Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 458 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.52
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.82
  • Czas dostawy
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~prezes / 2020-02-06 07:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga ostrzegam firmy

    Robią sobie weryfikacje paczek po czym obciążają nawet jak waga się zgadza
  • ~Kuba / 2020-02-06 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, od 2 dni kurier miał przyjeżdżać z paczką którą zamówiłem na szczęście za pobraniem, i od 2 dni czekam żeby ją przywiózł ale ani nie dzwonił ani nie był i tylko pocztą mi przychodzi ze nie paczka jutro będzie doręczona. Czekam wczoraj na paczkę i to samo, też go nie było i teraz dostałem maila że mam ją odebrać sobie z sosnowca, gdzie do sosnowca mam 70km.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~andrzej / 2020-02-05 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    lekceważenie klienta biorą pieniądze a przesyłkę wkładają do paczkomatu gdzie im pasuje .może wypadało by przeprosić za niekompetencje i opużnienie
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie
  • ~Marcin / 2020-02-05 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zaginęła, na wyjaśnienie czekałem dwa miesiące. Przeproszono za "błąd systemu", kasy nie zwrócili. Beznadzieja
  • ~Urszula / 2020-02-05 20:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona z tej firmy. Może trafiłam na "przewoźnika człowieka", ale to pierwsze od dłuższego czasu takie potraktowanie klienta. Podałam godzinę dostawy paczki po godz.15, bo od 6.00 do 14.00 jestem w pracy. W przerwie śniadaniowej dzwoni kurier, że ma przesyłkę, był pod tym adresem wcześniej ale nikogo w domu nie było. Dzwonił kilka razy będąc na osiedlu, jak ma dostarczyć przesyłkę.Podałam adres sąsiadów i z telefonem przy uchu przekazywał przesyłkę. Na moje zapytanie: po co podaje się godzinę dostawy, kurier się zaśmiał i powiedział, że po godz. 15 to my zawsze jesteśmy już w Domani...... (nie podaję nazwy miejscowości).
    ZaletyMiły i ludzki kurier
    WadyDpd nie bierze pod uwagę godzin dostawy według prośby klienta
  • ~Andrzej / 2020-02-05 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal przesylki gina a firma nie potrafi załatwić sprawy oszustwo i nic wiecej nie polecam pierwszy i ostatni raz skorzystalem!!!!
  • ~waldek / 2020-02-05 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    jeden wielki skandal , nie można otworzyć paczkomatu od dwóch dni obsługa ma głęboko w d.... a po zgłoszeniu mailem odpowiedź ma przyjść w ciągu 30 dni
    poprzednim razem paczkomat uszkodzony cały dzień jeszcze wcześniej nie działający przez 3 godziny jest to paczkomat w miejscowości Iwaniska przy remizie strażackiej
  • ~Ania / 2020-02-05 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, pavzka przekładana z dnia na dzień. Nie polecam!!!!!
  • ~Sabina / 2020-02-05 12:13
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier rzekomo był pod domem a ja byłam cały czas na polu i kuriera nie było a SMS napisał że był ale mnie nie zastał.
  • ~Krystian / 2020-02-05 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Kurier nie zostawil awiza a rzekomo byl pod adresem pod ktorym caly czaa byl ktos na miejscu. Obsluga reklamacji fatalna, totalna samowolka, kurier powiedzial swojemu pracodawcy ze nie podjedzie 3 x pod adres i koniec kropka. Wieksza wladze ma kurier dla ktorego jakosc obalugi sie nie liczy. W zwiazku z czym inpost nie przyklada uwagi na to kogo zatrudnia.
    Krystian Gdynia
    ZaletyInfolinia na ktora latwo sie dodzwonoc
    WadyBrak zaangazowania
    Reklamacja nie uwzgledniona
    Kurier nie dzwoni i nie zostawia awiz... Aaa no i podczas skladania reklamacji Pani powiedziala ze musi zostawiac awiza bo awizo widnieje na stronie.. brawo i powodzenia dla tych co nie potrafia korzystac z sieci
  • ~malinka-pol / 2020-02-05 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma InPost to jedna wielka katastrofa. Prosze nia nie wysylac!!! Kurier napisal ze byl u nas 2 razy co wcale nie jest prawda. W domu jest ktos 24 godziny na dobe. Teraz mam sobie paczke odebrac w jakims oddziale ktory jest 125 km od nas. Po zlozeniu reklamacji dostalam wiadomosc:

    "Przesyłka 2razy awizowana. GPS kuriera został sprawdzony. Wszystkie statusy są weryfikowane przez KSK, proszę o odbiór własny z Oddziału w ciagu 3 dni roboczych. Oddział otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20:00."

