Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4041 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona / 2023-09-29 15:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Unikajcie zamawiając na Allegro dostawy kurierem UPS. Kpina, kurier nie dzwoni, nie kontaktuje się, a paczkę zostawia w punkcie odbioru. Mało tego, konsultanci z UPS nie mają numerów do kurierów i nie mogą interweniować w tej sprawie. Zostaje tylko się pofatygować do punktu odbioru albo kontaktować z Allegro. UPS zszedł na psy. Nigdy więcej!
    ZaletyCzas dostawy
    WadyNierzetelność, brak kontaktu z kurierem i ze strony kuriera, samowolka z dostawą do punktu odbioru UPS pomimo wybranej dostawy kurierem, niekompetencja
  • ~Maciej / 2023-09-29 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuriet nie podiol proby dostarczenia paczki tylko zostawil w punkcie odbioru nikogo nie informujac.Kogo zatrudnia UPS chyba samych leni
    WadyUnikac firmy
  • ~fredlak / 2023-09-28 14:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka z Chin warta 70 zł opłaty celne + Opłata rządowa (????!!!!) 84 zł dramat.
  • ~AK / 2023-09-28 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj do godz.14.00 miała dotrzeć przesyłka z żywymi zwierzętami (firma deklaruje dostawę w ciągu 24h; nadawca wnosi stosowną - wyższą - opłatę; ta firma jako jedyna realizuje takie dostawy i chyba poczytuje to sbie za wyjatkowość swojej oferty). Tak więc siedzę cały dzień w domu, a od około 13.15 jestem na dworze żeby nie przeoczyć kuriera (bo ten, co u nas jeździ ma zwyczaj zatrąbić, rzucić paczkę za ogrodzenie i odjechać; nie korzysta z dwonka na bramie, nie korzysta z telefonu), siedzę i czekam, łażę po posesji i czekam... Jest 15.00 i nic. Jest 16.00 i nic. Ot, myślę, że może opóźnienie będzie, ale na wszelki wypadek sprawdzę jeszcze monitorowanie przesyłki. I cyk, patrzę, a tu wpis o próbie dostarczenia!!! Lecę do skrzynki na listy: żadnego awizo nie ma, patrzę w telefon i też nie ma żadnego połączenia nieodebranego. O, żesz... Od 16.45. dzwonię do Centrum firmy (automat potrafi doprowdzić do szału), tłumaczę konsultantowi o co chodzi, a on na to, że skontaktuje się z Warszawą i ustali co i jak. W między czasie daję znać nadawcy przesyłki, że zwierzaki nie dotarły, że licho wie co z nimi, w jakich warunkach, w jakiej temperaturze przebywają, to Bóg raczy wiedzieć. Po pewnym czasie oddzwania z zastrzeżonego numeru miła Pani, która tłumaczy, że kurierowi zepsuł się samochód... Pytam czy wobec tego przesyłka z żywymi zwierzętami (podobno takie są dla tej firmy priorytetowe) jest bezpieczna, w jakich warunkach się znajduje i czy stworzonka dotrą do mnie całe i zdrowe, bo przecież są opłacone. Pytam też o ten wpis dotyczący nieudanej próby doręczenia przesyłki i tłumaczę, że to oszustwo, bo nikt się nie pojawił... Pani przyznałą, że kurier nie powinien dokonać takiego wpisu, że źle zrobił, ale zepsuł się mu samochód. A, co mnie to obchodzi, że kurier dopuścił się fałszerstwa dokumentacji (ciekawe ile razy już tak robił), mnie interesuje stan i dostarczenie mojej przesyłki. Pani na to, że skontaktuje się z koordynatorem kuriera i ktoś do mnie oddzwoni w tej sprawie. Niestety nikt już nie oddzwonił. Cały czas jestem na łączach z nadawcą, On też interweniuje, a firma kurierska milczy... Nagle, o 19.02 dwoni jakiś człowiek, że wyjeżdża z Warszawy i dostarczy mi przesyłkę, lekkie uff, ale niedowierzam, siedze na dworze i czekam, czekam, czekam. Ten sam człowiek o 20.09 dzwoni, że już jest - widzę samochód, bo siedzę i marznę na dworze (ciemno i chłodno o tej porze). Delikatnie podaje mi przesyłkę i przeprasza za kolegę (no fajny kumpel z niego, szkoda gadać). Zwierzaki dotarły, ale jeden z większymi uszkodzeniami (odpadło od niego 7 elementów tkanki), a drugi z mniejszymi (tylko 1 element tkanki odpadł). Dobrze, że są, teraz tylko rozpakowanie, aklimatyzacja i próba reanimacji tych, które odpadły). Nadmienię, że na etykiecie były moje dane personalne, adres dostawy, telefon i mail.
