strona 1 z 125
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~NIGDY GLS / 2025-10-22 14:15
Dramat, brak kontaktu z kurierem, po uzyskaniu numeru i tak nie odbierają telefonów. -
-
~Janusz / 2025-10-22 11:21
Kurierzy w tej firmie to tragedia
Większych chamów i oszustów nie widziałem.
Powiadomienia wysylaja z samego rana dostarczeniu paczki a kurier przyjeżdża wieczorem pod warunkiem że przyjedzie bo najczęściej klika w system że nikogo nie było w domu.Szczegolnie polecam kuriera z Rudy Śląskiej z tel 516 545 503ZaletyBrakWadyKurierzy do wymiany
Zatrudnic Ukraińców im się chce pracować i mają lepszą kulturę -
~Urszula / 2025-10-15 13:51
Bardzo nie polecam, żenada ,co nie którym by się przydały szkolenia z zachowania. ZaletyZadnychWadySame -
~Anna / 2025-10-14 18:27
Bardzo niedobre doświadczenie z firmą GLS. Dostałam informację automatyczną, że paczka zostanie dostarczona w poniedziałek, żadnego kontaktu do kuriera. W poniedziałek dostałam informację (również automatyczną, że kurier mnie nie zastał i że podejmie druga próbę - znów bez kontaktu do kuriera - a po chwili, że paczka czeka w punkcie. W punkcie jej nie było, bo nie została przyjęta z powodu braku miejsca. Przez stronę internetową prosiłam o kontakt do kuriera, ale nie otrzymałam odpowiedzi. Kilkakrotnie interweniowałam na infolinii, gdzie za każdym razem dowiadywałam się, że zostało wydane zlecenie i paczka będzie dostarczona w następnym dniu. Po upływie dziewięciu dni od zapowiedzianej daty dostarczenia po raz kolejny zadzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że albo odbiorę przesyłkę sama (ciężka paczka) z drugiego końca Warszawy, albo tego samego dnia wróci do nadawcy. Jestem oburzona tą sytuacją, zachowaniem kuriera i totalną nieskutecznością obsługi infolinii. Nigdy więcej nie skorzystam z firmy kurierskiej GLS. -
~Dominika / 2025-10-14 11:36
Niestety jestem rozczarowana dostawą i obsługą. Paczka miała zostać dostarczona w ciągu 1 dnia. Nie została dostarczona w tym terminie w piątek i zamiast zostać wrzucona do innego wolnego automatu w pobliżu została zabrana rzekomo na magazyn, bo kurier się śpieszył do domu... Dostałam jakąś automatyczną wiadomość, że ktoś się ze mną skontaktuje po 19:00, czyli po godzinie pracy infolinii klienckiej. Żaden kontakt nie nastąpił ze Strony GLS. Zawartość przesyłki była mi potrzebna pilnie. Pojechałam na magazyn na Fajansową w sobotę i tam również nie wydano mi przesyłki, bo uwaga "nie ma jej kto w stercie innych paczek odnaleźć w kontenerze". Po czym kurier miał dostarczyć mi przesyłkę do domu z samego rana w poniedziałek a wrzucił ją do automatu paczkomatowego po godzinie 15:30. Zero kontaktu, zero słowności firmy i kuriera. Chaos i brak zainteresowania się klientem. -
~Bohdan / 2025-10-11 07:33
Nie wiem, co jest nie tak z tą firmą, ale nie można się z nimi skontaktować ani zwrócić do pomocy technicznej, aby dowiedzieć się, gdzie jest moja przesyłka kurierska, która miała przyjść w piątek. W rezultacie kurier postanowił nie dostarczyć jej w wyznaczonym terminie, przez co otrzymam ją dopiero w poniedziałek. Nie polecam. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Bogumiła / 2025-10-09 16:27
