Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8193 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 410
  • ~Karola / 2025-10-22 16:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Pani Izabela na czacie w ogóle nie pomocna, powtarza w kółko to samo. Zero zainteresowania czy pomocy. Obsługa klienta leży i kwiczy
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, zero pomocy, traktowanie ludzi jak kogoś gorszego
  • ~Czarownica / 2025-10-22 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak słów. Paczkomat nie otwiera skrytki pomimo wpisania poprawnego telefonu i nr PIN.
    Kontakt z infolinią to kolejny dramat, 15 minut przepychanki z BOT'em który non stop powtarza jedną kwestię (zweryfikowaną parę minut wcześniej), komenda 'połącz z konsultantem"nie działa, dopiero po kilkunastu powtórzonych czynnościach telefon odbiera znudzona Pani, ona nic nie wie i po co dzwonisz??? Automat widocznie ma awarię, zgłosi. Ale kiedy awaria zostanie usunięta, czy wiadomość o tym fakcie otrzymam poprzez e-mail, sms, czy gołębiem pocztowym to już sama musiałam dopytać. Mało tego trzeba podkreślić, że to nie moja wina i chcę zaznaczyć, że kurier powinien pozostawić paczkę do momentu usunięcia awarii. Dramat!!!!!!!!! Dramat!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie ma tu aż tak dużo miejsca żeby wszystkie wymienić, generalnie brak szacunku, strata czasu na kontakt z tzw. infolinią. Pracownik infolinii, śmieje się pod nosem i nie ma najmniejszej ochoty żeby pomóc.
  • ~ola / 2025-10-22 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiac temu utworzyłam paczkę do nadania.zapłaciłam ale nie otrzymałam kodu. Po złożeniu reklamacji dostałam odpowiedź że reklamacja jest bezzasadna bo mój przelew zniknął.po dalszej walce przelew się znalazł ale inpost nadal mi nie zwrovił pieniedzy. Komunikacja fatalna.na mail z odpowiedzią czekam po kilka dni.i chociaż już na poczatku wysłałam potwierdzenie przelewu z banku i potwierdzenie wpłyniecia do inpost to konsultanci w kolejnych mailach ponawiają prośbę o dane i końca procesu reklamacji nie widać.już nie będę wysyłać tą firmą i odradzam jej usługi koszmar i olewanie klienta zbywając go od działu do działu
    ZaletyBrak
    WadyKoszmarny kontakt.brak profesjonalizmu.olewanie klientów.nie naprawianie błędów.wady aplikacji
  • ~Z Opolskiego / 2025-10-21 23:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Panie z infolini w Opolskim, całkowity brak kompetencji,firma pewnie oszczędza na szkoleniach tych pań
  • ~Ola / 2025-10-21 19:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystałam często z usługi inpostu,do czasu aż potłukli mi nowiutki kubek ceramiczny. Rzucają paczkami i nikt za to nie bierze odpowielności. To skandal, w odpowiedzi na reklamację otrzymałam odp. ze nie dozwolone jest przesyłanie artykułów ceramicznych. Ps. Jak będę chciała kupic kamienie to skorzystaj więc z ic uslug , a może jednak również nie, bo otrzymam proszek.
    WadyZero odpowiedzialności za odpowiednie traktowanie przesyłki.
  • ~Julka / 2025-10-20 15:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakim prawem kurier przekieruje paczki na inny paczkomat w 750m od miejsca zamówienia. Mam za jednym razem 5 paczek. Ogólna waga 100 kg jak ja osoba która nie ma samochódu mam to zabrać
    ZaletyZero
    WadyBardzo zawiedziona taka dostawa
  • ~Stały użytkownik- do tej pory / 2025-10-18 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, nigdy nie wysyłajcie szkła-wyrobów szklanych ponieważ nie uważają na poczczki a jak sie stłucze to nie nie interesuje ich ponieważ zgodnie z regulaminem takich rzeczy nie można wysyłać tylko szkoda że nikt nie informuje otym ale ubezpieczenie za przesyłkę biorą
    ZaletyNigdy więcej takiego dostawce
    WadyNigdy więcej takiego dostawce
  • ~Wika1 / 2025-10-17 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużo błędów. Przez nich trzeba było podwójnie płacić za przesyłkę. Dodatkowo na infolinii pracujący niekompetentni ludzie, wprowadzają w błąd z lokalizacją paczki.
  • ~yogi / 2025-10-16 20:23
    Ocena: 4.00 / 5
    kurierzy maja kl;ientow w nosie,nie dzialajace paczkomaty(zelistrzewo) porazka
  • ~ASHIR / 2025-10-16 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet na jedną gwiazdkę nie zasługuje ta firma. Przesyłka doręczana przez in post notorycznie jest info ze odmowa przyjęcia. Masakra ta firma
  • ~Anna / 2025-10-15 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Usluga doreczenia na nasteony dzien roboczy nie zostala wykonana. Kurier pobral paczke ktora caly dzien wozil i nie wlozyl do paczkomatu a na koniec dnia zwrocil do centeum logistycznego. Na infolinii Pani zapewniala ze paczka dotrze do konca dnia co bylo klamstwem.
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymanie terminu doreczenia, bledne informacje przekazane przez obsluge infolinii
  • ~Klient / 2025-10-15 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma InPost z powodu swojej pozycji na rynku wyżej sra niż dupę ma. Nie daj Boże żeby paczka się zapodziała, bo po miesiącu od zgłoszenia napiszą że paczka była dostarczona i odebrana, mimo że ta przepadła.
