Brak słów. Pomimo oczekiwania cały dzień na przesyłkę w domu , około godz 16.00 sprawdziłem śledzenie przesyłki i okazało się , że jest status - " po próbie doręczenia". Nie polecam tej firmy .
Zaletybrak
WadyNierzetelność
~Michał M / 2023-04-18 12:24
Ocena: 1.00 / 5
dramat
Przesyłka miała zostać dostarczona na adres domowy a kurier ją sobie wrzucił do punktu UPC oddalonego od domu 2 km pomimo, iż byłem w domu i czekałem na dostawę
~Grzegorz / 2023-04-17 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda prądu na rozpisywanie sytuacji z UPS ???????????? odniosłem wrażenie że pomimo dwuch awizo gdzie domownicy byli w domu kurier z UPS nie miał ochoty dostarczyć przesyłki porażka UPS nie polecam ???????????? telefon kuriera to 695380103 uwaga na gościa ????????????????
~ambito / 2023-04-15 00:51
Ocena: 1.00 / 5
gówno nie polecam nikomu szkoda czasu nerwów i pieniędzy
Zaletybrak
Wadygówno
~ptakupatk / 2023-04-14 23:31
Ocena: 1.00 / 5
porazka, zero kontaktu, zero mozliwosci zmiany godziny i ogolnie caloksztalt odebrania paczki byl porazka. Godzina dostawy zostala zmieniona kilka razy i nie mialam szansy przybycia ma dobra godzine po paczke oraz nie bylo szansy kontaktu z kurierem zeby dowiedziec sie kiedy bedzie. Dodatkowo raz udalo mi sie byc w domu a tu co? podobno u mnie byli. Nie polecam, najchetniej dalabym 0 gwiazdek
Zaletybrak
Wadywszystko
~Krzychu / 2023-04-14 22:22
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie została dostarczona bo wg ściemy serwowanej przez UPS kurier nie zastał nikogo w domu. W domu było 5 osób a ten nikogo nie zastał. Co ciekawe inni kurierzy z lepszych firm niż UPS nie miało problemu z dostarczeniem przesyłek. UPS to totalne dno. Kontakt na stronie przez wirtualnego asystenta. No, wiecie jak się z czymś takim załatwia sprawę? Strata czasu.
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyNiestety same wady, przede wszystkim nie dostarczają przesyłek.
~Przemek / 2023-04-14 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Druga przesyłka z rzędu opóźniona. Tym razem miała być w czwartek,teraz planują, że dostarczą dopiero w poniedziałek. Powinni zmienić nazwę na "delay"
~Alicja / 2023-04-14 15:48
Ocena: 1.00 / 5
W STATUSIE PRZESYŁKA ODEBRANA !! TYMCZASEM KURIER NIE DOSTARCZYŁ NIE DZWONIŁ !KONTAKT Z INFOLINIĄ -SAMA MAM ODEBRAĆ Z PUNKTU.SUPER NIE POLECAM -NIGDY WIECEJ
~Małgorzata / 2023-04-14 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Żadnego kontaktu do kuriera. Żadnego kontaktu z firmą-odpowiada BOT-kontakt niczego nie wnosi,jakaś pomyłka. Osobiście nigdy z tej firmy nie korzystam z powodu braku możliwoścoi kontaktu. Niestety niektore firmy nadają nimi przesyłki-wyboru brak. Za każym razem nerwy, bo nie wiadomo kiedy i czy bedzie przesyłka. Jakaś paranoja...
~Turkuć / 2023-04-14 14:27
Ocena: 1.00 / 5
W systemie informowania o drodze paczki wpisują info że była próba doręczenia mimo że nikt się nie pojawił przez cały dzień. Kurier nie kontaktuje się. Informacja o godzinach doręczenia w opinii pani z infolinii jest tylko ot tak podawana, tak naprawdę kurier przyjdzie o dowolnej godzinie. Albo i nie przyjdzie wcale. Pani na infolinii agresywna, nieprzyjemna. Zdecydowanie odwracam korzystanie z ich usług
ZaletyBrak
WadyBłędne informacje o godzinach dostawy paczki. Brak kontaktu kuriera do klienta. Błędne dane w systemie informowania o drodze paczki. Nieprzyjemna telefoniczna obsługa klienta.
~Mat / 2023-04-14 09:52
Ocena: 1.00 / 5
To jakiś żart. Paczka nie wysłana nawet a info w mailu że przyjdzie na drugi dzień
Po tygodniu drugi mail że przyjdzie na drugi dzień... ta sama paczka, no oczywiście brak paczki
ZaletyZapomnij
WadyZa dużo
~Paweł / 2023-04-14 09:27
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo drogie przesyłki zagraniczne, strona ledwo działa i czasami się da na niej zmienić datę doręczenia, czasami nie. Przez infolinie absolutnie nie da się nic załatwić, jedynie można być wprowadzonym w błąd.
