Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 455 opinii

1.57 / 5

  • Obsługa klienta
    1.53
  • Oferta
    1.61
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2021-05-28 17:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Procedury w BNP Paribas to porażka... Reklamujecie się jako "bank zmieniającego się świata" a procedury i możliwość załatwienia czegokolwiek to średniowiecze jak nie gorzej. Nie mam nic osobiście do pracowników placówek we Wrocławiu czy pracowników infolinii jednej i drugiej, którzy są wyrozumiali i pomocni. Natomiast osoby które wymyśliły i odpowiadają za procedury pomiędzy komórkami, a zwłaszcza ze swoim produktem "Limit Odnawialny Allegro" powinna otrzymać antynobla albo być skierowana na jakieś doszkolenie z dbania o klientów i kontaktu posprzedażowego. Z BNP mam wspólne tylko to, że poprzez Allegro została mi założona karta kredytowa Limitu Odnawialnego. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie trudności stawiane przed klientem podczas wypowiadania umowy. Dla mnie abstrakcją jest, żeby pracownicy banku nie mogli nic wskórać ani tym bardziej wystawić dokumentu na dosłownie dwa zdania potwierdzającego widoczny dla każdego z pracowników status zamkniętego rachunku. A już chorym jest aby miesiąc po zamknięciu konta nie móc otrzymać jakiegokolwiek potwierdzenia albo chociaż kontaktu ze strony osób odpowiedzialnych za produkt Limit Odnawialny Allegro. Totalne zero - nikt nie dzwoni, nie pisze. Wciąż odbijam się od informacji, że są każdorazowo w placówce czy na infolinii głównej oraz Limitu Allegro wysyłane monity z ponagleniem w sprawie, ponieważ jestem związany terminem kredytu hipotecznego w innym banku. Z pewnością NIGDY nie skorzystam z jakichkolwiek produktów tego banku, skoro są problemy z przekazywaniem informacji i wyjściu na przeciw potrzebom klienta, tłumacząc się , że nie ma na niego (produkt czyt. Limit Allegro) wpływu, to co musi być z jakąkolwiek inną sprawą. Inne banki są w stanie od ręki podać klientowi potrzebne informacje lub pomóc, Limit Allegro rządzi się własnymi prawami. To może czas coś z tym zrobić? Przez dwa tygodnie od złożenia wniosku ze sztywnym okresem dwóch tygodni, nie odezwał się do mnie nikt, ciągle ja inicjuję kontakt na infolinii główniej czy limitu allegro. Porażka i średniowiecze, a mamy XXI wiek...
    WadyUtrudnione wydłużone procedury, brak kontaktu, olewanie klientów
  • ~mka / 2023-07-20 15:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamknięty rachunek. Karta spłacona z nadwyżką, bo plus 10 zł za wpłatę gotówki w banku. Pracownik najpierw informuje, że zapłacę odsetki jeszcze za mc wypowiedzenia. Kiedy pytam od kiedy pobiera się odsetki za spłaconą kwotę, skoro okres rozliczeniowy się skończył, nowy już nie wejdzie bo splata, to nie rozumie co się do niego mówi. Przed samym wyjściem dowiaduje się ze faktycznie nie będzie żadnych odsetek. Umowa wypowiedziana 30 czerwca a bank pobiera opłatę za ubezpieczenie 20 lipca! do karty której nie ma, jest zlikwidowana nawet fizycznie i nie daje gwarancji ze się cos nie naliczy za lipiec? Każe mi się dzwonić i sprawdzać? To szczyt żeby klient nie mógł przyjść i pozbyć się koszmarnie niekorzystnego produktu tego banku. NIE POLECAM!!
  • ~Olcia / 2023-08-15 09:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego banku non stop problemy z przelewami nawet wewnętrznymi.Jak dla mnie jeden z najgorsxych banków !!!
    ZaletyŻanej
  • ~Syn / 2021-10-04 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Paribas zablokował konto schorowanej emerytce, nie może wypłacić emerytury
    za granicą gdzie się leczy. A reklamuje się jako przyjazny dla starszych osób.