    Nie po to place za usluge kurierska zebym teraz sama gdzies w Polsce paczki odbierala. Szkoda slow, cisnienie mi sie tylko podnioslo. Dno totalne ta firma.
    ZaletyNIE MA
    WadyKlamia i nie dostarczaja paczek
  • ~darek / 2020-02-04 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka kurierska (woj. warmińsko- mazurskie) z umową z firmą szła tydzień. Najpierw kurier uznał, że dane adresowe są błędne (choć na adres do korespondencji docierają przesyłki z US, ZUS, NFZ). Potem rzekomo dwukrotnie kurier zostawiał awizo, którego nie widzieliśmy na oczy.
    Opóźnienie podpisania umowy groziło konsekwencjami dla firmy. Inpost w odpowiedzi na reklamację stwierdził, że jest w porządku, bo przesyłka dotarła przed upływem 14 dni.
  • ~Mirek / 2020-02-04 18:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Dla firm posiadających umowę z InPost sugeruję przeglądanie specyfikacji przesyłek do faktur oraz samodzielne odnotowywanie liczby nadanych paczek. Mimo, że wysyłamy tylko około 200 paczek miesięcznie niemal każda faktura jest zawyżona. Najczęstsze nieprawidłowości to zawyżona liczba wysłanych przesyłek oraz, co jest jeszcze gorsze, zmiana statusu paczek ze standardowych na dłużycowe (dopłata do każdej takiej paczki to blisko 300 zł!). Dopłata bierze się prawdopodobnie stąd, że skanery w ich sortowniach często wymierzają paczki tak, że zamiast jednej łapią swoim zasięgiem dwie oddzielne paczki sumując ich wymiar. Dotychczas nasze reklamacje były uznawane, ale jest to irytujące tym bardziej, że przez wiele lat korzystaliśmy z innych firm kurierskich i takich sytuacji nie mieliśmy. Można więc odnieść wrażenie, że te pomyłki skanerów i rozliczeń nie są tak do końca niezamierzone.
    ZaletyDobry stosunek jakości do ceny
    WadyCzęste zawyżanie wartości faktur poprzez np. traktowanie standardowych przesyłek jako dłużycowe (nawet kopertę potrafili wymierzyć na ponad 2 matry).
  • ~Robert / 2020-02-04 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia !!! Zagubili paczkę , odnalazła się po miesiącu . Dostarczyli ja do nadawcy z protokołem reklamacyjnym . Zawartość potłuczona co sami zauważyli a i tak dostarczyli . Gorąco nie polecam . Kontakt z infolinia jak za komuny , zero kompetencji .
    WadySame wady
  • ~FX / 2020-02-04 16:00
    Ocena: 3.33 / 5
    W sytuacji, gdy odbiorcy podano błędny kod do paczkomatu, jedyne, co oferuje firma, to zwrot do paczkomatu nadawczego i ponowne nadanie paczki. Żenada.
  • ~Romek / 2020-02-04 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie powinna mieć prawa bycia na rynku. Pani Kurier chyba za karę tam pracuję bo nie chce dostarczyć paczki chociaż jest zaznaczona godzina po której ta paczke doręczyć. Syf kiła i mogiła nawet ta i zakichana infolinia nic nie może na to poradzic. Bede odradzał wszystkim z rodziny i znajomych omijania tej firmy szerokim łukiem
    ZaletySYF ostatni
    WadySyf totalny
  • ~Magda / 2020-02-04 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Firma dramat . Przesylka miala byc w 1 dzien, po zrypaniu chamskiego kuriera po wielu perypetiach dotarła wreszcie po 6 dniach!!!! ???? Nigdy wiecej. Paczka w przesylce zwyklej pocztą przyszlaby szybciej.
    ZaletyAbsolutnie zadnych
    WadyBrak kontaktu, niegrzeczny kurier, przekierowywanie przesylki.
  • ~niechętniezmuszony / 2020-02-03 07:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Pracując w branży e-commerce i mając styczność z InPostem chcę się podzielić kilkoma spostrzeżeniami na temat działania tej firmy. Dzięki podpisanej umowie z Allegro oraz wprowadzeniem przez platformę SMARTa wielu Konsumentów wybiera tę opcję dostarczenia przesyłki. Tutaj zaznaczę, że SMART oferuje również odbiór przesyłek w Urzędach Pocztowych, stacjach Orlen, sklepach Żabki gdzie przesyłki są dowożone przez Pracowników Poczty. Wróćmy teraz do głównej oferowanej usługi czyli paczkomatów oraz uszkodzonych paczek. W momencie otwarcia skrytki w paczkomacie i odbioru przesyłki bez zastrzeżeń przewoźnik odrzuci każdą reklamację uszkodzenia zawartości w trakcie transportu z powodu braku udowodnienia winy w trakcie procesu przewozu. Dlatego na korzyść innych rodzajów dostarczenia przesyłek trzeba dodać możliwość sprawdzenia zawartości w obecności przewoźnika nawet jeżeli jest to droższe od Inpostu.

    Możliwe, że ktoś niedługo napisze jak ciężko być kurierem, że nie szanujemy ich czasu etc. Jest wiele ciężkich zawodów w których jakość można a nawet trzeba oferować jak najwyższą ponieważ gdyby InPost był lekarzem to nie chciałbym być przez niego operowany nawet w momencie zamiany ze SMARTa na refundację z NFZ. Czasami lepiej dopłacić do przesyłki kurierskiej i otrzymać o wiele lepszą jakość u innych przewoźników.
    Zalety1. Przesyłka dzisiaj odebrana od Nadawcy w 99% następnego dnia jest u Odbiorcy/Paczkomacie.
    2. SMART Allegro. Darmowa dostawa jak również zwroty.
    Wady1. Częsta rotacja na stanowisku kuriera.
    2. Brak poszanowania dla cudzej własności. Kurierzy niestety rzucają paczkami. Nawet w trakcie odbioru od Nadawcy rozmawiając z personelem (to już jest absurd) co jest rażącym niedbalstwem ze strony przewoźnika Art 791 KC.
    3. Szukanie pomocy na infolinii mija się z celem. "spychologia", "wyciągnij/wsadź wtyczkę" etc.
    4. Proces składania reklamacji został tak skonstruowany aby zgłaszający dał sobie spokój. Biorąc pod uwagę wartość paczki liczoną w kilkudziesięciu złotych ekonomiczniej jest poświęcić ten czas na inne działanie w firmie zamiast próbować się dogadać z tą firmą.
    5. SMART Allegro. Ogromna ilość przesyłek powoduje ogromnie obniżoną jakość przewozu.
    Kartony są pogniecione (ewidentnie kurier położył inny o wiele za ciężki pakunek na naszym co też jest uszkodzeniem!!), narożniki kartonu wgniecione (kurierowi ciężko się pochylić więc sobie rzuci paczką, przecież za to nie płaci prawda? Przy okazji przy paczkomacie nikt tego nie zobaczy).
    6. Dodatkowa opłata za zmianę gabarytu chociaż z logicznego punktu widzenia jeżeli wykupuje się skrytkę o wymiarach 38x41x64 to mogę nadać w niej również małą kopertę. Każda taka "interwencja" Inpostu daje im dochód w wysokości 3,68 PLN. Biorąc pod uwagę skalę ich działania w skali roku może się uzbierać spora suma.
  • ~Maciej / 2020-02-02 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 4 dni nie mogłem wyciągnąć przesyłki że skrytki z powodu awarii zamka. Trzykrotna reklamacja, 3dni, nie odniosła skutku, nie przeniesiono przesyłki do innej skrzynki. Awaria może się zdarzyć, natomiast czynnik ludzki to skandal.
  • ~Darek / 2020-02-01 16:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Zamówione paczki znalazły się w innym paczkomacie, niż ten który wybrałem oddalony o kilka kilometrów dalej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1873
DHL
Ocena: 1.26, ilość opinii: 1572
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 997
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 968
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 458
FedEx
Ocena: 1.47, ilość opinii: 186
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149