Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 1031 opinii

1.72 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.84
  • Czas dostawy
    1.87

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ruslan / 2020-05-12 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki pod drzwiami, koperty bez zawartości, wiek trwania reklamacji, zero kontaktu
  • ~Pryncypał / 2020-05-12 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa , brak organizacji - na odbiór paczki z uszkodzonego paczkomaty czekam już 6 dni i dalej nie potrafią powiedzieć kiedy będę mógł ja odebrać
    Wadybrak możliwości kontaktu z osobami kompetentnymi
  • ~Marek / 2020-05-12 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka odebrana z paczkomatu i dopiero po dobie dostarczona do oddziału InPost.
    Nagminnie firma lekceważy klientów . Zrezygnowałem z usług tej firmy wolę zapłacić troszkę więcej
    aby firma kurierska dostarczyła przesyłkę na drugi dzień, w przeciwieństwie InPost.
    Wadyfirma zeszła na psy
  • ~Danio / 2020-05-12 00:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przyszła uszkodzona A mianowicie pusta, zawartość wypadła przez uszkodzenie przesyłki. Próbowałem się dodzwonić na infolinię gdzie zgłasza się uszkodzenia, bez skutku. Złożyłem reklamację online bo tyle mogłem zrobić. W e-mailu dostałem potwierdzenie zgłoszenia szkody i wiadomość że inPost ma 30 dni na rozpoznanie mojej sprawy. Po miesiącu dostałem wiadomość że moja reklamacja jest nie ważna, miałem udać się do placówki i wypełnić protokół szkody i czas na to minął bo do 7 dni. Czuję się wprowadzony w błąd, oprócz tego po wcześniejszych usługach rezygnuję z inpostu to najgorsza firma kurierska. NIE POLECAM!!!
  • ~Msgda / 2020-05-11 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Od środy 6.05 próbuje dowiedziec sie gdzie jest nadana przeze mnie paczka?
    Codennie słyszę to samo. Ktos sie z pania skontaktuje. 4.05 paczka wyjeta z paczkomatu do dzisiaj nie wiem gdzie sie znajduje. Czy ktoś kto zarzadza tą firmą bierze pod uwagę opinie klientow? Czy ma to głęboko gdzieś jak pracownicy oddzialu w Gdańsku?
  • ~3rror / 2020-05-11 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Wymuszanie instalacji aplikacji na klientach. Od dwóch tygodni nie dostaje żadnej informacji, że coś co zamówiłam trafiło do paczkomatu. Po dzisiejszej akcji, gdzie w końcu zmusiłam się i zainstalowałam aplikacje - okazało się, że kolejna paczka czeka w paczkomacie z czasem odbioru mniej niż godzina.
    WadyNie wysyłanie informacji o tym, że paczka trafiła do paczkomatu
  • ~S.M / 2020-05-11 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak bym mogła to bym- 10. Wiec zaczynam pisac dlaczego ta firma mi nie odpowiada.Jakis czas temu do moich sasiadow miala przyjść opłacona paczka a druga do zapłaty i Pan kurier który przywiózł opłacona paczke przy odbiorze ktora dokonalo dziecko nie wiedzac ze jest opłacona kurier nie ooinformowal dziecko dalo mu pieniadze kurier sobie je wziol za oaczke opłacona czyli wykorzystal sytuacje i zwiał mimo dzwonie proszenia o zwrot pieniędzy kurier znikł i do tej pory nie ma ani kuriera ani pieniędzy, pare dni temu zamówiłam paczke wybrakam inpost jako dowoz paczki niestety paczka ktora byla w drodze dzis nagle zwrócili do nadawcy wymyślają bajeczki ze uszkodzili paczke haha kurier nie chce przyjechac pod podany adres boi sie bo wie co nabroil a inpost jemu w tym pomaga poprostu banda złodziei i bardzo odradzam ta firmę... Ja juz nigdy nie zamowie Pączki inpostem wole zapłacić triche więcej i dostwc od innej firmy niz od bandy złodziei i kretaczy. UWAGA W ZAKOPANYM NA JANA KASPROWICZA OSTRZEGAM PRZED KURIEREM ZLODZIEJEM KTORY JEZDZI NA TEJ ULICY.
    ZaletyZadnych
    WadyBanda złodziei i kretaczy
  • ~Justyna / 2020-05-11 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada!!! Nadałam paczkę w paczkomacie w piątek (08.05) po godz. 16. Dzisiaj jest poniedziałek (11.05), godz. 11 i paczka nadal leży w paczkomacie!!! Żeby było ciekawiej - prawie 2 godziny temu otrzymałam smsa, że w tym samym paczkomacie czeka dla mnie przesyłka (zamówienie sprzed weekendu), więc kurier był przy tym paczkomacie i nadanej przeze mnie przesyłki nie zabrał!!!!!!!!!!!!!!!!! Ktoś na tą paczkę czeka!!! Nóż się otwiera...
    Wadyzero logistyki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Elżbieta / 2020-05-11 10:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez cztery dni kurier nie może podjechać, zabrać paczki.Najpierw Inpost twierdzi że kurier nikogo nie zastał i nie ma obowiązku przyjeżdżać z zamówionym terminie czy wysłać info kiedy będzie. Czyli jak nie przyjechał to trzeba do skutku warować dzień w dzień aż się zjawi. Po kolejnej interwencji okazuje się jednak że w ogóle nie było kuriera i nawet ktoś mnie przeprasza. Tylko co z tego kiedy ponoć jest awaria całego ich systemu od weekendu. Ale do naprawy zabrali się dzisiaj. Kolejne paczki mam już nieodebrane. Oczywiście na jakiekolwiek rekompensaty nie ma co liczyć. Mi nawet za zaginione killkanaście przesyłek nigdy nie udało się odzyskać ani jednego grosika. Oczywiście info o awarii, nigdzie gdzie powinno być, nie ma. Przecież w tak idealnej firmie nic się nie psuje i żadnych błędów Inpost i jego pracownicy nie popełniają.
  • ~Mateusz / 2020-05-11 08:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Kolejny raz kurier miał dostarczyć paczkę do domu (mieszkam na 3 pietrze) a zostawił ją pod drzwiami klatki. Rozumiem koronawirus itd... ale jeżeli płaci się za kuriera z dostawą do domu to pasowało by dostarczyć do domu.
  • ~Lunetka15 / 2020-05-10 20:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja korzystam z paczkomatów już od dawna,nie miałam większego problemu by dostać przesyłkę na czas / jak na razie/ale też osobi§cie widziałam,jak kurierzy nie szanują paczek,rzucają nimi,więc nie dziwię się,że paczki są uszkodzone.Ja z kolei chcę zwrócić uwagę,że te paczkomaty są coraz brudniejsze,ani ich nikt systematycznie nie myje,nie mówiąc o odkażaniu.Totalne obrzydzenie przy odbiorze przesyłki.Nikt o to nie dba!!! Tym bardziej podczas pandemii.
    ZaletyW miarę szybka dostawa.
    WadyBrak poszanowania paczek przez kurierów,bardzo brudne,zaniedbane paczkomaty.
  • ~KotzWroc / 2020-05-10 15:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nadałam paczkę w paczkomacie 04.05.20r i do dzisiaj jest w doręczeniu. Rozmowa z konsultantem awykonalna! Zostawiłam zgłoszenie na stronie , złożyłam reklamację też na stronie www , zero reakcji! A dzisiaj jest 10.05.2020 czyli 6 dni zero reakcji!
    ZaletyIlość paczkomatów
    WadyBrak możliwości ustalenia z konsultantem co się dzieje z przesyłką!
  • ~Modest. / 2020-05-09 18:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Inpost pokazał że nie można mieć nadziei na szybką dostawę 6 dni wędrowała przesyłka z zapewnianiem że doręczyciel napewno dowiezie paczkę przestałem dzwonić do centrali i wysłuchiwać głupich wyjaśnień zmieniam dostawce dopłacę ale bez stresu.
    ZaletyCena
    WadyCzas doręczenia.
  • ~Przemek / 2020-05-09 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka w statusie "W trasie" od 3 dni, gdzie zwykle była 10-15 godzin. Na infolinii nie wiedzą, gdzie jest i nie wiedzą, kiedy będą wiedzieć. Mam nadzieję, że sklepy internetowe przestaną udostępniać opcję przesyłki za pomocą tego kuriera. Zaoszczędzą sobie i klientom kłopotów.
  • ~xxx / 2020-05-09 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to jakiś żart, kurierzy robią co chcą, firma umywa ręce. Nie wysyłają powiadomienia sms'em o paczce, przez co nie można jej odebrać, zasłaniają się wysłanym mailem, bo przecież każdy codziennie sprawdza spam :)
    Nie polecam instalować ich debilnej aplikacji, bo jeszcze większy problem niż wcześniej - po jej zainstalowaniu nie otrzymacie żadnego powiadomienia na telefon, nawet jeśli ją odinstalujecie, trzeba się wyginać i odblokowywać swój numer u nich, co jest jakimś żartem. Na infolinii albo się rozłączają albo nie potrafią pomóc, brak przepływu informacji. Nie polecam nikomu.
    Zaletybrak kontaktu w przypadku paczkomatu
    Wadycena, infolinia, obsługa - wszystko
  • ~Marek / 2020-05-09 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tego pseudo dostarczyciela przesyłek. Wczoraj miałem przez tą pseudo firmę dostarczoną paczkę. W środku uszkodzony towar a ewidentnie uszkodzenie powstało w transporcie, czyli na pewno ktoś z tej pseudo firmy musiał to zrobić. A oni mimo tego udają,że nic się nie stało i dostarczają takie zamówienie. Chamstwo do potęgi,brak słów. Zobaczymy teraz jak u nich będzie wyglądała reklamacja...
  • ~Mirek / 2020-05-09 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi tydzień oczekuję na przesyłkę. Podobno zapełnione paczkomaty. Cztery wcześniejsze przesyłki dostarczane przez tę firmę w ostatnim okresie każdorazowo odbierałem w innym (odległym od mojego adresu) paczkomacie. Na piątą postanowiłem poczekać. Minęło już 10 dni czekania. Firma, której zależałoby na opinii w takim przypadku gdy wina jest wyłącznie po ich stronie pewnie dostarczyła by przesyłkę pod wskazany adres. Tylko u nas może być takie dziadostwo. To jest przykre.
    WadySkandaliczny czas dostawy
  • ~Denys / 2020-05-09 00:59
    Ocena: 2.33 / 5
    PŁATNOŚĆ ZAKOŃCZONA
    3 maja 2020, 15:09

