Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 5505 opinii

1.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.29
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Czas dostawy
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~cocororo / 2021-10-15 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ze wszystkich istniejących w Polsce.
    kurierzy zachowują okropnie, i próbują oszukiwać klientów pisząc w systemie o dostarczeniu paczek, zatem po prostu ich nie dostarczając. Konsultanci tez mało co mogą dla klienta zrobić.
    Omijajcie z dala daną firme.
    Zaletyzero
    Wadysame wady od działania systemu do obsługi
  • ~Anna / 2021-10-15 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam . przesyłka dostarczona odrazu do punktu brak odzewu od kuriera. Dla mnie totalna porażka z kurierem DPD.
  • ~Czarny / 2021-10-15 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z nieznanych przyczyn utknęła w oddziale regionalnym. Nikt nie był w stanie wyjaśnić dlaczego. Po umówieniu odbioru własnego paczka została zwrócona nadawcy. Kpina czy złośliwość?
    WadyGorzej jak PP
  • ~Maja / 2021-10-15 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan kurier robi ci chce . Po pierwsze nie umie obsługiwać terminalu a żeby było mało tego , wpisuje sobie odmowę przyjęcia przez klienta a się nawet z nim nie skontaktował . 5 dni czekania na przesyłkę która wróciła do nadawcy bo przecież pan i władca jest właścicielem firmy . Składnie reklamacji nic nie dało , gdyż na infolinii o ile się dodzwonisz maja wszystko w głębokim poważaniu . Nie polecam korzystania z tego przewoźnika to dramat i porażka .
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta .
  • ~Inka / 2021-10-15 11:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Złożyłam zamówienie w księgarni internetowej, w której jedyną opcją dostawy był kurier DPD. Gdy tylko dostałam maila z informacją, że przesyłka dotarła do filii DPD (był to wtorek) złożyłam przez stronę internetową zlecenie zmiany terminu doręczenia na piątek, bo wiedziałam, że wtedy na 100% będę w domu. W środę zostałam poinformowana, że kurier podjął próbę doręczenia i nie zastał nikogo w domu. Poprosiłam o zmianę terminu doręczenia jeszcze raz. Zadzwoniłam też na infolinię, żeby się upewnić, że wszystko się zgadza i moje polecenie do nich dotarło. Wszystko było w porządku. W piątek w oczekiwaniu na kuriera weszłam na stronę śledzenia paczek, żeby się dowiedzieć, że paczka została zwrócona do nadawcy. Na infolinii zostałam poinformowana, że "no trudno" i mogę złożyć reklamację, jeśli chcę :/
    NIE POLECAM! Na pewno już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Krzysztof / 2021-10-14 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd ciągle przerzuca paczki na jutrzejszy dzień już któryś raz z kolei.
  • ~Agata / 2021-10-14 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    8 października zamówiłam książkę by wspomóc rozwój mowy dziecka. Książkę tę poleciła mi logopeda i z tą książką wraz z synem mieliśmy ćwiczyć. Niestety książka ta jest trudnodostępna więc skorzystałam z allegro i chciałam by to właśnie DPD mi tą książkę dostarczyło( płatne przy odbiorze). Ponieważ była to ważna sprawa szczegółowo i pilnie śledziłam przesyłkę z Kielc do Gdańska. Wg informacji jaką otrzymałam przy zamówieniu przesyłka miała się u mnie pojawić
    11 października. 13 października w śledzeniu przesyłki wciąż widniało że przesyłka jest w drodze. Napisałam więc do nadawcy w tej sprawie i zostałam zapewniona że następnego dnia kurier (zamówienie z dostawą do domu) będzie z przesyłką. 14października godz 14:30 i kuriera ani widu ani słychu dzwonie więc na infolinię, gdzie bot mi mówi że kurier będzie podejmował próbę doręczenia mojej przesyłki (numer 7100301797589A) do końca dnia, tylko pytanie brzmi co oni mają na myśli mówiąc do końca dnia?! Z braku takiej wiedzy zadzwoniłam do filii w Gdańsk Przymorze i opisałam sytuację. Przemiły pan po drugiej stronie słuchawki poinformował mnie że kurier pan Radosław (nr tel 515127952) zalogował się 3 minuty przed moim telefonem do filii właśnie nazwą ulicy przy której to stoi blok w którym mieszkam. Dzwonię więc do kuriera patrząc jednocześnie przez okno i widzę kuriera DPD 10 m od mojego bloku. Pan Radosław odebrał telefon i poinformował mnie że przecież dzwonił na domofon pod numer 15 i że nikt nie otworzył. Haczyk jest tylko jeden w tym bloku numer mieszkanie nie istnieje co z resztą jest widoczne, choćby po numerach na skrzynkach pocztowych. Odpowiedziałam temu panu że pewni ktoś źle zaadresował bo powinno być 215( pierwsza cyfra jest numerem piętra a dwie pozostałe to po prostu mieszkanie) a na piętro przypada 9 mieszkań więc na parterze trudno o 15. Ale wracając do historii. Powiedział że jeszcze jest w pobliżu, więc za chwilę podejdzie. ( dla mnie chwila to max 15minut) więc aby już go nie fatygować na 2 piętro zeszłam przed klatkę z telefonem w ręku i czekam, czekam, czekam...... minęło 40minut gdy widzę (ciągle obserwowałam samochód dostawczy DPD) odjezdżające auto. Wspomnę tutaj że ten pan również mnie widział. Od razu poszłam na górę i zadzwoniłam do księgarni i opowiedziałam całą historię. Tam miła pani po wysłuchaniu mnie powiedziała że skontaktuje się z firmą i kurierem by do mnie podjechał ponownie, oraz poinformowała mnie również o tym jaki dokładnie był adres do doręczenia i był podany prawidłowy. Po prostu kurier mnie okłamał. Powiedziałam że ok ale w takim przypadku jak ten pan to ja nie mam ochoty płacić za dostawę, bo i z jakiej racji ?!
    Po nie wielkiej chwili pani z księgarni oddzwoniła do mnie i poinformowała że kurier NIE WYRAZIŁ ZGODY NA PONOWNE PODJECHANIE. Niestety pomimo że po tym wszystkim i tak musiałabym zapłacić za dostawę to po prostu w głowie mi się nie mieści takie zachowanie kuriera.

    Podsumowanie:
    Nie warto a jeśli już to tylko płatność przy dostawie. Z nadzieją że dostawa się w ogóle odbędzie
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Wysu / 2021-10-14 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda ze nie można dać 0 gwiazdek przy dostawie, bo juz 2 dzień z rzędu dostaje informacje ze umówiłem inny dzień dostawy, a jest do kłamstwo i cały czas jestem w domu i czekam na paczkę. Najgorszy dostawca paczek.
    WadySame wady ...
  • ~Były już klient DPD / 2021-10-14 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze za kontakt z infolinią celem wyjaśnienia zwrotu naliczyli mi opłatę.
    Sami nie podejmują najmniejszej próby kontaktu z klientem w przypadku problemów z doręczeniem przesyłki, a gdy to klient wyjdzie z inicjatywą to każą sobie za to płacić !
    TO JUŻ JEST SZCZYT BEZCZELNOŚCI !!!
    WadyArogancja kurierów, kontakt z infolinią, czas rozpatrzenia reklamacji, brak jakiegokolwiek kontaktu w przypadku problemów z doręczeniem przesyłki
  • ~Były już klient DPD / 2021-10-14 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przez dwa kolejne dni nie pojawił się z przesyłkami pod adresem dostawy pomimo, że w systemie monitoringu przesyłek DPD widniała informacja o nieudanej próbie doręczenia.
    Złożyłem skargę na działalność kuriera do działu reklamacji. Efekt jest taki, że na rozpatrzenie reklamacji muszę czekać do 30 dni, a przesyłka została zwrócona do nadawcy.
    Pozostał niesmak i złe doświadczenia z obecnym kurierem, za którym ciągle trzeba jeździć aby odebrać swoją przesyłkę.
    A wizerunek firmy tworzą przecież pracujący w niej ludzie.
    Osobiście postanowiłem, że te niedostarczone przesyłki były ostatnimi jakie zamówiłem za pośrednictwem DPD i do czasu zmiany kuriera będę korzystać z usług innych firm kurierskich i pocztowych.
    NIE POLECAM !