    Pytania:
    Czy ta firma wywiązuje się z dawanej rękojmi błyskawicznie i priorytetowej dostawy żywych zwierząt? Czy firma posiada zabezpieczenie alternatywnego transportu przesyłek w przypadku awarii samochodów kurierów lub innych okoliczności powodujących niedostarczenie przesyłek w oznaczonym czasie?
    Czy ta firma pozwala na fałszowanie wpisów o próbie dostarczenia przesyłki (ten, który dotyczył mojej, jak się nam udało ustalić, dotyczył godziny 14.30)?
    Jakie są konsekwencje dokonywania poświadczenia nieprawdy w dokumencie służącym odbiorcy i nadawcy do monitorowania przesyłki? Dlaczego firma nie kontaktuje się z odbiorcą, że zaszły jakies nieprzewidziane okoliczności, które uniemożliwiają lub opóźnią dostarczenie przesyłki (pomijam fakt, że ta firma nie wysyła maili czy smsów z informacją o przebiegu realizacji dostawy)?
    Cała sytuacja mocno nadszarpnęła moje zaufanie. Nie ukrywam, że nie będę korzystac z jej usług, ani zakupów przy których jedyna opcja dostawy, to ta nieszczęsna firma. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe - opisane powyżej
  • ~Klient UPS / 2023-09-28 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Firma UPS kłamie w żywe oczy. Nie dostarcza przesyłek na czas. Naraża klientów na dodatkowe koszty - kary umowne naliczane przez kontrahentów za nieterminowe dostarczenie towaru. Konsultanci manipulują danymi w systemie: u mnie przesyłka została wysłana w piątek z Chin, w poniedziałek "zeszła z cła". We wtorek przesyłka według systemu UPS była w doręczeniu (oczywiście nie dotarła), w środę ktoś zmienił status w systemie na "Opóźnienie" i mimo wielokrotnych zapewnień, że przesyłka zostanie dostarczona w środę nie dotarła. UPS zapewnił mnie, że oddzwonią w ciągu godziny do mnie z informacją, ale oczywiście nie oddzwonili. Co więcej, w czwartek bezczelny konsultant, powiedział mi, że dzwonili do mnie, ale miałem zajęty telefon co jest kolejnym kłamstwem. Reasumując transport Chiny-Polska 3 dni, odprawa celna 1/2 dnia, dostawa na terenie Warszawy i okolic 3 dni. Obsługa klienta, uciążliwa (call center zniechęcający do uzyskania informacji), niekompetentna, kłamliwa i zmieniająca statusy w systemie, aby ukryć swoje lenistwo lub indolencję. Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich w Polsce.
    Dla mnie jako klienta: obsługa 0, czas dostawy 0, dodatkowe koszty generowane przez firmę kurierską 0, zmarnowany czas 0.
    Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyKrętactwo, Kłamstwa, unikanie odpowiedzialności
  • ~Arkady / 2023-09-28 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    ŻENADA,
    przestroga dla firm posiadających konto w ups.
    Brak pomocy w każdej dziedzinie. Arogancja i jeszcze raz arogancja.
    z pośród wielu firm kurierskich najwięcej problemów logistycznych!!!
