Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 3311 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.26
  • Czas dostawy
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~konradowidz / 2022-11-30 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu korzystania z usług kurierskich firmy UPS. Paczka która zawiera zamrożony towar nie została dostarczona w dzień w którym miała, informacja jedyna jaką zastałem jest że paczka została umieszczona w punkcie gdyż otrzymałem informację że nie ma mnie w domu (pomimo mojej obecności). Pomimo moich usilnych prób odebrania paczki niestety nie zastałem jej w podanym punkcie i do dzisiaj nie wiem gdzie znajduje się paczka. Próbowałem kontaktu przez infolinie to pytając się trzy razy o to co dzieje się z moją paczką otrzymywałem od Pana z biura w odpowiedzi jedynie mój adres tak jakby nie wiedział co znaczy zdanie „ Gdzie jest moja paczka gdyż miała być już dostarczona a w podanym punkcie odbioru jej nie ma?”. Jeszcze raz uprzedzam wszystkich i zalecam zastanowić się 2 razy przed skorzystaniem z usług tego kuriera chyba że nie chcecie Państwo zobaczyć swojej paczki na oczy tak samo jak i kuriera. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wady-brak dostawy
    -brak informacji o prawidłowej lokalizacji paczki
  • ~Iwoba / 2022-11-30 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, ze nie da sie dac mniej gwiazdki jak jedna. Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek mialam do czynienia
  • ~mint / 2022-11-30 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają paczek, pisząc że nikogo nie było w domu. Kłamią w żywe oczy nie zwracając uwagi na to że ktoś cały dzień jest w domu i czeka na dostawę. Zupełny brak profesjonalizmu. Jeśli amerykański właściciel znaku UPS toleruje takie zachowania to również sam sobie wystawia opinię. Raz zamówiłem towar z dostawą przez tę firmę i więcej tego nie zrobię.
    Zaletybrak
  • ~Magda / 2022-11-30 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię paczki przez UPS.Kurier zaznacza że był a ja byłem w domu i nikogo nie było.Pierwszego dnia nie dostarczył ,napisał że był pomylony adres a następnego dnia dostarczył o godzinie 17.Dramat,żadnego kontaktu z kurierem .piszą że dostarczy w przeciągu całego dnia a nie dostarcza w ogóle wpisując nieprzewidziane zdarzenia.Nie polecam nikomu firmy UPS
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~Przemek / 2022-11-30 14:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, Kurier najprościej mówiąc cham, pretensjonalny brak kontaktu mimo rozmowy trzy minuty wcześniej , brak informacji o próbie doręczenia , brak możliwości płacenia kartą , brak gotówki do wydania, facet za karę pracuje , sposób rozmowy ,nigdy więcej UPS mimo stałego korzystania z dostaw KONIEC
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co można wymagać od kuriera
  • ~Paula / 2022-11-30 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS i twojej paczki nie ma.
    Dostałam powiadomienie, że moja paczka została podobno dostarczona, lecz nie dostałam niczego. Infolinia cały czas niedostępna a ja zapłaciłam za moją paczkę. Nie polecam jeżeli ktoś płaci odrazu.a w się nie polecam nikomu :D
    ZaletyBrak strata pieniędzy.
    WadyBrak paczki i kontaktu
  • ~Blurred / 2022-11-30 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat to za mało powiedziane. Kurier rzekomo dostarcza przesyłki, zaznacza ze nikogo nie ma w domu, nie zostawia awizo ani żadnej informacji o przekierowaniu do punktu odbioru, chociaż osoba dla której jest paczka jest w domu cały czas. Infolinia obiecuje dostarczenie drugi raz, kurier nawet nie odbiera paczki z punktu gdzie ja zostawił i nie dostarcza jej. Żałosne postępowanie, przerzucanie winy z firmy na firmę. Brak szacunku dla klienta.
    ZaletyBrak.
    WadyOlewanie klienta
    Nie dostarczanie przesyłek
    Nie zostawianie awizo ani informacji o przekierowaniu
    Bezczelność infolinii
  • ~Gabrysia / 2022-11-30 11:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier był niemiły, pretensje do mnie, ze za pierwszym razem nie odebrałam telefonu i ze trąbił niewiadomo ile razy, ze dzwonku przy furtce nie ma a on nie będzie chodził po podwórku ???? to jakiś żart nie kurier. Pierwszy i ostatni raz
  • ~Magda / 2022-11-30 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kurierow z UPS, miałam styczność dwa razy i za każdym razem brak wiadomości lub telefonu gdzie się paczka znajduje. Paczka - kurierem więc czekałam w domu cały dzień a okazało się że on se pojechał do jakiegoś punktu i tam ją zostawił nie informując nikogo.
