Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 98 opinii

1.83 / 5

  • Cena/Jakość
    1.85
  • Obsługa i reklamacje
    1.72
  • Czas dostawy
    2.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Monia / 2020-10-30 19:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobra obsługa rejon Opławca w Bydgoszczy sprawnie na czas zgodnie z informacją kontakt telefoniczny . Bardzo dziękuję bo przesyłka była dość ciężka.
  • ~Agata / 2020-10-29 17:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam,kurier przyjeżdża raz dziennie w godzinach porannych gdzie normalni ludzie w tych godzinach pracują,przy czym kurier robi nam łaskę,że w ogóle możemy odebrać paczkę,nie przygotowany do pracy w ogóle,mało przyjemny i opryskliwy i dzięki temu nigdy wiececej nie zamówię paczki tą firmą A firmie współczuję mieć taką politykę gdyż infolinia nawet nie potrafi rozwiązać problemu !!!! Tracąc kolejnych klimatów.
    Gratuluję, zero profesjonalizmu!!!
    Stanowczo NIE
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniac
  • ~Adrian / 2020-10-29 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, spośród wszystkich kurierow mieli najdroższa przesyłkę 30zl I deklarowali że będą dzień wcześniej (zależało mi na tym) Po czym przychodzi mail że jednak nie dadzą rady w tym dniu gdzie w poczcie polskiej zaplacilbym 12,50 I była by tak samo dzień później, zdziercy NIE POLECAM!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Romek / 2020-10-28 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kibel.Paczki od tygodnia nie ma.Leży gdzieś na magazynie i nie jest wydawana do doręczenia. Nikt nic nie wie. Dzwonienie na infolinię i rozmowa z tymi ułomami to pomyłka. Odradzam z korzystania z gls.
    Przecież za darmo nie pracują. Chyba że zakład pracy chronionej
    ZaletyDramat i kibel - gls
    WadyKatastrofa - gls
  • ~Janek / 2020-10-28 09:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka chcesz uniknąć stresu nie korzystaj dwa dni czekania i dzwonienia żeby ktoś raczył odebrać w końcu paczkę
    ZaletyNie ma
    WadyBez wulgaryzmy nie opisze
  • ~Piotr / 2020-10-27 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz pierwszy miałem nieprzyjemność skorzystać z tej firmy w marcu 2018. Gość z oddziału w Rudnej Małej bez żadnego sprawdzania, bez wydawania kurierowi do doręczenia zostawił paczkę w oddziale z adnotacją "zły adres". Na pytanie na jakiej podstawie sądzi, że zły adres odpowiedział: "bo tak myślałem" Dzisiaj powtórka z rozrywki... Pan dalej rozmyśla nad adresami zamiast przekazywać paczki kurierowi do doręczenia... Infolinia robi wszystko, żeby się pozbyć dzwoniącego. Totalna ignorancja... Najgorszemu wrogowi nie polecam tej firmy!!!
  • ~Dorota / 2020-10-22 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakbym mogła to bym dała 0 gwiazdek. Paczkę okradziono w trakcie transportu. Ktoś ją otworzył, pootiwerał pudełka spakowane do środka, ukradł co sie przydało i próbował przepakować zawartość tak żeby nie było to zbyt oczywiste. Zorientowałam się, że coś jest nie tak bo był straszny bałagan w środku i zadzwoniłam do mamy, która tą paczkę spakowała. Pomimo, że paczka była ubezpieczona, przedstawiłam wszystkie wymagane dowody (zdjęcia, rachunki i podpisane zaświadczenie) to już dwukrotnie odmówiono przyjęcia reklamacji. GLS twierdzi, że nie ma dowodu, że to ich kurier. Pierwszą odmowe argumentowano, tym że przesyłałam przedmioty niezgodne z regulaminem. Kiedy udowodniłam, że wszystkie przedmioty były zgodne z regulaminem, druga odmowa przyjęcia reklamacji argumentowana była- brakiem dowodu, że to ich wina. Jestem zbulwersowana ich zachowaniem i faktem, że ewidentnie kryją złodzieja umożliwiając mu dalsze okradanie klientów. Odwołuję się po raz kolejny.
