Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 1189 opinii

1.74 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.47
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.84
  • Czas dostawy
    1.91

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~angelmon73 / 2020-06-19 14:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta firma to porażka! Nie powinna już istnieć przy takiej jakości usług! Z paczkomatami dotychczas nie miałam jeszcze problemów, ale dostawa kurierska to dno! Jeśli nie odbierze się przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, to już się w ogóle nie odbierze. Bo druga próba doręczenia to fikcja, tak samo jak niby możliwość odebrania w oddziale, ponieważ nie dostaje się żadnej informacji gdzie odebrać, a np. w Poznaniu są dwa oddziały. Nie piszę o jednej sytuacji, bo nigdy nie było drugiej próby doręczenia, chociaż siedziałam w domu i nawet z psem nie wyszłam! Zdarzyło się to już wielokrotnie. Skutek taki że ta sama przesyłka wracała do nadawcy dwa razy. Firmie INPOST nie zależy na doręczaniu przesyłek, tylko na odsyłaniu jak najszybciej z powrotem do nadawcy nie dając możliwości odbioru i kasowaniu za powtórne wysłanie. Przy takiej solidności powinna tracić klientów. Ja osobiście na pewno nie zdecyduje się więcej na zamawianie z kurierem.
    Zaletyszybka dostawa ( o ile będzie udana)
    WadyBrak prób ponownego dostarczenia, ani innej możliwości odbioru. Brak kontaktu z kurierem.Niewywiązywanie się z tego co firma deklaruje.
  • ~Patryk / 2020-06-19 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli zamawiam przesyłkę i pise co przekazać kurierowi to napisałem proszę o wcześniejszy kontakt i nie dzwoniom to jusz nie pierwszy raz poprostu som upośledzeni i tyle stanom pod domem i trombiom poto podaje wiadomość i numer telefonu żeby dzwonił anie trombil jak idiota jeden zy drugim
    ZaletyPaczka pognieciona
    WadyPaczka pognieciona
  • ~Marri / 2020-06-19 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 18 czerwca rzekomo pod moim adresem był kurier , my z mężem w pracy , żadnej wiadomości awiza nic , Pani na infolini mówi nie ma pan obowiązku dzwonić, żadnego e-maila że Pan był i awizowal, dziś 19tego jeden e-mail że Pan szanowny kurier był i pączka wraca do nadawcy ,oczywiście nic nie da się zrobić koszmar
    WadyBrak doręczenia paczki
  • ~Artmac / 2020-06-18 19:43
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAGA NA INPOST i przesyłki zagraniczne!!!
    Po pierwsze nagle przestali informować o przesyłkach SMS'em. Po drugie pod pretekstem COVID skrócili czas na odbiór do 48h, za wydłużenie każą dodatkowo płacić 11zł(płatny SMS).
    Najgorsze jednak jest to co się dzieje gdy nie będziemy mogli odebrać paczki w terminie. Trafia ona do magazynu i NIE MA MOŻLIWOŚCI JEJ ODZYSKANIA.
    Zasłaniają się procedurami i wolą wysłać paczkę ponownie do Chin, mimo tego, że jest cały czas w Polsce.
    Infolinia to DNO! Na te same pytania, każdy konsultant odpowiada inaczej,ręce opadają.
    Wygląda na to, że pod pretekstem COVID ta nędzna firma maksymalizuje przepływ paczek kosztem dobra klientów i w takich przypadkach postępuje irracjonalnie.
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM INPOST I PRZESYŁKI ZAGRANICZNE!
    WadyIrracjonalne postępowanie i idiotyczne procedury. Mają gdzieś dobro klienta.
    Tylko 48h na odbiór przesyłki, po upływie brak możliwości odzyskania przesyłki.
  • ~Gorillo / 2020-06-18 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, nigdy więcej, zamawiam paczke na paczkomat, zeby odebrac paczke w godzinach nocnych, nie da się bo paczka zostaje zostawiona w punkcie odbioru i ma lezec tam 3-4 dni zanim pójdzie znowu do paczkomatu. W punkcie moge odebrac tylko w godz. 9-17. Zeby paczke odebrac musze wziąc wolne w pracy. In post to jest dziadostwo jakich mało
    ZaletyBrak zalet
    WadyPaczka powinna byc w paczkomacie a jest w punkcie
  • ~pogromczaQ / 2020-06-18 15:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Powiem tak czas dostawy 2,dni czyli tak jak zwykle firmę inpost oceniam w skali 1/10,9/10 jedyny minus to ze paczka przyszła uszkodzona ale tak bardzo dobrze.
