Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 566 opinii

1.42 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.24
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.46
  • Czas dostawy
    1.55

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ble ble / 2019-08-09 18:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Wiele razy korzystałam z usług dpd i zawsze miałam o nich dobrą opinię aż do teraz... Paczka nadana pod koniec czerwca, miała pojawić się u odbiorcy zaraz na początku lipca (paczka wysłana z Wielkiej Brytanii do Polski). Już w dniu dostarczenia spokoju nie dawało mi to, że paczka nie ruszyła z magazynu głównego w Polsce (tam ostatni raz została zeskanowana)... kolejnego dnia oczywiście też nie dotarła i wszystko stało się jasne. Paczka zginęła- wszelki kontakt czy to z dpd pl czy dpd uk kończył się na tym samym- szukamy, prosimy o cierpliwość. Po 3 tygodniach otrzymuje od dpd uk emaila ze zdjęciem mojej paczki (już otwartej) z prośbą o potwierdzenie czy to jest poszukiwana przesyłka. Oczywiście potwierdzam. W emailu zwrotnym dostaję informację, że przesyłka zostanie przekazana odbiorcy. Super, ucieszyłam się bo dzieciaki czekały na swoje prezenty... i tu koniec radości. Mijają kolejne dni a po paczce ani śladu. Kolejne telefony i czaty. Dpd Polska w ogóle nie wiedziała o znalezieniu paczki- co dziwi bo zdjęcie definitywnie było zrobione. Dpd Uk prosi o kilka dni, twierdząc że badają sprawę. Kilka dni mija, zero kontaktu z którejkolwiek ze stron. Ja sama wysyłam ostatecznie emaila z żądaniem zwrotu pieniędzy (paczkę ubezpieczyłam do pełnej wartości). W odpowiedzi dostaje kolejnego emaila, że bardzo przepraszają ale sprawa związana z poszukiwaniem zakończyła się fiaskiem i mogę (jeżeli chcę) ubiegać się o odszkodowanie. Sprawa jest już otwarta, ale niestety nie jest to takie proste... ciągle mało im dowodów, mimo posiadanych paragonów (na szczęście miałam je) , wyciągu z banku potwierdzającego zakupy, itd. itd.

    W każdym razie bardzo się zawiodłam, paczka z dużym prawdopodobieństwem graniczącą z pewnością po prostu została rozkradziona. Mam nadzieję, że dzieci które otrzymały jej zawartość cieszą się prezentami (nie jest to złośliwe- dzieci niczemu winne), a osoba/osoby odpowiedzialne za to dosięgnie karma... (ponoć zawsze wraca). Ja musiałam niestety jakoś wytłumaczyć dzieciakom, do których paczka została wysłana, że niestety ale jej nie otrzymają. Niestety nie mogłam sobie pozwolić na zakup 'duplikatów' i ponowną wysyłkę bo paczka była sporo warta. Cała ta sprawa kosztuje mnie naprawdę sporo czasu, energii, stresu i nerwów- ale nie odpuszczę i jeżeli trzeba będzie udam się do prawnika. Raczej nie skorzystam już z usług firmy... chyba że w ostateczności, jak nie będę miała innej możliwości.
    Zaletyzaletą jest jedynie cena- wysyłka nie kosztowała fortuny (stąd dwie gwiazdki), ale jakość usługi pozostawia wiele do życzenia
    Wadyzabrakło by miejsca na ich wypisanie- począwszy od samej usługi a kończywszy na obsłudze i podejściu do tego typu zdarzeń, procesie reklamacji i procedurze odzyskania pieniędzy
  • ~Wkurzona / 2019-08-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Kurier porzuca paczkę u jakiś nieznajomych ludzi, w czasie kiedy Ty czekasz jak głupi w domu. Mało tego, mam zarejestrowany zwrot towaru za pośrednictwem DPD i kurier nie pojawia się czwarty dzień pod rząd po odbiór paczki i jeszcze otrzymuję bezczelne emaile, że kurier był i nie zastał adresata. W domu codziennie czeka dwoje emerytów, wiedząc, że kurier ma się pojawić po zwrot. Naprawdę nikogo w DPD nie zastanawia, że od czterech dni nikt nie otwiera drzwi kurierowi? Przecież to mi najbardziej zależy na szybkim zwrocie i odzykaniu pieniędzy - chyba logiczne. Reklamacja/skarga napisana, ale nie mam złudzeń, że kurier przyjedzie. Nigdy więcej zakupów i zwrotów za pośrednictwem DPD, choćby kosztem całkowitej rezygnacji z zakupów w danym sklepie, od dzisiaj DPD unikam jak ognia!
  • ~Mariusz J. / 2019-08-09 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Beznadziejna. Tydzień temu kurier zostawił mi paczkę, uszkodzoną. Nie było mnie w domu. Od tygodnia dzwonie codziennie i zgłaszam reklamację. Mam już kolejny jej numer,kurier nie odbiera, paczka leży. Specjalnie z pracy wracam wcześniej, bo ma być w godzina 16-18. Infolinia mówi ciągle to samo, że już zgłosili do oddziału, że do kierownika, itd. Kompletna amatorszczyzna, zerowy kontakt z kurierem. Powinni zlikwidować ten badziew. Zlecenie reklamacyjne 23686, 50400, 25885 - to ciągle ta sama reklamacja ! Tragiczna firma, tragiczna jakość obsługi.
  • ~Rumi / 2019-08-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy z łapanki, BOK tragedia, nic nie wiedzą, tyle możesz się dowiedzieć ile sam przeczytasz na ich stronie po podaniu numeru przesyłki. Spróbujcie się dowiedzieć w jakich godzinach pracują kurierzy - odpowiedź "rano" a dostawa po południu jest możliwa, odpowiedź "to zależy od kuriera" no to w jakich godzinach można spodziewać się przesyłki? odpowiedź "to zależy od kuriera" no i już wszystko wiesz i masz dość DPD.
    ZaletyZalet - brak
    WadyKurierzy sobie, BOK sobie a firma chyba nie zauważa albo olewa klienta.
  • ~Patrycja / 2019-08-09 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety w ostatnim czasie z przykrością muszę przyznać że usługi firmy kurierskiej DPD pogorszyły się zazwyczaj czas dostawy był piorunująco szybki w ostatnim czasie bardzo się on wydłużył, brak smsa o dostarczeniu przesyłki, Pani na infolini rozlaczyla się podczas rozmowy. W następnym dniu roboczym wygląda to znacznie dłużej. W opcji śledzenia jest przesyłka dostarczona a paczki brak już druga taką sytuacja także nie polecam omijać tą firmę szerokim łukiem
  • ~Nina / 2019-08-08 18:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.Brak wiadomości o której będzie kurier.Po moim telefonie (po całym dniu czekania)otrzymałam informację między 14.30.a 15.30.Kurier się nie pojawił, i wyłączył telefon.Zadzwoniłam do Warszawy konsultant w trakcie rozmowy rozłączył się .Zadzwoniłam ponownie usłyszałam, że moja paczka będzie jutro.
    Czy mam zmarnować kolejny dzień ,oczekiwaniem na przesyłkę? Rzetelność tej firmy równa zeru.
  • ~Joanna / 2019-08-08 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna obsługa!!!
    Dostalam maila 06.08 z informacja że kurier pojawi się między 14-16 z przesyłką, cały dzień byłam w domu, kurier się nie pojawil, myślę trudno pewnie bedzie na nastepny dzień, ale znow sie nie pojawił. Sprawdziłam gdzie jest przesyłka, okazało się ze kurier w dniu 6.08 zostawił przesyłkę w osiedlowej cukierni bez żadnej informacji dla mnie! Czy tak powinna wygladac obsuga firmy kurierskiej?! Jesli już pozostawił przesyłkę w miejscu innym niz miala byc dostarczoba to piwinnam dostac taka informacje! Taka obsluga jest niedopuszczalna, co to w ogóle za praktyka pirzucania przesyłek gdzieś w barze/aptece czy jakimkolwiek innym miejscu bez wczesniejszego uzgodnienia z odbiorcą?!
    ZaletyBrak!
    WadyJest ich wiele!
  • ~Sara / 2019-08-08 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety w ostatnim czasie z przykrością muszę przyznać że usługi firmy kurierskiej DPD pogorszyły się zazwyczaj czas dostawy był piorunująco szybki w ostatnim czasie bardzo się on wydłużył i mimo powiadomień SMS i email o doręczeniu przesyłki W następnym dniu roboczym wygląda to znacznie dłużej. W opcji śledzenia przesyłka odebrana przez kuriera tkwi w jednym miejscu długi czas zamiast spokojnie przemieszczać się do celu.
    WadyWydłużony czas dostawy
  • ~mieczysław / 2019-08-07 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest porażka ta firma robi sobie kpiny z klientów. Nie wiem kto zarządza tą firmą ale wysłał bym go do programu kryptonim szef by sprawdził jak pracują ludzie w jego firmie. W poniedziałek złozyłem zlecenie dostarczenia przesyłki otrzymałem informację iż we wtorek w godz. 10 14 odbierze przesyłke kurier DPD . Czekałem czały wtorek i kurier nie raczył przyjechać po przesyłke. Dzisiaj tj środa dzwonię rano do DPD rozmawiam z konsultantka i ta ..... oświadcza że zadzwoni do kuriera i spyta sie co się dzieje po czym oświadcza po chwili że kurier będzie do półtorej godziny . Mijają dwie i nic dzwonię drugi raz a pani w DPD mówi mi bym sobie ponowił przesyłkę no myślałem że mnie w tej minucie krew zalejekam na jakiegoś gamonia cały wtorek nie mogę się z domu ruszyć w środę do południa też. Jak bym miał przed sobą tych gamoniów to bym na nich suchej nitki nie zostawił. To ostatnia usługa z której korzystam tej firmy. Może jakieś przepraszam sie należy.
  • ~jurand / 2019-08-07 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne, okropne. Omijać!
    Pilna paczka, zagubiona, personel nie potrafi NIC pomóc.
  • ~kuki / 2019-08-06 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    mniej niż zero!!!!zagubione paczki, zero profesjonalizmu, podejście do klienta zerowe, otrzymanie zamówionego towaru graniczy z celem.
    jeszcze kurier wielką łaskę robi że musi dostarczyć zamówienie haha totalne dno!!!! pozdrawiam oddział z Radomia!! :)
    Zaletybrak
    Wadyjest ich bardzo wiele
  • ~Anna / 2019-08-06 16:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno dna. Caly dzien czekalam na kuriera, nie przyjechal. Zadzwonilam , okazalo sie ze kurier nie mowi po polsku he he zenada...
    ZaletyZadnych
    WadyNie wiem gdzie jest moja przesylka.
  • ~martyna / 2019-08-06 11:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Arogancki kurier, miał pretensję o to, że na 4h przed czasem dostawy podanym w mailu, nie czekam z odliczoną kwotą na szanownego jaśniepana.
    Mail o 9 informował, że próba dostarczenia będzie pomiędzy godziną 13:15 a 15:15. Kurier przyjechał o 9:30, oburzony że nie mam przy sobie pieniędzy stwierdził: to sobie pani teraz poczeka na dostawę.
    Gratuluje profesjonalizmu. Proponuję pracę przy świniach, skoro z ludźmi się nie potrafi.
    Wadychamstwo
  • ~M... / 2019-08-06 01:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandaliczne praktyki...Zapłaciłem 20 zł po to żeby swoją paczkę ( duże ciężkie pudło ) dżwigać i taszczyć na piechotę w upał 1 km, po odebraniu jej w aptece. Tak Proszę Państwa w aptece. Pani zaprosiła mnie za ladę i wydała paczką, jak u Barei. Nie zostałem uprzedzony ani sms ani mailowo że przesyłka będzie dostarczona. Mimo że byłem przy telefonie, akurat na moment odszedłem kiedy kurier zadzwonił. Wydawało mi się że kurier ma obowiązek osobiście dostarczyć pod wskazany adres, bym mógł np w jego obecności sprawdzić paczkę. Mimo iż oddzwoniłem i mocno prosiłem a kurier był niedaleko, powiedział że absolutnie nie dostarczy mi tej paczki, bo zaraz kończy pracę i będzie miał kłopoty jak mi ją dostarczy i że 10 kg nieść 1 km to żaden ciężar. Myślałem że priorytetem jest zadowolenie klienta i osobiste dostarczenie. Kiedyś dostawałem maila z DPD o pierwszej próbie doręczenia, można było też umówić się na inny dzień. nie mówiąc że kurierzy na ogół wieczorem ponownie dowożą. Zyję 40 lat i pierwszy raz zostałem wrobiony w taka sytuację...Straciłem cały dzień, nerwy i zdrowie. Po tym maratonie z obciążeniem - gdzie nie ma nawet jak trzymać takie pudło, różne dolegliwości mi się nasiliły, przez miesiąc będę dochodził do siebie, a prawej ręki to już wcale nie czuję.....Żenada !!!!!!!!!
  • ~Oszukana przez DPD / 2019-08-06 00:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandaliczne praktyki w stosunku do wysyłających związanych umową abonamentową,
    Po zakończeniu umowy,jeśli przegapisz termin jej skończenia naliczą opłaty jak w cenniku,czyli najwyższe z możliwych. zanim się zorientujesz ( bo fakturę dostajesz po upływie pełnego miesiąca) jesteś parę tysięcy w plecy- reklamacja nie uznana!!!
    Od trzech miesięcy naliczają opłaty za rzekome przesyłki niestandardowe. Takie same wysyłam od dwóch lat i nagle zmiana kuriera i zaczęły się niestandardowe.trzeci miesiąc dorabiają sobie w ten sposób.
    Nie wierzcie, że będziecie mieli jakiegokolwiek opiekuna-załatwiacie wszystko przez wsparcie sprzedaży, czyli infolinia i kontakt mailowy.
    Nie polecam zdecydowanie- była klientka biznesowa.
    Zaletybrak
    WadyBrak odpowiedzi na reklamacje.Srak szacunku dla klienta tzw.abonamentowego. Brak etyki biznesowej.
  • ~R. / 2019-08-05 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. DPD to istna kpina z klienta. Rzecz niebywała wręcz bo zamówiłem telewizor sprzedawca nadał go tą patologiczną firmą. Telewizor miał być na następny dzień czyli 30.07 niestety dnia 31.0 okazało się że paczka została awizowana bo nie było nikogo w domu. Jak na złość i Ja i Żona a kurier ani nie dzwonił na telefon ani domofonem. Więc czemu paczka awizowana skoro byliśmy w domu? Dobra przyjdzie dnia następnego mówię. Niestety paczka nie przyszła więc awantura na infolini i tym sposobem paczka 02.08 jest dostarczona, kurier dzwoni przynosi kładzie w przedpokoju i wręcz wybiega. Myślę sobie ciekawe kto pokwitował odbiór?? A że zachowanie kuriera było ciut podejrzane od razu otwieram paczkę a tam wrak telewizora, matryca zbita doszczętnie. Za telefon i mówię "Ma Pan 5 minut by tu wrócić". Dobra spisaliśmy protokół, Pan kurier zaznaczył że po odbiorze a nie podczas odbioru choć nawet nie miał jak bo uciekł. No cóż jak to powiedział "zdarza się nie ma co się przejmować". Dobra tylko to są Nasze rzeczy i Nasze pieniądze to nie dziwie się że Panu to obojętne. Złożyłem reklamację, słuchajcie czas oczekiwania na odpowiedź 30 dni. Zniszczyli moją rzecz i jeszcze łaskawie zastanawiają się czy oddać kasę i mają na to "tylko" 30 dni. Przecież to jest chore, to jest jakaś patologia. Z DPD wiecznie mam pod górkę. Kiedyś jeden miły ich kurier przerzucił mi paczkę przez płot bo niechciało mu się czekać, pech polegał na tym że był tam ulotki. Folia w okół pękła i ulotki fruwały po podwórku, a gdyby tak prócz wiatru był deszcz?
    ZaletyKompletnie brak
    WadyLudzie którzy nie mają szacunku do cudzej własności
  • ~Bella / 2019-08-05 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo , że wiedziałam że dziś kurier ma u mnie być z paczką to czekałam na niego i się nie doczekałam . A w statusie przesyłki pisze odbiorca nieobecny. Ta firma to jakiś żart !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiedostarczenie przesyłki
  • ~Endi / 2019-08-05 09:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier sam wystawił status o braku odbiorcy przy próbie doręczenia, gdzie dzwoniłem do niego i zarzekał się że w godzinach popołudniowych będzie na pewno. Miły pan z infolinii gdy chciałem dostać informacje dlaczego tak wyszła sytuacja w dniu poprzednim, sam rozłączył się w połowie zdania... Nie jest to pierwsza taka sytuacja.Nie polecam nikomu korzystania z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadySporo
  • ~Artur / 2019-08-05 08:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Reklamacja u nich to fikcja nie wazne czy roleta czy tv za 4000 tys
    ZaletyCena skoro wszystkie sklepy korzystaja z ich uslug o zgrozo
    WadyWszystko kompetencja kuriera podejscie do klienta reklamacja ...
  • ~IQ123 / 2019-08-04 16:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam podpisaną umowę płacę w systemie debit direct. Przychodzi faktura na kwotę np. 100 zł po czym jestem obciążany kwotą 300zł na podst. faktury o innym numerze.Zdarzyło się że do faktury miałem dopisanego klienta który nigdy nic u mnie nie zamawiał. Kurier nie potrafił odszukać odbiorcy - paczka leżała 3 dni na ich magazynie a mnie obciążyli kosztami składowania. Nie wiem jak działają inne firmy ale DPD to żenada i porażka w jednym
    Zaletyładne logo i prosta nazwa
    WadyOszukiwanie klienta brak terminowości drogie przesyłki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DHL
Ocena: 1.26, ilość opinii: 659
Pocztex
Ocena: 1.29, ilość opinii: 584
DPD
Ocena: 1.42, ilość opinii: 566
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 547
TNT
Ocena: 1.15, ilość opinii: 93
FedEx
Ocena: 1.47, ilość opinii: 63
Flixbus
Ocena: 2.22, ilość opinii: 562
mBank
Ocena: 2.05, ilość opinii: 512
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 294
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 246
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 134
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 124