Przykładowo dostałem maila w czwartek rano że paczka przyjdzie w poniedziałek kiedy mnie nie ma, próbowałem się dowiedzieć czy da jednak radę w piątek - konsultant odpowiedział że nie, nie był też w stanie zmienić czasu doręczenia i dostałem info że może to być zmienione dopiero po nieudanym doręczeniu - co jest nieprawdą. Po kilkunastu próbach na innej przeglądarce i błądzeniu na stronie udało się zmienić date doręczenia. Jak na złość na następny dzień widzę info że paczka miała by próbę doręczenia właśnie w piątek ale zmiana daty dostarczenia paczki akurat została zatwierdzona - jak na złość.
~Paweł / 2023-04-14 08:31
Ocena: 1.33 / 5
Drukarkę połamali, reklamacji uzasadnionych nie przyjęli, straciłem przez ich bylejaką pracę i lekceważenie klienta 500 zł.
~Tris / 2023-04-13 13:25
Ocena: 1.00 / 5
Paczka zamówiona na adres, pod którym na pewno ktoś jest cały czas w domu. Nikt nie dzwonił do drzwi. Zero kontaktu telefonicznego. Ku mojemu zaskoczeniu przyszedł mail, że próba doręczenia nie powiodła się, a paczka została przekazana do punktu odbioru, który nawet nie jest w pobliżu adresu dostawy. Szczyt bezczelności. Najgorsza firma kurierska.
ZaletyBrak
Wady Zero informacji, kontaktu, kurier od razu oddaje paczkę do punktu. Nie dostarcza paczek do domu.
~Janusz / 2023-04-13 12:33
Ocena: 3.00 / 5
Przy zamówieniu usługi internetowo z płatnością przy odbiorze( przez formularz) płaci się za dostarczenia podwójnie. Aby zakończyć proces zamawiania należy najpierw opłacić z konta bankowego dostawę. Odbiorca aby otrzymać przesyłkę płaci za towar i ( ponownie ) za dostarczenie gdyż całość z definicji jest płatna przy odbiorze.
Nikt się już nie poczuwa do zwrotu nadpłaty zamawiającemu usługę za dostawę po zrealizowaniu zamówienia.
Gdyby wliczyć dostawę do ceny towaru podwójną kwotę dostawy zapłaci odbiorca.
ZaletyMożliwość zamówienia usługi on-line
WadyPodwójna opłata
~ELŻBIETA / 2023-04-13 12:26
Ocena: 1.67 / 5
Dnia 6 kwietnia 2023 nadałam kurierem moją walizkę,z Sanatorium POLONEZ w Dąbkach.Odbierał ją przemiły Pan Norbert.Walizka jak się okazało już na drugi dzień była w Jeleniej Górze.,tylko że kurier nie raczył o tym nikogo powiadomić.Ani nie zadzwonił...ani nie przywiózł pod wskazany adres.Mąż cały piątek czekał nie wychodząc z domu..jednak łaskawca kurier po prostu to "olał"Zawiózł walizkę do salonu rowerowego na ulicę KOMEDY TRZCIŃSKIEGO.Tam walizka leżała przez 6 dni.Zaniepokojona jej brakiem zadzwoniłam do kuriera do Dąbek..który pomógł mi ją odzyskać.JEST TO TOTALNE CHAMSTWO ZE STRONY KURIERA Z JELENIEJ GÓRY.TAKI CZŁOWIEK PSUJE RENOMĘ FIRMY...POWINIEN BYĆ WYWALONY NA ZBITY PYSK.MAM NADZIEJĘ ,ŻE ZOSTANIE ODPOWIEDNIO UKARANY. CHCĘ NATOMIAST PODZIĘKOWAĆ KURIEROWI Z DĄBEK PANU NORBERTOWI,,TO CZŁOWIEK I KURIER MIŁY..SYMPATYCZNY I ODDANY SWOJEJ PRACY.
ZaletyPODZIĘKOWANIA DLA KURIERA UPS Z DĄBEK..PANA NORBERTA.
WadyKURIER UPS Z JELENIEJ GÓRY POWINIEN WYLECIEĆ Z PRACY.
~Paweł / 2023-04-12 20:08
Ocena: 1.33 / 5
Przesylkę połamali, dwie reklamacje odrzucili, jestem w plecy 500 zł.
Wiec radzę: omijaj UPS szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadySame jak dla mnie
~Katarzyna / 2023-04-12 17:20
Ocena: 3.33 / 5
Kurier nawet nie próbował skontaktować się w celu doręczenia, dostałam tylko informacje, że paczka do odebrania w punkcie. Jakbym wiedziała że tak działają to zamówiłabym z opcją paczkomatu. Wiele razy korzystałam z konkurencyjnych firm kurierskich i nigdy nie miałam takiej sytuacji. Nie polecam
WadyBrak poszanowania czasu klienta
~Karo / 2023-04-12 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny paczkę trzeba sobie samemu odebraę z punktu. Zero informacji o dostarczeniu, zero kontaktu od kuriera. W dodatku UPS informuje zleceniodacę ze próbowali dostarczyć paczkę 2 razy. Szczyt bezczelości.
Zaletybrak
Wadyzero informacji, kontaktu, kurier oddaje paczkę do punktu nie dostarcza do domu.
~Dawid / 2023-04-12 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Omijać dalekim łukiem tą firmę, paczka zaginęła, reklamacja odrzucona,dno