Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7997 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 400
  • ~Munk / 2025-03-13 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nisolidna firma,do tej poey nie oddała pieniedzy za nie wysłan,a paczkę w dniu 17.02.2025
    Twierdzą że oddali kasę ale nie ma to potwierdzenia w mojej aplikacji bankowej.Radzę z nich nie korzystać.
  • ~Dario / 2025-03-13 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    zgubili moja przesyłkę i jeszcze każa za tym chodzić - totalne dziadowstw
    a teraz jeszcze tuskoland ma ich szef naprawiać
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~sebastian / 2025-03-04 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszenie pierwsza klasa:

    Kurier InPost podejmie 2 próby doręczenia paczki.
    Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana, zostanie zwrócona do Nadawcy.

    potem odsyłają a tego nie chciałem.
  • ~Marek / 2025-02-25 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałem paczkę specjalnie rano aby dotarła na drugi dzień i co przejechała 200 km potańcowała po Katowicach mi w aplikacji pokazało dziś będzie doręczona osoba w Katowicach cały dzień czekała na odbiór i nic się nie zadziało zadzwoniłem do kuriera nie wie co się dzieje biuro obsługi klienta też nie bardzo wiedzą jeden konsultant mowi dostarczymy jeszcze dziś drugi że dopiero jutro nie polecam po prostu nie wiedzą co się z paczką dzieje a prawda jest taka że wzięli pieniądze i łaskę robią że dorecza!!!!
    ZaletyBrak
    WadyJak się bierze pieniądze to się wywiązuje z umowy a tym bardziej że kurier wie że to osoba niepełnosprawna na wozku i noe pierwszy raz tak robi!!!!
  • ~Makler / 2025-02-18 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Przesyłka została dostarczona w kiepskim stanie.
    Pudełko rozerwane , towar w środku zniszczony.
    Kurier bez pozwolenia i wcześniejszej informacji wchodzi na prywatny teren ogrodzony ( co jest karalne ) i pozostawia paczkę w stanie j/w.
    Formularz reklamacji .... , szkoda gadać.
    Nie ładuje wszystkich przesłanych zdjęć.
  • ~Klaudia / 2025-02-13 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Wciaz zmieniaja sie kurierzy, a wszyscy z braku checi lub czasu pozostawiaja paczki w blocie, deszczu lub sniegu bez poszanowania na cudza wlasnosc. W momencie gdy prosi sie kurierow o niepozostawianie paczek...wskazuja w systemie, ze adresat odmawia przyjecia paczki co jest jawnym klamstwem.

    Z kolei proces reklamacji to tragedia. Zachowujcie zdjecia bo p niecalym miesiacu od zlozenia reklamacji Inpost odezwie sie do Was z prosba o przeslanie zdjec, ktore nie zaladowaly sie poprawnie w ich systemie podczas skladania reklamacji. Brak ponownego przeslania zdjec oczywiscie skutkuje nieprzyjeciem reklamacji. Tragedia.
  • ~Adrian / 2025-02-12 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak profesjonalizmu i kompetencji oraz odpowiedniej wiedzy z kosultatntem sprawił, że moje doświadzczenie z firmą Inpost pozostawiło negatywne doświadczenie
    ZaletyPoprZednio same zalety
  • ~Burak / 2025-02-09 09:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie ma dziwne, 70 - 80% ludzi na sortowni i kurierzy to przypadkowi, nisko wykształceni ludzie z łapanki.Zarobek dziadowski, to po co się starać? Kierownicy i koordynatorzy dno i dwa metry mułu, presja i ciśnienie na kasę. Nie polecam, praca na budowie mniej stresuje.
    ZaletyNie widzę.
    WadyDo wyboru, do koloru.
  • ~Emilia / 2025-02-06 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT Nie polecam. Wysłałam klocki lego duplo zapakowane bardzo dobrze nie raz wysyłam. dojechały do klienta pogniecione tak mocno że ktoś musiał położyć cos bardzo ciężkiego albo na nich ktoś bardzo ciężki musial stawać. Reklamacja nie została uznana pomimo wysyłania zdjęć pomimo że OLX uznał reklamacje jako ze strony przewoźnika,
  • ~Iwona / 2025-01-31 15:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Polska firma kurierska najlepsza polecam wszystkim skorzystanie z usług Firmy In Post mając na uwadze wysoką jakość i profesjonalizm świadczonych usług. Jestem bardzo zadowolona , dziś pierwszy raz zrobiłam zwrot za pomocą paczkomatu In Post i pomógł mi w obsłudze Pan Kurier z IN Post wszystko mi wytłumaczył i sprawa załatwiona. Byłam pod wrażeniem
    łatwości dokonania zwrotu w systemie oraz podejścia do klienta pana kuriera -wysoka kultura i profesjonalizm.
    Świetny system informatyczny , łatwy w obsłudze rozwiał moje obawy że nie dam rady , będę teraz tylko korzystała z usług In Post i wszystkim znajomym ją polecała.

