Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4088 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Raf / 2024-08-30 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał i jak zwykle napisał że "Odbiorca nie był dostępny, aby odebrać przesyłkę". Siedziałem cały dzień w domu, poza tym mam monitoring i nie było nikogo jak zwykle!!! Nie polecam!!! Zawsze kłamią!
    ZaletyNIE MA
    WadySame wady
  • ~niesprawiedliwie-potraktowana / 2024-08-27 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNIE NIE POLECAM! Najgorszy przewoźnik, z jakim miałam do czynienia. Moja historia z tym kurierem jest długa i skomplikowana, a skomplikowana tylko i wyłącznie z powodu UPS, który nie wie nawet, że punkty odbioru paczek, które mają na stronie i które klient może sobie wybrać(!) , tak naprawdę nie istnieją - o czym UPS NIE WIE (no hit!), a co wynikało z maili które otrzymywałam na swoją pocztę, że "ojej, jednak punkt odbioru nie istnieje" :D, po czym nawet nie zaproponują mi jako klientowi, czy dowieźć paczkę na inny adres lub do innego punktu odbioru, tylko sami stwierdzają, że zwrócą sobie paczkę do nadawcy i poinformują mnie o tym fakcie już dokonanym, że paczka jest już w drodze do nadawcy, bo generalnie punkt odbioru nie istnieje i generalnie drogi kliencie pocałuj nas w dupę. Mało tego - po złożeniu przez mnie reklamacji, przesłania screenów wszystkich maili, w których UPS sam się gubił, UPS odpowiedziało mi, że im przykro, bo mieli błąd w procesowaniu paczki, ale paczka jest zwracana do nadawcy i już nic nie mogą z tym zrobić i jeśli chcę paczkę znowu zamówić, to muszę napisać do nadawcy i w sumie to tyle, co mogą zrobić :D Pomocni, co? HIT po prostu. Ani propozycji jakiejś zniżki przy kolejnym zamówieniu paczki (chociaż w tej sytuacji to ja na miejscu tej firmy zrobiłabym wszystko, że taki klient mógl mieć tą paczkę u siebie bez ponoszenia ponownych kosztów transpotu) ani jakiejkowliek skruchy poza "przepraszamy, aleee....". NIGDY WIĘCEJ UPS!
    ZaletyHAHAHAHA dobre! Oczywiście, że brak
    WadyWypisane wyżej - cała masa wad
  • ~Pawel / 2024-08-24 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźniony kurier. Długość kilka godzin po tym jak było ustalone
    WadyNie polecam. Nieudacznictwo
  • ~wqwregfge / 2024-08-21 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas dostawy bardzo długi. Kurier nie doręcza paczki i sobie wpisuje, że odbiorcy nie było w domu a jak na złość jestem cały tydzień na urlopie i czekam na paczkę nie wychodząc z domu mając podgląd z kamery na podjazd. Brak informacji o godzinie dostarczenia paczki co nie jest nawet śmieszne ale nienormalne. W trakcie zgłaszania reklamacji chyba znają temat dlatego zadają pytanie czy dzwonek działa jakby akurat podczas przyjazdu kuriera miałby nie działać. Ta firma nie powinna istnieć w ogóle
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Sebastian / 2024-08-16 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka leży od kilku w punkcie nadana przez sprzedawcę a leniwy kurier nie raczy jej odebrać nie polecam najgorsza firma jaka może by.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Mariusz / 2024-08-06 10:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Sugerowane godziny dostarczenia zmieniają się na stronie jak w kalejdoskopie. Nie można skontaktować się w żaden sposób z kurierem by dopytać o godzinę przybycia, bo firma takich nie udostępnia (konkurencja wysyła natomiast SMS-y z numerami z samego rana i godziną przewidywaną dostarczenia. Pan na infolinii powiedział, że te godziny na stronie to są sugerowane a kurier dostarcza do godz. 19:00 i nie ma obowiązku podejmowania kontaktu. Kpina. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego operatora i przestrzegam innych. I konkurencji w łatwy sposób można skontaktować się z kurierem- tutaj nie ma takiej możliwości wcale w przypadku paczki z zakupami z internetu. Przy tak dużej konkurencji szkoda nerwów i czasu.
  • ~Magdalena / 2024-08-02 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups to najgorsza firma kurierska! Człowiek czeka cały dzień w domu! Kuriera jak nie było tak nie ma A na stronie o śledzeniu paczki podpisują że była nieudana próba doręczenia paczki. Oszuści!
