Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8262 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 414
  • ~Kasia / 2025-12-10 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! paczki giną kłamią że paczkę dostarczyli a nie dostarczyli. Kłamią! czas oczekiwania na Rozpatrzenie reklamacje wieczny. Jednym słowem dobrze to już kiedyś było teraz to zwykli oszuści a nie firma kurierską.
  • ~milan / 2025-12-09 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    BAŁWANY, BARANY, KANALIE. NIE DOSTARCZYLI PRZESYŁEK Z ALLEGRO, PODAJĄC FAŁSZYWE ARGUMENTY, JAK SĄDY ZRESZTĄ. ZLIKWIDOWAĆ TO ŚWIŃSTWO krakowskie, kieleckie i poznańskie. Ludzie, to kpiny, bezprawie.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak odpowiedzialności, kompetencji i wstydu i honoru.
  • ~r / 2025-12-09 19:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Infolinia to porażka, człowiek moknie pod paczkomatem wysłuchując jakichś głosów pseudointeligencji. Z konsultantem można się porozumieć, sprawia wrażenie miłej i chętnej do pomocy osoby, niestety konieczność wielokrotnego powtarzania "połącz z konsultantem" to taka sama patologia jak w wielu innych firmach. Skoro obsługa nie różni się od konkurencji, nie widzę powodu aby moknąć.
    Wady-infolinia i czas oczekiwania na konsultanta
  • ~oli / 2025-12-09 12:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałabym uprzejmie zwrócić uwagę na zachowanie Pani kurier, która dostarcza paczki busem InPost na terenie miejscowości Młyn. Niestety Pani często porusza się z nadmierną prędkością, jakby droga była autostradą, a nie małą, spokojną wsią. To stwarza realne niebezpieczeństwo szczególnie gdyby w pobliżu znalazło się dziecko, które niespodziewanie wybiegnie na drogę.

    Pomimo wcześniejszego zwrócenia uwagi sytuacja się powtarza. Kurierka dodatkowo często trąbi, aby mieszkańcy wyszli z domów po odbiór paczek, co również bywa uciążliwe.

    Proszę o reakcję i zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo oraz kulturę jazdy, aby uniknąć ewentualnej tragedii
  • ~Hen / 2025-12-08 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia, proszę złożyć reklamację wtedy zobaczycie co znaczy IMPOST. Mają gdzieś klienta, jak najdalej od takich firm.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Iwona / 2025-12-05 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to firma która lekceważy klientów pozwalając oddziałowi w Warszawie oszukiwać klientów. Ich kurierzy nie dowożą paczek do paczkomatów tylko zrzucają w jakimś sklepie daleko od wyznaczonego miejsca i nawet po upływie 2 dni, nadal nie przenoszą ich do właściwego miejsca uniemożliwiając odbiór. Nie ma nawet gdzie tego zgłosić bo infolinia nic nie może zrobić. Władze firmy pozwalają oddziałowi w warszawie na ten proceder. Pogratulować!
  • ~Mariana / 2025-12-05 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczta InPost nie dostarcza przesyłek na czas. Gdybym wiedziała, że zamówienie nie dotrze w zaplanowany dzień, to nic bym nie zamawiała. Nie polecam.
  • ~Waldemar / 2025-12-05 18:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwie paczki zaginione w kilka dni, a reklamacja to 30 dni, po mimo że wiedzą że dostarczyli paczkę nie tam gdzie trzeba
    ZaletyBrak
    WadySkandaliczna obsługa reklamacji
  • ~OutPost / 2025-12-05 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    5 Gru 2025, 5:36 - Przyjęta w Centrum Logistycznym

    4 Gru 2025, 18:48 - W trasie

    4 Gru 2025, 17:45 - Przyjęta w Centrum Logistycznym

    4 Gru 2025, 15:35 - Odebrana przez Kuriera

    Na infolinii dowiaduję się, że paczki nie ma w żadnym centrum, tylko jest w trasie do niego.
    Jadąc odebrać osobiście 5h drogi, a kurierem 11h do centrum logistycznego, mija kolejne 11h i paczka nadal nigdzie nie dojechała.
    Dzieci jutro usłyszą, że zły pan kurier ukradł prezenty mikołajowi :)
    Zaletyw poniedziałek będę bohaterem
    Wady- brak informacji o dokładnej lokalizacji przesyłki
    - pan bot z infolinii, który nie rozumie pytań i trzeba 3 razy poprosić o przekierowanie do człowieka
    - kolejna przesyłka, która powinna przyjechać w piątek zostaje przetrzymana do poniedziałku
  • ~M / 2025-12-05 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy bardzo opryskliwi. Sąsiad miał dostawę paczek, kurier parkując auto dostawcze blokował moje wejście do domu. Na prośbę o przestawienie samochodu spotkałam się z brakiem reakcji, wyśmianiem i przekierowaniem na infolinię, która nie odbiera.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości złożenia skargi, brak kultury kurierów
  • ~Basia / 2025-12-05 15:24
    Ocena: 1.00 / 5



    Reklamacja dotycząca nieprawidłowej obsługi przesyłki oraz braku reakcji ze strony InPost

    Szanowni Państwo,

    niniejszym składam reklamację dotyczącą rażąco nieprawidłowej obsługi mojej przesyłki oraz całkowitego braku profesjonalizmu ze strony pracowników InPost.

