Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7812 opinii

1.74 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Milena / 2024-02-09 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost zawiodło moje oczekiwania pod względem obsługi klienta. Pomimo czekania cały dzień w domu na przesyłkę, wieczorem z aplikacji dowiedziałam się, że została zwrócona do nadawcy, podobno z powodu odmowy jej przyjęcia. Mimo wielokrotnych próśb o pomoc i możliwość zwrotu pieniędzy, nie uzyskałam żadnego wsparcia. Trudno mi zrozumieć, dlaczego twierdzą, że odmówiłam przyjęcia paczki, gdy ani nie spotkałam kuriera, ani nie miałyśmy żadnej wymiany słów. Jest to dla mnie bardzo frustrujące doświadczenie, zwłaszcza że spodziewałam się profesjonalizmu od firmy takiej jak InPost.
  • ~Mira / 2024-02-09 10:19
    Ocena: 3.67 / 5
    Miasto Puck. Kurier chamski , bezczelny , wali do drzwi pięściami , nie chce podejmować drugiej próby doręczenia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Bożena / 2024-02-09 01:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Przesyłka z zabawkami. Nadana późnym popołudniem, następnego dnia przed 15:00 bardzo miły pan kurier ją dostarczył (od kilku miesięcy jest ten sam). Nawet miał wydać 20 zł. Nie mogę napisać jednego złego słowa na tę firmę, a korzystam bardzo często od ponad 2 lat. Jeśli nie byłoby mnie w domu do 15:00, to i tak dzwonią z biura, czy inny kurier może dostarczyć przesyłkę wieczorem. Zazwyczaj jest to godz. 18,19:00.
    ZaletyBardzo szybka dostawa zamówionych produktów, bardzo mili, kulturalni kurierzy (w ciągu ponad dwóch lat, z tego co pamiętam obecnie jest trzeci), zawsze odbierają połączenie, nigdy nie składałam reklamacji.
    WadyBrak
  • ~Agnieszka / 2024-02-08 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Z usług inpost korzystam długi czas,i nie mogłam nigdy nic złego powiedzieć aż do 6.12.2023- poszłam odebrać przesyłkę za pobraniem,zrobiłam.przelew na kwotę 214zł otwiera się skrytka PUSTA! szybko dzwonie na infolinię, że jak to możliwe...Pani na infolini powiedziała co mam zrobić, i że do 8.12.23 otrzymam swoją przesyłkę. Niestety tak się nie stało...Kolejny Telefon na infolinię,okazało się że moja przesyłka została zwrócona do nadawcy,zapytałam co z moją wpłatą, odpowiedź proszę czekać na odp ponieważ wypełniła Pani formularz reklamacyjny.
    19.12.23- odp że reklamacja nie została uwzględniona i mam się kontaktować z nadawcą o zwrot pieniędzy.
    Telefon do nadawcy- nadawca nie ma przelewu,ale przesyłkę otrzymał,i w mojej sprawie napisał maila do Inpost,o zwrot kosztów.
    Inpost wysłał maila do nadawcy,że nie otrzyma pieniędzy za produkt ponieważ on zostal zwrócony.
    Kolejny Telefon na infolinię,z zapytaniem gdzie,kto I kiedy otrzymam swoje pieniadze...konsultant prosi bym napisała reklamację reklamacji by dostać zwrot na konta.
    Co robię, piszę maila,dołączam maile od inpost jakie otrzymalam Ja oraz Nadawca-brak odp
    Piszę kolejnego maila- cisza
    Wysłałam maila na wszystkie adresy inpost co odp Uwaga! Pani otrzymała odp na zgłoszona reklamację z dniem 19.12.2023.
    Napisałam kolejnego maila,że bardzo dobrze znam jego treść,ale pytam gdzie są moje pieniądze!!
    Na pewno sprawy tak nie zostawię!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zwrotu moich pieniedzy
  • ~Eryk / 2024-02-07 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem prezent wysyłka paczkomatowa zostało zaadresowane prawidłowo z kodem pocztowym oraz nr paczkomatu .
    Paczka zostało umieszczona 157 kilometrów od prawidłowego paczkamatu na infolinii konsultant udzielił mi informacji żebym napisał na pomoc@inpost.pl.
    Napisałem dostałem odpowiedź że wszystko prawidłowo jest i żebym pofatygował się paczkomatu 157 km nie widzą problemu.
    DRAMAT
    ZaletyPrezes BRZÓZKA w taki sposób zarabia kasę i się lansuje WOŚP BIEDACZYSKO.