  • ~R / 2024-07-23 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mial dostarczyc paczke. caly dzien czekalem w domu. paczka nie zostala dostarczona, kurier nawet nie zadzwonil ale paczke oznaczono jako "Odbiorca nie był dostępny, aby odebrać przesyłkę.". Nastepny dzien podobna sytuacja, paczka miala zostac dostarczona do wyznaczonej godziny. czekam juz 2h dluzej i nikt jej nie przywiozl. Asystent internetowy zupelnie nie odpowiada na zadne pytanie sensownie. Asystent telefoniczny nie jest w stanie odroznic T od D ilekroc podaje numer przesylki. A Pani konsultant do ktorej po 30 min sie dodzwonilem zachowuje sie niczym asystent wirtualny powtarzajac w kolko ze paczka zostanie dostarczona. W jakim celu ona tam pracuje? Zero jakiegokolwiek zaangazowania i checi pomocy. A do tego UPS sobie na glowniej stronie zamieszcza ze zdobyli tytul najlepszego dostawcy. Przeciez DPD czy DHL z ktorych uslug korzystalem dzialaja o wiele lepiej niz UPS.
    Zaletyladnie obklejone ciezarowki
    Wadynie dziala
  • ~tommly / 2024-07-12 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień czekam na ważną przesyłkę, śledzę na stronie status i co, NIC, zero kontaktu, a o 14:18 zmiana statusu na niemożliwe dostarczenie do wybranego punktu, potem niemożliwe dostarczenie do Punktu Access Point oraz niemożliwe dostarczenie do punkt UPS, następny możliwy termin, to kolejny dzień roboczy, a jest piątek po południu.
    Telefon do konsultantki: czy był Pan cały czas w domu - TAK, zaraz sprawdzę, napiszę ponaglenie do oddziału, proszę czekać, odezwiemy się w ciągu godziny na telefon z którego Pan dzwoni. I co, znowu NIC, cisza. Drugi telefon: mieliście Państwo oddzwonić, paczka miała dzisiaj do mnie dotrzeć. Nie możemy się skontaktować z kurierem, ma wyłączony telefon !!! Żenada. I to nie pierwszy raz taka sytuacja. PORAŻKA, odradzam każdemu UPS !!!
    ZaletyZERO
    WadyMNÓSTWO
  • ~Magda / 2024-07-08 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Kurier nie dzwoni przed przyjazdem. Chyba liczy, że od rana człowiek będzie siedział i patrzył jak jaśnie Pan podjedzie. To jest tragedia. Zero kontaktu z kurierami. Infolinia do dupy!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~krzysiek / 2024-06-28 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam z całego serca! Nie da się przekierować paczki do punktu pick up bo "błąd systemu".
    Na infolinii nie są w stanie pomóc, bo przekierować paczkę można dopiero po pierwszej nieudanej próbie doręczenia.
    Infolinia techniczna na najwyższym poziomie o czym może świadczyć próba rozwiązania problemu poprzez "zmianę przeglądarki". Po zmianie adresu (bo to akurat dało się zrobić) kurier pojawił się... pod początkowo wybranym adresie. Z tego miejsca chciałbym serdecznie pogratulować firmie UPS, ze wszystkich firm kurierskich, gorsze doświadczenia miałem tylko z pocztą polską.
  • ~Teodora / 2024-06-26 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za dowóz paczki kurierem. Kurier nie przyjeżdża, zostawia paczkę w jakimś punkcie, nie podając adresu punktu. Czekam nieświadoma sytuacji na paczkę, nadawca również nie wie, co się z nią stało. Wreszcie olśnienie- przecież to UPS! Nie przyjeżdzają pod adres, zostawiają od razu w punkcie, bo tak jest łatwiej. Za dowóz do domu trzeba ZAPŁACIĆ DODATKOWO. Czyli płacimy dwa razy. Trudno uwierzyć, ale to prawda. Omijajcie z daleka UPS.
    ZaletyBrak
    WadyFirma z premedytacją oszczędza na paliwie, nie dowożąc paczek pod adres, tylko do punktów. Klient jest ponownie obciążany kosztami dowozu.