Przed odebraniem paczki od nadawcy pytają odbiorcę o adres dostawy i ewentualne przekierowanie dostawy na inny adres.01-10-2025r otrzymałam taką informację od GLS. Przekierowałam paczkę do punktu odbioru na co dostałam potwierdzenie, że paczka będzie tam dostarczona. 07-10-2025r otrzymałam od GLS informację, że paczka jest już u nich i mogę ją przekierować do automatu paczkowego Orlen. Ponieważ wcześniej wybrałam punkt odbioru nie zareagowałam na tego s-msa. 08-10-2025 o godz. 21.31 dostałam informację od nadawcy paczki, że była nieudana próba dostarczenia paczki. nie dostałam żadnego powiadomienia od GLS, że paczka będzie dostarczona. 09-10-2025 na stronie GLS (śledzenie paczki) z historii paczki dowiedziałam się że 08-10-2025 uzgodniono z klientem inny termin doręczenia. Nie wiem z kim to uzgodniono, bo na pewno nie ze mną. Dowiedziałam się, że paczkę ponownie wydano do doręczenia. Od GLS nie było żadnej informacji. Po telefonie na infolinię otrzymałam numer do kuriera. Kurier powiedział, że zostawił paczkę w wybranym punkcie. Zapytałam czy jest jakiś PIN do jej odbioru. Kurier powiedział, że wystarczy numer paczki. Po zgłoszeniu się po odbiór okazało się, że potrzebny jest PIN aby mogli wydać paczkę. Po kolejnej interwencji przesłano mi wreszcie PIN. Takiego cyrku nie przeżyłam z żadną firmą. Klient tej firmy powinien całe dnie śledzić kiedy paczka będzie dostarczona. Przy mojej trwało to 9 dni i nie otrzymałam żadnego powiadomienia, że paczka jest do odebrania. NIE POECAM TEJ FIRMY. -
~Janusz / 2025-10-08 16:33
Dostałem SMS rano, że będzie kurier. Dzwonię do gościa, mówi że będzie koło 11. Nie dość że go o tej porze nie było to dzwonię o 13.30 i ten mnie informuje że zostawił nie wiedzieć czemu paczkę u sąsiadów a wyraźnie był wydrukowany adres z numerem mieszkania. Kpina jakaś ZaletyChyba żartWadyBanderowiec -
-
~zażenowana / 2025-10-08 10:21
Dramat to jakby powiedziec NIC. Nie wiem jakim cudem ta firma kurierska utrzymuje sie na rynku. Kurierzy robia co chca, oszukuja, nei dostarczaja przesylek, kilkajac w systemie ,ze nikogo nie bylo w domu ( a ktos specjalnie siedzi caly dzien). Maja w nosie klienta, nie wiem kto o zdrowych zmyslach korzysta z tego badziewia! Gdyby nei fakt, ze ktos sam wybral taka forme doreczenia, w zyciu bym nie skorzystala z tej firmy!! Za kazdym razem TA SAMA BEZNADZIEJNA JAKOSC " obslugi" ZaletyBRAKWadynie starczy mi dnia, aby wszystko wymienic -
~Anna / 2025-10-07 13:45
Nie ma takiej skali żeby ocenić tą firmę kurierską. Najgorsza na rynku. Cały dzień stracony na wydzwanianie na infolinię a efekt jest taki że straciłam czas,nerwy i pieniądze.Paczka wyjechała innym kurierem .Nie polecam tej firmy. ZaletyBrakWadyNajbardziej nierzetelna firma na rynku. -
~Mrm87 / 2025-10-02 20:42
Firma krzak. Dwa dni paczka jest "doręczeniu", straciłem czas, kasę, nerwy i klijenta. Kobitka na infolinii non-stop twierdzi że kuriery jeżdżą do późnej nocy i doręczają paczki, podaję numer telefonu niby do kuriera który albo jest wyłączony lub nie odbiera. ZaletyBrakWadyWszystko co tylko możliwe, najgorsza firma na rynku. -
~Alex / 2025-10-02 11:40
