIZMU, USZKODZNEI PACZKI, BRAK INFORMACJI O PACZCE, BRAK KONTAKTU MIĘDZY ODDZIAŁEM NIEMEICKIM I POLSKIM, IGNORANCJA KLIENTA, DORĘCZENIE OBCEJ OSOBIE
  • ~Pit / 2025-10-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Kurierzy nie uprzedzają o wizycie, nie zostawiają awizo, nie przychodzą powiadomienia, trzeba samemu szukać informacji na podstawie nr przesyłki. W moim przypadku kurier się nie pojawił, mimo umówionych godzin dostawy, a w systemie widnieje, że przyjechał przed planowanymi godzinami pracy.
    Zaletynie ma
    Wadylekceważenie klienta, brak powiadomień
  • ~. / 2025-09-18 13:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo szybka dostawa, brak uszkodzeń. Paczka nadana poprzedniego dnia wieczorem dotarła następnego rano. Na plus możliwość śledzenia kuriera w aplikacji UPS i mail z prawdopodobnym czasem przyjazdu (przedział godzinowy) chwilę po nadaniu przesyłki - można dostosować swoje plany :) . Polecam!
    ZaletyWysoka jakość usług kurierskich, szybko, świetne rozwiązania technologiczne.
    WadyNiekiedy paczki dostarczane przez UPS do Allegro One Box łapały opóźnienie - ale UPS już nie dostarcza do tych automatów.
  • ~Anita / 2025-09-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług UPS. Żadnego kontaktu z kurierem, żadnego awizo, żadnego SMS-a. Nie wiadomo kiedy i gdzie szukać przesyłki.
    ZaletyBrak
    Wady- brak kontaktu z kurierem
    - brak awizo
    - brak wiadomości, że był kurier i gdzie ewentualnie można odebrać przesyłkę
  • ~Rozczarowany / 2025-09-12 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Można pisać miesiącami na wszystkie dostępne adresy kontaktowe, najprostszy temat przerasta "wspaniałą" kadrę UPS. Przesyłka z listopada 2024, temat nie wyjaśniony do dziś. Chodziło tylko o wystawienie faktury za należności. Dopiero gdy po 7-ej uprzejmej wiadomości puściły mi nerwy i napisałem nieuprzejmą wiadomość temat został skierowany dalej(po 8 miesiącach) ale do dziś nie rozwiązany. Najwyraźniej im mniej kulturalnie napisany mail tym bardziej zrozumiały jest dla pseudopracowników.
    ZaletyNie mam z nimi żadnej umowy.
    WadyBrak umiejętności czytania u pracowników
  • ~Marta / 2025-09-11 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja niestety podzielam opinię większości klientów UPS. Moja paczka również nie została dostarczona w terminie, również dostałam maila o nieudanej próbie doręczenia, podczas gdy cały dzień czekałam w domu na kuriera i niestety paczkę musiałam odebrać sama. Na infolinii poinformowano mnie, że GPS wskazuje, że kurier był w miejscu dostarczenia paczki- więc jak on bym i ja byłam to czemu nie dostarczył? Tragedia....
  • ~Piter / 2025-09-09 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Najgorsza firma.Znieniaja czas dostawy jak im sie chce.Nigdy nie sa o czasie.Oszusci.
  • ~Tomek / 2025-09-05 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To są złodzieje. Koszt wysyłki z Chin wynosił 70 usd za towar o wartości 65 USD (płacił wysyłający). Rozumiem. Po ocleniu okazało się że VAT wynosi 84 pln (nie wiem wg jakiego kursu liczyli ale na pewno nie oficjalnego ani bankowego a tym bardziej kantorowego - mają chyba własny). Do tego doliczyli prowizje (nie wiem za co) w wysokości 99 zł. To jest po prostu chore. Omijać i korzystać z DHL lub innych.
    Zaletynie ma
    Wadykoszty wyimaginowane ceny nie wiadomo za co, obsługa, kontakt, czas dostawy.
  • ~Bartlomiej / 2025-09-05 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada.przesylka nr 1ZG3R9756805759577 planowany odbior 1.09. dnia 4.09 z ups przychodzi info ze przesylka odebrana. dnia 5.09 przesylka niedebrana dalej leży u mnie. widocznie kurier kłamca i oszust.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Bartlomiej / 2025-09-05 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada.przesylka nr 1ZG3R9756805759577 planowany odbior 1.09. dnia 4.09 z ups przychodzi info ze przesylka odebrana. dnia 5.09 przesylka niedebrana dalej leży u mnie. widocznie kurier kłamca i oszust.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~Anita / 2025-09-04 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim osobistym odczuciu beznadzieja. Brak kontaktu kuriera z odbiorcą i brak takiej możliwości ze strony odbiorcy. W mailu informacja o próbie doręczenia, o której nic mi nie wiadomo ponieważ w domu byłam obecna. Próba rozwiązania problemu telefonicznie i uzyskania jakichkolwiek informacji trwała około 45 minut. Nie polecam i osobiście z własnej inicjatywy nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Mn / 2025-09-03 20:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka dostarczana przez miesiąc, a miała być dostarczona w ciągu 7 dni, brak pomocy od firmy, za każdym razem kłamstwa mówione przez telefon, próba wyłudzenia pieniędzy poprzez nałożenie opłat celnych i rządowych za wysłanie prezentu. Na koniec z paczki zdjęte opłaty tylko dlatego że pisałam i dzwoniłam cały czas gdyż na paczkę jako prezent nie może zostać nałożona opłata celna ani rządowa zwłaszcza w takiej kwocie jak u mnie. Firma przesyłała adresy e-mailowe żebym sama wyjaśniała tą sprawę. Jak dla mnie najgorsza firma kurierska a jeszcze pani w punkcie przyjęła paczkę a za kilka dni stwierdziła że nie potrzebnie wysyłaliśmy paczkę do Wielkiej Brytanii. No i oczywiście firma zgubiła pro formę faktury. Tragedia!!! NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Momo Ludens / 2025-08-27 18:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostawa spóźniona

    Dostawa spóźniona. Na infolinii usłyszałem, że UPS codziennie obsługuje 20 mln przesyłek i że to firma globalna. Rozczuliło mnie to mniej więcej tak samo, jak ich mój negatywny komentarz.

    Miłej, choć absolutnie bezradnej pani konsultant wyjaśniłem, że los pozostałych 19 999 999 paczek jest mi obojętny. Interesuje mnie tylko ta jedna, moja, która najwyraźniej postanowiła urządzić sobie światowe tournée, zamiast trafić do adresata.

    Globalny zasięg, lokalne spóźnienie. Ale przynajmniej wiem, że moja paczka nie jest samotna — bawi się w dobrym, wielomilionowym towarzystwie.
    ZaletyMiła ale zupełnie bezradna konsultantka.
    WadyDostawa spóźniona, brak rzetelnej informacji na infolinii, brak możliwości weryfikacji gdzie znajduje się przesyłka.
  • ~mario / 2025-08-27 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    szajs firma paczka miała być do 14 a kurier raz dzwonił , byłem w domu , mieszkam w kamienicy wiec do sąsiadów by zapukał ale miał wywalone, oddzwoniłem powiedział ze nie było nikogo błędny adres ale to nie prawda, poprostu miał wywalone, ma dostarczyć kolega jego do firmy gdzie pracuje na nast dzień ups taki szajs że pracownicy maja wywalone a można by było ponownie zadzwonić
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyopóźnienie i wywalone na klienta
  • ~BarbaraBarb / 2025-08-25 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywna opinia z Mojej strony. Paczka przyszla z dużym opóźnieniem.
    Wadypaczka przyszla z dużym opóxnieniem
  • ~StasiuGDA / 2025-08-22 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma-lipa. Dno i wodorosty. Kurier nie dostarczył paczki, na i
    ZaletyNie ma.
    WadyNiestety, wiele rzeczy do poprawy. Kurier nie dostarczył paczki. Próbowałem się dodzwonić na infolinię. Nie ma tradycyjnej infolinii kontaktowej, jest tylko BOT-nie żywy człowiek. Załamałem ręce. Nigdy więcej.
  • ~UPS niewiarygodna firma / 2025-08-20 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam firmy UPS. Dwukrotnie przez dwa dni paczka nie została doręczona, mimo wyznaczonego 4-godzinnego przedziału czasowego. Zero szacunku dla klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu do kuriera, a infolinia nie daje żadnej realnej pomocy. Kompletny brak profesjonalizmu i odpowiedzialności. Firma absolutnie niewiarygodna – jeżeli komuś zależy na terminowej dostawie i rzetelnej obsłudze, stanowczo odradzam korzystanie z UPS.
  • ~MałgorzataSmutek / 2025-08-15 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podjechał pod dom, zjadł kanapkę w aucie, po czym nie dostarczył mi paczki.
    ZaletyNie ma
    WadySą, wiele.
strona 1 z 208
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12762
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8183
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7775
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2482
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4882
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4607
Orange
Ocena: 1.42, ilość opinii: 4072
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3151