  • ~Nik / 2024-06-21 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Burdelnia. Nie są odpowiadalni. Nie dostałam SMS, kiedy będzie kurier. Zapłaciłam dostawę Nie dla tego żeby osobiście odbierać paczkę ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • ~Rafał / 2024-06-19 18:55
    Ocena: 2.33 / 5

    Witam. Mimo że dwoje prawie dorosłych dzieci siedzi cały czas w domu, to kurier twierdzi że nikogo nie zastał. Informacja gdzie jest przesyłka jest tak zakamuflowana, że 0,5 h szukałem tej informacji. Ostatecznie Firma zamawiająca kuriera dowiedziała się gdzie kurier zostawił dla mnie przesyłkę. Żadnego telefonu, sms, mail. Tylko na allegro pojawiały się komunikaty co dzieje się z przesyłką. I tam też dowiedziałem się że przesyłka nie została odebrana. Tragedia i dno dna. A dodzwonić się gdziekolwiek, i uzyskać informację próbowałem przez godzinę. Nagadałem się z botami i czat botami I nie było żadnego efektu. Koszmarna Firma i nie polecam nikomu korzystania z jej usług. Powinienem też opisać sprzedawca na allegro, może zrezygnuje z usług tej dziwnej firmy. Oby był moment że miałem o nich dobre zdanie.
  • ~AgataB / 2024-06-19 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna "firma kurierska", nawet słów mi brakuje żeby opisać jakość ich "usług".
    Przesyłka zagraniczna - paczka jest w kraju docelowym od 17.06 - w trakingu widzę datę dostarczenia do odbiorcy 24.06 (pierwotnie miało być 18.06). Tydzień leżakowania ...? Koszt wysyłki 2 kg paczki - 190 zł. Czas dostawy 18 dni (jak "dobrze" pójdzie). WSTYD!
    Pan na czacie mnie olał!
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
  • ~Jo / 2024-06-16 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy.
    Mimo opcji zmiany daty doręczenia na późniejszą, wybranej i dokonanej dzień przed planowanym doreczeniem nie stosują się do zmian.
    I co gorsze zostawiają paczki do odbioru w jakichś cichociemnych punktach typu sklep grosik czy lombard
    Zero elastyczności
    Fikcyjna opcja 'zmiany terminu'
    NIE POLECAM
    ZaletyNie maja
    WadyOpisane w opinii
  • ~Kudziuka / 2024-06-05 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś. Płaci się za dostawę do domu. Kurier nie zadzwonił,że ma przesyłek,nie otrzymałam też żadnej informacji,że dziś będzie kurier.Ani,że przesyłka Czaka na mnie w punkcie. Sama musiałam szukać swojej przesyłki po numerze.
    ZaletyŻadna
    WadyBrak kontaktu z kurierem.
  • ~Przemek / 2024-06-03 12:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak kontaktu z kurierem!
    Brak informacji na telefon o dostawie!
    Kompletnie odklejone podejście do klienta przez niezrozumienie tego, że nie każdy ma tyle czasu co prezes UPS aby czekać w domu na kuriera między 8 a 13 !
    Nie polecam!
    WadyBrak kontaktu z kurierem!
  • ~Mmmmmmmmmmmm / 2024-05-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo próbował dostarczyć paczkę dwa razy, za każdym razem nikt go nawet nie zobaczył na oczy, w firmie tłumaczył że nie byliśmy przygotowani finansowo. Po interwencji obsługi klienta została podjęta trzecia próba doręczenia, która wreszcie doszła do skutku. Na tym nie koniec, kurier przekazując paczkę zaczął dyskusje i komentarze, był arogancki, agresywny i bardzo niemiły.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Ania / 2024-04-26 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Leniwy kurier zostawił paczkę punkcie odbioru zamiast do mnie, 800m od mojego adresu, pomimo iż zapłaciłam dodatkowo za ekspresową przesyłkę. Zostawił adnotację, że adres jest nie czytelny. No błagam, nie wypisywałam go ręcznie. Nawet nie zadzwonił, nie przesłał sms-a, gdzie jest moja paczka. Zero kontaktu. Sama się zorientowałam sprawdzając pocztę e-mail. Współczuje wszystkim, którzy muszą z nimi współpracować. Dobrze, że firmą u której kupowałam daną rzecz i płaciłam za kuriera zwróciła mi pieniądze za nieuczciwego kuriera. Tak jest nieuczciwe, zero profesjonalizmu. Nie polecam nikomu.
    Zaletynie ma
    Wadytylko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12378
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7966
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7595
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4088
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2397
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4422
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3875
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907