    Wadynieprzyjazny dla emerytów i seniorów
  • ~Alojzy Mucha / 2022-05-12 16:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują klientów, nie mówią prawdy, nie potrafią rozwiązać prostych rzeczy. Mydlą oczy, że wszystko jest w porządku i już za chwilę będzie można korzystać z konta i środków (po blokadzie) a nic się oczywiście nie dzieje, konto dalej zablokowane. W Polsce to już standard, że zatrudniają ludzi niekompetentnych na wysokie i odpowiedzialne stanowiska a człowiek nie ma za co żyć i nikogo to nie obchodzi. Zero konkretów, terminów, a nawet jak jakiś termin obiecują, nie dotrzymują słowa. Żenada.
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie ludzi
  • ~Ama / 2024-03-04 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta w Toruniu to kpina. Kolejka do kasy 9 osób, otwarte jedno stanowisko. Tak jest bardzo często.
    ZaletyBrak
    WadyChyba klienci przeszkadzają pracownikom w pracy
  • ~Darek / 2023-12-09 12:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka! Chciałem wziąć mały kredyt. Zadzwonili z propozycją, poinformowali, jakie dokumenty będą potrzebne. Umówiłem się w oddziale banku z dokumentami. Okazało się, ze to za mało i potrzebują następnych. Dostarczyłem. Okazało się, ze jest ich za dużo i nie dają rady ich skopiować! Cyrk! Po kilkugodzinnym oczekiwaniu decyzja odmowna! Zmarnowany czas i paliwo! Odradzam!!!
    ZaletyMiła obsługa - jak wszędzie.
    WadyBrak poszanowania dla czasu klienta i wątpliwa wiarygodność oferty.
  • ~darom / 2023-10-18 14:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna biurokracja. Otwarcie konta przez aplikację to porażka. Po dwóch dniach zrezygnowałem z otwarcia konta.
    ZaletyBrak
  • ~eldor397 / 2023-07-04 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    chciałem złożyć reklamacje przez bankowość internetową- odesłali do oddziału, w oddziale doradca na urlopie i nikt go nie zastepuje
    Zaletybrak
    Wadyjakość obsługi na dnie, nawet nie mozna zlozyc reklamacji
  • ~Eliza / 2023-05-31 15:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka! Mój rachunek został zablokowany przez nieuaktualnienie danych osobowych, już zaczął się trzeci miesiąc jak konto zablokowane mimo, że odrazu poszłam do oddziału z kompletem potrzebnych dokumentów. Półtorej miesiąca czekania były stracone, ponieważ po tym czasie dostałam telefon z informacją, że ankieta na odblokowanie konta powinna była inaczej wyglądać, o czym pracownicy nie wiedzieli!!! Jestem w szoku, przychodzę z małym dzieckiem do banku co tydzień, bo tylko wtedy jak przychodzę zaczynają coś robić. Obsługa to totalna porażka, pan Jakub Tucner, który za każdym razem mówi, że zadzwoni i nigdy nie dzwonił. Pani Wioletta Gutowska która jest menedżerem do spraw jakości i relacji z klientami, mówiła że osobiście będzie pilnować tej sprawy, a tak naprawdę nikt nic w tek sprawie nie robi. Gdybym nie przychodziłam to ciekawe ile dłużej to by się ciągnęło. Nikt nic nie może zrobić, zostałam odcięta od swoich środków na ponad dwa miesiąca przez taki powód i wciąż jest ząbkowane, mam niezapłacone rachunki i małe dziecko. Wstyd!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa, oszustwo
  • ~Honcia / 2023-03-22 15:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.W momencie zablokowania konta przez komornika nie można samodzielnie korzystać z karty z przelewów. Kwotę wolną od zajęć można jedynie wypłacić w banku z prowizją.Koszmar.Inne banki rewelacja z korzystania z kwoty wolnej od zajęć komorniczych. Tutaj porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak ukłonu w stronę klienta banku.