    Zalety-Szybki czas dostawy
    -miły pan kurier
    Wady-uszkodzona paczka
  • ~Iwona / 2020-06-18 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    proces reklamacyjny tragedia. Reklamacja zgloszona przez strone inpostu 18.05 (potwierdzenie mailowe przyjecia reklamacji od inpostu otrzymalam ) Dzis mija termin rozpatrzenia i dostaje maila, ze reklamacja nie moze byc rozpatrzona z powodu braku dokumentow i tu lista, czego potrzebuja. Wszystkie dokumenty zostaly dolaczone do reklamacji miesiac temu. Na infolini mowia, ze kontaktu telefonicznego do dzialu reklamacji nie ma, trzeba kontaktowac sie przez strone lub mailem.
    TRAGEDIA. przeciagaja maksymalnie, aby nie zwrocic pieniedzy
  • ~Jagoda / 2020-06-18 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 11.06.2020 r. otrzymałam informację sms, że moja paczka została umieszczona w paczkomacie. Jeszcze tego samego dnia poszłam odebrać paczkę. Okazało się, że została umieszczona w uszkodzonej skrytce, która nie chciała się otworzyć. Od razu spod owego paczkomatu zadzowniłam na infolinię zgłosić problem. Uprzejmy Pan poinformował mnie, że zgłosi w systemie, aby przełożyć paczkę do innej (sprawnej) skrytki i że tego samego dnia lub na drugi dzień otrzymam smsa z nowym kodem. 16.06.2020 zadzwoniłam ponownie na infolinię, żeby zapytać na jakim etapie jest przełożenie mojej paczki do innej skrytki, po czym otrzymałam informację, że nie wiedzieć czemu (?!) moja paczka została cofnięta na magazyn In Post. Zapewniono mnie również, że nie zostanie ona odesłana do Nadawcy, tylko ponownie dostarczona do paczkomatu, abym mogła ją odebrać. Dzisiaj tj. 18.06.2020 dzwoniąc na infolinię poinformowano mnie, że w dniu wczorajszym paczka dotarła do Nadawcy. Na pytanie, co w takim przypadku, kiedy nie mam ani paczki ani pieniędzy Z WINY IN POST, dowiedziałam się, że TO JA mam się kontaktować z Nadawcą w celu ponownego nadania paczki, albo złożyć reklamację na stronie IN POST.
    Zupełne DNO. Lekceważenie klienta w każdym calu, tym bardziej, że wina leży WYŁĄCZNIE po stronie IN POST.
    Wadylekceważenie klienta, brak pomocy
  • ~Urszula / 2020-06-18 08:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Proces reklamacyjny tragiczny. In post przeciąga sprawę do maximum. Po zagubieniu przez nich paczki odpowiedź 30 dni po złożeniu wszystkich dokumentów i oczywiście okazuje się, że reklamacja nie może być uwzględniona ze względu na brak 2 innych dokumentów, co jest nieprawdą gdyż dokumenty o które upomina się Inpost zostały wysłane miesięc wcześniej.Nie dosyć, że zgubią przesyłkę to jeszcze wymagają składania sterty dokumentów dwukrotnie w celu maksymalnego przedłużenia czasu wypłaty. SKANDAL!
  • ~aaa / 2020-06-17 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    katastrofa, 3 paczka uciekła z paczkowmatu żadnego smsm ani aplikacja goonopost w historii nic nie ma maila dostałem tylko że przesyłki wróciły. Żadnych takich wynalazków to już lepiej pocztą polska
    Zaletynawet nie słyszałem o czymś takim
    Wadydziadostwo niekompetencja
  • ~Agnieszka / 2020-06-17 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, już dwukrotnie zgłaszałam reklamację w sprawie zwrotu Allegro nr 4820030770 który zamiast do sklepu trafił w ręcę prywatnej osoby z Warszawy. Nie mogę odzyskać pieniędzy za towar, ponieważ przez ewidenty bład kuriera paczka trafila nie do tego adresata! Zapewniono mnie telefonicznie, że kurier bedzie sie kontaktowal juz nastepnego dnia i nadal jest cisza - nie otrzymalam zadnego powiadomienia ani na e-mail, ani na telefon. Kamień w wodę, NIE POLECAM ABSOLUTNIE!!!
    WadyW przypadku problemu ZERO kontaktu - nie możliwe jestrozwiązanie problemu!
  • ~Minex / 2020-06-16 09:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Według mnie najlepsza firma kurierska w kraju. Nigdy się nie zawiodłem na firmie Inpost wszystko realizowane w mega szybkim tempie. Zero problemów typu: uszkodzona przesyłka. Gorąco polecam Inpost
    ZaletySzybka i bezproblemowa dostawa
    WadyBrak
  • ~prusak50 / 2020-06-15 22:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Zakupiony towar dotarł szybko do paczkomatu. Po otwarciu skrytki okazało się, że jest pusta. Zgłosiłem reklamację na ich formularzu. Minął o 30 i żadnej odpowiedzi. Jestem stratny prawie 40 zł. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Nataia / 2020-06-15 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost weekend to ściema !!!!! Zamowienia do soboty 14 dostarczone zostaja w ten sam weekend !!!! Prawda jest taka ze przy zamowieniu w piatek nawet w poniedzialek paczka nie dotarła !!!!
