Po raz kolejny w tym miesiącu zamawiam paczkę, która zamiast trafić do wybranego punktu ląduje 3 km dalej, nie po to wybieram paczkomat w pobliżu domu żeby potem jeździć i szukać paczki, jak dla mnie totalna porażka
ZaletyBrak
WadyPaczka nie trafia tam gdzie jest zamawiana
~Lipa / 2021-01-26 21:09
Ocena: 1.00 / 5
InPost nie odpowiada za uszkodzoną przesyłkę. Przy tak złej opinii w Internecie i wielu opisanych nieprawidłowych przypadkach postępowania tej firmy aż dziwne, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nic z tym nie robi.
Zaletyzero
~iza / 2021-01-26 19:46
Ocena: 2.33 / 5
Najpierw dostaje smsa,że kurier dziś podejmie próbę dostarczenia paczki. Czekam cały dzień w domu na kuriera. Wieczorem dostaje smsa z prywatnego numeru,że paczka jest u ochrony. Nie pierwszy raz tak się dzieje.
WadyBrak jakiej kolejek próby doręczenia paczki bezpośrednio.
~Harry Potter / 2021-01-26 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Dostaje sms z InPost ze paczuszka czeka na odbiór.
Po otwarciu skrytki InPost niespodzianka- w środku nie ma paczki, ale z uwagi że skrytkę otworzyłam i zamknęłam dostałam sms od InPost że paczka doręczona.
W środku miała być zabawka pod choinkę dla dziecka ale widocznie spodobała się kurierowi In Post - złodziejowi.
I zaczęła się zabawa z InPost.
Reklamacje złożyłam ja i sprzedawca z allegro.
Po 30 dniach dostaje widomość od InPost, że moja reklamacja nie zostanie rozpatrzona, bo muszę najpierw udowodnić ze kupiłam zabawkę na allego, że ona w ogóle została nadana.
Pewnie to była paczka widmo
Wadycwaniactwo i oszustwo
~Anna / 2021-01-26 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Paczka doszła uszkodzona, kolejna jest magazynowana od 8 dni w punkcie zastępczym.
Na infolinii nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy zostanie dostarczona do paczkomatu docelowego. Kompletny brak kompetencji. Ostatni raz z Inpost.
Zaletybrak
Wadybrak informacji, niekompetentne osoby na infolinii, paczki nie docierają na czas, uszkodzone
~Hank / 2021-01-26 12:01
Ocena: 1.00 / 5
InPost to dno. Ukradli mi paczkę i robią wszystko żeby nie zapłacić za nią. Reklamacja trwa od początku grudnia i ciągle dostaje nowe maile żeby coś im odsyłać. Oczywiście im nie daruje...
ZaletyBrak
WadyKradną paczki
~Lucjan / 2021-01-25 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka w systemie oraz na moim mailu widnieje jako dostarczona. Ja niestety jej nie otrzymałam. Dwa razy dzwoniłam na infolinię konsultant powiedział, że nie wie dlaczego w oddziale jest odnotowane, że przesyłka jest dostarczona, przyjął zgłoszenie i powiedział, że ktoś się ze mną skontaktuje. Nikt się nie kontaktował ze mną i nie ma przesyłki. ...? Totalne lekceważenie.
~Darek / 2021-01-25 18:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, już po raz kolejny miałem uszkodzoną przesyłkę a jak reklamuje to inpost robi wszystko aby odrzucić reklamacje.
ZaletyŻADNE
WadySame wady.
~Radek / 2021-01-25 17:47
Ocena: 1.67 / 5
Firma jak firma, ale kurierzy nie szanują paczek. Mylą naklejki, są aroganccy, ani nie szanują tego co wiozą.
Wina w zarządzaniu, zatrudnianiu, oraz niskiej kontroli jakości.
WadyBrak poszanowania paczek. Częste pomyłki przy zwrotach, nie mili, nie rzetelnie kurierzy.
~Greg / 2021-01-25 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo jak było tak jest nadal.
Kurier umówiony po godz. 13 i potwierdzony. Brak kontaktu z jego strony do godz 13.Wieczorem po moim telefonie dowiaduję się, że w poniedziałki kurier pracuje do 12. Ręce opadają. Klienta mają brzydko mówiąc w dupie.
~odbiorca paczki / 2021-01-25 12:35
Ocena: 3.33 / 5
Paczkomat na ulicy Hallera w Jabłonowie Pomorskim. Często nie można podejść i odebrać paczki bo stoi jakaś miejscowa żulerka. Trzeba coś z tym zrobić.
~FIRMA123456 / 2021-01-25 10:15
Ocena: 1.00 / 5
Absolutna T R A G E D I A przy obsłudze klienta firmowego.
Faktury brak, rozliczenie minęło, brak kontaktu, niekompetentne osoby na stanowiskach.
Jeśli inPost chce się bawić z innymi firmami w "biznesy" należało by o takich klientów ZADBAĆ.
Kilkanaście e-maili, kilkadziesiąt telefonów... brak pomocy od jakiegokolwiek działu.
Nie spodziewałam się takiego traktowania.
~Piotr / 2021-01-25 08:45
Ocena: 1.33 / 5
Brak możliwości odbioru przesyłki.
Kurier przyjeżdża sobie w godzinach 12-13 gdzie zdecydowana większość społeczeństwa jest w pracy !!!
Kurier jest niedoinformowany.
Przez telefon mówi,że paczka będzie w punkcie,a chwilę później info na stronie, że przesyłka wraca do nadawcy !!!
Człowiek zostaje bez pieniędzy i bez przesyłki.
Nigdy więcej kurierów InPostu.
Nie Polecam!!!
ZaletyBrak !!!
WadySame wady !!!
~Malwina / 2021-01-24 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie można paczki opłacić blikiem. Wyskakuje błąd
~Olka / 2021-01-24 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Powinniśmy się zbunotwac i dla zasady zrezygnować z ich usług.
Niewiele się przejmują, gdy paczka zaginie. Na rozpatrzenie reklamacji mają aż 30 dni.
~Wg / 2021-01-23 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczono mi przesyłki. Paczka gdzieś zaginęła. Państwo nie poczuwają sie wgl do odpowiedzialności..
~Andrzej G / 2021-01-23 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Żeby nie być gołosłownym, poniżej zamieszczam żenującą odpowiedź, jaką otrzymałem na zgłoszoną reklamację. Zamówiłem na Aliexpress torebkę dla żony. Wg. track.aliexpress.com/ przesyłka 20 grudnia dotarła do PL i w tym samym dniu przeszła odprawę celną, natomiast po wklepaniu nr. przesyłki na stronie InPost, dostaję info, że cyt.
"Przygotowana przez Nadawcę.
Nadawca poinformował nas, że przygotował przesyłkę do nadania. Podróż przesyłki jeszcze się nie rozpoczęła."
W reklamacji przesłałem zrzut ekranu obrazujący trasę przesyłki i jej aktualną lokalizację ze strony track.aliexpress.com
Poprzednim razem miałem identyczną sytuację, z tym że po wysłaniu do InPost info ze strony track.aliexpress.com , zareagowali pozytywnie - znaleźli przesyłkę i dostarczyli do paczkomatu. Tym razem postanowili sprawę osikać.
InPost ma do głęboko w zadzie i oto ich odpowiedź.
Cyt.
Kraków, 20 January 2021 r.
InPP/DOK/AD/2021/IPR11067680
xxxxx@xxxxx.pl
ODPOWIEDŹ NA REKLAMACJĘ IPR11067680
Szanowni Państwo,
w związku ze zgłoszoną reklamacją IPR11067680 dotyczącą przesyłki 653399980061332015952683
pragniemy przeprosić za zaistniałą sytuację. W celu otrzymania zwrotu środków za przesyłkę
prosimy o kontakt z Nadawcą przesyłki.
Mamy nadzieję, iż pomimo wszystko nie zrezygnują Państwo z usług świadczonych przez
naszą firmę. Pragniemy również podkreślić, że świadomi jesteśmy odpowiedzialności jaka
spoczywa na nas jako Operatorze Pocztowym, dlatego w ramach bieżących działań wdrażamy
nowe i udoskonalamy istniejące procedury operacyjne, a to wszystko po to, aby nasi Klienci
wiedzieli, że są dla nas najważniejsi. W szczególności, wyrazem naszego zaangażowania w poziom
jakości usług jest zaufanie jakim obdarzają nas Klienci, dla których świadczymy tę usługę.
Za wszystkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją w imieniu InPost jeszcze raz
przepraszamy.
Z poważaniem
Anita Dynowska
Specjalista ds. Reklamacji
e-mail: adynowska@inpost.pl
ZaletyBrak
WadyPaczki giną, a InPost nie poczuwa się zarówno do odebrania przesyłek ze składu celnego, jak i do odpowiedzialności.
~Robert / 2021-01-23 21:46
Ocena: 1.67 / 5
To jest beznadziejne, że nie ma szans odebrać przesyłki, gdy upłynął Ci czas odbioru. Nie ma żadnych szans. Po prostu chore. Na stronie Inpost w FAQ na pytanie "co zrobić gdy minął czas odbioru przesyłki?" Jest odpowiedź jak przedłużyć ten czas, gdy termin jeszcze nie upłynął. Po prostu chore!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wadybeznadziejna obsługa
~Romek / 2021-01-23 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Praca w Inpost jako kurier u podwykonawcy - Przewoźnika.
Sortownia porażka.
Zapominają o przekazaniu paczek kurierowi, w połowe dnia dzwonią za paczkami których nie masz na stanie. Później okazuje się że są na magazynie i często każą zjeżdżać z rejonu na magazyn żeby zabrać je na rejon, co bardzo utrudnia dostarczenie paczki do innych odbiorców. Rozładowywanie paczek odbywa się na niezadaszonym placu, gdy pada deszcz to na paczki. O odśnieżaniu placu można zapomnieć, nie da się pchać wózków na magazyn.. w ostatnim czasie wyrwałem w dwóch wózkach uchwyty i prawie sobie zęby wybiłem ( w sumie jest wiele zaniedbań jeżeli chodzi o przepisy BHP). Ogólnie koordynatorzy mają totalnie gdzieś pracę kurierów, dla nich liczy się własny tyłek i słupki które umiejętnie zakrzywiają. Praca od 9-10 godzin w górę. Plusem jest przewoźnik który zatrudnia na umowę o prace, da o samochód itd. Klienci też są również w porządku, jeśli się dobrze z nimi żyje to i pomogą nawet zapakować paczki na samochód czy też poczęstują czymś słodkim ;)
Slogan pt. "Pracuj z najlepszymi" to bardziej szydera ;) Byłem kurierem przez kilka miesięcy, zajmowałem od 1 do 4 miejsca w statystykach kurierów i to wystarczy, takie podejście firmy naprawdę z czasem wyniszcza.
~Dorota / 2021-01-23 13:53
Ocena: 5.00 / 5
InPost to najlepsza firma jaka może istnieć na kuli ziemskiej. Błyskawiczna dostawa nawet w weekendy. Profesjonalizm kurierów, zaangażowanie i szacunek do klienta. Polecam wszystkim.