    Kupiłem CEWKA SANDEN PEUGEOT 3 maja. Minął tydzień, nadal nie otrzymałem zamówienia

    Oczekuje
    4 2020, 15:17
    W drodze
    5 2020, 14:57
    U kuriera
    6 2020, 07:08

    Dzekuje InPost
  • ~Bożena / 2020-05-08 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz spotkałam się z takim doręczaniem przesyłki. Mimo, iż byłam w domu, kurier nie poczekał tylko rzucił paczką przez ogrodzenie na ok. pięć metrów. Sprzęt nie działa. Dziękujemy i zapewniamy, że już nigdy nie skorzystamy z usług InPost.
    ZaletyBrak
  • ~MichalIcz / 2020-05-08 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem wysłać paczkę przez InPost bo to podobno i szybko i pewnie, choć wcale nie tanio. Wszedłem na stronę managera paczek, zalogowałem się, doładowałem konto i wypełniłem wszystko co potrzeba aby kurier za dodatkową opłata przyjechał i odebrał paczkę. Zapłaciłem dość sporo bo przeszło 22 zł, ale cóż...wydawało mi się że za szybkość i pewność czasami warto zapłacić.
    Zrobiłem to wszystko 3 maja 2020 i byłem pewien że w poniedziałek paczka wyruszy w drogę. No i się zaczęło...
    Dzisiaj mamy piątek 8 maja a paczka nadal leży u mnie na półce. Dzwonię każdego dnia, rano i następnie w godzinach wieczornych i obijam się o ścianę. Konsultanci kompletnie nie wiedzą co zrobić, nie mają odpowiednich uprawnień i w kółko powtarzają to samo że wyślą ponaglenie. I tak ponaglają już piąty dzień. O wczoraj to już nawet podobno nie ma mojego zgłoszenia odbioru paczki. A pieniądze zginęły razem z numerem mojego zgłoszenia. Reklamacje nie pomagają.
    Co to za dziwna firma? I dlaczego taka firma jeszcze funkcjonuje na rynku? Żadnego kontaktu z kimś bardziej kompetentnym od tych ludzi z infolinii, żadnego nr telefonu do osoby będącej jakimś kierownikiem czy szefem tych ludzi. Oni nic nie potrafią i nic nie mogą poradzić.
    Ludzie...za co my płacimy?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2530
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 1929
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1197
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 1110
InPost
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1031
FedEx
Ocena: 1.49, ilość opinii: 253
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 867
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 723
ITAKA
Ocena: 2.70, ilość opinii: 392
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 353
Netflix
Ocena: 2.58, ilość opinii: 244
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 172