Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1518 opinii

1.33 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Czas dostawy
    1.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2020-12-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS nie powiadamia o dniu i "widełkach czasowych" dostarczenia przesyłki. Okropna czasochłonna infolinia. Sprzeczne informacje na stronie monitorowania i w rozmowie z konsultantem. Ogólnie niemoc konsultanta w załatwieniu np reklamacji. Nie zna telefonu kontaktowego. Brak szacunku dla czasu klienta. Chcesz mieć dostarczona przesyłkę siedź cały czas w domu, weź urlop w pracy bo inaczej pa xke odeślecie. Żenada
    ZaletyNie zauważyłam.
    WadyZero dobrej informacji. Brak kontaktu z kurierem. Brak zawiadomienia o przesyłce (dzień, godziny). Długa, nudna infolinia.
  • ~dima / 2020-12-18 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    nie oddali mi paczki, pojechali sobie dalej, niema u nich obowiazku dostawe robic na czas
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Miro / 2020-12-18 06:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na dostawę paczki już 2-gi miesiąc , zero informacji , zero aktualizacji , porażka Firma !!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE < jak taka firma może działać na rynku ?
  • ~julian / 2020-12-17 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    przesylka expresowa, extra platna 150 zl, miala dotrzec w jeden dzien, dotarla w 5, w tym czasie caly czas była podawana falszywa informacja o statusie, ze przesylka będzie dostarczona na czas, ta pseudo-firma nie uznanie reklamacji i zwrotu przewozowego, zastawiając się informacja na stronie o nieuznawaniu reklamacji (w domysle przez pandemie) – pani-katarynka-szafa grajaca na reklamacji nie ma zadnych rzeczowych argumentow zeby uzasadnić niewywiazanie się z umowy. Masz wrazenie ze rozmawiasz z nierozgarnieta sciana. Ostatecznie kieruje sprawę do sadu, unikajcie pseudo-usług UPS!
    Zaletyzadnych
    Wadyzbywanie klienta, bezprawny argument o nieuznawaniu reklamacji, arogancja,
  • ~Betina / 2020-12-17 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej UPS paczka nie trafia pod wskazany adres tylko od razu do jakiegoś odległego punktu odbioru
  • ~Marcelina / 2020-12-16 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero informacji ze strony firmy, że przesyłka zostanie doręczona.
    Po 10min wiszenia na infolinii by uzyskać kontakt do kuriera żeby móc z nim uzgodnić doręczenie uzyskałam odpowiedź, że nie ma numeru do kuriera i że jeszcze się nie skończył czas, w którym kurier ma przesyłkę doręczyć.
    Totalna porażka.
  • ~Karolina / 2020-12-16 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie otrzymałam przesyłki, musiałam sama jechać po nią do punktu. Nie dostałm informacji o tym, że kurier będzie danego dnia, ani informcji, że została podjęta próba doręczenia przesyłki. Zero kontaktu z kurierem i utrudniony kontakt z firmą.
  • ~Marshall / 2020-12-16 12:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Zero profesjonalizmu i zaangażowania. Musiałam znaleźć i dojechać do kuriera na mieście, chociaż adresem dostawy był mój dom. Mimo próśb nie chciał poczekać 3 minut na mój dojazd na miejsce, a przy odbiorze paczki kierował w moją stronę chamskie komentarze: "Coś podejrzana ta farsa". Bardzo przykre doświadczenie, bardzo nie polecam korzystania z usług tej firmy
  • ~Bob / 2020-12-15 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo tego iż czekałem na przesyłkę w domu dostałem e-mail z wiadomością że przesyłka jest do odebrania w punkcie gdyż kurier nikogo nie zastał w domu. Nie polecam UPS i będę omijał szerokim łukiem.
    ZaletyŻadne
    WadyLenistwo kurierów i najgorsze że nikt z tym nic nie robi.
  • ~jager / 2020-12-15 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do tej pory do czynienia . Paczka wysyłana do USA odbierana była przez kuriera przez 4 kolejne dni ( codziennie przynajmniej 2 razy ustalał termin odbioru ) , po monitach W centrali okazało się że kurier był po paczkę ale nikogo nie zastał , co jest wierutnym KŁAMSTWEM gdyż przez te 4 dni wszyscy domownicy byli w domu. Następnie okazało się , że niby ja jako nadawca anulowałem przesyłkę , co również jest kompletną bzdurą. Wreszcie po tych perypetiach łaskawie "hrabia" zjawił się po paczkę , a teraz najlepsze , okazało się że paczka dotarła na miejsce w połowie OGRABIONA ( z połową zawartości).
    Zaletyabsolutnie żadnych
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Mateusz / 2020-12-15 11:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier UPSa który do mnie dziś przyjechał byś chyba mentalnie upośledzony. I to nie jest złośliwość, to jest fakt. Pomijam, że rozmowę zaczyna się od "dzień dobry", a nie od "załóżcie sobie tutaj jakiś dzwonek". Chamstwo można jeszcze wybaczyć. Poprzedniego dnia poniekąd czekał pod bramą ponieważ na etykiecie adresowej nie było numeru telefonu. Jak można się domyślić numer telefonu był, co więcej, był nawet podpisany "phone" co by niekumatym było łatwiej załapać co to za dziwny ciąg cyferek. Cóż, temu się nie udało.

    Tylko napomnę o drugiej kwestii, a mianowicie o tym że po kontakcie z działem wsparcia zmienili numer telefonu na ten do ojca mimo, że wyraźnie podałem własny i to chyba 3 razy (dwa na pewno). Skąd oni go wzieli to nie wiem.

