Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12766 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 639
  • ~Estera / 2025-10-16 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Paczka miała być dostarczona do domu a kurier zostawił ją w żabce, nie było nawet próby dostarczenia żadnej wiadomości. Dopiero na maila ze paczka czeka w żabce to jakaś kpina płacone za dostarczenie do domu a kurier leci sobie w h..... I zostawia ja gdzie mu wygodnie powinien byc zwrot kosztów!!!!!! Nigdy więcej DPD!!!!! Oczywiście firma i tak ma w... na opinie klienta
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~zenek / 2025-10-16 14:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka zostawiona przed drzwiami w miejscu ogólnie dostępnym bez poinformowania odbiorcy o przesyłce.
    Zaletydobrze że dotarła
    Wadypowiadomienie odbiorcy
  • ~IWONA / 2025-10-16 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej niekompetentna firma z jaką się spotkałam. Paczka wysłana miała być dostarczona przez kuriera Michała, kurier stwierdził, że nie będzie się fatygował pod adres i bez jakiegokolwiek kontaktu przekierował ją do paczkomatu, stwierdzając w aplikacji, że adres jest błędny, a na stronie przewoźnika, że nikogo nie było w domu (dwie dorosłe osoby czekały na tą paczkę w domu.) Ja rozumiem, że ciężka(kocie jedzenie na miesiąc), ale nie dla dorosłego faceta. Teraz ja kobieta która nie może dźwigać, mam sobie po nią iść. Napisałam skargę, to dostałam odpowiedź że mam zarejestrować OD NOWA jeszcze jedną skargę, bo nie podałam numeru listu przewozowego... tak?... bez numeru listu przewozowego, nie przejdzie się dalej w formularzu i nie wyśle się skargi, dostałam nawet maila z potwierdzeniem i widocznym NUMEREM LISTU PRZEWOZOWEGO i moimi danymi. Serio? Wy się dobrze czujecie?
    ZaletyBRAK
    WadyBARDZO WIELE
  • ~Szymon / 2025-10-16 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w domu cały czas. Kurier nawet się nie pojawił, nie zadzwonił itd. Po prostu dostałem sms, że mam odebrać paczkę z punktu pick up. Na infolinii totalna zlewka. Firma dostarczająca paczki, która robi wszystko żeby nie dostarczyć paczek... Żenujące.
  • ~Dupa Polaka Dotarta / 2025-10-14 20:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier DPD, który miał dostarczyć ważną część do pracy jednego z podzespołów krytycznych do pojazdu szynowego olał sprawę, mimo wskazania poprawnego adresu pod, którym znajduje się kilka firm, gdzie w uwagach były dodane informację czego to dotyczy, nawet się nie pofatygował, żeby zadzwonić tylko odrazu oznaczył paczkę jako "nieprawidłowy adres dostawy". Najgorszym jednak była, nie sama informacja o braku paczki a rozmowa z infolinią, która po 4 minutach rozmowy z botem Ewą łaskawie dopuściła mnie do konsultantki, która uświadomiła mi, że sortowanie od 2 miesięcy nie pozwalają na odbiór od nich paczek. Żenada to mało powiedziane. Firma kompletnie niedostosowana do warunków i oczekiwań. Gdybym wiedział, że to takie bagno to bym zlecił to innej firmie. Dokąd piz.. dojedziesz
    ZaletyBrak
    WadyWszytko w opinii
  • ~Lidka / 2025-10-14 12:37
    Ocena: 1.00 / 5