GLS Poland - lider rynku w zakresie nieterminowego dostarczania przesyłek! Nie zależy Ci na czasie? Lubisz często sprawdzać on-line dokładny czas dostawy Twojej paczki, który z dokładnością nie ma nic wspólnego? Lubisz oglądać w Internecie, jak Twoja paczka podróżuje po okolicy miejsca Twojego zamieszkania i jak wieczorem spokojnie wraca do magazynu, z którego rano została wysłana? Lubisz, jak nikt nie odbiera od Ciebie telefonu, ani samemu nie telefonuje do Ciebie z informacją, czy i kiedy ma zamiar zadzwonić do Twoich drzwi? Cieszy Cię siedzenie w domu całymi dniami i oczekiwanie na przyjazd kuriera, który może da radę dostarczyć Ci upragnioną przesyłkę, a może nie? Jeśli tak, to GLS jest stworzony specjalnie dla Ciebie! -
~Krystyna / 2025-10-01 11:07
Ja jestem bardzo zadowolona mój okręg obsługuje cudowny człowiek pań Michał K jest zawsze na czas przesyłki całe zawsze pod tel. wiem kiedy będzie nie muszę czekać.Gdyby inne firmy pracowały tak jak Pan Michał sycie było by i piekniesze i prostrze.Pozdrawiam GLS I TRZYMMAM ZA WAS KCIUKI
PolecamZaletyBez problemów szybko sprawnie -
~KRYSTYNA / 2025-10-01 11:01
Chce podziękować za wspaniałą obsługę i kontakt z panem Michalem K tóry rozwozi w GLS.Wspaniały człowiek więcej takich a świat był by lepszy .
Dziękuję i pozdrawiamZaletySzybko, sprawnie , kontakt zawsze jest, pomocny -
~Ola / 2025-09-26 11:56
To najgorsza firma kurierska centrum obsługi działa na nie korzyść klienta ich ukraiński kurier po raz kolejny wrzucił paczkę na posesję bez jakiegokolwiek kontaktu paczka zginęła podkreślę że cały czas jest ktoś w domu a co najgorsze kurier wyzywa obraża po ukraińsku i ucieka a ostatnia wartościowa paczka zginęła reklamacje złożone a mnie firma zablokowała czyli nie dostarczają mi paczek zwracają do nadawców to już jakiś absurd koszmar -
~Tomek / 2025-09-25 17:19
To jakiś koszmar,dostałem powiadomienie że kurier będzie dzisiaj przywiezie rynny.Wypożyczyłem rusztowania na pół dnia Czekam na kuriera już trzeci dzień,a za rusztowania muszę zapłacić za każdy dzień.Absolutnie nie polecam GLS -
-
~Zdzich / 2025-09-23 19:35
Firma zamówiła kuriera na odbiór towaru.
Niestety kurier nie raczył odebrać paczki pomimo że widziałem go na parkingu.WadyOlweanie klienta. -
~Marcin / 2025-09-20 07:45
Zgubiona paczka , co przez 8 lat zamawiania , nigdy mi się na stało -
~Fido / 2025-09-18 14:14
Jak GLS przewozi ci części to nigdy nie umawiaj klienta bo nie wiadomo kiedy dostaniesz przesyłkę z częścią
Przesyłka na dzisiaj w doręczeniu
Zero kontaktu z kurczakiem
Wchodzisz na stronę i okazuje się że kurier uzgodnił z tobą inna datę!!!! Dzwonisz i śmieć z Ukrainy tłumaczy ci że część została uszkodzona na magazynie i jej nie pobrał
Sprawdzasz na drugi dzień rano i widzisz że gad żeby nie dostarczyć sam ja zniszczył i rano zdał na magazyn
Firma śmieć najgorszy kurierZaletyBrak -
~Ange / 2025-09-11 15:45
Witam
GLS...o nie tylko nie to!!!
Obsługa na infolinii bardzo miła , ale kurier który jeździ na moim terenie MASAKRA
Paczkę wiózł do mnie półtorej tygodnia a i tak jej nie dowiózł...kłamał dzwonił do mnie po nocach ,że niby jest koło mojego domu ..jakoś nigdy się z Nim nie spotkałam
po uporczywej walce z nerwami przekierowałam paczkę do punktu odbioru..20 km ode mnie !!!
pojechałam odebrać ..a tam..info " wie Pani że kurier nie chciał zostawić dla Pani paczek....
Masakra i nieporozumienie
nie polecam i nigdy nie skorzystam już z GLS-U
strona 1 z 125
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »