DODAJE ROWNIEZ NEGTYWNA OPINIE CO DO NOWEJ ALIKACJI SANTANDER , WIESZA SIĘ NIE MAM SZYBKIEGO DOSTĘPU DO SWOICH ŚRODKÓW
ZaletyBRAK
WadyZAWIESZANIE , BRAKU MOZLIWOSCI ZALOGOWANIA NA GLOWNA STRONE JAK APLIKACJA ZABLOKOWANA
~Małgorzata / 2024-02-23 14:41
Ocena: 5.00 / 5
Pani Małgorzata Sowa - doradca w Oddziale Santander w Lublinie ul. Spółdzielczości Pracy - bardzo profesjonalna obsługa, oferta dostosowana do naszych potrzeb, życzliwe podejście do klienta. Będę w stałym kontakcie ????
~Monika / 2024-02-21 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacją która jest obecnie jest tragiczna,ten kto wymyślił tą aplikację powinien się w piekle smażyć. Podczas używania tej aplikacji używam takich słów że piekło się pali. 100tu procentowy niewypał zróbcie coś z tym !!!!
ZaletyBrak
WadyCała reszta
~Aga / 2024-02-20 09:08
Ocena: 2.00 / 5
Nowa aplikacjia tragedia ciągle sie wiesza, jedna z najgorszych aplikacji, nic z tym nie robią. Porazka
~Andrzej / 2024-02-18 16:17
Ocena: 2.33 / 5
Metoda logowania się do aplikacji Santander poprzez Internet czy mobile, woła o pomstę do nieba. Jest to główny czynnik, który spowodował, że chce zmienić bank jak najszybciej się da. Niech wzorem będzie Bank PKO BP.
Oferta jeśli chodzi o lokaty jest przeciętna a oprocentowanie co najmniej o 1% mniejsze niż oferuje konkurencja.
Zaletybrak
Wadysposób logowania się do aplikacji mobile i do aplikacji internet
~Boszka / 2024-02-16 15:56
Ocena: 4.33 / 5
Oddział banku w Żorach przy ul. Baldyka brak kolejki, miła i profesionalna obsługa
~Jarbud / 2024-02-16 12:42
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pan Robert D, bardzo zaangażowany i pomocny . Polecam placówkę w Gdańsku ul. Kołobrzeska.
ZaletyDobry personel to podstawa.
~Jack / 2024-02-09 11:43
Ocena: 1.00 / 5
LICHWA PAZERNA w porownaniu z innymi bankami.BUTA arogancja zwlaszcza w centrali Poznan etc.Sprobujcie cokolwiek zalatwic telefonicznie TRAGEDIA.A przez internet to dyktatura uzurpacja,buta samopanstwo.
ZaletyWspaniala obsuga personalna w oddzialach terenowych
~Ann / 2024-01-31 20:46
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
Wadywszystko
~Ann / 2024-01-31 20:46
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
NIE POLECAM !!! kary nie zapisane w umowie, kolosalne odsetki, naciągacze
Wadywszystko
~Katarzyna / 2024-01-31 18:11
Ocena: 4.00 / 5
W oddziale na Targowej jest najgorsza obsługa z jaką się spotkałam. Klienci czekają a Pani w kasie opowiada komuś co robiła w weekend. W innych oddziałach profesjonalizm i tempo a tutaj po prostu straszy.
~Artur / 2024-01-31 17:30
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła i profesjonalna obsługa Umieją człowiekowi wytłumaczyć w prosty i logiczny sposób ja jestem zadowolony z tego banku Naprawdę polecam
ZaletyWszystko zrozumiesz
WadyBrak
~Wkur..wiony / 2024-01-29 23:29
Ocena: 1.00 / 5
PO CO PISAC ZE CAŁODOBOWA INFOLINIA SKORO OD 22 BRAK ODPOWIEDZI. PO 0,5 GODZ OCZEKIWANIA NA LINII SAMO ROZŁĄCZA.
~Justyna / 2024-01-26 20:26
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa.Jasne i profesjonalne doradztwo finansowe.Polecam tę placówkę,że względu na miły personel.
~Anna / 2024-01-24 14:44
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo jestem zadowolona z obsługi klienta w Santander Bank. Personel jest bardzo pomocny i profesjonalny.
Jestem klientem od 10 lat.
Polecam!
~Mat / 2024-01-24 10:33
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje , oszusty nic wiecej o tym banku nie powiem, liczą sobie koszta o czym nie informują
NIE POLECAM !!!
ZaletyNIE MA
~Kinia / 2024-01-23 08:34
Ocena: 4.33 / 5
Bardzo miła obsługa, profesjonalna, trochę wydłużony czas oczekiwania do kasy.
ZaletyProfesjonalizm,
WadyKolejka do kasy
~Rodzyn / 2024-01-18 16:26
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsluga, Pani ktora nas obsługiwała podeszła do sprawy bardzo profesjonalnie.
ZaletyProfesjonalizm, bez kolejek
WadyBrak
~Pora zmienić bank / 2024-01-18 12:25
Ocena: 1.67 / 5
Prędzej dodzwonisz się do papieża niż na infolinię Santandera, natomiast w punkcie obsługi usłyszysz, że zostaniesz obsłużony za godzinę. Poza tym zwykły bank.
Wady-Niemożliwość w dodzwonienia się na infolinię
-Punkty obsługi działają wolniej niż placówki poczty polskiej
-Głupia, zbędna polityka utrudniania haseł, forsowanie podwójnego PINu
~Damessa / 2024-01-17 17:07
Ocena: 2.33 / 5
Byłam w oddziale przy puławskiej 62/64.
Byłam obsługiwana przez MILA PANIA Julie i Byłam świadkiem tego jak DYREKTOR Jurek krzyczała na te pracownice i moim zdaniem tego typu zachowanie jest niegodne Dyrektora oddziału i przełożonej.Pani Julia powinna zgłosić sprawę do KADR.
Jak to jest ze zwykły pracownik jest w ten sposób traktowany przy klientach.
Nie wrócę do tego oddziału!Jak długo ktoś będzie przymykać oko na zachowanie tej pani?!