    Gdyby była opcją 0 to tylko tyle bym dała .
    Totalna patologia, kurier miał 3 próby dostarczenia, w pierwszy dzień wymachiwal przesyłką i oczekiwał przeprosin za to ,że poprzednim razem zachował się jak ,,, i powiedziałam, że napisze skargę. Więc wpisał "odmowa przyjecia "
    Przekierowalam więc przesyłkę do pickapu, nie zostawił jej tam , a wpisał "paczka nie spełnia wymogów "
    Dodam tylko ,że podeszłam do punktu i sprawdziłam jak duże paczki zostawiają tam kurierzy, okazuje się, że do 30 kg ,a moja miała zaledwie 12kg ,kolejna próba kolejnego dnia , nawet się nie pofatygował ,żeby zadzwonić domofonem ,wyjść do góry-nie
    wsadził awizo do skrzynki i wpisał brak adresata,podczas gdy byłam w domu i widziałam go pod blokiem. Totalne buractwo ,samowolka .Na infolini też nic nie zrobią -mogą go tylko "poprosić ,żeby przywiozł przesyłke ,ale jak nie będzie miał ochoty to tego nie zrobi, nikt go przecież nie zmusi"skargi nie mają sensu , pisalam kilka- to dostalam odpowiedź ,że zostanie przeprowadzona rozmowa dyscyplinująca tyle .Najlepiej nie korzystajcie z tej patologii szkoda nerwów i czasu
    ZaletyŻadnych zalet ,same wady!!!@
    WadyBrak profesjonalizmu, szczeniactwo ,cwaniactwo. Kłamie wpisując zupełnie coś innego niż było!!!
  • ~Michał / 2025-10-12 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie skończyłem na dobre korzystanie z usług DPD.
    Wprowadzili sobie ostanio "dopłatę za podjazd" i kurierzy nabijają sobie ją kiedy chcą i kiedy im pasuje, bez związku z czymkolwiek, albo robi to jakiś innych ich dział lub system, losowo. U mnie jest tak że kurierzy od lat sami sobie otwierają bramę i świetnie wiedza gdzie są paczki, nie ma potrzeby kontaktu. Oczywiście nigdy nie spóźniłem się z przygotowaniem i wyłożeniem paczki. Miesiąc później dostaję wezwania do zapłaty za "pusty podjazd".

    Zdecydowanie odradzam naciągaczy.
  • ~Leszek / 2025-10-11 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to kpina nieroby i tyle, piszą że nikogo nie było jak 2 osoby w domu siedzą. Po sprawdzeniu monitoringu nawet nie zatrzymał się pod drzwiami tylko odrazy pod automat pojechał.
    ZaletyBrak
    WadyNie chcę im się robić paczek nie dostarczają
  • ~Dpdtokupa / 2025-10-10 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma mając mój numer i email cofneła paczkę bo nadawca nie podał adresu... co za problem powiadomić klienta o takiej sytuacji i zapytać o ewentualny adres dostawy. Nie rozumiem zasad działania tej firmy. Nie pierwsze rodeo z dpd paczki bez słowa zostawiane na ochronie albo pod drzwiami albo cofnięte do punktu odbioru gdzie byłem w domu cały dzień. literalnie najgorsza firma kurierska w polsce z brakiem jakiegokolwiek podejscia do klienta
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Asia / 2025-10-09 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier obcej wschodniej narodowości ma widocznie ptsd bo nie wysiada z auta i od razu rejestruje brak adresata. Dpd to totalna porażka, inpost górą!!!
    ZaletyBrak
    WadyTotalna niekompetencja
  • ~Tom / 2025-10-07 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz beznadzieja. Po 16 informacja, ze nikogo nie bylo pod adresem. Ukraiński kierowca chyba przed dronami uciekał i nie miał czasu na dostawę. Zatrudniacie może kogoś, kto ogarnia.
  • ~MARIUSZ / 2025-10-07 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jeździł z paczka cały dzień od samego rana, a ostatecznie o 2 w nocy zmiana statusu i ponowne dostarczenie na magazyn. W ogóle nie było próby doręczenia. Złożyłem reklamacje, odpowiedź DPD cytat dosłowny "informujemy, iż paczka nie została doręczona z powodu braku czasu kuriera."
    Firma żart, syf, kiła i mogiła.
    ZaletyPotencjał komediowy
    WadyPodnoszą ciśnienie
  • ~Robert / 2025-10-07 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałem paczki na Węgry i od tygodnia są w oddziale doręczającym, który ich nie doręcza.
    Cały czas proszą o cierpliwość i piszą, że mają lokalne kłopoty.
    Ocena negatywna za przyjmowanie przesyłek, chociaż wiedzą, że nie mogą ich obsłużyć.
    Strata czasu na tą firmę.
  • ~ab / 2025-10-06 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze jedna negatywna opinia , z której firma sobie nic nie robi.
    Skontaktowałam się z obsługa klienta ponieważ przez jakieś niedopatrzenie lub błąd systemu nadawcy, brakowało numeru mieszkania w adresie. Liczyłam na szybkie uzupełnienie przez centrale ponieważ kurier ma wyłączony telefon i nie mogłam bezpośrednio dokonać poprawki.
    Niestety najpierw musiałam dyskutować z komputerem udającym posiadanie inteligencji a potem konsultantka stwierdziła, ze firma nie potrafi się skontaktować z własnym kurierem. W związku z tym uruchomiła "procedurę przekierowania" co w sposób zasadniczy opóźni doręczenie. W przypadku wyrobów medycznych każdy dzień ma znaczenie.
  • ~Irena / 2025-10-06 03:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie.
    Obsługa i reklamacje 0 gwiazdek
    Czas dostawy 0
  • ~pmzal / 2025-10-05 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fatalna! Kurier dzwonił na tyle krótko, że starsza osoba czekająca na paczkę nie zdążyła dojść do drzwi! Wieczorem przekierowałem paczkę do paczkomatu aby uniknąć powtórki sytuacji. Paczka kisiła się w oddziale Doręczającym, była wydawana do doręczenia, wracała do oddziału i w końcu zwrócona do nadawcy!
    na moją reklamację otrzymałem takie pismo:
    Dotyczy: ZG/25/391198, 1025116752435U

