Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 1357 opinii

1.31 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.17
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Czas dostawy
    1.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Valdi777 / 2020-07-09 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Czas dostawy przesyłki krajowej 48 godzi. Z zagranicy tyle idzie przesyłka.
    Kurierzy nie dzwonią do klientów. Paczki zostawiają gdzie się da. Nawet na dzwonek nacisnąć nie potrafią. Bardzo często mylą adresy. Ta firma to masakra.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość, niepunktualność, brak dostaw do rąk własnych
  • ~Gerard / 2020-07-09 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    XXI wiek, straszą nas 5G, a kurierzy UPS nie są nawet w 2G, nie są w stanie wykonać połączenia telefonicznego. Byłem 50 m od domu, teren wiejski, gdyby kurier zadzwonił był bym przy bramce w 20 sekund, ale jak wyjaśniła Pani na centrali UPS, ,kurierzy nie dzwonią. A ja muszę się potem przebijać 20 minut przez infolinie i roboty telefoniczne, szok.Dzwonić nie muszą, paczek też dostarczać nie muszą, może pora zajać się czymś innym?
    WadyBrak kontaktu z kurierem, trzeba warować koło bramki 24h/dobę.
  • ~Marta / 2020-07-09 16:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 dni przekładane zostaje doręczenie przesyłki. Dodatkowo brak informacji o której można się spodziewać więc trzeba siedzieć w domu i czekać cały dzień. Starasznie opóźnione monitorowanie paczki z którego lepiej nawet nie korzystać. Jako odbiorca nie polecam.
  • ~Kiti / 2020-07-09 15:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier bardzo nie miły i prawdo podobnie pod wpływem alkoholu.
    ZaletyCzas
    WadyCała reszta
  • ~Waniv / 2020-07-09 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 2 dni nie ruszyłem się z mieszkania, mimo to kurier stwierdził, że odbiorcy nie zastał. Kurier nawet nie próbuje dostarczyć paczki, od razu zaznacza, że nikogo w domu nie było. To nie pierwszy raz.
  • ~Rafałek3345 / 2020-07-08 15:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier bardzo niemiły, rzucił paczkę przez płot, mimo iż widział że idę po nią
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadySposób doręczenia
  • ~Marcin / 2020-07-08 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - najgorsza firma kurierska ze wszystkich dostępnych na rynku. Ciągle coś jest nie tak. Albo nie dojeżdżają, albo udają że byli. Problem z odbiorem paczek osobiście. Niestety nie zawsze można zdecydować którym kurierem chce się otrzymać paczkę ale jak tylko widzę w opcjach UPS omijam szerokim łukiem. NIE POLECAM!!
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO - od sposobu doręczania, po problematyczne podejście do każdej sprawy.
  • ~Ada / 2020-07-08 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier nawet nie przyjechal a zaznaczył, że nie zastal nikogo w domu.. paczka wróciła i nie wiadomo czy kiedykolwiek ją odbiorę
  • ~rzufjg / 2020-07-07 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy dostawca z jakim się spotkałem. Kurier nie dzwoni. Raz zostawił awizo. Opcja przekierowania na stronie wywala błąd. Monitorowanie na stronie pokazuje, ze były trzy próby doręczenia - w czasie, kiedy na pewno byłem w domu. Fatalny kontakt z klientem. Tzw. sztuczna inteligencja na infolinii tylko podnosi ciśnienie.
    Omijać szerokim łukiem!
    WadyBrak kontaktu z klientem.
  • ~Iguassu / 2020-07-03 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiało mogę powiedzieć, że jeden z kurierów jest kłamcą. Skoro dwa dni jestem w domu (czekam na przesyłkę) a kurier twierdzi, że nikogo nie zastał. W efekcie takiego nieuczciwego zachowania przesyłka ma być odesłana do nadawcy. Zatem warto zapytać po co firma świadczy usługi kurierskie, skoro nie wywiązuje się z nich w należyty i uczciwy sposób?
  • ~WŁADYSŁAWA / 2020-07-03 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam paczkę za pobraniem
    Pieniądze U P S przetrzymuje bo minęło 10 dni i pieniędzy dalej nie mam na koncie
    Zostałam poinformowana że pienìdze bedą na koncie za trzy dni .W sumie tj.13dni .Zobaczę kiedy wpłyną
    NIE POLECAM .Dosyć ,że drogo to przetrzymują pieniądze
  • ~Patka / 2020-07-02 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam buty, kurier zadzwonił na domofon, otworzyłam mu drzwi do klatki i czekam,czekam,czekam... do usranej śmierci bym czekała, zeszłam na dół i okazało się że zostawił 'awizo', nikogo nie ma w domu,proszę iść do najblizszego punktu odbioru paczek. Więc poszłam, akurat się złożyło, że zastałam owego pana kuriera który zanosi do punktu ok. 12szt (jak nie więcej) paczek, czyli prawdopodobnie zrobił tak każdemu, nie tylko mi :) Żałosne, jego praca tylko na tym polega,by zanieść tę zasraną paczkę do odbiorcy a nawet tego nie potrafi zrobić pożądnie, to jest skandal żeby tak olać klienta, za co oni mu płacą?