    NIE polecam
  • ~Dawid / 2023-09-27 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemam słów na kuriera. Pracuję w godzinach od 7 do 17, zostawił paczkę w sąsiedniej firmie obok mojego domu, zanim wrócę to jest godzina 17:30, firma w której zostawił przesyłkę pracuje w godzinach 8-16 czyli niemam możliwości odebrania paczki, gdyż iż aż ponieważ firma gdzie zostawił jest zamknięta w soboty i niedziele. Kutrierom UPS brakuje oleju w kapuścianych łbach, mógł zostawić w sąsiadującym domu mieszkalnym ale ma nasrane pod deklem i zostawił w firmie. Brak mi słów na zaistniałą sytuację.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Klient / 2023-09-26 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . SMS z godzina dostawy . Czekam w domu na paczkę po czym okazuje się że paczka dostarczona do punktu UPS . Zero jakiejkolwiek informacji. Zerowy kontakt z kurierem. Nie polecam.
    WadyBrak informacji i zerowy kontakt
  • ~Marek_07 / 2023-09-25 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, zerowy kontakt z kurierem, infolinia nie może podać numeru do kuriera, paczka przekładana w nieskończoność. Nikt nic nie wie.
  • ~Mateusz / 2023-09-23 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być na następny dzień i jej nie było, a to było przed weekendem, więc tak na prawdę została dostarczona w 4 dniu od zamówienia.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość
  • ~Zbyszek (zm352) / 2023-09-23 07:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnio coraz częściej uszkadzają paczki, chociaż wyraźnie jest oklejone kilkoma naklejkami, żeby uważać, bo w paczce jest szkło.
    Niestety, to nie jest jednorazowy przypadek. Paczki są zazwyczaj opłacone, więc uszkodzone paczki zostawiają przed domem i odjeżdżają bez zostawienia protokołu szkody.
    Cena usługi kurierskiej w stosunku do jakości wykonania usługi jest nieadekwatna.
    Zapewne paczka jest rozbijana na ostatnim etapie dostarczania, bo przecież uszkodzonej nie wydaliby do doręczenia.
    Nie ma jak się odwołać, bo nie ma protokołu.
    Przyjmują widocznie ludzi z łapanki i nie są przeszkoleni, albo cwaniaczki. którzy rzucają czyjąś własnością bez respektowania oznaczeń.
    ZaletyNa tle innych firm kurierskich nie są jeszcze najgorsi
    WadyBrak odpowiedzialności za zniszczony towar podczas usługi kurierskiej
  • ~Ella / 2023-09-22 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałam po 1 gwiazdce, bo nie ma możliwości wybrać 0. Firma beznadziejna, nie wysylaja maili ani SMS, kurier nie dzwoni, nie można się nic dowiedzieć, na infolinii udzielają błędnych informacji, 3 dni czekania na kuriera w jedną stronę, gdzie 2x był komunikat, że paczka nie gotowa, byliśmy w domu, kuriera nie było, w drugą stronę paczkę przekierowalam do punktu, a i tak kuriera przywiózł do domu. Kurier nie zostawia awizo. Kompletna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady j.w.
  • ~Olson / 2023-09-22 15:11
    Ocena: 2.00 / 5
    pomimo wskazanego konkretnego adresu odbiorcy to zawieźli sobie paczkę z elektroniką za kilka tysięcy do punktu ups access point bez żadnego wcześniejszego powiadomienia. człowiek siedzi pół dnia w domu czekając na kuriera, a w tym czasie ten zawozi sobie paczkę na drugi koniec miasta. jak bym chciał, aby była wysłana do punktu to bym podał adres punktu i nie ustawiał dnia pod kuriera. tragedia, nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    Zaletyjedyną zaletą to czas dostawy, który był taki sam jak szacowany czas
    Wadytwoja paczka może trafić gdziekolwiek i być odebrana przez kogokolwiek, a ty będziesz siedział w domu i czekał Bóg wie ile.
