Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2377 opinii

1.55 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.44
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 119
  • ~Natalia / 2024-10-16 15:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam pragnę pochwalić kuriera Mateusza który ma region w Grudziądzu przy ul. Grobowej 2 bardzo sympatyczny,pomocny,kulturalny chłopak. Powinno się doceniać takich pracowników bo mało tak miłych osób.
    Pozdrawiam Natalia
    Zaletykultura,uśmiech,pozytywne nastawienie
    Wadybrak
  • ~Marzena / 2024-10-15 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry, chciałabym pochwalić kuriera, który w dniu 18/09/2024r. dostarczał do mnie przesyłkę urodzinową, w tym dniu otrzymałam od Niego smsa z informacją w jakich godzinach dostarczy paczkę, niestety nie mogłam być obecna w całym podanym przedziale godzinowym, wysłałam info z godzinami mojej dostępności i kurier dał radę ! Nie dość, że był o czasie to był bardzo miły, dziękuję, doceniam to, bo wiem jak ciężka i wymagająca jest Jego praca, zaś sprostać żądaniom klienta, którzy są bardzo roszczeniowi jest bardzo trudno, pozdrawiam.
  • ~Artur / 2024-10-11 11:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Tak wygląda moja historia.
    Po zgłoszeniu paczki do nadania trzeba czekać 2 dni na odbiór przez kuriera. W trakcie podróży paczka zostaje przeadresowana na inny błędny adres (nie wiem czemu, nie prosiłem o to) Kolejna rzecz to dostaję maila, że przesyłka została dostarczona pomimo tego, że nie dotarła do mnie i nie potwierdzałem jej odbioru. Kontaktuje się z biurem obsługi i tu dostaję informację o tym, że paczka została przeadresowana nie wiadomo przez kogo i że kurier napisał, że pozostawił przesyłkę na ochronie. Poinformowałem, że pytałem już na ochronie i że przesyłki tam niema to pani powiedziała bym szukał pod adresem na jaki została przekierowana i jedyne co może zrobić to zadzwonić na magazyn a reklamację może złożyć nadawca.
    Generalnie nie polecam firma ma gdzieś odbiorców i to że ktoś czeka na przesyłkę za którą zapłacił.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
  • ~Dorota / 2024-09-30 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    moja paczka którą miałam otrzymać, została odesłana z powrotem do nadawcy, bez kontaktu ze mną. Paczka dotarła z Kanady do Słupska, natomiast kurier jej nie dostarczył do mnie do Ustki.
  • ~Michał / 2024-09-20 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług GLS. Ich kurierzy nie przyjeżdżają pod wskazany adres, nie komunikują się z nadawcą, po czym informują: „ zlecenie zostało anulowane ze względu na brak paczek do odbioru u nadawcy.” Klient nie dostał paczki na czas, a GLS anulował zlecenie. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak a opini
  • ~Ewe9206 / 2024-09-18 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Trzy paczki niedostarczone. Dnie po tyg przetrzymywania na magazynie, braku informacji musialam sama anulować, ponieważ infolinia zapewniała mnie że dostarcza każdego dnia w którym wykonywałam telefon do nich. Dziś ostatnia paczka została zwrócona bez mojej wiedzy z komunikatem - dostarczona na ich stronie. Dramat nigdy nie skorzystam z własnej chęci i nikomu nie polecę!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Beata / 2024-09-04 22:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka wysłana do Niemiec dotarła ekspresowo i co najważniejsze do przysłowiowych drzwi odbiorcy ????Bieżącą informacją dotyczącą śledzenia przesyłki. Zdecydowanie polecam ????
  • ~Zania / 2024-09-02 08:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej GLS paczka miała być u mnie w piątek, od nocy była już w filii w czeladzi. Nie została odebrana przez kuriera. Dzwoniłam na infolinię pojechałam wieczorem do czeladzi odebrać ją osobiście. Nie wydano mi jej mówiąc że jest na kontenerze. W poniedziałek od samego rana brak zmiany statusu,oprócz tego że z piątku wieczora wpisane jest że "brak czasu".... Czekam do godziny 10 czy zostanie tym razem odebrana przez kuriera, jeśli nie to dzwonię znowu. Zależało mi na dostawie w piątek a przez firmę GLS ten czas się przedłużył o kolejne dni...
  • ~Danka / 2024-08-29 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Rano dostałam smsa, że kurier (nr tel. 690590603) dostarczy paczkę. Dzwoniłam kilkukrotnie pod wskazany numer telefonu ale bezskutecznie, nikt nie odbierał. Chciałam się tylko dowiedzieć o której mniej więcej przyjedzie bo przecież ludzie mają inne rzeczy do roboty niż czekanie cały dzień na paczkę, która swoją drogą była bardzo ważna bo z produktem medycznym. Kurier przyjechał pod wieczór. Zapytałam dlaczego nie odbierał, że czekałam na niego cały dzień a on UWAGA : "TO TRZEBA BYŁO NIE ZAMAWIAĆ" Obrócił się na pięcie i poszedł. Bez pytania o pin odbiou, bez skanowania paczki. W domu okazało się, że spód paczki jest kompletnie rozwalony, aż dziwne że nic ze środka nie wypadło. Szczerze mówiąc dziwię się, że jeszcze taka firma jak GLS funkcjonuje. Nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyCała firma i ich pracownicy są jedną wielką wadą
  • ~klientka / 2024-08-21 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragiczna, a panieki na infolinii jeszcze gorsze!!! Tłumaczyłam panience, że informacja dotycząta odbioru paczki jest niepełna, że trzeba dopisać jedno zdanie, bo wczoraj kuzyn stracił niepotrzebnie czas, a panienka zamiast wysłuchać konstruktywnej krytyki i przekazać zwierzchnikom uwagi rozpoczęła jałową dyskusję szarpiąc mi nerwy, a następnie rzuciła słuchawką. I to za koszt przesyłki 49 zł!!!!!!!! NIGDY WIĘCEJ GLS!!!
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
  • ~lolo / 2024-08-13 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ne polecam nawiązywania współpracy biznesowej z GLS z oddziałem w Słupsku. Pan Sebastian kierownik oddziału GLS w Słupsku wraz z przedstawicielem handlowym panią Justyną mierzyli moje paczki celem dodatkowych opłat. Komunikacja z Panią przedstawiciel handlowy od początku jej pracy nie funkcjonowała. To osoba która nie potrafi rozwiązywać kontrahentów problemów. Narzuca swój tok rozmowy. Przerywa przez co ciężko się skupić na tym co chce się jej przekazać. Pan Sebastian kierownik oddziału wypowiedział umowę współpracy z GLS i dał tylko 16 dni okresu wypowiedzenia. Dokument wypowiedzenia został podpisany przez Pana Michała dyrektora regionu zachód. Dokument nie zawiera powodu wypowiedzenia. Nikt nie omawiał ze mną tej kwestii w GLS. Po prostu osobista zemsta na kliencie w momencie kiedy współpraca została odnowiona i była na bardzo dobrym poziomie. Oddział GLS w Słupsku to kurnik pamiętający głęboką komunę i marnie wygląda na tle nowoczesnych oddziałów DPD, Fedex czy DHL w Głobinie. Jedna stara taśma do paczek. Kierownik razem z przedstawiciel handlowy zamiast mścić się na swoim kliencie ( ponad 100 paczek zagranicznych a jeszcze parę lat temu ponad 300 miesięcznie ) powinien wsłuchać się w głosy ciężko pracujących kurierów oraz kontrahentów którzy utrzymują ten oddział. Kierownik to bardzo młoda osoba z problemami z komunikacją. Zamyka się w jednym z pomieszczeń w budynku przy Leszczyńskiego w Słupsku i z nikim nie rozmawia. Nawet z najbliższymi współpracownikami kontaktuje się przez telefon lub maila mając ich pod ręką. Moja współpraca z GLS kończy się po ponad 10 latach współpracy. A pieniądze które do tej pory zarabiał oddział GLS w Słupsku trafiają teraz do DPD. Moim zdaniem osoby przedkładające swoje osobiste antypatie nad dobro oddziału GLS w Słupsku nie powinny pełnić swoich obowiązków. Przestrzegam potencjalnych kontrahentów przed podpisywaniem umów z GLS z oddziałem w Słupsku. I zaznaczę iż problem nie leży w samym GLS tylko głównie w osobie kierownika oddziału Pana Sebastiana. Załączam zdjęcie paczek zrobione 5-go sierpnia. Kto o zdrowych zmysłach rezygnuje z pieniędzy za paczki zagraniczne w takiej ilości ???
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Zdzichu / 2024-08-09 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dowiedziałem się że w fili w Bielawie oddalonej 60 km od mojego miejsca zamieszkania mają problemy operacyjne/nie wiem na czym polegają te problemy ale przypuszczam/i paczka leżącą tam od kilku dni dostarczona będzie najprawdopodobniej w poniedziałek. No brawo tylko że ja potrzebowałem pilnie do piątku czyli do dzisiaj bo w sobotę rano wyjeżdżam. Myślę że uda się mi odegrać i czeka firmę niespodzianka.
  • ~Tyck / 2024-08-07 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Dostałem o godz. 8:00 sms, że dziś będzie doręczona paczka, z podanym numerem telefonu do kuriera.
    Do godz. 17:00 nie było kuriera, zadzwoniłem - powiedział że będzie za 20 minut. Do 20:00 nie było. Sprawdzam status przesyłki - zwrócona do filii i uzgodniony z odbiorcą inny termin dostawy.
  • ~Sławek / 2024-08-04 12:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekałem na kuriera ale chyba był leniwy. Nie przybył tylko napisał,że odmówiłem [Opłaconej] przesyłki. Reklamowałem następnego dnia ale paczka już została przesłana do nadawcy.
    ZaletySame minusy
    WadyCała firma to jedna wielka wada
  • ~Norbi / 2024-07-31 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam a oddział GLS w Słupsku to kurnik pamiętający głęboką komunę. To stara pokomunistyczna szopa i tak działa globalna firma kurierska gdzie dhl czy dpd czy fedex mają nowe nowoczesne oddziały. Kierownik oddziału pan sebastian i przedstawiciel handlowy pani justyna to najgorsi gospodarze tego oddziału w ostatnich 10 latach. Przestrzegam wszystkich potencjalnych współpracowników i firmy nie podpisujcie z nimi umów. Będą mierzyć wasze paczki i doliczać dopłaty.
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
  • ~Zyga / 2024-07-31 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Paczka na którą czekałem, w systemie jako dostarczona , została znaleziona po tygodniu w krzakach u sąsiadów. Przez cztery kolejne dni próbowałem dowiedzieć o jej losy w firmie ,brak jakiejkolwiek reakcji że ich strony.
    Następna przesyłka, którą miałem otrzymać dziś, bo dostałem emaila że wydano kurierowi, który dziś
    dostarczy, po dwóch godzinach, e-mail, że nie zostanie dostarczona bo nie dotarła do filii. Kompletny balagan.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Dominika / 2024-07-24 23:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma ze wszystkich a wysyłałam wieloma już.Moja paczka która była bardzo solidne zapakowana dotarła do odbiorcy totalnie zdewastowana tak jak by ktoś nią rzucal ,kopal.Cala zawartość była pobita w drobny mak,wszystko było pozalewane i pogniecione.Pomimo że paczka była najlepiej jak się tylko da zabezpieczona i oklejona naklejkami że szkło mimo wszystko dotarła w stanie totalnej dewastacji,wszystko co było było zalane ,pobite i wygniecione i nadawało się do kosza.Spisany był protokół szkody , napisana reklamacja której oni nie.Noe uznaja bo zasłaniają się regulaminem którego nie ma w punkcie nadawczym . Napisali w reklamacji że praktycznie żadnej rzeczy nie mogłam wysłać .Rzeczy tyłu miód,świeczka,kawa zapakowana oryginalnie w papierku,tuńczyk w puszcze,perfumy,słodycze oryginalnie zapakowane wg nich żadnej z tych rzeczy nie mogłam wysłać .To po co jest firmą kurierska w której nie mozna nadać tak podstawowych produktów.Zaslaniaja się jakimis przepisami ,regulaminem do którego nie ma wysyłający nawet dostępu.Nigdy nie spotkało mnie to w żadnej firmie a w tej paczka przyszła w stanie ruiny , totalnie zdewastowana i nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności i nikt nie uznaje reklamacji pomimo nakręcanych filmów z otwierania zdjęć zdewastowanej paczki.Nie polecam nikomu tej firmy bo jeśli zniszczą wasza paczkę to oni nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności.Ja sprawę kieruje do Rzecznika Praw konsumenta i będę walczyć bo mam zdewastowana paczkę o sporej wartości finansowej
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Dominika / 2024-07-24 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kategorycznie odradzam nadawania czegoś przez GLS.Moja paczka dotarła do odbiorcy totalnie zdewastowana,wszystko było porozbijane,powgniecane i pozalewane pomimo masy zabezpieczeń.Firma GLS nie uznała reklamacji twierdząc że mają swój regulamin ,do którego nie ma dostępu w punkcie w ktorym nadawalam i że np produkt tyłu kawa w papierku,tuńczyk w puszcze,słodycze,ciastka zamknięta że to jest nie dozwolone do nadawania.Dla mnie to szok.Nie uznają reklamacji za zdewastowana paczkę twierdząc że ja nie powinnam wysyłać w paczce np kawy czy słodyczy oryginalnie zamkniętych i reszty rzeczy.Wiec co ja mogę wysyłać ?Moja paczka wyglądał tak jak by ktoś nią rzucał ,kopał i ja nie mogę nic zrobić bo oni zasłaniają się ze mają regulamin .kieruje sprawę do Rzecznika praw konsumenta .Odradzam wszystkim .Podkreślam że paczka była oklejona że uważać proszę ,że było też szkło ,nic to nie dało.Uwazajcie na tą firmę .W żadnej innej firmie coś takiego mi.sie nigdy nie przytrafilo
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Miki / 2024-07-19 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurier mówi że bedze o 14 A 16 ta tu nic tak jak go nie było tak niema normalnie tak jak firma DPD identycznie.
  • ~ddddd / 2024-07-16 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Zdecydowanie odradzam.
    ZaletyZadnych
    Wadytylko wady
strona 1 z 119
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12299
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7948
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7557
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4078
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4032
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2377
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4384
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4375
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3855
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3487
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3196
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2891