    Nie polecam.
    ZaletyŚrednio szybko
    WadyPracownicy o poniżejprzeciętnym ilorazie inteligencji.
  • ~pana_nika / 2020-12-15 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to jakiś żart. Niestety miałam nieprzyjemność użerać się z nimi dwukrotnie - za każdym razem przy zamawianiu czegoś ze sklepu online, więc absolutnie korzystanie z ich usług to nie był mój wybór. Za każdym razem pierwsza próba doręczenia się nie udała - za pierwszym razem kurier w ogóle nie zadzwonił do drzwi, za drugim przyjechał o 21. Oczywiście nie dostałam numery InfoNotice ani razu. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem ani zostawienia jakiejkolwiek wiadomości. Nie ma opcji podania preferowanych godzin doręczenia - w XXI wieku to jest po prostu jeden wielki ŻART, niestety mało śmieszny.
    ZaletyBRAK!!!
    WadyJak wyżej
  • ~Katter / 2020-12-14 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Już kolejny raz UPS robi sobie jaja z klienta... Podają termin dostawy, z którego się nie wywiązują! Człowiek czeka na kuriera cały dzień, a pod koniec dnia wiadomość o zmianie terminu dostawy! Wszystkie inne firmy kurierskie nie mają żadnego problemu... Nie polecam!
  • ~Adam / 2020-12-14 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina, człowiek czeka cały dzień na kuriera po czym dowiaduje się że podobno była „nieudana próba doręczenia” i trzeba sobie odebrać z access point samemu. Żadnej próby oczywiście nie było, a o kłamstwie człowiek dowiaduje się samemu dopiero jak sprawdzi status przesyłki! Nigdy więcej UPS!
  • ~edzia / 2020-12-14 16:37
    Ocena: 1.67 / 5
    chciałam wyrazić swoje wielkie niezadowolenie z usługi kuriera . brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony UPS odnośnie terminu dostawy to pierwszy powód który spowodował niepotrzebną i bardzo niemiłą sytuację , ale arogancja ze strony kuriera to skandal , nakrzyczał na moją córkę , był bardzo niegrzeczny i w zasadzie zrobił łaskę że zostawił paczkę .to nie jest droga do zadowolenia klienta ,nawet tego niezbyt wymagającego . ja rozumiem ogrom pracy , ale to nie upoważnia do takiego zachowania , nie będę polecała waszych usług i będę omijała sklepy z waszą obsługą
    Cena usługi do jakości obsługi na bardzo złym poziomie .
  • ~woj / 2020-12-14 11:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo długi czs oczekiwanaia paczkę zamuwiłem 10 grudnia a 14 grudnia kurjer nawet nie odebrał paczki
    Wadydługi czas oczekiwania
  • ~Monika / 2020-12-13 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, czas oczekiwania na przesyłkę ponad tydzień a kuriera nadal nie ma. Na pytanie do pracownika UPS czy kurier może zadzwonić zanim przyjedzie żeby ktoś na pewno był w domu odpowiedź jest taka, że nie może zadzwonić. Codziennie dostaje wiadomości, że kurier dostarczy przesyłkę w tym i tym dniu, lecz kurier nie wywiązuje się z umowy. porażka, NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Dzierzba / 2020-12-12 23:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Gdy nie odebrałam telefonu od kurierki i oddzwoniłam, mówiąc, że ktoś z tego nr się ze mną kontaktowal- rzuciła słuchawką. Odwiozła paczkę do punktu. Przekierowałam paczkę znów do siebie- a ta baba zamiast zadzwonić i przywieźć paczkę bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną odesłała paczkę do magazynu kilkadziesiat km dalej z dopiskiem, że jest niepoprawny adres! Po moim telefonie na obsługę klienta zostal wyslany kurier na nastepny dzień, na sobotę. Przyjechał i z łaską rzucił mi paczkę po nogi i jeszcze nawrzeszczał, że mam źle widoczną tabliczkę z nr domu i zaczal się ze mną wykłócać, ciągle chamskim tonem.

    Zero powiadomień o paczce, planowanej godzinie dostarczenia czy chocby o tym, że paczka dostala status blednego adresu. Nie wspomnę o tym, że dodzwonić się do obsługi klienta to ok 20 min słuchania automatów i muzyczki. Nigdy więcej i będę unikac wszelkich sklepów, które współpracują z tą firmą kurierską!
  • ~Kar / 2020-12-11 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet niepofatygowal sie z przesylka ...zadnego telefonu tylko nie prawdziwe meile o probie doreczenia w koncu powiadomienie ze moge sobie sama odebrac szkoda czasu i pieniedzy nigdy wiecej!
  • ~Kamil / 2020-12-11 16:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Widzę, że UPS nie tylko u mnie ale wszędzie nie potrafi dostarczyć paczki. Kurier nie wejdzie po schodach, kiedyś - bo nie, dziś - bo covid. Tragiczny kontakt, brak szacunku do klienta - z góry WYMAGA odbioru i w sumie to on robi przysługę.. DPD I DHL w porównaniu wychodzą w normie.
    ZaletyAngielska nazwa
    WadyTragiczny kontakt i brak szacunku do klienta, dostarczenie nie do domu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.49, ilość opinii: 3808
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 2679
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 1829
UPS
Ocena: 1.33, ilość opinii: 1518
Pocztex
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1284
FedEx
Ocena: 1.49, ilość opinii: 366
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2533
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2271
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1022