    WadyZLODZIEJE. I OSZUŚCI
  • ~Klientka / 2024-02-07 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystanie z InPost jest ok dopóki nie pojawia się problem. Infolinia to żart. Nie wiem czy to problem doboru kadr, ale lepiej rozmawia się ze sztuczną inteligencją. Konsultanci nie potrafią rozwiązać problemu. Pani w kółko powtarza to czego nauczyła się na pamięć, robiąc z rozmówcy idiotę. Nie rozumie co się do niej mówi, bo tego nie ma w skrypcie rozmowy. Problemu rozwiązać nie potrafi, innego numeru nie poda. Można wyjść z siebie i stanąć obok, ale kontaktu się nie otrzyma. Wysyłam wiele paczek i wiele otrzymuję z uwagi na bliskość paczkomatu. Dla zasady jednak przeniosę się do konkurencyjnej firmy kurierskiej. Ilość zamówień zdecydowanie rozminęła się z jakością usługi.
    WadyBrak możliwości otrzymania kontaktu do osoby kompetentnej
    Brak dobrej woli
    Kadry infolinii
  • ~Marta / 2024-02-07 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakaś pomyłka!!! Paczki wiele razy przekierowywane do innego "najbliższego" paczkomatu czyli 13km od miejsca docelowego. To ważne, chodzi o Warszawę gdzie w sumie jest ponad 500 paczkomatów (info ze str inpost)! Czas przechowywania paczki w innym miejscu to jeden dzień roboczy co wcale nie oznacza 24h tylko tak długo dopóki kurier nie zechce jej dostarczyć w wyznaczone miejsce docelowe. A pani na infolinii nic nie wie i nie może pomóc bo taki jest regulamin. Brawo InPost!!!
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~Apolonia / 2024-02-07 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczke na którą czekałam 3 tygodnie, po tym czasie weszłam na aplikację zobaczyć gdzie ta paczka jest a się okazało ze od 10 dni jest doręczona. Dzwoniłam do inposta, brak odzewu. Napisałam skargę w formularzu kontaktowym że paczka doręczona a jej nie ma i po 2 dniach zadzwonił do mnie kurier że zostawił paczke w kiosku w mieście obok (bo mieszkam na wsi), grzecznie spytałam dlaczego nie zostałam poinformowana o tym że paczka sobie gdzieś leży i czeka na co on zbulwersowany że z grzeczności mi to tam zostawił a paczka powinna wrócić do nadawcy bo nie ma przejezdnej drogi do mnie ( zaczęto remont drogi a droga oczywiście że jest przejezdna tylko 50 na godzinę na 80 i tyle) cham i burak, zwyzywał mnie że już nigdy mi paczki nie dostarczy skoro mam problemy ze nie dostałam SMS o tym że paczka gdzieś czeka. I tak o to paczka czekała 14 dni w punkcie odbioru oznaczona jako dostarczona, a jako iż była to paczka z sklepu gdzie było 14 dni na zwrot to utraciłam możliwość zwrotu. Dzięki kurier InPost!
    ZaletyBrak
  • ~Less / 2024-02-06 10:50
    Ocena: 2.33 / 5
    InPost w okresie światecznym uszkodził kilka przesyłek bardzo kosztownych, w Płocku, rzekomo ubezpieczonych, jedna wartości 1 200,00 zł, druga nawet 12 000,00 zł i włąśnie dziś odrzucił moją reklamację i swoje zobowiązanie zwrotu kosztów za szkody rzekomo z powodu niespójności zdjęć, sęk w tym, że składając ją wypełniłem i uzupełniłem wszystko, czego rządali, a po jakimś miesiącu odezwali się, ze musze dosłać zdjęcia, wyobrażacie sobie - po miesiącu milczenia i w związku z tym przekonania, ze wszystko mają co trzeba!

    Uwaga na nich, nie wysyłajcie nimi kosztownych i delikatnych produktów, co z tego, ze mają paczkomaty - to oszuści!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i wandale
  • ~Anna / 2024-02-06 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dzwoni i mówi, że przerzucił mi paczkę przez bramę !!! Biegnę do bramy patrzę paczka leży w błocie, deszcz na nią pada a w środku zasilacze do ledów za ponad 400 zł a kuriera ani śladu. Dzwonię powiedzieć, że tak się nie robi i że tam w środku jest sprzęt elektoniczny o wartości kilkuset złotych. Kurier na to że on wie co robi bo już nie raz do nas przyjeżdżał z karmą dla psa i teraz też myślał, że to karma bo paczka niewielka a ciężka i ludzie czasem próbki zamawiają w takich mniejszych paczkach. Mówi jeszcze, że on ją tak delikatnie przez bramę przełożył (a paczka leżała jakieś 3 metry od bramy). No brak słów, ręce opadają. Jak zamówię telefon czy laptopa to też przerzuci przez bramę i zostawi na deszczu myśląc, że to karma dla psa? Karmy dla psa też nie powinien przez bramę przerzucać ale widać takie mają standardy w inPost. Dodatkowo nie wiem czemu nie dostałam żadnego powiadomienia ani na email ani smsem, że paczka zostanie dostarczona w danym dniu. Od dzisiaj będę unikać jak ognia tej firemki.
    ZaletyBRAK
  • ~Daria / 2024-02-05 09:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier przywożąc mi paczkę wyrzucił ją przy bramie i na spokojnie odjechał. Nie było żadnych prób dostarczenia jej bezpośrednio do domu. Najlepszym rozwiązaniem dla niego było wyrzucenie paczki na podwórko.
  • ~Piotr / 2024-02-04 21:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzień dobry moja przesyłka zastała uznana za zagubioną. Klient zrezygnował z zakupu po 5 daniach paczka się znalazła drugi przypadek to kolejne zagubienie przesyłki klient dostał inną paczkę pomylone przesyłka odesłał 3 przypadek to nie mogłem otworzyć paczkomatu dzwoniłem do konsultanta nie dał rady otworzyć zdalnie dzwoniłem przez 3 dni i nikt mi nie pomógł aż paczka poszla zwrotna. Dzwoni klient zdenerwowany że nie odebrałem i musiałem opowiedzieć że to nie moja wina. Także nie polecam już korzystam z Orlen i innych
    ZaletyMam blisko lubiłem InPost 3razy dziennie lub więcej poczki wysyłałem ale nie mogło pozwolić na takie pomylki
    WadyCzęste problemy z zagubieniem przesyłek
  • ~Zbyszek / 2024-02-03 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która miałem odebrać tego samego dnia została umieszczona w paczkomacie o godzinie 11:34 a o godzinie 16 już nie mogłem jej odebrać po została zabrana do oddziału i rozpoczęła zwrot do nadawcy. Gdzie tu rzetelność i poczucie odpowiedzialności wobec klienta.
    ZaletyBrak
    Wadynie wywiązanie się z umowy
  • ~Zbyszek / 2024-02-03 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która miałem odebrać tego samego dnia została umieszczona w paczkomacie o godzinie 11:34 a o godzinie 16 już nie mogłem jej odebrać po została zabrana do oddziału i rozpoczęła zwrot do nadawcy. Gdzie tu rzetelność i poczucie odpowiedzialności wobec klienta.
    ZaletyBrak
    Wadynie wywiązanie się z umowy
  • ~Zbyszek / 2024-02-03 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która miałem odebrać tego samego dnia została umieszczona w paczkomacie o godzinie 11:34 a o godzinie 16 już nie mogłem jej odebrać po została zabrana do oddziału i rozpoczęła zwrot do nadawcy. Gdzie tu rzetelność i poczucie odpowiedzialności wobec klienta.
    ZaletyBrak
    Wadynie wywiązanie się z umowy
  • ~wojtek / 2024-02-02 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałem zamówionej paczki. Kontaktował się ze mną kurier oświadczając, że przesyłka nie mieści się w skrzynce. Po paru dniach dowiedziałem się, że paczka została dostareczona do adresata czyli do mnie. Podczas zgłoszenia faktu dowiedziałem się, że przesyłka zaginęła. Złożyłem reklamację i czekaqm na dalszy rozwój sprawy.
  • ~Ko / 2024-02-02 18:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Super bardzo polecam in post są najlepsi nigdy nie było problemów kurier super tak jak inni kurierzy również ok pozdrawiam
    ZaletyOk
  • ~Agnieszka / 2024-02-01 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost nie dostarczył przesyłki do paczkomatu ale pojawiła się informacja, że przesyłka została odebrana.Po kilku dniach dostałam email, że paczka została odesłana do nadawcy za granicę i straciłam 200 złotych. Nigdy więcej nie skorzystam z InPost
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o losach zaginionej paczki. Brak informacji o możliwości ponownego dostarczenia paczki do paczkomatu np. za dopłatą.
  • ~Roobsov / 2024-02-01 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu to samo kurier wysłał smsa że dostarczy przesyłkę a wrócił z nią do oddziału inPost
    i to już nie pierwszy raz wprowadza w błąd.
    ZaletyNIE MA!
    Wady- Nie dotrzymywanie terminów dostawy
    - Kiepska komunikacja
    - Długi czas oczekiwania na dostawę
    - Oszukiwanie
    - Uszkodzona przesyłka
    - Brak kontaktu
    - Najgorsza firma kurierska
  • ~Melondramat / 2024-02-01 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczył paczkę (o wartości około 150 zł) pod zły adres. Po wielu telefonach i nerwach udało mi się ją odzyskać, ale ludzie, którzy ją odebrali zamiast mnie, otworzyli ją i uszkodzili oryginalne opakowanie, a to miał być prezent. Obsługa klienta i dział reklamacji to żart. Kupa zmarnowanego czasu i nerwów, a w ramach rekompensaty po ponad miesiącu szarpaniny, dostałam 19,99 zł.
    Mam nadzieję, że konkurencyjnej firmy z lepszą jakością usług wygryzą to dziadostwo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12007
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7812
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7272
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4041
Pocztex
Ocena: 1.26, ilość opinii: 3868
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2326
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770