    Oferowana jest usluga ktora praktycznie nie istnieje !!!
  • ~Magda / 2020-06-15 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W poniedziałek rano otrzymałam smsa o dostarczeniu paczki do paczkomatu i czasie na odbiór - standardowe 48h. tego samego dnia o 20:30 dostałam informację o tym, że upłynął termin przechowywania przesyłki. Akurat byłam w drodze po paczkę. Podchodzę po 3 minutach, stoi kurier i wyjmuje wszystkie paczki z paczkomatu. Mówię jak wygląda sytuacja i że 3 minuty temu dostałam takiego smsa, więc ta paczka na pewno jest pod ręką. Kurier nie poszukał paczki, ale powiedział że paczkomat będzie rozbudowywany i najpóźniej w środę paczki trafią znów do paczkomatu. I tutaj psikus - nic się nie zadziało. A w środę paczka została zwrócona do nadawcy. BRAK SŁÓW. Dzisiaj rozmawiałam z Panią na infolinii - przemiła, ale co z tego jak jedyne co powiedziała to potwierdziła to co sama już wiem, a i tak i tak to ja mam się bujać z brakiem profesjonalizmu tej firmy. Dlatego ze INPOST nie kiwnie palcem pomimo tego, że zawalił na całej linii. NIE POLECAM,są nieprofesjonalnie, niezorganizowani i nie ogarniają komunikacji. Paczka była dla mnie istotna, zależało mi na czasie a dzięki INPOST będę się z tym bujać nie wiem ile jeszcze. jeszcze raz - NIE POLECAM. Dramat nie firma.
    Wadybrak komunikacji, brak informacji, brak organizacji
  • ~maks / 2020-06-13 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY nie zamowie więcej z inpost, i nikomu nie polecę! zamówiłem paczkę o wartości 500 zł i paczka dotarła do innej skrytki, wiec ktoś dostał paczkę za darmo, na szczęście uczciwy pan, zadzwonił na numer na paczce, i zgłosił to do inpost, przez co dostałem przesyłkę 3 dni później a nie dowiedział bym się o tym, gdyby nie to ze pan który dostał moją przesyłkę zadzwonił do mnie. w aplikacji nadal napisane ze paczka wydana do doręczenia
    Wadynieuwaga
  • ~Ksyksy / 2020-06-12 22:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo często zamawiając przesyłki wybierałem InPost i z reguły byłem zadowolony. Problem z firmą InPost zaczyna się wtedy gdy pojawi się jakiś problem. W moim przypadku była to uszkodzona przesyłka i zawartość. Reklamacje i odwołania są odrzucane, a osoba, która odpowiada na reklamacje to prawdopodobnie nie wie o czym pisze tylko z automatu ma gotowe formułki typu „nieprawidłowo zabezpieczona przesyłka przez nadawcę”, a że w paczce zrobiona dziura to przecież nie ich wina. Po odrzuconej reklamacji można sobie iść do sądu albo rzecznika praw konsumenta - w moim przypadku za 50 zł - odpuściłem. Jednak nigdy już nie wybiorę tej firmy i nikomu nie polecę. Czasem warto zapłacić za przesyłkę 2-5 zł więcej i się nie użerać.
  • ~Marzena / 2020-06-12 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zaginęła InPost nie poczuwa się do odpowiedzialności!!! Choć mam wszystkie potwierdzenia i paczka nadana w punkcie Epaka!!!Przez infolinię ani e-mail nic nie załatwimy!!! Dział reklamacji po miesiącu odrzuca wniosek choć ma wszystko biało na czarnym że jest to wina InPost!!!Zostaje jedynie rzecznik praw konsumenta... Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy i innych też przestrzegam!!!
    WadyNiewywiązywanie się z usług!!!
  • ~WciemieBity / 2020-06-12 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nigdy więcej. Wszystkie opinie tu wyrażone to czysta prawda.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Nika / 2020-06-12 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed firmą InPost!!!
    Przesyłka wysłana w punkcie Epaka, przez osobę tam pracująca zaginęła.
    Infolinia i kontakt e-mail straszne, nikt tam nic nie pomoże stracony czas i nerwy!!! W końcu zgłosiłam reklamacje gdzie Pani po miesiącu odpowiedziała, że nie została nadana chociaż wysłałam potwierdzenie dla klienta, które dostałam!!! Zostaje mi udanie się do rzecznika praw konsumenta dlatego uważajcie, bo firma działa bardzo źle!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2747
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 2025
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1283
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1189
Pocztex
Ocena: 1.29, ilość opinii: 1137
FedEx
Ocena: 1.52, ilość opinii: 273
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188