Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 458 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.52
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.82
  • Czas dostawy
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2020-01-31 16:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy Inpost chyba kankana na tych paczkach tańczą. Drugi raz w ciągu tygodnia przesyłka uszkodzona. Jeździć 30 km i reklamować szkoda mi czasu ale więcej nie skorzystam i innym też nie polecam. Nadają się tylko złom i gruz wywozić.
    ZaletyPrzesyłki prawie zawsze na czas
    WadyUszkodzenia przesyłek
  • ~Michał / 2020-01-31 11:25
    Ocena: 1.67 / 5
    W związku z tym, że ostatnio zostałem bardzo niemile doświadczony przez firmę InPost chciałbym się podzielić opinią na temat tej firmy. Zakupiłem grill samochodowy (plastikowy - delikatnie wypukły środkiem), który był cały, ponieważ sprzedający przed wysyłką wysyłał mi zdjęcia i zrobił wideo chat - wszystko było całe. Koszt produktu 100 zł + koszty wysyłki za pobraniem. Paczkę przywiózł InPost koszt przesyłki ku mojemu zaskoczeniu 60 zł!!! Paczka z zewnątrz cała w w środku grill połamany przez środek (prawdopodobnie kurier coś rzucił na paczkę i we wnętrzu powstały uszkodzenia. Reklamowałem przesyłkę a InPost umył ręce odrzucając reklamację bo po zewnętrznym opakowaniu nic nie było. Dodam że przesyłka była ubezpieczona na 1000 zł... NIE POLECAM !!! Czuje się poszkodowany...
    Wadynie dbają o paczki, unikają konsekwencji niszczenia produktów, ubezpieczenie to ściema
  • ~Niezadowolny / 2020-01-30 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dostarczona do paczkomatu, obsługa rozkłada ręce i każde jechać ponad 1h do oddziału odebrać osobiście.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykonania usługi, brak pomocy
  • ~Odbiorca / 2020-01-30 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Kurier nie przyjeżdża i pisze, że klient odmówił przyjęcia przesyłki nawet się z nim nie widząc. Następnie oddsyłają przesyłkę do nadawcy mając gdzieś to, że ktoś może na tą przesyłkę oczekiwać. I nie jest to pojedyńczy przypadek. Dział obsługi to kolejna kpina. Zasłaniają się tym, że prawo złożenia reklamacji ma nadawca.
  • ~Xabingo / 2020-01-29 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zamówiłem paczkę, nie dotarła. 3 razy dzwoniłem z reklamacją i nic... Zawsze mówili to samo. Zamówiłem ponownie już innym kurierem i na drugi dzień dotarła.
    ZaletyZalety? No bez żartów...
    WadyRaczej wszystko czego oczekuje się od kuriera
  • ~Marek / 2020-01-29 20:02
    Ocena: 4.67 / 5
    Wszystkie te oszołomy co negatywnie wypowiadają się o InPost nie mają pojęcia o ciężkiej pracy kuriera. Siedzą na tyłkach i tylko mają same wymagania. Nic im nie pasuje. Tak się to towarzystwo nauczyło wygodnictwa, że nie chce im się dupy podnieść i iść na jakiekolwiek zakupy. Najlepiej zamówić towar w sklepie i czekać aż przywiozą. To, że kurier dostarczy paczkę a ich nie ma w domu ich nie interesuje. Najłatwiej niestety jest pisać głupoty o kurierach.
    ZaletyDostawa zawsze na czas.
    WadyBrak
  • ~Ella / 2020-01-29 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Z usługi paczkomatow korzystam od dawna i zawsze preferuje sprzedających mających w swojej ofercie taką formę dostawy. Do wczoraj... Dostałam sms z kodami dot odbioru dwóch odrębnych przesyłek. Okazało się, że udało się odebrać tylko jedną... W przypadku wprowadzenia obydwóch kodów okazało się, że obydwie skrytki zostały opróżnione... Mając numer przesyłki skontaktowałam się z infolinią i przedstawiłam sytuację. Przemiły pan, po kilkunastu minutach rozmowy, poinformował mnie,ze rzeczywiście wystąpił pewien incydent i ktoś zgłosił dzwoniąc spod paczkomatu, że po wbiciu kodu otworzyła się niewłaściwa skrytka. Właśnie z moim zakupem. Podobno w związku z tym skrytka została automatycznie zablokowana. Mam pojechać ponownie pod paczkomat i tam ponownie skontaktować się z infolinią. Pracownicy mieli mi pomóc w odblokowaniu zdalnie tej skrytki. Tak dosłownie brzmiala dyspozycja. W dniu dzisiejszym zrobiłam co polecił mi pracownik infolinii podczas wczorajszej rozmowy. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że nie było żadnego zgłoszenia i Pan dopiero teraz to zrobi. Zostałam wypytana o zawartość przesyłki, tak jakby pracownikowi inpost miało to w czymkolwiek pomoc. Przesyłka jest pakowana przez nadawcę. Ważny był nawet numer zakupionego obuwia... Generalnie, mam czekać na wyjaśnienie sprawy. Ciekawe dlaczego z klienta robi się debila? Teoretycznie od wczoraj mam buty, których nie mam... Gdzieś jednak są... Ja zapłaciłam za tą usługę i teraz jeszcze muszę szukać swojego zakupu. Słabe to wszystko. Ciekawe czego dowiem się jutro? Pozdrawiam pracowników firmy...