  • ~Frami / 2021-10-14 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem zegar z porcelany zgadnijcie przyszedł w stanie takim że był mocno zabezpieczony a przyszedł czy rozbity reklamacji nie przyjmują):
    Zaletyzegar został poskładany :D
    Wadynie polecam
  • ~byla klientka / 2021-10-14 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka miesiecy temu otrzymalam przesylke, ktora byla transportowana przez dpd, znajdujacy sie w niej produkt dotarl uszkodzony ewidentnie z winy firmy kurierskiej. Dpd nie chcialo przyjac reklamacji bo paczke odebral sasiad i reklamacje zlozylam 1 dzien po otrzumaniu paczki. Mimo, ze na reklamacje mam rok firma nie chciala jej przyjac. Odwolywalam sie wiele razy bo jak twierdzilo dpd nie mialam dowodow, ze do uszkodzenia doszlo w transporcie mimo,ze karton byla caly podarty i poobijany.Dopiero po napisaniu odwolania przez profesjonaliste z wyszczegolnionymi paragrafami iostrzezeniem przed zastosowaniem drogi sadowej rozpatrzyli relamacje pozytywnie. Minelo 5 miesiecy od momentu otrzymania przesylki do momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i to jeszcze firma zwroci za produkt bo kiedy wspomnialam o zwrocie za zle wykonana usluge stwierdzili, ze o to mam prosic nadawce. Osoba odpowiedzialna za dzial reklamacji i kontakt z klientem byla opryskliwa i nie przyjemna w mailach w ktorych odpowiadala. Nigdy wiecej nie skorzystam z usug tej firmy i zdecydowanie NIE POLECAM!!!
    Wadyczas rozpatrzenia reklamacji, kontkt z klientem
  • ~karol / 2021-10-14 12:21
    Ocena: 2.67 / 5
    W jakim celu formularz zmiany adresu dostawy jeśli i tak dostarczacie przesyłkę na zły adres ?? Który poprzez forlumarz został zmieniony ?
  • ~Anonim / 2021-10-14 12:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Miałam przedwczoraj nie miła sytuacje,płaciłam za przesyłkę,pan kurier stwierdziła ze nie ma jak wydać wiec podszedł rozmienić okazało się ze nikt nie miał,powiedział ze jak będzie jechał za 1,5 h to odda minęło ponad 2h i nie było tego faceta.Powiedział ze zapomniał.Potem miał być o godzinie 17 tej oczywiście tez nie było,na drugi dzień o 10 tej miał się stawić i ta sama sytuacja.Dzisiaj tez nie podjechał,wiec uważam ze pan kurier Paweł to jego numer jak coś 789394805,jest nie uczciwy i nie słowny.15 zł bądź co bądź piechota nie chodzi.
  • ~Radosław / 2021-10-14 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie chciał wnieść paczki pod drzwi. Twierdząc, że nie musi tego robić. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa kuriera
  • ~Agnieszka / 2021-10-14 09:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie chciał wnieść paczki na pierwsze piętro. Tłumaczył się, że zmienił się regulamin. Przesyłka, to worek karmy dla psa. Nie polecam tej firmy nikomu!!!
  • ~Maciej / 2021-10-14 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zamówiona do punktu Pickup, punkt pickup wskazany w formularzu odmówił przyjęcia przesyłki. Przesyłka wróciła do nadawcy.
  • ~Bebo / 2021-10-14 08:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Babka z dpd niechciala wziąść odemnie pieniędzy w bilonie bo ma być papierek i niechcialo jej się liczyć i jeszcze mówi do mnie ze odeślę ta paczkę i napisze że niechcialem odebrać hahahha co za suka
  • ~Piotr / 2021-10-13 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze, ha tfu

    Nie dzwońcie na infolinię, ogromne koszty naliczają
  • ~Karol / 2021-10-13 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    1000363590828U sprawa dotyczy tej przesyłki i rzekomej próby dostarczenia tej przesyłki i kuriera Alana o numerze telefonu 504020359, który o 10.49 podjechał pod mój dom i odjechał z powodu numeru braku mieszkania na przesyłce. Pomimo moich wielu telefonów kurier nie był łaskaw odebrać nawet jednego. Do Dpd cenetr udało mi się dodzwonić z numeru kolegi, ponieważ z mój numer został z automatu odrzucany. Gdyby nie uporczywa walka o kontak z Dpd, moja przesyłka po 1 rzekomej próbie dostarczenia została by zwrócona do nadawcy, ponieważ jak mi powiedziano kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta i odbierać telefonów. Pozdrawiam ostatni raz wybrałem przesyłke dpd.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 5505
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 3893
InPost
Ocena: 1.76, ilość opinii: 3166
UPS
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2113
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1617
FedEx
Ocena: 1.39, ilość opinii: 706
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2633
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2463
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2366
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2157
Play
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1622
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1572