    Pozdrawiam
    Zaletyszybkość dostawy, profesjonalni kurierzy { mili uprzejmi}, polska firma { tylko polskie firmy powinniśmy wspierać},
    przyjazny system dla klienta w samoobsłudze zwrotu czy nadania przesyłki w paczkomatach firmy In Post.
    Wadydotychczas nie zauważyłam
  • ~antoni / 2025-01-30 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    zagubioa przesyłka=brak odpowialności ze strony inpost,brak przeprosin,brak pieniędzy od 2 miesięcy, za koszty zagubionej przesyłki nie oddają pieniędzy.

    Zaletyżadne
    Wadykontakt ograniczony
  • ~Bartek / 2025-01-30 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można odebrać paczki , jest informacja na monitorze w paczkomacie "Paczkomat jest tymczasowo niedostępny" i tak jest od tygodnia paczki nie można odebrać. Na infolinii zgłaszane ale chyba jakieś boty tam siedzą bo zgłoszenia przyjmują ale nic nie robią
    ZaletySzybka przesyłka jak paczkomat działa poprawnie
    WadyJeśli jest jakiś problem z przesyłką czy paczkomatem zero pomocy na infolinii
  • ~Agnieszka / 2025-01-29 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrobili dziurę w kartonie, uszkodzili towar (listwy plastykowe) wszystkie zabezpieczone specjalnymi, dedykowanymi do transportu profilami styropianowymi i nie biorą za to żadnej odpowiedzialności!! Uszkodzenie takiego grubego kartonu bardzo wyraźnie wskazuje w jaki sposób kurier obchodził sie z paczka... (paczka oklejona "Ostroznie szkło". Aby uszkodzić takie opakowanie to kurier naprawdę musiał się postarać.. Przesyłka została ubezpieczona - oburzające jest to, ze próbują uniknąć odpowiedzialności za szkody ewidentnie powstałe z winy kuriera (które są kwestią oczywistą!). Powołują sie na swoje regulaminy i ocena zabezpieczeń to tylko ich nieobiektywna ocena. Wielki wstyd InPost w jaki sposób traktujecie swoich klientów - brak jakiekolwiek przyzwoitosci. NIE POLECAM - Jesli kurier uszkodzi Wam przesylkę to możecie zapomniec, ze wypłaca odszkodowanie, a ubezpieczenie przesyłki to zwykła ściema - i tak Wam niczego nie wypłacą. Przestrzegam wszystkich przed ich oszukańczymi praktykami!! NIE POLECAM
    Edit: z tego co czytam teraz po opinich to niszczenie paczek i nie uwzględnianie reklamacji / odwołań to standardowe działania InPostu. Drogi InPoście moze powinniście pochylić sie nad tymi tematami i zrewidować swoje praktyki, bo po ludzku to po prostu WSTYD!!!
  • ~Patrycja / 2025-01-28 08:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma niestety nie potrafi wykonywać rzeczy do której została stworzona a mianowicie dostarczać paczek. Moja zaginęła tydzień temu. Rozmowy z konsultantami na czacie , którzy cały czas proszą o cierpliwość , weryfikacje które nic nie weryfikują. Do tej pory nikt nie potrafi przyznać że paczkę poprostu zgubił. Dramat
  • ~Katarina / 2025-01-22 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła. Przetrzymywana przez kuriera. Zatrudniają złodzieji. Brak szacunku do klienta , nie szanują tez paczek rzucaja, kopią , finalnie paczka nie uznana na reklamacje, strata za przesyłkę, jeszcze towar ktory zostal nie zniszczony z paczki trzeba odebrać sobie samemu z centrum logistycznego oddalonego o 35km od domu. Na swój koszt. Zero przeprosin zero skrupułów. Firma totalne dno i zero.
  • ~af / 2025-01-21 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamuje paczkę od Listopada/wysyłka do Belgii/nie informują czy paczka zaginęła, brak informacji.
    Nie polecam wysyłek zagranicznych, komunikacja tylko drogą elektoniczną.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Piotr / 2025-01-21 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda kombinatorów.Okradziono moją przesyłkę.Przyszła niekompletna,poklejona taśmą przez inpost.Reklamacja to droga przez mękę.Wszystko robią by tylko jej nie uznać,a jak już nie mają argumentów i uznają,to w ramach wydłużenia procesu nie wypłacają należnych pieniędzy tylko kierują sprawę do ich ubezpieczyciela, a tu znowy kombinacje.Z daleka od inpost,jaka firma tacy pracownicy a więc poniżej dna.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie,
  • ~Lena / 2025-01-08 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia mówi co innego niż jest. Miało być przekierowanie na adres, wrzucili w paczkomacie 1 km od domu bez dostępu odbioru czyli podjazdu z wózkiem.dzieciecem.
    Wadyena
  • ~M / 2025-01-06 14:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Okropna praca działu zajmującego się zwrotami pieniędzy za zgubione przesyłki. Życzę, aby Wasze przesyłki się nie gubiły. Z tą usługą to tylko strata nerwów i pieniędzy
  • ~iras / 2024-12-28 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna opóźniona przesyłka z winy inpostu. Paczka leży w centrum logistycznym, ale kurier nie wysilił się żeby zabrać do paczkomatu.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowa dostawa
strona 1 z 400
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12501
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4107
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956