  • ~Grzesiek nie zadowolony klient / 2020-01-29 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam paczkomatu w Zielonce ul.Legionow 2. Kolejny raz jest błąd urządzenia i brak możliwości odbioru paczki. Na infolini Pani powiedziała że nic nie może zrobić bo nie ma komunikacji z urzadzeniem i że paczka będzie 12h czekała,później mam zadzwonić na infolinię i przekieruja paczkę do innego paczkomatu.
    ZaletyZadnych
    WadyCzęsty błąd urzadzenia
  • ~Maciej / 2020-01-29 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Super firma dostarczają paczki w terminie nawet przed terminem
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Sergiusz / 2020-01-28 21:12
    Ocena: 4.33 / 5
    Wszystko byłoby super, gdyby nie ekrany Paczkomatów. Działają koszmarnie. Wolałbym 3 minuty grzebać ręką w końskiej kupie niż przez 3 minuty stukać "odbierz paczkę" mając nadzieję, że to koszmarne urządzenie w końcu zareaguje
    Zaletyczas odstawy, odbiór 24/7
    Wadyobsługa Paczkomatu
  • ~Cvt / 2020-01-28 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier cham, niewychowany... paczki uszkodzone i pogniecione, za nic nie polecam
  • ~Gab / 2020-01-28 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości odebrania paczki, brak haseł kodów i powiadomień dotyczących odbioru. Paczka w tej chwili znajduje się 80 km od paczkomatu, brak możliwości ponownego jej umieszczenia.
  • ~Grzegorz / 2020-01-28 08:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Od dnia 18/01 minęło już 10 dni a przesyłka nadal tkwi w uszkodzonym paczkomacie. InPost nie wie kiedy i gdzie będzie można odebrać przesyłkę. Na moja prośbę przekierowania do innej maszyny, okazało sie to "niemożliwe"(?)
    Dzwonię. Wysyłam maile, dzwonie, składam reklamacje, ale InPost ma to w dupie. Nikt nic nie wie, i nie widać żadnej chęci okazania pomocy i rozwiązania problemu,
    Banda idiotów.
    Zaletybrak
    WadyNieudolność w rozwiązaniu ;problemu, brak rzetelnych informacji, niedouczony personel infolinii
  • ~Katarzyna M. / 2020-01-27 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na świecie, choćby byli ostatnimi na świecie to już nigdy nie skorzystam z ich usług. W ogóle nie zainteresowani dostawą przesyłek, infolinia każe czekać i twierdzą, że nie mają żadnych obowiązujących terminów w jakich muszą dostarczyć paczki.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Xx / 2020-01-27 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost tragiczna firma reklamacja trwała dwa miesiące i tak oddali za jedną rzecz z paczki. Omijać z daleka
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2020-01-26 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś masakra, na aplikację przychodzą powiadomienia że wkrótce minie czas odebrania przesyłki. Jadę próbuje odebrać A tam informacja że coś poszło nie tak. Okazało się że ta paczka już była odebrana A następną na którą czekałem jeszcze nie dotarła.
    Pisałem maile i nie otrzymałem ŻADNEJ pomocy ani wyjaśnienia. Zglaszalem telefonicznie to powiedzieli żeby pisać maile.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Magdalena / 2020-01-26 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nędza i jeszcze nędza z przytupem. Zero kontaktu,zero dzwonienia z informacją, że kurier w pobliżu. Obie paczki zamówione przez allegro wróciły do nadawcy. Jaki powód ? Widocznie widzi misie kuriera. Kurier zwykły był w ciągu 3 dni, dzwonił umawiał się na odbiór a tu ni uj.....tak mało grzecznie podsumowując. Paczki nie ma, nadawca cichosza, że paczka do niego wróciła, a pieniądze i za paczkę i za kuriera pobrane. Napisałam do allego z informacją o zaistniałej sytuacji i do nadawcy wysłałam numer z prośbą o kontakt i rozwiązanie sprawy...teraz pewnie znów sobie poczekam.
    Zaletybrak
    Wadybrak wywiązywania się z umowy, kompletny brak kontaktu z kurierem
  • ~Myjka / 2020-01-25 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalne dno, nie ma z ich strony żadnej pomocy, używają prywatne osoby jedynie pod zarobek. Wybrałem zły gabaryt i żadnej pomocy z ich strony kontaktowałem się przez telefon i kazali przez formularz internetowy opisać problem, a kiedy do nich napisałem właśnie przez formularz to napisali że nie ma takiej możliwości (mimo różnych prób)
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa nie ogarnięta,
    Traktują osoby prywatne jako zarobek,
    Nie ma (prawie) kontaktu
  • ~jaro444 / 2020-01-25 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedno wielkie oszustwo. Pracują tam same "ułomy" "sypiace" regułkami jak roboty.
    Radzę omijać szerokim łukiem ten badziew jeśli zależy wam na zdrowiu, czasie i pieniadzach.

    Zaletybrak
  • ~Jimu / 2020-01-25 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę juz 6 dni.
    Mowili ze bedzie we wtorek i caly czas przekladaja.
    Nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1873
DHL
Ocena: 1.26, ilość opinii: 1572
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 997
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 968
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 458
FedEx
Ocena: 1.47, ilość opinii: 186
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149