strona 1 z 637
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Marek / 2025-09-15 15:23
Pomijając fakt, że czekam cały tydzień na przesyłkę , w piątek 12.09.2025 około godziny 12-tej dzwoni kurier DPD czy jest ktoś w domu, nie ma mówię jestem w trasie , za ile będę w domu , więc mówię za 30-min i jak dojadę to zadzwonię. Pędzę bo mam ponad 30 km i jak dojechałem to dzwonię , kurier jest 10 km dalej w następnej miejscowości i mówi , że nie opłaca mu się wracać, bo ma trasę. Grzecznie mówiąc można się wk...ć. To po co wy jesteście na rynku przesyłek??? To już 4-ty raz podobna sytuacja i nigdy więcej z tą firmą. -
-
~Joanna / 2025-09-15 13:11
DPD nie ponosi odpowiedzialności za dostarczenie przesyłki. Udostępniają opcję przekierowania przesyłki w aplikacji a następnie nie dostarczają jej, bo skrytka rzekomo za mała. Zapominają skontaktować się z klientem, żeby dostarczyć paczkę na adres, a potem teoretycznie wprowadzają zmiany w swoim systemie i ostatecznie bez poinformowania odbiorcy zwracają paczkę do nadawcy. Niekompetentni, nierzetelni. Absolutnie nie polecam. Konsultanci nie potrafią nic zrobić poza trym, żeby poinformować mnie, że nic nie mogą zrobić. Nie wiem, po co w ogóle tam siedzą. Równie dobrze sztuczna inteligencja może mnie o tym poinformować. Jest to brak szacunku wobec klienta i lekceważenie. Nie sądziłam, że w dzisiejszych czasach można spotkać się jeszcze z taką ignorancją. Pan jeszcze mnie pouczał, że za dużą paczkę zamówiłam. Niewiarygodne!!! WadyWszystko to co wyżej opisane. -
~Piotr / 2025-09-11 19:19
W dniu dzisiejszym paczki nawet nie widziałem, otrzymałem informację, że paczka została zwrócona nadawcy. Masakra jakaś. Ktoś obcy będzie decydował o zwrocie mojej zakupionej z moich pieniędzy paczki. Jedna z najgorszych firm WadyZero kompetencji -
~Zawiedziona / 2025-09-11 09:18
Najgorsza firma z jaką przyszło mi się zetknąć.
SMS o dostarczeniu paczki z kodem i terminem do kiedy można odebrać z paczkomatu ( 2 dni).
Po otrzymaniu SMS- w dniu następnym rano przed godziną 9 poszłam odebrać paczkę. Niestety- skrytka pusta.
Telefony dopiero po godzinie 9 są odbierane przez konsultantów. Po 13 minutach w końcu udało się z kimś porozmawiać.
Mam czekać na kolejną informację...
Wybrałam odbiór w paczkomacie, bo z kurierami tej firmy mamy w rodzinie złe doświadczenia.
Niestety z paczkomatami też im nie wychodzi.ZaletyBrakWadyTrudny kontakt, problemy z dostarczaniem przesyłek, zarówno kurierem jak i paczkomaty. -
~Marta / 2025-09-10 12:02
Serdecznie dziękuje Panu B.Szlendak, który w dniu 8.09.2025r. odbierał paczkę z m. Dęblin. Transakcja odbioru paczki dzięki Pana pomocy przebiegła sprawnie i dotarła dnia nastepnego do odbiorcy. Tacy pracownicy jak Pan powinni być docenieni prze firmę, którzy sumiennie pracują na jej nienaganną opinię. ZaletyprofesjonalizmWadybrak -
~Janusz / 2025-09-08 15:16
Dwa razy zamawiwłem paczkę,jedna paczka dostarczona po interwencji sprzedawcy,druga paczka ,kurier niby był dwa razy tylko ,ze nikt go nie widział i nie słyszał-kamerka-telefon-cisza,niby GPS pokazuje im gdzie jest kurier,widocznie podjechał i odjechał. -
~Adam / 2025-09-08 11:57