    Na infolinii Panie też nie są pomocne bo nie posiadają nawet numerów od kurierów i one nie wiedzą gdzie on jest aktualnie..
    ZaletyŻadne
  • ~Magda / 2022-11-30 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kurierow z UPS, miałam styczność dwa razy i za każdym razem brak wiadomości lub telefonu gdzie się paczka znajduje. Paczka - kurierem więc czekałam w domu cały dzień a okazało się że on se pojechał do jakiegoś punktu i tam ją zostawił nie informując nikogo.
    Na infolinii Panie też nie są pomocne bo nie posiadają nawet numerów od kurierów i one nie wiedzą gdzie on jest aktualnie..
    ZaletyŻadne
  • ~Bogdan / 2022-11-29 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pojawił się u mnie w domu po odbiór paczki. Zamówiony był w godz. 9.00 - 12.50. Dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta - nie mogą się skontaktować z kurierem, bo kurierzy nie mają telefonów!!! Konsultantka przekazała sprawę do załatwienia swojemu kierownictwu i obiecała, że zadzwonią do mnie w ciągu godziny. Nikt się nie odezwał. Ponownie zadzwoniłem do BOK i ta sama rozmowa i znów po godzinie nikt się do mnie nie odezwał. Cały dzień zmarnowałem na oczekiwanie kuriera. Jutro spróbuję jeszcze raz. Korzystam z usług UPS od kilku lat średnio raz na tydzień, ale tak złej pracy nie było nigdy. Jak to możliwe, że kurierzy nie mają telefonów służbowych?! W zleceniu złożonym przez Internet podałem dokładny mój adres odbioru i mój numer telefonu specjalnie w rubryce "informacje dla kuriera". Gdyby nie umiał trafić - to powinien zadzwonić! Mieszkam w Warszawie - Rynek Nowego Miasta. Ostatnimi czasy każdy kurier jest inny, zmieniają się bez przerwy, nie posiadają nawet wózków do odbioru paczek - bo Firma im nie dała. Co tam się dzieje?!!! Odradzam każdemu korzystanie z usług UPS. Każda inna firma kurierska jest lepsza.
    WadyPostępująca degrengolada firmy UPS
  • ~Klient / 2022-11-29 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zaznaczył, że nie zastał odbiorcy w domu, podczas gdy specjalnie czekałem na dostawę... Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyFirma istnieje
  • ~Aber / 2022-11-29 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM!!!!!! OKRADAJĄ PACZKI!!!!! Na 9 wysłanych paczek z UK cztery dotarły uszkodzone i częściowo ROZKRADZIONE przez pracowników magazynu UPS!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOKRADAJĄ PACZKI!!!!!
  • ~Misiechce / 2022-11-29 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kurier niby u mnie był i mnie w domu nie było, a ja cały dzień siedziałam i n niego czekałam. ????, Zero jakiego kolwiek kontaktu z kurierem, gdybym nie weszła w śledzenie paczki to nawet bym nie wiedziała że był u mnie ????
    WadyBrak kontaktu z Kurierem,
  • ~Mn / 2022-11-29 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak prób doręczenia, zmiana daty doręczenia na ostatnią chwilę
  • ~Jarek / 2022-11-29 09:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Krótka Historia.Kurier przyjechał, nie było mnie w domu więc zaproponował mi umieszczenie paczki w epack, nie ma problemu. Po 10 minutach status przesyłki. ODEBRANA a ja jej nie odbierałem. Po pracy jadę do epaka a tam przesyłki nie ma, dzwonię nie odpowiada, napisał sms, że przesyłka jest w magazynie. Jakim prawem status przesyłki był jako ODEBRANE...WTF UPS.