  • ~ros123 / 2020-10-21 14:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier po prośbie wniesienia 30kg paczki, rzucił ją pod drzwi i uciekł, nawet nie widziałam cienia.. Prosiłam się o to gdyż ciąża robi swoje,ale niestety nie zdążyłam nawet poprosic o wniesienie tej paczki za próg. Niestety kultura również na dość niskim poziomie, nieuprzejmy kurier. Nigdy wiecej nie skorzystam z usług tej firmy, widać że pracują za karę. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury,nieposzanowanie klienta, nieuprzejmosc
  • ~Mik / 2020-10-20 15:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Dwie z trzech zamówionych przeze mnie paczek miały opóźnioną dostawę, ze względu na 'brakujące informacje adresowe'. Po otrzymaniu paczki i sprawdzeniu adresu był on w obu przypadkach poprawny i czytelnie zapisany. Ponadto jedyna z trzech paczek, która dotarła bez żadnego problemu była zaadresowana identycznie jak dwie z 'brakującymi informacjami' (wszystkie paczki od tego samego nadawcy, adres wypełniany automatycznie na stronie). Paczka przyszła na szczęście w stanie nienaruszonym, a sam kontakt z kurierem był szybki i bez zarzutu.
    ZaletyPaczki przychodzą w dobrym stanie
    WadyRzekome braki informacji na poprawnie zaadresowanych paczkach
  • ~aga / 2020-10-16 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy GLS, zatrudnia chyba, tych których nie chcą nigdzie indziej. Dziś miałam wątpliwą przyjemność odbierać przesyłkę od Pani kurier, jej kultura osobista na poziomie zero,chamska i pryskliwa, powinna raczej być zamknięta w jednoosobowym biurze niż mieć kontakt z klientem.
  • ~Kris / 2020-10-15 17:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Drugi raz miałem nieprzyjemność spotkać się z kurierem w tej firmie ,który był opryskliwy i nie przyjemny , jakby robił wielką łaskę że przywiózł paczkę wydzierał się przez telefon oraz przy odbiorze paczki. Poprzednim razem odebrałem od nich potrzaskaną lampę do auta .
    WadyOpryskliwa obsługa.
  • ~Anna / 2020-10-15 10:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Dotyczy wysyłki zagranicznej i usług dla platformy Furgonetka.
    Jeżeli tylko łączysz to razem i wysyłasz paczkę poza granice, to zapomnij, że zostaniesz w profesjonalny sposób obsłużony przez GLS. 3 kontakty z konsultantem, ze każdym razem inne informacje, a chodziło tylko o doprecyzowanie adresu ponieważ zabrakło w nim nr ulicy. Mało tego okazuje się, za granicą kurierzy jacyś tacy mało współpracujący są no bo po co zadzwonić do klienta i zapytać się o brakujący element. W PL bez zarzutu, natomiast obsługa paczek zagranicznych beznadzieja i to jeszcze kosztowna beznadzieja, bo za paczkę musiałam zapłacić tak jak bym robiła ją od zera, choć była ona oddalona od klientki ok 100 km.
  • ~Tad / 2020-10-13 21:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki zlecone na odbiór w poniedziałek 5.10 kurier się oczywiście nie pojawił bo niby zlecenia nie dostał. Dziś mamy 13.10 a paczki dalej nie dostarczone do UK. Klienci piszą maile i dzwonią wkurzeni. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy a średnio wysyłam 300 paczek w miesiącu tylko do Anglii.
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta - opiekun konta nie odbiera nawet telefonu a jak chciał podpisać umowę to w dup... właził.
  • ~Majk / 2020-10-13 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Gls, zgubili paczkę z zawartością towaru na wysoką kwotę. Reklamacja trwała 3 miesiące i oczywiście odrzucona. Sprawa oddana do kancelarii prawnej. Wstyd
  • ~Margo / 2020-10-09 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce!