o paczkomatu Inpost, druga (pomimo jednego zamówienia trafiła na DPD na ten sam adres (tj adres paczkomatu). Otrzymałem informację, że firma nie może dostarczyć przesyłki ze względu na zły adres, szybko próbowałem się skontaktować z obsługą klienta, po męczarniach z ich All udało mi się, niestety państwo odmówili zmiany adresu dostawy na mój adres domowy, twierdząc że muszę tego dokonać samodzielnie za pośrednictwem strony. Jeszcze większe moje zdziwienie było gdy po zalogowaniu na stronie opcje zmiany adresy były zablokowane. Znowu męczarnia z biurem obsługi klienta, tym razem twierdzili, że umowa z Aliexpres nie pozwala dokonać zmiany ani im jako pracownikom, ani też dla mnie, tylko i wyłącznie nadawca. Nie mogę jej odebrać także z magazynu w którym się znajdowała, co jest kuriozum, na paczkę czekałem ponad 3 tygodnie od chwili zakupu. Nie pomogła nawet interwencja w dziale skarg i interwencji w centrali DPD, Pan Ernest Stawicki z błogą beztroską poinformował mnie że paczka musi wrócić do Chin i ja mogę sobie ponownie złożyć zamówienie. Że umowa z Aliexpres zabrania im przekierowywania paczek na inny adres. Moim zdaniem chodzi tylko o kasę, nic więcej skoro Pan powołuje się że sprzedawca za to nie zapłaci. Nie znalazł żadnego sposobu aby mi pomóc. Omijajcie szerokim łukiem taką firmę która ma gdzieś swojego klienta, ja już więcej nie będę korzystał po takich doświadczenia z usług tej firmy. Miałem planowany wyjazd, gdzie chciałem wykorzystać zamówiony produkt, jednak podejście firmy mnie powaliło na łopatki. Miałem różne doświadczenia i wydawało mi się że DPD to poważna firma, ale niestety się myliłem. ZaletyŻadnychWadyBardzo ciężko porozmawiać z konsultantem, przebić się przez ALL to już sukces,
Brak zrozumienia dla klienta -
~razoq / 2025-09-05 13:08
Czekam na paczke od 2 dni, po czym nagle dostaje email ze paczka nie zostala doreczona z powodu "blednego adresu" pani z dzialu oblugi straszy mnie ze jak nie przeloze dostarczenia na poniedzialek to paczka wroci do nadawcy. Kurier okazalo sie ze wzial moja paczke przez pomylke i nie moze jej dostarczyc poniewaz jest ona poza jego rejonem. ZaletybrakWadybrak szacunku do klienta, straszenie wroceniem paczki do nadawcy. utrudniony kontakt -
-
~Magdalena / 2025-09-01 11:24
Kurier nie doręczył paczki mimo że byłam w domu, nie wysiadł nawet z auta. W trakcie rozmowy telefonicznej stwierdził że nie bardzo może się wrócić. Najgorsza firma kurierska i jeszcze się nie można dodzwonić bo włącza się BOT -
~AnLisAn / 2025-09-01 08:57
Jestem bardzo rozczarowana dostawą DPD w Siemianowicach Śląskich. Kurier odmówił wniesienia mebli na piętro. Co więcej, gdyby moja mama nie wyszła na czas, zostawiłby przesyłkę po prostu na ulicy! I teraz paczka będzie stała na parterze, przez to że moja mama nie w stanie zanieść meble. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim podejściem. Zamawiając dostawę, liczy się przynajmniej na minimalną pomoc, a w zamian dostałam całkowitą obojętność wobec klienta. Nie chcę już więcej korzystać z usług tej firmy.
-
~Natalia / 2025-08-29 10:18
Niestety aby opisać to, jak bardzo jestem zirytowana waszą usługa, musiałabym użyć niecenzuralnych słów.
Kilka dni temu zgłaszałam problem. Kurier notorycznie pozostawia paczki dla całego osiedla w punkcie odbioru. Nie informuje o tym wcześniej, nie dzwoni ani na telefon, ani domofonem!!!
Czas na odbiór paczki krótki. Po tym czasie paczka wraca do nadawcy.
Jesli nie jestes w stanie odebrać paczki (choroba, paczka ciężka lub jak w moim przypadku złamana noga) - nie otrzymujesz zamówionych produktów, bo kurier nie wykonuje swoich obowiązków.
Infolinia? Bezradna. Nie są w stanie zlecić dostarczenia przesyłki kurierowi z punktu do domu ani wydłużyć czasu odbioru. Mogą jedynie "upomniec" kuriera.