  • ~Tomasz / 2023-09-22 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z tej firmy dwa razy i za każdym razem jest to samo.Trzy lata temu nie mogli mnie zastać w domu, chociaż byłem cały czas w nim.A teraz pomimo zapewnień w godzinach rannych po kontakcie telefonicznym i zapewnień że paczka jest w drodze okazało się po południu że niestety wystąpił błąd w sortowni paczek i byłby to pewnie początek gdyby nie doświadczenia z pierwszego razu, wymyślali bo co trochę inną bajke. Nie wiem po co ta firma istnieje.
  • ~Katarzyna / 2023-09-22 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni siedzę w domu w oczekiwaniu na kuriera. Nie dość, że nie pojawił się nikt, nikt również nie zadzwonił ( na paczce podano nr telefonu). Przesyłka została zawieziona do punktu odbioru, który jest czynny codziennie do godz. 15.00!
    O tym, że nie dostałam żadnego maila z informacją o statusie przesyłki nie wspomnę. Gdyby nie powiadomienie z Allegro z numerem przesyłki, nie wiedziałabym, gdzie się ona aktualnie znajduje. Bo awizo żadnego też nie ma.
  • ~Hasz / 2023-09-22 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy UPS nie przyjeżdżają pod podany adres i kłamią, że nikogo nie było. Po co taka firma funkcjonuje?
    Zaletybrak
    Wady- Kurierzy UPS nie przyjeżdżają pod podany adres i kłamią, że nikogo nie było. Po co taka firma funkcjonuje?
    - Przekierowania paczek do punktów odbioru, ponieważ kurierowi nie chce się przyjeżdżać pod adres
  • ~MRK / 2023-09-22 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinno sie zamknac te firme. Nie pomoga w przekierowaniu paczki, bo nie zostala juz podjeta proba doreczenia. Mowie, ze nie ma sensu doreczac bo nikogo nie ma i chce przekierowac. Nie wolno bo taki regulamin i kurier musi nadaremno podjac probe doreczenia. Absurd. I teraz paczka bedzie musiala przelezec weekend na magazynie i dopiero w poniedzialek bede mogl ja odebrac po przekierowaniu. Idiotyzm regulamin nadający się tylko do zmiany. Panie na infolinii z zerowym poziomem empatii. Nie polecam nawet jakby ich paczki kosztowały 1 zł. Trzymac sie z daleka !!!! Jedyny szacunek dla miłych kurierów.
    ZaletyAbsolutny brak !!!!!!!!!!!!
    WadySAME WADY !!!!!!!!
  • ~Karo / 2023-09-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Strach zamawiać korzystam poraz pierwszy bo taką przesyłkę wybrał sprzedawca allegro i nigdy więcej. Sprzęt wartości 2000 przesyłka jest w drodze codziennie od 7 dni ! Zero kontakty do kuriera,dziwne statusy niby zły adres później zły telefon że niby był a nie było. Porażka nie chce mi się wierzyć że taka firma się utrzymuje jeszcze na rynku. Szkoda nerwów
    ZaletyBrak
  • ~Melania_Kura / 2023-09-21 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak maila poprzedzającego wysyłkę, brak kontaktu ze strony kuriera, brak wiadomości gdzie można odebrać przesyłkę. W mojej opinii już lepsza Poczta Polska która chociaż zostawia avizo. Gdyby była skala minusowa to -10000000 to była by i tak łagodna i dobrą opinią.
  • ~Natalia / 2023-09-21 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    O ile w Polsce jakoś to działa to NIGDY nie wysyłajcie paczek do Ameryki… Zgubili 40 kg moich ciuchów w dwóch kartonach… o reklamacje proszę się od 6 miesięcy. Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyGubią paczki, nie można się doprosić o reklamacje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12007
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7812
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7272
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4041
Pocztex
Ocena: 1.26, ilość opinii: 3869
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2326
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770