Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4048 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JFK2023 / 2023-11-11 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS robi wał w biały dzień. Nadawcom, którzy jeszcze współpracują z UPS proszę o zwrócenie uwagi na terminy doręczeń i składanie reklamacji. Wg. UPS przesyłka UPS Standard jest z planowanym terminem dostawy do 3 dni roboczych, jeżeli usługa nie zostanie wykonana to reklamacja i zwrot poniesionych kosztów. Ale wpadli na pomysł i trzeciego dnia, żeby nie zwracać kosztów za niedoręczenie przesyłki w terminie system klepie informację o próbie doręczenia co oczywiście nie ma miejsca. Informacja "Firma pod adresem doręczenia była zamknięta. Druga próba zostanie podjęta w następnym dniu roboczym" lub "próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności". Przy próbie uzyskania potwierdzenia, że kurier podjął próbę doręczenia przesyłki zasłaniają się awarią systemu. Oszustwo w biały dzień, kilku odbiorców ma monitoring 24h i w godzinie doręczenia nie było żywego ducha i na pewno kuriera w barwach ???????????? Po tej informacji konsultant stwierdził, żeby reklamować usługę i jeżeli faktycznie tak było to zwrócą koszty. Na koniec prosił, żeby nie nagłaśniać tematu, bo mają spore problemy, w szczególności w Krakowie. W Krakowie natomiast UPS leży i kwiczy. Przeniesiono siedzibę z Rybitw do Modlniczki i kurierzy podobno w ilości ok. 20 rzucili papierami (info od kuriera, który wybierał przesyłki z paczkomatu Allegro, cytuję: "bo leżą już prawie tydzień"). Udało się ustalić po rozmowie z kurierem, że zmienił się podwykonowca i nie chcą z nim współpracować (magazynierzy i kurierzy), mają totalny bałagan w magazynie, przesyłki leżą od tygodnia i nie ma komu tego doręczyć, wysłać dalej, większość załogi to nowa ekipa i nie ogarniają. Ocena 0 dla UPS jest oceną bardzo wygórowaną.
    ZaletyBRAK
  • ~frotka / 2023-11-09 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO! potem warstwa mułu, wrak Titanica, dopiero potem "ups". Nie znam gorszej firmy w żadnej dziedzinie.
    Totalna olewka na reklamacje, telefony i prośby o wyjasnienie. Doskonale wiedzą, że moga zrobić co chcą, bo my, jako klienci, nie mamy mozliwości wyegzekwowania jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich zachowanie.
    Paczka, jak się można domyślić, nie została doręczona, mimo że dzień wcześniej otrzymałam maila o treści: dostarczymy w dniu jutrzejszym w godzinach 10.00-12.00.
    Myślałam nawet, żeby skierować wreszcie sprawę do jakiegoś sądu albo spróbować to rozwiązać na drodze prawnej w jakiś inny sposób, ale podejrzewam, że nic nie ugram.
    Pozostaje tylko kontaktować się z firmami, które korzystają z ich usług i tam zgłaszac żądanie o zmianę kuriera. Moze wtedy to wynaturzone coś padnie.
    Zaletyżadnych!
    WadyWszystko, co przyjdzie do głowy - arogancja kurierów, brak kontaktu telefonicznego, obsługa klienta zwala winę na nadawcę (sprawdziłam rzetelnie na stronie, z której zamawiałam - mam potwierdzenie każdego nadania), jawne wprowadzanie w błąd odbiorcy; najgorsze, że niejednokrotnie miałam z nimi takie przeboje.
  • ~Lila / 2023-11-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma opcji 0 gwiazdek więc daję jedną. Dotyczy zwrotnej przesyłki monitora po naprawie reklamacyjnej. Otrzymuję maila z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona w kolejnym dniu - jest nawet wskazany przedział czasowy. Syn zmienia swoje plany i cierpliwie czeka na dostawę przez cały dzień. Nikt nie przyjeżdża. Kolejny dzień czekania, również nic. Popołudniu kontaktujemy się z Infolinią. Pierwsza rozmowa-pani informuje, że mail ich do niczego nie zobowiązuje i mogą przyjechać kiedy chcą po czy rozłącza się, kolejna próba-dowiadujemy się, że w Krakowie mają przeprowadzkę i że to ich wina. Obietnica, że w ciągu godziny skontaktuje się ktoś z oddziału. Do kolejnego dnia zero kontaktu. Kolejna próba połączenia z Infolinią-dowiaduję się, że przesyłka właśnie została wydana do doręczenia, bez żadnej wcześniejszej informacji, że należy znów warować przy drzwiach. Niestety tym razem nie będzie nikogo żeby ją odebrać. Totalny brak szacunku dla klienta. Jeśli masz dużo czasu na telefony i najlepiej jesteś emerytem, który całe dnie spędza w domu to może ta firemka jest dla Ciebie. Jeśli nie, to zdecydowanie nie polecam. Szkoda czasu i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, totalne olewanie klienta
  • ~Adrian / 2023-11-08 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Nie dostarczają na czas, wysyłają fałszywe informacje z datą dostawy, kłamią o "nieudanych próbach doręczenia" nawet gdy człowiek czeka pół dania na ważną przesyłkę, dodzwonienie się graniczy z cudem, a uzyskanie konkretnej informacji jest wręcz niemożliwe. Na domiar złego komletnie nie biorą do głowy negatywnych opinii. Ciekaw jestem czy właściciel wie co dzieje się w UPS Polska. Nigdy więcej nie skorzystam z usłyg i szczerze wszystkim odradzam.
  • ~Marcin / 2023-11-06 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza FIRMA !!!
    Co za beznadziejna firma
    Nie dostarczają przesyłek, kłamią że byli, trzeba za nimi ganiać,
    Nie idzie się dodzwonić, obsługa fikcja
    Nie można przekierować paczki
    Po co to istnieje !!!!
    Takie firmy powinny przestać istnieć !
    Paszoł WON !!!
    Zaletyżadne
    WadyCena
    Niepunktualność
    Brak kontaktu
    Trzeba się prosić aby dostarczyli
    ZERO i dno
  • ~JACK / 2023-10-24 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina,mam z nimi umowę, na którą to wysyłałem list do Chin, naliczyli mi 1088,00 pln,napisałem reklamację już kilkaktotnie,zdjęli mi z tego 489,00 pln, mimo,że taką samą przesyłkę wysyłałem u nich w to samo miejsce jako klient bez umowy i zapłaciłem 116,00 pln,nie bardzo wiem co mam zrobić, bo tam nie ma z kim rozmawiać,wydzwaniałem już chyba na ''milion '' numerów telefonów i nikt tam nie jest kompetentny,żeby uznać reklamację i... właśnie zablokowali mi konto!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyTA FIRMA TO DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyTA FIRMA TO DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Agata / 2023-10-18 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.
    Kurier nie dostarcza przesyłki pod adres /mimo wiadomości po czasie że jest dostarczona/tylko musi się odebrać na Rybackiej.Tak miałam wczoraj ,chociaż cały czas byłam pod adresem .
    Dwa tygodnie wcześniej, po otrzymaniu telefonicznej wiadomości od pani z punktu na Rybackiej odebrałam paczkę
    Dostarczoną mi rzekomo w listopadzie tamtego roku
    Brawo dla tej firmy za szybkość
    WadyZero kontaktu z kurierem,bezcelowe oczekiwanie na przesyłkę,która i tak później trzeba odebrać w punkcie
  • ~Moniow / 2023-10-17 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak totalny informacji o czasie dostawy w śledzeniu czas między godziną 9 a 11 godzina 14 nikt nic nie wie mam czekać do 19 czyli cały dzień mam czekać na kuriera
  • ~Nieżyczliwy / 2023-10-13 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina i żenada. Jeżeli chcesz zapłacić za paczkę i ją otrzymać to NIE UPS. Dostaniesz wiadomość o przedziale czasowym kiedy kurier może u Ciebie być ale to nie działa bo kurier będzie wcześniej. Poprosisz o kontakt z kurierem to usłyszysz żebyś pojechał w inne miejsce miasta i dzwonił do kuriera to ci powie gdzie masz podjechać. Biuro obsługi to kolejna kpina.
  • ~Jea ć ups / 2023-10-12 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Gó..o jakiego świat nie widział. Strona internetowa dramat. Wydałem 600zl żeby nadać paczkę i tak nie nadałem. Teraz będę czekał na zwrot miesiąc. Po każdej nieudanej próbie dzwoniłem na infolinię i dawali mi nowe świetne rady po których efekt był ten sam. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyNi ch... Nie ma
    WadyCałe to g... To porażka
  • ~TT / 2023-10-12 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest istny koszmar. Jedyne usługi kurierskie gdzie nie można nic załatwić. Nie można otrzymać numeru telefonu do kuriera. Wszystko automatyczne. Na czasie tylko boot, pod numerem +48 22 489 48 77.=, też boot. Chociaż po wielu powtórkach słowa doradca zostałam przełączona. Niestety doradca nic nie wiedział i nie pomógł w niczym. Mam podany czas dostawy pomiędzy 9:15-13:15, a i tak kurier może dotrzeć o 19:00, bo to tylko szacowane godziny. Także człowiek jest zdany na łaskę, jakiś koszmar.
    NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI OTRZYMANIA TELEFONU DO KURIERA, BRAK DOKŁADNYCH GODZIN PRZESYŁKI, WSZĘDZIE TYLKO BOOTY, UTRUDNIONY KONTAKT Z FIRMĄ. KOSZMAR
  • ~Pola / 2023-10-12 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wysłać przesyłkę Vinted do Szwecji. Wyszukiwarka UPS najbliższych punktów odbioru paczek pokazała mi 3 miejsca, z których 2 już nie istnieją. Wygląda na to, ze nikt tego nie aktualizuje. Straciłam 1,5 h na poszukiwania. Dodatkowo, jest to fatalne, w wyszukiwarce nie ma adresów punktów, tylko nazwy i kod pocztowy i nie można przez to zlokalizować wybranego miejsca nawet przez Google.
  • ~Wkurwiona / 2023-10-11 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych firm kurierskich - mogę potwierdzić jak reszta. Kurier odebrał paczkę w poniedziałek brak informacji o odebraniu i planowanym dostarczeniu jakimkolwiek piszę więc do sprzedawcy na allegro kiedy będzie nadawać bo długo w kraju mnie nie ma a on wczoraj była nadana ja to dzięki bo nie mam od nikogo żadnej informacji. Patrzę w system a tam na wczoraj wtorek następny dzień, że niby dostarczą 10-12 nie ma ich całą dobę a czekałam brak informacji o przełożeniu na drugi dzień w innych firmach w ogóle mi się nigdy nie zdarzyło by jak informują, że w dniu przyniosą to nie przynieśli. Specjalnie nie wysyłają powiadomień z systemu typu meile, sms by im nie udowodnić, że zmienili daty kiedy niby dostarczą bo widać tylko na systemie ich online który automatycznie się zmienia i żałuję, że zdjęcia nie zrobiłam tego ich systemu, że mnie informowali o dostarczeniu dzień przed a nikt nie przyjechał nikt nie poinformował, że nie będzie tylko w ich systemie się automatycznie zmienia a nie ma możliwości widzenia historii z dnia przed. Dno kompletne nie chce mi się już kolejnych problemów z nimi wypisywać na lekturę tej strony mogę tylko przestrzec przed korzystaniem z tej pseudo firmy - strata czasu nerwów zawalanie na osoby nie mające wpływu na ich błędy
  • ~Beata / 2023-10-07 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Tak nierzetelnego partnera w biznesie jeszcze nie spotkałam. Zapłaciłam dodatkowo za dostarczenie przesyłki w sobotę. Bardzo mi zależało,bo mieliśmy koncert na parę tysięcy ludzi przed lokalem,a w przesyłce były surowce do produkcji.Firma zmieniła sobie datę doręczenia na poniedziałęk nie informując mnie o tym,a w w systemie firmy data dostawy widniała na sobotę. Pan na infolinii poinformował mnie tylko ,że u niego w systemie(którego nie widać dla mnie) jest zmieniona jest przez oddział data na poniedziałek.Przez niedostarczenie przesyłki poniosłam przez firmę bardzo duże straty,gdy gdyby firma poinformowała mnie wcześnie ,że nie dostarczy przesyłki sama bym odebrała ją z oddziału.Niestety po mojej interwencji okazało się ,że oddział już jest zamknięty wcześniej ,bo jest sobota :( .
    Zaletybrak
    Wadycałkowite dno
  • ~Magda / 2023-10-06 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm kurierskich! Kurier nie dostarczył paczki, zostawił w punkcie z adnotacja że nikogo nie zastał, a to był budynek urzędu
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie tylko może mieć firma kurierska
  • ~Anita / 2023-10-06 18:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Najlepsza firma kurierską ,poraz kolejny kurier zostawił paczek w punkcie kurierskim ,zamiast dostarczyć ja do domu .
  • ~Julia / 2023-10-05 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ze wszystkich. Zero kontaktu z kurierem.
    ZaletyBrak
  • ~Aleksandra / 2023-10-04 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo całodniowej obecności osoby w domu, kurier nie dostarczył przesyłki, zostawił ją w punkcie odbioru. Nawet nie skontaktował się ze mną telefonicznie. Od pracownika infolinii dowiedziałam się, że kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia do klienta. Nie polecam usług tej firmy, gdyż klienci indywidualni traktowani są przez tą firmę po macoszemu.
    Zaletynie ma
    Wadykurier nie dzwoni pod wskazany nr telefonu klienta; nie ustalana jest godzina dostawy paczki
  • ~Piotrek49 / 2023-10-04 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Od dwóch tygodni przesyłka leży w oddziale UPS w Brzegu Dolnym, mimo że docelowo miała być dostarczona na mój adres zamieszkania. Nie mogę jej odebrać z oddziału, ponieważ mam problemy z kręgosłupem, które utrudniają mi poruszanie się. Trzykrotnie kontaktowałem się telefonicznie z oddziałem UPS i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź, że przesyłka zostanie doręczona następnego dnia. Mija już drugi tydzień, a przesyłki nie otrzymałem. Z firmami kurierskimi DPD i DHL nie miałem żadnego problemu.
    Jak to jest możliwe, że konkurencja nie wyeliminowała tak nieodpowiedzialnej firmy z rynku?
    ZaletyAbsolutnie żadne
    WadyFirma UPS nie powinna już istnieć.
  • ~Aaa / 2023-10-04 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Najgorsza na rynku, nie ma porównania. Nigdy już z tego nie skorzystam, jedynie raz mi się zdarzyło przez to, że sprzedający tylko tak sobie chciał wysłać przez allegro. Niestety na swoją niekorzyść bo kurier miał w dupie to dostarczenie i przesyłka mu wróciła. Współczuję, jeżeli ktoś z tego syfu korzysta.
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyTylko i wyłącznie wady.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12061
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7835
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7323
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3894
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2334
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793