Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4042 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2023-11-30 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Patałachy, oszusci i złodzieje. GRZEGORZ CUPRIAK GC LOGISTICS to najwiekszy szuja. Upc zlodziejstwo totalne. Zamawiam z dostawa do domu, a nie do punktu Ups 2k od mojego domu!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
  • ~K / 2023-11-30 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to brak profesjonalizmu, totalne dno. Otrzymałam informacje, iż paczka awizowana mimo, że byłam w domu. Jak się okazało kurier nawet nie był w pobliżu miejsca dostawy. Codziennie telefony i wskazywanie jutro paczka będzie dostarczona. Oczywiście nie została dostarczona w dalszym ciągu. Kpina, zbieranie pieniędzy za dostawę, a usługa nie zrealizowana. Powinni sobie zaznaczyć w reklamie dostarczamy do połowy drogi...
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    Nie dostarczanie przesyłek na adres
    Słaby kontakt
  • ~Wiesiek / 2023-11-30 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zgłasza, że podjął próbę dostarczenia choć nawet się nie pojawił. Wielodniowy cyrk, odbijanie piłeczki. Zero kontaktu telefonicznego. Przekierowywanie paczek do punktów odbioru. Dramat.
    ZaletyBRAK
    WadyLecenie w pręta na maksa
  • ~N / 2023-11-29 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Absurdalna firma, nie dostałam żadnego SMS-a ani maila z numerem przesyłki i linkiem do śledzenia. Zadzwoniłam do sklepu internetowego i okazało się, że paczka znajduje się w punkcie odbioru 4 km od adresu dostawy. Punkt oczywiście czynny tylko 10-18 w dni powszednie. Żaden kurier się ze mną nie kontaktował, byłam w domu kilka dni. Trzeba tu dać 0/5 gwiazdek, bo nie ma żadnego pozytywu, choć może jest jeden taki: że paczki nie ukradziono (na razie). Dostawy kurierem przez InPost, Pocztę Polską, DHL bez problemów. Patrząc po komentarzach, proponuję firmie UPS zawijać się z Polski, by nie zabierać miejsca normalnym firmom i by nie szkodzić nam na nerwy, portfel i czas. ODRADZAM
    Wadywszystko
  • ~Karola KO / 2023-11-29 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI!!!! To jedno słowo idealnie opisuje firmę.
    Nie dość, że wazon przyszedł kompletnie roztrzaskany to jeszcze po miesiącu dostaję informację, że podane wymiary w ich mniemaniu były błędne i muszę dopłacić 800 zł do 70 które zapłaciłam zlecając paczkę przez furgonetkę.
    Według kochanego UPS moja paczka kwalifikowała się do "dużej paczki" bo jej wymiary przekraczały 300 cm aż o 1 centymetr, z tym, że wymiary są z dupy, a ja jestem w posiadaniu tego kartonu. Bok 38 zł został obliczony przez UPS na 47 cm :)
    Reklamację odrzucili bo napisali, że tak obliczyli bez żadnych dowodów, które ja w przeciwieństwie do nich posiadam.
    OMIJAĆ OSZUSTÓW, NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyfirma jest jedną wielką wadą
  • ~Wkurzona / 2023-11-28 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa paczki miała być w piątek do godziny 15 ..i nic ...dzwonilam na infolinię i oczywiście rzekomo nie było nikogo w domu.Caly dzień to na dworzu to w oknie ,na zmianę z partnerem .Miała być w poniedziałek do godziny 20.Tez lipa .Na infolinii ta sama gadka .Niby zgłosiły do oddziału ,miała być we wtorek czyli dziś między godziną 16 a 18 ..też nic .Tyle telefonów wykonanych na infolinię,zgłoszone ,oddział w Olsztynie miał się odezwać ...ta jak niby skoro sprawdzałam w internecie i jest otwarty do godziny 18??? Idiotów z nas robią czy co ?? Juz przecież było po 18.. Także dziś kolejna rzekoma nieudana próba doreczenia...znowu dzwonie na infolinię i za jakieś 40 minut ktoś odbierze .To są jakieś kpiny .Jutro będę dzwonic do sklepu niech zwrócą pieniądze i kupi sie gdzie indziej pompkę do pieca albo zamówi przez inną firmę.Ups to dno ,oszuści !! Najgorsza firma .Z żadna firma nie miałam problemów tylko z nimi .Nie zamawiajcie nigdy nic przez tą firmę kurierską.
    ZaletyŻadnych
    WadyZa dużo żeby wymieniać
  • ~Adam / 2023-11-27 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikt się ze mną nie skontaktował by odebrać paczkę, specjalnie cały dzień czekałem w domu, dodatkowo po kontakcie z obsługą klienta wziąłem kolejny dzień wolny by zaczekać na kuriera i co? Po paru godzinach w danym dniu telefon od obsługi, że niestety paczkę kurier nie da rady mi przywieźć bo aktualnie ma ją inny kurier, który ma inny rejon :') jakiś cyrk po prostu. NIE POLECAM, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    ZaletyNIC - 0
    WadyDOSTAWA, KONTAKT, KURIERZY
  • ~Wojciech / 2023-11-23 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak inni, uważam, że należy się _ZERO_ gwiazdek. Firma beznadziejna, niesolidna, brak komunikacji, baaardzo0 długi czas dostarczania, trzeba przesyłki wyciągać jak z gardła. Kretyńskie tłumaczenia, że adres nieprawidłowy (był prawidłowy), że nikt nie odbiera telefonu (jak można odebrać, jak nikt nie dzwoni), infolinia i reklamacje kłamią. Samo dno.
    ZaletyNie występują.
    WadySame wady i to bardzo liczne.
  • ~Mariusz / 2023-11-22 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno. Przesyłka już drugi dzień w doręczeniu bez gwarancji, że kurier dotrze bo ciągle przesuwają godziny doręczenia. Na infolinii pudrują a w rzeczywistości w nosie mają uwagi klientów. Radzę omijać bo UPS to największy SYF jeśli chodzi firmy kurierskie.
    To już nawet nie lubiana przez wszystkich Poczta Polska lepiej sobie radzi z dostawą paczek.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa z nierzetelnością na czele.
  • ~Natalia / 2023-11-20 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier, brak informacji, zero prób kontaktu. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
  • ~Patrycja / 2023-11-20 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych informacji ze strony dostawcy, paczka czeka w rzekomym punkcie odbioru, bez żadnego maila, smsa, jakiejkolwiek próby kontaktu. Nigdy więcej nie skorzystam!
  • ~Joanna / 2023-11-17 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    W hisotrii śledzenia paczki nie ma żądnej próby doręczenia a paczka czeka na odbiór w punkcie odbioru bo poodbno kurier był... w dniu w któym wszyscy w domu byli i cudownie go nie widzieli. Odradzam!!!!!
  • ~Mateusz / 2023-11-16 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo czekania w domu cały dzień kurwier dal paczkę jako niedoręczoną
  • ~Roman / 2023-11-15 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miała zostać dostarczona mi przesyłka z Warszawy po kontakcie z kurierem ponieważ nie było mnie w domu prosiłem żeby zostawił u sąsiada powiedział że nie zostawi bo czasem sąsiadów nie ma i teraz muszę jechać dodatkowo i tracić pieniądze do odbioru w punkcie na ulicy bieżanowskiej dziękuję za taką dostawę i nie polecam za co sobie naliczyliście 13 zł za to że ja jeszcze dodatkowo muszę jechać po odbiór przesyłki
    WadyNierzetelna firma
  • ~JFK2023 / 2023-11-11 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS robi wał w biały dzień. Nadawcom, którzy jeszcze współpracują z UPS proszę o zwrócenie uwagi na terminy doręczeń i składanie reklamacji. Wg. UPS przesyłka UPS Standard jest z planowanym terminem dostawy do 3 dni roboczych, jeżeli usługa nie zostanie wykonana to reklamacja i zwrot poniesionych kosztów. Ale wpadli na pomysł i trzeciego dnia, żeby nie zwracać kosztów za niedoręczenie przesyłki w terminie system klepie informację o próbie doręczenia co oczywiście nie ma miejsca. Informacja "Firma pod adresem doręczenia była zamknięta. Druga próba zostanie podjęta w następnym dniu roboczym" lub "próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności". Przy próbie uzyskania potwierdzenia, że kurier podjął próbę doręczenia przesyłki zasłaniają się awarią systemu. Oszustwo w biały dzień, kilku odbiorców ma monitoring 24h i w godzinie doręczenia nie było żywego ducha i na pewno kuriera w barwach ???????????? Po tej informacji konsultant stwierdził, żeby reklamować usługę i jeżeli faktycznie tak było to zwrócą koszty. Na koniec prosił, żeby nie nagłaśniać tematu, bo mają spore problemy, w szczególności w Krakowie. W Krakowie natomiast UPS leży i kwiczy. Przeniesiono siedzibę z Rybitw do Modlniczki i kurierzy podobno w ilości ok. 20 rzucili papierami (info od kuriera, który wybierał przesyłki z paczkomatu Allegro, cytuję: "bo leżą już prawie tydzień"). Udało się ustalić po rozmowie z kurierem, że zmienił się podwykonowca i nie chcą z nim współpracować (magazynierzy i kurierzy), mają totalny bałagan w magazynie, przesyłki leżą od tygodnia i nie ma komu tego doręczyć, wysłać dalej, większość załogi to nowa ekipa i nie ogarniają. Ocena 0 dla UPS jest oceną bardzo wygórowaną.
    ZaletyBRAK
  • ~frotka / 2023-11-09 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO! potem warstwa mułu, wrak Titanica, dopiero potem "ups". Nie znam gorszej firmy w żadnej dziedzinie.
    Totalna olewka na reklamacje, telefony i prośby o wyjasnienie. Doskonale wiedzą, że moga zrobić co chcą, bo my, jako klienci, nie mamy mozliwości wyegzekwowania jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich zachowanie.
    Paczka, jak się można domyślić, nie została doręczona, mimo że dzień wcześniej otrzymałam maila o treści: dostarczymy w dniu jutrzejszym w godzinach 10.00-12.00.
    Myślałam nawet, żeby skierować wreszcie sprawę do jakiegoś sądu albo spróbować to rozwiązać na drodze prawnej w jakiś inny sposób, ale podejrzewam, że nic nie ugram.
    Pozostaje tylko kontaktować się z firmami, które korzystają z ich usług i tam zgłaszac żądanie o zmianę kuriera. Moze wtedy to wynaturzone coś padnie.
    Zaletyżadnych!
    WadyWszystko, co przyjdzie do głowy - arogancja kurierów, brak kontaktu telefonicznego, obsługa klienta zwala winę na nadawcę (sprawdziłam rzetelnie na stronie, z której zamawiałam - mam potwierdzenie każdego nadania), jawne wprowadzanie w błąd odbiorcy; najgorsze, że niejednokrotnie miałam z nimi takie przeboje.
  • ~Lila / 2023-11-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma opcji 0 gwiazdek więc daję jedną. Dotyczy zwrotnej przesyłki monitora po naprawie reklamacyjnej. Otrzymuję maila z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona w kolejnym dniu - jest nawet wskazany przedział czasowy. Syn zmienia swoje plany i cierpliwie czeka na dostawę przez cały dzień. Nikt nie przyjeżdża. Kolejny dzień czekania, również nic. Popołudniu kontaktujemy się z Infolinią. Pierwsza rozmowa-pani informuje, że mail ich do niczego nie zobowiązuje i mogą przyjechać kiedy chcą po czy rozłącza się, kolejna próba-dowiadujemy się, że w Krakowie mają przeprowadzkę i że to ich wina. Obietnica, że w ciągu godziny skontaktuje się ktoś z oddziału. Do kolejnego dnia zero kontaktu. Kolejna próba połączenia z Infolinią-dowiaduję się, że przesyłka właśnie została wydana do doręczenia, bez żadnej wcześniejszej informacji, że należy znów warować przy drzwiach. Niestety tym razem nie będzie nikogo żeby ją odebrać. Totalny brak szacunku dla klienta. Jeśli masz dużo czasu na telefony i najlepiej jesteś emerytem, który całe dnie spędza w domu to może ta firemka jest dla Ciebie. Jeśli nie, to zdecydowanie nie polecam. Szkoda czasu i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, totalne olewanie klienta
  • ~Adrian / 2023-11-08 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Nie dostarczają na czas, wysyłają fałszywe informacje z datą dostawy, kłamią o "nieudanych próbach doręczenia" nawet gdy człowiek czeka pół dania na ważną przesyłkę, dodzwonienie się graniczy z cudem, a uzyskanie konkretnej informacji jest wręcz niemożliwe. Na domiar złego komletnie nie biorą do głowy negatywnych opinii. Ciekaw jestem czy właściciel wie co dzieje się w UPS Polska. Nigdy więcej nie skorzystam z usłyg i szczerze wszystkim odradzam.
  • ~Marcin / 2023-11-06 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza FIRMA !!!
    Co za beznadziejna firma
    Nie dostarczają przesyłek, kłamią że byli, trzeba za nimi ganiać,
    Nie idzie się dodzwonić, obsługa fikcja
    Nie można przekierować paczki
    Po co to istnieje !!!!
    Takie firmy powinny przestać istnieć !
    Paszoł WON !!!
    Zaletyżadne
    WadyCena
    Niepunktualność
    Brak kontaktu
    Trzeba się prosić aby dostarczyli
    ZERO i dno
  • ~JACK / 2023-10-24 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina,mam z nimi umowę, na którą to wysyłałem list do Chin, naliczyli mi 1088,00 pln,napisałem reklamację już kilkaktotnie,zdjęli mi z tego 489,00 pln, mimo,że taką samą przesyłkę wysyłałem u nich w to samo miejsce jako klient bez umowy i zapłaciłem 116,00 pln,nie bardzo wiem co mam zrobić, bo tam nie ma z kim rozmawiać,wydzwaniałem już chyba na ''milion '' numerów telefonów i nikt tam nie jest kompetentny,żeby uznać reklamację i... właśnie zablokowali mi konto!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyTA FIRMA TO DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyTA FIRMA TO DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12035
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7821
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7293
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4042
Pocztex
Ocena: 1.26, ilość opinii: 3883
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2330
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4254
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4123
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3743
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3459
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2783