    Pomimo uiszczenia pełnej opłaty za paczkę w kwocie 1800 zł, co potwierdzam załączonym dowodem transakcji, otrzymałam informację od Państwa pracownika, że płatność nie została dokonana. W związku z tym paczka została odesłana do nadawcy, mimo że płatność została pobrana z mojego konta.

    Wielokrotnie zgłaszałam ten problem, zarówno telefonicznie, jak i poprzez interwencje u konsultantów. Pomimo zapewnień ze strony trzech różnych osób, że sprawa zostanie zweryfikowana i rozwiązana, nie podjęto żadnych skutecznych działań, a co więcej – nikt nie skontaktował się ze mną w celu wyjaśnienia sytuacji.

    Dodatkowo kurier odmówił doręczenia przesyłki bez konsultacji ze mną, co jest niedopuszczalne. Mimo przedstawienia potwierdzenia płatności z mojego banku, paczka została zwrócona, a ja zostałam pozbawiona zarówno zapłaconego towaru, jak i profesjonalnej obsługi.

    Takie traktowanie klienta świadczy o braku kompetencji, lekceważeniu obowiązków oraz całkowitym braku dbałości o użytkowników Państwa usług.
  • ~Krzysztof / 2025-12-05 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. 5 dni i brak przesyłki. Infolinia nie pomaga tylko głupio tlumaczy. Za komuny poczta polska dostarczała list w 4 dni
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Dwniel / 2025-12-04 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę za pobraniem 4dni po czym czytam później że była odmowa doręczenia . Siedzę w domu całymi dniami uwięziony bo czekam na przesyłkę a InPost robi z ludzi wariatów ! Ostatni raz korzystam z tej firmy już dwa razy mnie w podobny sposób oszukano ! DOŚĆ ❗️❗️❗️
    ZaletyKiedyś były , dziś dlalece od zalet
    WadyKłamcy ,Nielojalni , nie nadają się na kuriera
  • ~Marek / 2025-12-04 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ‼️‼️‼️‼️‼️‼️
    Przesyłka zamówiona do paczkomatu Wilanow i oczywiste przekierowanie bez zgody klienta i wiecie gdzie na Ursynów kilka kilometrów dalej robią już sobie żarty z ludzi ????
    Nigdy więcej tej firmy to porażka ‼️
  • ~Naj / 2025-12-04 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem dwie paczki na allegro z przesyłką inpost paczki nie dotarły do paczkomatu docelowego i zostały zawrócone do nadawcy nie polecam tej firmy . Jest to strata czasu zanim paczki zostały zawrócone do nadawcy zmieniały paczkomaty kilka razy z wyłączeniem paczkomatu docelowego.Nie korzystajcie Państwo z tej firmy nie polecam
  • ~Stefan / 2025-12-03 19:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka z Warszawy do Torunia (duża książka). Wysłana 5 listopada, doręczona 17 listopada. Bezczelna konsultant rzuciła przez telefon: "No przecież 11 listopada mieliśmy święto i nie pracowaliśmy". 3 (tak: TRZY!!!) wiadomości z prośbą o wyjaśnienie wysyłane przez formularz w aplikacji pozostały bez odpowiedzi. Nigdy więcej nie skorzystam z usług amatorów. Nigdy podobnyc przygód nie miałem z Pocztexem ani z FedExem (z innych przewoźników nie korzystałem).
    WadyNajgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia od lat.
  • ~Magda / 2025-12-03 09:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam wrażenie, że my jesteśmy dla nich...nie oni dla nas. DPD działa wiele lepiej.
  • ~Kasia / 2025-12-02 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost zgubił moja przesyłkę z danymi wrażliwymi, konsultanci na infolinii bezczelnie kłamią , że jest sprawdzany monitoring, że paczka jest na magazynie. Trwa to już prawie miesiąc czasu. Złożyłam reklamację- zero kontaktu i próby rozwiązania problemu. Nigdy więcej.
  • ~luki / 2025-12-02 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Tydzień temu doszło do krzyzowego odbrania paczki,oczywiscie została odzyskana i wróciła do oddziału,mimo wielokrotnego kontaktu z ifolinia na której konsultanci wprowadzaja klijentów w bład mówiac im ze potrwata weryfikacja paczki conajmniej 48h,nie polecam tej obsługi
  • ~Małgorzata / 2025-12-02 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost dalej nie odnalazł mojej paczki, nie usłyszałam słowa przepraszam, wydałam kasę na kosmetyki, których nie dostałam mam cierpliwie czekać na przeglądanie monitoringu. Nie polecam nikomu tej firmy
    Zaletyżadnych
    Wadyprzy takiej ilości klientów nikt nie przejmuje się zagubioną paczką
strona 1 z 414
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12837
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8262
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7831
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4177
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4160
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2505
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4984
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4635
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4117
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3190