Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 2991 opinii

1.28 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.17
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.26
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~K1 / 2022-07-21 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, przekładanie dostarczenia przesyłki. Nie ma nic bardziej irytującego… Maile z datą „planowanego doręczenia” to bzdura, robią co chcą. W dodatku kurier po prostu dostarczył paczkę do punktu odbioru, nawet nie pojawił się pod domem. Tragedia!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Aneta / 2022-07-21 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie wysyła informacji o dacie i godzinie dostarczania paczki, a kurier nawet nie raczy zadzwonić, że czeka z przesyłką przed domem (mieszkam w domu prywatnym). Dopiero pytając o przesyłkę nadawcy (gdyż minął termin przewidywanej dostawy na Allegro) otrzymałam informację, że nikogo nie było w domu i będzie kolejna próba doręczenia. Tego dnia byłam cały dzień w domu,ale siedziałam przed furtką w oczekiwaniu na paczkę,bo nie miałam żadnej wiadomości o jej nadejściu. Podsumowując: firma totalna porażka!
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu firmy kurierskiej i kuriera z adresatem przesyłki dotyczącej daty i godziny doręczenia paczki.
  • ~beza / 2022-07-21 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie umieją znaleźć adresata, kłamią, że adres jest błędny (generują taką informację w okienku śledzenia przesyłki), nie kontaktują się z adresatem.
    Wadykłamstwa, lekceważenie
  • ~Mariola / 2022-07-21 07:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nie miał GPS, nie wiedział jak trafić, na moje tłumaczenia reagował nerwowo, był poprostu chamski i przeklinał, nigdy więcej kuriera z UPS !
  • ~Stanisław / 2022-07-20 23:46
    Ocena: 1.33 / 5
    brak kontaktu z kurierem, czekam cały dzień i podobno był 2 razy, ale nikt go nie widział. Nie polecam tej firmy, już nigdy nie skorzystam z ich usług.
    Zaletybrak
    Wadyfirma nie szanuje klienta, brak kontaktu z kurierem, brak sms o przewidzianej godzinie doręczenia przesyłki. Jestem wściekły...
  • ~Michał / 2022-07-20 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Już wcześniej pisałem o opóźnieniu paczki ,myślałem że po rozmowie z infolinią ,gdzie dowiedziałem się że paczka wczoraj nie dotarła ponieważ nie zdążyli ,to dzisiaj niespodzianka ,kurier napisał że był dziś o 15.39i że nie otrzymał pieniędzy . W domu o tej porze była moja żona i obydwoje rodziców i nikt kuriera nie widział. Po ponownym telefonie na infolinię zaczęli to wyjaśniać . Kurier twierdzi ze był wczoraj i dzisiaj .paranoja .
    NIKOMU NIE POLECAM USŁUG UPS. POZDRAWIAM
  • ~Michał / 2022-07-20 15:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero kontaktu z kurierem ,paczka opużniona o jeden dzień roboczy, specjalnie zostałem w domu aby ją odebrać w dzień którym miała być . Na infolini długi okres czekania ,a jak już ktoś łaskawie odbierze to nie da się zdobyć nr do kuriera tylko podają godziny dostawy z rozpiętością czterogodzinną,no bo przecież według nich my nie pracujemy tylko czekamy na paczki.
  • ~Beata / 2022-07-20 14:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma ok. Sprawa reklamacyjną szybko, sprawnie rozpatrzona. Złą opinię wystawiają kurierzy. Mimo poprawnie podanego adresu, kurier nie przyjechał, nie zadzwonił, zero kontaktu. Dotarł o 3 dniach.
  • ~Andrzej / 2022-07-20 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero możliwości kontaktu z kurierem, czatbot nie działa.
  • ~Mando / 2022-07-19 19:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma wprowadza w błąd, dzień przed rzekoma dostawa wysyłają SMS w jakich godzinach spodziewać się kuriera, tj. 10-13 godzina 19 kuriera nie ma. Większość firm podaje chociaż kontakt do kuriera z którym można się dogadać czy w ogóle będzie. Z firma UPS kolejny raz są problemy. Poprzednim razem zgłosił ze nikogo nie było w domu gdy byłem cały czas. Paczka przekierowana do punktu który był znacznie oddalony od miejsca dostawy. Nie polecam nikomu !
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem, przekłamanych czas dostawy,
  • ~Grzegorz / 2022-07-19 11:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Podejście firmy UPS do klienta to jakiś dramat - doliczyli dodatkową opłatę za paczkę w wysokości 168 zł netto tylko za to że paczka o wymiarach 60x50x30 i wadze 14kg została zapakowana w standardowy karton i dwukrotnie owinięta folią stretch dla dodatkowego zabezpieczenia. Tylko dla tego że na kartonie była folia to firma UPS uznała, że karto przestaje być standardowy - po owinięciu folią staje się paczką niestandardową i mają prawo doliczyć dodatkową opłatę! Ta firma to jakiś żart - nikomu nie polecam nadawania paczek UPS-em bo się zdziwisz jak ci za miesiąc przyjdzie dopłata.
    Zaletyszybość
    Wadychore warunki regulaminu dotyczącego paczek standardowych i niestandardowych.
  • ~Aleksandra / 2022-07-19 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak telefonu od kuriera w dniu doręczenia. Rzekomo nie było nikogo w domu, co jest kłamstwem. Paczka przekierowana do sklepu oddalonego spory kawałek. Brak profesjonalizmu.
  • ~Gosia / 2022-07-18 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sama sytuacja co moi poprzednicy. Żadnej informacji o tym, że paczka trafiła do punktu. Miałam zaplanowaną dostawę na 14.07.2022. O 9:54 zadzwonił do mnie numer, jednak nie zdążyłam odebrać. Zaczęłam oddzwaniać o 9:55. 8 razy próbowałam się dodzwonić- nikt nie odebrał. Połączenie od razu bylo przerywane. Dzisiaj w końcu weszłam w monitorowanie paczki i okazuje się, że bez żadnej informacji trafiła do punktu. Dramat dramat dramat
  • ~AndiRe / 2022-07-18 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma kurierska. Żadnego kontaktu z kurierem i centralą, tam można porozmawiać ale z maszyną ktora nie rozwiąże twojego problemu. Brak awiza. Nigdy wiecej !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyTo same wady w porównaniu z konkurencją
  • ~Kamil / 2022-07-18 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tra-ge-dia. Nie wiem jakim cudem ta firma w ogóle istnieje. Od 2-3 lat mam z nimi same problemy. Zakupiłem ostatnio produkt z dostawą kurier UPS. Po trzech dniach roboczych dzwonię do firmy żeby sprawdzić status mojego zamówienia a tu niespodzianka. Rzekomo kurier był (nikt nie dzwonił ani do drzwi - żona w domu na macieżyńskim, ani do mnie na tel. kontaktowy podany w formularzu. Paczka czeka w punkcie odbioru bez żadnego maila/SMS czegokolwiek. Nigdy więcej! W dupach się tym kurierom poprzewracało. Poziom usług tragiczny.
    Zaletyżadnych
    Wadyzero informacji nt. przywiezionej przesyłki
  • ~Henry / 2022-07-18 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie poinformował że był, nie zostawił awizo. Dowiedziałem się dopiero że był po tym jak sprawdziłem paczkę online. Oczywiście kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta oraz nie można zdobyć nr. tel. do nich. podobno kurier był o 8.50 przecież każdy jest o tej godzinie w domu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, chamstwo
  • ~Amelia R / 2022-07-18 09:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie miła obsługa, zero życzliwości chamstwo i ignorancja. Nie informują o opóźnieniach. Chamskie odzywki, że mam sobie w sklepie oglądać i kupować.
  • ~Majer / 2022-07-16 06:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być w dniu wczorajszym. Ups nawet nie informuje klienta o opóźnieniu,nie odbierają telefonów,mają klienta w głębokim poważaniu,od dziś czynie to samo. NIE POLECAM ups.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyOlewanie klienta.
  • ~Janka / 2022-07-15 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity brak szacunku dla klienta . NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA !!! Nie dotrzymywanie czasu dostarczenia przesyłki . Panie na infolinii - brak kompetencji . UWAŻAJCIE ne tą firmę ..
    ZaletyCałkowity BRAK
    Wady100%
  • ~Małgorzata / 2022-07-15 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Ocena: 5.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia do tej pory. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem , co wiąże się z całodziennym oczekiwaniem na kuriera czekając na paczkę po czym dostajesz wiadomość że kurier próbował dostarczyć paczkę i nikogo w domu nie zastał co jest nieprawda. Paczka została przekierowana na punktu gdzie po osobistym odebraniu paczki okazuje się że paczka jest zniszczona doszcztnie karton porwań. Porażka całkowita. Całkowity brak szacunku dla klienta !!! Nie polecam!!!!!!
    ZaletyBRAK!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 7908
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 5077
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 4932
UPS
Ocena: 1.28, ilość opinii: 2991
Pocztex
Ocena: 1.29, ilość opinii: 2229
FedEx
Ocena: 1.32, ilość opinii: 1298
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3089
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2872
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2645
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2490
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2373