  • ~Jacek / 2023-11-30 10:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nadpłata kredytu graniczy z cudem, dodatkowo pracownik Pan Wojciech Zieliński z oddziału na Świerodwskiej we Wrocławiu, wskazał mi wprost, że będzie mi utrudniał nadpłaty jak będę do niego przychodził składać codziennie wnioski o nadpłatę. Bo.. jak się okazuje, żeby wgl dokonać nadpłaty w BNP, to muszę o to prosić, mimo zapisów umowy i prawa obowiązującego w PL. Zdecydowanie nie polecam, Pan Zieliński nastawiony jedynie na realizacje targetów i zero zaintersowaniem dobrem klienta, wielokrtonie dzwonił do mnie bez żadnej mojej zgody, czy mogę mu polecić klientów albo czy ja chce jeszcze kredyt. Przy zawieraniu umowy, jak mówiłem czego oczekuje, to był wręcz arogancki, tłumacząc mi że się czegoś nie da, po czym jednak można było to zrobić. Dramat. Panie Wojtku "polecenia" będą szły dalej. Dziękuję za współpracę.
    Zaletybrak
    Wadyjw.
  • ~jack_m65 / 2023-06-23 15:50
    Ocena: 1.67 / 5
    nic sie da zrobic, infolinia nie odbiera, totalny brak kultury korporacyjnej, bałagan i chaos
    Zaletyniskie ceny
    Wadyprzewazaja nad zaletami; omijac
  • ~Juli / 2022-09-17 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia w życiu!
    Założyłam konto dwa tygodnie temu. W czwartek przelałam na niego pieniądze, w piątek próbowałam zrobić przelew przez telefon do swojego głównego banku, z którego opłacam rachunku. Wyskoczył błąd.
    Skontaktowałam się z Panią z infolinii, która próbowała mi wmówić, że żadna awaria nie była zgłaszana i że może problem jest w moim drugim banku. Dwa razy powtarzałam, że sprawdzałam to przelewem z innego konta i niestety błąd jest po stronie BNP. Pani przyjęła zgłoszenie, powiedziała, że wyjaśni sprawę, zadzwoni do dwóch godzin i jak mi zależy to bym zrobiła przelew natychmiastowy i reklamowała opłatę za ten przelew. Oczywiście nie oddzwoniła. Poczekałam jeden dzień, nadal przelewu blik nie mogłam wykonać, więc próbowałam zrobić przelew natychmiastowy. Wszystko ok, żaden błąd nie wyskoczył, ale okazało się, że środki z mojego konta nie zostały pobrane. Bank zablokował moje środki, nie mogę opłacić rachunków, jako nowy klient jestem przerażona. Zadzwoniła do mnie po tej sytuacji jakaś kobieta, która niekulturalnie ze mną rozmawiała. Zaczęła zadawać mi pytania weryfikacyjne, na wszystkie odpowiedziałan dobrze, aż wyskoczyła z pytaniem o nr karty. Mam konto w różnych bankach i nigdy nikt mnie o to nie pytał,zwłaszcza, że nie wiem z kim mam do czynienia. Powiedziałam jej zgodnie z prawdą, że nie mam przy sobie karty. Nie noszę kart, place zbliżeniowo telefonem. A Pani zamiast zmienić pytanie weryfikacyjne, zapytała kiedy może do mnie zadzwonić bym podała ten nr karty. Powiedziałam, że chce teraz rozmawiać, że mam zablokowane pieniądze i nie chce czekać do chwili aż będę miała przy sobie kartę. Pani odmówiła mi pomocy, zaczęłam opowiadać o problemach z przelewami i przelewami blik, ona powiedziała, że ona nie jest od przelewow blik. No to w takim razie po co do mnie dzwoni? W końcu poprosiłam by skontaktowała się za dwie godziny. Po pół godzinie skontaktował się ze mną Pan, który nie wiedział, że ktoś do mnie dzwonił i również miał potem do mnie oddzwonić. I po dwóch godzinach rzeczywiście ktoś do mnie zadzwonił, ale gdy powtarzałam halo, po drugiej stronie była cisza. Nikt już nie zadzwonił, tak więc skontaktowałam się z bankiem po dwóch godzinach sama. Pani z Ukraińskim akcentem wyjaśniła, że nowi użytkownicy mają problem z przelewami, a dział techniczny będzie pracował dopiero za dwa dni, więc może za trzy dni dowiem się cokolwiek. Jednym słowem tragedia. Ledwo otworzyłam konto,. Już naraziłam się na kłopoty. Bank zablokował moje środki, przez bank będę mieć odsetki z powodu niezapłaconych rachunków i innych zobowiązań. Ban jest nieprofesjonalny, pracownicy tragedia. Nikt mnie nie przeprosił, ani nie oddzwonił jak obiecał. Także niestety bank BNP stracił całe moje zaufanie. Zamierzam zabrać wszystkie swoje pieniądze i już nigdy ich na to konto nie przelewać.