  • ~mg / 2020-07-02 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Brak kontaktu do kuriera przy pierwszym nieudanym doręczeniu - w godzinach rannych kiedy część osób pracuje. Na infolinii zostałem okłamany, że kolejna próba doręczenia nastąpi w godzinach kiedy będę w domu. Co zabawne, upewniałem się, że to na pewno zadziała chyba z 3 razy z uwagi na nieco zaspany głos konsultantki, z którą udało mi się połączyć po 10 minutach przebijania się przez automaty na infolinii. Finalnie okazało się, że kurier znów przyjechał przed południem (oczywiście ponownie bez próby kontaktu ze mną), a po mojej interwencji na infolinii dowiedziałem się, że:
    (1) kurierzy nie mają obowiązku kontaktu z klientem,
    (2) nie ma możliwości skontaktowania się z nimi,
    (3) a generalnie nie mogą zagwarantować godziny dostawy.
    Zamówiony sprzęt wrócił do sklepu, dzięki wielkie UPS. Człowiek uczy się przez całe życie. Lekcja na dziś: nie skorzystam już z waszych usług.
    Zaletyniesamowite zdolności przetrwania skoro działając w taki sposób przeżyli na konkurencyjnym rynku
  • ~weryncetoryk / 2020-07-01 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ta firma nie powinna istnieć ,problem z kontaktem telefonicznym ,brak kontaktu z kurierem ,jeżeli już się dodzwonisz ,np w Poznaniu Pani Kierowniczka-a udało mi się-ma język rynsztokowy.Przesyłki zagraniczne na terenie RP chaos,krajowe jeszcze gorzej.Naprawdę byłem zmuszony do korzystania z ich usług ponieważ ,bardo dużo firm zagranicznych i krajowych ma z nimi umowy ,żadne doręczenie nie przebiegało pomyślnie
    Zaletyżadnych zalet same kłopoty
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Izabela / 2020-07-01 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, w życiu nie spotkałam sie z tak dramatycznie działającą firmą. Dodzwonić się ciężko, kurier nie zadzwoni kiedy bedzie. nikt nic nie wie. dno totalne
  • ~Pacjent. / 2020-06-30 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie stety. Bardzo nieetyczne zachowanie kuriera. Paczka dostarczona do punktu odbioru. Może mógłbym odebrać ale przebywam w szpitalu... Kurier miał ją dostarczyc tam. Z uwagi na badania nie mogłem odebrać dwa razy telefonu ale potem dzwoniłem z prośbą o dostarczenie. Kurier nie chciał ze mba rozmawiać byl opryskliwy. Sam sie rozlaczyl pomimo że byłem uprzejmy w rozmowie.Szkoda ze tak się traktuje chore osoby.Szpitale są zamknięte więc jak odebrać paczkę osobiście?
    ZaletyBrak
    WadyBrak etyki kuriera i dyskryminacja osób chorych.
  • ~ID74 / 2020-06-30 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam "nieprzyjemność". Czekam cały dzień na kuriera w wyznaczonym dniu dostawy, upewniam się na infolinii czy kurier będzie, mówią, że do 19 przyjedzie, a o 18:45 dostaję smsa, że dostawa przewidziana na dzień następny. Czekam 40 minut na połączenie z infolinią i dowiaduję się, że w kolejnym dniu mam znowu czekać od 9 do 19, bo nie są w stanie podać numeru do kuriera, żeby ustalić bliższe godziny dostawy. Firma niepoważna i nieodpowiedzialna, brak szacunku do klienta. Nie polecam i nigdy już nie skorzystam.
    ZaletyŻadne
    WadyJak wyżej
  • ~Anonymous / 2020-06-30 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kurier chyba był na tyle leniwy, że podjechał pod dom i pojechał, o ile w ogóle pod nim był. Czekałam cały dzień w domu na paczkę, a po godzinie 19 patrze, że próba do ręcznie była o 13. Chyba najgorsza firma kurierska jaka istnieje. Tak ciężko było zadzwonić pod numer telefonu podany na przesyłce. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zasmucona / 2020-06-30 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli kurier rzuca paczkę pod nogi kobiecie w 9 miesiącu ciąży to znaczy, że jest totalnym ignorantem i nigdy w życiu żaden kurier Ups nie dostanie napiwku. Tłumaczenie się, że to „ze względów bezpieczeństwa w kwestii koronawirusa” jest żałosne tymbardziej, że ma tu mowy o nikim w kwarantannie. Odradzam!!!!!!
  • ~AnnaM. / 2020-06-30 12:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Tyle się naczytałam negatywnych opinii, że z wielką obawą czekałam czy dostanę moją przesyłkę dzisiaj . A tu, taka miła niespodzianka. Tuż przed 12.oo przesyłka doręczona, jeszcze kurier życzył mi miłego dnia.
    Bardzo jestem mile zaskoczona. Anna M.
    Zalety+++
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3028
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2180
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1357
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1342
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1165
FedEx
Ocena: 1.51, ilość opinii: 291
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949