    "Działając w imieniu DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dziękujemy za przesłane zgłoszenie
    dotyczące nieprawidłowości w świadczeniu usług. Zapewniam, że informacje na temat przejawów naruszenia
    zasad obowiązujących w firmie DPD Polska są bardzo cenne i pozwalają nam doskonalić oferowane usługi.
    W związku powyższym incydentem, pragniemy serdecznie przerosić. Zapewniamy, że analizujemy przyczyny
    tego zdarzenia oraz wyciągamy wnioski, które pozwolą nam stale podnosić jakości świadczonych przez DPD
    Polska usług. Pozostajemy w przekonaniu, że przyszłe doświadczenia związane z korzystaniem z naszych
    usług, będą pozytywne.

    Z poważaniem,"


    Dla mnie to ŻENADA!!!!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyOdpowiedź z automatu, bez próby rozwiązania problemu!
    NIE POLECAM, USŁUGI ZBLIŻAJĄ DPD DO POZIOMU POCZTEKSU!
  • ~Olena / 2025-10-02 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    „Jestem bardzo zła i rozczarowana usługami DPD Polska w Sopocie! Kurier nie skontaktował się ze mną przed dostawą, nie zadzwonił, nie odpowiedział na mój telefon. Po rozmowie na infolinii usłyszałam, że kurier ma prawo nie dzwonić i nie odbierać telefonu od klienta – to jest absolutnie niedopuszczalne!

    Jak w takim razie klient ma odebrać swoją paczkę? ????
    Takie traktowanie klienta jest skandaliczne i nie będę korzystać z usług tej firmy w przyszłości.

    ???? Numer przesyłki: [13340003068428]
    ???? Data zdarzenia: [02.10.2025]”
  • ~Dorota / 2025-09-30 17:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma, przesyłki dostarcza tylko do godziny 13. Kurier nie odbiera połączeń telefonicznych a Biuro Obsługi Klienta nie widzi problemu w tym że kurierzy pracują do godziny 13
  • ~Aneta / 2025-09-29 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka, kurierzy nie dostarczaja przesyłek pod pretekstem błednego adresu dostawy (adres zweryfikowany, podany poprawnie). Pracownicy infolinii niepomocni, bezczelini, rozłaczają sie bez słowa. Frima DNO!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak realizacji uzług, brak jakiejkolwiek pomocy
  • ~Opryskliwa Zuza / 2025-09-27 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam !! Kurier miał się zjawić po odbiór paczek do godziny 1100. O 1200 dzwoni i mówi, że najlepiej będzie, jeżeli ja mu te paczki dowiozę gdzieś tam (!). Jedna wielka kpina. Musiałem anulować to zlecenie. Ciekawe czy dostanę zwrot pieniędzy.
    ZaletyŻadnych
    WadyInteres klienta mają na ostatnim miejscu.
strona 1 z 639
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12766
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8185
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7778
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4152
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2482
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4885
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4074
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152