    ZaletyZasne
    WadyWypisane powyzej
  • ~Kami / 2021-12-28 13:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam! Nie chodzi o podejście, gdyż państwo z obsługi są zazwyczaj mili, ale o jakość udzielanych informacji. Nie wiem czy jest to kwestia szkoleń (albo ich braku) czy dobory pracowników, ale pierwsyz raz się z czymś takim spotykam, w końcu zamknęłam konto. Dla przykładu na chacie online otrzymuję zupełnie inne informacje, niż na infolinii i nikt nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego. Zamykając konto zostałam poinformowana na chacie, że pozostałe środku mogę wypłacić składając dyspozycję dzwoniąc na infolinię, więc dzwonię i tam otrzymuję informację, że muszę pojawić się osobiście w odziale banku, pytam więc dlaczego są sprzeczne informacje, Pan nie wiedział... To tylko kropla w morzu, cieszę się, że już się pożegnaliśmy.
  • ~Klaudiusz / 2023-06-29 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    skusiło nas, że brak opłat dla stowarzyszeń, ale już mamy dosyć, bo obsługa klienta działa fatalnie, opiekun całkowicie olewa klienta, praktycznie nie ma jak się z nim skontaktować, infolinia to porażka, pracownicy nie potrafią nawet przyjąć prawidłowo reklamacji.. TRAGEDIA nie bank
    Zaletybrak opłat za prowadzenie rachunku dla ngo, ale po cichu naliczyli np za dostęp do konta drugiej osoby, bez uprzedzenia wcześniejszego
    Wadybrak możliwości kontaktu, lekceważenie klienta, wprowadzanie opłat bez uprzedzenia
  • ~Kolo... / 2023-12-02 09:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek styczność...Nie polecam, jeśli ktoś ma wpłacić pieniądze do nich to lepiej trzymać je w domu.Coś jak w filmie Va BANK....
    WadyOszuści i złodzieje
  • ~Krzysztof / 2021-11-30 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Leasing. Omijać szerokim łukiem. Brak kontaktu z obsługą na wszystkich kanałach dostępu (telefon, e-mail). Załatwienie najprostszych spaw - tygodnie.
  • ~KUDLO / 2023-02-17 20:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Napisze tak...krótko i na temat. Odradzam jeszcze raz odradzaM PARIBAS
    ZaletyBRAK
    WadyAZ ZA DUZO BY OPISAC
  • ~M. / 2021-12-27 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem na nie, godziny otwarcia placówek to jakaś totalna pomyłka, możliwość obsługi przez aplikację ograniczona - ogólnie nie polecam, jeszcze teraz 7 stycznia chyba jedyny bank w kraju w który będzie zamknięty... Zostałam przejęta z Raiffeisen, sama bym się nigdy nie zdecydowała, na szczęście mam jeszcze inne konto i tylko czekam na możliwość trwałego zakończenia współpracy.
    Wady-godziny otwarcia placówek
    -niski poziom obsługi klinta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1950
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 905
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807