Po zgłoszniu - 2 dni otrzymywałam przesyłki pod drzwiami. Dziś sms o pozostawieniu kolejnych przesyłek w punkcie odbioru.
To są jakies jaja. Nie masz pewności, czy otrzymasz zamówione produkty, bo zależy to od widzimisie kuriera.
Najgorsza firma z jakąkolwiek miałam styczność. Zdecydowanie nie polecam!!! Dla higieny umyslu radzę omijać szerokim łukiem!!! -
~Sławek / 2025-08-28 18:37
Firma mega dziadostwo, dziwię się sklepom internetowym że korzystają z usług tego ….. Zero powiadomień o nadejściu paczki, w przypadku braku odebrania z powodu nieobecności kurier sam wpisuje odmowę przyjęcia ????????????. Grupą docelową dla tej firmy są wyłącznie osoby bezrobotne cały czas przesiadujące w domu. ZaletyBrakWadySame -
~Marek / 2025-08-27 12:08
Kontakt z tzw konsultantem na infolinii przypomina czasy PRL. Niegrzeczny, nie kompetentny, brak chęci pomocy. ZaletyBrak -
~Aga / 2025-08-26 14:37
Dpd to najgorsza firma i najgorsi kurierzy,nie można się z nimi skontaktować bo firma nie udostępnia numeru do kuriera, a kurier pomimo zostawionych 3 wiadomości też nie oddzwoni bo nie ma obowiązku, paczkę woli odesłać. Wczoraj miał kolejny przyjechać o 13-16,przyjechał o 11 i jeszcze nie poczeka nawet 5 min.Kolejna paczka anulowana przez nich.Nie polecam,strasznie nieuczynni kurierzy. -
~MałgorzataKochamFacebook / 2025-08-26 08:18
Paczka przyszła śmierdząca, brzydko pachnąca, nie wiem co oni z nią robili. Zaletyani jednejWadysmród -
~Tomasz / 2025-08-25 14:01
DPD po raz kolejny nie dostarczyła przesyłki. Firma poświadcza nieprawdę stwierdzając, że przesyłkę próbowano dostarczyć 3 razy.
Pracuję zdalnie, cały czas jestem w domu - nikogo nie było. Nie dostałem maila, smsa, powiadomienia w aplikacji, telefonu odnośnie dostawy - nie ma po niej żadnego śladu.Wadynie dostarczają paczek -
-
~MIKI / 2025-08-22 21:30
Paczka nie dochodzi
Kurier sie nie pojawia mimo wczesniejszej zapowiedzi w mailu , potem wpisuje ze bledny adres!!!! Taka sytuacje mam juz 2 raz ....ZaletyBRAKWadySame wady .... -
~Monika / 2025-08-22 15:28
Paczka nie dochodzi
Kurier nie dzwoni
Obsługa klienta to tylko BOTZaletyŻadnychWadyTo nie kurier -
~Gabriela / 2025-08-22 13:55
Tragedia!!! Od 18.08.2025 roku, nie są w stanie dostarczyć paczki krajowej. Rozmowa z infolinią to jedna wielka porażka, zadzwoniłam 20.08 dostałam informację, że paczka została odebrana! Tylko nie zaktualizował się status, dzwonię 21.08 po interwencji w punkcie i informacji, że paczka tam jest nadal i kurier stwierdził, że nie może jej odebrać bo mu coś nie wchodzi na system :/ dzwonię na infolinię, raz zostałam odrzucona, drugi raz przełączona 6 razy :/ na końcu dostaje informację, że paczka została odebrana 18.08 :/ i mówię, że to nie możliwe bo fizycznie ja widziałam w punkcie!! Jest 22.08 i paczka dalej jest w punkcie! WadySame wady, nieogarnięta infolinia. -
~Andrzej / 2025-08-21 20:13
Na Szczecin najgorsza z dostępnych firma kurierska. Notorycznie podjeżdżają pod adres byle "odhaczyć" na GPS, i natychmiast odjeżdżają, bez podjęcia próby doręczenia. Następnie paczka ląduje w Żabce dzielnicę lub dwie dalej, mimo, że opłacona jest dostawa na adres.
Obsługa zdalnej pomocy to podły żart, a reklamacje są zbywane - odrzucanie reklamacji, to jedyne, co firma DPD potrafi zrobić bez zwłoki.
strona 1 z 637
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »