Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1305 opinii

1.31 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.17
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Czas dostawy
    1.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anonimowy / 2020-07-16 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej kurier nie chce przywiesc paczki czekam juz 2dni dodam jeszcze ze kurier dodal wiadomosc w nonitorowaniu przesylek ze probowal wziasc oplate a nikogo u mnie nie bylo najgorsza firma...
  • ~Tom33bb / 2020-07-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier niby był u mnie gdzie czekałem cały dzień na niego a on chyba tylko przejechał koło domu i tyle są nie kąpetętni zero profesjonalizmu.
  • ~Dasza / 2020-07-15 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Planowane doręczenie 8-9 lipca. Paczkę dostałam po interwencji 14-tego. Zero kontaktu z kurierem, brak telefonu czy sms. Na infolini pana poinformował mnie, że "nasi kurierzy nie dzwonią". Według niego msm siedzieć w domu i czekać aż w końcu łaskawie przyjadą z paczką. Nie ma nawet podanego okienka godzinowego. Z całego serca nie polecam. Omijać szerokim łukiem UPS.
  • ~Nowak / 2020-07-13 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!
    Pomimo prośby o telefon przy doręczeniu przesyłki kurier i tak wystawia awizo.
  • ~Ewelina / 2020-07-13 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier w Gdańsku, nawet nie spróbował dostarczyć paczki, od razu zaznaczył, że nikogo nie było w domu, poza tym brak kontaktu z kurierem.
  • ~Joanna / 2020-07-13 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Łeba - kurier nie miły, zero kultury osobistej , i szacunku do klienta . Nie polecam tej firmy
  • ~Andre / 2020-07-10 22:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysyłałem osobiste (bezwartosciowe dla innych) dokumenty do USA (numer przekaże na żądanie). Prosiłem telefonicznie o twardą kopertę UPS na listy formatu "over A4". Jak kurier zadzwonił poprosiłem ponownie o twardą kopertę. Odpowiedział, że jak dostanie przesyłkę to zapakuje ją w samochodzie. Naiwny, wręczyłem mu dokumenty w poprawnie zaadresowanej papierowej kopercie. Moja koperta dotarła do adresata tylko w tej mojej kopercie ale zostala ona "po drodze" rozerwana a zawartość pomięta - prawdopodobnie dla sprawdzenia czy nie ma wewnątrz jakichś wartości. Przetrzymnana została w Philadelphia ponad jedną dobe (w środku tygodnia). Nigdy więcej UPS-Polska. Prawdopodobnie pracują tam potencjalni złodzieje którzy chcą mieć łatwy dostęp do wnętrza przesyłek, nie dbając nawet o pozory.
  • ~Aleksander / 2020-07-10 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przesyłkę, miała dojść w 24 godziny, przez ponad 26 godzin oczekiwania nie doszła (chodzi o godziny funkcjonowania UPS) potem patrzę, że niby o 17:15 kurier był i nikogo nie zastał, tak się składa, że około od 16:50 do 18:00 siedziałem przed domem zbierając porzeczki, kurier był oszustem, może mi się uda gdzieś to zgłosić.
    WadyOszustwo
    Nie punktualność
    Wysoka cena za kłamstwo
  • ~Valdi777 / 2020-07-09 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Czas dostawy przesyłki krajowej 48 godzi. Z zagranicy tyle idzie przesyłka.
    Kurierzy nie dzwonią do klientów. Paczki zostawiają gdzie się da. Nawet na dzwonek nacisnąć nie potrafią. Bardzo często mylą adresy. Ta firma to masakra.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość, niepunktualność, brak dostaw do rąk własnych
  • ~Gerard / 2020-07-09 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    XXI wiek, straszą nas 5G, a kurierzy UPS nie są nawet w 2G, nie są w stanie wykonać połączenia telefonicznego. Byłem 50 m od domu, teren wiejski, gdyby kurier zadzwonił był bym przy bramce w 20 sekund, ale jak wyjaśniła Pani na centrali UPS, ,kurierzy nie dzwonią. A ja muszę się potem przebijać 20 minut przez infolinie i roboty telefoniczne, szok.Dzwonić nie muszą, paczek też dostarczać nie muszą, może pora zajać się czymś innym?
    WadyBrak kontaktu z kurierem, trzeba warować koło bramki 24h/dobę.
  • ~Marta / 2020-07-09 16:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 dni przekładane zostaje doręczenie przesyłki. Dodatkowo brak informacji o której można się spodziewać więc trzeba siedzieć w domu i czekać cały dzień. Starasznie opóźnione monitorowanie paczki z którego lepiej nawet nie korzystać. Jako odbiorca nie polecam.
  • ~Kiti / 2020-07-09 15:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier bardzo nie miły i prawdo podobnie pod wpływem alkoholu.
    ZaletyCzas
    WadyCała reszta
  • ~Waniv / 2020-07-09 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 2 dni nie ruszyłem się z mieszkania, mimo to kurier stwierdził, że odbiorcy nie zastał. Kurier nawet nie próbuje dostarczyć paczki, od razu zaznacza, że nikogo w domu nie było. To nie pierwszy raz.
  • ~Rafałek3345 / 2020-07-08 15:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier bardzo niemiły, rzucił paczkę przez płot, mimo iż widział że idę po nią
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadySposób doręczenia
  • ~Marcin / 2020-07-08 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - najgorsza firma kurierska ze wszystkich dostępnych na rynku. Ciągle coś jest nie tak. Albo nie dojeżdżają, albo udają że byli. Problem z odbiorem paczek osobiście. Niestety nie zawsze można zdecydować którym kurierem chce się otrzymać paczkę ale jak tylko widzę w opcjach UPS omijam szerokim łukiem. NIE POLECAM!!
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO - od sposobu doręczania, po problematyczne podejście do każdej sprawy.
  • ~Ada / 2020-07-08 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier nawet nie przyjechal a zaznaczył, że nie zastal nikogo w domu.. paczka wróciła i nie wiadomo czy kiedykolwiek ją odbiorę
  • ~rzufjg / 2020-07-07 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy dostawca z jakim się spotkałem. Kurier nie dzwoni. Raz zostawił awizo. Opcja przekierowania na stronie wywala błąd. Monitorowanie na stronie pokazuje, ze były trzy próby doręczenia - w czasie, kiedy na pewno byłem w domu. Fatalny kontakt z klientem. Tzw. sztuczna inteligencja na infolinii tylko podnosi ciśnienie.
    Omijać szerokim łukiem!
    WadyBrak kontaktu z klientem.
  • ~Iguassu / 2020-07-03 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiało mogę powiedzieć, że jeden z kurierów jest kłamcą. Skoro dwa dni jestem w domu (czekam na przesyłkę) a kurier twierdzi, że nikogo nie zastał. W efekcie takiego nieuczciwego zachowania przesyłka ma być odesłana do nadawcy. Zatem warto zapytać po co firma świadczy usługi kurierskie, skoro nie wywiązuje się z nich w należyty i uczciwy sposób?
  • ~WŁADYSŁAWA / 2020-07-03 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam paczkę za pobraniem
    Pieniądze U P S przetrzymuje bo minęło 10 dni i pieniędzy dalej nie mam na koncie
    Zostałam poinformowana że pienìdze bedą na koncie za trzy dni .W sumie tj.13dni .Zobaczę kiedy wpłyną
    NIE POLECAM .Dosyć ,że drogo to przetrzymują pieniądze
  • ~Patka / 2020-07-02 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam buty, kurier zadzwonił na domofon, otworzyłam mu drzwi do klatki i czekam,czekam,czekam... do usranej śmierci bym czekała, zeszłam na dół i okazało się że zostawił 'awizo', nikogo nie ma w domu,proszę iść do najblizszego punktu odbioru paczek. Więc poszłam, akurat się złożyło, że zastałam owego pana kuriera który zanosi do punktu ok. 12szt (jak nie więcej) paczek, czyli prawdopodobnie zrobił tak każdemu, nie tylko mi :) Żałosne, jego praca tylko na tym polega,by zanieść tę zasraną paczkę do odbiorcy a nawet tego nie potrafi zrobić pożądnie, to jest skandal żeby tak olać klienta, za co oni mu płacą?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.46, ilość opinii: 2830
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2069
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1305
InPost
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1254
Pocztex
Ocena: 1.29, ilość opinii: 1146
FedEx
Ocena: 1.52, ilość opinii: 277
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2197
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2062
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1842
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1038
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 910