    ZaletyBrak
    WadyCałkowicie wywalone na klienta
  • ~Karol / 2025-10-15 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona w piątek oczekując na kuriera w domu żeby odebrać przesyłkę niestety kuriera nie było natomiast napisał odmowa przyjecia.Kontakt z kurierem nie możliwy wiec zadzwoniliśmy na infolinię po czym firma inpost zapewniła ze w poniedziałek będzie przesyłka dostarczona do odbiorcy wiec w poniedziałek siedzimy w domu czekając na kuriera i o godzinie 12 w aplikacji pojawiło się odmowa przyjecia wiec znów batalia z infolinią próba przekierowania paczki do paczkomatu nie możliwa w zasadzie nic w tej firmie nie jest możliwe dzis mamy środę a przesylki jak nie ma tak nie ma
    ZaletyBrak
    WadyNie rzetelność
  • ~Nerwa / 2025-10-11 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana z opcją dostawy w sobotę , koszt drugie tyle i co ? Paczka nie dotarła , infolinia to porażka, gdy uda się ominąć bota Pani na infolinii nie pomagają wcale są tylko po to aby zaciemnić i przeciągać ,one nic nie mogą . do tego oszukują w odpowiedziach , że kurier doręczy paczkę w niedziele:)
    Właściciel zajęty wojną z allegro zamiast swoim biznesem , fajnie było ale się skończyło.
    Zaletymoże kiedyś teraz to totalne zero
    Wadyniekopmetencja, wyłudzenie dodatkowej opłaty za dodatkowe usługi, którchy nie wykonują
  • ~Danka / 2025-10-11 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia dotyczy wysyłki za granicę czyli w połączeniu z Mondial Relay(spółka córka InPost-u). Koszmar,koszmar i jeszcze raz koszmar przez duże K.Na stronie InPost-u przeczytacie,że dostawa trwa 3-5 dni roboczych a ile trwa tak naprawdę?.Wysłałam 4 paczki w różnych dniach czyli 24 i 25 września.Trzy były w drodze 15 dni a jedna 18 dni.Na infolinię InPost-u nawet nie dzwońcie,bo i tak niczego się nie dowiecie(dzwoniłam 8 razy).Piszą maile ,na które i tak nikt nie odpowiada.Ja sama napisałam 2 do Mondial Relay i do dzisiaj brak odpowiedzi.Nikt nie ma nad tym żadnej kontroli.Jeśli ważne jest dla Państwa własne zdrowie psychiczne to od tej firmy trzymajcie się z daleka. Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Marta / 2025-10-09 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę z karmą od 3-4 dni wczoraj z rana dostałam maila że kurier zjawi się z przesyłką, po czym w południe dostaje kolejnego maila z informacją że kurier nie zastał nikogo w domu ???? dzisiaj ta sama powtórka z rozrywki i nadal brak kuriera a ja cały czas w domu od 2 dni????
    Weźcie ogarnijcie tych swoich pseudo kurierów
    i zatrudnijcie ludzi chętnych do wykonywania swojej pracy bo InPost upada na psy????
    Zalety-
  • ~Myszak / 2025-10-09 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam ,notorycznie przy nadaniu paczki otwiera mi się skrytka z inną przesyłką.Rozumię raz na jakiś czas,ale bez przesady .Dzwoniąc na infolinię tracę czas i pieniądze .Czasami wiszę i 20 min na tel .Nie wspominając o tym że jeśli dzień świąteczny i późna godz ,to muszę ponownie iść na drugi dzień .Do tego ton konsultanta jest taki jakbym była złodziejem ,i zapytania czy napewno pozostawiłam tam leżącą paczkę.
  • ~Ana / 2025-10-09 12:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona ponieważ przez vinted wysyłałam paczkę Pani i została wygenerowana etykieta i wszystko miało pójść sprawnie , nawet mialam zaznaczyć godzine odbioru i byla to 9-11 . Niestety ostatnio 12 nie bylo jeszcze kuriera i pomyślałam że cos jest nie tak . Zadzwoniłam na infolinię inpost i Pan mi powiedział ze nie mam 6 cyfrowego kodu na udostępnienie na podjazd . Pierwsze słyszę ze musi cos takiego byc . I kazał mi napisac do vinted . Napisałam taka informacje ze nie mam kodu o którym mowil pan z infolini. Nie zdarzyłam dostać odpowiedzi bo po 20 min był kurier i mówię mu że podobno nie miało pana byc bo nie mam jakiego kodu na podjazd Pana. Na co mi odpowiedział ze ci ludzie co tam pracują czytają tylko z kartek i duzo nie wiedzą. Masakra
    ZaletyW tej sprawie żadnych pozatym ze pan kurier byl miły i probowam uspokoić sytuacje który Pan z infolini wywołał...
    WadySą wymienione
  • ~krzysztof / 2025-10-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    przesyłka z Tarnowa do Białegostoku jechała ponad trzy dni. dodam, że interwencja wysyłającego to przyspieszyła. kolejnym problemem było to, że kurier zaplanował dostawę na godzinę między 15 a 16. koszmar firma. całkowicie nie polecam
  • ~Mm / 2025-10-08 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Moją opinia negatywna kurier nie dostarczył przesyłki w terminie dzwonił że będzie za 4 minuty wogole nie dostarczył przesyłki

    ZaletyNegatywna
    WadyNegatywna
strona 1 z 410
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12770
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8193
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7787
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4154
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2484
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157