    ZaletyGdybym był w domu wszystko byłoby w porządku
  • ~ed / 2022-11-28 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    gbur i cham, nigdy nie polecę , brak kultury , nie dzwoni do klienta , paczka o wadze prawie 30kg poprosiłam żeby pomógł mi z auta do auta wnieść , a byłoby mu łatwiej , bez noszenia ,odprysnął że mam szukać kolegów żenada piszę do dostawcy by nigdy mi już nie wysyłał towaru przez waszą firmę , masakra nawet jednej gwiazdki bym nie dała
    Zaletybrak
    Wadychamstwo
  • ~Kwarek / 2022-11-28 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo. Kurier oczywiście nie dzwoni na telefon żeby przypadkiem sąsiad nie mógł odebrać albo żeby zostawił za furtką za moją zgodą. Dostałem trzy sprzeczne informacje na maila, że paczka do odebrania w paczkomacie, że jest do odebrania w punkcie odbioru na ulicy Bukowieckiej i trzecia, że kurier podejmie próbę dostarczenia kolejnego dnia. Na ul. Bukowieckiej okazało się że nie ma żadnej paczki. Na infolinii i rozmowie z robotami wreszcie po pół godzinie udało się dodzwonić do człowieka. zapewniał że paczka został dostarczona właśnie tutaj i że kurier by u mnie dwa razy. kłamstwo. po 15 minutach oddzwonili i przekazali info że paczka jest ale na ul. Lewandów czyli jakieś 7 km w innym miejscu. Parodia. Żenada. Kto może niech unika tych "fachowców". za trudne to dla nich zadanie.
    Wadywszystko słabe i nieprofesjonalne
  • ~Grzegorz / 2022-11-26 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś szanowana firma kurierską a teraz? Wystarczy spojrzeć na te opinię online, na każdym z portali z opiniami. Zajmuję się online marketingiem od dekad i powiem szczerze, że takiej reputacji nie da się już naprawić. I mnie przydarzyła się niemiła sytuacja z UPS i jak większość ludzi , powiem że obsługa klienta to jakiś żart. Moja paczka 1ZA23V300497211024 została dostarczona uszkodzona ponieważ była opóźniona przez kuriera o cały weekend. Specjalnie została zapłacona podwójna stawka żeby doszła na drugi dzień i dowiaduje się w dzień dostawy że coś poszło nie tak i będzie zamiast w piątek to w poniedziałek! Szok. W poniedziałek przyjechał kurier, obdartym vanem bez nalepek UPS , także wiedząc że przesyłka była w drodze o wiele dłużej niż powinna, mówię do kuriera że przy nim chce otworzyć paczkę (wartość paczki 5000zl) no i naszym oczom ukazała się uszkodzona zawartość. Nie miał protokołu szkody, podzwonil do szefostwa i mówi do mnie że przyjedzie jutro z protokołem. Mówię mu że co niby na słowo mam ufać że wróci? Nie podpisałem żadnego odbioru i zrobiłem zdjęcia zawartości paczki wraz z uszkodzeniami i vana i kierowcy, na wszelki wypadek. Nie przyjechał jak obiecał na drugi dzień ale napisał że będzie za 2 dni. Faktycznie wrócił, przywiózł protokół szkody już wypełniony , który ewidentnie wskazywał na winę kogoś innego a nie transportu, poprawiłem brakujące dane i tyle go widziałem, tyle od nich słyszałem, zero kontaktu zwrotnego. Dziś dzwonię do UPS a oni mówią że rozpatrzą sprawę do 30 dni ale ja jako poszkodowany nie dowiem się o jej rezultacie tylko ta firma która wysłała paczkę. Szok! Długo by tu jeszcze pisać o ich uchybieniach i braku profesjonalizmu, ale czy to coś da? Nic, puki ludzie nie przestaniecie korzystać z ich usług. Może wtedy się ocząsną.
    WadyUps spadło na "Psy"
  • ~ariadnad / 2022-11-25 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam maila, że paczkę dostarczono na adres dostawy czyli do mojego domu rodzinnego, ale nikt w domu paczki nie odebrał. Po tygodniu dostałam kolejnego maila, że paczka została dostarczona i znowu- żadna paczka nie dotarła. Po rozwinięciu szczegółów podróży paczki okazuje się, że paczka leży już w drugim punkcie odbioru, odebrana przez nie wiadomo kogo, w jakimś sklepie w sąsiednim mieście a ja nie dostałam żadnej informacji, smsa ani maila, nie ma żadnego awizo, nawet informacji, gdzie ta paczka jest. Zdecydowanie nie polecam, szkoda czasu i nerwów na szukanie paczki po całym kraju.
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 8870
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 5714
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 5541
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3311
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 2514
FedEx
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1535
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3298
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.06, ilość opinii: 2958
UPC Internet
Ocena: 1.86, ilość opinii: 2804
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2790
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2683
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2483