    Nadawca czekał 2 dni na dobiór paczki. W zleceniu było wyraźnie napisane "proszę o kontakt kuriera pół godziny przed dostawą". Jak już paczka trafiła czwartego dnia w ręce kuriera, dostałam o 8:30 sms'a z nr tel. do niego, bez godzin odbioru (były w mailu "od 8 do 13"). Zadzwoniłam, kurier nie odebrał. Zadzwonił o 8:50, że z pretensją, że mnie nie ma w domu, w którym nie mieszkam, a do którego na dojazd potrzebuję 20 min. Rozmowa miłą nie była, poinformował mnie, że nie ma obowiązku odbierać telefonów, nie zostawi paczki pod drzwiami, i że kolejna próba dostawy będzie w poniedziałek też bez uprzedniego powiadomienia telefonicznego.
    Interwencja na infolini spowodowała, że zgodził się zostawić paczkę w ParcelShop, 500 m od adresu dostawy. Miał to zrobić w ciągu godziny, zostawił po 4.
    I jeszcze jedno: odbiór paczki wyłącznie z dowodem osobistym, nie interesuje ich numer przesyki, nie może odebrać nikt inny. Ciekawe jak przeczytają nazwisko z odległości 2 m?
    Nie ja zamawiałam GLS i nigdy tego nie zrobię. Dziś miałam z tą firmą 2 przygody: pierwszą i ostatnią.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOŃCZĄCA SIĘ LISTA
  • ~lilianna / 2020-10-08 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    GLS, naciąga klientów na dodatkowe koszty po dostarczeniu przesyłki. Dodatkowym kosztem jest zły wymiar paczki lub waga, nie zgodna z parametrami firmy GLS, która ma swoją indywidualną skalę miary i wagi. Mimo, ze moja paczka była zapakowana fabrycznie z podaną wagą na opakowaniu, która się zgadzała, firma GLS naliczyła mi dodatkowe koszty po dostarczeniu przesyłki z tytułu wyższej wagi o 1 kg, co jest bzdurą. Reklamacji nie uwzgledniono a ja jako klient nie mogę po dostarczonej przesyłce udowodnić swojej racji. GLS również nie przekazało mi żadnych dowodów na to, że przesyłka była cięższa niż było napisane na fabrycznym opakowaniu. Naciągają klientów. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNACIĄGANIE KLIENTÓW NA DODATKOWE KOSZTY
  • ~Aga / 2020-10-08 08:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka do Anglii. Bardzo szybko i sprawnie. Na stronie informacja co się z paczką dzieje
  • ~Paweł / 2020-10-07 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinie, aby się dowiedzieć co dzieje się dalej z moją paczką, to dowiaduje się od pani tego samego co widzę przy śledzeniu paczki. A propozycja pani, żebym się skontaktował z nadawcą, to już jawna kpina z klienta.
    To w ich obowiązku jest udzielenia klientowi wszelkich informacji, a nie klienta odsyłać i zbywać. Widocznie mają słaby system informacyjny, ale to już tylko on nich samych źle świadczy.
    Dla przykładu w innej firmie kurierskiej miałem wyczerpujące informacje o paczce i mało tego byli zainteresowani moim tematem, bo potem dzwonili jeszcze informując mnie kiedy dokładnie będzie paczka.
    Widać można wszystko, ale nie w GLS.
  • ~Pilar / 2020-10-05 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawia się paczkę do domu kurier dzwoni do dziewczyny czy jest w domu ta odpowiada mu, że za 10 minut będzie to gościowi nie chce się chwile poczekać tylko jedzie zawieźć paczkę do punktu gdzie jest 5 minut drogi stąd do tego paczka jest ciężka i zostawia dziewczynie, żeby wnosiła sama gdzie gość ma wózek aby zawieść na 3 piętro. Ciężki to jest fach na pewno ale frajerstwo jest na wysokim poziomie. Nie polecam.
    Zaletytutaj nie ma zalet
    Wadyjest od groma
  • ~Kris / 2020-10-05 11:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat, kurierzy chyba zarabiają złotówkę do zlecenia. Nieuprzejmy buc, który paczkę zostawił na klatce. Ok? Ale prawie 80 letniej kobiecie, a paczka przeszło 2) kg. Odrobinę uprzejmości i czlowieczenstwa. Nie polecam absolutnie tej firmy
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3139
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 2254
InPost
Ocena: 1.73, ilość opinii: 1397
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1381
Pocztex
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1175
FedEx
Ocena: 1.51, ilość opinii: 299
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2507
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2227
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2087
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1872
Orange Neostrada
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1046
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 879